Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 18:58:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
MK5 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
98
99
100
101
102
103
104
[
105
]
106
107
108
109
110
111
112
113
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK5 Általános kérdések (Megtekintve 1606333 alkalommal)
Ferqo
és 15 vendég van a témában
Miki4
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5200 Dátum:
2021.07.01 csütörtök, 23:23:31 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.06.29 kedd, 11:54:34
Tudtommal a Hybridbe nem 0W30 hanem 5W30 olaj kell, ami fele anyiba kerül.
És így ki is jön a matek.
5W20
5500+ÁFA/L
Naplózva
Mondeo Vignale Hybrid
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5201 Dátum:
2021.07.02 péntek, 11:05:07 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.06.30 szerda, 14:08:16
A Fordpass modem-ben tulajdonképpen egy 4G mobil sim kártya van? Milyen sávszélességet tud? Ki és hogyan fizeti a szolgáltatás díját?
Megtaláltam a választ:
http://strauss.hu/rolunk/hirek/ismerje-meg-a-fordpass-connect-nyujtotta-elonyoeket
WiFi az autóban? Már lehetséges!
A Ford - együttműködve a Vodafone vállalattal - kifejlesztette a FordPass Connect beépített modemet és WiFi-hotspotot, melynek segítségével 4G LTE kapcsolatot biztosít a járművek számára egész Európában.
A nagysebességű modem akár 10 készüléket is képes kiszolgálni és gond nélkül betölti a kívánt streaming szolgáltatásokat, így akár gyermekei számára is izgalmasabbá tehet egy hosszú utazást!
Érjen oda minden úticéljához a lehető leggyorsabban!
A FordPass Connect 3 hónapra vagy 3 GB-ra szóló ingyenes próbaidőszaka után a Vodafone-tól igény szerint vásárolhat adatcsomagokat egy napra, egy hónapra, vagy akár egy évre is.
A Live Traffic szolgáltatás minden eddiginél hatékonyabbá és pontosabbé teszi a SYNC 3 navigációs rendszert, ami minden útszakaszra kiterjed.A technológia képes arra, hogy a folyamatosan változó forgalmi viszonyoknak megfelelően menet közben is módosítsa az ajánlott útvonalat, így Ön rövidebb idő alatt és a problémás útszakaszokat gondosan elkerülve érkezhet úti céljához. A Valós idejű forgalmi adatok szolgáltatás a FordPass Connecttel együtt az első két évben ingyenes.
De a kérdés még fent áll, hogy működik-e a Live Traffic szolgáltatás Fordpass Connect modem nélkül, mobiltelefonos mobil interneten keresztül BT vagy Wifi kapcsolattal.
A Fordtól a kérdésemre az alábbi választ kaptam:
"Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. ügyfélszolgálatával, illetve válaszadásunkig tanúsított türelmét.
A FordPass Connect modemmel nem rendelkező járművek esetében a Live Traffic szolgáltatás az okostelefon és a SYNC 3 navigációs rendszer összekapcsolásával, AppLinken keresztül érhető el. Ilyen esetben az AppLink térképalkalmazásaival – mint a Google Maps, Sygic vagy Waze – tudja a Live Trafficet használni. (A Waze kapcsán szeretnénk tájékoztatni, hogy Android-on nem támogatja a rendszer, így a Google Mapsot vagy Sygicet használhajta Android készülék birtokában.) Erre vonatkozóan az alábbi linken tud tájékozódni:
https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/hasznos/sync-es-bluetooth-ismerteto/applink-sync3#
Videós segítség az Applink használatával kapcsolatban az alábbi linken érhető el:
https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/hasznos/sync-es-bluetooth-ismerteto/ford-sync-3-applinkkel
Reméljük, hogy az általunk adott tájékoztatás megfelelő segítséget nyújt az Ön számára. További kérdés esetén lépjen velünk ismételten kapcsolatba!"
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5202 Dátum:
2021.07.02 péntek, 11:32:32 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.07.02 péntek, 11:05:07
A Fordtól a kérdésemre az alábbi választ kaptam:
"Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. ügyfélszolgálatával, illetve válaszadásunkig tanúsított türelmét.
A FordPass Connect modemmel nem rendelkező járművek esetében a Live Traffic szolgáltatás az okostelefon és a SYNC 3 navigációs rendszer összekapcsolásával, AppLinken keresztül érhető el. Ilyen esetben az AppLink térképalkalmazásaival – mint a Google Maps, Sygic vagy Waze – tudja a Live Trafficet használni. (A Waze kapcsán szeretnénk tájékoztatni, hogy Android-on nem támogatja a rendszer, így a Google Mapsot vagy Sygicet használhajta Android készülék birtokában.) Erre vonatkozóan az alábbi linken tud tájékozódni:
https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/hasznos/sync-es-bluetooth-ismerteto/applink-sync3#
Videós segítség az Applink használatával kapcsolatban az alábbi linken érhető el:
https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/hasznos/sync-es-bluetooth-ismerteto/ford-sync-3-applinkkel
Reméljük, hogy az általunk adott tájékoztatás megfelelő segítséget nyújt az Ön számára. További kérdés esetén lépjen velünk ismételten kapcsolatba!"
ahogy mondtam.
http://mondeo.hu/index.php?topic=11284.msg1189930#msg1189930
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5203 Dátum:
2021.07.05 hétfő, 21:58:26 »
Remélem jó helyen kérdezek.
Mióta van sync 3? Hanyas évjárattól?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5204 Dátum:
2021.07.05 hétfő, 21:59:12 »
Idézetet írta: Angel - 2021.07.05 hétfő, 21:58:26
Remélem jó helyen kérdezek.
Mióta van sync 3? Hanyas évjárattól?
2016 5-6. hó kb
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5205 Dátum:
2021.07.05 hétfő, 22:01:41 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2021.07.05 hétfő, 21:59:12
2016 5-6. hó kb
Nagyon tetszik a sync 3.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5206 Dátum:
2021.07.05 hétfő, 22:06:41 »
Idézetet írta: Angel - 2021.07.05 hétfő, 22:01:41
Nagyon tetszik a sync 3.
19-20tól az újak jobbak is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5207 Dátum:
2021.07.05 hétfő, 22:19:27 »
Idézetet írta: Angel - 2021.07.05 hétfő, 22:01:41
Nagyon tetszik a sync 3.
Jópofa, főleg a carplay miatt. Grafikában a megjelenése kicsit butább. Van benne bőven bug sajnos, de azért működik.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5208 Dátum:
2021.07.20 kedd, 15:21:30 »
2.0 TDCI olajleeresztő tömítőgyűrű a drága (3000 HUF) gyári FORD helyett próbáltatok már olcsóbb más gyártó tömítő gyűrűjét, amely tökéletesn tömít?
«
Utoljára szerkesztve: 2021.07.20 kedd, 15:23:20 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5209 Dátum:
2021.07.20 kedd, 15:23:43 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.07.20 kedd, 15:21:30
2.0 TDCI olajleeresztő tömítőgyűrű a drága (3000 HUF) gyári FORD helyett próbáltatok már olcsóbb más gyártó jól tömítő gyűrűjét?
Méret alapján Viton gyűrűt veszel kb 300ft...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5210 Dátum:
2021.07.20 kedd, 15:42:19 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.20 kedd, 15:23:43
Méret alapján Viton gyűrűt veszel kb 300ft...
A Ford gyári száma alapján ezeket találta:
https://www.autoalkatreszonline24.hu/oen/1871600?sort_categories%5B0%5D=135
Mind a három gyűrű más méretű, és hogy melyik a jó az egy nagy kérdés?
Szerkesztve:
A gyári Ford méretet is megtaláltam:
Külső átmérő [mm]: 37
Belső átmérő [mm]: 31
Vastagság [mm]: 3.3
«
Utoljára szerkesztve: 2021.07.20 kedd, 15:46:37 írta Tibor69
»
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5211 Dátum:
2021.07.20 kedd, 17:21:45 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.20 kedd, 15:23:43
Méret alapján Viton gyűrűt veszel kb 300ft...
annyira nem áll feszesen a helyén a dugó, hogy megérje szórakozni vele. lehet kapni kompletten dugót tömítéssel, rögzítővel együtt(3000ft körül) akinek nem fér bele, annak nem kell mk5
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5212 Dátum:
2021.07.20 kedd, 19:19:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.20 kedd, 17:21:45
annyira nem áll feszesen a helyén a dugó, hogy megérje szórakozni vele. lehet kapni kompletten dugót tömítéssel, rögzítővel együtt(3000ft körül) akinek nem fér bele, annak nem kell mk5
Hol lehet kapni kompletten a dugót 3eFt-ért?
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5213 Dátum:
2021.07.20 kedd, 21:02:39 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.07.20 kedd, 19:19:45
Hol lehet kapni kompletten a dugót 3eFt-ért?
az autószerelődnél
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5214 Dátum:
2021.07.20 kedd, 22:51:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.20 kedd, 17:21:45
annyira nem áll feszesen a helyén a dugó, hogy megérje szórakozni vele. lehet kapni kompletten dugót tömítéssel, rögzítővel együtt(3000ft körül) akinek nem fér bele, annak nem kell mk5
Szerintem meg pont az vesz mk5-öt, aki nem negdei hogy átbaxxák egy 20 ftos gumigyűrűvel 3000 ft-ra.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5215 Dátum:
2021.07.20 kedd, 23:07:08 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2021.07.20 kedd, 22:51:16
Szerintem meg pont az vesz mk5-öt, aki nem negdei hogy átbaxxák egy 20 ftos gumigyűrűvel 3000 ft-ra.
szóval akinek nincs erre ennyi pénze, annak jó az mk5, értem
https://autoalkatreszed.hu/list/article/8996835/.html?gclid=Cj0KCQjw6NmHBhD2ARIsAI3hrM3Qmd_p5adiSaBu3_eUd9xTF7DhzGXEjNwNO4v11NTpd8nkrd-KCCYaAnbxEALw_wcB
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5216 Dátum:
2021.07.21 szerda, 08:36:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.20 kedd, 23:07:08
szóval akinek nincs erre ennyi pénze, annak jó az mk5, értem
https://autoalkatreszed.hu/list/article/8996835/.html?gclid=Cj0KCQjw6NmHBhD2ARIsAI3hrM3Qmd_p5adiSaBu3_eUd9xTF7DhzGXEjNwNO4v11NTpd8nkrd-KCCYaAnbxEALw_wcB
Köszi az infót. Fölösleges egymásnak esni, nem vagyunk mi politikusok. A Mondeo.hu arról szól vagy kellene szólnia, hogy egymásnak kölcsönösen segítünk.
Azért tettem fel a kérdést mert szerintem is elég lenyúlás egy gumigyűrűért elkérni ekkora összeget.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5217 Dátum:
2021.07.21 szerda, 09:14:52 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.07.21 szerda, 08:36:20
Köszi az infót. Fölösleges egymásnak esni, nem vagyunk mi politikusok. A Mondeo.hu arról szól vagy kellene szólnia, hogy egymásnak kölcsönösen segítünk.
Azért tettem fel a kérdést mert szerintem is elég lenyúlás egy gumigyűrűért elkérni ekkora összeget.
már nem ez a küldetés sajnos. Csak farok méregetés megy...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5218 Dátum:
2021.07.21 szerda, 09:58:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.20 kedd, 23:07:08
szóval akinek nincs erre ennyi pénze, annak jó az mk5, értem
https://autoalkatreszed.hu/list/article/8996835/.html?gclid=Cj0KCQjw6NmHBhD2ARIsAI3hrM3Qmd_p5adiSaBu3_eUd9xTF7DhzGXEjNwNO4v11NTpd8nkrd-KCCYaAnbxEALw_wcB
De miért kell megvenni a műanyagot is, ha elég csak a gumigyűrű?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5219 Dátum:
2021.07.21 szerda, 12:19:45 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2021.07.21 szerda, 09:58:59
De miért kell megvenni a műanyagot is, ha elég csak a gumigyűrű?
1, műanyag+hő=kérdőjeles élettartam.
2, műanyag a rögzítőfül is, ha törik akkor kiesik.
inkább ezt vegyél ennyiért, mint motort, mert kipotyogott a helyéről és oda az olaj.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.07.21 szerda, 12:24:12 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5220 Dátum:
2021.07.21 szerda, 12:22:30 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.21 szerda, 09:14:52
már nem ez a küldetés sajnos. Csak farok méregetés megy...
meg a taknyolás viton gyűrűvel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5221 Dátum:
2021.07.21 szerda, 14:41:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.21 szerda, 12:22:30
meg a taknyolás viton gyűrűvel
a gyári nem tudja azt élettartamban, mint egy viton gyűrű.
De ehhez hiányzik még vagy 20 év...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5222 Dátum:
2021.07.21 szerda, 16:00:12 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.21 szerda, 14:41:53
a gyári nem tudja azt élettartamban, mint egy viton gyűrű.
De ehhez hiányzik még vagy 20 év...
hogyne
inkább 30, nem?
ha az az anyagminőség kellene oda, akkor gyáriban is azt kapott volna...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5223 Dátum:
2021.07.21 szerda, 21:09:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.21 szerda, 16:00:12
hogyne
inkább 30, nem?
ha az az anyagminőség kellene oda, akkor gyáriban is azt kapott volna...
kizárt.Sosem kellene cserélni,főleg nem minden olajcserénél.
Abban viszont igazad van, hogy mindenki azt csinál amit akar.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5224 Dátum:
2021.07.21 szerda, 21:39:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.21 szerda, 12:19:45
1, műanyag+hő=kérdőjeles élettartam.
2, műanyag a rögzítőfül is, ha törik akkor kiesik.
inkább ezt vegyél ennyiért, mint motort, mert kipotyogott a helyéről és oda az olaj.
Na ezt nem gondoltam volna, mondjuk az egész alja műanyag.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5225 Dátum:
2021.07.21 szerda, 21:41:31 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2021.07.21 szerda, 21:39:03
Na ezt nem gondoltam volna, mondjuk az egész alja műanyag.
ja.olajteknőt is cserélhetsz minden 3ik olajcserekor...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5226 Dátum:
2021.07.22 csütörtök, 00:47:17 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.21 szerda, 21:09:11
kizárt.Sosem kellene cserélni,főleg nem minden olajcserénél.
Abban viszont igazad van, hogy mindenki azt csinál amit akar.
pontosan, de ha a gyári előírásokat nézzük akkor minden tömítés, ógyűrű szimering 1x használatos. napi szinten látom ezeket, sokszor elég lenne a gyári előírásokat betartani és elég sokat lehet vele spórolni egy esetleges motorkuka opcióhoz képest
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5227 Dátum:
2021.07.22 csütörtök, 00:48:04 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.21 szerda, 21:41:31
ja.olajteknőt is cserélhetsz minden 3ik olajcserekor...
vezérlés cserekor láttam már szépet amikor az okos aláemelt mint a sima alu/vas teknőnek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5228 Dátum:
2021.07.22 csütörtök, 09:52:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.22 csütörtök, 00:48:04
vezérlés cserekor láttam már szépet amikor az okos aláemelt mint a sima alu/vas teknőnek
hülyeség ellen nincs orvosság.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5229 Dátum:
2021.07.22 csütörtök, 10:00:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.22 csütörtök, 00:47:17
pontosan, de ha a gyári előírásokat nézzük akkor minden tömítés, ógyűrű szimering 1x használatos. napi szinten látom ezeket, sokszor elég lenne a gyári előírásokat betartani és elég sokat lehet vele spórolni egy esetleges motorkuka opcióhoz képest
nem is ez volt kérdéses.
Egy doboz gyufát nem vesz az ember 5000 Ft ért.
Nyilván az arány lehet vita téma.
C maxnak a kulcs helye egy záró dugoval van lezárva. Hibás volt a körme,kiesett. 1 hónapos volt az autó. Mondom veszek egyet fordéktól. 12 e Ft. Karma anyátokat,cseréljetek gariba. Az ügyintéző nézett mint a moziban. Mondom neki ha az 50 Ft os műanyag xart 1500ert adják 1000x es haszonnal,leszarnám. De 12 ért dolgozzanak meg ők is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5230 Dátum:
2021.07.22 csütörtök, 15:32:03 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.22 csütörtök, 10:00:07
nem is ez volt kérdéses.
Egy doboz gyufát nem vesz az ember 5000 Ft ért.
Nyilván az arány lehet vita téma.
C maxnak a kulcs helye egy záró dugoval van lezárva. Hibás volt a körme,kiesett. 1 hónapos volt az autó. Mondom veszek egyet fordéktól. 12 e Ft. Karma anyátokat,cseréljetek gariba. Az ügyintéző nézett mint a moziban. Mondom neki ha az 50 Ft os műanyag xart 1500ert adják 1000x es haszonnal,leszarnám. De 12 ért dolgozzanak meg ők is.
én se a felelsleges pénzszórás mellett szoktam kampányolni, de vannak esetek, ahol a nem éri meg a kockázat vállalás. otthon neked lehet hirtelen megspórolt 1500ft-nak tűnik éskijön belőle egy tábla csoki vagy akármi, az én esetemben ha ilyet csinálok és gond van akkor (pl kiesik elfolyik az olaj, stb) akkor én nyelem be. ha hoztam mindent hozzá egy helyről akkor számla, munkalap, stb kapcsolatában elindul a garancia és majd ők kiköhögik a lecsapágyasodott/beállt motort. ha te hoztad az alkatrészt majd te lejátszod velük (spoiler alert: magánembert úgy lepattintják mint a xart az évenkénti 2x20000ft-os vásárlásával).
részemről se éri meg a kockázat vállalást, de az ügyfél részéről sem, hogy 1500ft-ért ne legyen 2-4 hétig autója. legalábbis én így gondolom és vagyok abban a szerencsés helyzetben hogy az ügyfeleim is, ha meg valamelyik utcáról beeső harcos nem, akkor szintén vagyok abban a helyzetben, hogy mondhatok nemet a munkára
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5231 Dátum:
2021.07.22 csütörtök, 21:28:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.07.22 csütörtök, 15:32:03
én se a felelsleges pénzszórás mellett szoktam kampányolni, de vannak esetek, ahol a nem éri meg a kockázat vállalás. otthon neked lehet hirtelen megspórolt 1500ft-nak tűnik éskijön belőle egy tábla csoki vagy akármi, az én esetemben ha ilyet csinálok és gond van akkor (pl kiesik elfolyik az olaj, stb) akkor én nyelem be. ha hoztam mindent hozzá egy helyről akkor számla, munkalap, stb kapcsolatában elindul a garancia és majd ők kiköhögik a lecsapágyasodott/beállt motort. ha te hoztad az alkatrészt majd te lejátszod velük (spoiler alert: magánembert úgy lepattintják mint a xart az évenkénti 2x20000ft-os vásárlásával).
részemről se éri meg a kockázat vállalást, de az ügyfél részéről sem, hogy 1500ft-ért ne legyen 2-4 hétig autója. legalábbis én így gondolom és vagyok abban a szerencsés helyzetben hogy az ügyfeleim is, ha meg valamelyik utcáról beeső harcos nem, akkor szintén vagyok abban a helyzetben, hogy mondhatok nemet a munkára
ez is szempont.Ebben hiszel,és biztosítod magad.
Nem vitaképp,csak társalogva.
Az autóiparban készített összes műanyagnak tartalmaznia kell minimum 30-40% üvegszálat, és vannak 50-70% al is.Ettől lesz bitang szívós,illetve a jó alapanyag választástól-akár keverékek.Mint ahogy az olajteknőt, a szelepfedelet,és egy csomó külsö és belső motoralkatrészt készítenek műanyagból,ami korábban fém volt.
Na most ez a leeresztő csavar pont semmilyen kritikus terhelésnek nincs kitéve.Még a hő sem számít neki,250fokig hőálló anyagból készítik.
A kis beforduló fülön nem is feszül,mert az Ó gyűrű tömít egy belső átmérőbe,ahová kézzel feltolod, majd amikor elfordítod,legalább 2tized löttyenése van a dugónak függőleges irányba,azaz merőlegesen az Ó gyűrűre.Ergo soha nem fog eltörni magától,kivéve ha szándékosan eltöri a delikvens.Ahogy akár egy újat is,adott esetben.És nem a fülön ütközik elfordításkor,hanem a legnagyobb átmérőjén van egy Poka Yoke alak,ami biztosítja a pozíciót.Így még eltörni is nehéz.
Marad kritikus alkatrész a száz ft-os Ó gyűrű 3ért.Ami éppen annyit bír ki,amennyit kikell bírnia,Az olajcsere ciklust.Míg az iparban alkalmazott Viton igazi túlélö a gyárihoz képest 300ft ért,amit szintén lehet olajcserénként cserélni,ha valaki akarja,de ha nem,akkor is nyugodt szívvel vissza lehet tenni,akár többször is.
És ha valóban egy ilyen alkatrész kockázatot jelentene a gyártónak, nem ezzel lett volna szerelve az autót.Csak 2 garis motor lett volna csapágyas ilyen hiba miatt,már menne visszahívásban a csereakció bármi másra.Ehhez képest 16 óta szerelik szinte az össze modellbe ugyanígy,és nemtom hány másik márkába.
Én inkább az egyetlen fém alkatrészt tartom gyengusznak rajta.A rögzítő acél pöcköt.Az olyan könnyen jár ki be,mint lófax a lakodalomba.Ha az kihullik,akkor a dugó is eséllyel kieshet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5232 Dátum:
2021.07.22 csütörtök, 22:11:37 »
Idézetet írta: alf® - 2021.07.22 csütörtök, 21:28:47
ez is szempont.Ebben hiszel,és biztosítod magad.
Nem vitaképp,csak társalogva.
Az autóiparban készített összes műanyagnak tartalmaznia kell minimum 30-40% üvegszálat, és vannak 50-70% al is.Ettől lesz bitang szívós,illetve a jó alapanyag választástól-akár keverékek.Mint ahogy az olajteknőt, a szelepfedelet,és egy csomó külsö és belső motoralkatrészt készítenek műanyagból,ami korábban fém volt.
Na most ez a leeresztő csavar pont semmilyen kritikus terhelésnek nincs kitéve.Még a hő sem számít neki,250fokig hőálló anyagból készítik.
A kis beforduló fülön nem is feszül,mert az Ó gyűrű tömít egy belső átmérőbe,ahová kézzel feltolod, majd amikor elfordítod,legalább 2tized löttyenése van a dugónak függőleges irányba,azaz merőlegesen az Ó gyűrűre.Ergo soha nem fog eltörni magától,kivéve ha szándékosan eltöri a delikvens.Ahogy akár egy újat is,adott esetben.És nem a fülön ütközik elfordításkor,hanem a legnagyobb átmérőjén van egy Poka Yoke alak,ami biztosítja a pozíciót.Így még eltörni is nehéz.
Marad kritikus alkatrész a száz ft-os Ó gyűrű 3ért.Ami éppen annyit bír ki,amennyit kikell bírnia,Az olajcsere ciklust.Míg az iparban alkalmazott Viton igazi túlélö a gyárihoz képest 300ft ért,amit szintén lehet olajcserénként cserélni,ha valaki akarja,de ha nem,akkor is nyugodt szívvel vissza lehet tenni,akár többször is.
És ha valóban egy ilyen alkatrész kockázatot jelentene a gyártónak, nem ezzel lett volna szerelve az autót.Csak 2 garis motor lett volna csapágyas ilyen hiba miatt,már menne visszahívásban a csereakció bármi másra.Ehhez képest 16 óta szerelik szinte az össze modellbe ugyanígy,és nemtom hány másik márkába.
Én inkább az egyetlen fém alkatrészt tartom gyengusznak rajta.A rögzítő acél pöcköt.Az olyan könnyen jár ki be,mint lófax a lakodalomba.Ha az kihullik,akkor a dugó is eséllyel kieshet.
láncvezető és egyéb műanyag dolgok is törnek, azokban pedig nagyobb arányban van üvegszál. tudok olyanról is képet mutatni, akár átugrott vezérléssel karöltve is. és minderre minimális km-nél is képes, mégse volt rájuk visszahívás, de még változtatás se nagyon, hogy később jobb legyen.
vannak ettől a psa megoldástól kreténebbek is, pl vag-nál
itt pl csak egy műanyag retesz akad be, ha betekerted
jó az amíg nincs baj, de ha van akkor meg nagy baj van. és akkor jön a kunklúzió, hogy ha cserélve lett volna akkor meg lehetett volna előzni.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scaty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5233 Dátum:
2021.07.29 csütörtök, 09:20:57 »
Sziasztok!
Kb egy hónapja vettem észre hogy az 1 éves autó hűtőfolyadék szintje a minimum alatt van. Felhívtuk a helyi Ford szervízt, azt mondták hogy töltsük fel és figyeljük. A cégnél még 2 ugyanilyen idős Mondeo van, mindkettőnél rettenetesen csökkent a hűtőfolyadék. Múlt héten megint elég kevés volt mindhárom autónál, ezért bevittük a Fordhoz, ahol speciális nagynyomású eszközre rakták mindhárom autót. MIndegyiknél jelez szivárgást az eszköz, de nem tudják hogy hol. Jelenleg megy a fejvakarás, jelezték a Ford felé is a hibát... Ha többet tudok, majd jelzek...
Naplózva
2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5234 Dátum:
2021.07.29 csütörtök, 10:11:25 »
Idézetet írta: Scaty - 2021.07.29 csütörtök, 09:20:57
Sziasztok!
Kb egy hónapja vettem észre hogy az 1 éves autó hűtőfolyadék szintje a minimum alatt van. Felhívtuk a helyi Ford szervízt, azt mondták hogy töltsük fel és figyeljük. A cégnél még 2 ugyanilyen idős Mondeo van, mindkettőnél rettenetesen csökkent a hűtőfolyadék. Múlt héten megint elég kevés volt mindhárom autónál, ezért bevittük a Fordhoz, ahol speciális nagynyomású eszközre rakták mindhárom autót. MIndegyiknél jelez szivárgást az eszköz, de nem tudják hogy hol. Jelenleg megy a fejvakarás, jelezték a Ford felé is a hibát... Ha többet tudok, majd jelzek...
Nem értem a fejvakarást, mert típushiba...
Szóval két helyen tud szivárogni, ha éppen nem a hengerfej tömítésen megy át.
A hűtő egyik sarka.
A vízpumpa.
Mindkettőt úgy tervezték, hogy nem látszik a szivárgás az autó alatt.
Viszont egy kicsit tapasztaltabb autószerelő mindkettőt megtalálja.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scaty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5235 Dátum:
2021.07.29 csütörtök, 11:27:06 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2021.07.29 csütörtök, 10:11:25
Nem értem a fejvakarást, mert típushiba...
Szóval két helyen tud szivárogni, ha éppen nem a hengerfej tömítésen megy át.
A hűtő egyik sarka.
A vízpumpa.
Mindkettőt úgy tervezték, hogy nem látszik a szivárgás az autó alatt.
Viszont egy kicsit tapasztaltabb autószerelő mindkettőt megtalálja.
De ezekről a márkszervíz nem tud?
Naplózva
2019 Mondeo MKV Titanium, 1.5 Ecoboost 150LE , Shadow Black
Bajkonur
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5236 Dátum:
2021.07.29 csütörtök, 19:58:47 »
Idézetet írta: Scaty - 2021.07.29 csütörtök, 11:27:06
De ezekről a márkszervíz nem tud?
Biztos ,hogy tudnak róla,nem egyedi eset.Az enyém fél éves volt,mikor gariban cserélték a vízpumpát,azóta semmi fogyás kb 50e km alatt.Kopp,kopp,kopp.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6476
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5237 Dátum:
2021.07.31 szombat, 06:44:30 »
Idézetet írta: Bajkonur - 2021.07.29 csütörtök, 19:58:47
Biztos ,hogy tudnak róla,nem egyedi eset.Az enyém fél éves volt,mikor gariban cserélték a vízpumpát,azóta semmi fogyás kb 50e km alatt.Kopp,kopp,kopp.
Lásd még: tdci motorok topik...
Lehet, már várják a végét... Inkább cserélnek minden ilyesmit "gariba", mint bármit is beleöljenek egy kifutott modellbe
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Bajkonur
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5238 Dátum:
2021.07.31 szombat, 07:06:20 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2021.07.31 szombat, 06:44:30
Lásd még: tdci motorok topik...
Lehet, már várják a végét... Inkább cserélnek minden ilyesmit "gariba", mint bármit is beleöljenek egy kifutott modellbe
passz. Az is lehet,hogy csak valami hitvány minőségű vízpumpák voltak tól-ig,amire nem akartak visszahívást elrendelni.Egy barátom decemberben cserélte a 16-os benzines mk5-öt,diesel fl mk5-re,neki egyikkel sem jött elő semmi hiba.Mondjuk az újban még csak kb 10e km van.
Naplózva
Gerike
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5239 Dátum:
2021.08.11 szerda, 06:52:49 »
Sziasztok! Adott egy 2018 novemberi Mondeo, amit kinéztem. Az Alvázszám alapján a következőt hozza:
ĂtkĂśzĂŠs enyhĂtĹ rendszer
Alacsony Seb. Bizt. Rendsz. Nélkül
Érdeklődnék, hogy tudja valaki, hogy ez az ütközés enyhítő rendszer ez pontosan mit takar? Köszönöm!
Naplózva
2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 396
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5240 Dátum:
2021.08.11 szerda, 12:30:42 »
Idézetet írta: Gerike - 2021.08.11 szerda, 06:52:49
Sziasztok! Adott egy 2018 novemberi Mondeo, amit kinéztem. Az Alvázszám alapján a következőt hozza:
ĂtkĂśzĂŠs enyhĂtĹ rendszer
Alacsony Seb. Bizt. Rendsz. Nélkül
Érdeklődnék, hogy tudja valaki, hogy ez az ütközés enyhítő rendszer ez pontosan mit takar? Köszönöm!
https://www.ford.hu/erdeklodoknek/fedezze-fel/innovativ-technologia/biztonsag-es-vedelem/utkozesmegelozo-rendszer-gyalogosfelismero-rendszerrel
Szerintem ez.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5241 Dátum:
2021.08.29 vasárnap, 01:21:31 »
Sziasztok,
ezt az alvázszámot le tudná valaki kérdezni? WF0FXXWPCFGE22280
Előre is köszi.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5242 Dátum:
2021.08.29 vasárnap, 08:04:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2021.08.29 vasárnap, 01:21:31
Sziasztok,
ezt az alvázszámot le tudná valaki kérdezni? WF0FXXWPCFGE22280
Előre is köszi.
Mondeo 2014 -, 2,0l Duratorq 150LE, Shadow Black (Mica)
Alvázszám (VIN): WF0FXXWPCFGE22280
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 26.08.2016
Gépkocsi típus: Mondeo 2014 -
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 10-es szériák
Motor: 2,0l Duratorq 150LE
Váltó: 6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"D"
Fényezés: Shadow Black (Mica)
Belső anyag: Prada / Ebony
Kisebb jellemzők
Tetővonal átalakítás nélkül
Hátsó sárfogók nélkül
Első ajtóküszöb védő lemez - MIC
Belső Csomag nélkül
Fényszóró működtetés nélkül
Első sárfogók nélkül
My Key
Luggage Compartment mat
Manuális ötödik ajtóval
Less Park Lock Ctrl (BTSI Man Ovrd)
(-) Version Packages
Valenciában készült
Speciális felsz. csomag nélkül
Marketing Flex Elők Csomag 3
Értékesítési minta nélkül
Különleg rendelésű festék nélkül
SVO matrica nélkül
Küls? megjelenés csomag nélül
RSO díszítés nélkül
SIP nélkül
Belső fényezés - Matt
Elect.stab.szabályozással
VP alkalmazás címke nélk
Felszerelés vízen átkeléshez nélkül
Márkatulajdonos Ford Europe
Less Outbound Modification Cnt
Tűzoltókészülék rögz. nélkül
Elakadásjelzővel
Gumiabroncs javitó készlet nélkül
Pedál burkolatok nélkül
E. elekt. ablakem. egyérint. fel/le
Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
Tükrözött üveggel
Széria zöld szélvédő
fűtött szélvédővel
Konzolba szerelt hamutartó nélkül
Zárható kesztyűtartó fedéllel
Mini fejtér egys. szemüveg-tartós
Konzol - Zárt tárolóval
Cup Holders (2) - Row 1
Belső borítás - PVC/műbőr
Belső körny. szín-Charcoal Black
Belső körny. szín-Charcoal Black
Rögzített lábpedálok
Elso lábszonyeg emblémával
Hátsó padlószőnyegek - 2. szint
Oldalablak-fólia nélkül
1. szintű ajtóburkolattal
Rakodópolc nélkül
Csomagtérháló készlet nélkül
Hátsó ablakfüggöny nélkül
Raktérburkolattal
Rakományrögzĺtő háló nélkül
zajszigetelő csomag nélkül
Belső elválasztás nélkül
Alsó rácsszegély, színes
Aktív hűtőzáró
Tetőcsom. - króm
Ajtóküszöb-díszléc-színrefújt
Titanium ajtókeret díszlécekkel
Alsó karosszéria díszléc nélkül
Spoiler nélkül
tompítható visszapillantótükörrel
Kett el fűt irjel aut beh k.s. lámp
karosszériaszínu külso tükörrel
Less Pass Seat Back Control Switch
Ülés csomag nélkül
Első üléstámla rakodózsebbel
Sízsák előkészítéssel
Első 4 irányba állíth. fejtámlával
Vezetőülés állító - Kar
Utasülés állító - Kar
Különleges üléshuzat nélkül
Hátsó közép. kartám. pohártartóval
Vezető kézi deréktámasszal
Utas kézi deréktámasszal
Többkontúros ülések nélkül
Vezető fűtött ülés -Vált.hőm.
Fűtött utasüléssel -Vált.hőm.
Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
2.sor ülés 60/40 (3 P)-lehajtható
Vezetőülés 4 irányú kézi állĺtóval
Utasülés 4 irányú kézi állĺtóval
Vonóhorog nélkül
Utánfutó-vonóhorog nélkül
Első vonószemmel
Hátsó vonószemmel
Fűtésszabályozók Alt A
With Trailer Sway Control (TSC)
Motorburkolat - motorháztető alatt
Színre fújt külső ajtókilincs
Bor sebességváltó gomb
távirányított nyitás nélkül
Automatic Gearshift
Frekvencia - 433 MHz
El ajtózár el nyitással
Bez zdaln. sterow otw. drzwi
Kulcsnélküli zárműköd rendsz nélkül
Sapka nélk tüza.betöltő zárral
Beépített. h. ablak törlo/mosóval
állítható szakaszos törléssel
Fűtött mosó fúvókával
Fényszóró-tisztító nélkül
napfénytető nélkül
AlvĂĄz/karosszĂŠria korr. vĂŠd. nĂŠlk.
Első lökhárító érz. eszköz nélkül
Színre fújt elso lökhárító
karosszériaszínu muanyag hátsó lökh
Els? rendszámtábla tartóval
Rear Bumper Load Protector
Bal oldali függönylégzsák
Jobb oldali függönylégzsák
Vezetőoldali térdlégzsák
3 pontos biztonsági övekkel
Standard hátsóülés-övekkel
Smart utasoldali légzsákkal
Oldallégzsákkal - vezetőoldali
Oldallégzsákkal - utasoldali
Utasol. légzsák hatástalanítással
Isofix rögzítő kiegészítéssel
16" mini acél pótkerékkel
Gumiabroncs-nyomás érz. 433 MHz
Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
6,5 X 16
Pótkerék T125/80R16
Normál gumi mintával elöl
With Standard Tyre Tread - Rear
Bármilyen márkájú gumiszállító
Dĺsztárcsák nélkül
Nem záródó csap anyák
Programozott sebességkorlát nélk
Hidegindítás -25 fok
Elektromos vízmelegítő nélkül
Indítóm. - stop/start rendsz.
Távindító nélkül
Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Standard felfüggesztéssel
Első rugó terhelésosztály T
Hátsó rugó terhelésosztály-I
Egy átlós hangtomp./dupla kipufgoó
Kipu.cső hossz. nélkül
Elektromos rögzítőfékkel
ĂtkĂśzĂŠs enyhĂtĹ rendszer nĂŠlkĂźl
Alacsony Seb. Bizt. Rendsz. Nélkül
Fék vészhelyzeti segítséggel
Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
Less Assembly Plant Fuel Fill
Szőnyeg nélkül FIA
Kapcs.tech.vál.(SST) korm-ról kapcs
sport elso ülés
Levegőminőség érzékelő nélkül
Pollenszűrő/szenes szűrő
Újrakeringető fűtővel
GWP kevesebb, mint 150
Tiszta tüzelőanyagú flotta gépk.
Tüzelőanyag/víz elválasztó nélkül
dízel tözeloanyag képességgel
Elektromos szervokormánnyal
Kézi billent./tolható kormányosz.
Borrel bevont kormánykerék
Fűtött kormánykerék nélkül
Elektronikus sebességkorl. nélkül
Tempomat és ASLD
Távolságérzékelős tempomat nélkül
Kiegészítő levegőfűtéssel
Alap analóg műszeregység
KMH/MPH sebességmérővel
Fedélzeti számítógéppel
7000 RPM Tachometer
MFD TFT érintőképernyő
Navigációs rendszerrel
Sebesség hangjelző nélkül
Holttér információs rendszer nélkül
Sávtartás segítség nélkül
Sebességkorl. tábla felism. nélkül
HMI kezelőfelület 4
Lopásgátló riasztó nélkül
Motor immobilizerrel - integrált
Hátsó parkolási segítséggel
Első parkolássegéllyel
Automatizált parkolórendszer nélkül
75 Ah akkumulátor
1. csoport rádiófrekvencia
ICE-Másod kétcsat/5. csat/TMC/PD
8 hangszóróval
Rádióelhalkítás nélkül
Szórakoztató rendszer nélkül
Mobiltel. Interfész nélk
Sync III
hátsó üléshez rádió vezérlés nélkül
Garázsajtónyitó nélkül
Elektromos kimenet
Szivargyújtó nélkül
Szivargyújtó nélkül
Kamera nélkül
Színkódos ködlámpa kerettel
Halogén fényszóróval
nappali világítással
Első ködlámpával No. 2
Világítás csomagok nélkül
Belső fény csom nélk
etőbe szerelt olvasólámpával
With Dome/Cargo Light
Belső világĺtás késleltetéssel
Less Interior Courtesy Lamp
2. sor olvasolámpával
Kesztyűtartó világítással
Raktérvilágítás - LED
Hátsó lámpa 3. szint
Kiegészítő féklámpával
Hátsó ködlámpák nélkül
Kézifék-figyelmezteto lámpa nélkül
Első fénysz vetítési távolság szab.
Fényszóró Szabályzás nélkül
Ford Division származék
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sadam1989
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5243 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 00:08:20 »
Gyári riasztóval volt már valakinek gondja?
Esemény: lezárom az autót, vagy azonnal vagy 1-5 perc után megszólal a gyári riasztó hangja. Minden létező ajtót, motorteret, csomagtartót kinyitottam/bezártam 3x, fedélzeti komp sem jelez semmi nyitott dolgot. Bónusz: ha menüben átállítom reduced guard-ra a riasztót (így elvileg a térérzékelő nem aktív), akkor is beriaszt magától.
Van bárkinek ötlete benzinnel leöntésen és felgyújtáson kívül?
Naplózva
Bajkonur
Vendég
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5244 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 05:13:24 »
Idézetet írta: sadam1989 - 2021.09.02 csütörtök, 00:08:20
Gyári riasztóval volt már valakinek gondja?
Esemény: lezárom az autót, vagy azonnal vagy 1-5 perc után megszólal a gyári riasztó hangja. Minden létező ajtót, motorteret, csomagtartót kinyitottam/bezártam 3x, fedélzeti komp sem jelez semmi nyitott dolgot. Bónusz: ha menüben átállítom reduced guard-ra a riasztót (így elvileg a térérzékelő nem aktív), akkor is beriaszt magától.
Van bárkinek ötlete benzinnel leöntésen és felgyújtáson kívül?
Ez nem külön akksiról mükszik?Lehet az gyenge már. Most nincs időm utána olvasni,csak egy tipp.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48456
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5245 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 06:39:01 »
Idézetet írta: sadam1989 - 2021.09.02 csütörtök, 00:08:20
Gyári riasztóval volt már valakinek gondja?
Esemény: lezárom az autót, vagy azonnal vagy 1-5 perc után megszólal a gyári riasztó hangja. Minden létező ajtót, motorteret, csomagtartót kinyitottam/bezártam 3x, fedélzeti komp sem jelez semmi nyitott dolgot. Bónusz: ha menüben átállítom reduced guard-ra a riasztót (így elvileg a térérzékelő nem aktív), akkor is beriaszt magától.
Van bárkinek ötlete benzinnel leöntésen és felgyújtáson kívül?
diag javasolt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26666
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5246 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 07:51:56 »
Idézetet írta: sadam1989 - 2021.09.02 csütörtök, 00:08:20
Gyári riasztóval volt már valakinek gondja?
Esemény: lezárom az autót, vagy azonnal vagy 1-5 perc után megszólal a gyári riasztó hangja. Minden létező ajtót, motorteret, csomagtartót kinyitottam/bezártam 3x, fedélzeti komp sem jelez semmi nyitott dolgot. Bónusz: ha menüben átállítom reduced guard-ra a riasztót (így elvileg a térérzékelő nem aktív), akkor is beriaszt magától.
Van bárkinek ötlete benzinnel leöntésen és felgyújtáson kívül?
Tehát azt meg lehet állapítani, hogy nem a belső térérzékelőnél van a gond.
A motorháztetőt, annak kapcsolóját nézném meg először...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 785
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5247 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 14:07:23 »
Idézetet írta: sadam1989 - 2021.09.02 csütörtök, 00:08:20
Gyári riasztóval volt már valakinek gondja?
Esemény: lezárom az autót, vagy azonnal vagy 1-5 perc után megszólal a gyári riasztó hangja. Minden létező ajtót, motorteret, csomagtartót kinyitottam/bezártam 3x, fedélzeti komp sem jelez semmi nyitott dolgot. Bónusz: ha menüben átállítom reduced guard-ra a riasztót (így elvileg a térérzékelő nem aktív), akkor is beriaszt magától.
Van bárkinek ötlete benzinnel leöntésen és felgyújtáson kívül?
Ha van kettős központi zárad, akkor gyári Thatcham 1 Riasztóberendezésed van, ami belsőtér-érzékelős, külön akkumulátoros és emelésérzékelős. Azaz szerintem ennek az aksija gyengélkedik, én ezt nézném meg először.
Naplózva
Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3360
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5248 Dátum:
2021.09.02 csütörtök, 17:40:41 »
Idézetet írta: alf® - 2021.08.29 vasárnap, 08:04:09
Mondeo 2014 -, 2,0l Duratorq 150LE, Shadow Black (Mica)
Alvázszám (VIN): WF0FXXWPCFGE22280
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma: 26.08.2016
Gépkocsi típus: Mondeo 2014 -
Karosszéria kialakítás: kombi
Változat: 10-es szériák
Motor: 2,0l Duratorq 150LE
Váltó: 6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás: LHD FWD
Emisszió: Euro 6 károsanyag-kibocsátás
Légkondicionáló: Kétzónás aut. szab. klímával
Terület: (+)"D"
Fényezés: Shadow Black (Mica)
Belső anyag: Prada / Ebony
Köszi
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
sadam1989
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #5249 Dátum:
2021.09.03 péntek, 08:44:25 »
Idézetet írta: Tibor69 - 2021.09.02 csütörtök, 14:07:23
Ha van kettős központi zárad, akkor gyári Thatcham 1 Riasztóberendezésed van, ami belsőtér-érzékelős, külön akkumulátoros és emelésérzékelős. Azaz szerintem ennek az aksija gyengélkedik, én ezt nézném meg először.
Köszönöm _Mindenkinek_ az ötleteket!
1 hétig nem fog most történni semmi, utána tudom vinni valahova, kíváncsi leszek mi lesz a megoldása. Jobban belegondolva utóbbi 1-2 hónapban is előfordult 1-2x olyan, hogy lezártam az autót és egyből riasztott, kinyitottam, bezártam aztán jó volt. Jó lenne jelentőséget tulajdonítanom ezeknek jobban.
SZVSZ ez a riasztó dolog profibban is meglehetne oldva: teljes kikapcsolási lehetőség nem ártana hozzá.
Legalábbis este fél11kor nem volt egyszerű élethelyzet teljesen védett helyet találni az autónak, ahol nyitott ajtókkal és slusszkulccsal az autóban ott lehet hagyni + persze, hogy ne riasszon random módon közterületen.
«
Utoljára szerkesztve: 2021.09.03 péntek, 14:47:58 írta sadam1989
»
Naplózva
Oldalak:
1
...
98
99
100
101
102
103
104
[
105
]
106
107
108
109
110
111
112
113
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ