Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:16:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDDi motor
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
78
79
...
324
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDDi motor (Megtekintve 5086477 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3550 Dátum:
2011.03.05 szombat, 13:07:58 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.05 szombat, 11:40:20
szíj 5e
vezető görgők 6-6e
automata feszítő 38e
szíjtárcsa 21e től
szabadonfutó kb 12e ft-tól....
ez cirka 90píz kb
ennél alighanem olcsóbban tudom megszerezni ez ugye bolti ár abból nekem mondjuk 30% kedvezményem van van ahol 40%
viszont ami érdekel az az hogy a szíjtárcsa van-e fix verzióban és ez lehet-e káros mondjuk a generátorra vagy a feszítőre, és ha igen mennyivel rövidíti meg az élettartamát
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3551 Dátum:
2011.03.05 szombat, 18:31:31 »
bakker ekkora pechem is csak nekem van kicseréltem a 4db porlasztót és az egyikbe beletörött a résolaj csavarja....
csak kézzel huztam meg és annyitól....motocraft barátom gyors segitségével hétfőre ideér remélem...
fordnál 25.000ft-ért adták volna a 4 csavart.....menjenek a p+csába, de azis tuti senki nem tört még el ilyen az életben bakker....tovább ***tat a kocsi megy a lecsóba azt eldöntöttem már.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3552 Dátum:
2011.03.05 szombat, 18:35:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.05 szombat, 18:31:31
bakker ekkora pechem is csak nekem van kicseréltem a 4db porlasztót és az egyikbe beletörött a résolaj csavarja....
csak kézzel huztam meg és annyitól....motocraft barátom gyors segitségével hétfőre ideér remélem...
fordnál 25.000ft-ért adták volna a 4 csavart.....menjenek a p+csába, de azis tuti senki nem tört még el ilyen az életben bakker....tovább ***tat a kocsi megy a lecsóba azt eldöntöttem már.
oéyen könnyen feladod??
akkor ha ci-d lenne, már rég felgyújtottad volna
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3553 Dátum:
2011.03.05 szombat, 18:40:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.05 szombat, 18:35:35
oéyen könnyen feladod??
akkor ha ci-d lenne, már rég felgyújtottad volna
megelőztél kb ugyanezt írtam volna
ne add fel te vagy az egyik példakép
tényleg van tapasztalatod a sima szíjtárcsával, vagy neked is csillapított van fennt?
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3554 Dátum:
2011.03.05 szombat, 18:48:37 »
Idézetet írta: Guen - 2011.03.05 szombat, 18:40:14
megelőztél kb ugyanezt írtam volna
ne add fel te vagy az egyik példakép
tényleg van tapasztalatod a sima szíjtárcsával, vagy neked is csillapított van fennt?
Példakép? te úristen...
abból inkább kéttömegű GYÁRIT tegyél fel...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3555 Dátum:
2011.03.05 szombat, 18:50:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.05 szombat, 18:48:37
Példakép? te úristen...
abból inkább kéttömegű GYÁRIT tegyél fel...
de most komolyan, mit vennél helyette??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3556 Dátum:
2011.03.05 szombat, 19:00:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.05 szombat, 18:48:37
Példakép? te úristen...
ezt arra értettem hogy elég szépen hackeled a gépet
meg legalább értesz is hozzá
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3557 Dátum:
2011.03.05 szombat, 19:17:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.05 szombat, 18:50:51
de most komolyan, mit vennél helyette??
Hát nemhiszem hogy fordot...nemtudom.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3558 Dátum:
2011.03.05 szombat, 20:20:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.05 szombat, 18:31:31
bakker ekkora pechem is csak nekem van kicseréltem a 4db porlasztót és az egyikbe beletörött a résolaj csavarja....
csak kézzel huztam meg és annyitól....motocraft barátom gyors segitségével hétfőre ideér remélem...
fordnál 25.000ft-ért adták volna a 4 csavart.....menjenek a p+csába, de azis tuti senki nem tört még el ilyen az életben bakker....tovább ***tat a kocsi megy a lecsóba azt eldöntöttem már.
Én már törtem bele egyet és a Petrányinál azt mondták,hogy ilyet még soha nem adtak el és rendelni kellett.
A 4csavar a csővel 10 alatt volt 3évvel ezelőtt.Levettem a régit és felraktam a komplett újat.
A régi még meg van.
Megkérdezték,hogy ez ,hogy tört el.Mondtam,hogy nem volt baja csak meg akartam húzni.
Kiröhögtek.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3559 Dátum:
2011.03.05 szombat, 22:06:21 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.03.05 szombat, 20:20:21
Én már törtem bele egyet és a Petrányinál azt mondták,hogy ilyet még soha nem adtak el és rendelni kellett.
A 4csavar a csővel 10 alatt volt 3évvel ezelőtt.Levettem a régit és felraktam a komplett újat.
A régi még meg van.
Megkérdezték,hogy ez ,hogy tört el.Mondtam,hogy nem volt baja csak meg akartam húzni.
Kiröhögtek.
Akkor jóvan azthittem cska egyedül vagyok ezzel...petrányiba meg kapják be...
én nemhogy meghúzni akartam hanem csak betekerni,10-es kulcs mégcsak a kezembe se volt.....de ami beletörött aztis kitekertem kézzel annyira nem volt meghúzva...nem értettem énse.....
És emiatt áll az autó....
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3560 Dátum:
2011.03.05 szombat, 22:13:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.05 szombat, 22:06:21
Akkor jóvan azthittem cska egyedül vagyok ezzel...petrányiba meg kapják be...
én nemhogy meghúzni akartam hanem csak betekerni,10-es kulcs mégcsak a kezembe se volt.....de ami beletörött aztis kitekertem kézzel annyira nem volt meghúzva...nem értettem énse.....
És emiatt áll az autó....
Egyébként,hogy "áll" az autód építése?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3561 Dátum:
2011.03.05 szombat, 22:21:08 »
majd 3 honap varakozas utan lett alkalmam megbontani a gepet.felkerult az oljakori termosztat. all a mutato mint a covek, nincs most mar motorfek es egyeb ellenszel hutes problema.
A regit szepen eltettem, felig le volt rola kopva a gumiboritas. meg fogom csinalni amikor idom lesz ra.
Aki pedig korabban azt mondta hogy olajkori cserenel elfolyik fel liter hutofolyadek, annak mutatnek vagy 2-3 dolgot priviben.
Miutan kivettem a termosztatot, kijott vagy 1,5 liter, majd elallt, aztan pici ido mulva leeresztett a kiegyenlitotartaly is, ugyanarra.
meg szerencse hogy felkeszultem es volt nalam viz is meg fagyallo is. G12+ -t (piros) tettem bele 2:1 aranyban keverve, vagy 4 litert.
Egyuttal szetneztem a turbo kornyeken is, a csovek belseje patyolat, kis olajfilmen kivul semmi kosz. Az egr dugot nem piszkaltam, oda anno egy kozervesdoboz tetejebol fabrikaltam dugot, remelem tart meg egy ideig.
Az osszes turbo-cso bilincset ujra kellett huzni,mert jon ki az olaj valahol. Erdekes modon ha a cso falat osszeszoritom,akkor ahol az erosites van benne, jon ki az olaj. Mas repedest nem lattam rajta, erdekes modon mindehol ugyanannyira olajos, mintha azt izzadna. Inkabb az S alaku cso az olajos. Es a kornyek. Levettem a mereteket, lehet tudok valamit gyartatni szilkonos csobol.
hamarosan cseelnem kellesz a hosszabik szijjat. Ezt mintha targyaltak volna itt a kozelmultban? leiras van rola?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3562 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 12:18:25 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.03.05 szombat, 22:13:15
Egyébként,hogy "áll" az autód építése?
Hát csinálják...
Az adagolós eszergályosra vár valami alkatrész miatt és a turbós emberke is esztergályosra vár...a kipufogós meg mindkettőre. kell vennem még intercoolert is és elvileg mehet össze...még 1 hónap biztos lessz az egész...
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3563 Dátum:
2011.03.06 vasárnap, 12:20:10 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.06 vasárnap, 12:18:25
Hát csinálják...
Az adagolós eszergályosra vár valami alkatrész miatt és a turbós emberke is esztergályosra vár...a kipufogós meg mindkettőre. kell vennem még intercoolert is és elvileg mehet össze...még 1 hónap biztos lessz az egész...
Hajrá.
Remélem összeáll.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3564 Dátum:
2011.03.07 hétfő, 12:07:20 »
Üdv mindenkinek! Ma reggel munkába menet elkezdett világítani a töltésjelzőm. Félreállva leállítottam a motor, átnéztem mindent rendben találtam, motort be töltésjelző szépen elaludt azóta szépen működik,ahogy kell. Szerintetek mi okozhatta ezt a pillanatnyi elmezavart. Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3565 Dátum:
2011.03.07 hétfő, 19:38:32 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.03.07 hétfő, 12:07:20
Üdv mindenkinek! Ma reggel munkába menet elkezdett világítani a töltésjelzőm. Félreállva leállítottam a motor, átnéztem mindent rendben találtam, motort be töltésjelző szépen elaludt azóta szépen működik,ahogy kell. Szerintetek mi okozhatta ezt a pillanatnyi elmezavart. Előre is köszi a válaszokat.
Vidd el egy villamosságihoz, ellenőriztesd le a töltésed. Ez az eredeti generátorod még? Ha igen akkor lehet, hogy már felújításra szorulhat. Akku milyen idős?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3566 Dátum:
2011.03.07 hétfő, 20:17:10 »
Idézetet írta: attila82 - 2011.03.07 hétfő, 12:07:20
Üdv mindenkinek! Ma reggel munkába menet elkezdett világítani a töltésjelzőm. Félreállva leállítottam a motor, átnéztem mindent rendben találtam, motort be töltésjelző szépen elaludt azóta szépen működik,ahogy kell. Szerintetek mi okozhatta ezt a pillanatnyi elmezavart. Előre is köszi a válaszokat.
a generátorban felakadt a bronzkefe-legjobb esetben,de valszeg ez a hiba áll fenn,ha most meg műkszik.A csere kb 700ft-ba fáj.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3567 Dátum:
2011.03.07 hétfő, 21:08:45 »
köszi mindenkinek a segitséget, holnap útba ejtem vill.szerelőt. remélem tényleg csak ez lessz a probléma.
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3568 Dátum:
2011.03.08 kedd, 19:39:33 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.07 hétfő, 19:43:23
Holnap megy be az iktató is, megvettem a tömítéseket is
Sajna csúszik a dolog
ma mégsem fért be a szerelőnél a beépítés, holnaptól meg én nem érek rá. Marad a jövő hétre, de ha meglesz jelzem
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3569 Dátum:
2011.03.09 szerda, 09:40:31 »
itt van egy pici doksi a termosztatcsererol
lebontottam a zavaro tenyezoket :
A regi termosztat meg a helyen. Kicsit izzad...
Itt van a 2 kibelezett termosztat, az uj es a regi. A jo hir az hogy a regi javithato.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3570 Dátum:
2011.03.09 szerda, 09:58:09 »
Sziasztok!
Turbot szedem le a gépről, és az a kérdésem kinek mi a tapasztalata ezzel. Melyik csavar "szokott" beleszakadni? Nem nagyon akarom levenni emiatt a hengerfejet is....... Ha valakinek van tapasztalata, előre is köszi
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3571 Dátum:
2011.03.09 szerda, 17:05:10 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.09 szerda, 09:58:09
Sziasztok!
Turbot szedem le a gépről, és az a kérdésem kinek mi a tapasztalata ezzel. Melyik csavar "szokott" beleszakadni? Nem nagyon akarom levenni emiatt a hengerfejet is....... Ha valakinek van tapasztalata, előre is köszi
ez engem is érdekelne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3572 Dátum:
2011.03.09 szerda, 21:54:39 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.09 szerda, 09:58:09
Sziasztok!
Turbot szedem le a gépről, és az a kérdésem kinek mi a tapasztalata ezzel. Melyik csavar "szokott" beleszakadni? Nem nagyon akarom levenni emiatt a hengerfejet is....... Ha valakinek van tapasztalata, előre is köszi
EGR- hűtőnél biztos!!!!!
Eddig 1-0 oda...... Holnap folyt. köv.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3573 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 15:01:27 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2011.03.09 szerda, 21:54:39
EGR- hűtőnél biztos!!!!!
Eddig 1-0 oda...... Holnap folyt. köv.
na hogy sikerült a műtét?? melyik csavarokra kell odafigyelni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3574 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 15:02:02 »
Bunyek!
hogy áll a tuning??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3575 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 15:03:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.13 vasárnap, 15:02:02
Bunyek!
hogy áll a tuning??
sehogy várok mindenkire csak....
most lemegyek és berakom a digitklimát azértis..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3576 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 15:08:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.13 vasárnap, 15:03:21
sehogy várok mindenkire csak....
most lemegyek és berakom a digitklimát azértis..
turbócsövezésedmiből lesz?? nálam horror összeget mondtak a saválló csövezésre, 40k lett volna a komplett rendszer.
a turbóm meg a coolerem együtt került ennyibe
aztán kell még tömítés és mehet fel...
szg féle,vagy a másik fűtőmotoros változatot építed be??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3577 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 16:59:20 »
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2000/csak_az_ellensegemnek_ajanlom/
Tetszenek az ilyen népítéletek...
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3578 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 18:00:16 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.13 vasárnap, 16:59:20
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2000/csak_az_ellensegemnek_ajanlom/
Tetszenek az ilyen népítéletek...
nincs aláírás csak tán nem a Zacci?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3579 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 18:02:38 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.03.13 vasárnap, 18:00:16
nincs aláírás csak tán nem a Zacci?
Zaccinak használtan vette volna?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3580 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 18:06:08 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.03.13 vasárnap, 18:00:16
nincs aláírás csak tán nem a Zacci?
Nem kell mindent Zaccira fogni és ő külömben is benyásban utazik
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3581 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 18:49:37 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.03.13 vasárnap, 18:06:08
Nem kell mindent Zaccira fogni és ő külömben is benyásban utazik
jó tsak gondoltam 1 kicsit bolondozok mókázok
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3582 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 19:34:12 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.13 vasárnap, 16:59:20
http://nepitelet.hu/autok/ford/mondeo_2000/csak_az_ellensegemnek_ajanlom/
Tetszenek az ilyen népítéletek...
á...sötét, mint a vakond belsőzsebe.
sokat akart a szarka, de nem bírta a farka. az ilyen vegyen lada samarát, azt olcsón fenn lehet tartani.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3583 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 19:42:18 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.13 vasárnap, 19:34:12
á...sötét, mint a vakond belsőzsebe.
sokat akart a ***ka, de nem bírta a farka. az ilyen vegyen lada samarát, azt olcsón fenn lehet tartani.
185ezerrel használtan? Ebben szerintem nem nagy a valószínűség
Meg 8,5-ös fogyi? Behúzott kézifékkel ment végig,vagy mi a fene? 4000-nél váltott el mindig?...
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3584 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 20:17:47 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.13 vasárnap, 19:42:18
185ezerrel használtan? Ebben szerintem nem nagy a valószínűség
Meg 8,5-ös fogyi? Behúzott kézifékkel ment végig,vagy mi a fene? 4000-nél váltott el mindig?...
na már megint a fogyi téma... én szinte csak városban használom mostanában és kis távra, már 9,2nél tart a fed comp
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3585 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 20:18:30 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.13 vasárnap, 19:42:18
185ezerrel használtan? Ebben szerintem nem nagy a valószínűség
Meg 8,5-ös fogyi? Behúzott kézifékkel ment végig,vagy mi a fene? 4000-nél váltott el mindig?...
akkor nem zasszi,mert ő nem meri 4000ig kihúzatni......vagy ki sem pörög addig az övé,mert befullad.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3586 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 22:36:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.13 vasárnap, 15:08:16
turbócsövezésedmiből lesz?? nálam horror összeget mondtak a saválló csövezésre, 40k lett volna a komplett rendszer.
a turbóm meg a coolerem együtt került ennyibe
aztán kell még tömítés és mehet fel...
szg féle,vagy a másik fűtőmotoros változatot építed be??
Szerintem egy ideig marad az eredeti, nincs annak semmi baj...minek cseréljem le?
kipu lessz nagyobb majd...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3587 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 22:44:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.13 vasárnap, 22:36:28
Szerintem egy ideig marad az eredeti, nincs annak semmi baj...minek cseréljem le?
kipu lessz nagyobb majd...
én attól tartok, hogy a ci-nél az 1,5 baros nyomás szényomja, akkor az 1,8 ??
Dávidnak miből volt??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3588 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 22:54:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.13 vasárnap, 22:44:46
én attól tartok, hogy a ci-nél az 1,5 baros nyomás szényomja, akkor az 1,8 ??
Dávidnak miből volt??
Hát én 1,5 fölé nemigen tenném a mondit....
neki MTZ traktorcső volt...meg acélcsövek...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3589 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 23:01:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.13 vasárnap, 22:54:51
Hát én 1,5 fölé nemigen tenném a mondit....
neki MTZ traktorcső volt...meg acélcsövek...
én nem félek tőle, szerintem nála is 2bar fölött van/volt
de tudok még másik tdci-ről is ami 2baron megy régóta
tdci túltöltésnél kiengedi 1,7bar körüli értékre
tdci és tddi blokk ugyan az, de szerintem a hf is, mivel nekem is megvan a hf-en a railcső tartójának a helye...
kipuf módosításánál mire kell figyelni?? lehet rajta javítani megrontani is gondolom...
rendőr, meg műszakin nem baxakszanak érte?? nálunk ez ugye hatványozottan ott van...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3590 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 12:28:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.13 vasárnap, 23:01:56
én nem félek tőle, szerintem nála is 2bar fölött van/volt
de tudok még másik tdci-ről is ami 2baron megy régóta
tdci túltöltésnél kiengedi 1,7bar körüli értékre
tdci és tddi blokk ugyan az, de szerintem a hf is, mivel nekem is megvan a hf-en a railcső tartójának a helye...
kipuf módosításánál mire kell figyelni?? lehet rajta javítani megrontani is gondolom...
rendőr, meg műszakin nem baxakszanak érte?? nálunk ez ugye hatványozottan ott van...
Hát nézd mindenki azt csinál amit akar az autójával...kérdés milyen távon gondolkodik vele.
Én az enyémet 1,5-re fogom tenni max...mondjuk nagyobb turbó is lessz rajta,mint tiedén....
furcsa vólna velem szórakoznának...
Felügyeleten is mindenki ismer több megyében...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3591 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 14:54:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.14 hétfő, 12:28:28
Hát nézd mindenki azt csinál amit akar az autójával...kérdés milyen távon gondolkodik vele.
Én az enyémet 1,5-re fogom tenni max...mondjuk nagyobb turbó is lessz rajta,mint tiedén....
furcsa vólna velem szórakoznának...
Felügyeleten is mindenki ismer több megyében...
hát én sem a jövőhétig akarom használni
pontosan mit is csinálsz te??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3592 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 14:55:50 »
Na ma felkerült a nyomáslabda a turbóra, a csövezésre kell még valamit kitalálnom, meg kellenek még a tömítések és mehet minden a helyére
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3593 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 15:03:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.03.14 hétfő, 12:28:28
Hát nézd mindenki azt csinál amit akar az autójával...kérdés milyen távon gondolkodik vele.
Én az enyémet 1,5-re fogom tenni max...mondjuk nagyobb turbó is lessz rajta,mint tiedén....
furcsa vólna velem szórakoznának...
Felügyeleten is mindenki ismer több megyében...
1,5-hez miért raksz nagy turbót...nagyobb a tehetetlensége, kis fordulaton halott, meg ilyenek...magasabb nyomáshoz szoktak nagyot rakni, mert az lényegesen hosszabb távon bírja a magasabb nyomást, mint egy kicsi amit feltekersz.
De a mondeo forgattyús mechanizmusa(főleg hajtókar-dugó) gyenge vagy inkább gyengébb mint pl egy VW...ezért tartósan 1,7 felett én sem használnám.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3594 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 20:39:44 »
ilyeneket olvastam ma a neten turbo felszerelésével kapcsolatban. szerintetek helytállók??
ha jól gondolom, akkor ez nálunk a vékonyabbik cső.
Válasz
A turbó a helyén… A felső (nyomóági) olajbevezetésen öntsünk be olajat (injekció, vagy kis tölcsér segítségével), ússzon a turbó tengely, az a biztos.
A turbó felrakás egyik legfontosabb része, hogy agyig nyomjuk motorolajjal a turbót. Ez azért fontos, mert az első indításkor még üresek az olajcsövek, és mire felér az olaj a turbóig, annak a tengelye már régen károsodik, akár teljesen tönkre is mehet az új turbó.
Válasz
Azonnal indult. Nem lehet okunk panaszra. De még mindig nem szabad elszállni, hagyjuk, hogy ketyegjen kb. 5 percet alapjáraton.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3595 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 20:47:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.14 hétfő, 20:39:44
ilyeneket olvastam ma a neten turbo felszerelésével kapcsolatban. szerintetek helytállók??
ha jól gondolom, akkor ez nálunk a vékonyabbik cső.
Igen a vékonyabbik, a vastagabb a visszafolyó. A motorolaj sosem árthat frissen felszerelt turbónál!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3596 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 20:47:54 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.14 hétfő, 20:47:10
Igen a vékonyabbik, a vastagabb a visszafolyó. A motorolaj sosem árthat frissen felszerelt turbónál!
meg gondolom az alapjárati ketyegés sem árthat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3597 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 20:49:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.14 hétfő, 20:47:54
meg gondolom az alapjárati ketyegés sem árthat
Az meg gondolom azért, hogy átmossa a szűrt olaj a szennyeződésektől, mielőtt megkapná a tényleges terhelést.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3598 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 20:53:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.03.14 hétfő, 20:49:36
Az meg gondolom azért, hogy átmossa a szűrt olaj a szennyeződésektől, mielőtt megkapná a tényleges terhelést.
vajon a visszatérő ágat fel lehet tölteni, vagy az mindig leürül??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDDi motor
«
Új hozzászólás #3599 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 21:01:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.14 hétfő, 20:53:12
vajon a visszatérő ágat fel lehet tölteni, vagy az mindig leürül??
Azt nem lehet feltölteni, de nem is kell..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak:
1
...
65
66
67
68
69
70
71
[
72
]
73
74
75
76
77
78
79
...
324
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ