Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 09:45:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 804 805 806 807 808 809 810 [811] 812 813 814 815 816 817 818 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13377083 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40500 Dátum: 2016.05.21 szombat, 16:21:01 »

Ez nagyon olcsónak tűnik. Győrben nekem 50e+áfát mondtak darabjáért és úgy tudom, a filepnél se sokkal olcsóbb. Mit takart ez a 116e?
Én is felújítás előtt állok.
50 alatt van bruttó az mp dízel nél is. Én a Matyokaekat hanyagolnam
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #40501 Dátum: 2016.05.21 szombat, 18:23:23 »

Ez nagyon olcsónak tűnik. Győrben nekem 50e+áfát mondtak darabjáért és úgy tudom, a filepnél se sokkal olcsóbb. Mit takart ez a 116e?
Én is felújítás előtt állok.

A betéteket kellett kicserélni mind a négyben és a felprogramozást.https://csomád.cylex.hu/ceg-info/maty%C3%B3ka-l%C3%A1szl%C3%B3-95767.html

Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #40502 Dátum: 2016.05.21 szombat, 18:26:55 »

50 alatt van bruttó az mp dízel nél is. Én a Matyokaekat hanyagolnam

Miért hanyagolnád a Matyókáékat? Voltak rossz tapasztalataid?
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 784


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40503 Dátum: 2016.05.21 szombat, 18:41:21 »

Izzító gyertyákat bevizsgáltad , mert ha azokból is van rossz , akkor amiatt hideg indításnál lehet fehér füst ami tart 1 percig kb.

Az izzítógyertyák ellenőrzése megtörtént. Multiméterrel rámértem: egyik gyertya sem rövidzáras, illetve egyik gyertya sem mutatott ellenállást.
Autószerelő ismerősöm szikráztatással megvizsgálta, egyik gyertya sem szikrázott.
Konklúzió mindegyik izzítógyertya halott, cserélni kell őket.

Ki vállal tutira sikeres izzítógyertyacserét és mennyiért?
Én Tatán lakom, reális távolságba még el is vinném az autót.
kb. 250.000 km van az autóban és még gyári gyertya van benne nagy valószínűséggel. 2008-ban vettem 4 db Ford gyári izzítógyertyát azt kellene berakni.

  
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.21 szombat, 18:42:56 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 784


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40504 Dátum: 2016.05.21 szombat, 18:46:26 »

Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan egyetértek veled. eljen eljen eljen Amiről beszélsz és írsz, azt hívják több éves gyakorlatnak. Sajnos pont ez nincs meg nagyon sok embernél, ami viszont a gyakorlatot illeti lépésről-lépésre megszerezhető. Senki ne érezze magát sértve, mert mindenki kezdte valahol, és biztos vagyok benne, hogy az első izzítógyertya cserénél még a lába is remegett. smile
Tisztelettel László! worship


Tudnál vállalni tutira sikeres izzítógyertyacserét és ha igen mennyiért?
Én Tatán lakom, reális távolságba még el is vinném az autót.
kb. 250.000 km van az autóban és még gyári gyertya van benne nagy valószínűséggel. 2008-ban vettem 4 db Ford gyári izzítógyertyát azt kellene berakni.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 784


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40505 Dátum: 2016.05.21 szombat, 18:50:35 »

Szívósor levétele, illetve tisztítása után javasolt új tömítést betenni (8+1db készlet)?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40506 Dátum: 2016.05.21 szombat, 18:56:17 »

Szívósor levétele, illetve tisztítása után javasolt új tömítést betenni (8+1db készlet)?
Én vettem újat igen.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40507 Dátum: 2016.05.21 szombat, 19:17:43 »


Tudnál vállalni tutira sikeres izzítógyertyacserét és ha igen mennyiért?
Én Tatán lakom, reális távolságba még el is vinném az autót.
kb. 250.000 km van az autóban és még gyári gyertya van benne nagy valószínűséggel. 2008-ban vettem 4 db Ford gyári izzítógyertyát azt kellene berakni.
8 éve ott van a polcon és meg nem került bele? vigyor3 wow vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40508 Dátum: 2016.05.21 szombat, 19:17:56 »

Szívósor levétele, illetve tisztítása után javasolt új tömítést betenni (8+1db készlet)?
ártani nem árt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40509 Dátum: 2016.05.21 szombat, 19:59:28 »

Miért hanyagolnád a Matyókáékat? Voltak rossz tapasztalataid?
nem is kevés . Ez még adagoló javítás terén.  De ha ott hanyag valaki akkor gondolom máshol is az
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 784


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40510 Dátum: 2016.05.21 szombat, 20:02:22 »

8 éve ott van a polcon és meg nem került bele? vigyor3 wow vigyor3

Az autószerelő azt mondta akkor, hogy ha jók akkor ne eröltessük a cserét, mert kivételnél beszakadhat.
Azóta tökéletes volt az autó, most viszont már nem.

Azóta csak 90.000 km futott a járgány.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.21 szombat, 20:05:02 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #40511 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 11:37:24 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Pár hete vásároltam egy mondeot és sajnos porlasztó csúcs problémái vannak, mind a 4 db rossz, tudtok tanácsot adni hol és mennyiért újítják fel? 2006 Ford Mondeo 2.0 Tdci, 85kw, porlasztó típúsa: EJDR00504Z DELPHI

Köszönöm előre is.

Kapcsoló szelep csere.Nekem most cseréltek 3-mat nagyon jó áron.Az a baj hogy sok helyen akkor is felújítják az egész porlasztót ha nem szükséges. Fockter Vilmos 06-30-9-540-765.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40512 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 12:32:34 »

Kapcsoló szelep csere.Nekem most cseréltek 3-mat nagyon jó áron.Az a baj hogy sok helyen akkor is felújítják az egész porlasztót ha nem szükséges. Fockter Vilmos 06-30-9-540-765.

Persze, hogy felújítják az egészet, mert csak így lehet rá garanciát vállalni. Egy műszaki analfabétának ha csak az x részét cseréled, és fél év múlva visszajön, de más része romlott el, hiába magyarázod neki, ott fogja csinálni a balhét.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40513 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 12:54:18 »

Persze, hogy felújítják az egészet, mert csak így lehet rá garanciát vállalni. Egy műszaki analfabétának ha csak az x részét cseréled, és fél év múlva visszajön, de más része romlott el, hiába magyarázod neki, ott fogja csinálni a balhét.
ez nem egészen így van. Máshol is a hibát javítják nem az egészet cserélik és vállalnak garanciát .
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #40514 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 14:05:15 »

Persze, hogy felújítják az egészet, mert csak így lehet rá garanciát vállalni. Egy műszaki analfabétának ha csak az x részét cseréled, és fél év múlva visszajön, de más része romlott el, hiába magyarázod neki, ott fogja csinálni a balhét.

Nem egy helyen érdeklődtem.Mindenhol 50 ezret mondtak és hogy mind a négyet kell.Itt előttem lettek bevizsgálva szétszedve cserélve a kapcsoló szelepek majd újra megint bevizsgálva.Nyilván mindenki maga dönti el menyit áldoz egy tizen akár hány éves autóra amibe 300-400 ezer km van.Nekem 84 ezrembe volt a 3 javítása és jó az autó.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40515 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 15:56:02 »


Tudnál vállalni tutira sikeres izzítógyertyacserét és ha igen mennyiért?
Én Tatán lakom, reális távolságba még el is vinném az autót.
kb. 250.000 km van az autóban és még gyári gyertya van benne nagy valószínűséggel. 2008-ban vettem 4 db Ford gyári izzítógyertyát azt kellene berakni.
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéssel kapcsolatban ment privát üzenet. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gilla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #40516 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 17:05:01 »

CMP jelado? Vagy az csak a facelift előttiekben vacakolt?

Nem tudom mi lehet a gond, ma reggel azt mondták, hogy a MAF szenzort tisztítsuk meg és az ECU-t kell leellenőriztetni.
Remélem meglesz a hiba
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40517 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 17:20:25 »

ez nem egészen így van. Máshol is a hibát javítják nem az egészet cserélik és vállalnak garanciát .
Ezek szerint a garancia próba szerencse alapon van?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40518 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 18:05:50 »

Ezek szerint a garancia próba szerencse alapon van?
Miért lenne ? Ha azt mondja hogy azt az alkatrészt nem kell cserélni mert semmi baja akkor miért ne vállalna rá garanciát hogy az jó lesz ? A legtöbb cég ( köztük a 2 legnagyobb is ) nem mond konkrét árat csak bevizsgálas után . Ha alapból mindenki kicserelne mindent akkor ennek nem lenne értelme . Legfeljebb valaki bevallja valaki nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #40519 Dátum: 2016.05.22 vasárnap, 21:23:33 »

Sziasztok!

A tegnapi nap folyamán elment a sebbeségmérő a kijelzőn. Leállítóm az autót és ujra beindítotom vissza áll.
Kiolvastam p500 illetve U1039 kódot ír.
Jeleadó hibás lehet és az hol is helyezkedik el.
Mitévő legyek?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv Gyürki
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #40520 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 08:02:49 »

Sziasztok!

A tegnapi nap folyamán elment a sebbeségmérő a kijelzőn. Leállítóm az autót és ujra beindítotom vissza áll.
Kiolvastam p500 illetve U1039 kódot ír.
Jeleadó hibás lehet és az hol is helyezkedik el.
Mitévő legyek?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Üdv Gyürki

Kontakthiba a műszerblokk hátulján, a csatlakozón?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #40521 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 09:07:38 »

Sziasztok,

Tegnap benéztem a kocsi alá megnéztem a hátsó kipufogódobot, mert hangosnak találom (csere érett). Észrevettem, hogy nincs középső dob, helye mintha lenne, de csak egy cső megy végig a hátsó dobhoz.
Kell a középső dob?

2004 tdci fmba motorkódú 6sebesség 130LE az autó
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #40522 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 10:09:07 »

Sziasztok,

Tegnap benéztem a kocsi alá megnéztem a hátsó kipufogódobot, mert hangosnak találom (csere érett). Észrevettem, hogy nincs középső dob, helye mintha lenne, de csak egy cső megy végig a hátsó dobhoz.
Kell a középső dob?

2004 tdci fmba motorkódú 6sebesség 130LE az autó

Emlékeim szerint a leömlő után lefelé jön a katalizátor, kanyar, flexi csőtag, utána kikanyarodik a bal szélre a cső, átugorja a hátsó futóművet (nekem a kombin, a 4-5 ajtós lehet más), azután hátsó dob, és ennyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40523 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 10:19:23 »

Sziasztok,

Tegnap benéztem a kocsi alá megnéztem a hátsó kipufogódobot, mert hangosnak találom (csere érett). Észrevettem, hogy nincs középső dob, helye mintha lenne, de csak egy cső megy végig a hátsó dobhoz.
Kell a középső dob?

2004 tdci fmba motorkódú 6sebesség 130LE az autó

Nekem is úgy van mint AndyA írja. Nincs középső dob, csak egy flexicső.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #40524 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 10:22:07 »

Emlékeim szerint a leömlő után lefelé jön a katalizátor, kanyar, flexi csőtag, utána kikanyarodik a bal szélre a cső, átugorja a hátsó futóművet (nekem a kombin, a 4-5 ajtós lehet más), azután hátsó dob, és ennyi.

AndyA


Azt elfelejtettem írni, hogy az enyém is kombi
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #40525 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 10:22:43 »

Azt elfelejtettem írni, hogy az enyém is kombi
szerkezetileg ugyan az,talán kialakításban nem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40526 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 13:27:00 »

szerkezetileg ugyan az,talán kialakításban nem....
miven? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40527 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 13:27:33 »

Emlékeim szerint a leömlő után lefelé jön a katalizátor, kanyar, flexi csőtag, utána kikanyarodik a bal szélre a cső, átugorja a hátsó futóművet (nekem a kombin, a 4-5 ajtós lehet más), azután hátsó dob, és ennyi.

AndyA

középdobig(vagy a képzeletbeli helyéig ha nincs) egyformák a rendszerek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tomy0725
Vendég
« Új hozzászólás #40528 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 13:38:16 »

Hali ismét!
Az előző problémám fokozódott... Gondolt egyet és letiltott a kocsi. Szerelő kivillogtatta. Az egyik porlasztónál kopogást dobott ki. Na és itt jött a megoldás az olajfolyásos problémámra is. Az egyik porlasztó teljesen különbözött a többitől... 3 db 101Z a 4. pedig 301Z volt. Ti gondolom tudjátok, hogy ennek az egynek a kialakítása teljesen más. Mivel nincs rajta a kis "szoknya" rész, a tömítés nem ért semmit. Ezt a kedves kereskedő kipufogópasztával oldotta meg.... Valamint az alattuk lévő "tűzkarika" mindegy lett volna ha ott sincs olyan állapotban volt. Szerintetek behajtható a javítás ára a kereskedőn? (Az autó motorcserés volt, ők szerelték bele a motort. Kaptam papírt az "új" blokkról. Mivel ők szerelték be, így nem mondhatja, hogy nem tudott róla.)
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40529 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 20:47:25 »

Sziasztok!

Úgy érzem mintha lusta lenne a kocsim kb 1700-as fordulatig. 3. sebességben 40-ről nem nagyon gyorsul, de eléri az 1700-1800-at ott hirtelen meglódul.
Füstölés, rángatás, hibakód nincs.
Mitől lehet a probléma?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #40530 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 21:00:00 »

Köszi a választ.
Még ott nem néztem

Üdv
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #40531 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 21:43:50 »

Sziasztok!

Úgy érzem mintha lusta lenne a kocsim kb 1700-as fordulatig. 3. sebességben 40-ről nem nagyon gyorsul, de eléri az 1700-1800-at ott hirtelen meglódul.
Füstölés, rángatás, hibakód nincs.
Mitől lehet a probléma?

Köszönöm!
Negyvennél ha azt akarod,hogy meglóduljon tedd vissza 2-be,megfogsz lepődi. Ez ilyen. nyes nyes
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #40532 Dátum: 2016.05.23 hétfő, 21:44:32 »

Sziasztok!

Úgy érzem mintha lusta lenne a kocsim kb 1700-as fordulatig. 3. sebességben 40-ről nem nagyon gyorsul, de eléri az 1700-1800-at ott hirtelen meglódul.
Füstölés, rángatás, hibakód nincs.
Mitől lehet a probléma?

Köszönöm!
mérni kell turbónyomást.csak nyugtatólag.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40533 Dátum: 2016.05.24 kedd, 05:16:48 »

Negyvennél ha azt akarod,hogy meglóduljon tedd vissza 2-be,megfogsz lepődi. Ez ilyen. nyes nyes
Az 1 2 meg túl gyorsan leforog.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40534 Dátum: 2016.05.24 kedd, 05:17:29 »

mérni kell turbónyomást.csak nyugtatólag.

Mert ha nem turbó akkor porlasztók?
Turbócsöveket átnéztem, nem találtam semmit.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #40535 Dátum: 2016.05.24 kedd, 07:05:22 »

Mert ha nem turbó akkor porlasztók?
Turbócsöveket átnéztem, nem találtam semmit.
dehogy.lehet semmi baja.
azért kell mérni,mert az pontos.az átnézés igen felületes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40536 Dátum: 2016.05.24 kedd, 08:18:56 »

dehogy.lehet semmi baja.
azért kell mérni,mert az pontos.az átnézés igen felületes.
Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #40537 Dátum: 2016.05.24 kedd, 08:38:30 »

Sziasztok!

Úgy érzem mintha lusta lenne a kocsim kb 1700-as fordulatig. 3. sebességben 40-ről nem nagyon gyorsul, de eléri az 1700-1800-at ott hirtelen meglódul.
Füstölés, rángatás, hibakód nincs.
Mitől lehet a probléma?

Köszönöm!

Mivel a turbonyomás kb. 1700-1800 körül kezd el felépülni, nem nagy csoda, hogy akkor rúg hátba. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #40538 Dátum: 2016.05.24 kedd, 08:39:19 »

Az 1 2 meg túl gyorsan leforog.

Persze.

Tudod, álló helyből is el kell tudni indulni, amikor még nincs turbonyomás, még hegynek felfelé is... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #40539 Dátum: 2016.05.24 kedd, 08:43:00 »

Mivel a turbonyomás kb. 1700-1800 körül kezd el felépülni, nem nagy csoda, hogy akkor rúg hátba. Smiley

AndyA

1800-on már a maximumon van. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40540 Dátum: 2016.05.24 kedd, 09:27:53 »

1800-on már a maximumon van. Wink
Hol kezd el tölteni?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #40541 Dátum: 2016.05.24 kedd, 10:05:46 »

Hol kezd el tölteni?

Valahol ott a turbo sűrítő kereke körül keresném ezt a pontot. eplus2

Mindig tölt, csak mondjuk alapjáraton nem annyit, hogy észre lehessen venni a teljesítményen. Pár tízezret akkor is forog a turbo, de az kb. harmatos lepkefing a 150-180-200 ezres fordulatokhoz képest, amikor tényleg dolgozik.

Azt mondják, olyan 1500-as fordulat az, ahol már kezd észrevehetővé válni, és Alf szerint 1800-nál már a maximumot tölti.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40542 Dátum: 2016.05.24 kedd, 11:04:00 »

Valahol ott a turbo sűrítő kereke körül keresném ezt a pontot. eplus2

Mindig tölt, csak mondjuk alapjáraton nem annyit, hogy észre lehessen venni a teljesítményen. Pár tízezret akkor is forog a turbo, de az kb. harmatos lepkefing a 150-180-200 ezres fordulatokhoz képest, amikor tényleg dolgozik.

Azt mondják, olyan 1500-as fordulat az, ahol már kezd észrevehetővé válni, és Alf szerint 1800-nál már a maximumot tölti.

AndyA

Igen 1500 körül valamit érezni. Alatta meg úgyse tesz jót neki a gyorsítás 3. és 4.ben.

Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #40543 Dátum: 2016.05.24 kedd, 12:27:29 »

Sziasztok!

Úgy érzem mintha lusta lenne a kocsim kb 1700-as fordulatig. 3. sebességben 40-ről nem nagyon gyorsul, de eléri az 1700-1800-at ott hirtelen meglódul.
Füstölés, rángatás, hibakód nincs.
Mitől lehet a probléma?

Köszönöm!
semmi baja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #40544 Dátum: 2016.05.26 csütörtök, 22:47:51 »

Üdv mindenkinek!
A mai nap lettem tulajdonosa egy Mondeo-nak. TDCi 2.0 130 LE
Érdekelne, hogy a motoron lévő műanyag burkolatnak mennyire kell mozognia, vagy csak hideg motornál rázkódik egy kicsit? Még nem néztem meg, mert nem volt rá időm. És tudom, hogy elég hülye kérdés, de azért kíváncsi vagyok. Egyébként nagyon jól megy az autó, a futóműve is jó.
Még egy kérdés! A fogyasztásmérőnek folyamatosan kell mutatnia, hogy mennyit eszik az autó vagy 100 km-ként írja ki?
Vagy ha van valakinek valami jó leírása, megköszönném, ha elküldené nekem email-be.
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
maszek-MK3
Vendég
« Új hozzászólás #40545 Dátum: 2016.05.27 péntek, 10:16:07 »

Sziasztok,

A tegnapi napon megállt a szeretett mondeóm (2002-es TDCI 130 LE, FMBA)! Reggel szépen hidegen beindult majd mikor a munkahelyről jöttem volna el akkor tekert elkapte de leállt! Az izzítás biztosítéka kiment azt cseréltem de így sem indul! Előzetesen már a motort turbót szétszedtük nem indulás miatt (mint utólag kiderült a 3 000 Ft-os üzemanyag szűrő nem volt a legjobb választás cseréltem MANN-FILTERRE)!

Az izzítás visszajelző villog (legutóbb is ezt csinálta mikor levegős volt a szűrő miatt) elsőre elkapja de leáll!
Valakinek van valamien ilyen tapasztalata ez ügyben?

Köszönöm előre is a válaszotokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #40546 Dátum: 2016.05.27 péntek, 10:18:46 »

Sziasztok,

A tegnapi napon megállt a szeretett mondeóm (2002-es TDCI 130 LE, FMBA)! Reggel szépen hidegen beindult majd mikor a munkahelyről jöttem volna el akkor tekert elkapte de leállt! Az izzítás biztosítéka kiment azt cseréltem de így sem indul! Előzetesen már a motort turbót szétszedtük nem indulás miatt (mint utólag kiderült a 3 000 Ft-os üzemanyag szűrő nem volt a legjobb választás cseréltem MANN-FILTERRE)!

Az izzítás visszajelző villog (legutóbb is ezt csinálta mikor levegős volt a szűrő miatt) elsőre elkapja de leáll!
Valakinek van valamien ilyen tapasztalata ez ügyben?

Köszönöm előre is a válaszotokat!
fel levegősödik a rendszered.iktassátok ki a szűrőből a résolajcsövet(első körben).A csatlakozója ledugóz.a cső pedig megszakítás nélkül menjen vissza a tankágba.valszeg már korábban is ez volt a baj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
maszek-MK3
Vendég
« Új hozzászólás #40547 Dátum: 2016.05.27 péntek, 10:22:06 »

fel levegősödik a rendszered.iktassátok ki a szűrőből a résolajcsövet(első körben).A csatlakozója ledugóz.a cső pedig megszakítás nélkül menjen vissza a tankágba.valszeg már korábban is ez volt a baj.

Köszönöm válaszod! Délután megpróbálom amit írtál a fejleményekről beszámolok majd! Még egyszer köszönöm!
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 784


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #40548 Dátum: 2016.05.27 péntek, 13:53:10 »

Izzító gyertyákat bevizsgáltad , mert ha azokból is van rossz , akkor amiatt hideg indításnál lehet fehér füst ami tart 1 percig kb.

Az ízzítógyertyák ki lettek cserélve. Mind rossz volt.

Sajnos változatlan a hibajelenség:
A hidegindításnál fehéren füstöl és az alapjárat dadog. kb. 5 perc után minden OK lesz, a jelenség megszűnik.

Ezek a hibakódok mutatja az MK3 TDCI Mondeo ForScan diagnosztikával (a kódtörlést követően is):

OBDII  P1000-P: On Board Diagnostic System Readiness Test Not Complete
OBDII  P1664-C: inject pump control module malfunction

IC  U1262: SCP Communication Bus Fault - Instr Clstr
GEM B1326: Door Ajar Lamp Circuit Short To Ground

Amit eddig csináltunk az autóval:
- Levegőszűrő csere
- EGR tisztítás és ledugózás
- MAF szenzor tisztítás
- üzemanyagszűrő csere
- 4db izzítógyertya cseréje (mind halott volt) és szívósor tisztítás. Köszönet Lászlónak a gondos, precíz munkájáért.

A motor alapjáraton ilyen adatokat produkál (meleg motornál):



Van valakinek ötlete vagy tapasztalata, hogy mi okozhatja a hibákat, illetve a fehér füst jelenséget?
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #40549 Dátum: 2016.05.27 péntek, 14:31:35 »

Sziasztok,

A tegnapi napon megállt a szeretett mondeóm (2002-es TDCI 130 LE, FMBA)! Reggel szépen hidegen beindult majd mikor a munkahelyről jöttem volna el akkor tekert elkapte de leállt! Az izzítás biztosítéka kiment azt cseréltem de így sem indul! Előzetesen már a motort turbót szétszedtük nem indulás miatt (mint utólag kiderült a 3 000 Ft-os üzemanyag szűrő nem volt a legjobb választás cseréltem MANN-FILTERRE)!

Az izzítás visszajelző villog (legutóbb is ezt csinálta mikor levegős volt a szűrő miatt) elsőre elkapja de leáll!
Valakinek van valamien ilyen tapasztalata ez ügyben?

Köszönöm előre is a válaszotokat!

Én első körben megpróbálkoznék egy CMP jeladó cserével.
Nekem is hasonlókat prdukált, majd a csere óta semmi hiba.
4-5 ezer forint, megéri megpróbálni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 804 805 806 807 808 809 810 [811] 812 813 814 815 816 817 818 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.