Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 08:24:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 809 810 811 812 813 814 815 [816] 817 818 819 820 821 822 823 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13376918 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40750 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 09:43:12 »

Amikor szeded lefelé, jó ötlet a légkulcs. Az sem baj, ha ül benn valaki, és a legmagasabb fokozatba téve a váltót erősen tapossa a féket. Az Álmoskönyv szerint nem jelent túl sok jót, ha véletlenül sikerül visszafelé forgatni a motort. Ha nincs légkulcs, akkor mindenképpen kell a fékező segítő, különben eléggé esélytelen. Meg egy jó hosszú kar a kulcsra. Smiley Szigorúan csakis hatlapfejű dugóval. 12 ágú csillagot felejtsd el, mert ha körbenyalod a csavart, gondban vagy.

Meghúzás hasonló módon, fékezve, és csakis szigorúan az előírt nyomatékra. A légkulcsot felejtsd el a meghúzásnál.

AndyA


Normál menetű a csavar, balra jön ki?

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #40751 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 09:51:37 »

Normál menetű a csavar, balra jön ki?

Köszi!

Persze. Ha nagyon alapos akarsz lenni, veszel három új csavart is. Némelyik tárcsához adják is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40752 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 10:01:24 »

Persze. Ha nagyon alapos akarsz lenni, veszel három új csavart is. Némelyik tárcsához adják is.

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A Ford szerelési útmutató a 3. főtengely ékszíjtárcsa csere esetén írja elő a csavarok cseréjét is. A meghúzási nyomatékot nem adták meg. Én a csavarokat 100-120 Nm rel húzom meg  eddig még soha nem volt gond. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #40753 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 10:03:40 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Ford szerelési útmutató a 3. főtengely ékszíjtárcsa csere esetén írja elő a csavarok cseréjét is. A meghúzási nyomatékot nem adták meg. Én a csavarokat 100-120 Nm rel húzom meg  eddig még soha nem volt gond. wave
Tisztelettel László! worship

Csavarrögzítőt szoktál rá tenni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40754 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 10:04:41 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Ford szerelési útmutató a 3. főtengely ékszíjtárcsa csere esetén írja elő a csavarok cseréjét is. A meghúzási nyomatékot nem adták meg. Én a csavarokat 100-120 Nm rel húzom meg  eddig még soha nem volt gond. wave
Tisztelettel László! worship

Ez lesz az első csere, most nem cserélek csavart.
Csavarrögzítő kell rá?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40755 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 10:12:25 »

Csavarrögzítőt szoktál rá tenni?

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Igen használok csavarrögzítőt de ide minimálisat. A csavarrögzítőm(Loctite) alapból 60Nm-t tud. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #40756 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:21:24 »

Sziasztok!

Tegnap csak próbából csináltam élőadat mentés forscannel.

A 3000-es fordulatnál miért esik le a töltő nyomás 2,5bar felett?
http://kepfeltoltes.hu/160706/Turbo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
EZ terheletlen menetből van?
Map hibára nem panaszkodik a gép? Mert a 0-ra futó érték kb azt jelenti, hogy a légköri nyomásnak megfelelő vákuum van a töltőlevegő csőben, ami egy légfelesleggel működő motornál az álmoskönyvek szerint nem üzemszerű. Másrészt emlékeim szerint a töltőnyomás felfutás normál esetben sokkal egyenletesebb a fordulatszám felfutása mellett.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40757 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:34:50 »

EZ terheletlen menetből van?
Map hibára nem panaszkodik a gép? Mert a 0-ra futó érték kb azt jelenti, hogy a légköri nyomásnak megfelelő vákuum van a töltőlevegő csőben, ami egy légfelesleggel működő motornál az álmoskönyvek szerint nem üzemszerű. Másrészt emlékeim szerint a töltőnyomás felfutás normál esetben sokkal egyenletesebb a fordulatszám felfutása mellett.

Ez kikanyarodtam a lámpánál és nyomtam neki. Azthiszem 3.-ban vagy 4.-ben volt ez a felugrás utána jött a köv lámpa.

1x volt hibakódom P132B ausztriában nagyon nagy emelkedőn 5 személlyel. Amúgy december óta van nálam azóta nem volt. Pedig nyomom neki többször is így.

Mit próbáljak meg? MAP szenzor tisztítás?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40758 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:38:21 »

EZ terheletlen menetből van?
Map hibára nem panaszkodik a gép? Mert a 0-ra futó érték kb azt jelenti, hogy a légköri nyomásnak megfelelő vákuum van a töltőlevegő csőben, ami egy légfelesleggel működő motornál az álmoskönyvek szerint nem üzemszerű. Másrészt emlékeim szerint a töltőnyomás felfutás normál esetben sokkal egyenletesebb a fordulatszám felfutása mellett.

http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=5d2e7d84ddc30e8b053cdfc4419e6a78&file=LiveData_2016-07-05_18+48+29.xls

Itt a fájl
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
TonySpark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #40759 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 15:08:45 »

Sziasztok

Végeztünk a generállal a motoron, annyira jó lett hogy el sem hiszem.  vigyor3
Mindenkinek nagyon köszönöm aki segített itt a fórumon.

A következő dolgok lettek cserélve:
 -Komplett kuplung kinyomóval + Lendkerék (LUK szett AndyA ajánlásával)
 -Szíjak, feszítők, görgők
 -Tömítések, szűrők.
 -Önindító és generátor felújítás

A szervószíj feszítő görgő átalakításáról és a generátor szabadonfutósításáról szóló cikkeket külön köszönöm Alf-nak. worship

A Cromaxban tudtak szerezni a leírás és cikkszám alapján INA szabadonfutót.
A fervill-nél mindent be tudtam szerezni a generátor és önindító felújításához.

Sokkal jobb lett az autó, sima az alapjárat, jobban húz.  eplus2

Remélem én is tudok segíteni a későbbiekben ahogy egyre jobban kiismerem az autót.
Szóval köszönöm nektek.  worship
Naplózva

2005 MKIII Fehér Ghia / 2.0 TDCI FMBA 130Le
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #40760 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 18:11:44 »

Sziasztok

Végeztünk a generállal a motoron, annyira jó lett hogy el sem hiszem.  vigyor3
Mindenkinek nagyon köszönöm aki segített itt a fórumon.

A következő dolgok lettek cserélve:
 -Komplett kuplung kinyomóval + Lendkerék (LUK szett AndyA ajánlásával)
 -Szíjak, feszítők, görgők
 -Tömítések, szűrők.
 -Önindító és generátor felújítás

A szervószíj feszítő görgő átalakításáról és a generátor szabadonfutósításáról szóló cikkeket külön köszönöm Alf-nak. worship

A Cromaxban tudtak szerezni a leírás és cikkszám alapján INA szabadonfutót.
A fervill-nél mindent be tudtam szerezni a generátor és önindító felújításához.

Sokkal jobb lett az autó, sima az alapjárat, jobban húz.  eplus2

Remélem én is tudok segíteni a későbbiekben ahogy egyre jobban kiismerem az autót.
Szóval köszönöm nektek.  worship


Alf nagyon szereti az epres shake-et...... Wink   nyes  nyes
MEG hívatod egyszer!!!!
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #40761 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 18:27:45 »

a sok kérdéshez képest sokkal 1xűbb a történet.légkulccsal leveszed,aztán meg a legkissebb fokozaton visszahúzod.ennyi.

Mikor én cseréltem és itt utánaolvastam a dolognak, úgy emlékszem volt valami tipp, hogy egy megfelelő méretű csigafúróval szépen lehet központosítani a tárcsát a helyére, hogy utóbb emiatt ne legyen gond. Bár lehet már én emlékszem rosszul.  nyes
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #40762 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 22:25:53 »

Ez kikanyarodtam a lámpánál és nyomtam neki. Azthiszem 3.-ban vagy 4.-ben volt ez a felugrás utána jött a köv lámpa.

1x volt hibakódom P132B ausztriában nagyon nagy emelkedőn 5 személlyel. Amúgy december óta van nálam azóta nem volt. Pedig nyomom neki többször is így.

Mit próbáljak meg? MAP szenzor tisztítás?
Első körben MAP tiszítás, vezeték ellenőrzés. A ~100 alatti MAP érték nem reális.
Menet közbeni diag kellene, ahol többször, akár emelkedőn, 2000-3500 közötti fordulatszám tartományban intenzív gyorsítást rögzítesz. A 2,5bar csúcsnyomás felépülése jónak tűnik.
Lehet, MAP csere lesz belőle.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40763 Dátum: 2016.07.08 péntek, 04:19:54 »

Első körben MAP tiszítás, vezeték ellenőrzés. A ~100 alatti MAP érték nem reális.
Menet közbeni diag kellene, ahol többször, akár emelkedőn, 2000-3500 közötti fordulatszám tartományban intenzív gyorsítást rögzítesz. A 2,5bar csúcsnyomás felépülése jónak tűnik.
Lehet, MAP csere lesz belőle.

Lehetett a P132B is ez miatt? Mert hosszabb ideig adott esetleg 0 értéket akkor?
2 hét múlva megyek Dubrovnikba, na ott lesz pár emelkedő, jó lenne addigra megcsinálni.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #40764 Dátum: 2016.07.08 péntek, 07:24:00 »

Mikor én cseréltem és itt utánaolvastam a dolognak, úgy emlékszem volt valami tipp, hogy egy megfelelő méretű csigafúróval szépen lehet központosítani a tárcsát a helyére, hogy utóbb emiatt ne legyen gond. Bár lehet már én emlékszem rosszul.  nyes
jól emlékszel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40765 Dátum: 2016.07.08 péntek, 07:30:04 »

jól emlékszel.

Hogy van ez pontosan, hol találni meg a leírást? Miről van szó pontosan?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #40766 Dátum: 2016.07.08 péntek, 07:47:00 »

Mikor én cseréltem és itt utánaolvastam a dolognak, úgy emlékszem volt valami tipp, hogy egy megfelelő méretű csigafúróval szépen lehet központosítani a tárcsát a helyére, hogy utóbb emiatt ne legyen gond. Bár lehet már én emlékszem rosszul.  nyes

Az a klímahűtő volt...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #40767 Dátum: 2016.07.08 péntek, 08:16:37 »

Hogy van ez pontosan, hol találni meg a leírást? Miről van szó pontosan?
a főtengely végén van 1 furat,és a szíjtárcsán is ugyan abban a pozícióban-gyárilag.egy fúrószárral kell központosítani,és abban a pozícióban lehúzni a csavarokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40768 Dátum: 2016.07.08 péntek, 08:55:43 »

a főtengely végén van 1 furat,és a szíjtárcsán is ugyan abban a pozícióban-gyárilag.egy fúrószárral kell központosítani,és abban a pozícióban lehúzni a csavarokat.

 worship Köszi!
Láttam a lyukat a szíjtárcsán.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #40769 Dátum: 2016.07.08 péntek, 22:08:13 »

jól emlékszel.

Ilyen fiatalon még illik.  Wink
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40770 Dátum: 2016.07.10 vasárnap, 10:02:53 »

Sziasztok!

Lecseréltem az összes görgőt, a rugós feszítő patront, lecseréltem a főtengely szíjtárcsáját és a szíjat. Így most abbamaradt a hang amire azthittem a klíma kuplungja. Érdekes mert a leszerelt alkatrészeken nagy mértékű hibát nagyon nem találtam. A feszítő patron gumi szilentjei nagyon ki voltak már, meg 2 görgő picit száraz volt, de hangot nem ad.
Főtengely szíjtárcsa hibájáról hogy lehet meggyőződni leszerelt állapotban? A motoron összejelöltem és nem mászott el. Még gyári volt.

Viszont most szép halk a motor Smiley

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #40771 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 08:42:23 »

worship Köszi!
Láttam a lyukat a szíjtárcsán.

Nem láttam a főtengely végén erre alkalmas furatot... Pedig kerestem erősvést, azt gondolhatod. Egy kb. 8-as vakfurat van ott, de semmi, ami a szíjtárcsa közepébe passzos fúrószár vezetésére alkalmas lenne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #40772 Dátum: 2016.07.12 kedd, 07:27:18 »

Sziasztok!

Tegnap este az autó megijesztett...de nagyon! A víz is levert kicsit...
Vasúti átjáron átmentem, majd szépen lassan gyorsítottam, váltottam...nem húzattam meg, rendesen 2000 körül váltottam, majd nyomtam a gázt és semmi...olyan érzés volt mint ha nem érzékelné az autó a gázpedált. nyomtam de semmi érzékelés. A motor check lámpa világított, majd kb 5-10mp múlva az izzításjelző is villogott. Majd megjelent az akkumulátor jel is. félreálltam, újraindít, semmi jel, semmi baj.
Majd mentem vele óvatosan 15 km-t, utána magam is mentem vele 10 km-t, de a fordulatszám kb 4 ezren pörgött. Nagyon meghúzattam az autót. 4-esben 4500-ös fordulattal is pár km-t mentem. Hirtelen gyorsítások is voltak...semmi. nem tudtam előhozni a hibát.
Gázolajszűrő 2 éve lehetett cserélve. ( szerintem noname) Azóta volt olajcsere is.
Nyomjak bele valami injektor tisztítót az üzemanyagba?! Vagy felesleges?
Nem füstöl (semmi füst nincs), pöccre indul hidegen-melegen, alapjárat szép egyenletes, nem dadog. reggel első indításnál sincs füst.

Mi lehetett? Kezdjek aggódni?
Hibát sajnos nem tudok olvasni.
Naplózva
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40773 Dátum: 2016.07.12 kedd, 07:31:22 »

Tegnap ezeket a kódokat dobta ki  a diag: P1211 és P0251
Egyik sem hangzik jól, de a P0251 nagynyomású szívattyú meghibásodására utal...  rinya
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40774 Dátum: 2016.07.12 kedd, 07:51:59 »

Tegnap ezeket a kódokat dobta ki  a diag: P1211 és P0251
Egyik sem hangzik jól, de a P0251 nagynyomású szívattyú meghibásodására utal...  rinya
nem feltétlen, de mind1, ha azt írta akkor azt írta eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40775 Dátum: 2016.07.12 kedd, 08:40:34 »

nem feltétlen, de mind1, ha azt írta akkor azt írta eplus2

Kössz a segítséget...  worship  action  Undecided
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40776 Dátum: 2016.07.12 kedd, 10:39:37 »

Kössz a segítséget...  worship  action  Undecided

ma már mindenki profi diagnoszta vigyor3 meg lesz ott előbb utóbb a hiba, max idő kérdése nyes jövő évi nyaralásra tuti összeáll vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40777 Dátum: 2016.07.12 kedd, 11:03:44 »

ma már mindenki profi diagnoszta vigyor3 meg lesz ott előbb utóbb a hiba, max idő kérdése nyes jövő évi nyaralásra tuti összeáll vigyor3



Sebaj, akkor dupla időre fizetek majd be  nyes
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #40778 Dátum: 2016.07.12 kedd, 12:06:16 »

ma már mindenki profi diagnoszta vigyor3 meg lesz ott előbb utóbb a hiba, max idő kérdése nyes jövő évi nyaralásra tuti összeáll vigyor3

Úgy látszik nem mindenki. Én 1-et kérdeztem a benzin topikban, senki nem tudja. Hol vannak a profik?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40779 Dátum: 2016.07.12 kedd, 12:11:46 »

Úgy látszik nem mindenki. Én 1-et kérdeztem a benzin topikban, senki nem tudja. Hol vannak a profik?
írónia akart lenni, mindenki azt hiszi, hogy egy obd olvasóval mindent megold egyszerűen, csak amikor nem tudják használni, akkor pislognak. szerelők 90%a is ilyen.

írtam rá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Paprika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #40780 Dátum: 2016.07.12 kedd, 12:31:34 »

Sziasztok. Segítség kellene hozzáértő személyektől, mivel van egy kis problémám az MK4-es mondimmal. A kocsi 2.0 TDCI motoros és valós 209.000 km van benne. Frissen volt szervízelve 2.000 km -el ezelőtt. A probléma csak bemelegítve fordul elő.
A helyzet az, hogy rángat szaggat ,2,3,4, 5 sebességi fokozatokban és 2.000-es fordulatszám környékén gyorsításkor. A szaggatás rángás csak akkor érződik ha odalépek neki, de egy sima előzésnél is van mikor megérzem, de szép finoman, normálisan vezetve nem érződik. A kocsi gyorsul, de 2.000-től szaggat, úgy 2,200 - 2.300 ig majd nem érződik és megy mintha kilőtték volna.  Egyszóval idegesítő a dolog segítsetek légyszíves.
 boxer
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #40781 Dátum: 2016.07.12 kedd, 13:38:48 »

Sziasztok. Segítség kellene hozzáértő személyektől, mivel van egy kis problémám az MK4-es mondimmal. A kocsi 2.0 TDCI motoros és valós 209.000 km van benne. Frissen volt szervízelve 2.000 km -el ezelőtt. A probléma csak bemelegítve fordul elő.
A helyzet az, hogy rángat szaggat ,2,3,4, 5 sebességi fokozatokban és 2.000-es fordulatszám környékén gyorsításkor. A szaggatás rángás csak akkor érződik ha odalépek neki, de egy sima előzésnél is van mikor megérzem, de szép finoman, normálisan vezetve nem érződik. A kocsi gyorsul, de 2.000-től szaggat, úgy 2,200 - 2.300 ig majd nem érződik és megy mintha kilőtték volna.  Egyszóval idegesítő a dolog segítsetek légyszíves.
 boxer


Tedd fel a kérdést az MK 4-es dízel fórumban. Biztosan lesz, aki válaszol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40782 Dátum: 2016.07.12 kedd, 15:16:59 »

Mi volt a motorvezérlő program frissítés? Mi miatt kellett?
Honnét tudom hogy az enyém frissített verzió?

Köszi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40783 Dátum: 2016.07.12 kedd, 16:47:06 »

írónia akart lenni, mindenki azt hiszi, hogy egy obd olvasóval mindent megold egyszerűen, csak amikor nem tudják használni, akkor pislognak. szerelők 90%a is ilyen.

írtam rá


Vettük az iróniát.... -.-"
De az emberek nagyrésze azért jön ide, hogy segítséget kérjen, tájékozódjon.. Mint pl én is, hogy ha elmegyünk egy szerelőhöz, ne tudjon átk**ni... Érteeed?!?
De nyílván könnyebb gúnyolodni,mint segítő szándékkal tamácsot adni...

Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #40784 Dátum: 2016.07.12 kedd, 17:39:23 »


Vettük az iróniát.... -.-"
De az emberek nagyrésze azért jön ide, hogy segítséget kérjen, tájékozódjon.. Mint pl én is, hogy ha elmegyünk egy szerelőhöz, ne tudjon átk**ni... Érteeed?!?
De nyílván könnyebb gúnyolodni,mint segítő szándékkal tamácsot adni...



Szia!

Nyugodj meg, ha egy mester át akar, akkor át is fog. hehe
A kérdés az, hogy akar-e, és ha igen, akkor mennyire?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40785 Dátum: 2016.07.12 kedd, 19:06:06 »

Szia!

Nyugodj meg, ha egy mester át akar, akkor át is fog. hehe
A kérdés az, hogy akar-e, és ha igen, akkor mennyire?



Teljesen nyugott vagyok.  Wink
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40786 Dátum: 2016.07.12 kedd, 22:38:16 »


Vettük az iróniát.... -.-"
De az emberek nagyrésze azért jön ide, hogy segítséget kérjen, tájékozódjon.. Mint pl én is, hogy ha elmegyünk egy szerelőhöz, ne tudjon átk**ni... Érteeed?!?
De nyílván könnyebb gúnyolodni,mint segítő szándékkal tamácsot adni...


én mondtam hozd el a kocsit, jött a válasz, hogy nem mert messze van a 100párkm. de látatlanban mondjam meg mi a baja vigyor3 ok vigyor3

és igen, ha át akarni vágni akkor át is fognak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40787 Dátum: 2016.07.13 szerda, 14:27:12 »

Nah itt vagyok a szerelőnél... Mind a 4 porlasztó offos...durván kész vannak. Nagy a dilemma, hogy ráköltsek 228 ezret a gépre, vagy toljam a bontóba inkább...  rinya rinya rinya
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #40788 Dátum: 2016.07.13 szerda, 14:40:15 »

Nah itt vagyok a szerelőnél... Mind a 4 porlasztó offos...durván kész vannak. Nagy a dilemma, hogy ráköltsek 228 ezret a gépre, vagy toljam a bontóba inkább...  rinya rinya rinya

Ha be is tolod, és veszel egy másikat mi a garancia, hogy nem fogol újra költekezni ? Soknak tűnik, de utána tudod, hogy jó  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40789 Dátum: 2016.07.13 szerda, 14:52:33 »

Ha be is tolod, és veszel egy másikat mi a garancia, hogy nem fogol újra költekezni ? Soknak tűnik, de utána tudod, hogy jó  wave



Sosincs garancia ilyesmire... Mindegy most ezt dobta a gép. Nyelek egy jó nagyot és kiköhögöm az árát.

Ugyan itt eladó egy 2002-es mk3 2.0 tdci kombi, kisebb sérülésekkel, de fullos porlasztókkal  nyes
Érdeklődni nálam!  integet2
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40790 Dátum: 2016.07.13 szerda, 15:19:59 »

Nah itt vagyok a szerelőnél... Mind a 4 porlasztó offos...durván kész vannak. Nagy a dilemma, hogy ráköltsek 228 ezret a gépre, vagy toljam a bontóba inkább...  rinya rinya rinya
Kedves Andi!
Nagyon sajnálom, hogy rendetlenkedik a gépsárkányod. rinya Ismételtem elmondom ill leírom, hogy önmagában a 4 porlasztó csere nem biztos, hogy jó megoldás. Mi van ha a magasnyomású haldoklik és attól halódnak a csúcsok. Az eltárolt P1664 és a P0251 hiba kódok nem feltétlenül jelentik a porlasztó és a magasnyomású meghibásodását. Elképzelhető még a vezérlő elektronika hiba is. A teljesen biztonságos megoldás egy mindenre kiterjedő, üzemanyag rendszeri vizsgálat és hibafeltárás lenne. Ennek birtokában és tudatában kéne több százezer Ft-t kiadni a gépre. A Forscannel végzett vizsgálat nem utalt porlasztó gondra. Egyértelműen vezérlési hibára utalt! Én a helyedben nagyon óvatos lennék. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40791 Dátum: 2016.07.13 szerda, 15:27:28 »

Kedves Andi!
Nagyon sajnálom, hogy rendetlenkedik a gépsárkányod. rinya Ismételtem elmondom ill leírom, hogy önmagában a 4 porlasztó csere nem biztos, hogy jó megoldás. Mi van ha a magasnyomású haldoklik és attól halódnak a csúcsok. Az eltárolt P1664 és a P0251 hiba kódok nem feltétlenül jelentik a porlasztó és a magasnyomású meghibásodását. Elképzelhető még a vezérlő elektronika hiba is. A teljesen biztonságos megoldás egy mindenre kiterjedő, üzemanyag rendszeri vizsgálat és hibafeltárás lenne. Ennek birtokában és tudatában kéne több százezer Ft-t kiadni a gépre. A Forscannel végzett vizsgálat nem utalt porlasztó gondra. Egyértelműen vezérlési hibára utalt! Én a helyedben nagyon óvatos lennék. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!
Az a helyzet, hogy elhoztam bácsbokodra a spéci szervizbe a kocsit ahol kiszerelték a porlasztókat és úgy nézték meg a műszeren, ami nem hazudik...
Azt mondta a szaki, hogy csoda, hogy még nem tette tönkre a motort annyira rosszak a porlasztók. Mondott még valamit, de nekem az kínai volt ezért elismételni sem tudom, hülyeséget meg inkább nem írnék.
Úgy, hogy ez van most.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #40792 Dátum: 2016.07.13 szerda, 15:37:33 »

Kedves László!
Az a helyzet, hogy elhoztam bácsbokodra a spéci szervizbe a kocsit ahol kiszerelték a porlasztókat és úgy nézték meg a műszeren, ami nem hazudik...
Azt mondta a szaki, hogy csoda, hogy még nem tette tönkre a motort annyira rosszak a porlasztók. Mondott még valamit, de nekem az kínai volt ezért elismételni sem tudom, hülyeséget meg inkább nem írnék.
Úgy, hogy ez van most.

Kihez vitted pontosan, és milyen műszerrel, mit mértek a csúcsokon?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40793 Dátum: 2016.07.13 szerda, 16:06:05 »

Kihez vitted pontosan, és milyen műszerrel, mit mértek a csúcsokon?

AndyA

Bácsbokod, Branddiesel. Kimondottan erre szakosodtak. Pár éve is itt csináltattam a porlasztókat. Valami nyomást mértek rajta, de nem tudom h mit. Olyan mércés kémcsövek vannak a gépen ami kimutatja, h hányszoros a befecskendezés. Asszem...
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40794 Dátum: 2016.07.13 szerda, 16:29:54 »



Sosincs garancia ilyesmire... Mindegy most ezt dobta a gép. Nyelek egy jó nagyot és kiköhögöm az árát.

Ugyan itt eladó egy 2002-es mk3 2.0 tdci kombi, kisebb sérülésekkel, de fullos porlasztókkal  nyes
Érdeklődni nálam!  integet2
ha nem nyúltok hozzá egyik ismerősöm lehet érdekelné. de csak így javítgatva már nem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #40795 Dátum: 2016.07.13 szerda, 16:47:29 »

ha nem nyúltok hozzá egyik ismerősöm lehet érdekelné. de csak így javítgatva már nem


Hogy így? A sérülések javítása nélkül? Mennyit ad érte?
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40796 Dátum: 2016.07.13 szerda, 17:00:20 »

Szia! A világért sem szeretném rontani az üzletedet, de szerintem qrvára túl van spilázva ez az EGR dugó kérdés. Az enyémet igen régen csináltam 1mm-es alu lemezből, fúrógép, flex és reszelő alkalmazásával.  vigyor3 Összeraktam, és azóta sincs semmi baja. Édesanyám Smartján az EGR dugót kb. 0,3mm-es trombitarézből vágtam ki már három éve. És még semmi baja! Szóval, nem kell ezt annyira komolyan venni! Lényeg, hogy el legyen választva a két tér egymástól.....osztjónapot!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #40797 Dátum: 2016.07.13 szerda, 17:14:29 »


Hogy így? A sérülések javítása nélkül? Mennyit ad érte?

Szia!
Mi volt az előjele? Csak simán elkezdett villogni az izzításjelző és leállt?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40798 Dátum: 2016.07.13 szerda, 19:09:23 »


Hogy így? A sérülések javítása nélkül? Mennyit ad érte?
küldjél róla képeket meg pár infót, látatlanban ez sem megy vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40799 Dátum: 2016.07.13 szerda, 20:03:16 »

http://www.ebay.co.uk/itm/105-EGR-valve-blanking-plate-Mondeo-Focus-Kuga-C-Max-EURO5-DW10CTED4-2-0-TDCi-/182053370472?hash=item2a6339fa68:g:TLIAAOSwAuNW5Yjg

1600ft vigyor3 és még pénzt se tennél bele csak előre utalással lehet megrendelni vigyor3 tiszta vatera vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 809 810 811 812 813 814 815 [816] 817 818 819 820 821 822 823 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.