Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.06 hétfő, 08:12:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 814 815 816 817 818 819 820 [821] 822 823 824 825 826 827 828 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13376880 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41000 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 08:38:26 »

Szia!
Köszönöm a tapasztalatod megosztását!
Már csak kilóméter állásokkal kellene megspékelned, mert rendben, hogy 3évet ment a cégesautó hiba nélkül felújítás után pl. ha addig olajozva majd 2évet eladás után olajozás nélkül mert ez már ugye megint csak 5 év és cégautóként nálad mondjuk ment 250ezret majd 2év alatt újabb 180ezret. De ugyanakkor lehet, hogy csak mindösszesen 120ezret futott a fent említett 5 év alatt.
Tehát igazából arra lennék kíváncsi, hogy valóban a futásteljesítményen is látszik-e az olaj hozzáadása mert ha kb azonos a futásteljesítmény mind olaj hozzáadásával mindpeddig nélküle akkor nem sok értelme van az olaj adalékolásának.


Tisztelt Fórumtárs!
Mint már az előzőekben írtam a témában megoszlanak a vélemények.
Én 6 éve használom a 2t olajat. Ami a mindennapos tapasztalatom. Télen-nyáron, de különösen télen halható a különbség a motor üzemben. Sokkal csendesebb, megszűnt a jellegzetes dízel traktorhang. Nyilvánvaló a kenés miatt lett csendesebb a rendszer. Ha káros lenne az olaj- adalékolás akkor már 6 év alatt ki kellett volna jöjjön az, hogy nem tanácsos használni. Én bátran merem javasolni a használatát. Természetesen mindenki saját belátása szerint cselekszik. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41001 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 09:49:56 »

Viszont nekem lenne egy észrevételem és szakértők segítségét kérem!
EGR ledugózás után, próba, ülök az autóban túráztatom helyben finoman a motort és nekem úgy tűnik, vagy lehet hallucinálok, de mintha sípolna picit a turbóm, de olyan egészségesen, nem rendellenes hangot adva. Ez normális jelenség? A másik dolog amire még kíváncsi lennék, ledugózás után az EGR-ig tartó csőszakaszban nem lesz nyomás a füsttől? Lehet csak az én agyamban született meg de ha az a füst nem tud távozni nyílván a kipuf rendszeren fog, ezmiatt nem pörgeti jobban vagy előbb meg a turbólapátokat? Huh?

Nem csak úgy tünik,úgy is van.....tiszul a szutyoktól  a rendszer,és egyre jobb lesz.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41002 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 09:53:16 »

Tisztelt Fórumtárs!
Mint már az előzőekben írtam a témában megoszlanak a vélemények.
Én 6 éve használom a 2t olajat. Ami a mindennapos tapasztalatom. Télen-nyáron, de különösen télen halható a különbség a motor üzemben. Sokkal csendesebb, megszűnt a jellegzetes dízel traktorhang. Nyilvánvaló a kenés miatt lett csendesebb a rendszer. Ha káros lenne az olaj- adalékolás akkor már 6 év alatt ki kellett volna jöjjön az, hogy nem tanácsos használni. Én bátran merem javasolni a használatát. Természetesen mindenki saját belátása szerint cselekszik. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
Ez a kenés mennyivel növeli a károsanyagkibocsátást, és menbyivel lesz kékesebb a kip.gáz?/tény,eg érdekel/
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41003 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 09:55:17 »

Tisztelt László!
Ez a kenés mennyivel növeli a károsanyagkibocsátást, és menbyivel lesz kékesebb a kip.gáz?/tény,eg érdekel/
komoly a kérdés? semmivel. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #41004 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 10:30:50 »

Szia!
Köszönöm a tapasztalatod megosztását!
Már csak kilóméter állásokkal kellene megspékelned, mert rendben, hogy 3évet ment a cégesautó hiba nélkül felújítás után pl. ha addig olajozva majd 2évet eladás után olajozás nélkül mert ez már ugye megint csak 5 év és cégautóként nálad mondjuk ment 250ezret majd 2év alatt újabb 180ezret. De ugyanakkor lehet, hogy csak mindösszesen 120ezret futott a fent említett 5 év alatt.
Tehát igazából arra lennék kíváncsi, hogy valóban a futásteljesítményen is látszik-e az olaj hozzáadása mert ha kb azonos a futásteljesítmény mind olaj hozzáadásával mindpeddig nélküle akkor nem sok értelme van az olaj adalékolásának.



Anekdoták vannak, de azokon kívül nincs valós bizonyíték sem amellett, hogy használna és meghosszabbítaná az élettartamot, sem pedig amellett hogy ártana és lerövidítené. Innentől mindenki azt csinál, ami neki szimpatikus.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.28 vasárnap, 11:13:57 írta tpmportal » Naplózva
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #41005 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 12:30:40 »

Sziasztok!
Na én még tennék hozzá az adalékoljuk-e a gázolajat témához. Én is teszek bele 2T Repsolt és Kleen Floo-t. Valamint teszek bele Militec adalékot is mert az olajokba is tettem. Úgy gondolkodtam, hogyha fém a fémen súrlódik a nagynyomású szivattyúban, akkor nem árthat neki a kenés.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #41006 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:37:03 »







Alánézve a kocsinak ez a látvány várt... honnan folyhat szerintetek?
Még nem nyúltam semmihez amíg nincs meg a papírja a kocsinak.. (postázás alatt van a Belga forgalmi) ha valami gázos akkor még vissza tudom adni...
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.28 vasárnap, 19:38:50 írta WildDaemon » Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41007 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:52:53 »

]

Alánézve a kocsinak ez a látvány várt... honnan folyhat szerintetek?
Még nem nyúltam semmihez amíg nincs meg a papírja a kocsinak.. (postázás alatt van a Belga forgalmi) ha valami gázos akkor még vissza tudom adni...

kb 10 helyről.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #41008 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:55:47 »

kb 10 helyről.... Roll Eyes

akkor még frissiben adjam vissza?
Kifejted bővebben?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41009 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:59:04 »

akkor még frissiben adjam vissza?
Kifejted bővebben?

ettől még nem kell visszaadni.

-olajszűrő ház eltört,repedt,nem tömít
-karter tömítés
-főtengely szimering
-lukas turbócső

ettől még lehet jó a verda,csak megkell javítani...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #41010 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:04:09 »

ettől még nem kell visszaadni.

-olajszűrő ház eltört,repedt,nem tömít
-karter tömítés
-főtengely szimering
-lukas turbócső

ettől még lehet jó a verda,csak megkell javítani...

Azzel csak az a baj, hogy költségmentes autót akarok venni olyat amire legalább 2 évig nem kell költeni az alap dolgokon kívül.
Gyári olajat, olajszűrőt, bosch üzemanyagszűrőt, egyéb szűrőket megvettem + 4 új nyári gumit..
ezen elvileg kettős-tömegű + kuplung és üzemanyag rendszer cserélve volt. most jobban megnézve az egyik porlasztón fekete kopott festék látszik.. ez is érdekes.

Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41011 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:06:36 »

Azzel csak az a baj, hogy költségmentes autót akarok venni olyat amire legalább 2 évig nem kell költeni az alap dolgokon kívül.
Gyári olajat, olajszűrőt, bosch üzemanyagszűrőt, egyéb szűrőket megvettem + 4 új nyári gumit..
ezen elvileg kettős-tömegű + kuplung és üzemanyag rendszer cserélve volt. most jobban megnézve az egyik porlasztón fekete kopott festék látszik.. ez is érdekes.


jaaaaa....én azt hittem,hogy mk3-ról beszélünk.Abban olyan,hogy költségmentes nem létezik.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
WildDaemon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 143


E-mail
« Új hozzászólás #41012 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:18:29 »

jaaaaa....én azt hittem,hogy mk3-ról beszélünk.Abban olyan,hogy költségmentes nem létezik.... vigyor3

Pedig lehetne! Smiley
Naplózva

MKIII 2.0 TDCi Ghia kombi 2006/10/30 (Machine Silver) Euro IV.
'96 MK2 1.8TD Turnier Ghia (benzinkék)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41013 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 10:04:08 »

Helló!
Szerintem az EGR szelepnek annyi értelme van, hogy hidegben elöbb bemelegedik a kocsi. EU4-es besorolást tudta levakítottal is műszakin.
Melyik fajta olajat használod te pontosan?

A hidegindításnál a kupufogógázt visszavezeti, hogy kevesebb menjen ki, azaz alacsonyabb legyen a kibocsátás. A beszívott levegőnek olyan kis része kell az alapjárati teljesítményhez, hogy ez a "szennyezés" nem okozza a motor leállását. De jót semmilyen körülmények között nem tesz a motornak, sőt...

Amúgy emlékeim szerint a nitrogén-oxidok kibocsátása az, aminek nem tesz jót, de azt meg nem mérik dízelnél (egyelőre).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41014 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 10:05:04 »

Repsol 2T robogóba valót. Agyaltam a Stihl olajon is, mivel az is tökéletesen ég el. Az EGR-t én is ledugóztam, a füstölés miatt, ami meg is szűnt, viszont 20 km után kidobta a hibakódot. Mivel egy hosszú út előtt álltam, így visszaszereltem mert féltem h megáll alattam Smiley Még utána 100 km át még világított a lámpám mire kialudt. Most megint füstölök Smiley ez van

Üdv: Csaba

Ha zavar a hibakód, ragaszd le a visszajelzőt fekete szigszalaggal. Smiley

Törődni nem kell vele, dugózd le nyugodtan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41015 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 11:20:15 »

A hidegindításnál a kupufogógázt visszavezeti, hogy kevesebb menjen ki, azaz alacsonyabb legyen a kibocsátás. A beszívott levegőnek olyan kis része kell az alapjárati teljesítményhez, hogy ez a "szennyezés" nem okozza a motor leállását. De jót semmilyen körülmények között nem tesz a motornak, sőt...

Amúgy emlékeim szerint a nitrogén-oxidok kibocsátása az, aminek nem tesz jót, de azt meg nem mérik dízelnél (egyelőre).

AndyA

Elméletileg még az égés hőmérsékletét is csökkentik a visszaáramoltatott kipufogógázzal, emellett "elvileg" az égés sebessége is lassul, tehát puhábban kéne járnia a motornak.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41016 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 11:50:00 »

Elméletileg még az égés hőmérsékletét is csökkentik a visszaáramoltatott kipufogógázzal, emellett "elvileg" az égés sebessége is lassul, tehát puhábban kéne járnia a motornak.
Ezt alátámasztom hogy lágyabb volt a járása dugó nélkül. De észrevehető hogy alacsonyabb fordulatról jobban megy dugóval.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #41017 Dátum: 2016.08.30 kedd, 13:10:36 »

Sziasztok. Megoldódott a turbócső probléma, és azóta az izzítás jelző lámpa sem villant fel egyszer sem. Köszönöm a segítséget!!!  worship  Grin
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Stiffler
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #41018 Dátum: 2016.08.30 kedd, 23:28:17 »

Sziasztok! Lenne egy kis problémám a 2006-os MK3 131Le 2.0 TDCi kombi Mondeommal. Röviden: menet közben rángat a kocsi sebességtől és fordulatszámtól függetlenül, de leginkább 3-mas után szokott. A kocsi előzéskor is érezhetően gyengébb mint volt. Körülbelül 2 hete csinálja ezt. Még annyi észrevétel, hogy hirtelen gázra lépés esetén, hirtelen fordulatszám növekedésnél túlzás nélkül eltűnik a mögöttem minden, akkora nagy felhőt hagy maga után az autó.
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

Stiffler
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #41019 Dátum: 2016.08.30 kedd, 23:52:51 »

2003 2.0 tdci  135 le ,volt valakinek tapasztalata ,hogy 140-150km/h felett az autó lerak szervízbe?gyújtas le vissza azt gooo tovabb.kivetel nelkül kigyorsításkor és nagy sebességnél  alló helyből felpakolva kigyorsításkor csak 5 sebessègnél a leirt tempó után.Az autó tökéletessen jàr,indul megy mint szél 5.be alajáraton gyönyörűen  elmegyek.Csakis és kizárólag autopályán nagy sebessegnél. Fogyasztás asszonynál 6.5 nalam max 7.1. Varom a tippeket annyit leszögezek,hogy pár atvizsgslat mar meg volt,a ford szervizbe szétt  tett karokkal  álltak

Naplózva

AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41020 Dátum: 2016.08.31 szerda, 08:35:27 »

2003 2.0 tdci  135 le ,volt valakinek tapasztalata ,hogy 140-150km/h felett az autó lerak szervízbe?gyújtas le vissza azt gooo tovabb.kivetel nelkül kigyorsításkor és nagy sebességnél  alló helyből felpakolva kigyorsításkor csak 5 sebessègnél a leirt tempó után.Az autó tökéletessen jàr,indul megy mint szél 5.be alajáraton gyönyörűen  elmegyek.Csakis és kizárólag autopályán nagy sebessegnél. Fogyasztás asszonynál 6.5 nalam max 7.1. Varom a tippeket annyit leszögezek,hogy pár atvizsgslat mar meg volt,a ford szervizbe szétt  tett karokkal  álltak

Egy kérdés egy helyre. Ha lesz válasz, akkor így is lesz. Ha nem lesz, akkor hiába írod be több helyre, akkor sem lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41021 Dátum: 2016.08.31 szerda, 09:01:23 »

2003 2.0 tdci  135 le ,volt valakinek tapasztalata ,hogy 140-150km/h felett az autó lerak szervízbe?gyújtas le vissza azt gooo tovabb.kivetel nelkül kigyorsításkor és nagy sebességnél  alló helyből felpakolva kigyorsításkor csak 5 sebessègnél a leirt tempó után.Az autó tökéletessen jàr,indul megy mint szél 5.be alajáraton gyönyörűen  elmegyek.Csakis és kizárólag autopályán nagy sebessegnél. Fogyasztás asszonynál 6.5 nalam max 7.1. Varom a tippeket annyit leszögezek,hogy pár atvizsgslat mar meg volt,a ford szervizbe szétt  tett karokkal  álltak
egyértelmű hiba. vigyor3
Amikor vészüzemben van,ne állítsd le az autót,hanem akkor kell kiolvasni a hibakódot.
Lehetséges okok:
Üzemagarendszeri hiba.
Jeladó hiba (MAP,CMP,stb  vigyor3 )
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #41022 Dátum: 2016.08.31 szerda, 12:55:21 »

2003 2.0 tdci  135 le ,volt valakinek tapasztalata ,hogy 140-150km/h felett az autó lerak szervízbe?gyújtas le vissza azt gooo tovabb.kivetel nelkül kigyorsításkor és nagy sebességnél  alló helyből felpakolva kigyorsításkor csak 5 sebessègnél a leirt tempó után.Az autó tökéletessen jàr,indul megy mint szél 5.be alajáraton gyönyörűen  elmegyek.Csakis és kizárólag autopályán nagy sebessegnél. Fogyasztás asszonynál 6.5 nalam max 7.1. Varom a tippeket annyit leszögezek,hogy pár atvizsgslat mar meg volt,a ford szervizbe szétt  tett karokkal  álltak

Diag nélkül azért nézd meg, hogy nem ragad e a turbód geója.
Naplózva
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #41023 Dátum: 2016.08.31 szerda, 23:36:30 »

Diag nélkül azért nézd meg, hogy nem ragad e a turbód geója.
Sziasztok.

Turbó téma engem is érdekelne. Két elhasadt cső kicserélve ( lehet még másik is ? ), bejövő levegő szenzor tisztítva.
Az autó megy is, meg nem is. Erőtlenke, füstölget. Ha megpadlózom, akkor súlyosan.
EGR nem tudom milyen állapotban van ( nincs dugózva ),a  geo változtatás ellenőrzéséig nem jutottam el. Van - tudomásom szerint - egy másik érzékelő is, valahol az alul levő fémcső részben.

Mit érdemes megnézni először ? Mi lehet a fő gond ? Nincs hangulatom az egész turbó rendszert végignyálazni.... Sad
Hálás lennék a jó ötletért...
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41024 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 04:43:16 »

Sziasztok.

Turbó téma engem is érdekelne. Két elhasadt cső kicserélve ( lehet még másik is ? ), bejövő levegő szenzor tisztítva.
Az autó megy is, meg nem is. Erőtlenke, füstölget. Ha megpadlózom, akkor súlyosan.
EGR nem tudom milyen állapotban van ( nincs dugózva ),a  geo változtatás ellenőrzéséig nem jutottam el. Van - tudomásom szerint - egy másik érzékelő is, valahol az alul levő fémcső részben.

Mit érdemes megnézni először ? Mi lehet a fő gond ? Nincs hangulatom az egész turbó rendszert végignyálazni.... Sad
Hálás lennék a jó ötletért...

Szerintem kezd először az EGR tisztítással,  dugózással, a szívócsonk tisztítással, ha ezek rendbe lesznek és még erőtlen, lehet tovább lépni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41025 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 04:53:50 »

Van egy olyan bajom, hogy egyik pillanatról a másikra nem indul a kocsi

Debrecenből hazajöttem és rá kb. fél Órára menni szerettem volna, de nem indult a kocsi
Nyöszörögve nehézkesen forgatott az önindító, szétszedve látszott, hogy megszorult, tele volt kosszal (oldalán levő gumidugó hiányzott)
Kitisztítottam, kefeházat kefével cseréltem + csapágyat és a bolygófogaskerekeket is cseréltem simán kipróbálva pörgőt szépen
az autóba betéve is ment rendesen, de az auto nem akart indulni továbbra se, külső jele nincs a hibának, mármint valamilyen lámpa világítana vagy villogna
Hibakódot olvastam és ez az egy hibakód van P0191 ilyenkor mi a rossz
a kódnak utána nézve (nem lettem okosabb (sajna)) a közös nyomócső végében levő FRP szenzort írták hibának
na de ilyet se bárdinál se a cromaxnál nem lehet kapni, már ha rossz

Szóval mit nézzek vagy javítsak meg

A válaszokat előre is köszönöm


fejlemény a P0191-s kódot töröltem és nem is jön elő, de  a kocsi továbbra se indul
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.01 csütörtök, 06:37:45 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rapidez
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #41026 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 08:31:37 »

Adagolós ismerős véleménye szerint: "Még nem bizonyított, hogy árt."  vigyor3

AndyA
Nekem múlthéten  a Ford Szervízbe tanácsolták, hogy tegyek minden tankhoz 1-2 decit 2T olajból lehetőleg teljesen szintetikust valami márkásabbat, kopás csökkentő okkal. Ha már más is hallotta akkor csak lehet benne valami, kipróbálom és leírom mit tapasztalok. Üdv,
Naplózva

2003 Mondeo Mk3 2.0 TDCI Wink
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41027 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 08:40:29 »

Nekem múlthéten  a Ford Szervízbe tanácsolták, hogy tegyek minden tankhoz 1-2 decit 2T olajból lehetőleg teljesen szintetikust valami márkásabbat, kopás csökkentő okkal. Ha már más is hallotta akkor csak lehet benne valami, kipróbálom és leírom mit tapasztalok. Üdv,

Szerintem előbb fognak eltűnni az utakról az MK3-asok, minthogy érdemben be tudj számolni valami változásról, tapasztalatról... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41028 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 10:17:32 »

Van egy olyan bajom, hogy egyik pillanatról a másikra nem indul a kocsi

Debrecenből hazajöttem és rá kb. fél Órára menni szerettem volna, de nem indult a kocsi
Nyöszörögve nehézkesen forgatott az önindító, szétszedve látszott, hogy megszorult, tele volt kosszal (oldalán levő gumidugó hiányzott)
Kitisztítottam, kefeházat kefével cseréltem + csapágyat és a bolygófogaskerekeket is cseréltem simán kipróbálva pörgőt szépen
az autóba betéve is ment rendesen, de az auto nem akart indulni továbbra se, külső jele nincs a hibának, mármint valamilyen lámpa világítana vagy villogna
Hibakódot olvastam és ez az egy hibakód van P0191 ilyenkor mi a rossz
a kódnak utána nézve (nem lettem okosabb (sajna)) a közös nyomócső végében levő FRP szenzort írták hibának
na de ilyet se bárdinál se a cromaxnál nem lehet kapni, már ha rossz

Szóval mit nézzek vagy javítsak meg

A válaszokat előre is köszönöm


fejlemény a P0191-s kódot töröltem és nem is jön elő, de  a kocsi továbbra se indul
vegyél bontott szenzort rail csővel együtt van! Keresd Motorcraft-ot.
de lehet, hogy a kábelezés szakadt csak....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41029 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 10:18:52 »

Szerintem előbb fognak eltűnni az utakról az MK3-asok, minthogy érdemben be tudj számolni valami változásról, tapasztalatról... Smiley

AndyA
nem igaz.12éve van tdci-m,és 12éve használom.Ártani biztos,hogy nem árt. 1x sem cseréltem pcsúcsot,nagynyomásút a sajátjaimon. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41030 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 10:53:02 »

nem igaz.12éve van tdci-m,és 12éve használom.Ártani biztos,hogy nem árt. 1x sem cseréltem pcsúcsot,nagynyomásút a sajátjaimon. vigyor3

Te vagy a statisztikai hiba. És annak is elég kicsi... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41031 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 11:08:53 »

Van egy olyan bajom, hogy egyik pillanatról a másikra nem indul a kocsi

Debrecenből hazajöttem és rá kb. fél Órára menni szerettem volna, de nem indult a kocsi
Nyöszörögve nehézkesen forgatott az önindító, szétszedve látszott, hogy megszorult, tele volt kosszal (oldalán levő gumidugó hiányzott)
Kitisztítottam, kefeházat kefével cseréltem + csapágyat és a bolygófogaskerekeket is cseréltem simán kipróbálva pörgőt szépen
az autóba betéve is ment rendesen, de az auto nem akart indulni továbbra se, külső jele nincs a hibának, mármint valamilyen lámpa világítana vagy villogna
Hibakódot olvastam és ez az egy hibakód van P0191 ilyenkor mi a rossz
a kódnak utána nézve (nem lettem okosabb (sajna)) a közös nyomócső végében levő FRP szenzort írták hibának
na de ilyet se bárdinál se a cromaxnál nem lehet kapni, már ha rossz

Szóval mit nézzek vagy javítsak meg

A válaszokat előre is köszönöm


fejlemény a P0191-s kódot töröltem és nem is jön elő, de  a kocsi továbbra se indul

További fejlemény  MEG van a hiba

Amire senki nem gondol/t a hiba forrása a generátor

Lejött a barátom meghallgatni, hogy teker az önindító és utána mondta, hogy 2 lehetőség van

1; nem elég gyorsan teker az önindító és emiatt nem indul  (picit nyögősen teker)

2; szorul a motor

kérdezte, hogy mikor leállítottam volt-e valami furcsa hang, mondtam nem, semmi nem volt
leakasztottuk a hosszbordás szijat és pöcre indult, tekerte mint állat

és kiderült a generátorba a hátsó csapágy kicsit szétment és megszorította az egész motort
így a generátort cserélem egy 115A-re

14.00
Fejlemény   falbav  A generátor be lett rakva, szépen indul az auto
de pár perc alapjáraton járás után töltés jelző kivilágít és nem alszik el, míg újra nem indítom a kocsit, de a műszer 13,7-13.8 V-t mutat
olyan mint ha töltene csak a visszajelző nem venne róla tudomást (rossz a generátor?? )

ilyenkor generátor csere kell vagy  újra tanítás, hogy megismerje a 115A-t  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.01 csütörtök, 14:39:43 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41032 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 15:13:36 »

További fejlemény  MEG van a hiba

Amire senki nem gondol/t a hiba forrása a generátor

Lejött a barátom meghallgatni, hogy teker az önindító és utána mondta, hogy 2 lehetőség van

1; nem elég gyorsan teker az önindító és emiatt nem indul  (picit nyögősen teker)

2; szorul a motor

kérdezte, hogy mikor leállítottam volt-e valami furcsa hang, mondtam nem, semmi nem volt
leakasztottuk a hosszbordás szijat és pöcre indult, tekerte mint állat

és kiderült a generátorba a hátsó csapágy kicsit szétment és megszorította az egész motort
így a generátort cserélem egy 115A-re

14.00
Fejlemény   falbav  A generátor be lett rakva, szépen indul az auto
de pár perc alapjáraton járás után töltés jelző kivilágít és nem alszik el, míg újra nem indítom a kocsit, de a műszer 13,7-13.8 V-t mutat
olyan mint ha töltene csak a visszajelző nem venne róla tudomást (rossz a generátor?? )

ilyenkor generátor csere kell vagy  újra tanítás, hogy megismerje a 115A-t  eplus2
a generátor nem jó.vészüzemi töltés ad csak le a rendszer.cseréltesd gariba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #41033 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 16:42:36 »

a generátor nem jó.vészüzemi töltés ad csak le a rendszer.cseréltesd gariba.

Igen be is mentem a bárdiba, hogy hogy lehet gariztatni, adtak egy halom papírt hogy töltsem ki és vigyem azokkal vissza , aztán elküldik bevizsgálásra ami lehet 3 hét de 3 hónap is
nem cserélik ki rögtön, azért ez vicces picit
de hazafele megálltam a barátomnál kontakt spréért , hogy hátha befújom a csatlakozót és jó lesz , hát jó is lett , csak nem a sprétől
mikor összeraktam kicsúszhatot a csatlakozó a generátorból és azért nem volt töltés, mondta a barátom, hogy a csatit miért nem dugtam be, mondom dehogynem az volt szinte az első,
csak mire a helyére forgattam valahogy kicsúszott (pedig bepattintottam rendesen)

Szóval minden jó és szép és bódogság , csekély 60 ezerért
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41034 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 16:45:51 »

Igen be is mentem a bárdiba, hogy hogy lehet gariztatni, adtak egy halom papírt hogy töltsem ki és vigyem azokkal vissza , aztán elküldik bevizsgálásra ami lehet 3 hét de 3 hónap is
nem cserélik ki rögtön, azért ez vicces picit
de hazafele megálltam a barátomnál kontakt spréért , hogy hátha befújom a csatlakozót és jó lesz , hát jó is lett , csak nem a sprétől
mikor összeraktam kicsúszhatot a csatlakozó a generátorból és azért nem volt töltés, mondta a barátom, hogy a csatit miért nem dugtam be, mondom dehogynem az volt szinte az első,
csak mire a helyére forgattam valahogy kicsúszott (pedig bepattintottam rendesen)

Szóval minden jó és szép és bódogság , csekély 60 ezerért
wilting lama nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #41035 Dátum: 2016.09.01 csütörtök, 21:59:30 »

Igen be is mentem a bárdiba, hogy hogy lehet gariztatni, adtak egy halom papírt hogy töltsem ki és vigyem azokkal vissza , aztán elküldik bevizsgálásra ami lehet 3 hét de 3 hónap is
nem cserélik ki rögtön, azért ez vicces picit
de hazafele megálltam a barátomnál kontakt spréért , hogy hátha befújom a csatlakozót és jó lesz , hát jó is lett , csak nem a sprétől
mikor összeraktam kicsúszhatot a csatlakozó a generátorból és azért nem volt töltés, mondta a barátom, hogy a csatit miért nem dugtam be, mondom dehogynem az volt szinte az első,
csak mire a helyére forgattam valahogy kicsúszott (pedig bepattintottam rendesen)

Szóval minden jó és szép és bódogság , csekély 60 ezerért

 taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41036 Dátum: 2016.09.02 péntek, 06:32:35 »

Igen be is mentem a bárdiba, hogy hogy lehet gariztatni, adtak egy halom papírt hogy töltsem ki és vigyem azokkal vissza , aztán elküldik bevizsgálásra ami lehet 3 hét de 3 hónap is
nem cserélik ki rögtön, azért ez vicces picit
de hazafele megálltam a barátomnál kontakt spréért , hogy hátha befújom a csatlakozót és jó lesz , hát jó is lett , csak nem a sprétől
mikor összeraktam kicsúszhatot a csatlakozó a generátorból és azért nem volt töltés, mondta a barátom, hogy a csatit miért nem dugtam be, mondom dehogynem az volt szinte az első,
csak mire a helyére forgattam valahogy kicsúszott (pedig bepattintottam rendesen)

Szóval minden jó és szép és bódogság , csekély 60 ezerért
Tisztelt Fórumtárs!
Én ennek az ellenkezőjével szívtam egyszer egy generátor cserével. Az előző szerelő valószínű eltörte a csatlakozó rögzítő pöckét, és fekete vékony kábelkötözővel rögzítette a csatit. Precízen, pontosan, befűzve, alig látható módon. Ne tudjátok meg mit szentségeltem, mire rájöttem a huncutságra. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41037 Dátum: 2016.09.02 péntek, 07:05:08 »

Szerintem előbb fognak eltűnni az utakról az MK3-asok, minthogy érdemben be tudj számolni valami változásról, tapasztalatról... Smiley

AndyA

A prémium üzemanyagban bizonyitott a jobb adalékok? Most elöször éreztem tankolás után hogy jelentősen hangosabb lett
a motor. Sad  hja,és mindig ugyanott tankolok (pontosabban 2helyen )
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Dokii
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65



« Új hozzászólás #41038 Dátum: 2016.09.02 péntek, 20:57:39 »

Szép estét mindenkinek!
Ma csináltam egy próbautat úgy, hogy közbe diaggal néztem az élő adatokat. Igazából csak a turbónyomás változására voltam kíváncsi. Alapjárat és környékén picivel 1 Bar, kis kigyorsításoknál 1,2-1,5-1,7 Bar komolyabb kigyorsításnál ami nálam most padlót jelentett akkor felment 2,48 Barra. Ez így minden ok? Tehát nem azért mértem mert letilt vagy volt hibakódom, csak úgy kíváncsiságból Smiley
Naplózva

Mondeo MK3. 2006. 2.0 TDCi. 6 gang
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41039 Dátum: 2016.09.02 péntek, 21:53:12 »

Szép estét mindenkinek!
Ma csináltam egy próbautat úgy, hogy közbe diaggal néztem az élő adatokat. Igazából csak a turbónyomás változására voltam kíváncsi. Alapjárat és környékén picivel 1 Bar, kis kigyorsításoknál 1,2-1,5-1,7 Bar komolyabb kigyorsításnál ami nálam most padlót jelentett akkor felment 2,48 Barra. Ez így minden ok? Tehát nem azért mértem mert letilt vagy volt hibakódom, csak úgy kíváncsiságból Smiley
ok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #41040 Dátum: 2016.09.03 szombat, 06:56:54 »

Nekem múlthéten  a Ford Szervízbe tanácsolták, hogy tegyek minden tankhoz 1-2 decit 2T olajból lehetőleg teljesen szintetikust valami márkásabbat, kopás csökkentő okkal. Ha már más is hallotta akkor csak lehet benne valami, kipróbálom és leírom mit tapasztalok. Üdv,
Ezt majd akkor bizonygasd ha van 2 nullkilométeres motoros az eggyikbe öntögeted és mész velünk fejenként 500 000 kilométert.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #41041 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 07:18:32 »

Sziasztok!

Érdeklődöm, hogy találkoztatok-e már olyan jelenséggel, hogy állásában ereszt a vízpumpa? 3-as mondink van és pár hete szépen látható a motor alatt a kis tócsa, kb a vízpumpa alatt. Nemrég nyaralni voltunk vele, és egy centiliter sem fogyott a hűtővízből, de most fogyatkozni látszik pedig nem használjuk a kocsit egyáltalán.
Érdemes megpróbálni utánahúzni a csavaroknak vagy próbálkozzak hűtő tömítővel? Ha egyik sem, akkor pumpa csere?

köszönöm a válaszokat! üdv, Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #41042 Dátum: 2016.09.04 vasárnap, 08:42:46 »

Sziasztok!

Érdeklődöm, hogy találkoztatok-e már olyan jelenséggel, hogy állásában ereszt a vízpumpa? 3-as mondink van és pár hete szépen látható a motor alatt a kis tócsa, kb a vízpumpa alatt. Nemrég nyaralni voltunk vele, és egy centiliter sem fogyott a hűtővízből, de most fogyatkozni látszik pedig nem használjuk a kocsit egyáltalán.
Érdemes megpróbálni utánahúzni a csavaroknak vagy próbálkozzak hűtő tömítővel? Ha egyik sem, akkor pumpa csere?

köszönöm a válaszokat! üdv, Laci
meg kell nézni honnan jön és cserélni a hibás alkatrészt, a tömítőt el kell felejteni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lr85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #41043 Dátum: 2016.09.07 szerda, 11:53:39 »

Sziasztok! Egy fontos kérdéssel fordulok hozzátok. Biztosan tudtok segíteni. Egy MK3-as 2.2-es TDCI Mondeo (egyenlőre) boldog tulajdonosa vagyok. Az Autóban 190.000Km van és aggodalomra ad okot hogy amikor leállítom a motort és kb 2 órát állni hagyom és azután elindítom hangos 1-2másodpercig tartó csörrenéssel indul el. Hidegen szinte Soha nem csinálja. Voltam már 3szerelőnél is vele de azt mondták hogy ez ilyen és ez normális. A láncot nem kell cserélni.
Ez valóban így van? Normális ha még melegen megcsörren valami indításnál?
Köszönet!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41044 Dátum: 2016.09.07 szerda, 12:43:23 »

Sziasztok! Egy fontos kérdéssel fordulok hozzátok. Biztosan tudtok segíteni. Egy MK3-as 2.2-es TDCI Mondeo (egyenlőre) boldog tulajdonosa vagyok. Az Autóban 190.000Km van és aggodalomra ad okot hogy amikor leállítom a motort és kb 2 órát állni hagyom és azután elindítom hangos 1-2másodpercig tartó csörrenéssel indul el. Hidegen szinte Soha nem csinálja. Voltam már 3szerelőnél is vele de azt mondták hogy ez ilyen és ez normális. A láncot nem kell cserélni.
Ez valóban így van? Normális ha még melegen megcsörren valami indításnál?
Köszönet!

Kinyomott kuplunggal indítasz? Az amúgy azért is célszerű, mert kevesebb kiló vasat kell az indítómotor áttekerjen, kevésbé terheli meg az akksit.

A vezérműlánc aligha fog csörögni, 400 ezer a hivatalos csereperiódusa.

Vagy a motor indítás maga adhat csörgő hangot, mire beáll az üzemi nyomás a rendszerben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lr85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #41045 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 10:22:14 »

Köszi a gyors választ. Igen kinyomom a kuplungot minden indításnál. Sőt leállításnál is a kettőstömegű lendkerék védelmében. Kicsit megnyugodtam. nem tudtam hogy 400.000km után kell láncot cserélni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41046 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 10:28:51 »

Köszi a gyors választ. Igen kinyomom a kuplungot minden indításnál. Sőt leállításnál is a kettőstömegű lendkerék védelmében. Kicsit megnyugodtam. nem tudtam hogy 400.000km után kell láncot cserélni.

Nem biztos, hogy kell. Ez csak a hivatalos, gyári csereperiódusa. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #41047 Dátum: 2016.09.10 szombat, 13:36:24 »

Sziasztok! A minap Nyíregyházáról Debrecenbe tettünk egy kis kiruccanást és arra lettem figyelmes, hogy akárhányszor sebességet váltottam, mindig 2 alkalommal berángatott az autó és füst jött ki a kipufogóból. 5-ösben sem nagyon húzott a motor (mondjuk úgy, mintha erőtlen lett volna), ugyanúgy füstölt, ráadásul fehéret. Ma voltam az egyik Fordos ismerősömhöz, ma már nem tudták megnézni, így maradt a jövőhét. Azt mondta, így első hallásra porlasztócsúcs lehet. Ahogy visszaértünk Nyíregyházára, a városban már kevésbé lehetett ezt érezni és nem sűrűn csinálja, azt, amit csinált. Van valami tippetek?
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41048 Dátum: 2016.09.10 szombat, 20:07:32 »

Sziasztok! A minap Nyíregyházáról Debrecenbe tettünk egy kis kiruccanást és arra lettem figyelmes, hogy akárhányszor sebességet váltottam, mindig 2 alkalommal berángatott az autó és füst jött ki a kipufogóból. 5-ösben sem nagyon húzott a motor (mondjuk úgy, mintha erőtlen lett volna), ugyanúgy füstölt, ráadásul fehéret. Ma voltam az egyik Fordos ismerősömhöz, ma már nem tudták megnézni, így maradt a jövőhét. Azt mondta, így első hallásra porlasztócsúcs lehet. Ahogy visszaértünk Nyíregyházára, a városban már kevésbé lehetett ezt érezni és nem sűrűn csinálja, azt, amit csinált. Van valami tippetek?

Nem kell egyszerre porlasztócsúcsozni Smiley
Lehet valahol kirepedt a turbó csöved, vagy még kicsi a lyuk.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41049 Dátum: 2016.09.10 szombat, 22:54:22 »

Sziasztok! A minap Nyíregyházáról Debrecenbe tettünk egy kis kiruccanást és arra lettem figyelmes, hogy akárhányszor sebességet váltottam, mindig 2 alkalommal berángatott az autó és füst jött ki a kipufogóból. 5-ösben sem nagyon húzott a motor (mondjuk úgy, mintha erőtlen lett volna), ugyanúgy füstölt, ráadásul fehéret. Ma voltam az egyik Fordos ismerősömhöz, ma már nem tudták megnézni, így maradt a jövőhét. Azt mondta, így első hallásra porlasztócsúcs lehet. Ahogy visszaértünk Nyíregyházára, a városban már kevésbé lehetett ezt érezni és nem sűrűn csinálja, azt, amit csinált. Van valami tippetek?
egr t dugozd le.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 814 815 816 817 818 819 820 [821] 822 823 824 825 826 827 828 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.