Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.05 vasárnap, 23:48:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 817 818 819 820 821 822 823 [824] 825 826 827 828 829 830 831 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13375128 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41150 Dátum: 2016.10.08 szombat, 21:43:44 »

valószínűleg.
Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #41151 Dátum: 2016.10.12 szerda, 09:15:46 »

Sziasztok,

Szeretném a segítségeteket kérni. Olyan jelenséget produkál az autó, hogy hidegen elindítva a generátor szíj felől jön egy csattogó hang. Ahhoz hasonlít, mintha két kavicsot ütögetnék össze. Ha bemelegszik, akkor abbahagyja és csak egy surrogó csapágyhang szerű zajt hallok.

A szerelő levette a szíjat, kicserélte a főtengely szíjtárcsát és a klímakompresszor csapágyat.

A probléma viszont megmaradt. Nem igazán van a továbbiakban ötlete, hogy mi baja lehet az autónak.

Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?

N7BA motorkódú az autó.

Köszönöm a segítségeteket előre is.

Üdv: Miki
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41152 Dátum: 2016.10.12 szerda, 09:42:20 »

Sziasztok,

Szeretném a segítségeteket kérni. Olyan jelenséget produkál az autó, hogy hidegen elindítva a generátor szíj felől jön egy csattogó hang. Ahhoz hasonlít, mintha két kavicsot ütögetnék össze. Ha bemelegszik, akkor abbahagyja és csak egy surrogó csapágyhang szerű zajt hallok.

A szerelő levette a szíjat, kicserélte a főtengely szíjtárcsát és a klímakompresszor csapágyat.

A probléma viszont megmaradt. Nem igazán van a továbbiakban ötlete, hogy mi baja lehet az autónak.

Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?

N7BA motorkódú az autó.

Köszönöm a segítségeteket előre is.

Üdv: Miki

Van ott még 3 görgő amiben csapágy van, meg van a feszítőnek egy rugós(hidraulikus) csillapítása és maga a feszítő konzol.
Meg alapból megnézem, hogy szíj nélkül is ad-e hangot. (akár megvárva hogy kihüljön).
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #41153 Dátum: 2016.10.12 szerda, 09:53:20 »

Van ott még 3 görgő amiben csapágy van, meg van a feszítőnek egy rugós(hidraulikus) csillapítása és maga a feszítő konzol.
Meg alapból megnézem, hogy szíj nélkül is ad-e hangot. (akár megvárva hogy kihüljön).


Szíj nélkül állítólag nem adja a hangot, és kézzel átforgatva a csapágyakat nem hallani rajta csapágy hangot. Sad
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41154 Dátum: 2016.10.12 szerda, 09:55:08 »

Sziasztok,

Szeretném a segítségeteket kérni. Olyan jelenséget produkál az autó, hogy hidegen elindítva a generátor szíj felől jön egy csattogó hang. Ahhoz hasonlít, mintha két kavicsot ütögetnék össze. Ha bemelegszik, akkor abbahagyja és csak egy surrogó csapágyhang szerű zajt hallok.

A szerelő levette a szíjat, kicserélte a főtengely szíjtárcsát és a klímakompresszor csapágyat.

A probléma viszont megmaradt. Nem igazán van a továbbiakban ötlete, hogy mi baja lehet az autónak.

Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?

N7BA motorkódú az autó.

Köszönöm a segítségeteket előre is.

Üdv: Miki

Akor vidd olyanhoz, aki ért is hozzá...

Van ott még pár szíjvezető görgő, mindegyikben csapággyal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41155 Dátum: 2016.10.12 szerda, 09:56:02 »

Szíj nélkül állítólag nem adja a hangot, és kézzel átforgatva a csapágyakat nem hallani rajta csapágy hangot. Sad


Nem is. Ahhoz kell a szíj feszítése is a csapágyon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mpalfy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #41156 Dátum: 2016.10.12 szerda, 11:47:28 »

Nem is. Ahhoz kell a szíj feszítése is a csapágyon.

AndyA

Szia,
Köszönöm, átvittem máshova.
Amit montak:
Az egyik csapágyból valami rozsdás cucc jön. Imbolyog a szíj aminek nem kellene.

+ajándékba mondták, hogy folyik a vízpumpa és nem tűnt e fel hogy minimum alatt van a hűtővíz.

Örülök.

Miki
Naplózva

Ember kűzdj és bízva szívjál!
Ford Escort MK7 1.4 EFI 1999
Ford Mondeo MK3 2.0 TDCI 2007 (N7BA)
Nody
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #41157 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 13:12:17 »

Üdv.

Az alábbi cikkel kapcsolatban lennék kiváncsi a véleményetekre:

http://www.talkford.com/community/topic/238697-successful-diy-complete-injector-rebuild/page-2

Az angolul nem beszélők részére:
a cikkben a szerző és további egy vagy két márkatárs
azt írja, hogy a mondi TDCi porlasztócsúcsnak kicserélték a belsejét ( nyomásszelep, csúcs, dűzni) (Volt aki csak a nyomásszelepet) és ÚJRAKÓDOLÁS NÉLKÜL visszatéve
működik a verda és észrevehetően csendesebben jár!

Naplózva

MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
 R 1 3 5
 └-┼┼┤
    2 4 6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41158 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 14:10:09 »

Üdv.

Az alábbi cikkel kapcsolatban lennék kiváncsi a véleményetekre:

http://www.talkford.com/community/topic/238697-successful-diy-complete-injector-rebuild/page-2

Az angolul nem beszélők részére:
a cikkben a szerző és további egy vagy két márkatárs
azt írja, hogy a mondi TDCi porlasztócsúcsnak kicserélték a belsejét ( nyomásszelep, csúcs, dűzni) (Volt aki csak a nyomásszelepet) és ÚJRAKÓDOLÁS NÉLKÜL visszatéve
működik a verda és észrevehetően csendesebben jár!

Nem veszélytelen a művelet. Azok a kódok nem játéknak vannak. Hibás összeszerelés is okozhat gondot.

Ha véletlenül minden tűréshatáron belül sikerült, az autó idővel "megtanulja" az új paramétereket, ez igaz, legalábbis bizonyos határig tud korrigálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41159 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 15:18:55 »


Kiskunhalas , tehát max bács megye jöhet szóba ( amennyiben lábon szeretnék átjutni)

Szia.
Én a nyáron csináltattam a porlasztókat Bácsbokodon. Fullos műhely, kicsit hadarós a tulaj, de azonnal cselekszik. Smiley
Én reggel hívtam fel, hogy elmennék megnézetni (jelzem tőlem kb 140 km-re van) délre odaértem este 6-kor felújított porlasztókkal távoztam Smiley
számla nélkül ha jól emlékszem kb 160-180 ezer körül mocorog ez a művelet. Én számlát is kértem nekem úgy olcsóbb lett a visszaigényelhető áfa miatt.
Ha telszám kell szívesen segítek.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41160 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 15:38:25 »

Szia.
Én a nyáron csináltattam a porlasztókat Bácsbokodon. Fullos műhely, kicsit hadarós a tulaj, de azonnal cselekszik. Smiley
Én reggel hívtam fel, hogy elmennék megnézetni (jelzem tőlem kb 140 km-re van) délre odaértem este 6-kor felújított porlasztókkal távoztam Smiley
számla nélkül ha jól emlékszem kb 160-180 ezer körül mocorog ez a művelet. Én számlát is kértem nekem úgy olcsóbb lett a visszaigényelhető áfa miatt.
Ha telszám kell szívesen segítek.


Az új porlasztóval finoman kell bánni...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41161 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 15:44:08 »

Az új porlasztóval finoman kell bánni...  hehe

Már bejárattam...  Wink
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41162 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 20:32:10 »

Az új porlasztóval finoman kell bánni...  hehe
"befecskendezőre" gondolsz,nem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41163 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 21:49:58 »

"befecskendezőre" gondolsz,nem?

Csúcsra járattam a befecskendezést. Wink  hehe
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41164 Dátum: 2016.10.14 péntek, 10:04:55 »

Csúcsra járattam a befecskendezést. Wink  hehe
nagyon helyes.csak igy tovább. eljen vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41165 Dátum: 2016.10.14 péntek, 10:07:32 »

Csúcsra járattam a befecskendezést. Wink  hehe

Ughhhh...

Szerintem többet mondtál el, mint amennyit akartál! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hidvégi Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #41166 Dátum: 2016.10.14 péntek, 14:42:25 »

Sziasztok!
A vízhőfok visszajelzőm hosszabb távon is,hol 90,hol csak 20 fokot mutat,vagy közötte!Ennek megfelelően változik a 23 fokra beálított levegő hőmérséklete is!
Tudna valaki tanácsot adni,mi lehet a baj?
Előre is köszönöm!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #41167 Dátum: 2016.10.14 péntek, 17:36:29 »

Sziasztok!
A vízhőfok visszajelzőm hosszabb távon is,hol 90,hol csak 20 fokot mutat,vagy közötte!Ennek megfelelően változik a 23 fokra beálított levegő hőmérséklete is!
Tudna valaki tanácsot adni,mi lehet a baj?
Előre is köszönöm!

Tisztelt Fórumtárs!
Először is legyél szíves az aláírásodba kiírni az autód adatait. Így sokkal könnyebb beazonosítani és tanácsot adni. Ha dízelgépről van szó akkor én a főköri és olajköri termosztáttal kezdeném. Nem tévedés 2 db van benne. A főköri a szervoszivattyú ékszíjtárcsája mellett. Az olajköri meg a vízszivattyú talpában, ami egy tengelyen fut a szervoszivattyúval. Benzineshez nem tudok szólni mivel nem ismerem, de valószínű ott is a termosztáttal kellene kezdeni. wave
Tisztelettel László! worship  
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41168 Dátum: 2016.10.14 péntek, 17:59:46 »

Ughhhh...

Szerintem többet mondtál el, mint amennyit akartál! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Dehogy.
Pont annyit mondtam amennyit kellett Wink
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41169 Dátum: 2016.10.14 péntek, 18:21:06 »

Dehogy.
Pont annyit mondtam amennyit kellett Wink

Sok a duma... Wink hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41170 Dátum: 2016.10.14 péntek, 19:05:44 »

valószínűleg.

Megnéztem ma újra az egr szelepemet. Kiszedtem, teljesen tiszta, akadás mentesen mozog a dugattyú. Le is zár, felöntve féktisztítóval nem ereszt át.

Szeretnék a végére járni, miért füstölhet ha ki van szedve a dugó. Valószínű ezért dugózta le az előző tulaj már.

Élő diagram szerint a vákuum membránja jó, mert szépen nyit és zár, ahogy a pozició érzékelője mutatja mm-ben forscanben.

Miket kellene megnéznem?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41171 Dátum: 2016.10.14 péntek, 19:59:15 »

Megnéztem ma újra az egr szelepemet. Kiszedtem, teljesen tiszta, akadás mentesen mozog a dugattyú. Le is zár, felöntve féktisztítóval nem ereszt át.

Szeretnék a végére járni, miért füstölhet ha ki van szedve a dugó. Valószínű ezért dugózta le az előző tulaj már.

Élő diagram szerint a vákuum membránja jó, mert szépen nyit és zár, ahogy a pozició érzékelője mutatja mm-ben forscanben.

Miket kellene megnéznem?

Köszönöm!

tévhit,hogy egr szeleppel sem füstölhet.mk3 tdci ha nincs ledugózva az egr szelep,feketén füstöl kigyorsításkor.
amit még érdemes megnézni,hogy megvan-e a turbónyomás rendesen.dugózd le az egrt és aludj nyugodtan. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41172 Dátum: 2016.10.14 péntek, 20:04:25 »

tévhit,hogy egr szeleppel sem füstölhet.mk3 tdci ha nincs ledugózva az egr szelep,feketén füstöl kigyorsításkor.
amit még érdemes megnézni,hogy megvan-e a turbónyomás rendesen.dugózd le az egrt és aludj nyugodtan. Wink

De menni se megy ha ki van véve a dugó, ismerősömé jobban megy dugó nélkül és nem füstöl.

Élő diagramban össze tudtam hasonlítani egy olyan autót ami nincs ledugózva és megy mint a golyó. EGR kivezérlés alapjáraton 27% kb, enyém alapjáraton 46%, 2000 fordulaton ugyanaz már. Szóval az enyém jobban nyitva van .

Milyen érték alapján vezérli a motorvezérlő az egr nyitását?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41173 Dátum: 2016.10.14 péntek, 20:19:36 »

De menni se megy ha ki van véve a dugó, ismerősömé jobban megy dugó nélkül és nem füstöl.

Élő diagramban össze tudtam hasonlítani egy olyan autót ami nincs ledugózva és megy mint a golyó. EGR kivezérlés alapjáraton 27% kb, enyém alapjáraton 46%, 2000 fordulaton ugyanaz már. Szóval az enyém jobban nyitva van .

Milyen érték alapján vezérli a motorvezérlő az egr nyitását?
motor fordulat,hőmérséklet,maf és map jelek függvényében.nem olyan egyszerű,mint a megoldás.feleslegesen pörögsz rajta,sose találod meg az okát,míg a dugó egy szemvillanás alatt eredményt hoz ingyen.lehet rossz a motorvezérlőd is....ráadásul csak találgat az ember,és nem éri meg még a ráfordított időt sem.ezt arra mondom,hogy senki nem fogja neked ezt kideríteni épeszű összegért.egy egr szelep is 80-100e ft.
bár ez mind magánvélemény.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41174 Dátum: 2016.10.14 péntek, 20:24:17 »

motor fordulat,hőmérséklet,maf és map jelek függvényében.nem olyan egyszerű,mint a megoldás.feleslegesen pörögsz rajta,sose találod meg az okát,míg a dugó egy szemvillanás alatt eredményt hoz ingyen.lehet rossz a motorvezérlőd is....ráadásul csak találgat az ember,és nem éri meg még a ráfordított időt sem.ezt arra mondom,hogy senki nem fogja neked ezt kideríteni épeszű összegért.egy egr szelep is 80-100e ft.
bár ez mind magánvélemény.

EGR dugóval ketyegősebb, mert nincs a füst ami fékezze az égést. Kérek kölcsön EGR szelepet egy bontóstól majd, talán nem másik rosszat kapok, ha tényleg az a rossz.
Na mindegy majd kitalálok valamit, megkérdezem a szerelő ismerőseimet mit szólnak hozzá.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41175 Dátum: 2016.10.14 péntek, 20:29:50 »

EGR dugóval ketyegősebb, mert nincs a füst ami fékezze az égést. Kérek kölcsön EGR szelepet egy bontóstól majd, talán nem másik rosszat kapok, ha tényleg az a rossz.
Na mindegy majd kitalálok valamit, megkérdezem a szerelő ismerőseimet mit szólnak hozzá.

Köszi!
a ketyegés az üza nyomás miatt van.az egr működése nem fékezi az égést,hanem csökkenti az égéshőt a hengerben az oxigénszegény kipuff füst bekeverésével.így csökken a NOX.nem venni észre a motor járásában semmit,amikor működik az egr és amikor zárva van,akkor sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41176 Dátum: 2016.10.14 péntek, 20:59:29 »

Sok a duma... Wink hehe

Erre odavágnék valami frappánsat, de hát nah, ez egy autós okosságokkal teli fórum.
De meghagyom a lehetőséget neked, kitalálhatod mire gondoltam... Wink  hehe  
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41177 Dátum: 2016.10.14 péntek, 21:07:12 »

Erre odavágnék valami frappánsat, de hát nah, ez egy autós okosságokkal teli fórum.
De meghagyom a lehetőséget neked, kitalálhatod mire gondoltam... Wink  hehe  

Az injektorra?   hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41178 Dátum: 2016.10.14 péntek, 21:12:03 »

Erre odavágnék valami frappánsat, de hát nah, ez egy autós okosságokkal teli fórum.
De meghagyom a lehetőséget neked, kitalálhatod mire gondoltam... Wink  hehe  
vagy az egr dugózásra?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41179 Dátum: 2016.10.14 péntek, 21:22:11 »

a ketyegés az üza nyomás miatt van.az egr működése nem fékezi az égést,hanem csökkenti az égéshőt a hengerben az oxigénszegény kipuff füst bekeverésével.így csökken a NOX.nem venni észre a motor járásában semmit,amikor működik az egr és amikor zárva van,akkor sem.

3 helyen is ezt olvastam ahol az EGR szelepekről írnak.
"EGR rendszer használatával a csökkent NOx emisszió mellett, benzinmotoroknál csökken a tüzelőanyag fogyasztás is, dízelmotoroknál pedig mérséklődik a zajszint."

A sajátomon is észrevettem, ha kiveszem a dugót halkabb. (lehet rossz szó volt a ketyegősebb)
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #41180 Dátum: 2016.10.14 péntek, 21:22:52 »

a ketyegés az üza nyomás miatt van.az egr működése nem fékezi az égést,hanem csökkenti az égéshőt a hengerben az oxigénszegény kipuff füst bekeverésével.így csökken a NOX.nem venni észre a motor járásában semmit,amikor működik az egr és amikor zárva van,akkor sem.

De mindegy nem akarom erőltetni a témát.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41181 Dátum: 2016.10.14 péntek, 21:28:31 »

3 helyen is ezt olvastam ahol az EGR szelepekről írnak.
"EGR rendszer használatával a csökkent NOx emisszió mellett, benzinmotoroknál csökken a tüzelőanyag fogyasztás is, dízelmotoroknál pedig mérséklődik a zajszint."

A sajátomon is észrevettem, ha kiveszem a dugót halkabb. (lehet rossz szó volt a ketyegősebb)

 eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41182 Dátum: 2016.10.14 péntek, 21:31:18 »

vagy az egr dugózásra?  laugh

Most tényleg itt akarod kivesézni?
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41183 Dátum: 2016.10.14 péntek, 21:38:29 »

Most tényleg itt akarod kivesézni?

Vese?  Vesézni? hehe

Szakmai dolgokat írtam.... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #41184 Dátum: 2016.10.14 péntek, 21:45:41 »

De mindegy nem akarom erőltetni a témát.

Köszi!
egy szükséges rossz rendszert akarsz lábra állítani az egyszerű es tökéletes megoldással szemben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41185 Dátum: 2016.10.14 péntek, 21:57:03 »

Vese?  Vesézni? hehe

Szakmai dolgokat írtam.... vigyor3


Természetesen én is.  hehe
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #41186 Dátum: 2016.10.14 péntek, 22:06:08 »

3 helyen is ezt olvastam ahol az EGR szelepekről írnak.
"EGR rendszer használatával a csökkent NOx emisszió mellett, benzinmotoroknál csökken a tüzelőanyag fogyasztás is, dízelmotoroknál pedig mérséklődik a zajszint."

A sajátomon is észrevettem, ha kiveszem a dugót halkabb. (lehet rossz szó volt a ketyegősebb)
A gyakorlatban nálam, minusz 0.5literrel kevesebbel is beéri valamint 10%-al jobban megy ledugózva.
A magyarázat is ésszerű,a szutykos olajsár ami visszakerül ,nemhinném hogy  javitana ezen  vigyor3
De ettől még lehet,hogy másoknál ez forditva van    smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41187 Dátum: 2016.10.14 péntek, 23:02:10 »

Sok a duma... Wink hehe

Figyi, Andi a neve. Azaz csaj. Nálad nem sok vizet zavar... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41188 Dátum: 2016.10.15 szombat, 09:51:11 »

Figyi, Andi a neve. Azaz csaj. Nálad nem sok vizet zavar... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA


Jujj de rendi vagy. Igazi úriember  angel
Jól megmondtad neki  taps taps hehe
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41189 Dátum: 2016.10.15 szombat, 10:44:45 »


Jujj de rendi vagy. Igazi úriember  angel
Jól megmondtad neki  taps taps hehe

Már megint sok a duma...  nyes

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #41190 Dátum: 2016.10.15 szombat, 14:06:59 »

Már megint sok a duma...  nyes
BT: "Hozzászólások: 22030eplus2
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41191 Dátum: 2016.10.15 szombat, 15:00:47 »

BT: "Hozzászólások: 22030eplus2

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41192 Dátum: 2016.10.15 szombat, 16:10:46 »

eplus2


Nagyon ráértek...  unalmas  eplus2
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41193 Dátum: 2016.10.15 szombat, 16:13:48 »


Nagyon ráértek...  unalmas  eplus2

Mert nem kötik le a figyelmem... integet2 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41194 Dátum: 2016.10.15 szombat, 16:47:20 »

Mert nem kötik le a figyelmem... integet2 eplus2

Mivel kössük le a figyelmed?  Huh?
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41195 Dátum: 2016.10.15 szombat, 17:19:29 »

Mivel kössük le a figyelmed?  Huh?

Na ja, te könnyen beszélsz, nem lévén az érdeklődési köre... De mi?!?!  wow1

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41196 Dátum: 2016.10.15 szombat, 18:08:04 »

Na ja, te könnyen beszélsz, nem lévén az érdeklődési köre... De mi?!?!  wow1

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA



De akkor meg nektek tudni kellene.  nyes Én teljesen hidegen hagyom...  angel
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #41197 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:01:16 »

Mivel kössük le a figyelmed?  Huh?

Tudod te azt... cheesy1 ravasz1 gunyos1 vigyor1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26972


E-mail
« Új hozzászólás #41198 Dátum: 2016.10.15 szombat, 19:06:21 »

De akkor meg nektek tudni kellene.  nyes Én teljesen hidegen hagyom...  angel

Tudjuk mi azt jól. Túl jól... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #41199 Dátum: 2016.10.15 szombat, 20:11:46 »

Tudjuk mi azt jól. Túl jól... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA


 taps taps taps thumbup
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
Oldalak: 1 ... 817 818 819 820 821 822 823 [824] 825 826 827 828 829 830 831 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.