Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.09 csütörtök, 12:12:58
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
191
192
193
194
195
196
197
[
198
]
199
200
201
202
203
204
205
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3301990 alkalommal)
Tomi73
és 12 vendég van a témában
Hosszúka
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9850 Dátum:
2020.01.28 kedd, 21:41:27 »
Idézetet írta: Hosszúka - 2020.01.28 kedd, 21:37:33
Azért mert a rádio 1 órát működik aztán kikapcsol nincs bluetooth kapcsolat se fűtésem
Túlfeszültséget kapott a panel ezért elszállt pár dolog sajnos
Naplózva
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9851 Dátum:
2020.01.28 kedd, 22:16:33 »
Idézetet írta: steve78 - 2020.01.28 kedd, 18:42:52
Inkább a testvére.
Volt olyan kolléganőm aki azt hitte, hogy a testvérem is Gyuri
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9852 Dátum:
2020.01.29 szerda, 08:30:38 »
Idézetet írta: Hosszúka - 2020.01.28 kedd, 21:37:33
Azért mert a rádio 1 órát működik aztán kikapcsol nincs bluetooth kapcsolat se fűtésem
A BT nem a rádióban van, hanem külön modul. A klímavezérlő is külön modul, illetve az 1 óra utáni leállás sem biztos, hogy a rádió hibája.
Amúgy honnan veszed, hogy túlfeszültséget kapott?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9853 Dátum:
2020.01.29 szerda, 08:31:03 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.01.29 szerda, 08:30:38
A BT nem a rádióban van, hanem külön modul. A klímavezérlő is külön modul, illetve az 1 óra utáni leállás sem biztos, hogy a rádió hibája.
Amúgy honnan veszed, hogy túlfeszültséget kapott?
Akkusaru levétel volt már?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 396
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9854 Dátum:
2020.01.29 szerda, 11:16:54 »
Idézetet írta: Gyuri74 - 2020.01.28 kedd, 22:16:33
Volt olyan kolléganőm aki azt hitte, hogy a testvérem is Gyuri
Van itt nálunk olyan “család”, ahol 3 pulyának is ua a keresztneve.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9855 Dátum:
2020.01.29 szerda, 11:21:45 »
Idézetet írta: steve78 - 2020.01.29 szerda, 11:16:54
Van itt nálunk olyan “család”, ahol 3 pulyának is ua a keresztneve.
Jah, az "IstenLássaLelkemBizistenNemÉnVótam" elég gyakori keresztnév
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9856 Dátum:
2020.01.29 szerda, 19:23:21 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2020.01.29 szerda, 11:21:45
Jah, az "IstenLássaLelkemBizistenNemÉnVótam" elég gyakori keresztnév
Ja, meg mind dezsvíír.
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9857 Dátum:
2020.01.29 szerda, 19:38:25 »
Idézetet írta: steve78 - 2020.01.29 szerda, 11:16:54
Van itt nálunk olyan “család”, ahol 3 pulyának is ua a keresztneve.
Nálunk a 3 pulyának a vezetékneve ugyanaz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9858 Dátum:
2020.01.29 szerda, 20:45:18 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.29 szerda, 19:38:25
Nálunk a 3 pulyának a vezetékneve ugyanaz
....beindult a brazil gépsor...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9859 Dátum:
2020.01.29 szerda, 20:48:55 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.29 szerda, 20:45:18
....beindult a brazil gépsor...
Meg is sértődnék, ha nem tudnám, hogy nálad pont ugyanígy van
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9860 Dátum:
2020.01.29 szerda, 20:51:48 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.29 szerda, 20:48:55
Meg is sértődnék, ha nem tudnám, hogy nálad pont ugyanígy van
az en nevemet csak a gyerekek kapták. A asszony nem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Hosszúka
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9861 Dátum:
2020.01.29 szerda, 20:55:45 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.01.29 szerda, 08:30:38
A BT nem a rádióban van, hanem külön modul. A klímavezérlő is külön modul, illetve az 1 óra utáni leállás sem biztos, hogy a rádió hibája.
Amúgy honnan veszed, hogy túlfeszültséget kapott?
Idézetet írta: Sakos - 2020.01.29 szerda, 08:30:38
A BT nem a rádióban van, hanem külön modul. A klímavezérlő is külön modul, illetve az 1 óra utáni leállás sem biztos, hogy a rádió hibája.
Amúgy honnan veszed, hogy túlfeszültséget kapott?
Szia! Akkor elmondom hogy jártam az autóval. Úgy vettem hogy egy sasszeg volt betéve egy motorvezérlő relé helyére csomó tákolás volt benn e meg eladhatóvá tették egy évig ment is aztán akartam indítani és se kép se hang. Autóvillamosságis szétszedte kijavította a hibákat kábelköteget cserélt mert el volt égve pár vezeték és ő mondta hogy megolvadt a panel ezért nincs fűtésem nem birta a sasszeget. 250ezerbe került! Nem tudom te szerelő vagy? Mert meghallgatnám a véleményed privátban ha lehet!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9862 Dátum:
2020.01.29 szerda, 20:59:18 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.29 szerda, 20:51:48
az en nevemet csak a gyerekek kapták. A asszony nem...
Jaaa, értem, ahhoz már pici voltál
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9863 Dátum:
2020.01.29 szerda, 21:18:55 »
Idézetet írta: VZoli - 2020.01.29 szerda, 20:59:18
Jaaa, értem, ahhoz már pici voltál
...mindenhez nem adom a nevemet.
Csak megne tuggya...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9864 Dátum:
2020.01.29 szerda, 21:44:06 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.29 szerda, 21:18:55
...mindenhez nem adom a nevemet.
Csak megne tuggya...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9865 Dátum:
2020.01.30 csütörtök, 08:16:12 »
Idézetet írta: Hosszúka - 2020.01.29 szerda, 20:55:45
Szia! Akkor elmondom hogy jártam az autóval. Úgy vettem hogy egy sasszeg volt betéve egy motorvezérlő relé helyére csomó tákolás volt benn e meg eladhatóvá tették egy évig ment is aztán akartam indítani és se kép se hang. Autóvillamosságis szétszedte kijavította a hibákat kábelköteget cserélt mert el volt égve pár vezeték és ő mondta hogy megolvadt a panel ezért nincs fűtésem nem birta a sasszeget. 250ezerbe került! Nem tudom te szerelő vagy? Mert meghallgatnám a véleményed privátban ha lehet!
Nem vagyok szerelő. A sasszeg is ugyanazt csinálja mint egy relé - vezeti az áramot - csak nem lehet vezérelni. Ettől nem fog leégni a klímavezérlő. Ott más is volt...
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ata62
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9866 Dátum:
2020.01.30 csütörtök, 13:46:09 »
Sziasztok!
Bal első ajtózárban kilincsnyitásra nem működik a microkapcsoló,ami nálam mindent felszokott kapcsolni(műszerfal,helyzetjelzök stb)Kérdezném,hogy lehet benne csak kapcsolót cserélni vagy csak zárral kompletten?Igaz ez Cmax,de hátha.Előre is kösz.
Naplózva
tszab3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 12
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9867 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 20:27:49 »
Idézetet írta: alf® - 2020.01.28 kedd, 11:44:46
akkor vidd el fordszervízbe gyári diagra.Valaminek kell lennie.
Köszi a tippet. Remélem a márkaszervíz kideríti mi lehet a gond.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9868 Dátum:
2020.02.02 vasárnap, 20:35:40 »
Idézetet írta: tszab3 - 2020.01.28 kedd, 11:27:17
Köszi a tippet, de a szerelő diagnosztikával sem talált megoldásra.
A hibatároló kiolvasás és a diagnosztika nem ugyanazt.
Mivel és milyen dolgokkal kapcsolatosan/dolgokon végzett diagnosztikai vizsgálatokat?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9869 Dátum:
2020.02.14 péntek, 20:16:31 »
Elképzelhető olyan, hogy a generátor tölt a megfelelő feszültséggel, de az amperszám ezáltal a leadott teljesítménye az nem megfelelő?
Méregettem és próbálgattam az autót, mindent lekötöttem és kikapcsoltam de valami nem stimmel.
Már csak erre tudok gondolni
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9870 Dátum:
2020.02.14 péntek, 20:48:11 »
Idézetet írta: Gyuri74 - 2020.02.14 péntek, 20:16:31
Elképzelhető olyan, hogy a generátor tölt a megfelelő feszültséggel, de az amperszám ezáltal a leadott teljesítménye az nem megfelelő?
Méregettem és próbálgattam az autót, mindent lekötöttem és kikapcsoltam de valami nem stimmel.
Már csak erre tudok gondolni
Ha mindent lekötsz, kikapcsolsz....az ugye nem normál üzemi állapot.
Szóval egy nem normál állapotban milyen eredményt is szeretnél kapni?
Egy egyenáramú lakatfogóval percek alatt ellenőrízhető, minden.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9871 Dátum:
2020.02.15 szombat, 12:20:30 »
Idézetet írta: Gyuri74 - 2020.02.14 péntek, 20:16:31
Elképzelhető olyan, hogy a generátor tölt a megfelelő feszültséggel, de az amperszám ezáltal a leadott teljesítménye az nem megfelelő?
Méregettem és próbálgattam az autót, mindent lekötöttem és kikapcsoltam de valami nem stimmel.
Már csak erre tudok gondolni
Nem, ilyen nem létezik. Ha nem tudja leadni a szükséges "ampert" (teljesítményt), az úgy jelentkezik, hogy a feszültség leesik.
Legfeljebb olyan lehet, hogy valamelyik fogyasztó nem vesz fel áramot valamiért.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Gyuri74
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9872 Dátum:
2020.02.16 vasárnap, 10:59:29 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.02.15 szombat, 12:20:30
Nem, ilyen nem létezik. Ha nem tudja leadni a szükséges "ampert" (teljesítményt), az úgy jelentkezik, hogy a feszültség leesik.
Legfeljebb olyan lehet, hogy valamelyik fogyasztó nem vesz fel áramot valamiért.
Logikus, ja.
Mindenesetre a generátor felújítás elkerülhetetlennek látszik.
A Fer-Vill-lel kapcsolatos tapasztalatai vannak valakinek?
Első körben őket ajánlották.
Naplózva
Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Szabolcs81
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9873 Dátum:
2020.02.16 vasárnap, 22:33:27 »
Idézetet írta: Bonca - 2018.10.10 szerda, 19:29:47
Én a szivargyújtóból vittem a fejegységnek a gyújtás szálat. Ajtónyitásra feléled, és lezárás után 15 perccel lekapcsol.
Bonca
Én ugyanígy oldolttam meg a fejegység bekötését. Működött is a dolog, pont ahogy leírtad. Viszont pár napja észrevettem hogy már csak gyújtásra van feszkó a szivargyújtónál. Ezért azért zavaró, mert gyújtás nélkül nincs rádióm. Tudja valaki, hogy mi lehet ennek az oka? Előre is köszi...
Naplózva
mk3 TDCi Trend 2005 (130LE)
mk4 TDCi Titanium X 2008 (140 -> 170LE)
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9874 Dátum:
2020.02.21 péntek, 19:58:24 »
Üdvözlök minden fórumozót!
Pár éve jártam itt utoljára és nem olvastam nem is írtam azóta. Sajnos akkor fórumozók amikor valamilyen problémára a megoldást keresem. Az elmúlt évek jók voltak ebből a szempontból semmi titokzatos probléma nem merült fel a mondeoknál amikkel még mindig rendelkezünk.
A 2009-es 2.0 tdci rejtélyes hibája napi szinten okoz komoly bosszúságot. Talán fél éve produkálja a hibát ha nem régebb óta. Állásában lemerül az autó akkumlátora. Az oka az, hogy önműködésbe kezd valamely világító berendezés, rendszerint a helyzetjelző lámpa vagy az egyik oldal elöl , vagy mind kettő, vagy hátul, vagy egyszerre mind, teljesen összefüggéstelenül és váratlanul. Bármikor képes bekapcsolni időjárástól és egyéb körülménytől függetlenül. Amikor indítaná az ember az autót akkor épp annyira merül le az akkumlátor, hogy pont nem indul el az autó. Egy minimális plusz hiányzik csak, hogy meglegyen az indításhoz szükséges töltöttség. Az akkumlátor lehet bármilyen erős, attól még a rejtélyesen működésbe lépő helyzetjelző leszívja épp annyira, hogy ne induljon el. Mindemellett olykor produkál még olyan hibát is, hogy a gyári beépített nem piszkált rádiós egység nem kapcsol be, vagy épp nem kapcsol ki illetve nem reagál semmilyen funkcióra. Indító kulcs kivétele után is bekapcsolva marad annak ellenére is hogy semmilyen gombra nem reagál, de ha még nem is "szól" a rádió vagy cd akkor sem kapcsol ki. Ez a ritkább hiba, a világítás a gyakoribb. Van úgy hogy egy két hétig nem jelentkezik a probléma van hogy minden nap. A "bika kábel" alap felszereltség lett. Ford márka szerviz autóvillamosság szerelő látta az autót, sőt meg is kapta, hogy használja pár napig, kb. 100 km-t közlekedett vele munkába járásra ide oda, de nála semmilyen probléma nem volt. Valami reléket átnézett vagy tisztított valamit valahol amire azt mondta lehet, hogy megoldja a problémát de ennek már több hónapja és semmi sem oldódott meg. Megoldás a részéről nem érkezett azóta sem.
A 2007-es 1.8 tdci három hónapja kezdte el a rejtélyes lemerülést. Eleinte akkumlátor hibára gyanakodtunk. Szintén ford márka szerviz autóvillamosság szerelőhöz fordultam. Az autó le lett állítva majd egy 20 perc múlva kezdett rámérni a dolgokra. Megállapította, hogy az akkumlátor jó állapotú, 70%-os. Valami viszont szívja az akkumlátort, úgy hogy arra semmi külső jel nem utal, szemmel láthatóan semmi nem működik az autón, nem is hallható semmi. Az autó zárva van semmi nincs rajta piszkálva. ( nem lett beépítve semmi utólagosan, teljesen gyári dolgok vannak az autóban ) A mérőműszer jelzése alapján valami "pulzáló jellegű" dolog működik, mint egy villogó lámpa, led vagy irányjelző amihez hasonlítható az ugráló fogyasztás amit a műszer jelez. A megoldás keresése erre jelenleg elméleti síkon zajlik amire nincs semmi. Pár napra kellene letennem az autót, hogy átnézhesse alaposan. ( borítékolom, hogy ebben a pár napban nem fog a hiba előjönni, ahogy megoldás sem fog születni ) Mivel a szerelő enyhén tanácstalan ezért sem tettem még le az autót. Jelenleg a két mondeónkkal egymást bikázzuk és mentjük ki felváltva éppen ahol nem indul el az egyik vagy a másik...
Valakinek van valami építő jellegű tanácsa segítsége ? Előfordult már másnál is és megtalálta a hiba okát, megoldást ?
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9875 Dátum:
2020.02.22 szombat, 07:38:50 »
Idézetet írta: Habell - 2020.02.21 péntek, 19:58:24
Üdvözlök minden fórumozót!
Pár éve jártam itt utoljára és nem olvastam nem is írtam azóta. Sajnos akkor fórumozók amikor valamilyen problémára a megoldást keresem. Az elmúlt évek jók voltak ebből a szempontból semmi titokzatos probléma nem merült fel a mondeoknál amikkel még mindig rendelkezünk.
A 2009-es 2.0 tdci rejtélyes hibája napi szinten okoz komoly bosszúságot. Talán fél éve produkálja a hibát ha nem régebb óta. Állásában lemerül az autó akkumlátora. Az oka az, hogy önműködésbe kezd valamely világító berendezés, rendszerint a helyzetjelző lámpa vagy az egyik oldal elöl , vagy mind kettő, vagy hátul, vagy egyszerre mind, teljesen összefüggéstelenül és váratlanul. Bármikor képes bekapcsolni időjárástól és egyéb körülménytől függetlenül. Amikor indítaná az ember az autót akkor épp annyira merül le az akkumlátor, hogy pont nem indul el az autó. Egy minimális plusz hiányzik csak, hogy meglegyen az indításhoz szükséges töltöttség. Az akkumlátor lehet bármilyen erős, attól még a rejtélyesen működésbe lépő helyzetjelző leszívja épp annyira, hogy ne induljon el. Mindemellett olykor produkál még olyan hibát is, hogy a gyári beépített nem piszkált rádiós egység nem kapcsol be, vagy épp nem kapcsol ki illetve nem reagál semmilyen funkcióra. Indító kulcs kivétele után is bekapcsolva marad annak ellenére is hogy semmilyen gombra nem reagál, de ha még nem is "szól" a rádió vagy cd akkor sem kapcsol ki. Ez a ritkább hiba, a világítás a gyakoribb. Van úgy hogy egy két hétig nem jelentkezik a probléma van hogy minden nap. A "bika kábel" alap felszereltség lett. Ford márka szerviz autóvillamosság szerelő látta az autót, sőt meg is kapta, hogy használja pár napig, kb. 100 km-t közlekedett vele munkába járásra ide oda, de nála semmilyen probléma nem volt. Valami reléket átnézett vagy tisztított valamit valahol amire azt mondta lehet, hogy megoldja a problémát de ennek már több hónapja és semmi sem oldódott meg. Megoldás a részéről nem érkezett azóta sem.
A 2007-es 1.8 tdci három hónapja kezdte el a rejtélyes lemerülést. Eleinte akkumlátor hibára gyanakodtunk. Szintén ford márka szerviz autóvillamosság szerelőhöz fordultam. Az autó le lett állítva majd egy 20 perc múlva kezdett rámérni a dolgokra. Megállapította, hogy az akkumlátor jó állapotú, 70%-os. Valami viszont szívja az akkumlátort, úgy hogy arra semmi külső jel nem utal, szemmel láthatóan semmi nem működik az autón, nem is hallható semmi. Az autó zárva van semmi nincs rajta piszkálva. ( nem lett beépítve semmi utólagosan, teljesen gyári dolgok vannak az autóban ) A mérőműszer jelzése alapján valami "pulzáló jellegű" dolog működik, mint egy villogó lámpa, led vagy irányjelző amihez hasonlítható az ugráló fogyasztás amit a műszer jelez. A megoldás keresése erre jelenleg elméleti síkon zajlik amire nincs semmi. Pár napra kellene letennem az autót, hogy átnézhesse alaposan. ( borítékolom, hogy ebben a pár napban nem fog a hiba előjönni, ahogy megoldás sem fog születni ) Mivel a szerelő enyhén tanácstalan ezért sem tettem még le az autót. Jelenleg a két mondeónkkal egymást bikázzuk és mentjük ki felváltva éppen ahol nem indul el az egyik vagy a másik...
Valakinek van valami építő jellegű tanácsa segítsége ? Előfordult már másnál is és megtalálta a hiba okát, megoldást ?
Első körben az utólag beépített elektronikus eszközöket (riasztó, stb) kell ellenőrizni, kidobni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9876 Dátum:
2020.02.22 szombat, 12:53:41 »
Idézetet írta: Sakos - 2020.02.22 szombat, 07:38:50
Első körben az utólag beépített elektronikus eszközöket (riasztó, stb) kell ellenőrizni, kidobni.
Egyik autóban sincs utólag beépített elektronikus eszköz. Gyári a rádió cd lejátszó is. Piszkálva, kiszedve nem voltak. Riasztó és más egyéb sincs. Magánszemélyektől lett vásárolva, ők sem változtattak semmit rajta.
Az 1.8 tdci-ben két éve lett cserélve a kilométeróra egység ami hiba nélkül működik. Az 1.8-ban minden megfelelően működik.
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
parduc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9877 Dátum:
2020.02.22 szombat, 19:07:20 »
Idézetet írta: Habell - 2020.02.22 szombat, 12:53:41
Egyik autóban sincs utólag beépített elektronikus eszköz. Gyári a rádió cd lejátszó is. Piszkálva, kiszedve nem voltak. Riasztó és más egyéb sincs. Magánszemélyektől lett vásárolva, ők sem változtattak semmit rajta.
Az 1.8 tdci-ben két éve lett cserélve a kilométeróra egység ami hiba nélkül működik. Az 1.8-ban minden megfelelően működik.
Szia!
vedd ki a 15 vagy 16-os biztosítékot a kesztyűtartó alatt,talán megszünik a problémád,igaz rádiót se fogsz hallgatni,mivel annak a biztosítáka a 16-os,igaz nekem nem villogtak a lámpák itt-ott,csak a rádió szórakozik, ugy mint neked, nem indult a gép
nem kellett volna sokat visszaolvasnod ezzel kapcsolatban
Ha minden igaz, a kilóméterórában van egy CAN BUS nevezetü kütyü, az szórakoztatja az embert,azt hiszem BP. Alig utcában van egy km óra javító,beszéltem velük,tudnak a problémáról,nem egyedi,van akinek a teljesítményét befolyásolja ez a probléma,kiszáradtak vagy elfáradtak a forrasztások ezeket kell újraforrasztani,mivel, hol van kontakt, hol nincs,azt hiszem 45000 huf a javítás,igaz tavalyi ár
egyenlőre nem zavar,mivel 3. autóként használom hosszabb utakra,a leállások elött kiveszem a biztit és nem meríti az akkut,s indul a gép
üdv
Naplózva
parduc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9878 Dátum:
2020.02.22 szombat, 19:20:19 »
Idézetet írta: Habell - 2020.02.22 szombat, 12:53:41
Egyik autóban sincs utólag beépített elektronikus eszköz. Gyári a rádió cd lejátszó is. Piszkálva, kiszedve nem voltak. Riasztó és más egyéb sincs. Magánszemélyektől lett vásárolva, ők sem változtattak semmit rajta.
Az 1.8 tdci-ben két éve lett cserélve a kilométeróra egység ami hiba nélkül működik. Az 1.8-ban minden megfelelően működik.
elfelejtettem
rádió kódot nem árt ha tudod
cseréld meg a két autóban az óracsoportot,,hogy akkor mit produkál
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9879 Dátum:
2020.02.22 szombat, 19:40:18 »
Idézetet írta: parduc - 2020.02.22 szombat, 19:07:20
Szia!
vedd ki a 15 vagy 16-os biztosítékot a kesztyűtartó alatt,talán megszünik a problémád,igaz rádiót se fogsz hallgatni,mivel annak a biztosítáka a 16-os,igaz nekem nem villogtak a lámpák itt-ott,csak a rádió szórakozik, ugy mint neked, nem indult a gép
nem kellett volna sokat visszaolvasnod ezzel kapcsolatban
Ha minden igaz, a kilóméterórában van egy CAN BUS nevezetü kütyü, az szórakoztatja az embert,azt hiszem BP. Alig utcában van egy km óra javító,beszéltem velük,tudnak a problémáról,nem egyedi,van akinek a teljesítményét befolyásolja ez a probléma,kiszáradtak vagy elfáradtak a forrasztások ezeket kell újraforrasztani,mivel, hol van kontakt, hol nincs,azt hiszem 45000 huf a javítás,igaz tavalyi ár
egyenlőre nem zavar,mivel 3. autóként használom hosszabb utakra,a leállások elött kiveszem a biztit és nem meríti az akkut,s indul a gép
üdv
A CAN BUS nem egy kütyü és nem is az óracsoportbsn van. Igazából sehol, mert az egy zárt kommunikációs hálózat neve.
Ezzel kapcsolatosan ha hiba keletkezik, egész biztosan generál hibakódot.
Ha nincs hibakód, ezzel biztosan nincs probléma.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.02.22 szombat, 19:44:08 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1123
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9880 Dátum:
2020.02.23 vasárnap, 02:56:05 »
Idézetet írta: parduc - 2020.02.22 szombat, 19:07:20
Szia!
vedd ki a 15 vagy 16-os biztosítékot a kesztyűtartó alatt,talán megszünik a problémád,igaz rádiót se fogsz hallgatni,mivel annak a biztosítáka a 16-os,igaz nekem nem villogtak a lámpák itt-ott,csak a rádió szórakozik, ugy mint neked, nem indult a gép
nem kellett volna sokat visszaolvasnod ezzel kapcsolatban
Ha minden igaz, a kilóméterórában van egy CAN BUS nevezetü kütyü, az szórakoztatja az embert,azt hiszem BP. Alig utcában van egy km óra javító,beszéltem velük,tudnak a problémáról,nem egyedi,van akinek a teljesítményét befolyásolja ez a probléma,kiszáradtak vagy elfáradtak a forrasztások ezeket kell újraforrasztani,mivel, hol van kontakt, hol nincs,azt hiszem 45000 huf a javítás,igaz tavalyi ár
egyenlőre nem zavar,mivel 3. autóként használom hosszabb utakra,a leállások elött kiveszem a biztit és nem meríti az akkut,s indul a gép
üdv
Ennyi pénzért biztos nem javittatnám, ennyiért már convers + kijelzőt lehet kapni és csak csatlakoztatni kell és müködik, nincs hókusz-pókusz
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Ata62
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9881 Dátum:
2020.02.25 kedd, 10:08:48 »
Sziasztok!
Tegnap eddig nem tapasztalt dolog történt parkolás közben.Bent ülők kocsiban,és pár perc után bezárta az összes ajtot és behajtotta a tükröket is.Ezek után próba képpen párszor inditottam motort,majd leállítás után megismétlödtek a jelenségek.Ha most épp kiszálltam volna(szabadkezes kulcs meg kocsiban)kocsi mellett nézelödni,akkor kizárt volna?Pótkulcs 100km re,ez érdekes lett volna!! Tapasztaltatok már ilyent,mi okozhatta hogy gombnyomás nélkül bezárt?
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9882 Dátum:
2020.02.25 kedd, 16:25:51 »
Elnézést, hogy nem olvastam vissza. Én konkrétan az 1.8-at használom abban tudom a rádió kódot, sűrűn kell beírnom... Ebben volt a kilóméteróra cserélve, lassan 2 vagy 3 éve nem keveset fizettem érte. Akkor 50.000 Ft.-ot, hogy a jelenlegi és egy bontott mérföldest össze hozzanak. Azóta a fő kilométerem mérföld. Minden más km/h. Az 50.000 Ft. akkor nem jelentett megoldást a probléma változatlan maradt, a km/h mutatók ugyan úgy nem működtek. A szerelő ajánlott egy újat 70.000 Ft.-ért ezt a digitálisat... Nagyon elegem lett akkor a pénz szórás miatt és az akkori autóvillamossági szerelőből. Végül egy kilóméteróra tekerő ember elérhetőséget kaptam meg itt a fórumon aki pikk pakk megoldotta a problémát nevetséges kis összegért és azóta is jó.
Minden probléma után szinte szerelő váltás van, mert nem igazán vállalják ezeket a titokzatos problémákat, sőt leginkább maguk helyett adnak más elérhetőséget. Már megszoktam amióta dízel fordjaink vannak, hogy előszeretettel passzolnak a szerelők.
Bosszantó ez az állapot. Próbálok szerelőt találni akiben van annyi, hogy megoldja, mert ha nekem kell akkor ne kérjen érte horror összeget. Elsősorban zala megyei megoldást keresek, pesten ritkán járok.
Hibakódot nem találtak, legalábbis az 1.8-ban biztos nem.
Ettől függetlenül, most lehet adódik egy másik élethelyzet, hogy autóvásárlás lesz. Kérdés az, hogy melyik fordot adjuk el, mert az egyik feleslegessé válik majd. Én az 1.8-at vezetem 6 éve, van benne jelenleg 275.000 km. Tavaly volt vezérlés csere. 197.000-nél kettőstömegű, 244.000-nél minden fék teljes cseréje. Nyilván nem tökéletes már mert 2007-es.
A másik 2.0 tdci abban talán 360.000 km is van, nem én vezetem csak ritkán ezért nem tudom pontosan. Jobban megy az tény, de felszereltségre kevesebb van benne. Nincs benne tolatóradar, szélvédő fűtés, tempomat, amik az 1.8-ban vannak nálam és mindegyiknek nagy hasznát veszem. A 2.0 tdci-ben 3 éve volt turbócsere, más komolyabb dolog azzal nem volt, talán a fékek lettek még ott is kicserélve. Egy új vezetőülés kellene bele, de amúgy nem vészes. Ez 2009-es apróbb esztétikai hibák akadnak, törve nem volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.02.25 kedd, 16:55:30 írta Habell
»
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26659
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9883 Dátum:
2020.02.25 kedd, 17:04:15 »
Idézetet írta: Habell - 2020.02.25 kedd, 16:25:51
Elnézést, hogy nem olvastam vissza. Én konkrétan az 1.8-at használom abban tudom a rádió kódot, sűrűn kell beírnom... Ebben volt a kilóméteróra cserélve, lassan 2 vagy 3 éve nem keveset fizettem érte. Akkor 50.000 Ft.-ot, hogy a jelenlegi és egy bontott mérföldest össze hozzanak. Azóta a fő kilométerem mérföld. Minden más km/h. Az 50.000 Ft. akkor nem jelentett megoldást a probléma változatlan maradt, a km/h mutatók ugyan úgy nem működtek. A szerelő ajánlott egy újat 70.000 Ft.-ért ezt a digitálisat... Nagyon elegem lett akkor a pénz szórás miatt és az akkori autóvillamossági szerelőből. Végül egy kilóméteróra tekerő ember elérhetőséget kaptam meg itt a fórumon aki pikk pakk megoldotta a problémát nevetséges kis összegért és azóta is jó.
Minden probléma után szinte szerelő váltás van, mert nem igazán vállalják ezeket a titokzatos problémákat, sőt leginkább maguk helyett adnak más elérhetőséget. Már megszoktam amióta dízel fordjaink vannak, hogy előszeretettel passzolnak a szerelők.
Bosszantó ez az állapot. Próbálok szerelőt találni akiben van annyi, hogy megoldja, mert ha nekem kell akkor ne kérjen érte horror összeget. Elsősorban zala megyei megoldást keresek, pesten ritkán járok.
Hibakódot nem találtak, legalábbis az 1.8-ban biztos nem.
Ettől függetlenül, most lehet adódik egy másik élethelyzet, hogy autóvásárlás lesz. Kérdés az, hogy melyik fordot adjuk el, mert az egyik feleslegessé válik majd. Én az 1.8-at vezetem 6 éve, van benne jelenleg 275.000 km. Tavaly volt vezérlés csere. 197.000-nél kettőstömegű, 244.000-nél minden fék teljes cseréje. Nyilván nem tökéletes már mert 2007-es.
A másik 2.0 tdci abban talán 360.000 km is van, nem én vezetem csak ritkán ezért nem tudom pontosan. Jobban megy az tény, de felszereltségre kevesebb van benne. Nincs benne tolatóradar, szélvédő fűtés, tempomat, amik az 1.8-ban vannak nálam és mindegyiknek nagy hasznát veszem. A 2.0 tdci-ben 3 éve volt turbócsere, más komolyabb dolog azzal nem volt, talán a fékek lettek még ott is kicserélve. Egy új vezetőülés kellene bele, de amúgy nem vészes. Ez 2009-es apróbb esztétikai hibák akadnak, törve nem volt.
Bocs ha nagyon egyenes leszek, de az egynyócat már rég el kellett volna adni...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9884 Dátum:
2020.02.25 kedd, 17:36:29 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2020.02.25 kedd, 17:04:15
Bocs ha nagyon egyenes leszek, de az egynyócat már rég el kellett volna adni...
Nem gond, megértem
régen leírtam, hogy nekem az 1.8 valamiért komfortosabb érzetű volt mindig. A válaszokban anno a futásteljesítmény jött vissza mint válasz, ezért lehet különbség érzet a kettő között. a sok km különbség
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
dorszab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9885 Dátum:
2020.03.01 vasárnap, 23:30:27 »
Sziasztok! Ma lettem egy 2013-as évjáratú Mondeo tulajdonosa, sajnos a vásárlás során nem jutott el hozzám a navigációs egység kódja. Az egység gyári száma alapján lehetne a négyjegyű kódot visszanyerni, viszont a szériaszámot hol találom meg az autó bontása nélkül? Köszi előre is!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9886 Dátum:
2020.03.02 hétfő, 07:18:53 »
Idézetet írta: dorszab - 2020.03.01 vasárnap, 23:30:27
Sziasztok! Ma lettem egy 2013-as évjáratú Mondeo tulajdonosa, sajnos a vásárlás során nem jutott el hozzám a navigációs egység kódja. Az egység gyári száma alapján lehetne a négyjegyű kódot visszanyerni, viszont a szériaszámot hol találom meg az autó bontása nélkül? Köszi előre is!
Sehol.
Nem az autót kell bontani, csak kivenni a fejegységet és rajta van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
dorszab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9887 Dátum:
2020.03.02 hétfő, 19:15:49 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.02 hétfő, 07:18:53
Sehol.
Nem az autót kell bontani, csak kivenni a fejegységet és rajta van.
És azt hogy kell kivenni?
Naplózva
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1284
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9888 Dátum:
2020.03.02 hétfő, 19:18:09 »
Idézetet írta: dorszab - 2020.03.02 hétfő, 19:15:49
És azt hogy kell kivenni?
https://www.youtube.com/watch?v=KNwxrAr72RA
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9889 Dátum:
2020.03.02 hétfő, 19:42:09 »
Idézetet írta: dorszab - 2020.03.01 vasárnap, 23:30:27
Sziasztok! Ma lettem egy 2013-as évjáratú Mondeo tulajdonosa, sajnos a vásárlás során nem jutott el hozzám a navigációs egység kódja. Az egység gyári száma alapján lehetne a négyjegyű kódot visszanyerni, viszont a szériaszámot hol találom meg az autó bontása nélkül? Köszi előre is!
A navis fejegység kódlekérése nem egyszerű. Márkaszerviz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 396
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9890 Dátum:
2020.03.02 hétfő, 19:49:53 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.02 hétfő, 19:42:09
A navis fejegység kódlekérése nem egyszerű. Márkaszerviz.
És ahhoz is kell a szériaszám, vagy elég az alvázszám?
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9891 Dátum:
2020.03.02 hétfő, 19:51:27 »
Idézetet írta: steve78 - 2020.03.02 hétfő, 19:49:53
És ahhoz is kell a szériaszám, vagy elég az alvázszám?
Persze, hogy kell a szériaszám.
Alvázszámból soha nem lehetett kódot lekérni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kadar1121
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9892 Dátum:
2020.03.13 péntek, 12:43:42 »
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Pár napja vettem egy Ford Mondeót. De pár dolog nem tiszta nekem! 2.0 tdci Kombi MK4-es. Az egyik dolog nem kapcsol fel a csomagtartó világítás a csomagtartó kinyitásakor. Az izzó jó megnéztem. Gombbal fel lehet kapcsolni. Mennyezeten van. A másik 2 db mennyezeti lámpa működik az ajtók kinyitásakor ,de a leghátsó az nem. Nem tudom annak fel kell -e kapcsolni az ajtók kinyitásánál. A másik elég érdekes az ablakok. 4x elektromos ablak mind automata. Működik mind,de a sofőr ablak kapcsolója fordítva. Csak az az egy. Ha felhúzom akkor megy le ,ha lenyomom meg fel. Mi lehet? Tud valaki segíteni?
Naplózva
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9893 Dátum:
2020.03.13 péntek, 23:24:13 »
Idézetet írta: dorszab - 2020.03.02 hétfő, 19:15:49
És azt hogy kell kivenni?
Ford márkaszervizbe beviszed, kiszedik a rádiót, visszarakják, hazamész és 1-2 nap múlva szólnak, ha megvan a kód. Lekérik központilag... Ja és én 12 ezret fizettem érte 2 éve.
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9894 Dátum:
2020.03.13 péntek, 23:45:39 »
Idézetet írta: Isu - 2020.03.13 péntek, 23:24:13
Ford márkaszervizbe beviszed, kiszedik a rádiót, visszarakják, hazamész és 1-2 nap múlva szólnak, ha megvan a kód. Lekérik központilag... Ja és én 12 ezret fizettem érte 2 éve.
Pontosan.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
dorszab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9895 Dátum:
2020.03.27 péntek, 05:59:53 »
Sziasztok! Converse+-on szeretném a hullámsávokra a magyar rádió adókat eltárolni, de nem sikerül. A kézikönyv szerint lennie kellene egy “Store” -nak, de én olyat nem találtam. Bementem a Rádió menübe, kiválasztottak az fm1 hullámsávot, Tune menüben bárhová elkeresgél és talál, de amit szeretnék nincs opció hogy elmentse...
YouTube Google nem találtam a témában, ezek szerint én vagyok ilyen balfék csak...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9896 Dátum:
2020.03.27 péntek, 07:53:26 »
Idézetet írta: dorszab - 2020.03.27 péntek, 05:59:53
Sziasztok! Converse+-on szeretném a hullámsávokra a magyar rádió adókat eltárolni, de nem sikerül. A kézikönyv szerint lennie kellene egy “Store” -nak, de én olyat nem találtam. Bementem a Rádió menübe, kiválasztottak az fm1 hullámsávot, Tune menüben bárhová elkeresgél és talál, de amit szeretnék nincs opció hogy elmentse...
YouTube Google nem találtam a témában, ezek szerint én vagyok ilyen balfék csak...
A Converse+ a műszercsoport.
Az nem tárol rádióállomásokat. A fejegység tárolja, ami megjelenik a műszercsoporton.
Kb. 30 éve úgy tárolják az állomásokat, hogy a kívánt csatorna gombját hosszan lenyomjuk.
Ez a "Store" esemény, nincs ilyen gomb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
dorszab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9897 Dátum:
2020.03.27 péntek, 17:19:35 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.27 péntek, 07:53:26
A Converse+ a műszercsoport.
Az nem tárol rádióállomásokat. A fejegység tárolja, ami megjelenik a műszercsoporton.
Kb. 30 éve úgy tárolják az állomásokat, hogy a kívánt csatorna gombját hosszan lenyomjuk.
Ez a "Store" esemény, nincs ilyen gomb.
Gyári nagy navigáción nincs mit hosszan nyomni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9898 Dátum:
2020.03.27 péntek, 17:30:47 »
Idézetet írta: dorszab - 2020.03.27 péntek, 17:19:35
Gyári nagy navigáción nincs mit hosszan nyomni.
Ha te mondod.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9899 Dátum:
2020.03.27 péntek, 20:24:28 »
Idézetet írta: dorszab - 2020.03.27 péntek, 17:19:35
Gyári nagy navigáción nincs mit hosszan nyomni.
Ott van a kijelzőn 6 számozott gomb 1..6-ig. Azokat nem tudod megnyomni?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak:
1
...
191
192
193
194
195
196
197
[
198
]
199
200
201
202
203
204
205
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ