Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 03:55:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 463107 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #300 Dátum: 2011.09.27 kedd, 19:18:53 »

még az előző vassal se nagyon volt időm talikra elmenni, de talán a pénteki napom lazább lesz és be tudok menni Pestre...
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2011.09.27 kedd, 21:28:42 »

ezt a 200LE verziót nem tudtam kipróbálni, de remélem érezhetően jobb lesz
Max nyomsz bele egy chipet, na az dúúúrva lenne  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2011.09.27 kedd, 21:31:50 »

ezt a 200LE verziót nem tudtam kipróbálni, de remélem érezhetően jobb lesz
lol002

azért így leszúrkolni kb9misit. érdekes nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2011.09.27 kedd, 21:55:43 »

Jövőhét pénteken!Ha eljösz az újjal,én is megyek! vigyor3
Úúúú csütörtökön lesz még egy kis befejező betonmunka amin mindenképpen ott akarok lenni de pénteken 70% hogy le kell ugranom büdipestre. Priviben értekezünk majd. wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #304 Dátum: 2011.09.27 kedd, 21:58:56 »

lol002

azért így leszúrkolni kb9misit. érdekes nyes
Év végétől lehet rendelni Mo-n is a 2.0-ás benzines 240 Le-s turbós-közvetlenes benzinest kézi váltóval!!
Ami meglepő, ekkora teljesítményhez 7,6-os átlagfogyit írnak, alig több mint a "gyengébb" 200le dízelé. Nagyon rágyúrtak erre a mocira.. wow1 wow1  Ez már sok dízelest el fog csábítani.. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2011.09.27 kedd, 22:10:08 »

a szabályokat tudom, volt pár dízel kisteherem a cégemben
ezért is féltem mert a legrosszabb a Doblo 1.9JTD volt, annak minden 20e km -nél gázolajszűrő csere is kellett, ami magában 25.000 Ft volt....nevetséges
volt Ducato 2.3JTD, de annak hihetetlen 45.000 km-es szervizciklusa van

volt szerencsém próbálni még anno egy 2.2 TDCI, de még a 175LE, hát az annyira nem volt meggyőző
ezt a 200LE verziót nem tudtam kipróbálni, de remélem érezhetően jobb lesz
Nem kell félni a TDCi-től. Igaz  a mostaninak csak 1600 bar a CR nyomása az újnak meg 1800 bar (még mindig szerencsésebb mint a 2.0-é mert annak meg felhúzták 2000barra ami szerintem már nem olyan nagy boldogság az injektoroknak) Én most már garancia perioduson túl magamnak cserélgettem a szűrőket meg olajat meg egyéb kegyszereket. It a gázolajszűrő kijön 10eft alatt és csak 60ekm-ként írja elő a gyár. Olajat meg 20ekm-ként kell (ha nem nyíródok ki dpf miatt mert sajnos tény, ha nem figyelődik oda rá a dpf gázolajjal hígítja a motorolajat, a jelensége az hogy nem fogy hanem növekszik a olajszint a nivópálcán  Undecided
A 175 lovas MKIV az megértem, hogy nem hatott meg. Engem se. Még gyár papírjai szerint se megy jobban mint a MKIII 155lovas. Az oka egyszerű hiába a +25 lóerő ha majd két mázsával nehezebb az autó. (A rallyban 25-30 lóerőt számolnak egy mázsára) Így valójában a 175 lovas verzió +20 lóereje az kb inkább pár lóerővel kevesebb, és ezt tapasztalatból mondom mert volt összehasonlítás  Undecided ezért is döntöttem inkább, hogy várok. Ezzel a kasznival meg tömeggel nem szabad várni hogy egy gyorsulási bajnok lesz. De normál utazási körülményke között, kevés lesz a megoldhatatlan feladat.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.27 kedd, 22:17:24 írta stealt » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2011.09.27 kedd, 22:13:07 »

Év végétől lehet rendelni Mo-n is a 2.0-ás benzines 240 Le-s turbós-közvetlenes benzinest kézi váltóval!!
Ami meglepő, ekkora teljesítményhez 7,6-os átlagfogyit írnak, alig több mint a "gyengébb" 200le dízelé. Nagyon rágyúrtak erre a mocira.. wow1 wow1  Ez már sok dízelest el fog csábítani.. eplus2
Ha lett volna kézi váltóval erősen elgondolkodtam volna én is rajta. De végén a fogyasztás úgy is vissza tántorított volna. Egyetlen turbos benzines se tudja a gyári adatokat, egy fogyasztási adat egy dízelnél viszont már tényleg hihetőbb.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2011.09.27 kedd, 22:16:48 »

lol002

azért így leszúrkolni kb9misit. érdekes nyes
Miért? Az előzőnél se ültem be teszt körre a mostaninál se. (igazából csak egy offnál volt teszt kör de ott is azután vitt el a szalon egyik fazon hogy aláírtam a vételi szerződést) Kinek van ilyenre ideje? Milyen meglepetés érheti az embert? A csomagtartóban lesz a fékpedál?  nyes
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2011.09.28 szerda, 09:54:05 »

Köszi, de legyen egy ide illő mondás: Az irigységért nagyon meg kell dolgozni, a szánalom meg úgy is jön  magától....
Most amúgy kicsit megfogtál mert nem követtem a minitalikat. Akkor most megint a Lurdynál van a minitali? Mert az Arena nekem nagyon kiesett a csapásaimból. Ha a Lurdy akkor nagyon is esélyes mert az pont útba esik ( ráadásúl ott szoktam a praktikerben malteros vödröket venni és már megint sokat törtek össze, párat amúgy is kellene megint venni nyes ), ehhez csak az kellene, hogy mikor lesz?

Október 7 péntek 17h-tól!  worship
Remélem meglesz addigra az autód, és meg tudjuk nézni!

Esetleg egy hibakódolvasás is beleférhet?  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2011.09.28 szerda, 16:54:26 »

Max nyomsz bele egy chipet, na az dúúúrva lenne  nyes

ha lenne garivesztés nélküli megoldás...
egy vmi nincs benne amit hiányolni fogok
"sportos" futómű
árából következtetve gondolom hogy csak rugó más, a gátlók ugyanazok
vajon utólag rendelhető?
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2011.09.28 szerda, 17:01:55 »

lol002

azért így leszúrkolni kb9misit. érdekes nyes

még szerencse hogy 6 hónapos bemutató autót választottam, mert új rendelés esetén az ára a lélektani felett lett volna
Titanium, 18" 5Y, navi, állófűtés, stb...
engem nem zavar hogy "használt", de mégis egy jelentős értékvesztésen túl van így
persze azokat is megértem akik azt mondják hogy ha már kiadnak egy összeget, akkor az tényleg zsírúj legyen
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2011.09.28 szerda, 17:05:03 »

Év végétől lehet rendelni Mo-n is a 2.0-ás benzines 240 Le-s turbós-közvetlenes benzinest kézi váltóval!!
Ami meglepő, ekkora teljesítményhez 7,6-os átlagfogyit írnak, alig több mint a "gyengébb" 200le dízelé. Nagyon rágyúrtak erre a mocira.. wow1 wow1  Ez már sok dízelest el fog csábítani.. eplus2

a lovakat mindig etetni kell, főleg ha kihasználja az ember
nálam biztos nem menne 12 alá Smiley
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2011.09.28 szerda, 17:09:30 »

Nem kell félni a TDCi-től. Igaz  a mostaninak csak 1600 bar a CR nyomása az újnak meg 1800 bar (még mindig szerencsésebb mint a 2.0-é mert annak meg felhúzták 2000barra ami szerintem már nem olyan nagy boldogság az injektoroknak) Én most már garancia perioduson túl magamnak cserélgettem a szűrőket meg olajat meg egyéb kegyszereket. It a gázolajszűrő kijön 10eft alatt és csak 60ekm-ként írja elő a gyár. Olajat meg 20ekm-ként kell (ha nem nyíródok ki dpf miatt mert sajnos tény, ha nem figyelődik oda rá a dpf gázolajjal hígítja a motorolajat, a jelensége az hogy nem fogy hanem növekszik a olajszint a nivópálcán  Undecided
A 175 lovas MKIV az megértem, hogy nem hatott meg. Engem se. Még gyár papírjai szerint se megy jobban mint a MKIII 155lovas. Az oka egyszerű hiába a +25 lóerő ha majd két mázsával nehezebb az autó. (A rallyban 25-30 lóerőt számolnak egy mázsára) Így valójában a 175 lovas verzió +20 lóereje az kb inkább pár lóerővel kevesebb, és ezt tapasztalatból mondom mert volt összehasonlítás  Undecided ezért is döntöttem inkább, hogy várok. Ezzel a kasznival meg tömeggel nem szabad várni hogy egy gyorsulási bajnok lesz. De normál utazási körülményke között, kevés lesz a megoldhatatlan feladat.

szerencsére én is hosszú utakon használom, így a nyomaték számít
bekeveredek heti 1-2x a városba, nem fogok lámpától lámpáig gyorsulni... eplus2

egy vmi ami tetszett! végre van fék!!!
ST220 -amnál hiába volt fékupgrade 300mm -ről 320mm -es fékre, még úgy se volt jó
végre ezt észrevették

gari időn túl félni fogok a dpf -től
tesóm A6 -osába szart be + egr, és kapott egy 800e Ft -os szerviz számlát
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.28 szerda, 17:11:15 írta ST220_Gab » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #313 Dátum: 2011.09.28 szerda, 18:44:47 »

Úúúú csütörtökön lesz még egy kis befejező betonmunka amin mindenképpen ott akarok lenni de pénteken 70% hogy le kell ugranom büdipestre. Priviben értekezünk majd. wave
eljen ok!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #314 Dátum: 2011.09.28 szerda, 20:24:05 »

Mitől lenne nagy nap? Aludni meg aztán főleg bírnék ...
no comment!
Naplózva

Fekete bálna
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 11:51:31 »

no comment!
Mihez? Ahhoz hogy egy építkezés alatt el lehet fáradni? Ki kell próbálni.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 12:25:35 »

szerencsére én is hosszú utakon használom, így a nyomaték számít
bekeveredek heti 1-2x a városba, nem fogok lámpától lámpáig gyorsulni... eplus2

egy vmi ami tetszett! végre van fék!!!
ST220 -amnál hiába volt fékupgrade 300mm -ről 320mm -es fékre, még úgy se volt jó
végre ezt észrevették

gari időn túl félni fogok a dpf -től
tesóm A6 -osába ***t be + egr, és kapott egy 800e Ft -os szerviz számlát
A dpf-el nem lesz gond mert ennél szerencsére egyszerű mint  faék. Csak nyomja a be a többlet üzemanyagot és kész (az hogy milyne a hatása a katalizátorra az már más kérdés, majd 4 év múlva megmondom) Az EGR az a MKIII 2.2 egyetlen achilles pontja volt. Sajnos az EGR ott nem tud öntisztulni így pl nálam 70ekm után cserélni kellett garanciában(gyanitom az ok az volt hogy bent volt az autóban kb 20ekm-ig chip,) Monjuk az EGR szelep azért nem 800eFt hanem "csak" 72 eFt let volna. Az EGR csere után a chippet kidobtam EGR-t ledugoztam. Azóta lement 200ekm vele gond nélkül. A 200 lovas 2.2-nek ahogy olvastam róla már vízhűtéses EGR-e van (illetve mad meglátom, sajnos csak szerdán mert a qurva Lagermaxnak nincs elég tralere  lehozni Budaőrsről a kocsit hiába van bent csak kedden) Gyanítom ezt már nehezebben lehet megmókolni, de amíg garancia van rajta nem is akarok hozzá piszkálni semmihez. Utána már más kérdés.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 19:07:27 »

A dpf-el nem lesz gond mert ennél szerencsére egyszerű mint  faék. Csak nyomja a be a többlet üzemanyagot és kész (az hogy milyne a hatása a katalizátorra az már más kérdés, majd 4 év múlva megmondom) Az EGR az a MKIII 2.2 egyetlen achilles pontja volt. Sajnos az EGR ott nem tud öntisztulni így pl nálam 70ekm után cserélni kellett garanciában(gyanitom az ok az volt hogy bent volt az autóban kb 20ekm-ig chip,) Monjuk az EGR szelep azért nem 800eFt hanem "csak" 72 eFt let volna. Az EGR csere után a chippet kidobtam EGR-t ledugoztam. Azóta lement 200ekm vele gond nélkül. A 200 lovas 2.2-nek ahogy olvastam róla már vízhűtéses EGR-e van (illetve mad meglátom, sajnos csak szerdán mert a qurva Lagermaxnak nincs elég tralere  lehozni Budaőrsről a kocsit hiába van bent csak kedden) Gyanítom ezt már nehezebben lehet megmókolni, de amíg garancia van rajta nem is akarok hozzá piszkálni semmihez. Utána már más kérdés.

a másik dpf rémhíres dolog szintén a környezetemből van
Megan 1.5 dci
eddig 3x volt szervizben, összességében 600e Ft szervizszámlákkal és még mindig nem jó
ott "csak" az a gond 8 litert fogyaszt a megszokott 6 helyett, mert folyamatosan éget és nem kapcsolódik le
vááá, félek a dízeltől Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 19:59:29 »

a másik dpf rémhíres dolog szintén a környezetemből van
Megan 1.5 dci
eddig 3x volt szervizben, összességében 600e Ft szervizszámlákkal és még mindig nem jó
ott "csak" az a gond 8 litert fogyaszt a megszokott 6 helyett, mert folyamatosan éget és nem kapcsolódik le
vááá, félek a dízeltől Smiley

A ford a garanciális ügyintézést elég korrekten kezeli. Ha valami rossz, kicserélik, és nem kell érte fizetni.

A másik, hogy jó szerelők vannak, és nincs az a hetekig tartó hibavadászat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 21:31:15 »

A ford a garanciális ügyintézést elég korrekten kezeli. Ha valami rossz, kicserélik, és nem kell érte fizetni.

A másik, hogy jó szerelők vannak, és nincs az a hetekig tartó hibavadászat.
Ez tény,  a garancia kezelés elég korrekt a fordnál. Hogy jó szerelőik vannak az már nem annyira általános. Sajnos vannak olyanok is mint a petrányiba falbav voltak még két éve (remélem követték a dinoszauruszok példáját ) maradjunk annyiba hoyg a szerelők nem rosszabbak mint más márkáknál.  Undecided  Viszont ha valami nem kerek akkor itt van a forum és valaki úgy is tud segíteni.
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #320 Dátum: 2011.09.30 péntek, 07:52:00 »

Mihez? Ahhoz hogy egy építkezés alatt el lehet fáradni? Ki kell próbálni.
nekem mindenesetre -és talán a fórumozók töbségének is- nagy nap az autóvásárlás! pláne egy zsír új, számomra összeállított autó átvételének a napja!
persze lehet lazán én hűvösen kezelni, de ha valaki rendszeres fórumozó annak talán egy picit többet  jelent az autó egyszerű használati tárgynál.

ps. építkezésen és épületfelújításon is túl vagyok már.  tényleg fárasztó!  wave
Naplózva

Fekete bálna
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2011.09.30 péntek, 16:13:30 »

persze, amíg gari van, addig nem félek, csak utána
gari kiterjesztést kell venni Smiley


Petrányinál egyszer voltam
elküldtek, mert a 18" -as gyári aluhoz nem tudtak futóművet igazítani Smiley
ez 2-3 éve volt, azóta lehet beszereztek már lézeres optikát
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:32:30 »

nekem mindenesetre -és talán a fórumozók töbségének is- nagy nap az autóvásárlás! pláne egy zsír új, számomra összeállított autó átvételének a napja!
persze lehet lazán én hűvösen kezelni, de ha valaki rendszeres fórumozó annak talán egy picit többet  jelent az autó egyszerű használati tárgynál.

ps. építkezésen és épületfelújításon is túl vagyok már.  tényleg fárasztó!  wave

Nézd, tulajdonképpen igazad van mert én műszaki ember lévén nagyon örülök minden új használatba vehető gépnek. De amiért mégis ennyire hűvösen veszem az az hogy jelen pillanatban valahogy szerencsére (igaz sok munkával) összejött egy olyan időszak amikor fél év alatt több minden történik mint máskor 10 év alatt se. Mindegyiknek nagyon örülök mert jó, de osztódik a figyelem és az energia. nekem is jobb lenne ha most nem lenne ennyire sűrű de ez van, zajlik az élet. A magam részéről ezek miatt én kifejezetten örülök hogy a jármű átvételre így kevesebb figyelem adódik. (legfeljebb majd viszek magammal egy festékvastagság mérőt hogy biztos legyek benne hogy nem a genki jégverésesekből kapok egyet)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #323 Dátum: 2011.10.01 szombat, 11:06:01 »

(legfeljebb majd viszek magammal egy festékvastagság mérőt hogy biztos legyek benne hogy nem a genki jégverésesekből kapok egyet)
de csak ,hogy legyen valami izgalom..... eplus2
amúgy akartam mondani,csak megelőztél. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2011.10.01 szombat, 15:52:56 »

de csak ,hogy legyen valami izgalom..... eplus2
amúgy akartam mondani,csak megelőztél. vigyor3
gondoltam, hogy te vagy wyctor úgyse hagynátok ki  nyes
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 20:58:50 »

gondoltam, hogy te vagy wyctor úgyse hagynátok ki  nyes
Jaj látod milyen vagy... Szeretünk mi téged  law Pont valamelyik nap akadt kezembe a fapadline fényképsorozat  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 21:28:13 »

Jaj látod milyen vagy... Szeretünk mi téged  law Pont valamelyik nap akadt kezembe a fapadline fényképsorozat  nyes

 vigyor3 meg a nincs is nyomatékom  wow1 wave
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 21:34:32 »

vigyor3 meg a nincs is nyomatékom  wow1 wave
Pontosan  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 21:54:02 »

vigyor3 meg a nincs is nyomatékom  wow1 wave
Kár hogy itt nincs szülj sünt smile.  nyes wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 21:56:22 »

Kár hogy itt nincs szülj sünt smile.  nyes wave

 vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:46:25 »

Na ezekből mondja meg valaki hogy milyen színű az autó  fejvakaras





Pedig az vagyok   Wink

Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 09:43:32 »

Na ezekből mondja meg valaki hogy milyen színű az autó  fejvakaras

Szép színű pont, kéne Smiley
Na és ugrik?  hehe
Fogyi? meg minden infó jöhet. Kíváncsiak vagyunk  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 09:50:46 »

Na ezekből mondja meg valaki hogy milyen színű az autó  fejvakaras

Megjött végre-végre? Gratulálok! Bár tudom, egy használati tárgy, de az ember örül az új tűzőgépnek is.  Wink
Sok balesetmentest, meg - bár rád ugyi abszolúte nem jellemző - sok csekkmentes kilométert!
Szerintem a szín barna, de nekem mind1, lehet óarany is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #333 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 09:58:22 »

Na ezekből mondja meg valaki hogy milyen színű az autó  fejvakaras

Gratulálok!

Szép autó!  taps
A kutyák kerüljenek el téged libasorban!  eplus2

Jó a vas!
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #334 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 19:17:00 »

Na ezekből mondja meg valaki hogy milyen színű az autó  fejvakaras
[img width=800 height=597]http://dl.dropbox.com/u/13223208/auto/MKIV22TDCi200ps/zero.JPG[
[img width=800 height=597]http://dl.dropbox.com/u/13223208/auto/MKIV22TDCi200ps/orr.


Pedig az vagyok   Wink
[img width=800 height=597]http://dl.dropbox.com/u/13223208/auto/MKIV22TDCi200ps/blokk.JPG[

szerintem facca színű.....olyan szürkés árnyalat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:15:22 »

Szép színű pont, kéne Smiley
Na és ugrik?  hehe
Fogyi? meg minden infó jöhet. Kíváncsiak vagyunk  Wink
Hát a színe továbbra is egy talány mert kb olyan színű ahogy éppen a fényt kapja. Egy tény délután 4-5 között volt ma barna. Az adatokhoz menjen le legalább egy tank (sokat azért nem kell rá várni). Ma megint betonozás volt  Undecided Holnap már befogjuk munkára.  wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:17:40 »

Megjött végre-végre? Gratulálok! Bár tudom, egy használati tárgy, de az ember örül az új tűzőgépnek is.  Wink
Sok balesetmentest, meg - bár rád ugyi abszolúte nem jellemző - sok csekkmentes kilométert!
Szerintem a szín barna, de nekem mind1, lehet óarany is.
Sajnos óarany már nincs  rinya pedig annál kosztűrőbb szín nem létezik  szomoru1 Ráadásul most ki lette okosítva hogy az europi autógyárak zöme 12 standard szint alkalmaz. De ezeken belül is imádják szürkét meg a fehéret  Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:19:17 »

Sajnos óarany már nincs  rinya pedig annál kosztűrőbb szín nem létezik  szomoru1 Ráadásul most ki lette okosítva hogy az europi autógyárak zöme 12 standard szint alkalmaz. De ezeken belül is imádják szürkét meg a fehéret  Undecided

Pedig szerintem ez ahhoz áll a legközelebb. A legkosztűrőbb meg inkább az ezüst, vagy eggyel sötétebb, mert a kosz is szürke.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:21:40 »

Gratulálok!

Szép autó!  taps
A kutyák kerüljenek el téged libasorban!  eplus2

Jó a vas!
Köszi, de még ez is két számomra súlyos hiányossággal bír  Wink amit Jánosmester hamarosan , megold  wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #339 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:39:09 »

Köszi, de még ez is két számomra súlyos hiányossággal bír  Wink amit Jánosmester hamarosan , megold  wave
az egyik a jammer,és mi a másik?A beindítós riasztós,előfűtős kütyü?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 20:49:15 »

az egyik a jammer,és mi a másik?A beindítós riasztós,előfűtős kütyü?
Majdnem dupla találat  vigyor3 Természetesen egyik a jammer. A másik sajnos már csak egy pager jellegű riasztó, mert a távindítás ezeken a full CAN buszos jószágokon már nem működik  szomoru1 . Így már csak a riasztó funkció  marad. Ezt egyébként határozott visszalépésnek érzem, mint azt hogy az MKIV facelift ami tényleg finomabb jószág mint az MKIII. Tényleg olyan apróságokra is figyeltek hogy a kerékjárati dobban már nem műanyagon kopog a felvert kavics hanem inkább szövet jellegű a doblemez hogy tompítsa a kopogást. Erre fel NINCS a motorháztető nyitásra teleszkóp?Huh?Huh? Hanem támasztó rudas  Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:01:47 »

Majdnem dupla találat  vigyor3 Természetesen egyik a jammer. A másik sajnos már csak egy pager jellegű riasztó, mert a távindítás ezeken a full CAN buszos jószágokon már nem működik  szomoru1 . Így már csak a riasztó funkció  marad. Ezt egyébként határozott visszalépésnek érzem, mint azt hogy az MKIV facelift ami tényleg finomabb jószág mint az MKIII. Tényleg olyan apróságokra is figyeltek hogy a kerékjárati dobban már nem műanyagon kopog a felvert kavics hanem inkább szövet jellegű a doblemez hogy tompítsa a kopogást. Erre fel NINCS a motorháztető nyitásra teleszkóp?Huh?Huh? Hanem támasztó rudas  Undecided

Nekem is nagy csalódás a pálca... ezt az egyet hiányolom. De csak ezt... és milyen extrák vannak az autóban? Ez gondolom titanium? Vagy X?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:30:08 »

Nekem is nagy csalódás a pálca... ezt az egyet hiányolom. De csak ezt... és milyen extrák vannak az autóban? Ez gondolom titanium? Vagy X?
Titanium is meg X csomag is van benne, meg audio bussiness is, meg a szokásos többi ami nekem kell.
Ami nekem fontos:
-egyrész amit a Titanium már amúgy is tud alapból és ezen túl:
-lámpamosó (tehát venni kellett xenont is hozzá mert csak azzal adják, eredetileg kanyarkövető lámpát akartam volna , de ahhoz nem adnak lámpamosót) ,
-teljes méretű pótkerék, (az MKIII-al másnap defektet kaptam igaz azóta soha)
-hűthető fűthető első ülések (néha nyáron nagyon nem árt az ülés hűtés)
-Bluetooth telefon kihangosítás, hangvezérléssel (sokat pofázok vezetés közben és nem szeretek a telefonnal bajlódni vezetés helyett)
-első - hátsó tolatóradar (az MKIII-nál is megmentett a tolatóradar egy-két sunyi beosonó virágládától)
-kulcsnélküli indítás
-behajtható tükrök

Gondolkoztam még az adaptiv tempomaton is de az asszony helyette stokke babakocsit akar kompletten  Undecided
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:32:44 »


Gondolkoztam még az adaptiv tempomaton is de az asszony helyette stokke babakocsit akar kompletten  Undecided

de már kapott egy mondeo-t fejvakaras hehe eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:34:21 »

-kulcsnélküli indítás

Hát... ezért én biz nem rajonganék. Nincs hozzá bizalmam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:36:02 »

de már kapott egy mondeo-t fejvakaras hehe eplus2
Az lehet, de röhögni fogsz (én inkább vinnyogok fájdalmamban): jóval többe kerül kompletten a stokke mint amennyit az offjáért kaptunk  falbav
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:37:15 »

Az lehet, de röhögni fogsz (én inkább vinnyogok fájdalmamban): jóval többe kerül kompletten a stokke mint amennyit az offjáért kaptunk  falbav
wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:38:00 »

Hát... ezért én biz nem rajonganék. Nincs hozzá bizalmam.
Ez szerintem olyan lesz mint a DOS kontra windows váltás, hamarosan úgyse lesz más. Meg kell szokni. Jobb előbb mint utóbb  Undecided
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:39:34 »

Az lehet, de röhögni fogsz (én inkább vinnyogok fájdalmamban): jóval többe kerül kompletten a stokke mint amennyit az offjáért kaptunk  falbav
És gyerek is lesz hozzá? Lemaradtam.... taps
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:41:48 »

Hát... ezért én biz nem rajonganék. Nincs hozzá bizalmam.
Nekem tetszik nagyon kényelmes, bár volt tényleg olyan, hogy beültem a kocsiba, indítottam, és kiírta, hogy nincsen kulcs, ami a zsebemben volt.Vártunk 1 percet, és usgyi hehe
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.