Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 20:13:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 23   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Facelift modellek  (Megtekintve 462975 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:42:14 »

Az lehet, de röhögni fogsz (én inkább vinnyogok fájdalmamban): jóval többe kerül kompletten a stokke mint amennyit az offjáért kaptunk  falbav

Egy babakocsiért teljesen felesleges 50-80e-nél többet kiadni.
De én is kérdem: van valami híred?  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:42:37 »

És gyerek is lesz hozzá? Lemaradtam.... taps
Miért nektek nem adtak hozzá?  wow1 Lehet hogy ez opció csak a faceliftel jött ki fejvakaras
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:43:19 »

Nekem tetszik nagyon kényelmes, bár volt tényleg olyan, hogy beültem a kocsiba, indítottam, és kiírta, hogy nincsen kulcs, ami a zsebemben volt.Vártunk 1 percet, és usgyi hehe

Nyilván kényelmes... csak nem bízok benne. Egyik-másik típust úgy elviszik a kártyás kulcs miatt, mint a cukrot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:44:10 »

Miért nektek nem adtak hozzá?  wow1 Lehet hogy ez opció csak a faceliftel jött ki fejvakaras
Most, hogy mondod, nekünk is van egy tényleg  nyes Akkor nagyon belehúztatok, ház, kocsi, gyerek, felpörögtek az események  eljen
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:45:15 »

Egy babakocsiért teljesen felesleges 50-80e-nél többet kiadni.
De én is kérdem: van valami híred?  wow1
Ja 50-80 meg előtte egy 3-as vagy inkább egy 4-es  Undecided  Hírem az nincs, csak növekvő gondjaim  eplus2 wave
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:46:22 »

Nyilván kényelmes... csak nem bízok benne. Egyik-másik típust úgy elviszik a kártyás kulcs miatt, mint a cukrot.
A kulcsosat is elviszik, ha akarják, ez nem visszatartó erő szerintem. Más a techinka, de mindkettő 10 sec. alatt elköthető
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:47:13 »

Most, hogy mondod, nekünk is van egy tényleg  nyes Akkor nagyon belehúztatok, ház, kocsi, gyerek, felpörögtek az események  eljen
Hát szerencsére volt-van oka hogy ritkultam mostanában  vigyor3
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:48:51 »

A kulcsosat is elviszik, ha akarják, ez nem visszatartó erő szerintem. Más a techinka, de mindkettő 10 sec. alatt elköthető
Kell egy gyári meg egy nem gyári rendszer, így ha vinni akarják akkor inkább azt viszik amelyiket könnyebb.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:51:05 »

Kell egy gyári meg egy nem gyári rendszer, így ha vinni akarják akkor inkább azt viszik amelyiket könnyebb.
Én pluszban a váltózárat jó dolognak tartom, az már visszatartó erő lehet, ha belenéznek....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 21:56:25 »

Én pluszban a váltózárat jó dolognak tartom, az már visszatartó erő lehet, ha belenéznek....
Hát nem tudom, én a váltózárat nem tartom valami hatékonynak max az alacsonyabb "szakmai szinten" álló tolvajocskák elriasztásra jó.
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #360 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 22:28:00 »

Na ezekből mondja meg valaki hogy milyen színű az autó  fejvakaras


nagyon szép az autód!  eljen  mégegyszer gratula!
Naplózva

Fekete bálna
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 22:37:01 »

Ja 50-80 meg előtte egy 3-as vagy inkább egy 4-es  Undecided  Hírem az nincs, csak növekvő gondjaim  eplus2 wave

Mi annakidejét 50 körül vettük. Valami Chicco vagy ilyesmi. Bár nekem még csak 3 gyerekem volt, szóval nincs túl nagy tapasztalat.
400e-et kiadni egy babakocsiért  Huh? Amit max 1 évig használsz, majd jó ha féláron adod el...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 23:25:09 »

Mi annakidejét 50 körül vettük. Valami Chicco vagy ilyesmi. Bár nekem még csak 3 gyerekem volt, szóval nincs túl nagy tapasztalat.
400e-et kiadni egy babakocsiért  Huh? Amit max 1 évig használsz, majd jó ha féláron adod el...
Erre Ő mondhatta volna hogy ennyit kiadni egy mondeoért?
Nézd ha ezt akarja akkor ezt akarja. Nálunk rend van, én tudom a helyem. Pedig  múlt hónapban még kettőt előrébb is léptem a családi ranglétrán (költözködés közben felfordult két aranyhal)  eplus2 wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2011.10.06 csütörtök, 23:27:40 »

Erre Ő mondhatta volna hogy ennyit kiadni egy mondeoért?
Nézd ha ezt akarja akkor ezt akarja. Nálunk rend van, én tudom a helyem. Pedig  múlt hónapban még kettőt előrébb is léptem a családi ranglétrán (költözködés közben felfordult két aranyhal)  eplus2 wave

Bocsi, nem akarok én bele- és legfőképpen nem beszólni. Ki így, ki úgy. Van, akinél az autóra szánt összegnél 1 millió a lélektani határ. Neki is igaza van.

Az aranyhalakat sajnálom, remélem előtte kívántál valamit...  vigyor3

Hogy nagyon ne offoljunk, baromira tetszik a hátsó lámpa. Az olyan, mintha fénycső lenne. És bár a ledes helyzetjelzőnek nem vagyok híve, ezen tetszik.
Határozottan jót tett az autónak.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.06 csütörtök, 23:29:45 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2011.10.07 péntek, 08:10:31 »

És érzed az a plusz lovat az új 2.2 ben?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2011.10.07 péntek, 09:57:26 »

A kulcsosat is elviszik, ha akarják, ez nem visszatartó erő szerintem. Más a techinka, de mindkettő 10 sec. alatt elköthető

Na nyilván én nem ezzel foglalkozom  vigyor3 így nem értek hozzá. De a mechanikai védelem az ott van. Ott nincs kecmec, azt csak mechanikusan tudod kiiktatni.
Az adóvevős meg elektronikiai... elég elvágni a kék... piros? drótot, oszt jóság van. Persze nem drótot kell elvágni... van az adóvevős móka. ketten kellenek hozzá.
Az egyik odaáll az autó mellé, a másik követi a tulajt. Mindkettőnél adóvevő van. Elindít egy kérést ,hogy nyissa ki az ajtót. Kérem a kódot, szól az autó. Ezt az adóvevő továbbítja a másik csévesznek, aki a tulajt követi. Az ő szerkója megkérdi a kártyát, mi a kód. A kártya megmondja, hisz jó kód érkezett. És szépen kinyitja nem csak az ajtót, hanem a motor is indítható. Nem tudom, mennyire álltak rá erre de komolyabb vasaknál bevett eljárás.

Én is abban bíznék, amit Stealt ír: egy kiegészítő védelem. Ha a gyárit sikerül is valahogy hatástalanítani, ott van még a speckó szerkó.
Azt meg lehet kutyulni annyira, hogy sokáig kelljen vele molyolni.

Én pluszban a váltózárat jó dolognak tartom, az már visszatartó erő lehet, ha belenéznek....

Igen. A váltózár jó, de nem elsőkerekesnél... mivel a váltókar bowdenekkel viszi át a vezérlést, simán kiakasztja a bowdent, beteszi másodikba v. harmadikba, és usgyi.
Erre nem feltétlenül érdemes pénzt áldozni...
A váltózár a hátsókerekesnél jó, ahol valóban meggátolja a váltást. Beteszed rükibe, és nem lehet onnan kivenni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2011.10.07 péntek, 10:20:43 »

Na nyilván én nem ezzel foglalkozom  vigyor3 így nem értek hozzá. De a mechanikai védelem az ott van. Ott nincs kecmec, azt csak mechanikusan tudod kiiktatni.
Az adóvevős meg elektronikiai... elég elvágni a kék... piros? drótot, oszt jóság van. Persze nem drótot kell elvágni... van az adóvevős móka. ketten kellenek hozzá.
Az egyik odaáll az autó mellé, a másik követi a tulajt. Mindkettőnél adóvevő van. Elindít egy kérést ,hogy nyissa ki az ajtót. Kérem a kódot, szól az autó. Ezt az adóvevő továbbítja a másik csévesznek, aki a tulajt követi. Az ő szerkója megkérdi a kártyát, mi a kód. A kártya megmondja, hisz jó kód érkezett. És szépen kinyitja nem csak az ajtót, hanem a motor is indítható. Nem tudom, mennyire álltak rá erre de komolyabb vasaknál bevett eljárás.

Én is abban bíznék, amit Stealt ír: egy kiegészítő védelem. Ha a gyárit sikerül is valahogy hatástalanítani, ott van még a speckó szerkó.
Azt meg lehet kutyulni annyira, hogy sokáig kelljen vele molyolni.

Igen. A váltózár jó, de nem elsőkerekesnél... mivel a váltókar bowdenekkel viszi át a vezérlést, simán kiakasztja a bowdent, beteszi másodikba v. harmadikba, és usgyi.
Erre nem feltétlenül érdemes pénzt áldozni...
A váltózár a hátsókerekesnél jó, ahol valóban meggátolja a váltást. Beteszed rükibe, és nem lehet onnan kivenni.
Amit elakarnak vinni azt elviszik, én személyszerint jobban bízok a váltózárban még így is. Mióta láttam, hogy egy komoly riasztót is másodpercek alatt hatástalanítottak, a bowden átrakáshoz azért több idő kell.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2011.10.07 péntek, 10:27:56 »

Amit elakarnak vinni azt elviszik, én személyszerint jobban bízok a váltózárban még így is. Mióta láttam, hogy egy komoly riasztót is másodpercek alatt hatástalanítottak, a bowden átrakáshoz azért több idő kell.
így van. Mindent el lehet lopni. Ha minden kötél szakad, elvontatják. Még akkor is ha benne alszol. Akkor még a vesédet is eladják  vigyor3
Egyszóval Casco-t rá, hogy adott esetben kevésbé fájjon. És reménykedni, hogy a melletted parkoló autó szimpatikusabb a tolvajnak.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2011.10.07 péntek, 10:39:13 »

így van. Mindent el lehet lopni. Ha minden kötél szakad, elvontatják. Még akkor is ha benne alszol. Akkor még a vesédet is eladják  vigyor3
Egyszóval Casco-t rá, hogy adott esetben kevésbé fájjon. És reménykedni, hogy a melletted parkoló autó szimpatikusabb a tolvajnak.

Ha rükiben van, és nem lehet kivenni, azt max 20-30-cal fogják vontatni. Az meg csak gyanús...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #369 Dátum: 2011.10.07 péntek, 10:53:03 »

Na nyilván én nem ezzel foglalkozom  vigyor3 így nem értek hozzá. De a mechanikai védelem az ott van. Ott nincs kecmec, azt csak mechanikusan tudod kiiktatni.
Az adóvevős meg elektronikiai... elég elvágni a kék... piros? drótot, oszt jóság van. Persze nem drótot kell elvágni... van az adóvevős móka. ketten kellenek hozzá.
Az egyik odaáll az autó mellé, a másik követi a tulajt. Mindkettőnél adóvevő van. Elindít egy kérést ,hogy nyissa ki az ajtót. Kérem a kódot, szól az autó. Ezt az adóvevő továbbítja a másik csévesznek, aki a tulajt követi. Az ő szerkója megkérdi a kártyát, mi a kód. A kártya megmondja, hisz jó kód érkezett. És szépen kinyitja nem csak az ajtót, hanem a motor is indítható. Nem tudom, mennyire álltak rá erre de komolyabb vasaknál bevett eljárás.

Én is abban bíznék, amit Stealt ír: egy kiegészítő védelem. Ha a gyárit sikerül is valahogy hatástalanítani, ott van még a speckó szerkó.
Azt meg lehet kutyulni annyira, hogy sokáig kelljen vele molyolni.

Igen. A váltózár jó, de nem elsőkerekesnél... mivel a váltókar bowdenekkel viszi át a vezérlést, simán kiakasztja a bowdent, beteszi másodikba v. harmadikba, és usgyi.
Erre nem feltétlenül érdemes pénzt áldozni...
A váltózár a hátsókerekesnél jó, ahol valóban meggátolja a váltást. Beteszed rükibe, és nem lehet onnan kivenni.

Bizony, bizony, Angel kollégának igaza van.
Semmilyen "távirányítós" cuccot nem javaslok én sem, mert ma egy 5110-es telefonnak kinéző cuccal lehet nyitni-zárni a dolgok kb 90%-át.
A sebváltózár jó dolog, csak olyan kell belőle, amelyiknél a 2 "bowden" (tolópálca) 1-1 acél csőhüvelyben van.
Ezt nem akasztod ki, nem vágod szét. Egy rendes 2kW-os flexszel érdemes csak nekiesni. Wink
2008ban nekem egyedileg gyártották, mert akkor nem volt még ebből az a fajta, ami a 6sebességes-jobbrahátrarükis változathoz lett volna.
Kell hozzá egy motortérzár, amit egy rejtett reed relével tudsz csak nyitni: ezt is képtelenség megtalálni.
A fenti  2-höz ha raksz egy viszonylag jó gyújtástiltós kütyüt (mondjuk transzponder+személyi kód), akkor az már tutinak mondható.
Jó a kódlopós, mellédállós-lelesős, stb módszerek ellen.
Nem akarok nagyzolni, de ha az enyémet nyitva hagyom, a benne hagyom a kulcsot, akkor sem lehet "elvileg" elvinni.
Mindezek mellet elmondható, hogy az általános hétköznapi használatot a rendszer nem bonyolítja túl, s full szerviz módba lehet tenni, mintha mi sem lenne a gépben.

Általánosságban elmondható, hogy a tapicskolós dolgokat okosan kell elhelyezni, mert egy UV lámpával pikk-pakk meg lehet mondani, hogy az ember hol tapicskol az utastérben mindig...
Mondiban vannak azért tuti helyek. Wink privátban adok ötletet is Wink

Tudok jó szerelőt ajánlani, a gyári kábelkötegekbe szerel be mindent. Az én autómnál én sem tudom, hogy mi hol van...  eplus2

A múltkor viszont ajánlották ezt: http://www.blue16.hu/ ezen nagyon elgondolkodnék ma.

Magyarországon elvileg nincs tréleser/vontatós lopás (a rendőrök rá vannak szállva a trélerekre-papírjaikra).
Bár a múltkor hallottam, hogy a céges őrzött parkolóból vitt ki egy márkaszerviz matricás tréler egy kocsit, mondván, hogy szervizbe kell vinni. Cheesy
Pár éves autót meg nem szoktak vontatni...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2011.10.07 péntek, 10:59:11 »

Semmilyen "távirányítós" cuccot nem javaslok én sem...

Szépen összefoglaltad.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #371 Dátum: 2011.10.07 péntek, 11:31:02 »

A sebváltózár jó dolog, csak olyan kell belőle, amelyiknél a 2 "bowden" (tolópálca) 1-1 acél csőhüvelyben van.

szia! tudnál konkrét típust ajánlani? (akár pü-ben)
Naplózva

Fekete bálna
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2011.10.07 péntek, 12:25:18 »

szia! tudnál konkrét típust ajánlani? (akár pü-ben)


A sebváltózárból messze a legjobb a tytan dypol. Abban nincs is igazi konkurenciája.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #373 Dátum: 2011.10.07 péntek, 15:19:38 »

szia! tudnál konkrét típust ajánlani? (akár pü-ben)


Nem tudok konkrétat ajánlani. Nekem több típusból lett összerakva. Külsőre Defendnek néz ki, szétszedve meglepis a dolog... Wink
Ezt sztem egy profi szerelő tudja megmondani, hogy az adott típushoz mi a jó.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2011.10.07 péntek, 21:51:14 »

stealt nagyon szép az autód, sok balesetmentes km-t vele. taps Az avatarképedet, meg odaadhatod Dalmának  hehe
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2011.10.08 szombat, 01:05:19 »

És érzed az a plusz lovat az új 2.2 ben?
Őszintén szólva az MKIII-ban valahogy nyersebben közvetlenebbül jön az erő, olyan morc férfiasan. Az MKIV meg valahogy olyan lányosan puhán de sokkal hosszabban, kitartóbban adja le az erőt. Ma mentem először olyan 350km-et az MIV-el utána meg most a MKIII-al olyan 130km-et. De ez szerintem lehet szubjektiv is mert az MKIV sokkal csendesebb semlegesebb (sokkal jobban csillapítja az úthibákat) ehhez képest az MKIII-ban még van vezetési élmény. Azt hiszem olyan 160-ig nem érdemes kötekednem az asszonnyal Undecided
Naplózva
zzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 279



« Új hozzászólás #376 Dátum: 2011.10.08 szombat, 08:37:10 »

A sebváltózárból messze a legjobb a tytan dypol. Abban nincs is igazi konkurenciája.

Nem tudok konkrétat ajánlani. Nekem több típusból lett összerakva. Külsőre Defendnek néz ki, szétszedve meglepis a dolog... Wink
Ezt sztem egy profi szerelő tudja megmondani, hogy az adott típushoz mi a jó.

ahogy most így utána nézegetttem, nekem talán a Defend a legszimpatikusabb.
köszi!
Naplózva

Fekete bálna
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2011.10.08 szombat, 09:05:30 »

ahogy most így utána nézegetttem, nekem talán a Defend a legszimpatikusabb.
köszi!
Én továbbra is a leghatékonyabbnak a pluszba berakottt pager rendszerű két irányú kommunikációs (tehát csörögjön a zsebemben ha valami van) tiltásos riasztót tartom. Nem az az igazi fenyegetés hogy ellopják hanem az hogy valami *** meghúzza a parkolóban  falbav (A fordokat nem lopják és a motorcraftos alkatrészek miatt alkatrésznek sem érni meg mint a fócvágent. ) Ha van egy plusz pageres riasztó akkor nem tudnak elosonni a csínytevés helyéről. Sajnos nekem az MKIII-nál volt már olyan hogy "megleptem" a megjelenésemmel a fazont aki éppen meghúzta a parkolóban az enyémet Angry
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #378 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:15:30 »

Őszintén szólva az MKIII-ban valahogy nyersebben közvetlenebbül jön az erő, olyan morc férfiasan. Az MKIV meg valahogy olyan lányosan puhán de sokkal hosszabban, kitartóbban adja le az erőt. Ma mentem először olyan 350km-et az MIV-el utána meg most a MKIII-al olyan 130km-et. De ez szerintem lehet szubjektiv is mert az MKIV sokkal csendesebb semlegesebb (sokkal jobban csillapítja az úthibákat) ehhez képest az MKIII-ban még van vezetési élmény. Azt hiszem olyan 160-ig nem érdemes kötekednem az asszonnyal Undecided
Nagyon új és nyers még az a gép, lesz még jobb is!!  Gratulálok hozzá, szép autó!  eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2011.10.08 szombat, 11:26:51 »

Nagyon új és nyers még az a gép, lesz még jobb is!!  Gratulálok hozzá, szép autó!  eljen
Kösz szépen. Óvatosan kapja majd a terhelést 1500-2000km-ig mint az MKIII is kapta (ami nekem még mindig valahogy közvetlenebbnek tűnik). AZ MKIV sokkal semlegesebb, de ez szerencsére igaz a futóművére is. Nagyságrenddel simábban fut. Ugyanúgy R16-os gumikat használok ezen is mint a MKIII-on csak ezen 215/55 R16 az MKIII-on meg 205/55R16-ot tehát mind a kettő elég ballonos konfortos. Nem panasz de találtam 2 dolgot amiben több az MKIII 1.) az oldalsó visszapillantó tükrei praktikusabbak  2.) Motorháztető teleleszkopot kispórolták.  A többiben viszont el kell ismernem sikeresen lépet fentebb a ford. Tényleg az olyan apróságok is mint a szövetszerkezetű kőfelverődést csillapító  kerékjárati dob, behajtható levegőzsaluzat stb. Kellemesen hangolt a motor, hosszan egyenletesen adja le a teljesítményt. Tényleg elhiszem nekik hogy 1750-3000 között tudja a 420+30 overboost Nm-et.
A fogyasztás viszont egyelőre 1,5-2 literrel még fentebb mint a MKIII-é ugyanolyan körülmények között. nNm baj majd lejön mint  a másiknál is.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:28:14 »

Hát a színe továbbra is egy talány mert kb olyan színű ahogy éppen a fényt kapja. Egy tény délután 4-5 között volt ma barna. Az adatokhoz menjen le legalább egy tank (sokat azért nem kell rá várni). Ma megint betonozás volt  Undecided Holnap már befogjuk munkára.  wave

szíp autó Smiley
tegnap este hoztam haza a kicsikét
gyorsváltás volt mert egyből vitték az elődöt
sajnos minitalira majd legközelebb
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:30:30 »

Majdnem dupla találat  vigyor3 Természetesen egyik a jammer. A másik sajnos már csak egy pager jellegű riasztó, mert a távindítás ezeken a full CAN buszos jószágokon már nem működik  szomoru1 . Így már csak a riasztó funkció  marad. Ezt egyébként határozott visszalépésnek érzem, mint azt hogy az MKIV facelift ami tényleg finomabb jószág mint az MKIII. Tényleg olyan apróságokra is figyeltek hogy a kerékjárati dobban már nem műanyagon kopog a felvert kavics hanem inkább szövet jellegű a doblemez hogy tompítsa a kopogást. Erre fel NINCS a motorháztető nyitásra teleszkóp?Huh?Huh? Hanem támasztó rudas  Undecided

biztonsági okokból hagyják már ki a teleszkópot, ütközés esetén veszélyes
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:33:14 »

Hát... ezért én biz nem rajonganék. Nincs hozzá bizalmam.

lehet csak szerencsém volt, de nekem a másik vasamnál se volt gond a kulcs nélkülivel, pedig már 8éves volt amikor elment
ja és francia volt Smiley
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2011.10.08 szombat, 12:36:41 »

Amit elakarnak vinni azt elviszik, én személyszerint jobban bízok a váltózárban még így is. Mióta láttam, hogy egy komoly riasztót is másodpercek alatt hatástalanítottak, a bowden átrakáshoz azért több idő kell.

egy biztos dolog van, ha rendesen fizeted a casco-t
a többi csak a saját lelked megnyugtatására van
tényleg így van, amit akarnak azt elvisznek
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2011.10.08 szombat, 13:55:16 »

egy biztos dolog van, ha rendesen fizeted a casco-t
a többi csak a saját lelked megnyugtatására van
tényleg így van, amit akarnak azt elvisznek

A Casco is csak a lelked megnyugtatására van. Ha ellopják a kulcsot is... bajban vagy. Márpedig az autólopások egy része saját kulccsal történik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2011.10.08 szombat, 20:19:30 »

A Casco is csak a lelked megnyugtatására van. Ha ellopják a kulcsot is... bajban vagy. Márpedig az autólopások egy része saját kulccsal történik.

jó...ezen az alapon csak roncsokkal szabadna közlekedni Smiley
majd f@rkamra akasztom Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2011.10.08 szombat, 20:47:14 »

jó...ezen az alapon csak roncsokkal szabadna közlekedni Smiley
majd f@rkamra akasztom Smiley

Vagy rakni bele egy jó rendszer, hogy a kulcs még önmagában ne legyen elég az indításhoz, hanem a kód is...
Sokszor viszik el úgy az autót, hogy éjszaka betörnek, elviszik a kulcsot, majd az autókat.
A család az emeleten alszik...

Az enyém is kóddal indul...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:02:10 »

Vagy rakni bele egy jó rendszer, hogy a kulcs még önmagában ne legyen elég az indításhoz, hanem a kód is...
Sokszor viszik el úgy az autót, hogy éjszaka betörnek, elviszik a kulcsot, majd az autókat.
A család az emeleten alszik...

Az enyém is kóddal indul...

nekem marad a casco-s léleknyugtatás
szerintem az elektronika mindig kijátszható, mechanikus jobb lehet, csak biztosan kellene tudni hogy melyik a jó
régebben talán német oldalon olvastam egy tesztet tolvajokkal, utánanézek
igaz, régi, de érdekes cikk volt ez is:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/autotolvaj/1/#szoveg

Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:19:03 »

nekem marad a casco-s léleknyugtatás
szerintem az elektronika mindig kijátszható, mechanikus jobb lehet, csak biztosan kellene tudni hogy melyik a jó
régebben talán német oldalon olvastam egy tesztet tolvajokkal, utánanézek
igaz, régi, de érdekes cikk volt ez is:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/autotolvaj/1/#szoveg

De az a gond, hogy ha kulccsal vitték el, a casco nem fizet... és a kulcsot ellophatják egy plázában, vagy moziban.
Viszont, az a tolvaj nincs felkészülve rá, hogy elektromos vackokkal bíbelődjön. Beül, nem indul, otthagyja...
Mondeót - amíg nem volt az elektromos kulcs - szinte nem is vittek el. Max saját kulccsal...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:41:52 »

De az a gond, hogy ha kulccsal vitték el, a casco nem fizet... és a kulcsot ellophatják egy plázában, vagy moziban.
Viszont, az a tolvaj nincs felkészülve rá, hogy elektromos vackokkal bíbelődjön. Beül, nem indul, otthagyja...
Mondeót - amíg nem volt az elektromos kulcs - szinte nem is vittek el. Max saját kulccsal...

a legtöbb esetben tudják mit/honnan kell ellopni, nem véletlen szerűen csapnak le...
persze ha megvan a kulcs, akkor megvan a mechanika kulcsa is
viszont ha meg van figyelve, akkor készülnek az elektronikára is

ismerősömnek háza elől vitték el
2 percre szaladt be, kulcs nála volt, viszont forgalmi az autóban
természetesen nem fizettek
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:43:02 »

Vagy rakni bele egy jó rendszer, hogy a kulcs még önmagában ne legyen elég az indításhoz, hanem a kód is...
Sokszor viszik el úgy az autót, hogy éjszaka betörnek, elviszik a kulcsot, majd az autókat.
A család az emeleten alszik...

Az enyém is kóddal indul...
A kódot jól kiverik belőled vagy beleásnak a földbe amig meg nem mondod, kb ugyanaz mint a kulcs de a kóddal még pofont is kaphatsz. Akkor inkább vigyék  Undecided
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:45:25 »

A kódot jól kiverik belőled vagy beleásnak a földbe amig meg nem mondod, kb ugyanaz mint a kulcs de a kóddal még pofont is kaphatsz. Akkor inkább vigyék  Undecided

Nyilván így van egy mercinél meg egy drága autónál. De nem a mondeónál...
A rablás egy más tészta. Erre van a rablásgátló... pirosnál kiszednek, az autó még 50 másodpercig megy.
Majd a motor leáll, ők meg eliszkolnak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:46:42 »

a legtöbb esetben tudják mit/honnan kell ellopni, nem véletlen szerűen csapnak le...
persze ha megvan a kulcs, akkor megvan a mechanika kulcsa is
viszont ha meg van figyelve, akkor készülnek az elektronikára is

ismerősömnek háza elől vitték el
2 percre szaladt be, kulcs nála volt, viszont forgalmi az autóban
természetesen nem fizettek
De szerencsére ez nem igazán fordul elő egy mondeoval mely mint tudjuk a tömeg gyártás egy remek terméke. Vannak ennél felkapottabb talicskák szerencsére. Én pont ezért vettem mondeot mert elég cikinek tartom ha elmegyek valahova utána meg taxit kellene hívnom ha haza akarnék jutni . Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:47:55 »

Nyilván így van egy mercinél meg egy drága autónál. De nem a mondeónál...
A rablás egy más tészta. Erre van a rablásgátló... pirosnál kiszednek, az autó még 50 másodpercig megy.
Majd a motor leáll, ők meg eliszkolnak.
Azért ebben a történetben is van valahol elrejtve egy két nyakas  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:48:10 »

a legtöbb esetben tudják mit/honnan kell ellopni, nem véletlen szerűen csapnak le...
persze ha megvan a kulcs, akkor megvan a mechanika kulcsa is
viszont ha meg van figyelve, akkor készülnek az elektronikára is

ismerősömnek háza elől vitték el
2 percre szaladt be, kulcs nála volt, viszont forgalmi az autóban
természetesen nem fizettek

Ha van benne olyan immó, ami kóddal műxik, annyi a történet, felszaladt, mire leért, látott egy mérges csávót, aki éppen elrohan.
Jó kérdés, honnan volt kulcsuk... pl én ki nem adom a kezemből. A szervízben sem... én állok be ott is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:49:10 »

Azért ebben a történetben is van valahol elrejtve egy két nyakas  eplus2

Erre már nehéz bármit is mondani.  Undecided
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2011.10.08 szombat, 21:55:11 »

szíp autó Smiley
tegnap este hoztam haza a kicsikét
gyorsváltás volt mert egyből vitték az elődöt
sajnos minitalira majd legközelebb
Írtad hogy neked nem "o"-km-es. A fogyit légyszi nézd már meg mert nekem most olyan 7,5 körül van (igaz van benne autopálya M3 szakadó eső ellenszél (ez kb 1 liter szokott lenni pluszba meg pest hungária 2x1 óra dugó + 30km az M5-ön péntek esti dugó ban (a hungária 4x "gyorsabb" volt mint a M5   falbav ) Csak ott ahol az MKIII 2.2 általában 5,2 eszik ott ez még 7,2-öt  Undecided Annyira nem aggaszt mert ugyanezt játszotta az elején az MKIII-is. Csak kíváncsi vagyok hogy kb menniy táv után fog ez is beállni  wave

ui:
gratula a tiedhez is, ha tudsz képet linkel róla  wave
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 19:27:33 »

Ha van benne olyan immó, ami kóddal műxik, annyi a történet, felszaladt, mire leért, látott egy mérges csávót, aki éppen elrohan.
Jó kérdés, honnan volt kulcsuk... pl én ki nem adom a kezemből. A szervízben sem... én állok be ott is.

egy BMW -s történetem van kulccsal kapcsolatban
a kocsi szinte új volt, szakszervizben szervizelt
tulaj a garázsból be/kiállás során leszedte a visszapillantót, tükör összetört
és mi volt mögötte...kulcs
már ki volt nézve az autó, szervizben meg valaki a beépített ember volt...

Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 19:31:38 »

Írtad hogy neked nem "o"-km-es. A fogyit légyszi nézd már meg mert nekem most olyan 7,5 körül van (igaz van benne autopálya M3 szakadó eső ellenszél (ez kb 1 liter szokott lenni pluszba meg pest hungária 2x1 óra dugó + 30km az M5-ön péntek esti dugó ban (a hungária 4x "gyorsabb" volt mint a M5   falbav ) Csak ott ahol az MKIII 2.2 általában 5,2 eszik ott ez még 7,2-öt  Undecided Annyira nem aggaszt mert ugyanezt játszotta az elején az MKIII-is. Csak kíváncsi vagyok hogy kb menniy táv után fog ez is beállni  wave

ui:
gratula a tiedhez is, ha tudsz képet linkel róla  wave

thx

eddig 400km -ert mentem vele városon kívül
100-130 átlaggal, de egyszer megkergettem 190 -ig
6,6 compu szerint
tankolásnál kiderül mennyit csal, általában 0,5 l -rel szoktak kevesebbet mérni a compu -k
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 20:05:12 »

rövid tapasztalataim...
- MKIII -hoz képest végre van fék!
- nagyon nagy, főleg a csomi (kombi)
- jók a "sportos" ülések, szinte ugyanaz mint az ST220 recaro -ja
- továbbra is kiváló a futómű, a gumiméret miatt is 235/45r18, illetve a gumi is (Conti SportContact3) nagyon jó - bár a szervizig elgondolkodom a gyár által támogatott Eibach ültetésen
- jó hogy a kormány és váltó továbbra sem túl könnyű, férfias...a váltó markolata nagyon kézre fekszik...pl asszonynak Hyundai ix35 van, de túl könnyű a kormány és váltó is
- csendes, jól szigetelt

- benzines 220LE képest a diesel teljesen más
azt pörgetni kellett a teljes fordulatszám tartományban, itt meg pakolni kell a sebességeket, és brutál a nyomaték

- nem minden extrát tudtam még tesztelni, de idegesítő (egyenlőre) a parkolást segítő rendszer
ki kellett tolatnom a zsákutcánkból, olykor centizve, kanyarodva
kanyarokban szépen mozognak a tükrök a kormányzásnak megfelelően, de amikor lassabban centizek...azt hiszi hogy padka mellé akarok leparkolni, és teljesen a földre fordítja a tükörlapot, így viszont nem látom a pont centizendő mögöttem/mellettem lévő tárgyat (bár lehet ha kikapcsoltam volna P -t, nem mozogtak volna a tükrök? Smiley )

- kulcs nélküli rendszerben nem tetszik hogy ha ott vagyok az autó mellett, nem nyit ki, meg kell nyomnom a gombot
zárni persze zár magától, ha elhagyom az autót - ez jó

- furcsa hogy sötétített üvegek mellé minek rendeltek + sötétítő rolót Smiley

egyenlőre ennyi

képeket majd csinálok, de ebben az időben tiszta mocsok az autó Sad
feketén minden meglátszik
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.09 vasárnap, 20:26:15 írta ST220_Gab » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 23   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.