Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 23:51:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 874 875 876 877 878 879 880 [881] 882 883 884 885 886 887 888 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13355127 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44000 Dátum: 2018.01.24 szerda, 16:04:06 »

max, ha telenyomja a csúcsait fémreszelékkel, akkor utána lesz 2szett kukás csúcsa hehe

Annyira nem hiszem, hogy szórni tudnű a CR-szivattyú a szemetet, de ezt könnyű előre ellenőrizni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44001 Dátum: 2018.01.24 szerda, 16:38:37 »

Annyira nem hiszem, hogy szórni tudnű a CR-szivattyú a szemetet, de ezt könnyű előre ellenőrizni.

AndyA
láttam már csodát nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44002 Dátum: 2018.01.24 szerda, 17:14:41 »

láttam már csodát nyes

Az azért több mint csoda lenne, ha belenéznél a GO-szűrőbe, az tiszta, és utána öt vagy tíz perc motorjáratás alatt tönkretenné a csúcsokat a fémreszelék...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #44003 Dátum: 2018.01.24 szerda, 17:34:25 »

Nyilván azokkal a kódokkal fog jól működni az autód, amik a benne lévő porlasztókhoz tartoznak. És persze azokkal is csak betanulás után, ami 1-2 ezer km is lehet, mert a kódok a porlasztók új állapotára vonatkoznak, de ezek már nem újak. Ha FL utáni az autó és tudsz kiolvasni kódot a donorból, azokkal a kódokkal lehet próbálkozni, azok elvileg "aktuálisak".

Ha nem használod nagyon sokat, akkor simán vissza tudod tenni az övébe, a donor autón nem kell (és nem is szabad!) semmit változtatni. A minimális kopást, ami a te autódban történt, a donor elektronikája hamar korrigálni fogja.

Hacsak kalapáccsal össze nem vered a porlasztóit, ettől az ő autójának nem nagyon lehet baja. Smiley

http://www.muszaly.hu/
Köszi a választ

AndyA
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44004 Dátum: 2018.01.24 szerda, 19:12:47 »

Az azért több mint csoda lenne, ha belenéznél a GO-szűrőbe, az tiszta, és utána öt vagy tíz perc motorjáratás alatt tönkretenné a csúcsokat a fémreszelék...

AndyA
ja, hát igazából használ neki, nem hogy rontaná falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44005 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 08:39:55 »

Sziasztok!

Most visszatettem az EGR dugót a kocsiba. De észrevettem hogy így is van fekete füstöm. Állóhelyben ha gázfröccsöt adok akkor is van, illetve ha 1500 alól gyorsítok akkor is van.
Eddig ezt nem vettem észre dugóval hogy füstölne.

Csöveket én úgy néztem jók, az EGR alatti szilikonra van cserélve.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44006 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 09:06:47 »

ja, hát igazából használ neki, nem hogy rontaná falbav

Namégecce', csak a te kedvedért:

1. GO-szűrő ellenőrzése, van-e benne spén. Ha van, kézifék behúz, ennyi volt. Ha nincs, folytasd a 2. ponttal.
2. Cserélj injektorokat és próbáld ki az autót.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44007 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 09:35:49 »

Jó napot!
Mint régebben irtam,vettem egy 2,2 tdci-t porlasztóhibásat.
Munkatársamnak azonos autója van,és az övé tökéletesen dolgozik.
Rá akar beszélni hogy próbára rakjuk át az ő autójából a porlasztókat.
Kicsit félek a dologtól mármint megbolygatni egy jól járó motort.
Kérdések:
Ha átszerelem a porlasztókat muszály átirnom a porlasztókódokat?
Történjen bármi is utána visszarakom az övébe,azon kell megint programozni?
Nem szeretném elrontani az autóját.
A külföldi mesterekről annyit hogy 3 helyre vittem az autót,de bele sem nézett egyik sem,mind megvenné
Ha féltek tőle próbáljátok fordítva, ha az övé beindul a te porlasztóiddal az eredmény ugyanaz. Csak azt kell megjegyezni melyik honnan jött ki oda kerüljön vissza.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44008 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 09:45:05 »

Namégecce', csak a te kedvedért:

1. GO-szűrő ellenőrzése, van-e benne spén. Ha van, kézifék behúz, ennyi volt. Ha nincs, folytasd a 2. ponttal.
2. Cserélj injektorokat és próbáld ki az autót.

AndyA
Ugye nem mondjátok komolyan, hogy annyira rossz a rendszere a Delphi-nek, hogy egyetlen indítás tönkreteheti a porlasztókat? Még ha sűrűn cseréled a szűrőt is mondjuk félidőben 25-30ezer km alatt jön össze a szmötyi benne nem egy perc alatt. Az mondjuk igaz a kocsi előélete ismeretlen.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44009 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 09:50:27 »

Ugye nem mondjátok komolyan, hogy annyira rossz a rendszere a Delphi-nek, hogy egyetlen indítás tönkreteheti a porlasztókat? Még ha sűrűn cseréled a szűrőt is mondjuk félidőben 25-30ezer km alatt jön össze a szmötyi benne nem egy perc alatt. Az mondjuk igaz a kocsi előélete ismeretlen.

Nagyon peches esetben összejöhet, ha mondjuk egy megfelelően apró darabka spén pont alászorul a szelepnek amikor az kinyit, és nem csuk le soha többé teljesen a beékelődött fémdarabka miatt.

De azért lássuk be, hogy ennek inkább csak matematikai, semmint valós esélye van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44010 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 10:45:39 »

Ugye nem mondjátok komolyan, hogy annyira rossz a rendszere a Delphi-nek, hogy egyetlen indítás tönkreteheti a porlasztókat? Még ha sűrűn cseréled a szűrőt is mondjuk félidőben 25-30ezer km alatt jön össze a szmötyi benne nem egy perc alatt. Az mondjuk igaz a kocsi előélete ismeretlen.
hideg gázolajnál a visszatérő fémreszelékes trutyi megy is vissza a bemenő ágba szűretlenül. ha bemelegedett, akkor megy vissza a tankba, ha onnan érkezik majd, akkor lesz szűrve.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44011 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 10:47:03 »

Nagyon peches esetben összejöhet, ha mondjuk egy megfelelően apró darabka spén pont alászorul a szelepnek amikor az kinyit, és nem csuk le soha többé teljesen a beékelődött fémdarabka miatt.

De azért lássuk be, hogy ennek inkább csak matematikai, semmint valós esélye van.

AndyA
nem pont ez kell hozzá, de mindegy nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44012 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 10:50:45 »

aki jót akar, az berak egy ilyet a cr pumpa és a szűrő közötti visszatérő ágba. dci motoroknál is delphi van, ott bevett szokás így megelőzni a bajt

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44013 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 10:55:41 »

hideg gázolajnál a visszatérő fémreszelékes trutyi megy is vissza a bemenő ágba szűretlenül. ha bemelegedett, akkor megy vissza a tankba, ha onnan érkezik majd, akkor lesz szűrve.
Akkor ez a tervezett elavulással, tervezet elhasználódással szorosan összefüggésbe hozható.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44014 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 11:20:02 »

aki jót akar, az berak egy ilyet a cr pumpa és a szűrő közötti visszatérő ágba. dci motoroknál is delphi van, ott bevett szokás így megelőzni a bajt

[img]https://img.casual.hu/shops/4518/images/item/bf7863-baldwin-gyartmanyu-uzemanyag-csoszuro-zetor-traktorhoz-is-454212.jpg?v=1514965976

Mert a GO-szűrő magában miért is nem elég? Pont ott van, ahová ezt tenni akarod, és pont azt csinálja, amit ez is. Ezek szerint a Ford/Delphi mérnökök sem olyan nagyon hülyék...? Smiley

Inkább a CR-szivattyú után az odafelé ágba kellene szűrőt tenni, de 1600 barra még nem találtak fel alkalmasat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44015 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 12:31:23 »

Mert a GO-szűrő magában miért is nem elég? Pont ott van, ahová ezt tenni akarod, és pont azt csinálja, amit ez is. Ezek szerint a Ford/Delphi mérnökök sem olyan nagyon hülyék...? Smiley

Inkább a CR-szivattyú után az odafelé ágba kellene szűrőt tenni, de 1600 barra még nem találtak fel alkalmasat.

AndyA
ha szétszedsz egyet végre, nem csak elméleteken gondolkozol, akkor rájössz. addig is leírom.

a gyári(minőségű) szűrőkben van egy bimetálos golyós szelep, ami adott gázolajhőmérsékletig visszaforgatja a cr pumpából kijövő anyagot a betápoldalra SZŰRETLENÜL. tehát ami fémszemcse leválik és távozik, azt még párszor visszaforgatja a csúcsba így jóval nagyobb eséllyel kerül bele a csúcsba, mintha csak 1x tenné meg ezt az utat. ha a golyós szelep zárva van, akkor a T elágból már nem jut vissza a szűrőbe, hanem megy egyenesen hátra a tankba. onnan amikor legközelebb feljön már a szűrő felfogja, ezt fogod látni, amikor szétvágod a szűrőt és kiöntöd a telföjös poharadba és elkezded mágnesezni

a mérnökök nem hülyék, ez egy kényszermegoldás, mert kell a melegebb gázolaj, amit így tudnak megoldani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44016 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 14:32:37 »


a mérnökök nem hülyék, ez egy kényszermegoldás, mert kell a melegebb gázolaj, amit így tudnak megoldani

Mégiscsak hülyék lehetnek ha ettől jobb megoldást nem találtak, nem is kicsit. Vagy mentségükre, utasításra csinálták így.  A cr rendszer előtt is volt élet  akkor ezt problémát egyszerű elektromos úton oldották meg, a szűrő házában volt fűtőszál.  Nem komplett szűrőt csak betétet kellet cserélni a ház fix építésű volt. De ezzel az erővel a házzal összeépített szűrő köré se tartana semeddig egy elektromos fűtést tervezni gyártani, ami mondjuk 55 fokon tatja gázolajat. + ha ez valóban annyira fontos lenne, hőszigetek lennének a motortérben a go csöveket meg ami kapcsolatban van a go-val. Egy hangyányit sántít a történet.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44017 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 16:18:16 »

hideg gázolajnál a visszatérő fémreszelékes trutyi megy is vissza a bemenő ágba szűretlenül. ha bemelegedett, akkor megy vissza a tankba, ha onnan érkezik majd, akkor lesz szűrve.
Tisztelt Fórumtárs!
Véleményem szerint egy kis gond van a magyarázatoddal. Mégpedig az hogy a gázolaj a tankból a szűrőn át jut a szivattyúhoz és vissza a szivattyúhoz, vagy a tankba. A képen közölt szűrő meg épp nem csinál semmit, mert a 2 mikronos szemcséket nem fogja kiszűrni. Szűretlen gázolaj nem juthat a szivattyúra és a porlasztókra. Az általad leírt revésedés amit a szivyttyú csapágy okoz, az a természetes elhasználódás következménye, várhatóan 150-200 ezer km megtétele után.wave
Tisztelettel László! worship
 
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.25 csütörtök, 16:26:27 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44018 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 17:51:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
Véleményem szerint egy kis gond van a magyarázatoddal. Mégpedig az hogy a gázolaj a tankból a szűrőn át jut a szivattyúhoz és vissza a szivattyúhoz, vagy a tankba. A képen közölt szűrő meg épp nem csinál semmit, mert a 2 mikronos szemcséket nem fogja kiszűrni. Szűretlen gázolaj nem juthat a szivattyúra és a porlasztókra. Az általad leírt revésedés amit a szivyttyú csapágy okoz, az a természetes elhasználódás következménye, várhatóan 150-200 ezer km megtétele után.wave
Tisztelettel László! worship
 
ugyan azt tudom mondani. szedj szét egy szűrőt és látni fogod. nem is a 2 mikronos szemcsékkel van a gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44019 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 17:58:41 »

ugyan azt tudom mondani. szedj szét egy szűrőt és látni fogod. nem is a 2 mikronos szemcsékkel van a gond
csak azt nem szűri, ami az 50 fok elérésekor a tankba kerül vissza.Amíg nem éri el az 50 fokot,addig a szűrő elé forgatja a rendszer a visszatérőt.
már vagy 15öt szétszedtem.A gyári ezt tudja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pingumadar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



E-mail
« Új hozzászólás #44020 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 18:52:21 »

tanácstalan vagyok, hátha van jó tipp
 ami adott: 4 ***  csúcs (504-es rövid ma mérték az orrom előtt), ebből gondolom,  hogy ennek örömére van egy *** nagynyomású szivattyúm is...

a gondom a következő, felújíttatom a csúcsokat (kb.40/db) ez oké, a szivattyúra azt mondta a mágus, hogy most nem tud felújítani mert nincs hozzá cucca, már angliában kerget alkatrészt(?). mondjuk kerül felújított szivattyú (kb.60-100) így már alakulna a történet de az injektoros ember, meg a szerelő akinél a kocsi van azzal riogat, hogy ki kell pucolni a teljes üa rendszert meg a tankot és így sem garantált, hogy nem térdel le megint az autó mert nem lehet "tökéletesre" megcsinálni (mondjuk a szerelőmnél van egy olyan érzésem, hogy ezt a takarítás nyűgöt nem is akarja a nyakába venni, mondjuk a (ford)diesel nem is fő profiljuk)? így fázok beletolni a pénzt a dologba.

a másik, hogy egy ilyen megoldás mennyire smakkolhat? 

"NAGYNYOMÁSÚ SZIVATTYÚ

Vételár:   
115.000 Ft / db + 27% ÁFA
bruttó: 146.050 Ft / db
Ár (EUR):   
372,06 EUR / db + 27% ÁFA
bruttó: 472,52 EUR / db
Darab:   1 db
Cikkszám:   
Delphi: R9044
Állapot:   új
Alkatrész minősége:   gyári
Működőképesség:   működőképes
Üzemanyag:   Dízel
JÁRMŰ GYÁRTMÁNY, MODELL, AMIHEZ JÓ AZ ALKATRÉSZ:

FORD MONDEO, TRANSIT Típusok
Gyári cikkszám: 6S7Q9B395AA
LEÍRÁS

Ford Mondeo és Transit 2.0 TDCI és 2.4 TDCI motorhoz nagynyomású szivattyú 4db felújított Common Rail injektorral most csomagban együtt nettó 295.000 Ft helyett nettó 260.000 Ft! Az ár feltétele a cseredarab leadása!"   az    www.mpdiesel.hu ajánlata, de róluk hallottam ezt is azt is...

helpmi  Smiley


Naplózva

2.0 TDCI n7ba kombi, mert nagyputtonyba jó pakolni
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44021 Dátum: 2018.01.25 csütörtök, 20:52:15 »

tanácstalan vagyok, hátha van jó tipp
 ami adott: 4 ***  csúcs (504-es rövid ma mérték az orrom előtt), ebből gondolom,  hogy ennek örömére van egy *** nagynyomású szivattyúm is...

a gondom a következő, felújíttatom a csúcsokat (kb.40/db) ez oké, a szivattyúra azt mondta a mágus, hogy most nem tud felújítani mert nincs hozzá cucca, már angliában kerget alkatrészt(?). mondjuk kerül felújított szivattyú (kb.60-100) így már alakulna a történet de az injektoros ember, meg a szerelő akinél a kocsi van azzal riogat, hogy ki kell pucolni a teljes üa rendszert meg a tankot és így sem garantált, hogy nem térdel le megint az autó mert nem lehet "tökéletesre" megcsinálni (mondjuk a szerelőmnél van egy olyan érzésem, hogy ezt a takarítás nyűgöt nem is akarja a nyakába venni, mondjuk a (ford)diesel nem is fő profiljuk)? így fázok beletolni a pénzt a dologba.

a másik, hogy egy ilyen megoldás mennyire smakkolhat? 

"NAGYNYOMÁSÚ SZIVATTYÚ

Vételár:   
115.000 Ft / db + 27% ÁFA
bruttó: 146.050 Ft / db
Ár (EUR):   
372,06 EUR / db + 27% ÁFA
bruttó: 472,52 EUR / db
Darab:   1 db
Cikkszám:   
Delphi: R9044
Állapot:   új
Alkatrész minősége:   gyári
Működőképesség:   működőképes
Üzemanyag:   Dízel
JÁRMŰ GYÁRTMÁNY, MODELL, AMIHEZ JÓ AZ ALKATRÉSZ:

FORD MONDEO, TRANSIT Típusok
Gyári cikkszám: 6S7Q9B395AA
LEÍRÁS

Ford Mondeo és Transit 2.0 TDCI és 2.4 TDCI motorhoz nagynyomású szivattyú 4db felújított Common Rail injektorral most csomagban együtt nettó 295.000 Ft helyett nettó 260.000 Ft! Az ár feltétele a cseredarab leadása!"   az    www.mpdiesel.hu ajánlata, de róluk hallottam ezt is azt is...

helpmi  Smiley




Ha tisztességgel meg van csinálva, akkor elmegy újabb 3-400e km-t.
Tanktisztítás, üzemanyag csövek átmosása, nagynyomású felújítás, nagynyomású csövek csere, injektor felújítás.
Olcsó nem lesz...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #44022 Dátum: 2018.01.26 péntek, 08:23:48 »

csak azt nem szűri, ami az 50 fok elérésekor a tankba kerül vissza.Amíg nem éri el az 50 fokot,addig a szűrő elé forgatja a rendszer a visszatérőt.
már vagy 15öt szétszedtem.A gyári ezt tudja.
Még egyszer köszi a hozzászólásokat,ahogy legyőzöm ezt a qurva virust ami ágybarakott,azonnal kipróbálom a porlasztócserét.
Eredményről beszámolok. Üdv
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44023 Dátum: 2018.01.26 péntek, 08:34:31 »

Még egyszer köszi a hozzászólásokat,ahogy legyőzöm ezt a qurva virust ami ágybarakott,azonnal kipróbálom a porlasztócserét.
Eredményről beszámolok. Üdv

Ablakos dugókulcs azért legyen kéznél, mert a kiszedés még megy anélkül, de a visszaszerelésnél azzal sokkal egyszerübb egyenesen meghúzni.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44024 Dátum: 2018.01.26 péntek, 10:30:27 »

csak azt nem szűri, ami az 50 fok elérésekor a tankba kerül vissza.Amíg nem éri el az 50 fokot,addig a szűrő elé forgatja a rendszer a visszatérőt.
már vagy 15öt szétszedtem.A gyári ezt tudja.
nekem nyolc ki mit csinál, dci delphi-nél láttam már jópárba ilyetet berakva, gyűjti szépen a fém reszeléket, és utána azokkal nem nagyon volt gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44025 Dátum: 2018.01.26 péntek, 11:07:23 »

nekem nyolc ki mit csinál, dci delphi-nél láttam már jópárba ilyetet berakva, gyűjti szépen a fém reszeléket, és utána azokkal nem nagyon volt gond

Ez a GO szűrő T elágazója és a magasnyomású résolajcsöve közé van berakva?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44026 Dátum: 2018.01.26 péntek, 11:23:40 »

Ez a GO szűrő T elágazója és a magasnyomású résolajcsöve közé van berakva?

A résolajcsőbe kell tenni, mielőtt visszaér a GO-szűrőbe az olaj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44027 Dátum: 2018.01.26 péntek, 11:55:39 »

A résolajcsőbe kell tenni, mielőtt visszaér a GO-szűrőbe az olaj.

AndyA

Oda gondoltam
Köszi
 worship
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #44028 Dátum: 2018.01.30 kedd, 14:54:59 »

Ez a GO szűrő T elágazója és a magasnyomású résolajcsöve közé van berakva?

Sziasztok,

Próbálom követni a leírtakat de elvesztem.
Szóval, mi hova van berakva a TDCi üzemanyagrendszerében? (A többi helyen tudom! Smiley  nyes)
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #44029 Dátum: 2018.01.30 kedd, 15:41:17 »

Sziasztok,

Próbálom követni a leírtakat de elvesztem.
Szóval, mi hova van berakva a TDCi üzemanyagrendszerében? (A többi helyen tudom! Smiley  nyes)


Utólag lehet berakni egy üzemanyagszűrőt a Gázolajszűrő T elágazója elé (a motor felöli részre) a Résolajcsőbe.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44030 Dátum: 2018.01.30 kedd, 16:01:50 »

Sziasztok!

Eltűnt az erő a gépből, nem úgy gyorsul mint azelőtt. Mintha a turbó nem kapcsolna be, nem is hallom a hangját. Nem füstöl, hibakód nincsen. Valakinek hasonló problémája, vagy ötlete?
Naplózva
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #44031 Dátum: 2018.01.30 kedd, 16:10:21 »

Utólag lehet berakni egy üzemanyagszűrőt a Gázolajszűrő T elágazója elé (a motor felöli részre) a Résolajcsőbe.

A piros belseővel szerelt műanyag egységre gondolsz amit korábban belinkeltek?

Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #44032 Dátum: 2018.01.30 kedd, 18:40:49 »

Srácok

Valaki tud olyan boltot vagy elérhetőséget ahol a hosszbordásszíj feszítőnek csak a feszítő rugóját lehet kapni ??

választ köszi előre is
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44033 Dátum: 2018.01.30 kedd, 19:02:18 »

Srácok

Valaki tud olyan boltot vagy elérhetőséget ahol a hosszbordásszíj feszítőnek csak a feszítő rugóját lehet kapni ??

választ köszi előre is
http://agrobook.hu/home/352-szijfeszitofendtalternativdayco.html
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44034 Dátum: 2018.01.30 kedd, 19:12:15 »

Srácok

Valaki tud olyan boltot vagy elérhetőséget ahol a hosszbordásszíj feszítőnek csak a feszítő rugóját lehet kapni ??

választ köszi előre is

Ha jól emlékszem, valamikor mintha a Bárdinál láttam volna. De nem mostanában. A keresője már fel sem dobja, viszont kompletten van náluk 36e-ért. Clubos kedvességgel nem olyan drága. 3. találat.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #44035 Dátum: 2018.01.30 kedd, 19:27:10 »


Köszönöm, de ez picit hosszú lesz (20cm) és a két luk se egyforma

Ha jól emlékszem, valamikor mintha a Bárdinál láttam volna. De nem mostanában. A keresője már fel sem dobja, viszont kompletten van náluk 36e-ért. Clubos kedvességgel nem olyan drága. 3. találat.

Köszönöm, de a görgőnek nincs baja, mert 1 éve lett cserélve, csak elkezdet csattogni és látni a rugónál , hogy azt rángatja, mintha tojás lenne a nagy tárcsa
Szíjat már rendeltem 1635mm-st és gondoltam, hogy a rugót is kicserélném
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44036 Dátum: 2018.01.30 kedd, 19:31:59 »

Köszönöm, de ez picit hosszú lesz (20cm) és a két luk se egyforma

Köszönöm, de a görgőnek nincs baja, mert 1 éve lett cserélve, csak elkezdet csattogni és látni a rugónál , hogy azt rángatja, mintha tojás lenne a nagy tárcsa
Szíjat már rendeltem 1635mm-st és gondoltam, hogy a rugót is kicserélném

Az addig ok, de eddig senkitől sem hallottam, hogy bármikor is talált volna bárhol külön. (nem bontottat)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44037 Dátum: 2018.01.30 kedd, 19:34:54 »


Nebazz... Ennyiért majdnem komplett feszítőt kapni...!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44038 Dátum: 2018.01.30 kedd, 19:36:57 »

Az addig ok, de eddig senkitől sem hallottam, hogy bármikor is talált volna bárhol külön. (nem bontottat)
Láttam valahol de nem ugrik be melyik bolt kínálta.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44039 Dátum: 2018.01.30 kedd, 19:38:41 »

Köszönöm, de ez picit hosszú lesz (20cm) és a két luk se egyforma

Köszönöm, de a görgőnek nincs baja, mert 1 éve lett cserélve, csak elkezdet csattogni és látni a rugónál , hogy azt rángatja, mintha tojás lenne a nagy tárcsa
Szíjat már rendeltem 1635mm-st és gondoltam, hogy a rugót is kicserélném

eBay-en szokott lenni (pont most persze nincs...), csak kérdés a szállítási költség.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44040 Dátum: 2018.01.30 kedd, 20:05:23 »

Az addig ok, de eddig senkitől sem hallottam, hogy bármikor is talált volna bárhol külön. (nem bontottat)
Tessék, vatera.   http://www.vatera.hu/ekszijfeszito-ford-mondeo-transit-2-0-tdci-jaguar-2586697703.html
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44041 Dátum: 2018.01.30 kedd, 20:08:45 »

Tessék, vatera.   http://www.vatera.hu/ekszijfeszito-ford-mondeo-transit-2-0-tdci-jaguar-2586697703.html

15000 Ft...?!?! Mit is mondott, doktor úr, elmehetek? Mondom, ELMEBETEG!

Ehhez képest 20 ezer egy Dayco feszítő kompletten, és ahhoz nem csak új rugó, de új görgő is jár...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44042 Dátum: 2018.01.30 kedd, 20:14:17 »

15000 Ft...?!?! Mit is mondott, doktor úr, elmehetek? Mondom, ELMEBETEG!

Ehhez képest 20 ezer egy Dayco feszítő kompletten, és ahhoz nem csak új rugó, de új görgő is jár...

AndyA
De legalább lehet kapni külön rugót! taps
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #44043 Dátum: 2018.01.30 kedd, 20:36:52 »

Köszi a válaszokat

A vaterásnál szintén az a baj, hogy az egyik furat nagyobb, ugye nekünk meg 2 x 8-s furat van, szóval az sem nyert
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #44044 Dátum: 2018.01.30 kedd, 22:41:32 »

Köszi a válaszokat

A vaterásnál szintén az a baj, hogy az egyik furat nagyobb, ugye nekünk meg 2 x 8-s furat van, szóval az sem nyert

http://allegro.pl/napinacz-paska-ford-mondeo-iii-mk3-2-0-2-2-tdci-fv-i7107522479.html
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44045 Dátum: 2018.01.31 szerda, 04:55:23 »

Srácok

Valaki tud olyan boltot vagy elérhetőséget ahol a hosszbordásszíj feszítőnek csak a feszítő rugóját lehet kapni ??

választ köszi előre is
Van: http://www.wrcauto.hu/?3740,hosszbordasszijfeszitorugofordmondeo2022tdcitransit20ditdci20001125419
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #44046 Dátum: 2018.01.31 szerda, 06:00:41 »


Köszönöm  worship

meg is rendeltem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #44047 Dátum: 2018.01.31 szerda, 06:19:29 »

Köszönöm  worship

meg is rendeltem

Ennek végre az ára is normális.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44048 Dátum: 2018.01.31 szerda, 06:44:42 »

Köszönöm, de ez picit hosszú lesz (20cm) és a két luk se egyforma

Köszönöm, de a görgőnek nincs baja, mert 1 éve lett cserélve, csak elkezdet csattogni és látni a rugónál , hogy azt rángatja, mintha tojás lenne a nagy tárcsa
Szíjat már rendeltem 1635mm-st és gondoltam, hogy a rugót is kicserélném
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem az 1635 mm szíj túlzottan feszes lesz. Ezzel jelentősen csökkenni fog a rendszer rezgéselnyelő képessége, mivel az erőteljes előfeszítés miatt jelentősen csökken a rugó hossz(feleslegesen összenyomott alapállapot). Az eredeti gyári méret 1642 mm. Én 1638 mm-nél rövidebb szíjat nem tennék fel. Természetesen mindenki maga dönt, hogy mit mikor mivel és hogyan javít meg. A mai korszerű szíjak már megközelítőleg se nyúlnak olyan mértékben mint a kezdetekkor. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44049 Dátum: 2018.01.31 szerda, 07:39:59 »

A turbó, ha rossz akkor füstöl, vagy füst nélkül is lehet rossz?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 874 875 876 877 878 879 880 [881] 882 883 884 885 886 887 888 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.