Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 22:33:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 285 286 ... 323   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Izzó, Xenon, LED  (Megtekintve 4816269 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Tgazso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #13900 Dátum: 2015.10.21 szerda, 10:58:57 »

Sziasztok! Én a halogén sárga fénye és a DRL kék fénye közötti kontraszt miatt váltok jelenleg és cserélem a halogéneket Osram cool blue hyper izzókra (5000 K), a jelzőfények 5000 K-s ledet kapnak és rendszámtábla világítás is. Ez kb színvilágban hasonló lesz a 6000-7000 K DRL-hez. A tapasztalatokat majd megírom.
A gyári DRL kiszerelésében van valakinek tapasztalata, hogyan is kell csinálni? Motor felől vagy a kerék felől lehet hozzáférni, esetleg kintről bontható?
Naplózva

MK4 Turnier TDCi 140 LE, előtte MK3 TDCi Ghia
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13901 Dátum: 2015.10.21 szerda, 11:02:41 »

Sziasztok! Én a halogén sárga fénye és a DRL kék fénye közötti kontraszt miatt váltok jelenleg és cserélem a halogéneket Osram cool blue hyper izzókra (5000 K), a jelzőfények 5000 K-s ledet kapnak és rendszámtábla világítás is. Ez kb színvilágban hasonló lesz a 6000-7000 K DRL-hez. A tapasztalatokat majd megírom.
A gyári DRL kiszerelésében van valakinek tapasztalata, hogyan is kell csinálni? Motor felől vagy a kerék felől lehet hozzáférni, esetleg kintről bontható?

A kékesebb fény a vizes úton sokkal vacakabb. Szerintem a cool blue helyett nézd meg a nightbareker unlimited izzókat. A rendszámnál figyelj arra, hogy ne legyen nagyon erős fényű a LED, mert zavarja mögötted jövőket és a rendőr is kiszed.
Naplózva
Tgazso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #13902 Dátum: 2015.10.21 szerda, 11:16:10 »

A kékesebb fény a vizes úton sokkal vacakabb. Szerintem a cool blue helyett nézd meg a nightbareker unlimited izzókat. A rendszámnál figyelj arra, hogy ne legyen nagyon erős fényű a LED, mert zavarja mögötted jövőket és a rendőr is kiszed.

A nightbreaker színhőmérséklete 3600 Kelvin, a normál 3200 K. Élőben sajnos sehol nem tudtam megnézni ezt mit is jelent.
Egyenlőre marad a cool blue hyper. Ez fényerőben jobb és távolságban azonos. Igaz off road termék...

A rendszámtábla világításra kíváncsi vagyok alapból, ott a burkolás is elveszi a fényerőt. Meglátom mit tesz a leddel, ha súlyos lesz és tolatni is tudok majd vele akkor valamit ki kell találjak.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.21 szerda, 11:27:40 írta Tgazso » Naplózva

MK4 Turnier TDCi 140 LE, előtte MK3 TDCi Ghia
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13903 Dátum: 2015.10.21 szerda, 12:54:20 »

A nightbreaker színhőmérséklete 3600 Kelvin, a normál 3200 K. Élőben sajnos sehol nem tudtam megnézni ezt mit is jelent.
Egyenlőre marad a cool blue hyper. Ez fényerőben jobb és távolságban azonos. Igaz off road termék...

A rendszámtábla világításra kíváncsi vagyok alapból, ott a burkolás is elveszi a fényerőt. Meglátom mit tesz a leddel, ha súlyos lesz és tolatni is tudok majd vele akkor valamit ki kell találjak.

Miért is gondolod, hogy a cool blue jobb fényerőben?

A Kelvin a színhőmérséklet és nem a fényteljesítmény.
http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/vehicle-and-bicycle-lighting/cars/halogen-headlight-lamps-for-cars/cool-blue-intense/index.jsp
Cool blue: 4200k , 1550lm
nightbraker: 3600K, 1550lm

tehát fényteljesítményben ugyan azok, csak a cool blue kékesebb színű. Nekem a Jeep-ben nightbraker van, azt meg lehet nézni, nyilván nem annyira kékes a színe, mert a kékes színnel én megszívtam már. Vizes úton semmit nem láttam.

A rendszámvilágítás búrája kb semmit nem vesz le a fényerőből és bár vagánynak tűnhet az erős rendszámvilágító fény, de amellett, hogy szerintem randa, nagyon zavaró lesz a mögötted jövőnek.
Naplózva
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #13904 Dátum: 2015.10.21 szerda, 13:26:36 »

A nightbreaker színhőmérséklete 3600 Kelvin, a normál 3200 K. Élőben sajnos sehol nem tudtam megnézni ezt mit is jelent.
Egyenlőre marad a cool blue hyper. Ez fényerőben jobb és távolságban azonos. Igaz off road termék...

A rendszámtábla világításra kíváncsi vagyok alapból, ott a burkolás is elveszi a fényerőt. Meglátom mit tesz a leddel, ha súlyos lesz és tolatni is tudok majd vele akkor valamit ki kell találjak.

Nekem is Nightbreaker Unlimited van, most szereltem be a hétvégén (vilagitas.eu-n akciós). Kifejezetten erős fényű, nagyon jól lehet vele látni. Értelemszerűen az 5-6000K színhőmérsékletet meg sem közelíti, de kifejezetten fehér (nem sárga). A Cool Blue Hyper+ nagyon nem ajánlatos, mert off road termék.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.21 szerda, 13:33:24 írta mrsherrey » Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Tgazso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #13905 Dátum: 2015.10.21 szerda, 13:44:59 »

Miért is gondolod, hogy a cool blue jobb fényerőben?

A Kelvin a színhőmérséklet és nem a fényteljesítmény.
http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/vehicle-and-bicycle-lighting/cars/halogen-headlight-lamps-for-cars/cool-blue-intense/index.jsp
Cool blue: 4200k , 1550lm
nightbraker: 3600K, 1550lm


A hyper+ választottam, mint írtam, nem az intense-t (az 4200K).
A hyper+ színhőmérséklete (5000K) közelebb van a ledhez, legalábbis Kelvin alapján.
A fényteljesítménye, amit ugye lumenben mérnek, az jobb a normál izzónál és azonos a nightbreaker-el.
Azonban az élettartama a gyári adatok szerint 2x-3x hosszabb (nb: Lifespan B3 - 150 h, hyper+ Lifespan B3 - 400 h).

De nekem a lényeg inkább a színhatás volt és a fényerő (sajnos tényleg off road termék). Ha nem válik be akkor a DRL-t festem sárgára... Mondjuk rendőr legyen a talpán aki megállapítja, hogy az engedélyezett 4200 K helyett 5000 K a színhőmérséklete. Mit tesz? Lefoglalja az autót? De ha a valóságban mondjuk úgy, hogy ocsmány kék színe lesz és nem közelít a DRL színéhez akkor természetesen cserélem.

http://www.osram.asia/osram_asia/products/lamps/vehicle-and-bicycle-lighting/cars/halogen-headlight-lamps-for-cars/cool-blue-hyper638271/index.jsp


« Utoljára szerkesztve: 2015.10.21 szerda, 13:51:40 írta Tgazso » Naplózva

MK4 Turnier TDCi 140 LE, előtte MK3 TDCi Ghia
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13906 Dátum: 2015.10.21 szerda, 14:00:36 »

A hyper+ választottam, mint írtam, nem az intense-t, mert az 4200K.
A hyper+ színhőmérséklete (5000K) közelebb van a ledhez, legalábbis Kelvin alapján.
A fényteljesítménye, amit ugye lumenben mérnek, az jobb a normál izzónál és azonos a nightbreaker-el.
Azonban az élettartama a gyári adatok szerint 2x-3x hosszabb (nb: Lifespan B3 - 150 h, hyper+ Lifespan B3 - 400 h).

De nekem a lényeg inkább a színhatás volt és a fényerő (sajnos tényleg off road termék). Ha nem válik be akkor a DRL-t festem sárgára...

http://www.osram.asia/osram_asia/products/lamps/vehicle-and-bicycle-lighting/cars/halogen-headlight-lamps-for-cars/cool-blue-hyper638271/index.jsp


Elvesztettem a fonalat. A fényteljesítmény ugyan az. A LED-ekből is különböző színhömérékletet tudsz venni, de neked a kékes szín jön be, pedig rossz látási viszonyok esetén hátrányosabb.

H7-ben én nem láttam olyat ami neked kell, most melyik izzó helyére vennéd? A leírás alapján ez az izzó nem 55W, hanem 63-73W teljesítményen van hajtva és 1095lm-1860lm a fényteljesítménye (csak úgy mint a NBU), attól függ, hogy melyik típus, ennek megfelelően 280h-860h-ig megy a vállalt élettartam. persze a nagyobb W teljesítmény miatt nagyobb hőt is kap a lámpatest.

Miért akarod a DRL-t sárgára festeni (ami megint csak jogszabályba ütközik), ha a lámpatesten meg éppen kékesítesz?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13907 Dátum: 2015.10.21 szerda, 14:06:39 »

A hyper+ választottam, mint írtam, nem az intense-t (az 4200K).
A hyper+ színhőmérséklete (5000K) közelebb van a ledhez, legalábbis Kelvin alapján.
A fényteljesítménye, amit ugye lumenben mérnek, az jobb a normál izzónál és azonos a nightbreaker-el.
Azonban az élettartama a gyári adatok szerint 2x-3x hosszabb (nb: Lifespan B3 - 150 h, hyper+ Lifespan B3 - 400 h).

De nekem a lényeg inkább a színhatás volt és a fényerő (sajnos tényleg off road termék). Ha nem válik be akkor a DRL-t festem sárgára... Mondjuk rendőr legyen a talpán aki megállapítja, hogy az engedélyezett 4200 K helyett 5000 K a színhőmérséklete. Mit tesz? Lefoglalja az autót? De ha a valóságban mondjuk úgy, hogy ocsmány kék színe lesz és nem közelít a DRL színéhez akkor természetesen cserélem.

http://www.osram.asia/osram_asia/products/lamps/vehicle-and-bicycle-lighting/cars/halogen-headlight-lamps-for-cars/cool-blue-hyper638271/index.jsp


Nekem Osram Cool Blue (izzós) a helyzetjelzőm, a tompított Osram NB Unlimited Xenon, a távolsági meg szintén NB Unlimited. Így teljesen egyforma a színösszeállítás. A DRL nekem helyzetjelzőre lekapcsol, így egyszerre úgysem megy. Egyedül a ködlámpa üt el, mert az direkt kadmiumsárga izzós, ködben ez a legoptimálisabb.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tgazso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #13908 Dátum: 2015.10.21 szerda, 14:27:29 »

Elvesztettem a fonalat. A fényteljesítmény ugyan az. A LED-ekből is különböző színhömérékletet tudsz venni, de neked a kékes szín jön be, pedig rossz látási viszonyok esetén hátrányosabb.

H7-ben én nem láttam olyat ami neked kell, most melyik izzó helyére vennéd? A leírás alapján ez az izzó nem 55W, hanem 63-73W teljesítményen van hajtva és 1095lm-1860lm a fényteljesítménye (csak úgy mint a NBU), attól függ, hogy melyik típus, ennek megfelelően 280h-860h-ig megy a vállalt élettartam. persze a nagyobb W teljesítmény miatt nagyobb hőt is kap a lámpatest.

Miért akarod a DRL-t sárgára festeni (ami megint csak jogszabályba ütközik), ha a lámpatesten meg éppen kékesítesz?


A célom csak annyi volt, hogy az autó esti kinézete egységes színvilágot tükrözzön. Mivel a DRL gyári beépített ehhez kell igazodnom kb 5-6000 K lehet, a DRL fénye nagyban elüt a gyári halogén sárgás vélhetően 3200 K színétől. Hogy a DRL-t végső esetben befestem sárgásra (3200 K) az csak vicc volt. A DRL-hez legközelebb eső színvilágú halogéneket kerestem, és a H1, H7 és w5w izzókat cserélem amik az első lámpatestben vannak. Nem vagyok tunning fan és az egységes megoldásokat szeretem, ezért ha a halogén színei túl kékesek lesznek (amit kiszúrhat a rendőr vagy rossz lesz a fényereje vagy mondjuk esőben a láthatósága) vagy nem mutat egységes képet a DRL-el, akkor marad minden a régiben.
Ehhez a cseréhez találtam meg a osram hyper+ családját. Sajnos előre sehol nem tudtam élőben megnézni Pécsett, így zsákbamacska. De netes vásárlás így visszaküldhetem.
Naplózva

MK4 Turnier TDCi 140 LE, előtte MK3 TDCi Ghia
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13909 Dátum: 2015.10.21 szerda, 14:32:20 »

A célom csak annyi volt, hogy az autó esti kinézete egységes színvilágot tükrözzön. Mivel a DRL gyári beépített ehhez kell igazodnom kb 5-6000 K lehet, a DRL fénye nagyban elüt a gyári halogén sárgás vélhetően 3200 K színétől. Hogy a DRL-t végső esetben befestem sárgásra (3200 K) az csak vicc volt. A DRL-hez legközelebb eső színvilágú halogéneket kerestem, és a H1, H7 és w5w izzókat cserélem amik az első lámpatestben vannak. Nem vagyok tunning fan és az egységes megoldásokat szeretem, ezért ha a halogén színei túl kékesek lesznek (amit kiszúrhat a rendőr vagy rossz lesz a fényereje vagy mondjuk esőben a láthatósága) vagy nem mutat egységes képet a DRL-el, akkor marad minden a régiben.
Ehhez a cseréhez találtam meg a osram hyper+ családját. Sajnos előre sehol nem tudtam élőben megnézni Pécsett, így zsákbamacska. De netes vásárlás így visszaküldhetem.

értem. A sima halogén kb 2600K környékén van, a NBU ehez képest fehér fényt fog adni. Én ennyire nem foglalkoznék az egységes kinézettel, mert nappal úgy is csak a DRL megy, este meg az a lényeg, hogy láss. Nyáron későn sötétedik.

Naplózva
Tgazso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #13910 Dátum: 2015.10.21 szerda, 15:01:24 »

értem. A sima halogén kb 2600K környékén van, a NBU ehez képest fehér fényt fog adni. Én ennyire nem foglalkoznék az egységes kinézettel, mert nappal úgy is csak a DRL megy, este meg az a lényeg, hogy láss. Nyáron későn sötétedik.

Leírom majd a hyper+ tapasztalatokat és fényképekkel is próbálkozom illusztráció gyanánt (szombatra itt is lesz).
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.21 szerda, 15:05:51 írta Tgazso » Naplózva

MK4 Turnier TDCi 140 LE, előtte MK3 TDCi Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #13911 Dátum: 2015.10.21 szerda, 15:04:00 »

Nekem Osram Cool Blue (izzós) a helyzetjelzőm, a tompított Osram NB Unlimited Xenon, a távolsági meg szintén NB Unlimited. Így teljesen egyforma a színösszeállítás. A DRL nekem helyzetjelzőre lekapcsol, így egyszerre úgysem megy. Egyedül a ködlámpa üt el, mert az direkt kadmiumsárga izzós, ködben ez a legoptimálisabb.

EndyE téged is elkap egyszer ezért. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #13912 Dátum: 2015.10.21 szerda, 15:13:09 »

Nekem Osram Cool Blue (izzós) a helyzetjelzőm, a tompított Osram NB Unlimited Xenon, a távolsági meg szintén NB Unlimited. Így teljesen egyforma a színösszeállítás. A DRL nekem helyzetjelzőre lekapcsol, így egyszerre úgysem megy. Egyedül a ködlámpa üt el, mert az direkt kadmiumsárga izzós, ködben ez a legoptimálisabb.

Azt elfelejtettem irni, hogy a helyzetjelzo nalam is a sima Cool Blue es tokeletesen passzol az NBU-hoz.
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13913 Dátum: 2015.10.23 péntek, 08:06:12 »

w5w égő helyett hol van jó áron led? 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #13914 Dátum: 2015.10.23 péntek, 08:31:10 »

w5w égő helyett hol van jó áron led?  

Ha T10-nek keresed, sok helyen. Lásd még FAQ, MK3 LED-esítés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13915 Dátum: 2015.10.23 péntek, 13:35:12 »

Ha T10-nek keresed, sok helyen. Lásd még FAQ, MK3 LED-esítés.

AndyA
Azt nem tudtam, h így hívják. Rakeresek így. Kösz     nem mk3 ba lesz.

Közben néztem a fakot.  Komolyan összeszedted   eljen
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.23 péntek, 13:45:52 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13916 Dátum: 2015.10.23 péntek, 17:25:24 »

w5w égő helyett hol van jó áron led? 

Most hétvégén (talán vasárnap) lesz Vilagitas.eu óraállítás akció, hátha lesz Osram LED.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #13917 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 09:42:41 »

Most találtam: Ford Mondeo MK3 mount a D2S Bi-xenon projector
https://www.youtube.com/watch?v=o4DSHiMOxg4
Legális, érdemes?
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13918 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 09:59:55 »

Most találtam: Ford Mondeo MK3 mount a D2S Bi-xenon projector
https://www.youtube.com/watch?v=o4DSHiMOxg4
Legális, érdemes?
A bi-xenon az nem az, amikor a távolsági, meg a tompított is ugyanazzal a lámpával van megoldva, csak valami árnyékoló rolót csap fel-le? Itt a tompítottat faragta, de mellette a távolsági fény ha jól láttam, maradt dima sárga fényű.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #13919 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 10:14:27 »

A bi-xenon az nem az, amikor a távolsági, meg a tompított is ugyanazzal a lámpával van megoldva, csak valami árnyékoló rolót csap fel-le? Itt a tompítottat faragta, de mellette a távolsági fény ha jól láttam, maradt dima sárga fényű.
Most, hogy mondod. Tényleg nem az. Csak kicserélte nagyobbra a projectort.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13920 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 10:21:36 »

Most, hogy mondod. Tényleg nem az. Csak kicserélte nagyobbra a projectort.
Ez már inkább bi-xenon: https://www.youtube.com/watch?v=nV-QKCnAOcQ

A refi helyére betett DRL (?) nem kéne, de a xenon-os távolsági nem rossz. Mondjuk arról nem szól a fáma, hogy milyen a fényereje, a vetített képe, stb.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13921 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 11:23:34 »

Most találtam: Ford Mondeo MK3 mount a D2S Bi-xenon projector
https://www.youtube.com/watch?v=o4DSHiMOxg4
Legális, érdemes?
legális, érdemes, de van ettől kevésbé faragós megoldás is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13922 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 11:24:08 »

A bi-xenon az nem az, amikor a távolsági, meg a tompított is ugyanazzal a lámpával van megoldva, csak valami árnyékoló rolót csap fel-le? Itt a tompítottat faragta, de mellette a távolsági fény ha jól láttam, maradt dima sárga fényű.
ez olyan. ott van a projektor elején a 2 vezeték ami vezérli
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #13923 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 11:50:41 »

legális, érdemes, de van ettől kevésbé faragós megoldás is
Milyen megoldás? Jó lenne jobban látni este, bár foncsoroztatás után sokkal jobb lett, de még jobb kell.  eplus2
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13924 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 13:30:38 »

legális, érdemes, de van ettől kevésbé faragós megoldás is

nem akarok senkit elszomorítani, de nem legális. Az eu homologizációs szabályoknek megfelelő és engedélyezett fényforrások kellenek. A gyári szétszerelt, majd módosított és úja összeépített lámpa nem tartozik ezek közé, mivel az adott lámpa semmilyen normaellenőrzésen nem esett át és semmilyen engedéllyel nem rendelkezik. Itthon sajnos illegálisnak minősül.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #13925 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 17:43:01 »

Most találtam: Ford Mondeo MK3 mount a D2S Bi-xenon projector
https://www.youtube.com/watch?v=o4DSHiMOxg4
Legális, érdemes?

Nem legális. A rendelet szerint a gyári lámpába LED-es helyzetjelzőt rakni is tilos, mert kizárólag a típusengedélyben szereplő világítótest - T10-es, hagyományos, izzószálas izzó - a megengedett.

Érdemes? Az másik kérdés. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #13926 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 17:45:54 »

Most, hogy mondod. Tényleg nem az. Csak kicserélte nagyobbra a projectort.

Ez pedig bi-xenon. Nekem van is egy pár eladósorban, ha érdekel valakit és játszana vele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13927 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 18:01:08 »

nem akarok senkit elszomorítani, de nem legális. Az eu homologizációs szabályoknek megfelelő és engedélyezett fényforrások kellenek. A gyári szétszerelt, majd módosított és úja összeépített lámpa nem tartozik ezek közé, mivel az adott lámpa semmilyen normaellenőrzésen nem esett át és semmilyen engedéllyel nem rendelkezik. Itthon sajnos illegálisnak minősül.
gyakorlatilag meg senki nem tudja megmondani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13928 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 18:07:11 »

nem akarok senkit elszomorítani, de nem legális. Az eu homologizációs szabályoknek megfelelő és engedélyezett fényforrások kellenek. A gyári szétszerelt, majd módosított és úja összeépített lámpa nem tartozik ezek közé, mivel az adott lámpa semmilyen normaellenőrzésen nem esett át és semmilyen engedéllyel nem rendelkezik. Itthon sajnos illegálisnak minősül.

Ennyi.  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #13929 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:11:45 »

Aki jó xenont akar, vegyen új autót, ennyi. Smiley
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #13930 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:13:14 »

Ez pedig bi-xenon. Nekem van is egy pár eladósorban, ha érdekel valakit és játszana vele.

AndyA
A videó láttán elgondolkodtam, de csak akkor vennék, ha min. 1,5X erősebb lenne a mostaninál.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13931 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 19:58:44 »

Aki jó xenont akar, vegyen új autót, ennyi. Smiley

LED-eset!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #13932 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 20:08:52 »

LED-eset!  eplus2
eljen
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #13933 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 21:49:19 »

A videó láttán elgondolkodtam, de csak akkor vennék, ha min. 1,5X erősebb lenne a mostaninál.

Azt nem tudom, de az enyémeket ki tudod próbálni, ha akarod. 2,5 hüvelyk átmérőjű egyébként, szemben a Mondeo borsószemnyi lencséjével...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13934 Dátum: 2015.10.25 vasárnap, 22:11:00 »

Aki jó xenont akar, vegyen új autót, ennyi. Smiley

meg lehet ezt oldani, de azért nem érdemes a régit szétszedni, mert a vizsgára úgy is kelleni fog. Szóval inkább néz körbe az ebay-en, vagy szerezz egy másikat, de úgy kel megcsinálni, mintha gyári lenne. Ettől még fel kell készülni, hogy esetleg soron kívül vizsgáztatni kell Cheesy
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13935 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 07:24:39 »

Azt nem tudom, de az enyémeket ki tudod próbálni, ha akarod. 2,5 hüvelyk átmérőjű egyébként, szemben a Mondeo borsószemnyi lencséjével...

AndyA


Az ilyeneket inkább privátban intézzétek.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13936 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 08:09:37 »

Azt nem tudom, de az enyémeket ki tudod próbálni, ha akarod. 2,5 hüvelyk átmérőjű egyébként, szemben a Mondeo borsószemnyi lencséjével...

AndyA
Az ilyeneket inkább privátban intézzétek.  hehe
Ezt mennyire nehéz behelyezni, és mennyibe kerül?  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #13937 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 18:48:59 »

Ezt mennyire nehéz behelyezni, és mennyibe kerül?  vigyor3

Nem próbáltam, de a videót meg tudod nézni te is. 176 dollár volt a pár bi-xenon anno.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13938 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 19:52:32 »

Ezt mennyire nehéz behelyezni, és mennyibe kerül?  vigyor3


Nem szeretném tudni mennyire könnyű vagy nehéz behelyezni egy 2,5" dolgot......a tarifákról sem tudok mit mondani.  hehe
 
A kínai projectorokat sokan szidják. Nekem nincs vele tapasztalatom, de nem is lesz, mert nekem jó a xenonom (foncsor, beállítás,új csövek).  Ha jól emlékszem HZsolt tud valami tuingot a gyári trafóhoz amivel erősebb lesz.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13939 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 20:05:19 »



Nem szeretném tudni mennyire könnyű vagy nehéz behelyezni egy 2,5" dolgot......a tarifákról sem tudok mit mondani.  hehe
 
A kínai projectorokat sokan szidják. Nekem nincs vele tapasztalatom, de nem is lesz, mert nekem jó a xenonom (foncsor, beállítás,új csövek).  Ha jól emlékszem HZsolt tud valami tuingot a gyári trafóhoz amivel erősebb lesz.   

én a fókába full kínai lámpaegységet raktam, ami projektoros. Nincs vele semmi problémám. Amúgy a többit is ott csinálják
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13940 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 20:18:47 »

én a fókába full kínai lámpaegységet raktam, ami projektoros. Nincs vele semmi problémám. Amúgy a többit is ott csinálják


Öcsém focusába is volt dectane (kínai) projectoros csoda fényszóró.  hehe  Én már a kicsomagolásnál mondtam neki, hogy ez egy rakás xhar vidd vissza, de beépítettük.  Egy év után visszakerült a gyári.
Az én véleményem, meglátásom, félig-meddig tapasztalatom vele:
- drága, de legalább jól néz ki
- igénytelen megoldások (a kábelek hányadék módon össze-vissza vannak benne....)
- a kocsihoz nem passzol úgy, mint a gyári (itt-ott eláll...)
- a gyári szintező motorokat xopás belevarázsolni
- egy év használat után a helyzetjelző (T10 3W!!!!) izzó körül meg voltak olvadva a műanyagok
- a lámpabúrán is volt néhány (hajszál)repedés, amik nem tudni mitől keletkeztek
- sötétben lófaxt nem lehetett vele látni....ez folyamatosan rosszabb lett, ezért(is) került vissza a gyári


Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13941 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 20:21:11 »



Öcsém focusába is volt dectane (kínai) projectoros csoda fényszóró.  hehe  Én már a kicsomagolásnál mondtam neki, hogy ez egy rakás xhar vidd vissza, de beépítettük.  Egy év után visszakerült a gyári.
Az én véleményem, meglátásom, félig-meddig tapasztalatom vele:
- drága, de legalább jól néz ki
- igénytelen megoldások (a kábelek hányadék módon össze-vissza vannak benne....)
- a kocsihoz nem passzol úgy, mint a gyári (itt-ott eláll...)
- a gyári szintező motorokat xopás belevarázsolni
- egy év használat után a helyzetjelző (T10 3W!!!!) izzó körül meg voltak olvadva a műanyagok
- a lámpabúrán is volt néhány (hajszál)repedés, amik nem tudni mitől keletkeztek
- sötétben lófaxt nem lehetett vele látni....ez folyamatosan rosszabb lett, ezért(is) került vissza a gyári


hát nekem még csak két éves és tény, hogy a sogorom is szemez vele, mert sokkal jobb a fénye, de sokkal olcsóbb volt mint a gyári, teljesen jól, mint a gyári csinálták meg a vezetékezést, tökéletesen illik az eredeti helyére, nincs megolvadva sehol és nincsenek repedések sem. Az asszony meg örül, mert rendesen lát vele.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #13942 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 20:24:23 »

hát nekem még csak két éves és tény, hogy a sogorom is szemez vele, mert sokkal jobb a fénye, de sokkal olcsóbb volt mint a gyári, teljesen jól, mint a gyári csinálták meg a vezetékezést, tökéletesen illik az eredeti helyére, nincs megolvadva sehol és nincsenek repedések sem. Az asszony meg örül, mert rendesen lát vele.


Örülök, hogy neked pozitív tapasztalataid vannak vele.  eljen   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #13943 Dátum: 2015.10.27 kedd, 07:10:15 »



Nem szeretném tudni mennyire könnyű vagy nehéz behelyezni egy 2,5" dolgot......a tarifákról sem tudok mit mondani.  hehe
 
A kínai projectorokat sokan szidják. Nekem nincs vele tapasztalatom, de nem is lesz, mert nekem jó a xenonom (foncsor, beállítás,új csövek).  Ha jól emlékszem HZsolt tud valami tuingot a gyári trafóhoz amivel erősebb lesz.   

Ez engem érdekel!
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #13944 Dátum: 2015.10.27 kedd, 07:15:08 »

Az létezik hogy a mondeo mk3 -as  xenonja megegyezik a golf 3 xenonjával? (Lámpatestre gondolok,nem az izzóra    nyes)
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13945 Dátum: 2015.10.27 kedd, 07:38:37 »

Az létezik hogy a mondeo mk3 -as  xenonja megegyezik a golf 3 xenonjával? (Lámpatestre gondolok,nem az izzóra    nyes)

A xenon-ban nem is izzó van  eplus2
Láttál már golf 3-ast és mondeo mk3-ast szemből?  vigyor3
Még csak nem is hasonlítanak a lámpatestek....

Tehát a válasz: Nem létezik  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #13946 Dátum: 2015.10.27 kedd, 08:42:49 »

Az létezik hogy a mondeo mk3 -as  xenonja megegyezik a golf 3 xenonjával? (Lámpatestre gondolok,nem az izzóra    nyes)
Nem tévesztettél véletlen topikot? wow1 Ez nem a humor  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13947 Dátum: 2015.10.27 kedd, 11:04:37 »

- egy év használat után a helyzetjelző (T10 3W!!!!) izzó körül meg voltak olvadva a műanyagok

Nekünk egy 2009-es Focus a második autóba a családban, minden gyári rajta, és annak is meg van fekedetve/szürkülve a helyzetjelző körül a műanyag, a rendszám világításnál meg konkrétan fekete a foglalat vége, oda tettem is LED-et.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #13948 Dátum: 2015.10.27 kedd, 11:55:50 »

Nekünk egy 2009-es Focus a második autóba a családban, minden gyári rajta, és annak is meg van fekedetve/szürkülve a helyzetjelző körül a műanyag, a rendszám világításnál meg konkrétan fekete a foglalat vége, oda tettem is LED-et.

amúgy nekem a hátsó gyári lámpánál a helyzetjelző / féklámpa kombónál olvadt meg az alaplap és a búra is picit.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #13949 Dátum: 2015.10.27 kedd, 12:01:18 »

amúgy nekem a hátsó gyári lámpánál a helyzetjelző / féklámpa kombónál olvadt meg az alaplap és a búra is picit.

Nekem az még nem égett ki, nem szedtem szét. Bár ~2-3 éve bent van a DRL ez nagyon jótékony neki. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 285 286 ... 323   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.