Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 21:04:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 323   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Izzó, Xenon, LED  (Megtekintve 4816148 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1608



« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 16:23:31 »

Hát ezt nem tudom. Majd holnap hajnalban szaglászok sűrűn, hogy nincs-e égett szag. Remélem azért az órák hátlapja nem ég el... szomoru1
Tomi3118!
Megtennéd, hogy készítessz egy közeli fotót (és be is csatolod ide Smiley ) a két eltérő izzóról? Az FZ20-assal megfelelne.
Lámer kérdés: A műszerfalizzók adják a színt (azaz színesek az izzók), vagy a műszerlap színezett a megfelelő helyeken, esetleg az izzók körüli búra színezett?
Köszönettel:
f
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 17:09:40 »

Hát ezt nem tudom. Majd holnap hajnalban szaglászok sűrűn, hogy nincs-e égett szag. Remélem azért az órák hátlapja nem ég el... szomoru1
Tomi3118!
Megtennéd, hogy készítessz egy közeli fotót (és be is csatolod ide Smiley ) a két eltérő izzóról? Az FZ20-assal megfelelne.
Lámer kérdés: A műszerfalizzók adják a színt (azaz színesek az izzók), vagy a műszerlap színezett a megfelelő helyeken, esetleg az izzók körüli búra színezett?
Köszönettel:
f

Az izzók nem színesek.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 18:46:36 »

Tehat keszon. Ha nem jar a moci, es ugy kapcsolom fel, akkor eloszor villog mind2 lampa. A jobb oldali termeszetesen jobban, es tovabb. Ha jaro mocinal kapcsolom fel, akkor nem villognak. Ez gondolom a halodo aksim miatt lehet !?

Állítólag minden Mondeo ilyen, amibe utólag van beszerelve.
Akku dologba, vagy gyári, vagy Hoppecke!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 18:52:17 »

És te elolvastad? ÓCCSÓ akksira kérdezett rá, nem 20-30-40000 Ft-os kategória az. Amúgy tényleg nem értem, mire a drága akksi... tovább birja töltés nélkül, na és? Álló motornál akarod égetni a refit órákig?! Vagy 2-3 évvel tovább húzza, 2-3* annyi pénzért... Ennél egyszerűbb az óccsó perion, ami ráadásul nem is akkora trágya, én is, erősítő mellett is ezt használom, 2 éve tökéletes.
Legközelebb arra figyuzzál, mit kérdez, nem kell mindenkivel megvetetni a legtutibb árut  integet2
Angellel egyetértek, a Motorcraft annyi pénzért már nagyon megéri

Nyáron benne hagyni a hűtőtáskát, este a belső világítást bekapcsolva hagyni, ameddig pakolsz, rádiót hallgatni, stb... Jobb az, ha tovább bírja! Egy hoszabb állásba a riasztó is csak szívja, és nincs töltés!
Jobb vigyázni az olcsó gagyikkal, nekem azt hiszem pont a Perion legolcsóbb aksi után ment el az autó elektromos rendszere.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 19:15:24 »

A km óra stekkerjét lehúztad, vagy sikerült e nélkül kicserélni az izzókat?

Az az igazság, hogy le akartam húzni, de nem sikerült. Fogalmam sincs, hogy milyen irányba kellene lehúzni és mit kell kiakasztani benne, hogy lejöjjön.  falbav Úgyhogy a fennmaradt stekkerrel cseréltem. De ki lehet annyira fordítani az órablokkot, hogy simán hozzáférsz az izzókhoz. Na, a "simán" talán nem a legjobb kifejezés, de ha van egy csőrösfogód, akkor nem nagy probléma. nyes
Kösz Tomi!
Végre egy normális program hétvégére: műszerfal izzó csere! taps  nyes wave
Ja meg egy 1,6 TDCi C-max gázolajszűrő csere, hú de el van azon dugva a szűrő. Hiába nem mondeo, de attól függetlenül nagyon jó autó, és az a puha járás.... eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 21:01:33 »

Rendeltem boltban 2800 ft. pár.
De Somi azt irta itt a topikban hogy a bárdinál kedvezménnyel 1800 ft. de azt nem irta hogy db.vagy pár.
Naplózva

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 21:04:26 »

Én a fiestába vettem (aztán meg kiderült, mégsem, és vissza az egész) motorcraftot, asszem 12e (vagy 18e). Ha kell tipp, elmondom, hogyan.

nah, mond a tippet lecci ! 50%, hogy szuksegem lehet uj aksira.

 worship

Hívj fel, vagy írj egy pü-t. De az aksit méresd ki. Az a tuti...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 21:57:00 »

Megtennéd, hogy készítessz egy közeli fotót (és be is csatolod ide Smiley ) a két eltérő izzóról? Az FZ20-assal megfelelne.

Csak kicsit látszik, hogy a jobb oldala sötétebb, de tényleg egy árnyalattal csak.

Íme:

Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1608



« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 21:59:55 »

Csak kicsit látszik, hogy a jobb oldala sötétebb, de tényleg egy árnyalattal csak.
Íme:

Nagyon gyors vagy köszi! Én igazán a két különböző teljesítményű (méretű??) régi (esetleg új) izzókra gondoltam (nem beszerelve, csak úgy kint). Bocs ha félreérthető voltam.
S továbbra is kérdezném, hogy mi adja a zöld/piros/stb. színt? Műszerlap vagy valami színezett házikó?
Köszönöm!!!
f
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.10 hétfő, 22:02:34 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 22:06:46 »

Nagyon gyors vagy köszi! Én igazán a két különböző teljesítményű (méretű??) régi (esetleg új) izzókra gondoltam (nem beszerelve, csak úgy kint). Bocs ha félreérthető voltam.
S továbbra is kérdezném, hogy mi adja a zöld/piros/stb. színt? Műszerlap vagy valami színezett házikó?
Köszönöm!!!
f

Hát az izzókat eszembe se jutott lefényképezni, azok sima üveglábas izzók, a Tescoba ha bemész, most a kisebbik van mindenhol, Ring márkájú, a nagyobbik az sajnos nincs. De fehér kell, mert a műszer lapja adja a zöld színét a világításnak, a mutató meg piros megvilágítatlanul is.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 22:20:31 »

Megtennéd, hogy készítessz egy közeli fotót (és be is csatolod ide Smiley ) a két eltérő izzóról? Az FZ20-assal megfelelne.
Csak kicsit látszik, hogy a jobb oldala sötétebb, de tényleg egy árnyalattal csak.
Ime:
Tomi! Most látom, hogy pár száz km difivel ugyan annyi van az én TDDi-mben is.  laugh Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.11 kedd, 11:42:06 írta Joe » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1608



« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2007.12.10 hétfő, 22:28:23 »

Hát az izzókat eszembe se jutott lefényképezni...
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2007.12.11 kedd, 08:35:11 »

Csak kicsit látszik, hogy a jobb oldala sötétebb, de tényleg egy árnyalattal csak.

na lemaradtam már megint egy szerelgetésről? a kutyamindenit!  nyes worship
nekem meg kiégett az egyik rendszámvilágító ledem még korábban (két hónapja), és most szóltak a biztonsági őrök a kpunál, hogy jó a diszkófényem hátul, hol lehet ilyet venni... nézem, erre kiderült, hogy a másik led meg meggajdult és villog mint egy stroboszkóp. mondtam nekik, hogy ez nem szándékos, csak ilyenre változott. szóval szépen megy vissza oda is valami halogén cucc, mert ezektől aledes marhaságoktól már elszáll az agyam. két versenyző marad benn összvissz, a két első helyzetjelző, mert azok még kitartanak.
Tomi! keszonizzóponthunál vettem kék színű sofita izzót, de nem ledeset, hanem ilyen gázzal töltöttet. erősebb a fénye, mint a ledesnek és még fehérnek is mondható. 900 HUF per darab az ára. beraktam én is próbaképpen, de a közelébe se ér a gyári halogén sofita cuccnak. igaz lemértem a gyári volvosokat és jóval nagyobbak, mint amiket vettem (edes, gázos). ezek szerint ebből van több féle méret? mert a gyári pár milivel nagyobb ármérőjű és hosszabb is.  Embarrassed Huh? wave police
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2007.12.11 kedd, 09:10:33 »

Te elolvastad,vagy csak átfutottál rajta?
És te elolvastad? ÓCCSÓ akksira kérdezett rá, nem 20-30-40000 Ft-os kategória az. Amúgy tényleg nem értem, mire a drága akksi... tovább birja töltés nélkül, na és? Álló motornál akarod égetni a refit órákig?! Vagy 2-3 évvel tovább húzza, 2-3* annyi pénzért... Ennél egyszerűbb az óccsó perion, ami ráadásul nem is akkora trágya, én is, erősítő mellett is ezt használom, 2 éve tökéletes.
Legközelebb arra figyuzzál, mit kérdez, nem kell mindenkivel megvetetni a legtutibb árut  integet2
Angellel egyetértek, a Motorcraft annyi pénzért már nagyon megéri
Na figyuszka! wave
1.Én azt tapasztaltam 3hete hogy 20e-nél kezdődnek a perion akksik!Most egynek amit Fusim javasolt,Exide
ebből a legolcsóbb a 44Ah-is a leggyengébb Classic széria 18ezer akárhányszáz.
Én igaz a perionokat meg sem néztem,de ennek a történelmi  az oka.
Továbbá amiért én ezt a tipust javasoltam az és ezzel az árral,Hogy ELFOGADHATATLANNAK tartom egy kétezres
kocsit miért szerelnek 43Ah akksival!/én tudom a választ!/
Visszatérve:én egy 65AH akksit javasoltam ezért a pénzért,és ez a lényeg.
Amit Angel javasolt:Ő eleve, jelenleg 2féle árral jelőlte meg,tehát ha a drágábbik a helyes ár akkor már kérdéses.
A gyári akksik mint MOtorkraft,tulárazott és versenyben szvsz alulmaradna  olyan termékekkel,gyártókkal szemben akik csak akksikat gyártanak.Szerintem mint minden mást,névtelenül veszik,
és saját égisz alatt értékesítik./de ettől a feledatát biztos jól ellátja!/Csak az életkor kédéses,de ez minden tipusra
igaz,még a híres exidével is voltak gondok,ezt csak hallomásból tudom nem biztos forrásból.De a nagy számok törvénye alapján minden tipusban előfordulhatnak hibák,ezért vagy azért.

ui:most beugrott,az eladó/aki én ismereteim szerint legalább 5-6éve forgalmaz/szó szerint mondta a perion,1-2év
és csak annak kinálja,aki eladásra veszi az autóhoz,mert mégis az a legolcsóbb.  integet2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2007.12.11 kedd, 10:54:36 »

Rendeltem boltban 2800 ft. pár.
De Somi azt irta itt a topikban hogy a bárdinál kedvezménnyel 1800 ft. de azt nem irta hogy db.vagy pár.

köszi szépen!
 wave
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2007.12.11 kedd, 10:55:16 »

perion, akksi
hmm, nem tom, én auchanba vettem még anno, ott most is van olcsóért 55AH-s típus, bár én akksiból sose csináltam felhajtást. Története csak annyi, hogy a nissan priméránkba vett (7-8 éve volt) Bosh zselés csodaaksi, akkor 50-60 ezer forintér vesztegették, ugyanúgy 3 évet húzott, mint az olcsóbb (akkor 5-10000 ft) típusok. De tegyen mindenki belátása szerint, én inkább a "fontosabb" alkatrészeknél, anyagoknál nem spórolok. (pl motorcraft olaj kizárva!)
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2007.12.11 kedd, 10:58:59 »

Amit Angel javasolt:Ő eleve, jelenleg 2féle árral jelőlte meg,tehát ha a drágábbik a helyes ár akkor már kérdéses.

Mert nem emlékszem rá, de nekem az olcsóbb rémlik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2007.12.11 kedd, 11:00:21 »

Sziasztok!

Had beszéljek már bele kicsit, mégha nem is telefon ez!  vigyor3

Nekem ehhez az új szerzeményemhez nem volt jó akksi.
Apám vett nekem kedvezménnyel Banner akksit.
Azt nem tudom, hogy mekkora Ah, de nyilván nem kicsi kell a V6-hoz!  hehe eplus2
Azt hiszem 26e Ft volt. Szerintem megéri jó akksit venni. Mi van, ha nagy hidegbe csak az az 0,1-0,2V kell, hoigy ne csak a relét kattogtassa indítózáskor?! Mert az csöcs lenne, főleg messze otthonról.
Mondjuk én a kocsira semmi pénzt nem sajnálom, ha alkatrész kell hozzá. (Az olaj is Mobil1 5W-30, drága lenne az is kedvezmény nélkül)
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2007.12.11 kedd, 11:03:36 »

hmm, nem tom, én auchanba vettem még anno, ott most is van olcsóért 55AH-s típus, bár én akksiból sose csináltam felhajtást. Története csak annyi, hogy a nissan priméránkba vett (7-8 éve volt) Bosh zselés csodaaksi, akkor 50-60 ezer forintér vesztegették, ugyanúgy 3 évet húzott,
Ja,ja értem én,de most poénra tudod a napi árát a perionnak?
/mellesleg az általad említett tipus(,szándékosan nem írom ki melyik,),na az a legnagyobb talány az autós éveim alatt.Hogy aki ilyen jó elektronikákat gyárt,gyertyát stb.minek kell az akksival a hírnevét hazavágni?
/öcskös is kettöt vitt vissza egy éven belül belőle/A generátora jó volt,mivel ez volt a gari feltétele
mindkétesteben rámértek,mást tipust kapott utána vagy ötöt kihuzott vele,amivel végül is eladta az autót.
Igaz nappal is lámpával járt.De ezt nem tőlem tanulta. eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2007.12.11 kedd, 11:06:07 »

Sziasztok!

Had beszéljek már bele kicsit, mégha nem is telefon ez!  vigyor3

A lámba buráid ki vannak már pucolva?

Hogy áll a verdád küldj egy püt. eljen
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2007.12.11 kedd, 11:20:19 »

Azt nem tudom, hogy mekkora Ah, de nyilván nem kicsi kell a V6-hoz!  hehe eplus2

Mindenesetre nagy akksi csak dízelhez kell, de ott is inkább a td-hez.
A v6-hoz nem kell rettentőnagy akksi.
A TDCi indul rendesen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2007.12.11 kedd, 11:47:13 »

(pl motorcraft olaj kizárva!)

A legjobb olaj! eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2007.12.11 kedd, 11:50:08 »

A legjobb olaj! eljen
Akkor süssd meg benne fejegységedet, úgysem műxik eplus2 vigyor3
Vagy egyszer áldozz rá, és próbáld ki, milyen a castrol, omw bixxol, mobil1, és rá fogsz jönni, hogy érezhető, és hallható a különbség Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2007.12.11 kedd, 11:55:42 »

Akkor süssd meg benne fejegységedet, úgysem műxik eplus2 vigyor3
Vagy egyszer áldozz rá, és próbáld ki, milyen a castrol, omw bixxol, mobil1, és rá fogsz jönni, hogy érezhető, és hallható a különbség Wink

Kastrol meg volt.... Nem kell.
Eddig a gyári Mobil volt, most BP, semmi változás, romlás...
Amióta ezt használom nem érdekel, ha kicsit elcsúszik a szervíz. Főleg, hogy most 9500km-nél megtörtént. hehe
Semmi negatív élmény azóta. Elötte volt...
Ja, és ezt a közvetlen környezetemben 7-8-an használják hasonló megelégedettséggel...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2007.12.11 kedd, 12:13:59 »

Mindenesetre nagy akksi csak dízelhez kell, de ott is inkább a td-hez.
A v6-hoz nem kell rettentőnagy akksi.
A TDCi indul rendesen.
Igaz,de érdekes:hogy a hengerszám/köbcenti miatt a v6-hoz kéne....,a nagyobb nyomaték leküzdéséhez-megforgatásához
pedig a dieselhez kell nagyobb akku.
Nem?
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2007.12.11 kedd, 12:28:42 »

Igaz,de érdekes:hogy a hengerszám/köbcenti miatt a v6-hoz kéne....,a nagyobb nyomaték leküzdéséhez-megforgatásához
pedig a dieselhez kell nagyobb akku.
Nem?
A dízelnél van izzítás is, ami nem kis áramfelvételt jelent. Miután ezzel megizzasztottad az aksit, még meg is kell forgatnia a motort.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2007.12.11 kedd, 13:13:11 »

A dízelnél van izzítás is, ami nem kis áramfelvételt jelent. Miután ezzel megizzasztottad az aksit, még meg is kell forgatnia a motort.
Bár azt nemtudom mennyit vesz fel pontosan,de 2-3évig jártam egy HDI Jumrerrel,és akksit is cseréltem
nem kis darab! eplus2 eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2007.12.11 kedd, 13:15:17 »

Igaz,de érdekes:hogy a hengerszám/köbcenti miatt a v6-hoz kéne....,a nagyobb nyomaték leküzdéséhez-megforgatásához
pedig a dieselhez kell nagyobb akku.
Nem?
A dízelnél van izzítás is, ami nem kis áramfelvételt jelent. Miután ezzel megizzasztottad az aksit, még meg is kell forgatnia a motort.
A TDCi-k nemigen izzítanak csak olyan -20 körül. Így ez kilőve.
Igazából amint Angel is írta a TDCi sokkal jobban indul mint a TDDi az elvéből adódóan. Mindkettő komolyabb igénybevétel mint egy benyás V6, mivel itt kop.viszony úgy 19:1-hez, míg benyásnál úgy 10:1-hez. Ha mozgatandó súlyokra nézzük ugyanez a helyzet. A TDCi-ben, és a TDDi-ben épp a kompresszó miatt minden nehezebb mint benyás társainál.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2007.12.11 kedd, 18:49:20 »

Igaz,de érdekes:hogy a hengerszám/köbcenti miatt a v6-hoz kéne....,a nagyobb nyomaték leküzdéséhez-megforgatásához
pedig a dieselhez kell nagyobb akku.
Nem?
A dízelnél van izzítás is, ami nem kis áramfelvételt jelent. Miután ezzel megizzasztottad az aksit, még meg is kell forgatnia a motort.
A TDCi-k nemigen izzítanak csak olyan -20 körül. Így ez kilőve.
Igazából amint Angel is írta a TDCi sokkal jobban indul mint a TDDi az elvéből adódóan. Mindkettő komolyabb igénybevétel mint egy benyás V6, mivel itt kop.viszony úgy 19:1-hez, míg benyásnál úgy 10:1-hez. Ha mozgatandó súlyokra nézzük ugyanez a helyzet. A TDCi-ben, és a TDDi-ben épp a kompresszó miatt minden nehezebb mint benyás társainál.
Tavaly a TDDi kiégett négy izzítógyertyával -15-ben pöccre alapjárat ingadozás nélkül indult.
Az elvéből adódóan miért indulna jobban a TDCi?...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2007.12.11 kedd, 18:50:04 »

(pl motorcraft olaj kizárva!)

A legjobb olaj! eljen

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2007.12.11 kedd, 18:50:36 »

A legjobb olaj! eljen
Akkor süssd meg benne fejegységedet, úgysem műxik eplus2 vigyor3
Vagy egyszer áldozz rá, és próbáld ki, milyen a castrol, omw bixxol, mobil1, és rá fogsz jönni, hogy érezhető, és hallható a különbség Wink


Ezeket nem minőség ellenörzi a Ford! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2007.12.11 kedd, 18:58:29 »


Hát az izzókat eszembe se jutott lefényképezni, azok sima üveglábas izzók, a Tescoba ha bemész, most a kisebbik van mindenhol, Ring márkájú, a nagyobbik az sajnos nincs. De fehér kell, mert a műszer lapja adja a zöld színét a világításnak, a mutató meg piros megvilágítatlanul is.
Szia Tomi!
Ma kerestem ilyen izzókat, de kicsiben itt Móron minden boltban csak 1,2W-osat tudtak volna adni, 3W-osban pedig akkora méretűt, mint ami a helyzetjelzőben van. Nem tudom ekkora méretű kell bele? Tényleg 2,3 W-osak a kicsik?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2007.12.11 kedd, 19:41:19 »

Nem tudom ekkora méretű kell bele? Tényleg 2,3 W-osak a kicsik?

Na, lefényképeztem neked a kicserélt izzókat, tehát ezek voltak benne eredetileg. A kicsi úgy 1,5 cm, a nagy kb. 2,5.

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2007.12.11 kedd, 19:49:03 »


Na, lefényképeztem neked a kicserélt izzókat, tehát ezek voltak benne eredetileg. A kicsi úgy 1,5 cm, a nagy kb. 2,5.
Köszönöm! Nagyon rendes vagy! worship worship wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2007.12.11 kedd, 20:16:43 »

Na, lefényképeztem neked a kicserélt izzókat, tehát ezek voltak benne eredetileg. A kicsi úgy 1,5 cm, a nagy kb. 2,5.

nédd má, megolvasztotta a vonyalzód a hő... ne rakd ilyen közel az izzóhoz  eplus2 wow1 Wink nyes
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2007.12.11 kedd, 21:06:19 »

Na, lefényképeztem neked a kicserélt izzókat, tehát ezek voltak benne eredetileg. A kicsi úgy 1,5 cm, a nagy kb. 2,5.
A profizmus és precizitás nem ismer határokat.  worship
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2007.12.11 kedd, 21:14:05 »

A profizmus és precizitás nem ismer határokat.  worship

Az áldozat az volt, hogy a rossz lábammal lemenni a negyedikről, meg vissza...  wow1 De a kedves kollégákért ezt is vállalom! nyes
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2007.12.11 kedd, 23:01:09 »

Ezeket nem minőség ellenörzi a Ford! Smiley

Amilyen Mobil1-et én öntögetek a kocsikba, arra rá is van írva a Ford védjegye, tehát tud róla a Ford, és túlteljesít mindenféle Fordos szbványt.
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2007.12.12 szerda, 07:34:36 »

Amilyen Mobil1-et én öntögetek a kocsikba, arra rá is van írva a Ford védjegye, tehát tud róla a Ford, és túlteljesít mindenféle Fordos szbványt.

igen, vannak ilyen olajok is. csak ezeket nem a tuskóban kell keresni mobil1 néven... eplus2
én is fordos olajat rakok a kocsiba, mégpedig Aral HighTronic-F-et, azaz direkt Ford motorokhoz ajánlott olajat (ez jelenti az F-et) és árban valamint tudásban is messze felülmúlja a gyáriakat, ja meg még a Ford minősíti is. literje a csúcs Mobil1-esekhez hasonló, most éppen 3950 Ft volt literje nagyker áron.
de hogy mi köze ennek a xenonhoz nem tudom!  taps taps taps taps worship eplus2 police
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2007.12.12 szerda, 16:40:49 »

Ezeket nem minőség ellenörzi a Ford! Smiley

Amilyen Mobil1-et én öntögetek a kocsikba, arra rá is van írva a Ford védjegye, tehát tud róla a Ford, és túlteljesít mindenféle Fordos szbványt.

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2007.12.12 szerda, 17:00:41 »

Ford minősíti is. literje a csúcs Mobil1-esekhez hasonló, most éppen 3950 Ft volt literje nagyker áron.

de hogy mi köze ennek a xenonhoz nem tudom!  taps taps taps taps worship eplus2 police
Kicsit messzire jutott az akksitémából kiindult motorkraft kiértékelése. eplus2

Azért ezek a liter/ft adatok elég hátborzongatók ennyiért már korrekt  cucc van,ilyenek ....pias

mellesleg még mindig nem ég a helyzetjelzőm,.... szomoru1 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2007.12.14 péntek, 13:35:53 »

Most végeztem a műszerfal izzók cseréjével,nagyon sokat segített Wyctor leírása és Tomi 3118 infói  worship worship
Annyival kiegészíteném, hogy 3Wattosból 4 db van, a kicsik pedig 1,2 Wattosak nem 2,3 és 6db van belőlük.
Én lesz ami lesz lehúztam a stekkert nem sz.roztam, de minden működik így utólag.
Így néz ki hátulról az óra (egy kis izzó már ki van véve):
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2007.12.14 péntek, 15:10:14 »

Most végeztem a műszerfal izzók cseréjével,nagyon sokat segített Wyctor leírása és Tomi 3118 infói  worship worship
Annyival kiegészíteném, hogy 3Wattosból 4 db van, a kicsik pedig 1,2 Wattosak nem 2,3 és 6db van belőlük.
Én lesz ami lesz lehúztam a stekkert nem sz.roztam, de minden működik így utólag.
Így néz ki hátulról az óra (egy kis izzó már ki van véve):

Tényleg, színes izzót lehet kapni? Nem is ezzel a résszel van bajom, hanem a középkonzollal. Az a zöld nem az igazi.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1608



« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2007.12.14 péntek, 15:37:53 »

Én lesz ami lesz lehúztam a stekkert nem sz.roztam, de minden működik így utólag.
Így néz ki hátulról az óra (egy kis izzó már ki van véve):
Ezt a képet hiányoltam  integet2  eljen
Lámer kérdés mindenkihez: Ha lehúzod a stekkert, akkor mi sérülhet, vagy mit "felejthet" el a masina??
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
takee
Vendég
« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2007.12.14 péntek, 17:08:07 »

Kérdés: Ha teszek be kék ledet a műszerfalvilágítás helyére, akkor milyen színe lesz a számlapnak? (a számlap adja ugye a zöld fényt)
Emiatt más lesz a szín (nem kék)?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2007.12.14 péntek, 17:23:25 »

Kérdés: Ha teszek be kék ledet a műszerfalvilágítás helyére, akkor milyen színe lesz a számlapnak? (a számlap adja ugye a zöld fényt)
Emiatt más lesz a szín (nem kék)?

Kicsit Ződ lesz. Le kell melegíteni - hajszárítóval - a számlapot és kiszedni a zöldítést vagy plazmaszámlap Wink http://www.vatera.hu/ford_mondeo_mki_mkii_tuning_feher_plazma_szamlapok_46141668.html ha érdekel leszedem az aukciót.
Naplózva
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2007.12.14 péntek, 18:43:06 »

Tényleg, színes izzót lehet kapni? Nem is ezzel a résszel van bajom, hanem a középkonzollal. Az a zöld nem az igazi.

Az óra így néz ki kék leddel:
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2007.12.14 péntek, 18:47:59 »

Tényleg, színes izzót lehet kapni? Nem is ezzel a résszel van bajom, hanem a középkonzollal. Az a zöld nem az igazi.

Az óra így néz ki kék leddel:

ez király  eljen

Hogy is lehet ilyet csinázni?
Naplózva
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2007.12.14 péntek, 19:00:23 »

Hogy is lehet ilyet csinázni?

Nekem Roland csinálta:
http://www.szamlapok.hu/modules/index/

Plazma számlap került bele, és az egész müszerfal, ablakemelő-kapcsolók kék ledre lettek kicserélve.
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2007.12.14 péntek, 19:14:50 »

Hogy is lehet ilyet csinázni?

Nekem Roland csinálta:
http://www.szamlapok.hu/modules/index/

Plazma számlap került bele, és az egész müszerfal, ablakemelő-kapcsolók kék ledre lettek kicserélve.

Mennyi volt ez így cakk-pakk?
Hova valósi Roland?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 323   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.