Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 20:19:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó  (Megtekintve 589020 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #750 Dátum: 2016.05.17 kedd, 22:20:41 »

hibakódot kéne olvasni, hátha betárolt valamit

Voltam vele szakszervizben. Kideritették h a váltónak nincs baja, viszont az akksi zárlatos. TCMet meg a karosszeria tartozekokat alarmoztatja, valszeg ezert jott elo.
Az akksi az gyári uj 3 honapos viszont, mert januárban cserelték, úgyhogy gariztatás lesz ott ahol belerakták.
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #751 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 16:46:59 »



Jó ez a póversnitt

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3596163/Up-70-0000-Ford-owners-join-class-action-sue-car-maker-dangerous-PowerShift-transmission-cause-sudden-acceleration-difficulty-stopping-braking.html
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #752 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 18:35:32 »

Azt azért tegyük hozzá, hogy ez a mondeokat nem érinti.
Különbség van pshift és pshift között. Nem nevezik meg a típust, de gyanítom a 6dct250-ről van szó ami száraz, nem az olajos mint ami a mondeokban van 6dct450.
A szárazkuplungosokkal a csalószoftveresek is szívnak.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #753 Dátum: 2016.05.19 csütörtök, 21:41:22 »

Azt azért tegyük hozzá, hogy ez a mondeokat nem érinti.
Különbség van pshift és pshift között. Nem nevezik meg a típust, de gyanítom a 6dct250-ről van szó ami száraz, nem az olajos mint ami a mondeokban van 6dct450.
A szárazkuplungosokkal a csalószoftveresek is szívnak.


Így-így.
Duplakuplungost csak olajost szabad venni. Bármelyik márkából.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
haro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #754 Dátum: 2016.05.24 kedd, 17:07:21 »

Sziasztok!

Tudnátok nekem mondani (nem gyári) fogyasztási adatokat?
Naplózva

MK4 Mondeo 2007 2.0 TDCI 140 le
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #755 Dátum: 2016.05.24 kedd, 17:08:43 »

Sziasztok!

Tudnátok nekem mondani (nem gyári) fogyasztási adatokat?

pl nekem városban 14.4 is volt  eplus2

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
haro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2016.05.24 kedd, 17:23:26 »

pl nekem városban 14.4 is volt  eplus2


Extrém! Smiley
Tartósan 100-al mennyit ír a computer?
Mennyivel eszik, ehet többet, mint egy kézi váltós?
Naplózva

MK4 Mondeo 2007 2.0 TDCI 140 le
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #757 Dátum: 2016.05.24 kedd, 17:27:03 »

Extrém! Smiley
Tartósan 100-al mennyit ír a computer?
Mennyivel eszik, ehet többet, mint egy kézi váltós?

mondjuk a 3.0 V6 és a 2.5T súly miatt nem extrém Cheesy Én a Jeep-emre írtam

Annó a mondim nem evett érezhetően többet mint a manuális. Nagyon függ a felhasználás jellegétől. Ha sok a város, akkor lehet max 1L-el több mint a manuális, de ésszel ez féllityi alá is levihető, de ez már hit vita, mert 300Huf/100km csak városról beszélünk
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
haro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #758 Dátum: 2016.05.24 kedd, 17:29:30 »

mondjuk a 3.0 V6 és a 2.5T súly miatt nem extrém Cheesy Én a Jeep-emre írtam

Annó a mondim nem evett érezhetően többet mint a manuális. Nagyon függ a felhasználás jellegétől. Ha sok a város, akkor lehet max 1L-el több mint a manuális, de ésszel ez féllityi alá is levihető, de ez már hit vita, mert 300Huf/100km csak városról beszélünk

Jogos! Smiley
Egy 2.0 tdci-re gondoltam 140 lóval.
Naplózva

MK4 Mondeo 2007 2.0 TDCI 140 le
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2016.05.24 kedd, 18:10:00 »

Sziasztok!

Tudnátok nekem mondani (nem gyári) fogyasztási adatokat?

Egy-egy bedobott szám helyett nem inkább a www.spritmonitor.de oldalt kéne böngészni?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #760 Dátum: 2016.05.24 kedd, 18:12:21 »

Egy-egy bedobott szám helyett nem inkább a www.spritmonitor.de oldalt kéne böngészni?

 worship az a nyerő
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #761 Dátum: 2016.05.24 kedd, 21:41:11 »

Sziasztok!

Tudnátok nekem mondani (nem gyári) fogyasztási adatokat?
csak város 10-12l, csak országút 5,5-5,8(tempomat 100) (mk4 2.0tdci awf21 140le)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #762 Dátum: 2016.05.24 kedd, 21:41:38 »

pl nekem városban 14.4 is volt  eplus2


az a töltésmérő volt, nem? vigyor3 eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #763 Dátum: 2016.05.24 kedd, 21:43:50 »

mondjuk a 3.0 V6 és a 2.5T súly miatt nem extrém Cheesy Én a Jeep-emre írtam

Annó a mondim nem evett érezhetően többet mint a manuális. Nagyon függ a felhasználás jellegétől. Ha sok a város, akkor lehet max 1L-el több mint a manuális, de ésszel ez féllityi alá is levihető, de ez már hit vita, mert 300Huf/100km csak városról beszélünk
levihető, ha csak lehelled a pedál-t. ha tartani akarod a forgalmat, netán haladni is, akkor simán 3000-ig forgatja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #764 Dátum: 2016.05.24 kedd, 21:46:30 »

levihető, ha csak lehelled a pedál-t. ha tartani akarod a forgalmat, netán haladni is, akkor simán 3000-ig forgatja

mondjuk én inkább diktálom mint tartom a forgalmat. Nem nagyon szoktak a fekete grand csirkére villogni Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #765 Dátum: 2016.05.24 kedd, 21:57:09 »

mondjuk én inkább diktálom mint tartom a forgalmat. Nem nagyon szoktak a fekete grand csirkére villogni Cheesy
olyat még nem vezettem

navara is ilyen, bárhogy közlekedsz, kussban van mindenki hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #766 Dátum: 2016.05.28 szombat, 18:02:40 »

Sziasztok!
Ketszer olvastam vegig minden hozzaszolast,de meg mindig nem tudom, hogy nekem milyen valtom van,es kell e olajat cserelni benne.Megkoszonnem ha valaki felvilagositana a sotet elmemet.Egy hete vettem az autot.egesz jo,bar manualis benzines 2.0 mk3 utan,nekem az indulas lomha egy kicsit.De ezt majd megszokom,ugyis kozeledek 4. x-hez,ugyhogy nem ugralok mar.(allandoan).
Szoval kezdjek gyujteni valtoolajcserere vagy vegyek a penzbol fagyit a gyerekeknek?

Koszi.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #767 Dátum: 2016.05.28 szombat, 18:49:00 »

Sziasztok!
Ketszer olvastam vegig minden hozzaszolast,de meg mindig nem tudom, hogy nekem milyen valtom van,es kell e olajat cserelni benne.Megkoszonnem ha valaki felvilagositana a sotet elmemet.Egy hete vettem az autot.egesz jo,bar manualis benzines 2.0 mk3 utan,nekem az indulas lomha egy kicsit.De ezt majd megszokom,ugyis kozeledek 4. x-hez,ugyhogy nem ugralok mar.(allandoan).
Szoval kezdjek gyujteni valtoolajcserere vagy vegyek a penzbol fagyit a gyerekeknek?

Koszi.
Ha powershift lenne rá lenne írva a váltógombra.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #768 Dátum: 2016.05.28 szombat, 19:09:12 »

Ha powershift lenne rá lenne írva a váltógombra.

Koszi..
Nekem ilyen valtom van,erre aztan semmit nem irtak.

http://kepfeltoltes.hu/view/160528/IMG_1669_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #769 Dátum: 2016.05.28 szombat, 19:14:10 »

Koszi..
Nekem ilyen valtom van,erre aztan semmit nem irtak.

http://kepfeltoltes.hu/view/160528/IMG_1669_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
etis, alvázszám beír és kiírja milyen váltód van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #770 Dátum: 2016.05.28 szombat, 19:18:33 »

etis, alvázszám beír és kiírja milyen váltód van

azt a sok okossagot onnan masoltam ide Smiley,, mondom sotetseg van fent,es azt is hiaba olvastam el 200*. de az iment valasz kielegitett.erre semmi nincs irva,ugyhogy nem power.
szoval erre gondoltam,de ugy latom nem masoltam be.


Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     15.10.2009
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     60 sorozat
Motor:     2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó:     6-sebességes automata AWF21
Hajtás:     RHD FWD
Emisszió:     IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"GB"
Fényezés:     Hypnotic Silver
Belső anyag:     New York/Lux / Ebony
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #771 Dátum: 2016.05.28 szombat, 22:08:59 »

Ha powershift lenne rá lenne írva a váltógombra.

Nekem Powershift van, és nincs ráírva.
ETIS-ben kell megnézni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #772 Dátum: 2016.05.28 szombat, 22:43:01 »

Nekem Powershift van, és nincs ráírva.
ETIS-ben kell megnézni.

Érdekes. Biztos elnézték a gyárban. Én reklamálnék. Smiley
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #773 Dátum: 2016.05.28 szombat, 22:44:36 »

Nekem Powershift van, és nincs ráírva.
ETIS-ben kell megnézni.


Itt egy picivel feljebb bemásoltam amit az Etis ír róla. Igazándiból okosabb nem lettem
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #774 Dátum: 2016.05.28 szombat, 23:58:38 »

Itt egy picivel feljebb bemásoltam amit az Etis ír róla. Igazándiból okosabb nem lettem
Awf21 a sima automata.
6DCT450 a powershift
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 00:01:19 »

Awf21 a sima automata.
6DCT450 a powershift


Köszi.akkor ebbe kell olajat cserélni?
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 00:10:50 »


Köszi.akkor ebbe kell olajat cserélni?

érdemes 100eKm-kén olajat frissíteni benne
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 00:12:13 »

érdemes 100eKm-kén olajat frissíteni benne

Köszönöm.akkor a jovoheten olaj es szűrő cserék.
Köszi urak.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #778 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 00:34:52 »

Köszönöm.akkor a jovoheten olaj es szűrő cserék.
Köszi urak.

szűőt nem fogsz benne cseréltetni, mert az nagyon drága. A váltó közepében van és ahhoz teljesen szét kell borítani
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 00:36:33 »

szűőt nem fogsz benne cseréltetni, mert az nagyon drága. A váltó közepében van és ahhoz teljesen szét kell borítani

Nem arra szűrőre gondoltam,hanem olajszűrő,légszűrő,pollen szűrő Smiley a váltóban "csak" az olajat csereltetem.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 18:16:48 »

Üdv!

Sajnos nem egyedi eset volt legutobb, amikor kigyorsitásnál megtorpant, majd D-ben nem váltott tovább és bedobta az Engine Malfunction-t, majd a Transmission Service reqd. hibaüzenetet.  szomoru1
Ma ujra eljátszotta. Megálltam, P-be kapcsoltam, majd vissza D és egy marha nagyot rántott. Leállitottam, ujrainditottam, ekkor már hibaüzenet nem volt, D-be simán bekapcsolt, de sebességet nem váltott. S fokozatban tudtam váltani fel-le rángatás nélkül, de a motor teljesitménye kb a fele volt csak 2es fokozattol felfele. Hibaüzenet nem volt.
Ujra leállitottam, inditottam, semmi hibaüzenet és D-be is vált.
Ami eddig is feltünt, hogy 3-ban mintha kétszer váltana, mert beteszi, majd ugrik a fordulat kb 200at felfele. 4-ben pedig kis gázzal tartva a sebességet 1500-1800 között rángatozott.  szomoru1
Valaki esetleg találkozott ilyennel? Van ötlet mi lehet?  help
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #781 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 19:26:39 »

Üdv!

Sajnos nem egyedi eset volt legutobb, amikor kigyorsitásnál megtorpant, majd D-ben nem váltott tovább és bedobta az Engine Malfunction-t, majd a Transmission Service reqd. hibaüzenetet.  szomoru1
Ma ujra eljátszotta. Megálltam, P-be kapcsoltam, majd vissza D és egy marha nagyot rántott. Leállitottam, ujrainditottam, ekkor már hibaüzenet nem volt, D-be simán bekapcsolt, de sebességet nem váltott. S fokozatban tudtam váltani fel-le rángatás nélkül, de a motor teljesitménye kb a fele volt csak 2es fokozattol felfele. Hibaüzenet nem volt.
Ujra leállitottam, inditottam, semmi hibaüzenet és D-be is vált.
Ami eddig is feltünt, hogy 3-ban mintha kétszer váltana, mert beteszi, majd ugrik a fordulat kb 200at felfele. 4-ben pedig kis gázzal tartva a sebességet 1500-1800 között rángatozott.  szomoru1
Valaki esetleg találkozott ilyennel? Van ötlet mi lehet?  help

Ja igen, annyi még, hogy az első betorpanásnál, amikor hibaüzenet is bejött, akkor onnantól kezdve az ESP sárga ikonja folyamatosan világitott, de a gombja nem és nem is reagált. Motor ujrainditás után ez se jelzett már. Motorhibajelző kis ikon nem világitott egyszer se.

Egyébként két honapja vettem a kocsit, kb 600km-t mentem vele. Sajna magánszemélytől. Igy van esély reklamálni, ha nagy a baj?
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.05 vasárnap, 19:30:47 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #782 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 22:17:18 »

Ja igen, annyi még, hogy az első betorpanásnál, amikor hibaüzenet is bejött, akkor onnantól kezdve az ESP sárga ikonja folyamatosan világitott, de a gombja nem és nem is reagált. Motor ujrainditás után ez se jelzett már. Motorhibajelző kis ikon nem világitott egyszer se.

Egyébként két honapja vettem a kocsit, kb 600km-t mentem vele. Sajna magánszemélytől. Igy van esély reklamálni, ha nagy a baj?

Váltóolajszintet lehet ezekben ellenőrizni? Ha igen, nézd meg.
(ami tüneteket írsz, azok más vasaknál alacsony olajszintnél fordulnak elő néha)
Hibakódod van?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #783 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 22:21:23 »

Ja igen, annyi még, hogy az első betorpanásnál, amikor hibaüzenet is bejött, akkor onnantól kezdve az ESP sárga ikonja folyamatosan világitott, de a gombja nem és nem is reagált. Motor ujrainditás után ez se jelzett már. Motorhibajelző kis ikon nem világitott egyszer se.

Egyébként két honapja vettem a kocsit, kb 600km-t mentem vele. Sajna magánszemélytől. Igy van esély reklamálni, ha nagy a baj?

Ha jol tudom maganszemely eseten 6 honapod van, de bizonyitanod kell hogy tudott a hibarol.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #784 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 23:14:03 »

Ha jol tudom maganszemely eseten 6 honapod van, de bizonyitanod kell hogy tudott a hibarol.
és váltóra nem áll a szavatosság
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2016.06.05 vasárnap, 23:14:49 »

Ja igen, annyi még, hogy az első betorpanásnál, amikor hibaüzenet is bejött, akkor onnantól kezdve az ESP sárga ikonja folyamatosan világitott, de a gombja nem és nem is reagált. Motor ujrainditás után ez se jelzett már. Motorhibajelző kis ikon nem világitott egyszer se.

Egyébként két honapja vettem a kocsit, kb 600km-t mentem vele. Sajna magánszemélytől. Igy van esély reklamálni, ha nagy a baj?
egy olajfrissítést mindenképp meg kéne csinálni rajta, én addig nem is használnám így.

illetve gépre kéne dugni, mindenek előtt, hogy mit ír be olyankor hibakódnak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #786 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 06:59:10 »

Ha jol tudom maganszemely eseten 6 honapod van, de bizonyitanod kell hogy tudott a hibarol.
Hibakódot kellene olvasni. Ha vannak tárolt hibák, akkor tételesen fel van sorolva mennyi km.-nél volt az adott hibakód (TotDist).
Ha volt megvétel előtti km állásnál is ilyen hiba akár még bizonyítható is. Feltéve, hogy nem törölték eladás előtt.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #787 Dátum: 2016.06.06 hétfő, 07:19:39 »

Váltóolajszintet lehet ezekben ellenőrizni? Ha igen, nézd meg.
(ami tüneteket írsz, azok más vasaknál alacsony olajszintnél fordulnak elő néha)
Hibakódod van?


Mindenkinek köszönök a gyors segitő választ.  worship
Hibakódot nem tudok magam olvasni, de Alf forumtársunkkal a héten találkozom, Ő biztos segit ebben.
Ujrainditás után nem jelzett semmit a müszerpulton, még a motorhiba jelzőlámpa se világitott tovább a többinél ( anno ez jelezte ha hibát tárolt asszem)
Amugy az olajszintes hibát alátámasztja az, hogy az első esetben egy nagy huppanáskor, mig második esetben tegnap egy erős hosszu bal kanyarban csinálta a hibát?
A kocsit letettem, ma már a régi vassal jöttem és jelentkeztem több váltós szakihoz, az olajcserét/frissitést megcsináltatom amint lehet.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #788 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 16:33:50 »

Mindenkinek köszönök a gyors segitő választ.  worship
Hibakódot nem tudok magam olvasni, de Alf forumtársunkkal a héten találkozom, Ő biztos segit ebben.
Ujrainditás után nem jelzett semmit a müszerpulton, még a motorhiba jelzőlámpa se világitott tovább a többinél ( anno ez jelezte ha hibát tárolt asszem)
Amugy az olajszintes hibát alátámasztja az, hogy az első esetben egy nagy huppanáskor, mig második esetben tegnap egy erős hosszu bal kanyarban csinálta a hibát?
A kocsit letettem, ma már a régi vassal jöttem és jelentkeztem több váltós szakihoz, az olajcserét/frissitést megcsináltatom amint lehet.

Sikerült kideriteni, hogy a váltó és a motor is hibátlanul üzemel.  vigyor3 A MAF szenzor tiltotta be a motort intenziv kigyorsitásnál, mert a kábelevagy csatija valahol érintkezéshibás. Látható sérülés is van a sárga vezetéken a csati mellett egyből egy kisebb horzsolás a szigetelésen és látszik is a réz vezeték. Ez okozhat korrodálást és ellenállás változást a vezetékben, ha jól sejtem, ami fals jelekkel láthatja el a motort bizonyos esetekben.  rinya
Örömhir, hogy nem kell a váltót felujitani. Ettől még persze az olajfrissités már be van ütemezve.  eljen
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #789 Dátum: 2016.06.10 péntek, 07:59:38 »

egy kisebb horzsolás a szigetelésen és látszik is a réz vezeték. Ez okozhat korrodálást és ellenállás változást a vezetékben.
Ha hozzáér valamihez, az okozhat zárlatot, ha minden elemi szál sérül, akkor okozhat szakadást, de az, hogy kilóg a bele, az nem okoz olyan korróziót, ami akkora ellenállás változással járna, aminek bármi hatása lehetne egy ilyen gyengeáramú rendszeren, főleg nem bizonyos esetekben.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2016.06.10 péntek, 18:55:31 »

Ha hozzáér valamihez, az okozhat zárlatot, ha minden elemi szál sérül, akkor okozhat szakadást, de az, hogy kilóg a bele, az nem okoz olyan korróziót, ami akkora ellenállás változással járna, aminek bármi hatása lehetne egy ilyen gyengeáramú rendszeren, főleg nem bizonyos esetekben.

Akkor marad a bontott MaF és csere. De elötte azért átnézem a csöveket, hátha valahol kifuj. Vagy ha valahol lyukas vagy ereszt a cső, akkor a MaF nem jelezne hibát?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2016.06.10 péntek, 21:20:19 »

Akkor marad a bontott MaF és csere. De elötte azért átnézem a csöveket, hátha valahol kifuj. Vagy ha valahol lyukas vagy ereszt a cső, akkor a MaF nem jelezne hibát?
ha nem vagy tisztában az alapvető működéssel, akkor ne állj neki hibát keresni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2016.06.11 szombat, 10:14:14 »

ha nem vagy tisztában az alapvető működéssel, akkor ne állj neki hibát keresni vigyor3

Az alapvető müködéssel azért tisztában vagyok, köszönöm! Wink
A MaF cserét még megoldom én is. Az pedig a régi kocsiknál legalábbis okozhatottt problémát, ha fals levegőt szivott a motor. De lehet itt már ezzrl nincs baj, de ha padlógáznál magasabb fordulaton van baj, amikor a legnagyobb a szivás, akkor talán lehet, hogy egy csatlaozásnál bejut a plusz levegő. Vagy tévedek?  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2016.06.11 szombat, 12:59:35 »

Az alapvető müködéssel azért tisztában vagyok, köszönöm! Wink
A MaF cserét még megoldom én is. Az pedig a régi kocsiknál legalábbis okozhatottt problémát, ha fals levegőt szivott a motor. De lehet itt már ezzrl nincs baj, de ha padlógáznál magasabb fordulaton van baj, amikor a legnagyobb a szivás, akkor talán lehet, hogy egy csatlaozásnál bejut a plusz levegő. Vagy tévedek?  wave
az eddigi írásaid számomra nem ezt mutatják Wink

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #794 Dátum: 2016.06.11 szombat, 13:34:26 »

az eddigi írásaid számomra nem ezt mutatják Wink



A látszal néha csal. Szeretek mindenre rákérdezni alaposan, mert jobb a biztonság, ha hozzányulok a kocsihoz.
Amugy ma kivettem a MAF-ot, szép tiszta kivül belül, tömités is ép. Tdci topicba belinkeltem egy videót a felfedezett hibaforrásról.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #795 Dátum: 2016.06.11 szombat, 13:36:42 »

A látszal néha csal. Szeretek mindenre rákérdezni alaposan, mert jobb a biztonság, ha hozzányulok a kocsihoz.
Amugy ma kivettem a MAF-ot, szép tiszta kivül belül, tömités is ép. Tdci topicba belinkeltem egy videót a felfedezett hibaforrásról.

szerintem nincs azzal gond. Mi is tanulunk és ha van tapasztalat, akkor az meg segít.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2016.06.11 szombat, 13:46:30 »

szerintem nincs azzal gond. Mi is tanulunk és ha van tapasztalat, akkor az meg segít.

 eljen smile
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #797 Dátum: 2016.06.11 szombat, 14:15:04 »

A látszal néha csal. Szeretek mindenre rákérdezni alaposan, mert jobb a biztonság, ha hozzányulok a kocsihoz.
Amugy ma kivettem a MAF-ot, szép tiszta kivül belül, tömités is ép. Tdci topicba belinkeltem egy videót a felfedezett hibaforrásról.
dehogy csal. maf-ot nem ránézésre állapítjuk meg hogy rossze, hanem diagnosztikával menetközben élőadatból. attól hogy ránézésre jó még lehet vacak az érték amit visszaad az ecu-nak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #798 Dátum: 2016.06.11 szombat, 14:38:19 »

dehogy csal. maf-ot nem ránézésre állapítjuk meg hogy rossze, hanem diagnosztikával menetközben élőadatból. attól hogy ránézésre jó még lehet vacak az érték amit visszaad az ecu-nak

Egy szóval sem irtam, hogy attól még hogy ránézésre szép, még müködik is. Diaggal néztük, be is dobta a hibaüzenetet. De mielött kiadok x ezret egy ujra vagy bontottra, ránézek minden másra is.
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.11 szombat, 14:40:49 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #799 Dátum: 2016.06.11 szombat, 16:10:14 »

Egy szóval sem irtam, hogy attól még hogy ránézésre szép, még müködik is. Diaggal néztük, be is dobta a hibaüzenetet. De mielött kiadok x ezret egy ujra vagy bontottra, ránézek minden másra is.

hibakód egy dolog. leírtam már mit kéne csinálni, és akkor nem kell találgatni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.