Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 20:30:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1644928 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2003.11.17 hétfő, 00:31:00 »

peppin,
 
az öreg átpattan egy facelift TDCi -be, azt mondja kell neki a 6 gang 130 pacival. Smiley
Ha már így fennvagy ......
 
nem hiszed el de valamiér megértem, ezek a gondolatok az én agyamban is megfogalmazódtak egy ST 220-as kitt és egy brutál chip (valahol 200 ló körül) társaságában, de persze szigorúan fehér színben......
 
Sőt az sem lehetetlen hogy az álmok gyorsan valóra válnak.
 
Üdv:
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2003.11.17 hétfő, 00:37:00 »

Ha már így fennvagy ......
 
nem hiszed el de valamiér megértem, ezek a gondolatok az én agyamban is megfogalmazódtak egy ST 220-as kitt és egy brutál chip (valahol 200 ló körül) társaságában, de persze szigorúan fehér színben......
 
Sőt az sem lehetetlen hogy az álmok gyorsan valóra válnak.
 
Üdv:
Én is megértem, remélem ide adja majd pár körre. Smiley Az már biztos, Neki is fehér lesz, ez már hagyomány. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2003.11.17 hétfő, 10:24:00 »

Lacibá!
Ma elmentem Peppin kollegához az interface-ért. De amikor kipróbáltuk nálam nem működött egyik kábel-interface variáció sem. Igaz hogy az enyém 1.8 TD (elvileg ebben is az EEC V van), de 97. januári és a FORD szervízben már többször is kiolvasták VDS-el és FDS2000-el is.  
Amikor rádugtuk a csatlakozóra a sárga és a zöld LED világított, a gyujtás ráadása után már csak a zöld, és hiába indítottuk el a ScanTool-t, azzal a hibával állt le, hogy nem jönnek az adatok, de az interface jó. Mi lehet a probléma?  
Scratch kollegánál is ki kellene próbálni az interface-t!
Hat passz...
Dieselen soha nem teszteltem, de megprobalok utananezni a TIS CD-n hogy tenyleg ugyanazt a protokollt hasznalja-e. Mindenesetre ugy tunik, hogy egyaltalan nincs kommunikacio, mert kulonben villognanak a LED-ek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2004.01.20 kedd, 18:57:00 »

Hali!
Mi is teszteltük a Scantool féle PWM verziót egy 99-es 2000-es Zetec Mondeo II-vel és működött. Az mondjuk furcsa, hogy hibakód, még jeladó kiiktatására sem jelentkezett... És az is, hogy Check Controll lámpa sincs a műszerfalon. Ez normális?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2004.01.21 szerda, 10:50:00 »

Hali!
Mi is teszteltük a Scantool féle PWM verziót egy 99-es 2000-es Zetec Mondeo II-vel és működött. Az mondjuk furcsa, hogy hibakód, még jeladó kiiktatására sem jelentkezett... És az is, hogy Check Controll lámpa sincs a műszerfalon. Ez normális?
Ha lehuzod a MAF szenzort tuti ad hibat.
A Check Control lampa olyan autokon van, ahol a katalizator utan is van oxigen szenzor. A Mondeo nem ilyen. A Scantool fele ertelmezes szerint a szoftver "MIL lampaja vilagit" ha valami hibakod van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2004.02.11 szerda, 15:50:00 »

Lacibá + Peppin!
A diag kütyü milyen minimál laptopigényű -nem nevetni- P75, 24M RAM ölég W98-cal??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2004.02.13 péntek, 10:56:00 »

Hahó!!!
Itt vagytok és senki nem válaszol??? Ld: előző!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2004.02.13 péntek, 11:02:00 »

Hahó!!!
Itt vagytok és senki nem válaszol??? Ld: előző!
Bocs Napu!
 
Nem nevetek a gépen, mert volt idő amikor a seggemet a földhöz csapkodtam volna egy ilyenért.
Szerintem ha stabil elkertyeg vele, de ez a ScanTool és az ODB Lodger programok prociigényétől függ.
 
ODB II (readme szerint) elketyeg még a 98-al is.
 
A Scan Tool readme meg ezt írja:
Minimum System Requirements:
   - 486DX 25Mhz Processor
   - 4Mb RAM
   - Windows 95 or higher
   - DirectX 7 or newer
   - 640x480 display
   - Serial port
 
Így már asszem te is el tudod dönteni.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2004.02.13 péntek, 11:07:00 »

Peppin Uram!
Köszönöm, akkor igen! Ez egy ToshibaSatPro400CDT és egyelőre nem stabil, reszeljük. Tuc-tuc ebben esetleg szakmailag segítni? Majnem kidobták :-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2004.02.13 péntek, 16:12:00 »

Peppin Uram!
Köszönöm, akkor igen! Ez egy ToshibaSatPro400CDT és egyelőre nem stabil, reszeljük. Tuc-tuc ebben esetleg szakmailag segítni? Majnem kidobták :-(
napu  
 
Ez sajna már nem az én asztalom Smiley))
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2004.02.24 kedd, 10:33:00 »

számomra csak az nem tiszta, hogy mire is jó ez a műszer!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2004.02.25 szerda, 21:54:00 »

számomra csak az nem tiszta, hogy mire is jó ez a műszer!
Alapvetoen hibakodok kiolvasasara valamint nehany szenzor monitorozasara akar menet kozben is.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2004.02.27 péntek, 08:30:00 »

Hi !
Van nekem egy 94-es I-es Mondeom. Ahhoz lehet valami diagnosztikai kutyut kotni ? A kormany alatt a labnal van egy ilyen csatlakozo, ha ez jelent valamit.
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2004.02.27 péntek, 23:30:00 »

Hi !
Van nekem egy 94-es I-es Mondeom. Ahhoz lehet valami diagnosztikai kutyut kotni ? A kormany alatt a labnal van egy ilyen csatlakozo, ha ez jelent valamit.
bye
zacci
96 es utani tipusokhoz jo csak.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2004.03.10 szerda, 11:46:00 »

Hi !
 
Az en moncsim 94.12-havi. egyik mondeos srac azt mondta, hogy a motorterben az oktan szam allito mellett kene lennie diagnosztikai csatinak, amire ha rakotok egy izzot, akkor a computer lemorzezza nekem az esetleges hibakat. Nah, megneztem es nekem ott nincs ilyen 8( Viszont van a kormany alatt levo muanyag burkolatban egy ilyen stekker szeru cucli. Az mire jo ? Es akkor hol van a mondeomon a diag kivezetes Huh?
bye
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2004.03.10 szerda, 11:57:00 »

Hi !
 
Az en moncsim 94.12-havi. egyik mondeos srac azt mondta, hogy a motorterben az oktan szam allito mellett kene lennie diagnosztikai csatinak, amire ha rakotok egy izzot, akkor a computer lemorzezza nekem az esetleges hibakat. Nah, megneztem es nekem ott nincs ilyen 8( Viszont van a kormany alatt levo muanyag burkolatban egy ilyen stekker szeru cucli. Az mire jo ? Es akkor hol van a mondeomon a diag kivezetes Huh?
bye
Feltehetoleg az is valami diagnosztika cucc lesz, de nem a standard OBD2, amihez az interfesz jo.
A csatlakozon melyik erintkezok vannak bekotve?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2004.03.10 szerda, 14:01:00 »

96 es utani tipusokhoz jo csak.
Lacibá!
Össze vagyok törve, romokban heverek ... Peppinnel tettünk egy kísérletet, de 96.04. nem OK. Szóval nekem úgy tűnik csak és kizárólag az első kiadású mkII-től műxik :-( Kár!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2004.03.10 szerda, 21:53:00 »

Hello emberek!
 
Az volna a kérdésem, létezik-e olyan, hogy egy '97-es V6-hoz 125.000 Ft-ba kerül a motorvezérlő elektronika?? (Nem tuning, csak a sima gyári!) Nem sok az egy kicsit érte? Másrészt: létezik-e olyasmi, hogy ezt újra/át lehet programozni? Ha igen, tudtok-e valakit, aki foglalkozik ilyesmivel?
(Természetesen sürgős a dolog...)
 
Nagyon köszi!
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2004.03.11 csütörtök, 01:44:00 »

Hello emberek!
 
Az volna a kérdésem, létezik-e olyan, hogy egy '97-es V6-hoz 125.000 Ft-ba kerül a motorvezérlő elektronika?? (Nem tuning, csak a sima gyári!) Nem sok az egy kicsit érte? Másrészt: létezik-e olyasmi, hogy ezt újra/át lehet programozni? Ha igen, tudtok-e valakit, aki foglalkozik ilyesmivel?
(Természetesen sürgős a dolog...)
 
Nagyon köszi!
Üdv!
Bontóban kb 20K.
Igen , lehet teljesen törölni, majd új progit feltölteni.
Az az igazság hogy motorvezérlő hibáról még csak egyszer halottam , de ott is vannak kétségeim.Ha nem hegesztették az autót vagy nem csapott villám bele akkor kicsi az esély , hogy elszállt.(Az Aston Martinnak is ez a vezérlője!)
Mivel állapították meg, és mi a jelenség?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2004.03.11 csütörtök, 10:10:00 »

Bontóban kb 20K.
Igen , lehet teljesen törölni, majd új progit feltölteni.
Az az igazság hogy motorvezérlő hibáról még csak egyszer halottam , de ott is vannak kétségeim.Ha nem hegesztették az autót vagy nem csapott villám bele akkor kicsi az esély , hogy elszállt.(Az Aston Martinnak is ez a vezérlője!)
Mivel állapították meg, és mi a jelenség?
Szerintem is inkabb valami kontakthiba fele lehet. De olyanrol is hallottam mar (igaz Opel volt), hogy egy forrasztas hidegforrastasra sikeredett es a kulso homerseklet fuggvenyeben lett jo vagy rossz a kontaktus.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2004.03.11 csütörtök, 21:49:00 »

Na, hála az Égnek megoldódott! Szerencsére csak kontakthiba volt, méghozzá ott, ahol a "dobozba" bemennek a vezetékek. Nem is került sokba. 'Szal megvan.
 
Üdv!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2004.03.11 csütörtök, 23:13:00 »

Szerintem is inkabb valami kontakthiba fele lehet. De olyanrol is hallottam mar (igaz Opel volt), hogy egy forrasztas hidegforrastasra sikeredett es a kulso homerseklet fuggvenyeben lett jo vagy rossz a kontaktus.
Lacibá!
 
Jut eszembe, örömmel értesítelek, hogy elkopott a diagnosztikai műszerből még egy darab.
 
Lebékaszeműbb, gumigyorsulás technikus kollegánk tette rá a kezét.
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2004.03.15 hétfő, 10:36:00 »

Lacibá!
 
Jut eszembe, örömmel értesítelek, hogy elkopott a diagnosztikai műszerből még egy darab.
 
Lebékaszeműbb, gumigyorsulás technikus kollegánk tette rá a kezét.
 
Üdv
Ha az uzlet egyszer beindul nincs megallas..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2004.03.16 kedd, 11:53:00 »

Ha az uzlet egyszer beindul nincs megallas..
Volt már olyan mkI, amihez jó volt???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2004.03.16 kedd, 13:01:00 »

NEM
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2004.03.16 kedd, 13:15:00 »

NEM
Tudok egy megoldast uraim. Upgradelni kell MK2-re.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2004.03.16 kedd, 13:20:00 »

Tudok egy megoldast uraim. Upgradelni kell MK2-re.
Soseis! a többi censored ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2004.03.16 kedd, 14:49:00 »

Tudok egy megoldast uraim. Upgradelni kell MK2-re.
az a baj,hogy az MK1 szebb
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2004.03.16 kedd, 14:51:00 »

az a baj,hogy az MK1 szebb
Pacsi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2004.03.16 kedd, 15:06:00 »

az a baj,hogy az MK1 szebb
Avagy savanyu a szolo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2004.03.16 kedd, 15:46:00 »

Avagy savanyu a szolo
tudod az az érdekes,hogy itt mindenki küzd valami problémával csak az én "***"MK1-nek nincs soha semmi baja
most hogy van ez?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2004.03.16 kedd, 15:47:00 »

tudod az az érdekes,hogy itt mindenki küzd valami problémával csak az én "***"MK1-nek nincs soha semmi baja
most hogy van ez?
ez csakis azért lehet mert az MK1 az CSÚCSTECHNIKA
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2004.03.16 kedd, 16:06:00 »

tudod az az érdekes,hogy itt mindenki küzd valami problémával csak az én "***"MK1-nek nincs soha semmi baja
most hogy van ez?
Nem mintha beszónék, de néha nem a szomszédba parkolsz véletlen ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2004.03.16 kedd, 16:36:00 »

Nem mintha beszónék, de néha nem a szomszédba parkolsz véletlen ;-)
NEM EZ ETTÖL FÜGGETLEN
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2004.03.16 kedd, 23:20:00 »

tudod az az érdekes,hogy itt mindenki küzd valami problémával csak az én "***"MK1-nek nincs soha semmi baja
most hogy van ez?
De az is igaz Tesókám, hogy talán Korit kivéve egyikünk sem gugol, valami új fejlesztésen törve a fejét a sárkány alatt-mellett-felett-benne ahogyan azt te teszed. És ilyenkor rendszerint ami közel van az éppen aktuális változtatási igényhez azt kicseréled.
 
Ezt vedd dícséretnek.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2004.03.21 vasárnap, 11:05:00 »

Szabyk, Napu
utána néztem a dógoknak és a ti verdátokat is lehet tesztelni .A legeccerübben LED villogás számlálással mint azt már sokszor leírtuk,de nektek nem a motortérben van a csati hanem a kormány alatt mint a későbbi verzióknak.Viszont nektek más a lábkiosztás.A kapcsolás így néz ki:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2004.03.21 vasárnap, 11:06:00 »

a hülye szmájli bekavart:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2004.03.21 vasárnap, 11:08:00 »

a hülye szmájli bekavart:)

A 11. és 5. lábak zárásával indul a teszt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2004.03.22 hétfő, 08:02:00 »

Laciba!
keresek csak csatit mondeohoz(amit a kormány alá kell dugni)ha tudsz segíteni azt megköszönöm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2004.03.22 hétfő, 09:38:00 »

Szabyk, Napu
utána néztem a dógoknak és a ti verdátokat is lehet tesztelni .A legeccerübben LED villogás számlálással mint azt már sokszor leírtuk,de nektek nem a motortérben van a csati hanem a kormány alatt mint a későbbi verzióknak.Viszont nektek más a lábkiosztás.A kapcsolás így néz ki:

Háát, igazán köszi Koris Brada, de én nem vagyok egy villogós fajta :-) a gép meg jár, így inkább nem buherálok! Igen, a kormány alá dugtuk a Peppinnel, minek :-(
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2004.03.22 hétfő, 11:29:00 »

Hi Koris !
 
Lemaradt az url !? Cool
Erdekelne a bekotes, mert az en 94es MKI-es moncsim motortereben nincs diag dugasz, ellenben a kormany alatt van valami stekker. Ha megtudoma bekotest, akkor megtesztelem a jarganyt Cool
 
elorre is koszi az infot !
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2004.03.22 hétfő, 12:34:00 »

Laciba!
keresek csak csatit mondeohoz(amit a kormány alá kell dugni)ha tudsz segíteni azt megköszönöm
Megnezem a fiokom melyen, de ugy emlekszem van.
Aprilisban megyunk haza, ha addig birsz varni Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2004.03.22 hétfő, 18:09:00 »

Megnezem a fiokom melyen, de ugy emlekszem van.
Aprilisban megyunk haza, ha addig birsz varni Smiley
köszönöm uram
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2004.03.22 hétfő, 19:20:00 »

Hi Koris !
 
Lemaradt az url !? Cool
Erdekelne a bekotes, mert az en 94es MKI-es moncsim motortereben nincs diag dugasz, ellenben a kormany alatt van valami stekker. Ha megtudoma bekotest, akkor megtesztelem a jarganyt Cool
 
elorre is koszi az infot !
bye
zacci
Zacci
ehun vane
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2004.03.22 hétfő, 19:22:00 »

Zacci
ehun vane
 

Még mielőtt bárki... tudom ez egy scorpio oldalról van de összevetettem a mondeo kapcsolási rajzával, és stimm.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2004.03.23 kedd, 09:41:00 »

Még mielőtt bárki... tudom ez egy scorpio oldalról van de összevetettem a mondeo kapcsolási rajzával, és stimm.
Gondolkodom egy EEC IV tester megepitesen, ami esetleg kiirna a kodokat is egy kijelzon. Az otlet mar megvan a hogyanra, de finomitani kell meg.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2004.03.23 kedd, 09:57:00 »

Gondolkodom egy EEC IV tester megepitesen, ami esetleg kiirna a kodokat is egy kijelzon. Az otlet mar megvan a hogyanra, de finomitani kell meg.
gyerünk,gyerünk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2004.03.23 kedd, 10:18:00 »

gyerünk,gyerünk
Biza érdemes, jó sokan vagyunk ám ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2004.03.23 kedd, 10:25:00 »

gyerünk,gyerünk
Meglatom mit tehetek az ugy erdekeben. Nem lesz egyszeru mar regen csinaltam ilyen dolgokat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2004.03.23 kedd, 11:21:00 »

Meglatom mit tehetek az ugy erdekeben. Nem lesz egyszeru mar regen csinaltam ilyen dolgokat.
... akkor sokba fog fájni ... :-)
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.