Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 18:54:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1644905 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2004.07.13 kedd, 15:36:00 »

Peppin Kollega!
Örülök, hogy újra sűrűbben itt :-) üzenetközvetítés: kell a Szabyk u.tesójának egy diagcsatiszett, már beszéltetek róla. Szal a Gábor várja már :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2004.07.15 csütörtök, 10:39:00 »

Peppin Kollega!
Örülök, hogy újra sűrűbben itt :-) üzenetközvetítés: kell a Szabyk u.tesójának egy diagcsatiszett, már beszéltetek róla. Szal a Gábor várja már :-)
Peppin Uram!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2004.07.15 csütörtök, 15:28:00 »

Peppin Uram!
Itt vagyok és tudom, csakhogy az én időm a rövid keresztmetszet .............  
 
De meglesz!
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2004.07.15 csütörtök, 22:53:00 »

Bocsi, most értem haza a munkából...
Szóval nem voltam ott, de már tudjátok.
Sokan voltatok?
 
ND:
Neked amúgy is meg akarom mutatni a légrugómat.
BPeter01
Milyen a légrugó?Egy cimborám venne de tapasztalatokat vár.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2004.07.15 csütörtök, 22:59:00 »

BPeter01
Milyen a légrugó?Egy cimborám venne de tapasztalatokat vár.
Szia Koris!
 
Nagyon jó lett a Bpeter rugója, minitalin megnéztük ,fényképeztem,kibeszéltük.
A héten meg volt az igazi terheléspróbája is, több, mint 500 kg követ rakott bele, ha jól emlékszem. Plussz még két személy.
Üdv  ND                
ui.: csak amig ide nem téved addig kotnyeleskedek bele, én is tervezem a berakást az utánfutó terv vége
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2004.07.15 csütörtök, 23:27:00 »

Szia Koris!
 
Nagyon jó lett a Bpeter rugója, minitalin megnéztük ,fényképeztem,kibeszéltük.
A héten meg volt az igazi terheléspróbája is, több, mint 500 kg követ rakott bele, ha jól emlékszem. Plussz még két személy.
Üdv  ND                
ui.: csak amig ide nem téved addig kotnyeleskedek bele, én is tervezem a berakást az utánfutó terv vége
ND
köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2004.07.16 péntek, 00:49:00 »

Koris:
 
Ha sokat cuccol nagyon megéri.
Imádom!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2004.08.17 kedd, 22:48:00 »

Sziasztok!
Az adatkábel iránt érdeklődnék,
Hogy működik, milyen szoftver kell hozzá, honnan lehet a szoftvert szerezni, max milyen hosszu lehet a kábel 2m? 20m?
hogy tudok csinálni, hova kell dugni?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2004.08.18 szerda, 08:41:00 »

Sziasztok!
Az adatkábel iránt érdeklődnék,
Hogy működik, milyen szoftver kell hozzá, honnan lehet a szoftvert szerezni, max milyen hosszu lehet a kábel 2m? 20m?
hogy tudok csinálni, hova kell dugni?
Erre nem tudom a választ, csak annyit, hogy ide minden le van írva! Tessék olvasgatni!
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2004.08.18 szerda, 13:13:00 »

Sziasztok!
Az adatkábel iránt érdeklődnék,
Hogy működik, milyen szoftver kell hozzá, honnan lehet a szoftvert szerezni, max milyen hosszu lehet a kábel 2m? 20m?
hogy tudok csinálni, hova kell dugni?
#237
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2004.08.18 szerda, 19:50:00 »

kiu tud "villogtatni"?
a fiesta-t kellene megnézni ha valaki esetleg ráérne:))))
 
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2004.08.18 szerda, 22:13:00 »

#237
Ja ok, csak soká tartott végigolvasni az egész topicot. Smiley
Azt hittem, hogy ezzel beállításokat is lehet csinálni, nem csak kiolvasni.  
Akkor marad a szerviz. (öcsém raktáros, hát csak nem kaszálnak meg Wink )
 
Más.:
Bontottan tényleg 20k egy motorvezérlő?
Az enyém eléggé nem ehhez a kocsihoz való Smiley))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2004.08.19 csütörtök, 10:16:00 »

kiu tud "villogtatni"?
a fiesta-t kellene megnézni ha valaki esetleg ráérne:))))
 
üdv
BPeter01 bisztosan!!!! Küldj képet a mondeo facedown utánról :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2005.01.12 szerda, 08:25:00 »

Üdv Mondeosok!!!
Tulajdonomba került egy Mondeo I., és én is próbáltam kiolvasni a hibakódokat. A motortérben nincs csatlakozóm ('95.XII.), hanem a kormány alatt van nekem is. A Scorpios oldalon lévő LED-es cuccot kipróbáltam és nem műxik. Végignyaltam a fórumot, de úgy látom senki nem jutott eddig előre. Tényleg be kell tolnom a talicskát egy Ford szervízbe, hogy kiolvassák a hibakódokat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2005.01.12 szerda, 09:41:00 »

Üdv Mondeosok!!!
Tulajdonomba került egy Mondeo I., és én is próbáltam kiolvasni a hibakódokat. A motortérben nincs csatlakozóm ('95.XII.), hanem a kormány alatt van nekem is. A Scorpios oldalon lévő LED-es cuccot kipróbáltam és nem műxik. Végignyaltam a fórumot, de úgy látom senki nem jutott eddig előre. Tényleg be kell tolnom a talicskát egy Ford szervízbe, hogy kiolvassák a hibakódokat
Szia Greg!
Milyen motorral? Benzinesnél a kormányszervó kiegyenlítő taartály mellett a tűzfalon van. TáDéknál nincs ;-(((
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2005.01.12 szerda, 10:27:00 »

Szia Greg!
Milyen motorral? Benzinesnél a kormányszervó kiegyenlítő taartály mellett a tűzfalon van. TáDéknál nincs ;-(((
Üdv ND
Benzines... majd du. megnézem mégegyszer, lehet hogy rossz helyen kerestem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2005.01.12 szerda, 10:53:00 »

Benzines... majd du. megnézem mégegyszer, lehet hogy rossz helyen kerestem.
Szia Greg!
Három polusú csati, egy piros lezáródugóval.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2005.01.12 szerda, 11:15:00 »

Szia Greg!
Három polusú csati, egy piros lezáródugóval.
Üdv ND
Nincs benne, jó helyen kerestem eddig is. Csak az oktánszámcsati van ott, az pedig egy 2 pólusú, rajta a rövidzárral.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2005.01.12 szerda, 11:16:00 »

Benzines... majd du. megnézem mégegyszer, lehet hogy rossz helyen kerestem.
Sztem nem fogsz találni!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2005.01.12 szerda, 11:17:00 »

Benzines... majd du. megnézem mégegyszer, lehet hogy rossz helyen kerestem.
96.04 az én kormányom alatt is van ilyen, de még Lacibá kütyüje sem olvas :-(, de a tűzfalon van olyan pirosdugós izé (ez előrelépést jelent a kiolvasáshoz?), de még Koris se tudta mi az :-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2005.01.12 szerda, 11:25:00 »

96.04 az én kormányom alatt is van ilyen, de még Lacibá kütyüje sem olvas :-(, de a tűzfalon van olyan pirosdugós izé (ez előrelépést jelent a kiolvasáshoz?), de még Koris se tudta mi az :-(
Ha neked van ott, akkor mázlid van. Ahhoz itt találod a leírást: http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/FCRReading.html, lehet, hogy mégis csak én vagyok a vak és nem találom a csatit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2005.01.12 szerda, 11:34:00 »

Ha neked van ott, akkor mázlid van. Ahhoz itt találod a leírást: http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/FCRReading.html, lehet, hogy mégis csak én vagyok a vak és nem találom a csatit?
Nyár óta nem néztem, de inkább hosszúkás/ovális alakra emléxem, mint háromszögre ... lehet, hogy az más ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2005.01.12 szerda, 11:40:00 »

Nyár óta nem néztem, de inkább hosszúkás/ovális alakra emléxem, mint háromszögre ... lehet, hogy az más ...
egy kétpólusú az oktánszámé, a hárompólusú a diagnosztikáé. Egyébként nem 95.XII. havi az enyém, hanem 94.XII. Elírtam, de az említett helyen semmi csati nincs Sad((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2005.01.12 szerda, 11:57:00 »

Nyár óta nem néztem, de inkább hosszúkás/ovális alakra emléxem, mint háromszögre ... lehet, hogy az más ...
A kétpólusú esetleg az első ablak fűtés csatija? Csak, mert a TD-mben is láttam olyat.
Bye
Cit
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2005.01.12 szerda, 12:05:00 »

A kétpólusú esetleg az első ablak fűtés csatija? Csak, mert a TD-mben is láttam olyat.
Bye
Cit
Nem lehet, hogy ott a lóerőt lehet állítani? 90 vs 110?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2005.01.12 szerda, 12:19:00 »

A gyújtást cseszteti, ha nem kapsz 95-ös benzint csak 91-est vagy valami hasonlót, akkor azzal lehet átállítani. Rajz szerint elvileg Octane Adjust-nak nevezi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2005.01.12 szerda, 12:20:00 »

egy kétpólusú az oktánszámé, a hárompólusú a diagnosztikáé. Egyébként nem 95.XII. havi az enyém, hanem 94.XII. Elírtam, de az említett helyen semmi csati nincs Sad((
nincs a tieden ilyen csati!!!
a kormányoszlopon van a csati de csak FDS2000-el lehet kiolvasni.
nálad már nem műxik a ledes okosság!!
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2005.01.12 szerda, 12:22:00 »

nincs a tieden ilyen csati!!!
a kormányoszlopon van a csati de csak FDS2000-el lehet kiolvasni.
nálad már nem műxik a ledes okosság!!
üdv
Smiley Köszi... bár ettől nem lettem boldogabb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2005.01.12 szerda, 14:35:00 »

Találtam olvasót... EZ-LINK névre hallgat, 171$ http://www.autopart.com/TOOLS/TOOLSMAIN/tool/T_10120.htm
Valamint van a 6000-es is, ez jó szinte minden autóhoz:
http://www.autopart.com/TOOLS/TOOLSMAIN/tool/T_60000.htm , ez 600$
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2005.01.12 szerda, 14:37:00 »

A kétpólusú esetleg az első ablak fűtés csatija? Csak, mert a TD-mben is láttam olyat.
Bye
Cit
Az oktános szemből baloldalon, ez meg jobbra, lehet, hogy nem is a tűzfalon, de közel hozzá ... ablakfűtésé? hát, olyanom nincs, akár ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2005.01.12 szerda, 14:43:00 »

Az oktános szemből baloldalon, ez meg jobbra, lehet, hogy nem is a tűzfalon, de közel hozzá ... ablakfűtésé? hát, olyanom nincs, akár ...
Az ablakfűtéshez mindkét oldalon van csatlakozó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2005.01.12 szerda, 14:46:00 »

Az ablakfűtéshez mindkét oldalon van csatlakozó.
Minek? (mkI)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2005.01.12 szerda, 14:48:00 »

Minek? (mkI)
Ugye arra gondolnék, hogy hátulra is egyoldalról fut be a szufla (Sierrában is :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2005.01.12 szerda, 14:50:00 »

Ugye arra gondolnék, hogy hátulra is egyoldalról fut be a szufla (Sierrában is :-)
... merhogy homorú szélvédővel nagy vóna a légellenállás? 8-P
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2005.01.12 szerda, 14:54:00 »

Sőt! Kapható MKI-hez 70$-ért is. Egy ilyenbe esetleg már érdemes lenne befektetni is.. Ha valaki esetleg osztozkodna a költségeken, én benne lennék egy ilyen kütyü megvásárlásában!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2005.01.12 szerda, 14:55:00 »

Ja a cím lemaradt: http://www.autocheckup.net/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=CHKUPNET&Product_Code=90120&Category_Code=RF
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2005.01.12 szerda, 15:06:00 »

Én már korábban tettem egy kísérletet a Lacibá féle megoldásra, de az a "fészliftes" mkI-hez NEM JÓ, sajnos, azaz 1996-ra csak a szagszervízben van olvasó :-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2005.01.15 szombat, 19:10:00 »

Na emberek...
Ha valaki meg tudja mondani, hogy a csatik melyik portján mit adnak ki, illetve ha van hozzáértő egy "fordító" kábel elkészítéséhez soros portra, akkor jelentem, hogy a szoftver félig már készen is van.
Mondjuk jó lenne tudni azt is, hogy mi mit jelent - de az első tesztekhez lehet, hogy elég lenne az én MK1-esem és a Mad Mole oldalon lévő leírás is...
 
Érdekel ez innen valakit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #288 Dátum: 2005.01.15 szombat, 19:50:00 »

szia irj egy mailt pontosabban hogy mi kell,és próbálom megoldani!!most nincs időm visszanézegetni a hozzászólásokat,sajna MEGINT éjszakára kell mennem melózni....a kábelt is megcsinálnám csak több INFÓT!
szia
heiligcsaba@freemail.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2005.01.15 szombat, 19:56:00 »

szia irj egy mailt pontosabban hogy mi kell,és próbálom megoldani!!most nincs időm visszanézegetni a hozzászólásokat,sajna MEGINT éjszakára kell mennem melózni....a kábelt is megcsinálnám csak több INFÓT!
szia
heiligcsaba@freemail.hu
Na, ezek az infok, amik nekem sem teljesen tiszták...
Mad Mole oldalán itten van egy felületes angol ismertető - ez egy verzió...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2005.01.17 hétfő, 10:00:00 »

Na, ezek az infok, amik nekem sem teljesen tiszták...
Mad Mole oldalán itten van egy felületes angol ismertető - ez egy verzió...
Benne volnék, ha MINDEN mkI-re jó lesz!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2005.01.17 hétfő, 10:11:00 »

Benne volnék, ha MINDEN mkI-re jó lesz!!!!!
napu,
 
A lenti csatisokhoz tulképpen már minden adat megvan - a szoftverhez legalábbis.
A hardver részt leegyeztetem hecsab-bal.
 
A többi verzióról (kimenet, kiadott jelek) kellene info, hogy továbbléphessünk arrafele is...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2005.01.17 hétfő, 10:31:00 »

napu,
 
A lenti csatisokhoz tulképpen már minden adat megvan - a szoftverhez legalábbis.
A hardver részt leegyeztetem hecsab-bal.
 
A többi verzióról (kimenet, kiadott jelek) kellene info, hogy továbbléphessünk arrafele is...
Lacibá???
 
Az általa gyártott kütyü mkII-re jó, hátha van lövése jószívvel :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2005.01.17 hétfő, 10:36:00 »

Amit időközben megtudtam:
A legújabb Fordok CAN buszosak.
Az eggyel régebbiek SAE J1850 (PWM) buszon kommunikálnak (átlagosan 96 után)
Az MKI-ben pedig ISO 9141 -est használtak. (Ez nem egyezik az ISO 9141-2 -vel) Nagyon sok helyen úgy találtam ezekről infót, hogy SCPJ1850 és SCP9141... SCP=Standard Corporation Protocol, vagyis Ford által kitalált szabvány szerint kommunikálnak. A kapcsolási rajzokat elnézve, ez a csati megvan a régi MKI-eseken is. A PWM-ről megtaláltam mindent (hardware szinten), a 9141-ről is találtam adatokat, de kevesebbet. A 9141, ha jól emlékszem vissza, egyszerű soros kommunikáció csak 12V-0V jelszinttel dolgozik. De a kapcsolási rajzot elnézve, nem értem akkor a két vezeték szükségességét. Hacsak nem az a K-line -ra vonatkozik, és ehelyett az FDS2000 műszer használja az esetleges két lábat (rajzon látható). Kíváncsi lennék arra is, hogy az új MK-I ben mit tesznek a 17/48 -as lábakkal. (Valahol olvastam, lehet hogy itt, hogy be sincs kötve) Ezekből következik, hogy az új MKI-esnek ne felel meg a régi oldalon található rajz. Valószínű hogy egy valós rajz és egy új MKI computer kapcsolási rajz segítene csak azon, hogy előrébb tudjak lépni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2005.01.17 hétfő, 11:11:00 »

Amit időközben megtudtam:
A legújabb Fordok CAN buszosak.
Az eggyel régebbiek SAE J1850 (PWM) buszon kommunikálnak (átlagosan 96 után)
Az MKI-ben pedig ISO 9141 -est használtak. (Ez nem egyezik az ISO 9141-2 -vel) Nagyon sok helyen úgy találtam ezekről infót, hogy SCPJ1850 és SCP9141... SCP=Standard Corporation Protocol, vagyis Ford által kitalált szabvány szerint kommunikálnak. A kapcsolási rajzokat elnézve, ez a csati megvan a régi MKI-eseken is. A PWM-ről megtaláltam mindent (hardware szinten), a 9141-ről is találtam adatokat, de kevesebbet. A 9141, ha jól emlékszem vissza, egyszerű soros kommunikáció csak 12V-0V jelszinttel dolgozik. De a kapcsolási rajzot elnézve, nem értem akkor a két vezeték szükségességét. Hacsak nem az a K-line -ra vonatkozik, és ehelyett az FDS2000 műszer használja az esetleges két lábat (rajzon látható). Kíváncsi lennék arra is, hogy az új MK-I ben mit tesznek a 17/48 -as lábakkal. (Valahol olvastam, lehet hogy itt, hogy be sincs kötve) Ezekből következik, hogy az új MKI-esnek ne felel meg a régi oldalon található rajz. Valószínű hogy egy valós rajz és egy új MKI computer kapcsolási rajz segítene csak azon, hogy előrébb tudjak lépni
Semmit se értek :-), de drukkolok nagyon 8-) főleg azért mert az ÚJ mkI-ről beszélsz, ami nekem is van, szerintem :-D, mert a reményhal ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2005.01.17 hétfő, 11:23:00 »

Amit időközben megtudtam:
A legújabb Fordok CAN buszosak.
Az eggyel régebbiek SAE J1850 (PWM) buszon kommunikálnak (átlagosan 96 után)
Az MKI-ben pedig ISO 9141 -est használtak. (Ez nem egyezik az ISO 9141-2 -vel) Nagyon sok helyen úgy találtam ezekről infót, hogy SCPJ1850 és SCP9141... SCP=Standard Corporation Protocol, vagyis Ford által kitalált szabvány szerint kommunikálnak. A kapcsolási rajzokat elnézve, ez a csati megvan a régi MKI-eseken is. A PWM-ről megtaláltam mindent (hardware szinten), a 9141-ről is találtam adatokat, de kevesebbet. A 9141, ha jól emlékszem vissza, egyszerű soros kommunikáció csak 12V-0V jelszinttel dolgozik. De a kapcsolási rajzot elnézve, nem értem akkor a két vezeték szükségességét. Hacsak nem az a K-line -ra vonatkozik, és ehelyett az FDS2000 műszer használja az esetleges két lábat (rajzon látható). Kíváncsi lennék arra is, hogy az új MK-I ben mit tesznek a 17/48 -as lábakkal. (Valahol olvastam, lehet hogy itt, hogy be sincs kötve) Ezekből következik, hogy az új MKI-esnek ne felel meg a régi oldalon található rajz. Valószínű hogy egy valós rajz és egy új MKI computer kapcsolási rajz segítene csak azon, hogy előrébb tudjak lépni
Szia Greg!
MK I computert Haynesban és az Autodaatában nézted?
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2005.01.17 hétfő, 11:30:00 »

Szia Greg!
MK I computert Haynesban és az Autodaatában nézted?
Üdv ND
Nekem nincs egyik sem. Minden információm a netről van. A héten akarok venni könyvet új szerzeményemhez Smiley. Olvastam, hogy az autodata meg fent van a neten, még nem szedtem le, de először meg kellene keresni Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2005.01.17 hétfő, 11:37:00 »

ND!
Tudom, hogy Neked nincs, de ha 30-i minitalira jösz és tudsz hozni egy hibakiolvasó kütyüt, akkor örülnék neki!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2005.01.17 hétfő, 11:48:00 »

Nekem nincs egyik sem. Minden információm a netről van. A héten akarok venni könyvet új szerzeményemhez Smiley. Olvastam, hogy az autodata meg fent van a neten, még nem szedtem le, de először meg kellene keresni Sad
Szia Greg!
Mail ment.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #299 Dátum: 2005.01.17 hétfő, 12:44:00 »

Szia Greg!
Mail ment.
Üdv ND
Köszi... Ebben nincs semmi, ami hasznos lenne ezzel kapcsolatban, és ráadásul csak a régi MKI van benne Sad
Egyébként hasznos. Smiley))
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.