Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 13:11:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 28   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autógáz - LPG  (Megtekintve 538039 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
rocze
Vendég
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2011.11.16 szerda, 09:11:18 »

Én már leírtam, mert ott is fönn vagyok szinte az első perctől kezdve.

Az újonnan regisztráltak és az új értékelést készítők között novembertől (visszamenőlegesen) minden hónapban egy galléros, logóval ellátott pólót sorsolunk ki! Megéri hát regisztrálni és értékelni!  eljen
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2011.11.16 szerda, 15:51:44 »

Szóval?

Az interneten írt tapasztalatok alapján nem. Sőt, nagyon nem.

Hol olvastál róla?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
blaci
Vendég
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2011.11.16 szerda, 15:54:03 »

Sziasztok!

Egy 2006-os 1.8 SCI-t szeretnék megvenni. Azt szeretném megtudni, hogy simán gázosítható-e?

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2011.11.16 szerda, 15:55:26 »

Hol olvastál róla?

Utolsó találat az oldal alján pl. De minden 3. gázos oldalon ott van a lista.

http://www.lmgtfy.com/?q=1.8+Ford+g%C3%A1z
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2011.11.16 szerda, 15:56:38 »

Sziasztok!

Egy 2006-os 1.8 SCI-t szeretnék megvenni. Azt szeretném megtudni, hogy simán gázosítható-e?



Bátraké a cseresznye!

http://autogaz.stipistop.com/2010/06/28/ne-rakj-bele-lpg-autogaz-rendszert/
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:08:56 »


Nem egészen értem, miért ne lehetne pont az 1,8-asba. Szerintem még az SCi-be is.
Kérdezzem meg gyógysz... szerelőjét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Black
Vendég
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:11:53 »

Uh bakker. Ezt nem is gondoltam volna, hogy ennyi típus van.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:11:58 »

Nem egészen értem, miért ne lehetne pont az 1,8-asba. Szerintem még az SCi-be is.
Kérdezzem meg gyógysz... szerelőjét.
nem vagyok rá hajlandó válaszolni  hehe
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:12:50 »

nem vagyok rá hajlandó válaszolni  hehe
Ne is! Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:18:06 »

Nem egészen értem, miért ne lehetne pont az 1,8-asba. Szerintem még az SCi-be is.
Kérdezzem meg gyógysz... szerelőjét.

Szerintem én nem csak hogy nem értem, de még le is szharom!

Ha rám hallgattok, akkor azt csináltok, amit akartok. Úgysem lesz olcsóbb 10 éves intervallumban nézve az autózás egyik üzemanyaggal sem. Se dízellel, se gázzal, se E85-tel. Kivéve, ha az első hibánál és/vagy 3-4 évente autót cserélsz.

Szerintem nem csak a fogyasztást és a nyál árát kell nézni, hanem a szervíz és anyagköltségeket is. Néha vinnyogok a röhögéstől, amikor megyek a Kómaxba anyagért és előttem motorszervízt fizetnek a palimadarak. Akkora lóvékat hagynak ott egy turbó (benzines is!) egy Pcsúcs, vagy egy motorgenerál miatt, amiből én 2-3 motort szoktam venni.

Nem értem én ezt a mai felfogást. Halálba kihegyezett törékeny és sérülékeny, feltöltött, meg multivezérelt rendszerek, amik hiába hoznak a vámon, viszik a nyereséget a réven. És közben azon aggódik mindenki, hogy mennyit fogyaszt és hol a legolcsóbb hozzá a még tűrhető minőségű nyál, meg hogy hogyan lehetne átalakítani sok pénzért még bonyolultabbra és sérülékenyebbre, csak hogy olcsóbb legyen. Hát szerintem pont ettől lesz drágább hosszútávon a móka.

Tolórudas karbis kellene mindenkinek, szerintem. taps  
Naplózva
blaci
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:19:21 »

Hát nem tudom, itt az oldalon Sendrew kolléga aláírása: 2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
Viszont nem SCI..
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:20:25 »

nem vagyok rá hajlandó válaszolni  hehe

Ne reklámozzad magad, te lökhárítószaggató kerékőrhuszár! eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:21:21 »

Hát nem tudom, itt az oldalon Sendrew kolléga aláírása: 2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
Viszont nem SCI..


Hát én se tudom, de engem nem is igazán érdekel. laugh
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #513 Dátum: 2011.11.16 szerda, 16:38:49 »

Utolsó találat az oldal alján pl. De minden 3. gázos oldalon ott van a lista.

http://www.lmgtfy.com/?q=1.8+Ford+g%C3%A1z

Az a kopott xls nem rettentett el Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #514 Dátum: 2011.11.16 szerda, 17:15:07 »

Ha rám hallgattok, akkor azt csináltok, amit akartok.

....


Tolórudas karbis kellene mindenkinek, szerintem. taps  

Itt a lényeg!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #515 Dátum: 2011.11.16 szerda, 18:01:20 »

Ne reklámozzad magad, te lökhárítószaggató kerékőrhuszár! eplus2
ha fizetnének érte, akkor se, amúgyis csak az ügyvédem jelenlétében nyilatkozok Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2011.11.16 szerda, 19:42:43 »

Szerintem én nem csak hogy nem értem, de még le is szharom!

Ha rám hallgattok, akkor azt csináltok, amit akartok. Úgysem lesz olcsóbb 10 éves intervallumban nézve az autózás egyik üzemanyaggal sem. Se dízellel, se gázzal, se E85-tel. Kivéve, ha az első hibánál és/vagy 3-4 évente autót cserélsz.

Szerintem nem csak a fogyasztást és a nyál árát kell nézni, hanem a szervíz és anyagköltségeket is. Néha vinnyogok a röhögéstől, amikor megyek a Kómaxba anyagért és előttem motorszervízt fizetnek a palimadarak. Akkora lóvékat hagynak ott egy turbó (benzines is!) egy Pcsúcs, vagy egy motorgenerál miatt, amiből én 2-3 motort szoktam venni.

Nem értem én ezt a mai felfogást. Halálba kihegyezett törékeny és sérülékeny, feltöltött, meg multivezérelt rendszerek, amik hiába hoznak a vámon, viszik a nyereséget a réven. És közben azon aggódik mindenki, hogy mennyit fogyaszt és hol a legolcsóbb hozzá a még tűrhető minőségű nyál, meg hogy hogyan lehetne átalakítani sok pénzért még bonyolultabbra és sérülékenyebbre, csak hogy olcsóbb legyen. Hát szerintem pont ettől lesz drágább hosszútávon a móka.

Tolórudas karbis kellene mindenkinek, szerintem. taps  
ollé!vényócat mindenkinek...mondjuk egy jó régi cobra motorral kiegyeznék... Wink
Naplózva
blaci
Vendég
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2011.11.16 szerda, 22:58:28 »

Hát nem tudom, itt az oldalon Sendrew kolléga aláírása: 2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
Viszont nem SCI..

Ha senki  se válaszol, még a végén rábeszélem magam egy 2.5 automatára Smiley Abba legalább biztosan mehet a gáz, meg talán vehemensebben vonszolja a lakókocsit is.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #518 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 07:48:25 »

Sziasztok!

Egy 2006-os 1.8 SCI-t szeretnék megvenni. Azt szeretném megtudni, hogy simán gázosítható-e?



régebben olvastam egy külföldi forumon hogy a közvetlen befecskendezés miatt nem alakítható át
ugyanaz a helyzet mint a FSI motorok esetén, túlmelegednek az injektorok

Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #519 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 07:52:12 »

Ha senki  se válaszol, még a végén rábeszélem magam egy 2.5 automatára Smiley Abba legalább biztosan mehet a gáz, meg talán vehemensebben vonszolja a lakókocsit is.

csak meg ne dögöljön az automata...személy szerint mindig féltem az automatáktól, ki tudja hogy szervizelte-e az előző tulaj
persze megnyugtatóbb ha a leinformálható, szervizkönyves
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 08:50:55 »

Megnyugodtam. Ezek szerint az én 1.8i-mbe még rakható gáz - '96-os. smile
Naplózva
gabor.samoly
Vendég
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 09:03:58 »

Vannak listák...
Azóta sikerült több embert felkutatnom, akinek olyan mondeo-ja (motorja) van mint nekem (2003, 1.8 125 LE). Ha normális gáz szettet tesznek bele, emellett jól állítják be, és normális olajat kap a motor, akkor a VALÓDI tapasztalatok szerint 100-200 EZER km után sincs probléma.
Emellett a gazzalmegyek.hu oldalon is megerősítették a tényt, hogy nem egy ilyen autó szalad gond nélkül.

Szóval van lista, amin szerepel a mondeo, és bevallom hogy egy kicsit én is foosok.
DE!
Bízom abban, hogy normálisan beállítva, konkrét MONDEO tapasztalattal rendelkező, régóta megbízhatónak mondható műhelyben beszerelve nem lesz probléma.

Lehet hogy egy év múlva a fejem verem a falba  falbav, és leborulok  worship azok előtt akik kárörvendeznek  nyes mert "ők megmondták". A jövő zenéje. Természetesen meg fogom írni a tapasztalataimat.
Ma viszem az autót. Holnap este kész.
Naplózva
blaci
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 11:04:35 »

régebben olvastam egy külföldi forumon hogy a közvetlen befecskendezés miatt nem alakítható át
ugyanaz a helyzet mint a FSI motorok esetén, túlmelegednek az injektorok


Igen, sajna majdnem ez a helyzet, most már gáz beszerelők is megerősítették. Létezik már gáz szett ezekhez is, de kétszer annyi az ára, és még nem igazán fejlett.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 11:08:21 »

Ha senki  se válaszol, még a végén rábeszélem magam egy 2.5 automatára Smiley Abba legalább biztosan mehet a gáz, meg talán vehemensebben vonszolja a lakókocsit is.

És miért nem jó egy szimpla 2.0? Manuális váltóval. Én aftomattal nem vontatnék... bár, ha lakókocsi, az gondolom, csak nyaralás.
A 2,5-höz már az 5 sebességes automataváltó van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:19:59 »

Vannak listák...
Azóta sikerült több embert felkutatnom, akinek olyan mondeo-ja (motorja) van mint nekem (2003, 1.8 125 LE). Ha normális gáz szettet tesznek bele, emellett jól állítják be, és normális olajat kap a motor, akkor a VALÓDI tapasztalatok szerint 100-200 EZER km után sincs probléma.
Emellett a gazzalmegyek.hu oldalon is megerősítették a tényt, hogy nem egy ilyen autó szalad gond nélkül.

Szóval van lista, amin szerepel a mondeo, és bevallom hogy egy kicsit én is foosok.
DE!
Bízom abban, hogy normálisan beállítva, konkrét MONDEO tapasztalattal rendelkező, régóta megbízhatónak mondható műhelyben beszerelve nem lesz probléma.

Lehet hogy egy év múlva a fejem verem a falba  falbav, és leborulok  worship azok előtt akik kárörvendeznek  nyes mert "ők megmondták". A jövő zenéje. Természetesen meg fogom írni a tapasztalataimat.
Ma viszem az autót. Holnap este kész.

De hát mi baj lehet? 2-3 év alatt simán összejön a gázon spórolt összegből egy cseremotor/motorgenerál ára. Max hosszútávon 0-ra jössz ki, de legalább zajlik az élet az autó körül. taps
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:21:09 »


A 2,5-höz már az 5 sebességes automataváltó van.

Szerinted. Első fészliftig Van hozzá CD4E is, sajnos.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 13:32:32 »

Szerinted. Első fészliftig Van hozzá CD4E is, sajnos.

Nem... 2002-ben már az 5 sebességes automatával szerelték (és nem lehetett a cd4-et vélasztani). Fészlifttel lett ez a váltó kormányról vezérelhető.
Szerintem a V6-ot nagyon rövid ideig szerelték a CD4-gyel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #527 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 14:09:46 »

Nem... 2002-ben már az 5 sebességes automatával szerelték (és nem lehetett a cd4-et vélasztani). Fészlifttel lett ez a váltó kormányról vezérelhető.
Akkor legyen úgy! Szal most akkor volt MKIII V6 CD4E-vel, vagy nem volt? Volt. wow1

Szerintem a V6-ot nagyon rövid ideig szerelték a CD4-gyel.

Hasogassunk? Hasogassunk!
CD4E 1994-2001-ig biztosan volt MK II - MK III ban egyaránt. 8 évig.  Annyi ideig, mint maga az MK III létezett. Szerinted a V6-ot nagyon rövid ideig szerelték. Szerintem meg csak az MK III-ba szerelték rövid ideig a V6-tal együtt.

Btw: 2006-os (vagy 2005-ös) 2.0 volt legutóbb a minin CD4E-vel. De ez más kérdés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 14:34:03 »

Sziasztok!
Egy 2006-os 1.8 SCI-t szeretnék megvenni. Azt szeretném megtudni, hogy simán gázosítható-e?

Innen indult ki az egész. 2006-os autó. Hogy kerülne a képbe egy MKII? Sehogy.

Szerinted. Első fészliftig Van hozzá CD4E is, sajnos.

Nézzük az első állításod. Megállja a helyét? NEM. Már 2002-ben NEM lehetett ilyet rendelni.

Akkor legyen úgy! Szal most akkor volt MKIII V6 CD4E-vel, vagy nem volt? Volt. wow1

Volt. De az állításod nem erről szólt.

Válasz
Hasogassunk? Hasogassunk!
CD4E 1994-2001-ig biztosan volt MK II - MK III ban egyaránt. 8 évig.  Annyi ideig, mint maga az MK III létezett. Szerinted a V6-ot nagyon rövid ideig szerelték. Szerintem meg csak az MK III-ba szerelték rövid ideig a V6-tal együtt.

Az évjárat alapján MKIII-ról volt szó, így valójában nem is kell foglalkozni az MKII-vel.
Igen, arra gondoltam, hogy ott - a kb 7 éves (2000. 10. 15 – 2007. 03. 19.) modellciklust figyelembe véve - rövid, 1-2 évig szerelték.
De nem írtam, hogy 3-asról beszélek, ez igaz. Bár nem is kell, a 2006-os évjárat szépen be is állította, melyik modellről beszélünk.
Most behozol egy új dolgot... 94 és MKII... huh. Én meg mertem volna esküdni, hogy 94-ben még nem volt MKII (csak a szszál hasogatás kedvéért).  vigyor3
És emlékeim szerint az MKI-be csak a vége felé szerelték a V6-ot. Hogy rögtön volt-e automatával? A fene se tudja (legalábbis én nem).

Válasz
Btw: 2006-os (vagy 2005-ös) 2.0 volt legutóbb a minin CD4E-vel. De ez más kérdés.

A 2.0i-be meg csak CD4-et szereltek... abban nem is volt 5 sebességes.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.17 csütörtök, 14:37:16 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 14:50:37 »

És miért nem jó egy szimpla 2.0? Manuális váltóval. Én aftomattal nem vontatnék... bár, ha lakókocsi, az gondolom, csak nyaralás.
A 2,5-höz már az 5 sebességes automataváltó van.

Nem kedves Angel, akárhogy csavarod, a te állításodon csúszott félre a dolog. A fenti hsz-ed arra a feltevésre válaszolt, hogy inkább MKIII-as 2.5V6-ot vesz autómatával, ha így halad. A 2006-ot egy konkrét 1.8 SCI-re írta, a 2.5-öt meg nem egy konkrét évjáratra, hanem általában az MKIII-ra.

Erre te azt írod, hogy a 2.5-höz már az 5 sebességes automata van. Ami nem igaz. Mert nem csak az van ahhoz a szériához, amiről ő beszélt. Soha nem mondta, hogy 2006-os 2.5 automatát vesz, ez csak nálad jött le így, ő az 1.8 SCI-re mondta, hogy 2006-osat nézett ki belőle.

Szrintem ragozhatod még, de megint csak magadnak mondasz ellent és nem engem cáfolsz, hanem magadat. Jó szórakozást hozzá, én nem érek rá veled tötymörögni. integet2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 16:02:33 »

Nem kedves Angel, akárhogy csavarod, a te állításodon csúszott félre a dolog. A fenti hsz-ed arra a feltevésre válaszolt, hogy inkább MKIII-as 2.5V6-ot vesz autómatával, ha így halad. A 2006-ot egy konkrét 1.8 SCI-re írta, a 2.5-öt meg nem egy konkrét évjáratra, hanem általában az MKIII-ra.

Erre te azt írod, hogy a 2.5-höz már az 5 sebességes automata van. Ami nem igaz. Mert nem csak az van ahhoz a szériához, amiről ő beszélt. Soha nem mondta, hogy 2006-os 2.5 automatát vesz, ez csak nálad jött le így, ő az 1.8 SCI-re mondta, hogy 2006-osat nézett ki belőle.

Szrintem ragozhatod még, de megint csak magadnak mondasz ellent és nem engem cáfolsz, hanem magadat. Jó szórakozást hozzá, én nem érek rá veled tötymörögni. integet2

Erre te azt írod, hogy a 2.5-höz már az 5 sebességes automata van.

Felhoztam egy konkrét állításod, ami hibás.  A többit feltételezésekre építed.
Ha 2006-os sci-t nézeget, nem fog mk2-őt venni. Az ember rászán egy adott összeget, nem vesz harmadannyiért.
Amúgy meg kissé túlragoztuk.
Mindezt a lpg topicban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #531 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 16:13:27 »

Erre te azt írod, hogy a 2.5-höz már az 5 sebességes automata van.

Felhoztam egy konkrét állításod, ami hibás.  A többit feltételezésekre építed.
Ha 2006-os sci-t nézeget, nem fog mk2-őt venni. Az ember rászán egy adott összeget, nem vesz harmadannyiért.
Amúgy meg kissé túlragoztuk.
Mindezt a lpg topicban.

Túlragoztad!

Ezt tanítják valahol? 2x is aláhúzom, hogy hol siklott félre a gondolatmeneted, de ahelyett hogy elismernéd, addig bújod az enyémeket, amíg meg nem találsz egy hibát és utána már csak arról beszélsz. Szép. Az MK2-őről  (és az MK I-ről) csak azért szóltam, mert szóba került, a CD4E gyártási periódusa. De természetesen azóta úgy teszel, mintha azt állítottam volna, hogy MK II-est akar venni. Tényleg ennyire ......vagy, vagy direkt csinálod a vita kedvéért? Remélem az előbbi, mert ha az utóbbi, akkor te veszélyesen ...... vagy!

Leegyszerűsítem, hogy lásd, hol nem kellett volna feltételezésre építeni egy kijelentést.

2006 1.8 SCI = MKIII

2.5 V6 évjárat nélkül (nyilván MKIII, mert azt akar) = CD4E vagy Durashift5 (ha ez a neve az 5-ösnek).

Ebben a szövegkörnyezetben 2.5 V6 NEM = "már csak 5 sebességes automatával van."

De ragozzad még, látom élvezed nagyon. Kiss

« Utoljára szerkesztve: 2011.11.17 csütörtök, 16:16:31 írta drof » Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 16:18:33 »

Vannak listák...
Azóta sikerült több embert felkutatnom, akinek olyan mondeo-ja (motorja) van mint nekem (2003, 1.8 125 LE). Ha normális gáz szettet tesznek bele, emellett jól állítják be, és normális olajat kap a motor, akkor a VALÓDI tapasztalatok szerint 100-200 EZER km után sincs probléma.

ha valódiak a tapasztalatok, akkor jó
az olaj mind1...mármint nem azt akarom mondani hogy az akármilyen gagyi is megteszi, csak azt hogy a sima benzineshez képest az lpg nem igényel még jobb olajat, +adalékot
lpg -vel a probléma a magas égési hőmérséklet, ami a szelepeknél keletkezik
az égéshőt nem tudja senki beállítani, max a beérkező mennyiséget, keveréket
amennyiben nem edzett, hanem lágy szelepekkel építették az adott motort akkor egy idő után elégnek a szelepek, csökken a kompresszió, végül behal szegénykém
motorgeneráltól nem kell tartani, max szelepcserétől Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 16:21:18 »

ha valódiak a tapasztalatok, akkor jó


Ezért írtam, hogy nem tudom, mert én csak a listákat láttam, 1.8-as gázos autóm nincsen. Ha van tapasztalat és jó, akkor semmi ok z aggodalomra. laugh
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #534 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 16:24:56 »

Igen, sajna majdnem ez a helyzet, most már gáz beszerelők is megerősítették. Létezik már gáz szett ezekhez is, de kétszer annyi az ára, és még nem igazán fejlett.


igen, vannak ehhez is már külön rendszerek amik + benzint? is juttatnak a gáz mellé hogy ne legyen olyan magas az égéshő
max annak éri meg aki 3.2 FSI VW, vagy Audi 4.2, stb... FSI -vel szaladgál
létezik még adalékként a

itt a flash lube cucc marketing anyaga Smiley
http://www.autogas-suisse.com/flashlube-electronic-kit.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.17 csütörtök, 16:26:37 írta ST220_Gab » Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #535 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 16:25:56 »

Ezért írtam, hogy nem tudom, mert én csak a listákat láttam, 1.8-as gázos autóm nincsen. Ha van tapasztalat és jó, akkor semmi ok z aggodalomra. laugh

jaaa
ezekből a listákból még nem láttam hibátlant Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 17:01:29 »

Túlragoztad!

Ezt tanítják valahol? 2x is aláhúzom, hogy hol siklott félre a gondolatmeneted,

Eddig olvastam el. Ennyi elég is. A részemről itt a vége.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 17:12:14 »

Eddig olvastam el. Ennyi elég is. A részemről itt a vége.

Részemről már órák óta vége van, csak azért válaszolgatok, hogy legyen min okoskodni. eplus2
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #538 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 17:14:45 »

Részemről már órák óta vége van, csak azért válaszolgatok, hogy legyen min okoskodni. eplus2

Nem is vagy gázos, sicc innen  nyes
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Black
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 17:24:52 »

Nem is vagy gázos, sicc innen  nyes

De legalább tudja, hogy nem hülyeség a gázüzem, még ha Ő nem is teszi bele az autójába. Miért nem teszi bele? Mert van annyi pénze, hogy leszharhassa a benzinárakat. Majd ha csóró lesz, akkor Ő is gondolkodni fog rajta. Most meg örül, hogy nem kell gondolkodnia ezen és kinyomhatja a szemét a V6-nak, mert elbírja a zsebe.
Ennyi.
Ja! ...és én sem vagyok gázos. (már)
Menjek én is?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 17:28:28 »

Nem is vagy gázos, sicc innen  nyes


Cserébe okoskodó hülye sem vagyok. Viszont hülyéskedő okos még lehetek. nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 17:29:23 »

De legalább tudja, hogy nem hülyeség a gázüzem, még ha Ő nem is teszi bele az autójába. Miért nem teszi bele? Mert van annyi pénze, hogy leszharhassa a benzinárakat. Majd ha csóró lesz, akkor Ő is gondolkodni fog rajta. Most meg örül, hogy nem kell gondolkodnia ezen és kinyomhatja a szemét a V6-nak, mert elbírja a zsebe.
Ennyi.
Ja! ...és én sem vagyok gázos. (már)
Menjek én is?

Ugyan, menj már!
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #542 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 17:54:55 »

Cserébe okoskodó hülye sem vagyok. Viszont hülyéskedő okos még lehetek. nyes
Majd szólok, ha az vagy. Még nem!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:06:55 »

Cserébe okoskodó hülye sem vagyok.

Pedig de.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Black
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:09:49 »

Pedig de.
Pedig nem.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:49:31 »

Pedig de.

Te most magadról beszélsz?  laugh

Csináljunk exit-poll-t? Nem biztos, hogy az az eredmény születne, ami előre kb. kisaccoltál magadban. eplus2

Egyébként meg te is húzzál innen, neked sincs semmi közöd a gázhoz (se). nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:50:14 »

Majd szólok, ha az vagy. Még nem!

Igyekszem főnök, de még nem tudok hülyéskedni. wow1 taps
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:52:52 »

Igyekszem főnök, de még nem tudok hülyéskedni. wow1 taps
Persze hogy nem, mert alapból hülye vagy. Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 18:58:03 »

Egyébként meg te is húzzál innen, neked sincs semmi közöd a gázhoz (se). nyes

A jelenlévők közül nekünk volt először gázos autónk (88). Akkortájt te még másfajta gázokkal küszködtél.  vigyor3
Neked volt már gázos autód?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drof
Vendég
« Új hozzászólás #549 Dátum: 2011.11.17 csütörtök, 19:05:24 »

A jelenlévők közül nekünk volt először gázos autónk (88). Akkortájt te még másfajta gázokkal küszködtél.  vigyor3
Neked volt már gázos autód?

Azokkal a gázokkal még ma is küzdök.  nyes

A korodra ne legyél büszke, nem annyira jó dolog az, mint ahogy előadod.  hehe

Na térjél vissza a rendes kerékvágásba.

Sendrew azt mondta, hogy az írjon ide, akinek VAN, nem azt hogy az írjon, akinek volt. Úgyhogy mindannyian befoghatjuk. vigyor3
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 28   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.