Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.04 szombat, 16:46:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo V.
>
MK5 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
56
57
58
59
60
61
62
[
63
]
64
65
66
67
68
69
70
...
112
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK5 Általános kérdések (Megtekintve 1584163 alkalommal)
Petya
és 45 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3100 Dátum:
2018.08.21 kedd, 09:37:29 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.08.19 vasárnap, 12:06:20
Ok némi gugli után értem azt hiszem.
Ez is azok közé a "fícsör"-ök közé tartozik akkor, amiket utólag lehet aktiválni... Márkakereskedésben tudják vajon, vagy az itteni szakik is megoldják anélkül, hogy probléma lenne belőle?
Mit lehet aktiválni? Már nincs nem start stopos autó. Szerintem nem lehet kikapcsolni, mert ez egy környezetvédelmi szempontú kötelező elem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3101 Dátum:
2018.08.21 kedd, 09:45:38 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.08.21 kedd, 09:37:29
Mit lehet aktiválni? Már nincs nem start stopos autó. Szerintem nem lehet kikapcsolni, mert ez egy környezetvédelmi szempontú kötelező elem.
azért érdemes lenne utánajárni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Balageaxe
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 79
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3102 Dátum:
2018.08.21 kedd, 09:52:08 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.08.21 kedd, 09:37:29
Mit lehet aktiválni? Már nincs nem start stopos autó. Szerintem nem lehet kikapcsolni, mert ez egy környezetvédelmi szempontú kötelező elem.
Itt írta valaki, hogy kikapcsolható...
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.21 kedd, 09:53:51 írta Balageaxe
»
Naplózva
2018 MKV Titanium Magnetic
N0R31
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3103 Dátum:
2018.08.21 kedd, 11:21:58 »
Köszi!
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.08.17 péntek, 08:16:37
Ezek szerintem egyik sem a legfrissebb széria, de ettől függetlenül mind jó választás. Csekk a gyártási évet mindenképp!
Hangok gumit nem vennék, mert csak...
Idézetet írta: N0R31 - 2018.08.16 csütörtök, 13:46:55
Sziasztok.
Téli gumival kapcsolatban érdeklődnék. A következők között gondolkodom: MICHELIN 235/50R17 100V Pilot Alpin PA4 Grnx XL vagy CONTINENTAL 235/50R17 96V TS 850P FR vagy PIRELLI 235/50R17 96V SottoZero 2 N0.
Valakinek van tapasztalata ezekkel kapcsolatban. Köszi a válaszokat előre is.
Naplózva
Mondeo MK5 2.0 TDCi - 150 Le - Deep Impact Blue (180 by PF) --> 205 by PF
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3104 Dátum:
2018.08.21 kedd, 13:54:47 »
Idézetet írta: Balageaxe - 2018.08.21 kedd, 09:52:08
Itt írta valaki, hogy kikapcsolható...
Nem. Meghekkelhető egy plusz relé beépítésével, ami indítás után otomatikusan olyat tesz, mintha megnyomnád az "A" betűs gombot a váltókar mellett. Legalábbis powerford szerint. Amúgy én már feltétlen reflexből nyomom...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3105 Dátum:
2018.08.22 szerda, 10:28:28 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.08.21 kedd, 13:54:47
Nem. Meghekkelhető egy plusz relé beépítésével, ami indítás után otomatikusan olyat tesz, mintha megnyomnád az "A" betűs gombot a váltókar mellett. Legalábbis powerford szerint. Amúgy én már feltétlen reflexből nyomom...
Amúgy miért utáljátok ennyire?
Nekem pl nincs és nem bánnám ha lenne benne. Minek járjon a motor lámpánál?
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3106 Dátum:
2018.08.22 szerda, 15:08:49 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.22 szerda, 10:28:28
Amúgy miért utáljátok ennyire?
Nekem pl nincs és nem bánnám ha lenne benne. Minek járjon a motor lámpánál?
Városi csigabigánál percenként 10x inditana újból, ha nem kapcsolod ki. Persze nem értem a méltatlankodókat. Egy mozdulattal ki lehet kapcsolni...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3107 Dátum:
2018.08.22 szerda, 17:08:54 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2018.08.22 szerda, 15:08:49
Városi csigabigánál percenként 10x inditana újból, ha nem kapcsolod ki. Persze nem értem a méltatlankodókat. Egy mozdulattal ki lehet kapcsolni...
Ennyi! Pont.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
raven71
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3108 Dátum:
2018.08.24 péntek, 06:54:39 »
Sziasztok!
Mk5-be utólag led nappali menetfényt (ködlámpa keretbe szerelt) lehet beszereltetni?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3109 Dátum:
2018.08.24 péntek, 21:43:52 »
Idézetet írta: raven71 - 2018.08.24 péntek, 06:54:39
Sziasztok!
Mk5-be utólag led nappali menetfényt (ködlámpa keretbe szerelt) lehet beszereltetni?
Jó kérdés. Eddig még itt ilyen nem volt.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3110 Dátum:
2018.08.28 kedd, 12:28:42 »
https://www.autonavigator.hu/cikkek/mit-hoz-nekunk-az-uj-fogyasztasmeresi-ciklus-a-wltp/
RIP, kár érte...
"a 2,0 literes EcoBoost motortól el kellett búcsúzni, így Mondeo csakis 1,5 literessel rendelhető (készletről még megcsíphető a 240 lóerős 2,0 literes is)"
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3111 Dátum:
2018.08.28 kedd, 13:12:56 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.28 kedd, 12:28:42
https://www.autonavigator.hu/cikkek/mit-hoz-nekunk-az-uj-fogyasztasmeresi-ciklus-a-wltp/
RIP, kár érte...
"a 2,0 literes EcoBoost motortól el kellett búcsúzni, így Mondeo csakis 1,5 literessel rendelhető (készletről még megcsíphető a 240 lóerős 2,0 literes is)"
pont mint a dízelbotrány. Polgárpukkasztás.Vihar a biliben.
Hónapok kérdése, és megjelennek a szabályozásba beleférő motorváltozatok újra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3112 Dátum:
2018.08.28 kedd, 14:58:35 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.28 kedd, 13:12:56
pont mint a dízelbotrány. Polgárpukkasztás.Vihar a biliben.
Hónapok kérdése, és megjelennek a szabályozásba beleférő motorváltozatok újra.
Úgy legyen, kár lenne érte
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3113 Dátum:
2018.08.28 kedd, 16:05:44 »
Amúgy kár ezen keseregni. FordRangerRaptor is lesz 2.0tdcivel+2turbo 200 ló körül. Na majd ezt a motor belehekkeljük a mondeokba, ha egyáltalán lesz még...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3114 Dátum:
2018.08.28 kedd, 18:55:46 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.28 kedd, 14:58:35
Úgy legyen, kár lenne érte
Bizony. Szimpatikusan megy az.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 396
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3115 Dátum:
2018.08.28 kedd, 19:51:09 »
Idézetet írta: maximi - 2018.08.28 kedd, 18:55:46
Bizony. Szimpatikusan megy az.
Valóban. Nyíregyháza-Budapest-Nyíregyháza = 1 tank benzin.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
maximi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3116 Dátum:
2018.08.28 kedd, 21:05:04 »
Idézetet írta: steve78 - 2018.08.28 kedd, 19:51:09
Valóban. Nyíregyháza-Budapest-Nyíregyháza = 1 tank benzin.
500 Km körüli távon? Ez kb 13 literes fogyasztás lenne?
Nekem ezzel a 2 literes motorral 8 literből megáll országúton, de pályázva se több 9 liternél.
Naplózva
2018 S-Max 2.0 EcoBoost Titanium
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3117 Dátum:
2018.08.28 kedd, 21:49:09 »
Idézetet írta: maximi - 2018.08.28 kedd, 21:05:04
500 Km körüli távon? Ez kb 13 literes fogyasztás lenne?
Nekem ezzel a 2 literes motorral 8 literből megáll országúton, de pályázva se több 9 liternél.
Nem kell foglalkozni a traktorosokkal, akik csak a fogyasztást tudják kiemelni előnyként, aztán meg szervizben ráköltik amit spóroltak
Én is 8-9 literrel járok, ami több mint jó egy 240LE-s automatától, nagyon eltalált motor, egyik kedvenc, pedig volt már pár autóm.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6474
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3118 Dátum:
2018.08.28 kedd, 22:59:16 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.28 kedd, 21:49:09
Nem kell foglalkozni a traktorosokkal, akik csak a fogyasztást tudják kiemelni előnyként, aztán meg szervizben ráköltik amit spóroltak
Én is 8-9 literrel járok, ami több mint jó egy 240LE-s automatától, nagyon eltalált motor, egyik kedvenc, pedig volt már pár autóm.
csókold meg Tipcsit!!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mumus1986
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3119 Dátum:
2018.08.28 kedd, 23:11:05 »
Sziasztok!
A hivatalos oldal nekem felkínált térkép frissítést. Most töltöm le, 20,6 giga.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3120 Dátum:
2018.08.29 szerda, 07:01:12 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.28 kedd, 21:49:09
Nem kell foglalkozni a traktorosokkal, akik csak a fogyasztást tudják kiemelni előnyként, aztán meg szervizben ráköltik amit spóroltak
Én is 8-9 literrel járok, ami több mint jó egy 240LE-s automatától, nagyon eltalált motor, egyik kedvenc, pedig volt már pár autóm.
hja. nem számít az évi 350-500e ft, ami megmarad üzemanyagpénzben.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3121 Dátum:
2018.08.29 szerda, 08:33:26 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.29 szerda, 07:01:12
hja. nem számít az évi 350-500e ft, ami megmarad üzemanyagpénzben.
Pont ezért irtam: "csak a fogyasztást tudják kiemelni előnyként". Beraktam, hogy kár hogy egy nagyon jó motort kivezetnek, erre nyilván rá kell kontrázni a fogyasztással a dizeleseknek, az egyetlen ütőkártyával
Évi 500eft különbséghez, 2 literes fogyasztás különbséggel számolva, havi 5000km-t kell menni, ha csak munkanapokat nézzünk, akkor napi 250-et, hosszú távokat vezetve jó eséllyel pályán. Ha valaki ennyit megy, az vegyen dizelt, mert itt már lényeges szempont a fogyasztás, és drukkojon hogy ne költse el a szervizben ami a zsebében maradt
Én havi 1000-et sem megyek, igy nekem nem szempont...
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3122 Dátum:
2018.08.29 szerda, 09:25:21 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 08:33:26
Pont ezért irtam: "csak a fogyasztást tudják kiemelni előnyként". Beraktam, hogy kár hogy egy nagyon jó motort kivezetnek, erre nyilván rá kell kontrázni a fogyasztással a dizeleseknek, az egyetlen ütőkártyával
Évi 500eft különbséghez, 2 literes fogyasztás különbséggel számolva, havi 5000km-t kell menni, ha csak munkanapokat nézzünk, akkor napi 250-et, hosszú távokat vezetve jó eséllyel pályán. Ha valaki ennyit megy, az vegyen dizelt, mert itt már lényeges szempont a fogyasztás, és drukkojon hogy ne költse el a szervizben ami a zsebében maradt
Én havi 1000-et sem megyek, igy nekem nem szempont...
Azért ez összetettebb kérdés.
Mert nem számolsz az időfaktorral.
Egyrészt azonos köbcentiben a dízel kisebb fogyasztás mellett rugalmasabb, pl. a 2 literes fogyasztáskülönbség úgy áll meg, hogy a dízellel 140-es tempomatos sebességgel mész, míg a benyásnál 120 körül.
Nekem most a hosszú hétvégén volt egy kisebb kiruccanásom csáláddal, péntek meló, utána indulás Hro-ba, 7-kor Crikvenicában fürödtünk a tengerben, majd vacsi, szombat-hétfő nyár végi levezetés, hétfőn még fürcsi, kaki-pisi, 17-kor indulás Sopronba Szlovénián és Ausztrián keresztül, este 10 körül érkeztünk, család kitesz, én tovább Büdipestre, kedd-péntek én meló és mászkálás itthon, majd péntek du vissza Sopron, onnan Asuztria ahol tankoltam és kiszámoltam erre az útra a fogyasztást, ami 6,66 liter lett. Szóval ez szerintem a benyásból nem jött volna ki 8,88-ra, mert egyrészt ahol lehetett mentem, klímáztam, megpakolva, stb., másrészt voltak hegyek bőven. Reálisan szerintem ez egy benyással 10 liter alatt nem állt volna meg, de 9 alatt biztos, hogy nem, így már 25%-al több fogyasztáskülönbséggel lehet számolni.
És ugye ott van a tankolás, megállás ideje is. Egy tankkal majdnem ezer kilométer, azért egy benyással sosem jön ki. Szóval én úgy elmegyek Münchenig simán, hogy nem tankolok. Ha ezeket összeadom kijön, hogy 1,5-2 órát megspóroltam egy hosszabb úton, ami azért nem mindegy, hogy pénteken meló után egy kicsit megcsúszott vacsira érek oda, vagy beesek az ágyba.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3123 Dátum:
2018.08.29 szerda, 09:39:44 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.08.29 szerda, 09:25:21
Azért ez összetettebb kérdés.
Mert nem számolsz az időfaktorral.
Egyrészt azonos köbcentiben a dízel kisebb fogyasztás mellett rugalmasabb, pl. a 2 literes fogyasztáskülönbség úgy áll meg, hogy a dízellel 140-es tempomatos sebességgel mész, míg a benyásnál 120 körül.
Nekem most a hosszú hétvégén volt egy kisebb kiruccanásom csáláddal, péntek meló, utána indulás Hro-ba, 7-kor Crikvenicában fürödtünk a tengerben, majd vacsi, szombat-hétfő nyár végi levezetés, hétfőn még fürcsi, kaki-pisi, 17-kor indulás Sopronba Szlovénián és Ausztrián keresztül, este 10 körül érkeztünk, család kitesz, én tovább Büdipestre, kedd-péntek én meló és mászkálás itthon, majd péntek du vissza Sopron, onnan Asuztria ahol tankoltam és kiszámoltam erre az útra a fogyasztást, ami 6,66 liter lett. Szóval ez szerintem a benyásból nem jött volna ki 8,88-ra, mert egyrészt ahol lehetett mentem, klímáztam, megpakolva, stb., másrészt voltak hegyek bőven. Reálisan szerintem ez egy benyással 10 liter alatt nem állt volna meg, de 9 alatt biztos, hogy nem, így már 25%-al több fogyasztáskülönbséggel lehet számolni.
És ugye ott van a tankolás, megállás ideje is. Egy tankkal majdnem ezer kilométer, azért egy benyással sosem jön ki. Szóval én úgy elmegyek Münchenig simán, hogy nem tankolok. Ha ezeket összeadom kijön, hogy 1,5-2 órát megspóroltam egy hosszabb úton, ami azért nem mindegy, hogy pénteken meló után egy kicsit megcsúszott vacsira érek oda, vagy beesek az ágyba.
Semmivel nem rugalmasabb a 2 literes dizel a 2 literes 240Le-s benzinesnél. Simán elmegyek 140-el valamivel 9 liter alatt (pl. múlt 2 hete, megpakolva, végig klimával), szóval azt az 1 plusz tankolást kell beleszámolni, ami 5 perc kb.
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3124 Dátum:
2018.08.29 szerda, 09:43:08 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 08:33:26
Pont ezért irtam: "csak a fogyasztást tudják kiemelni előnyként". Beraktam, hogy kár hogy egy nagyon jó motort kivezetnek, erre nyilván rá kell kontrázni a fogyasztással a dizeleseknek, az egyetlen ütőkártyával
Évi 500eft különbséghez, 2 literes fogyasztás különbséggel számolva, havi 5000km-t kell menni, ha csak munkanapokat nézzünk, akkor napi 250-et, hosszú távokat vezetve jó eséllyel pályán. Ha valaki ennyit megy, az vegyen dizelt, mert itt már lényeges szempont a fogyasztás, és drukkojon hogy ne költse el a szervizben ami a zsebében maradt
Én havi 1000-et sem megyek, igy nekem nem szempont...
Miért költene szervízre többet a dízellel? Egy mai korszerű dízellel semmivel sincs több gond mint egy korszerű közvetlenes turbós benzinessel...annyi hogy a benzines 3 literrel többet kér és kívül halkabb kicsit.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.29 szerda, 09:49:03 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3125 Dátum:
2018.08.29 szerda, 09:44:49 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 09:39:44
Semmivel nem rugalmasabb a 2 literes dizel a 2 literes 240Le-s benzinesnél. Simán elmegyek 140-el valamivel 9 liter alatt (pl. múlt 2 hete, megpakolva, végig klimával), szóval azt az 1 plusz tankolást kell beleszámolni, ami 5 perc kb.
Legyen igazad. Én sosem tudtam tankolni öt perc alatt. legalább 15-20 perc...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3126 Dátum:
2018.08.29 szerda, 10:02:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.08.29 szerda, 09:43:08
Miért költene szervízre többet a dízellel? Egy mai korszerű dízellel semmivel sincs több gond mint egy korszerű közvetlenes turbós benzinessel...annyi hogy a benzines 3 literrel többet kér és kívül halkabb kicsit.
Ezt már kitárgyaltuk, egészen addig amig nincs gond a nagynyomású rendszerrel, DPF-el, kettőstömegű lendkerékkel, EGR-el...
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3127 Dátum:
2018.08.29 szerda, 10:05:22 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.08.29 szerda, 09:44:49
Legyen igazad. Én sosem tudtam tankolni öt perc alatt. legalább 15-20 perc...
Egyezzünk ki 10 percben WC-zéssel
De ugye te sem vezetsz le 1000km-et megállás nélkül, ha már itt járunk
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Mumus1986
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3128 Dátum:
2018.08.29 szerda, 10:12:26 »
A dízel pártiak írják már meg legyenek szívesek a tényleges fogyasztási adataikat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26972
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3129 Dátum:
2018.08.29 szerda, 10:14:33 »
Kolléga autót venne, újat, szalonból, Németországban.
Mivel lehetne meggyőzni az MK5 kombi mellett (a hunyadi i40 ellenében), hogy ilyet válasszon? Most egy 9 éves BMW 320d-je van, azt akarja lecserélni.
Az egyetlen komolyabb érve az, hogy nem tetszik az MK5 kombi hátsó fele neki. Mondtam neki, hogy amennyit azt ő nézni fogja, nem mindegy?
De ezzel egyelőre nem győztem meg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3130 Dátum:
2018.08.29 szerda, 10:17:31 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 10:05:22
Egyezzünk ki 10 percben WC-zéssel
De ugye te sem vezetsz le 1000km-et megállás nélkül, ha már itt járunk
ezret nem próbáltam még, de 800-at simán, és a gyerekek is bírják.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26657
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3131 Dátum:
2018.08.29 szerda, 10:19:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.08.29 szerda, 10:14:33
Kolléga autót venne, újat, szalonból, Németországban.
Mivel lehetne meggyőzni az MK5 kombi mellett (a hunyadi i40 ellenében), hogy ilyet válasszon? Most egy 9 éves BMW 320d-je van, azt akarja lecserélni.
Az egyetlen komolyabb érve az, hogy nem tetszik az MK5 kombi hátsó fele neki. Mondtam neki, hogy amennyit azt ő nézni fogja, nem mindegy?
De ezzel egyelőre nem győztem meg.
AndyA
hogy sokkal nagyobb és azért szebb is. Illetve Ford szakszervíz majdnem minden sarkon van, hu nyadi azért nem.
Mondjuk én is kacsingatok a kóreaiak felé...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3132 Dátum:
2018.08.29 szerda, 10:21:47 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 10:02:42
Ezt már kitárgyaltuk, egészen addig amig nincs gond a nagynyomású rendszerrel, DPF-el, kettőstömegű lendkerékkel, EGR-el...
csak az ellenoldalt is vegyük figyelembe!
Benzinesnél.
Gyertyacserék tömkelege 300e km alatt.
Ugyanúgy kettőstömegűvel van szerelve az is.
Ugyanolyan tönkremenős az egr szelepe,sőt rosszabb,mert nem lehet ledugózni.
Ergo fifti-fifti.Nem marad más csak az a fél milla évente a zsebben a dízel javára.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3133 Dátum:
2018.08.29 szerda, 10:26:14 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.29 szerda, 10:21:47
csak az ellenoldalt is vegyük figyelembe!
Benzinesnél.
Gyertyacserék tömkelege 300e km alatt.
Ugyanúgy kettőstömegűvel van szerelve az is.
Ugyanolyan tönkremenős az egr szelepe,sőt rosszabb,mert nem lehet ledugózni.
Ergo fifti-fifti.Nem marad más csak az a fél milla évente a zsebben a dízel javára.
sima automatában nincs DMF.
nekem az rémlik, mintha a 2.0 ecoboost EGR nélküli lenne (meg az 1.0 is)
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3134 Dátum:
2018.08.29 szerda, 10:30:08 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 10:02:42
Ezt már kitárgyaltuk, egészen addig amig nincs gond a nagynyomású rendszerrel, DPF-el, kettőstömegű lendkerékkel, EGR-el...
A DPF en kívül kb mindegyik megvan a benzinesnél is....normál használatnál meg kb annyit bír a DPF mint egy benzines motor élettartama..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3135 Dátum:
2018.08.29 szerda, 10:32:07 »
Idézetet írta: G_B - 2018.08.29 szerda, 10:26:14
sima automatában nincs DMF.
nekem az rémlik, mintha a 2.0 ecoboost EGR nélküli lenne (meg az 1.0 is)
A powershiftben sincs kéttömegű...egr nélkül kb 15 éve nem gyártanak semmilyen autót.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3136 Dátum:
2018.08.29 szerda, 10:34:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.08.29 szerda, 10:14:33
Kolléga autót venne, újat, szalonból, Németországban.
Mivel lehetne meggyőzni az MK5 kombi mellett (a hunyadi i40 ellenében), hogy ilyet válasszon? Most egy 9 éves BMW 320d-je van, azt akarja lecserélni.
Az egyetlen komolyabb érve az, hogy nem tetszik az MK5 kombi hátsó fele neki. Mondtam neki, hogy amennyit azt ő nézni fogja, nem mindegy?
De ezzel egyelőre nem győztem meg.
AndyA
Jobb a motorja, a futóműve és valószínűleg biztonságosabb is (azért 1,7 tonna nem hazudik)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3137 Dátum:
2018.08.29 szerda, 11:06:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.08.29 szerda, 10:32:07
A powershiftben sincs kéttömegű...egr nélkül kb 15 éve nem gyártanak semmilyen autót.
és ez mit jelent? (
link
)
Részterhelésen fontos szerepet kap a belső kipufogógáz-visszavezetés, melyet a vezérműtengelyek állításával valósítanak meg úgy, hogy nagyobb szelepösszenyitást engednek meg a felső holtpont elérése után, így nem szükséges külön (külső) EGR-rendszer kiépítése
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3138 Dátum:
2018.08.29 szerda, 11:14:34 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.29 szerda, 10:21:47
csak az ellenoldalt is vegyük figyelembe!
Benzinesnél.
Gyertyacserék tömkelege 300e km alatt.
Ugyanúgy kettőstömegűvel van szerelve az is.
Ugyanolyan tönkremenős az egr szelepe,sőt rosszabb,mert nem lehet ledugózni.
Ergo fifti-fifti.Nem marad más csak az a fél milla évente a zsebben a dízel javára.
Gyertyát 60ekm-nél kell cserélni, kb. 2000ft/db
Kettőstömegű nincs
EGR nincs
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3139 Dátum:
2018.08.29 szerda, 11:15:15 »
Idézetet írta: G_B - 2018.08.29 szerda, 10:26:14
sima automatában nincs DMF.
nekem az rémlik, mintha a 2.0 ecoboost EGR nélküli lenne (meg az 1.0 is)
Igy van
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3140 Dátum:
2018.08.29 szerda, 11:17:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.08.29 szerda, 10:30:08
A DPF en kívül kb mindegyik megvan a benzinesnél is....normál használatnál meg kb annyit bír a DPF mint egy benzines motor élettartama..
Most ugye a 2.0 Ecoboost-ról beszélünk
Nagynyomású rendszer 10-ed nyomáson megy, ára és meghibásodási lehetősége is töredéke
EGR nincs
DMF nincs
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3141 Dátum:
2018.08.29 szerda, 11:46:31 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 11:14:34
Gyertyát 60ekm-nél kell cserélni, kb. 2000ft/db
Kettőstömegű nincs
EGR nincs
Egy élettartam alatt a gyertyacsere is többszáz ezerben van.
van kettőstömegő, csak az automatában nem(általánosan benzinest említettem!!), de ott meg a váltó karbantartása viszi el a hasznot.
Általánosan a benzinesekben is van EGR, és az új modellekben részecskeszűrő is lesz.
Szóval eddig elel beszélgettünkegymás mellett, azonban azt még mindig nem tudod megcáfolni, hogy 10év alatt egy egész autó árát tankolod plusszban a benzines autódba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3142 Dátum:
2018.08.29 szerda, 11:57:34 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 11:17:24
Most ugye a 2.0 Ecoboost-ról beszélünk
Nagynyomású rendszer 10-ed nyomáson megy, ára és meghibásodási lehetősége is töredéke
EGR nincs
DMF nincs
Ne zsibbassz már....melyik dízel automatában van kéttömegű?
Ha nincs EGR mia f.sztól kokszosodik le a szívószelep az összes ecobooston?
A dízel nagynyomású rendszerek jelenleg annyit bírnak mint az autó, ha rendesen van üzemeltetve.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3143 Dátum:
2018.08.29 szerda, 12:18:31 »
Idézetet írta: G_B - 2018.08.29 szerda, 11:06:11
és ez mit jelent? (
link
)
Részterhelésen fontos szerepet kap a belső kipufogógáz-visszavezetés, melyet a vezérműtengelyek állításával valósítanak meg úgy, hogy nagyobb szelepösszenyitást engednek meg a felső holtpont elérése után, így nem szükséges külön (külső) EGR-rendszer kiépítése
Jó cikk!
Mint ahogy írja is EGR van mégpedig egy jóval bonyolultabb (elektromágneses szelep játszik a vezérműkerekekkel) mint egy külső szelep...ha az meghibásodik az többszöröse egy dízel külső szelepnek.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3144 Dátum:
2018.08.29 szerda, 13:42:23 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.29 szerda, 11:46:31
Egy élettartam alatt a gyertyacsere is többszáz ezerben van.
van kettőstömegő, csak az automatában nem(általánosan benzinest említettem!!), de ott meg a váltó karbantartása viszi el a hasznot.
Általánosan a benzinesekben is van EGR, és az új modellekben részecskeszűrő is lesz.
Szóval eddig elel beszélgettünkegymás mellett, azonban azt még mindig nem tudod megcáfolni, hogy 10év alatt egy egész autó árát tankolod plusszban a benzines autódba.
Ha aranyból van a gyertya, és 10e-ként cseréled, akkor biztos
Automata simán ki tud szolgálni egy autót, kettőstömeg/kuplung meg szinte tuti cserés egy idő után.
Most nem a jövő modeljeiről beszélünk, mert ott majd kiváncsi leszek milyen űrtechnika fog kelleni a dizeleknek (annak a gyárnak aki egyáltalán fog még fejleszteni dizelt), hogy hozzák a kibocsájtási normákat a valós életben is. Nyilván ezért is veszi le egyre több gyár a palettáról, és inkább hibridekre, elektromos autók fejlesztésére költ
Mint irtam is ha sokat mész akkor más kérdés a dizel, én max 100e-el költenék kevesebbett üzemanyagra, annyit meg nekem megér egy csendes, nyomtékos benzinmotor, már ha megbocsájtod
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.29 szerda, 13:47:23 írta podani
»
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3145 Dátum:
2018.08.29 szerda, 14:18:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.08.29 szerda, 11:57:34
Ne zsibbassz már....melyik dízel automatában van kéttömegű?
Ha nincs EGR mia f.sztól kokszosodik le a szívószelep az összes ecobooston?
A dízel nagynyomású rendszerek jelenleg annyit bírnak mint az autó, ha rendesen van üzemeltetve.
Nyugodj meg sokban van: "Ford DMFs tend to last longer (up to 200k miles) because they are sprung rather than held together by compound. The only way to avoid one on a diesel is to buy a diesel with a torque converter automatic transmission, such as a Mazda 6 Skyactiv D, or a BMW 320d 8-speed auto. DCT, DSG and Powershift all have DMFs to protect the transmissions."
Szóval magyarul a DCT, DSG, Powershift váltóknál.
Mivel a közvetlen befecskendezés nem mossa a szelepeket hátulról benzinnel, illetve EGR helyett szelepösszenyitás van, a kormot és a olajgőzt rá tud égetni, sajna ez általános probléma a közvetlen befecskendezésnél. De tisztitható, ha átnézel az Ecoboost topikba meglátod
Az utolsó mondatodon csak mosolyogni tudok, majd meséld el azoknak akik otthagynak egy rakat pénzt nagynyomású rendszer javitásra
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3146 Dátum:
2018.08.29 szerda, 14:20:04 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.08.29 szerda, 12:18:31
Jó cikk!
Mint ahogy írja is EGR van mégpedig egy jóval bonyolultabb (elektromágneses szelep játszik a vezérműkerekekkel) mint egy külső szelep...ha az meghibásodik az többszöröse egy dízel külső szelepnek.
Változó szelepvezérlésnek hivják, és kb 25 éve létezik az autóiparban, semmi bonyolultság nincs benne, és nem is jellemző rá a meghibásodás. Már eleve része a motornak, egy sima olajnyomást szabályzó külső szelep, és igy plusz költség nélkül kiváltották az EGR-t
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.29 szerda, 14:41:09 írta podani
»
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3147 Dátum:
2018.08.29 szerda, 16:11:36 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 14:20:04
Változó szelepvezérlésnek hivják, és kb 25 éve létezik az autóiparban, semmi bonyolultság nincs benne, és nem is jellemző rá a meghibásodás. Már eleve része a motornak, egy sima olajnyomást szabályzó külső szelep, és igy plusz költség nélkül kiváltották az EGR-t
A toyotánál meg a hondánál hibamentes...de se a VW, Rönó, Ford ezt nem mondhatja el.
Igen semmi bonyolultság és hibamentesség...hány éves motorok ezek? Erre tessék hibamentesség:
https://www.youtube.com/watch?v=OH8us2QFWg8
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3148 Dátum:
2018.08.29 szerda, 16:14:40 »
Idézetet írta: podani - 2018.08.29 szerda, 14:18:23
Nyugodj meg sokban van: "Ford DMFs tend to last longer (up to 200k miles) because they are sprung rather than held together by compound. The only way to avoid one on a diesel is to buy a diesel with a torque converter automatic transmission, such as a Mazda 6 Skyactiv D, or a BMW 320d 8-speed auto. DCT, DSG and Powershift all have DMFs to protect the transmissions."
Szóval magyarul a DCT, DSG, Powershift váltóknál.
Mivel a közvetlen befecskendezés nem mossa a szelepeket hátulról benzinnel, illetve EGR helyett szelepösszenyitás van, a kormot és a olajgőzt rá tud égetni, sajna ez általános probléma a közvetlen befecskendezésnél. De tisztitható, ha átnézel az Ecoboost topikba meglátod
Az utolsó mondatodon csak mosolyogni tudok, majd meséld el azoknak akik otthagynak egy rakat pénzt nagynyomású rendszer javitásra
Nekem DSG-s autóm van, tudom hogy van benne kéttömegű lendkerék....de mondeoról volt szó, azokban az automatákban sem a dízelben sem a benzinesben nincs.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
podani
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 133
Válasz: MK5 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #3149 Dátum:
2018.08.29 szerda, 16:30:35 »
Idézetet írta: Ervin - 2018.08.29 szerda, 16:11:36
A toyotánál meg a hondánál hibamentes...de se a VW, Rönó, Ford ezt nem mondhatja el.
Igen semmi bonyolultság és hibamentesség...hány éves motorok ezek? Erre tessék hibamentesség:
https://www.youtube.com/watch?v=OH8us2QFWg8
Ugyan már, írd meg a keresőbe hogy EGR Failure, kíváncsi leszek hány találattal lesz több
Naplózva
Ford Fusion 2.0T Ecoboost Automata 242LE, 2014
Oldalak:
1
...
56
57
58
59
60
61
62
[
63
]
64
65
66
67
68
69
70
...
112
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ