Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb 40-80k körül mozognak bruttóban. Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel, visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze: Műszeres diagnosztika: 20k Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k Injektor felújítás( anyag+munka): 70k Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
Az én türésembe ez nem fér bele ,hogy 1 db porlasztó csere az 169 ezer legyen. Nekem ez picit lehuzás is. Amikor én vettem a gyári felujitottat igaz Nagykátára /hivatalos porlasztó felujitóhoz/kellet mennem miatta , de a 25 ezer/db árban benne volt a ki-beszerelés is és a programozás is.
Itt minek is csináltak 20 ezerért diagnosztikát ,mikor tudták miért vitted oda . Itt mifelénk a legjobb porlasztós is 5 ezerért vizsgálja be darabonként és ez áfás számlás ár. Ha meg kiveszem a porlasztó árát , akkor jó esetben fél óráért fizettél 100 ezer forintot , ez egy szép óra díj. A másik,meg hogy nem cseréltek üa szürőt, holot az szinte kötelező, igaz sokan a rendszer tisztitást is mondják hogy az is kötelező , de attól ellehet tekinteni, de az üa szürő cserétől nem. Azt nekem vinnem kellet mikor a porlasztót cseréltettem,kérte a fickó és ki is cserélte. Arra is kiváncsi lennék,hogy miért kerül 50-be egy kicsavarás és becsavarás ,ez nem extra munka , a fészek tisztitást meg meg ?-m, mert azt akkor kell tisztitani ha tönkre ment volna a tüzkarika vagy felül a szimering, de azt észre vetted volna használatnál, egyébbként patyolat tisztaság van a fészekben ha ezek is jók voltak, mondom ugy hogy mostanában 4 külömböző fordon is cseréltem porlasztót (1.8 tdci,2.2 tranzit,2.2-s 3-s mondi ,2.0-s 4-s mondi) és sehol nem kellet a fészek tisztitása.
Petrányinál a gyári porlasztó 92 ezer forint.
De mindegy is, már kész és használd sokáig még azt az autót.
Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb 40-80k körül mozognak bruttóban. Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel, visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze: Műszeres diagnosztika: 20k Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k Injektor felújítás( anyag+munka): 70k Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
Szia Link: Damian's Box Canbus illetve Jarosaw Walasztyn , kulonbozo MK5 facebook csoportokban szoktak lenni (MK5 UK, Forscan - Configuration and Programming) . En Jaroslaw-tol rendeltem vegul, bar van itthon kinai UCDS klon is (lasd fmods.net leiras) de egyszruen nincs idom atalakitani+az ODB-hez MK5-nel kel ugye egy adapter ami a Gateway modul elott csinal egy leagazast direkt a boxnak, azt meg Kinabol lehet csak. Igy egyszerubb/gyorsabb volt tole megrendelni keszen
...ha jol lattam mar megy Sync1 es Sync2 -vel is de reszleteket nem tudok, Damian's oldalan lattam bejegyzest.
Én 50 ezerért biztos nem ujittatnék fel porlasztót. Annak idején 25 ezerért vettem a gyári felujitottat, mindjárt 200 ezret mentek és még tökéletesek. A 4-s mondimhoz most vettem gyári porlasztokat 88+áfá/db és nem 200 ezerért darabját mint adják, vagy ugye 100 ezer felet ujítják fel Nézz szét meglehet találni az olcsó és jó boltokat is.
Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb 40-80k körül mozognak bruttóban. Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel, visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze: Műszeres diagnosztika: 20k Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k Injektor felújítás( anyag+munka): 70k Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
Az olajnyomás szelep? Elég dedikált hibakódja van. A tünet gondolom az volt, hogy amikor autópályán lepadlóztad, vagy 110-120 felett , vészüzembe kapcsolt.
Igen. A szelep ára 64eFt. Nincs ebből utángyártott?
Sziasztok! Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.
"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."
A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).
Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.
Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az www.mpdiesel.hu . Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?
Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?
Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.
Én 50 ezerért biztos nem ujittatnék fel porlasztót. Annak idején 25 ezerért vettem a gyári felujitottat, mindjárt 200 ezret mentek és még tökéletesek. A 4-s mondimhoz most vettem gyári porlasztokat 88+áfá/db és nem 200 ezerért darabját mint adják, vagy ugye 100 ezer felet ujítják fel Nézz szét meglehet találni az olcsó és jó boltokat is.
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
További információ