Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 21:26:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCI generátor szabadonfutósítása  (Megtekintve 303825 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2012.08.17 péntek, 20:51:36 »

azt a választ kaptam a belső, réz gyűrűről, hogy a tárcsa egy másik alkamazásához szükséges, így a mi esetünkben nyugodtan eltávolítható.

Azért ennek örülök én is!  taps
Akkor nem mi voltunk bénák!  vigyor3

Egyébként már 1500 km felett jár az új szerzemény, eddig semmi gáz! Remélem ez még így marad nagyon sokáig!  eljen
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #701 Dátum: 2012.08.18 szombat, 18:00:10 »

Azért ennek örülök én is!  taps
Akkor nem mi voltunk bénák!  vigyor3

Egyébként már 1500 km felett jár az új szerzemény, eddig semmi gáz! Remélem ez még így marad nagyon sokáig!  eljen
Én már a ZEN-nel közel járok a 70.000 Km-hez minden gond nélkül. A Japán márka ennél csak jobb lehet.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2012.08.24 péntek, 08:27:31 »

Nekem tegnap rakta fel rá Vik az új tárcsát, hát a porvédője szerintem csak mutatóban van hozzá mert az nagyon könnyen leesik róla. Vik próbálta valami pasztával tartósabbá tenni, de már a generátor visszaszereléskor leesett. Remélem azért van ilyen hanyagul megoldva ez a része, mert ez nem is olyan lényeges.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2012.08.24 péntek, 08:43:41 »

Relhist Mester!

Van még ilyen japán szabadonfutód?
Nem tudod mivel lehet leszedni a zen-t? Mi a neve annak a bizonyos kulcsbak és a mérte?
Köszönettel, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2012.08.24 péntek, 09:19:10 »

Relhist Mester!

Van még ilyen japán szabadonfutód?

Akkor hétfőn jelentkezem a tárcsa ügyében és a köv héten megpróbálok beszerezni egy ilyen bordás szabadonfutó leszedő szerszámot (sztm a galaxy-hoz is jó lesz, ha nem megy kölcsönbe)  worship

http://www.ebay.com/itm/NEW-ALTERNATOR-CLUTCH-PULLEY-Installation-Removal-Tool-7-8-HEX-32-Spline-Pulley-/140672395643
Ez jó lehet hozzá?
Köszönet, bb
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 09:28:05 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2012.08.24 péntek, 09:42:21 »

Akkor hétfőn jelentkezem a tárcsa ügyében és a köv héten megpróbálok beszerezni egy ilyen bordás szabadonfutó leszedő szerszámot (sztm a galaxy-hoz is jó lesz, ha nem megy kölcsönbe)  worship

http://www.ebay.com/itm/NEW-ALTERNATOR-CLUTCH-PULLEY-Installation-Removal-Tool-7-8-HEX-32-Spline-Pulley-/140672395643
Ez jó lehet hozzá?
Köszönet, bb
ha összevetjük a két aukciót, akkor szerepel mindkettőben 17mm-es átmérő, így akár jó is lehet.
http://www.ebay.com/itm/110764616989?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648
http://www.ebay.com/itm/VW-Audi-Golf-Passat-V-Belt-Free-Wheeling-Pulley-Removal-Alternator-Socket-Tool-/170894622159?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item27ca1cfdcf&vxp=mtr
Valaki hozzáértő jelezzen már vissza. köszi.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2012.08.24 péntek, 09:58:45 »

Nekem tegnap rakta fel rá Vik az új tárcsát, hát a porvédője szerintem csak mutatóban van hozzá mert az nagyon könnyen leesik róla. Vik próbálta valami pasztával tartósabbá tenni, de már a generátor visszaszereléskor leesett. Remélem azért van ilyen hanyagul megoldva ez a része, mert ez nem is olyan lényeges.
a porvédő sérülésmentes? mert eddig aki feltette, nem panaszkodott rá, hogy a porvédője nem passzolna.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #707 Dátum: 2012.08.24 péntek, 10:09:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az Audi VW  szerelő kulcs, nem egy forma a Fordéval ezért kell megvenni hozzá sajna az egész készletet, amit már irtam a TDCI topikban.
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 10:12:18 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #708 Dátum: 2012.08.25 szombat, 10:47:05 »

Tisztelt Fórumtársak!
Utánna jártam, kipróbáltam megvettem. wave(elvittem magammal a tartalék generátorral együtt a szabadonfutót és bele próbáltam) A generátor szerelő kulcs (szabadon futóhoz) önmagában is beszerezhető. eljen
www.profiszerszam.hu oldalon 3505 Ft bruttó áron TX50 belső kulcsal 33fogas külső gyűrűvel.( a fotón nagyon jól látszik a kialakitása)
Én ugyanilyet Szolnokon a Lengyel piacon vettem.
Gondolom Budapesten a József városi piacon is kapható, vagy a megadott web oldalról megrendelhető.
Ennyit tudtam segiteni.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 14:53:28 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 08:57:20 »

Sziasztok!
Feltettük az új japán szabadonfutót tegnap a párom autójára. Köszönet Relhist mesternek a házhozszállításért worship
A régit (ami mindkét irányba szabadonfutott már) célszerszám nélkül beflexeltük, így fixre alakítottuk úgysem kell már Smiley és csőfogóval tekertük le míg a nyolcas imbusszal fogtuk a tengelyt. Azért akarok majd egy ilyen leszedő célszerszámot szerezni és járom majd a boltokat a régivel (szép így beflexelve Smiley) és belepróbálgatom őket és biztos jót veszek.
Nekem kellett mellesleg alá egy feles alátét, mert picit felült a réz vagy bronz gyűrűje a generátoron (pedig teljesen síkba van csiszolva az a bizonyos perem a generátoron), de egyébként 40 km után tökéletes a cucc  eljen
Üdv, bb
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.26 vasárnap, 09:07:55 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 11:06:57 »

a porvédő sérülésmentes? mert eddig aki feltette, nem panaszkodott rá, hogy a porvédője nem passzolna.

Sérülésmentes és azért azt nem mondanám hogy nem passzol rá mert rápattant csak érzetre túl könnyen lejött róla, de egyelőre nem szóltam semmit, mert már mentem vele 400 kilométert és még rajta van
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 12:54:19 »

Sziasztok!
Feltettük az új japán szabadonfutót tegnap a párom autójára. Köszönet Relhist mesternek a házhozszállításért worship
A régit (ami mindkét irányba szabadonfutott már) célszerszám nélkül beflexeltük, így fixre alakítottuk úgysem kell már Smiley és csőfogóval tekertük le míg a nyolcas imbusszal fogtuk a tengelyt. Azért akarok majd egy ilyen leszedő célszerszámot szerezni és járom majd a boltokat a régivel (szép így beflexelve Smiley) és belepróbálgatom őket és biztos jót veszek.
Nekem kellett mellesleg alá egy feles alátét, mert picit felült a réz vagy bronz gyűrűje a generátoron (pedig teljesen síkba van csiszolva az a bizonyos perem a generátoron), de egyébként 40 km után tökéletes a cucc  eljen
Üdv, bb
azt a réz gyűrűt le kellett volna venni inkább. Jó lett így a futási síkja?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2012.08.28 kedd, 08:32:10 »

azt a réz gyűrűt le kellett volna venni inkább. Jó lett így a futási síkja?
0,5mm egy ilyen hosszú szíjnál? Sztm nem lesz gond. Nem tudtam, hogy azt le lehet ott pattintani (most visszaolvastam és már tudom eljen). Majd 100e km múlva a következőnél már így teszem fel. Most biztos nem szedem le megint pláne, hogy nincs leszedő szerszámom még csak a flex eplus2
Köszi az infót, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2012.08.28 kedd, 18:34:40 »

0,5mm egy ilyen hosszú szíjnál? Sztm nem lesz gond. Nem tudtam, hogy azt le lehet ott pattintani (most visszaolvastam és már tudom eljen). Majd 100e km múlva a következőnél már így teszem fel. Most biztos nem szedem le megint pláne, hogy nincs leszedő szerszámom még csak a flex eplus2
Köszi az infót, bb
A porvédője mennyire fix? gosanyi írta, hogy neki lazának tűnt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2012.08.28 kedd, 22:15:50 »

A porvédője mennyire fix? gosanyi írta, hogy neki lazának tűnt.

A porvédő valóban elég laza, de nekem még nem pattant le róla egyszer sem. Ma néztem rá és még megvolt.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2012.08.29 szerda, 08:37:34 »

A porvédője mennyire fix? gosanyi írta, hogy neki lazának tűnt.
Nekem teljesen tökéletes volt persze szubjektív. Stabilan bepattant a helyére eljen
A régi ZEN porvédője mellesleg rendesen rágyógyult. Meg kellett feszegetni csavarhúzóval, hogy lepattintsam, de legalább nem hagytam el menet közben  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2012.08.29 szerda, 10:51:35 »

Nekem teljesen tökéletes volt persze szubjektív. Stabilan bepattant a helyére eljen
A régi ZEN porvédője mellesleg rendesen rágyógyult. Meg kellett feszegetni csavarhúzóval, hogy lepattintsam, de legalább nem hagytam el menet közben  Wink
eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 20:33:06 »

csak egy kis infó erről a szabadonfutó dologról...

Nekem ZEN volt fent és kb 25e km-ért bírt.. És utána kinyírta a főtengely szíjtárcsámat is.
Ezek után már nem gondolom, hogy jó ötlet feltenni falbav Csupán 46eHUF plusz kiadást hozott  rinya
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 09:32:25 »

csak egy kis infó erről a szabadonfutó dologról...

Nekem ZEN volt fent és kb 25e km-ért bírt.. És utána kinyírta a főtengely szíjtárcsámat is.
Ezek után már nem gondolom, hogy jó ötlet feltenni falbav Csupán 46eHUF plusz kiadást hozott  rinya
Hogy tudja kinyírni?
Nekünk szabadonfutott mindkét irányba az nem tette sztm tönkre igaz én 2 napon belül lecseréltem, ha meg beáll azaz fix lesz az olyan mint az eredeti.  Azaz, ha neked ez volt akkor a lecserélt fix is szétkapta volna vagy a szíjfeszítőd avétos már?  Mennyí km van az autódban?
A kettőstömegű főtengely szíjtárcsa sztm eleve behal 200e km környékén, ha nincs rajta normális feszítő vagy szabadonfutó...
Én most pont néztem azt is és semmi baja nincs és 200e van az autónkban.
Üdv, bb
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.03 hétfő, 09:34:21 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 09:56:15 »

csak egy kis infó erről a szabadonfutó dologról...

Nekem ZEN volt fent és kb 25e km-ért bírt.. És utána kinyírta a főtengely szíjtárcsámat is.
Ezek után már nem gondolom, hogy jó ötlet feltenni falbav Csupán 46eHUF plusz kiadást hozott  rinya
érdekes teória, hogy a főt.tárcsát szétcseszné a szabadonfutó..  Huh? Huh? Huh?
Van ennek valami alapja vagy csak ráfogjuk a zen-re?  Shocked
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #720 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 13:27:12 »

érdekes teória, hogy a főt.tárcsát szétcseszné a szabadonfutó..  Huh? Huh? Huh?
Van ennek valami alapja vagy csak ráfogjuk a zen-re?  Shocked
....a végső elkeseredés!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 18:31:04 »

Hogy tudja kinyírni?
Nekünk szabadonfutott mindkét irányba az nem tette sztm tönkre igaz én 2 napon belül lecseréltem, ha meg beáll azaz fix lesz az olyan mint az eredeti.  Azaz, ha neked ez volt akkor a lecserélt fix is szétkapta volna vagy a szíjfeszítőd avétos már?  Mennyí km van az autódban?
A kettőstömegű főtengely szíjtárcsa sztm eleve behal 200e km környékén, ha nincs rajta normális feszítő vagy szabadonfutó...
Én most pont néztem azt is és semmi baja nincs és 200e van az autónkban.
Üdv, bb

Kedves Alf, GIN, Trekxc,
Akkor a teljes story:
tavaly lett cserélve a generátor szíj szíjfeszítővel és a főt. szíjtárcsa is, szal kompletten az összes cucc. Ekkor került bele a ZEN szabadonfutó is. Minden szép és jó volt egészen 3 héttel ezelőttig, amikor is azt vettem észre hogy időnként ránt egy picit a motor.. olyan volt, mintha egy pillanatra kihagyott volna... Nem értettem mi van, és tényleg csak elvétve fordult el.. kb 25km/1-2 alkalom.

Aztán egyszer csak meghallottam egy halk, fémes súrlódó hangot is, de csak induláskor... ekkor már kezdtem gyanítani, hogy vagy a tárcsák  vagy a szabadonfutó. Pár napig nem használtam az autót, és újra beleülve már nagyon erős fémes surlódó hang volt, így el is indultam Vikhez. Útközben hol elcsendesdett, hol újra lehetett hallani a hangokat, ránottt 1x-2x majd  2-3 km után teljes csend és semmi gyanús. Ekkor viszont elszállt a töltésem is. így hagytam a szervízban, ahol végül is a főt. szíjtárcsa csere kellett, mivel átszakadt a gumi benne (kb. 20-25e km mentem vele!) és Vik szerint a szabadonfutó is beállt, bár mikor le lett véve forgott.. Vik szerint megszorulhatott és ekkor rántott akkorát a motoron-szíjon, hogy valszeg az szakíthatta el a szíjtárcsa gumiját is...

én nem tom mi okozott mit, de tény hogy a tárcsa tropa... rinya
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #722 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 18:38:19 »

Kedves Alf, GIN, Trekxc,
Akkor a teljes story:
tavaly lett cserélve a generátor szíj szíjfeszítővel és a főt. szíjtárcsa is, szal kompletten az összes cucc. Ekkor került bele a ZEN szabadonfutó is. Minden szép és jó volt egészen 3 héttel ezelőttig, amikor is azt vettem észre hogy időnként ránt egy picit a motor.. olyan volt, mintha egy pillanatra kihagyott volna... Nem értettem mi van, és tényleg csak elvétve fordult el.. kb 25km/1-2 alkalom.

Aztán egyszer csak meghallottam egy halk, fémes súrlódó hangot is, de csak induláskor... ekkor már kezdtem gyanítani, hogy vagy a tárcsák  vagy a szabadonfutó. Pár napig nem használtam az autót, és újra beleülve már nagyon erős fémes surlódó hang volt, így el is indultam Vikhez. Útközben hol elcsendesdett, hol újra lehetett hallani a hangokat, ránottt 1x-2x majd  2-3 km után teljes csend és semmi gyanús. Ekkor viszont elszállt a töltésem is. így hagytam a szervízban, ahol végül is a főt. szíjtárcsa csere kellett, mivel átszakadt a gumi benne (kb. 20-25e km mentem vele!) és Vik szerint a szabadonfutó is beállt, bár mikor le lett véve forgott.. Vik szerint megszorulhatott és ekkor rántott akkorát a motoron-szíjon, hogy valszeg az szakíthatta el a szíjtárcsa gumiját is...

én nem tom mi okozott mit, de tény hogy a tárcsa tropa... rinya
én értem amit írsz.De egy dolgot vegyél figyelembe.A szabadonfutó a visszafelé forgás lehetőségét kínálja.A húzóerő mindig egyirányú!Ha beáll a szabadonfutó,akkor ugyanúgy üzemel tovább,mint az eredeti fix szíjtárcsa.Megszűnik a visszafelé szabadonfutás.A szabadonfutó nem tudja tönkretenni így a főtengely szíjtárcsát.A tyúk és a tojás esete..... vigyor3
Szerintem a szíjtárcsa tette tönkre a szabadonfutót.persze ezt sem tudom bizonyítani,de ez sokkal valószínűbb..... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 22:23:10 »

én értem amit írsz.De egy dolgot vegyél figyelembe.A szabadonfutó a visszafelé forgás lehetőségét kínálja.A húzóerő mindig egyirányú!Ha beáll a szabadonfutó,akkor ugyanúgy üzemel tovább,mint az eredeti fix szíjtárcsa.Megszűnik a visszafelé szabadonfutás.A szabadonfutó nem tudja tönkretenni így a főtengely szíjtárcsát.A tyúk és a tojás esete..... vigyor3
Szerintem a szíjtárcsa tette tönkre a szabadonfutót.persze ezt sem tudom bizonyítani,de ez sokkal valószínűbb..... wave

ez is lehet...  nem tudom eplus2

a lényeg, hogy sokba került..  falbav
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2012.09.04 kedd, 09:06:13 »

ez is lehet...  nem tudom eplus2

a lényeg, hogy sokba került..  falbav
sajnos a teljes szíjrendszer csere is sokba kerül.
Vagy pl. érdemes felidézni arrabonus kolléga kalandjait a cromaxos spanyol utángyártott főtengely tárcsával, ami felmetélte a vezérlés fedelét, mivel kiszakadt a tárcsából a fém betét.

Gyári vagy utángyártott tárcsa volt a tiéden?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2012.09.04 kedd, 17:26:16 »

sajnos a teljes szíjrendszer csere is sokba kerül.
Vagy pl. érdemes felidézni arrabonus kolléga kalandjait a cromaxos spanyol utángyártott főtengely tárcsával, ami felmetélte a vezérlés fedelét, mivel kiszakadt a tárcsából a fém betét.

Gyári vagy utángyártott tárcsa volt a tiéden?



Tudom, a teljes szett volt cserélve, minden gyári Ford.. Vik-ék tették fel kicsit több mint egy éve, így még nem is nagyon tudom megreklamálni, mert csak egy év a gari rá.. kb 20 nappal futottt többet..  falbav
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
csari
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


WWW E-mail
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2012.09.05 szerda, 10:27:05 »

Szia Relhist!

Jelentkeznék én is egy szabadonfutóra.

csari
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI 2005 Ha utazni szeretnél, klikk ide: www.jolly-joker.hu
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 09:21:31 »

Üdv mindenkinek!

Egy két napon belül kellene egy generátor szabadonfutó,előre is köszönöm.
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2012.09.11 kedd, 12:09:38 »

Üdv mindenkinek!

Egy két napon belül kellene egy generátor szabadonfutó,előre is köszönöm.
Relhiszt a te embered  Wink
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2012.09.15 szombat, 23:01:52 »

Tegnap nekem is felkerült az újfajta szabadonfutó (Vik jóvoltából worship).
A beszerzést Relhist kollégának köszönhetem Smiley

Minden rendben van, bár nem sokat mentem azóta.
További tapasztalatokat majd megosztom Smiley

Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2012.10.03 szerda, 14:59:27 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy van-e valami szerkezeti különbség a "régi" ZEN és az "új" japán szabadonfutó között, vagy csak a gyártó más? Mik a tapasztalatok az új szabadonfutóval? Lehet-e még rendelni és ha igen mi lenne az ára.( egyenlőre nem sűrgős mert külföldön vagyok, de okt vége, novemberben lehet vennék egyet, ha a Zen megadná magát legyen otthon egy)
Köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2012.10.03 szerda, 15:41:55 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy van-e valami szerkezeti különbség a "régi" ZEN és az "új" japán szabadonfutó között, vagy csak a gyártó más? Mik a tapasztalatok az új szabadonfutóval?
Hali! Biztosan jobb  eplus2, de majd az idő megmondja. 4000.-ik kilométer megy bele a japánba és eddig műkszik Smiley
Érdekesség, hogy a galaxymon meg gondolom az MK4 mondikon INA van fent. 240e km van az ismerősöm autójában és tökéletesen üzemel még.
Amennyiben a japó nem bír ki 120 ezret akkor lehet legközelebb INA gyártmányt teszek fel a mondinkra is.
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2012.10.12 péntek, 16:46:19 »

alupogi van felesleges vkinek?  integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2012.10.19 péntek, 14:00:50 »

alupogi van felesleges vkinek?  integet2
Senkinek?  Huh? szomoru1
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 15:18:32 »

szabadonfutó tárcsa leszedő kulcs kell valakinek? Persze olyan, ami jó a dízel generátoraink szabadonfutójához...
A következő rendelésnél esetleg rendelnék ilyet is.

5eFt körül lenne az ára.

(tárcsa van készleten, ha valakinek kell éppen!)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 15:59:58 »

szabadonfutó tárcsa leszedő kulcs kell valakinek? Persze olyan, ami jó a dízel generátoraink szabadonfutójához...
A következő rendelésnél esetleg rendelnék ilyet is.

5eFt körül lenne az ára.

(tárcsa van készleten, ha valakinek kell éppen!)
Engem érdekel! Nem mintha nem lenne jó a szabadonfutó... Eddig kb 7000km hajtottam vele és nem kattog, egyáltalán nincs csúnya hangja és teszi a dolgát.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 16:21:24 »

Engem érdekel! Nem mintha nem lenne jó a szabadonfutó... Eddig kb 7000km hajtottam vele és nem kattog, egyáltalán nincs csúnya hangja és teszi a dolgát.
OK
Kb. májusban lesz aktuális a dolog, gondoltam addig előkészítem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 16:24:08 »

OK
Kb. májusban lesz aktuális a dolog, gondoltam addig előkészítem.
Ok, nekem sem sürgős... Jelezz, ha aktuális!
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 16:26:35 »

szabadonfutó tárcsa leszedő kulcs kell valakinek? Persze olyan, ami jó a dízel generátoraink szabadonfutójához...
A következő rendelésnél esetleg rendelnék ilyet is.

5eFt körül lenne az ára.

(tárcsa van készleten, ha valakinek kell éppen!)

Ha kölcsönbe is ideadod, amikor kell majd az átszereléshez, akkor elég, ha magadnak veszel egyet. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2013.03.07 csütörtök, 16:32:44 »

Ha kölcsönbe is ideadod, amikor kell majd az átszereléshez, akkor elég, ha magadnak veszel egyet. Smiley

AndyA
persze. De nem tudom mindenkinek kölcsön adni, ugyebár....  wave + birtoklási vágy...  smile
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #740 Dátum: 2013.03.09 szombat, 09:02:24 »

alupogi van felesleges vkinek?  integet2
Tisztelt Fórumtárs!
Bemész a Ferrocentrumba veszel egy 20cm hosszú 20mm átmérölyű aluminium rudat párszáz forintért és nyugdíjazásodig elég lessz. eljen
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.23 szombat, 05:41:10 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 10:02:25 »

szabadonfutó tárcsa leszedő kulcs kell valakinek? Persze olyan, ami jó a dízel generátoraink szabadonfutójához...
A következő rendelésnél esetleg rendelnék ilyet is.

5eFt körül lenne az ára.

(tárcsa van készleten, ha valakinek kell éppen!)
Szédítő érdeklődés mutatkozik....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2013.03.26 kedd, 10:33:57 »

Lassan (?) jön a meleg, kezdődik a berregés....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2013.03.26 kedd, 10:36:47 »

Lassan (?) jön a meleg, kezdődik a berregés....
az újfajta japánból mennyi lenne 1 db??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2013.04.18 csütörtök, 10:53:05 »

Szédítő érdeklődés mutatkozik....

Tudod mit? Nekem rendelhetsz egyet. Legfeljebb a zasszony rátekeri a nyakamra.  vigyor3 Bár, amiről nem tud, az nem fáj.  eplus2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2013.04.24 szerda, 23:23:47 »

az újfajta japánból mennyi lenne 1 db??
13eFt
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2013.04.24 szerda, 23:24:28 »

Tudod mit? Nekem rendelhetsz egyet. Legfeljebb a zasszony rátekeri a nyakamra.  vigyor3 Bár, amiről nem tud, az nem fáj.  eplus2
van az most is, nem rendelek. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 07:42:28 »

van az most is, nem rendelek. Smiley

Nem a tárcsára gondoltam, mert azt már vettem tőleg egyet.  vigyor3
Naplózva
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 17:57:58 »

hali mindenki
talaltam ezt :http://www.ika-germany.de/ talan erdekes lehet
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 18:37:16 »

Sziasztok!

Ma nekem is felkerült a szabadonfutó. Nem mentem vele eddig sokat, de eddig szépen muzsikál. A generátort Én felülről szedtem ki, mert nincs aknám, se olyan emelőm, ami nagyot tudott volna emelni. Szóval maradtam a "C" verziónál. Ehhez a művelethez le kellett vennem a turbóról a borítást, és a gázolajszűrőt plusz annak a tokját. Innentől ki lehet forgatni felülről a generátort. Megszenvedtem érte de kijött a helyéről.  Smiley Ami a  generátoron volt tárcsát azt légkulccsal tudtam leszedni, fater + a saját erőm is kevés volt fellazítani a 24-es anyát. Légkulccsal 2 másodperc volt... Köszönöm Relhist-nek a szabadonfutót és Ágostonb-nek a szíjlazító szerszám képeit és méretezéseit, amit a Wiki-ben lehet megtaláni, és Apósomnak, aki ezt kivitelezte.  worship  smile
Innentől beszámolok élményeimről és tapasztalaimról, hogy hogyan is működik valójában.

Üdvözlettel:
Egy új elégedett Mondeo tulajdonos.
Omilan03
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.