Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 12:05:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1671242 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2011.11.05 szombat, 20:55:06 »

Eddig én úgy látom hogy nálam igencsak lement  vigyor3
lehet azért mert nem merem úgy lőni mindig  Roll Eyes

újra bekapcsoltam a kímélő üzemmódot  hehe

Miért,talán nincs téligummád,hogy eco-modba kapcsoltál?  eplus2  Én is eco-üzemmódban vagyok,nem hajtom szét szegényt...Csak előzéseknél hehe
Nekünk a nyári rekord az 5,1 volt. Biztos lehetett volna kevesebb,csak hát ugye "mindig van egy b*rom,aki lassan megy,és azt hiszi,hogy nem tudjuk megelőzni"  nyes nyes

Ez már a téli kerekekkel volt, ehet 1 literrel kevesebbet a 225/45 17 hez képest?

Igen ehet Smiley
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #951 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:04:32 »

Miért,talán nincs téligummád,hogy eco-modba kapcsoltál?  eplus2  Én is eco-üzemmódban vagyok,nem hajtom szét szegényt...Csak előzéseknél hehe
Nekünk a nyári rekord az 5,1 volt. Biztos lehetett volna kevesebb,csak hát ugye "mindig van egy b*rom,aki lassan megy,és azt hiszi,hogy nem tudjuk megelőzni"  nyes nyes

Igen ehet Smiley
De-de van téli, de annyit ér mintha nemlenne  eplus2 így izgalmasabb lesz a telem legalább  Grin
De ez most kifejezetten eco.mód  nyes pályán kívül ma mentem először 110-el  wow1 úgy megnyugodtam hogy chill-t hallgatok mellé...
félek hogy a kocsival együtt én is bekormolódok  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2011.11.05 szombat, 21:05:48 »

De-de van téli, de annyit ér mintha nemlenne  eplus2 így izgalmasabb lesz a telem legalább  Grin
De ez most kifejezetten eco.mód  nyes pályán kívül ma mentem először 110-el  wow1 úgy megnyugodtam hogy chill-t hallgatok mellé...
félek hogy a kocsival együtt én is bekormolódok  vigyor3

Hát,akkor ne 5.ben menj 110el...Cheesy Hanem mondjuk 3.ban,ahogyan én szoktam  eplus2 Igaz,az nem ECO-mód  eplus2
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 09:09:21 »

Új rekord! 840km egy tankkal, 7.1-et mutat! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 12:34:54 »

Új rekord! 840km egy tankkal, 7.1-et mutat! Smiley

szép  taps
nekem a múlt héten 7.37 lett
de majd megmondják nekünk a dízlisek, hogy a miénk 10-11-et fogyaszt
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 15:07:33 »

szép  taps
nekem a múlt héten 7.37 lett
de majd megmondják nekünk a dízlisek, hogy a miénk 10-11-et fogyaszt

Ráadásul a miénkbe már jóval olcsóbb! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #956 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 15:30:03 »

Ráadásul a miénkbe már jóval olcsóbb! Smiley

Ezek nagyon jó fogyik,grat fiúk!  taps taps
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 17:17:51 »

szép  taps
nekem a múlt héten 7.37 lett
de majd megmondják nekünk a dízlisek, hogy a miénk 10-11-et fogyaszt
meg is mondják.dizli tank is 60 literes az elmegy kb1000-1100-km körül és kb 1 literrel biztos,hogy kevesebb nyálbol.ezért gazdaságosabb még igyis drágább üzemanyaggal.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #958 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:00:08 »

szép  taps
nekem a múlt héten 7.37 lett
de majd megmondják nekünk a dízlisek, hogy a miénk 10-11-et fogyaszt
mé'?Nem annyit fogyaszt? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #959 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:00:52 »

Új rekord! 840km egy tankkal, 7.1-et mutat! Smiley
Nem rossz.Ha az audim ennyit evett volna,sosem adtam volna el...... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 20:26:07 »

Mit szóltok hozzá? Kinek van már tapsztalata Turbo Booster-rel?

Nekem volt Petrol Booster-em a az 1.6-os Automata Mitsubishi Lancerhez, ahol hosszú úton tesztelve kb- 0,5-0,6l-t spórolt nekem 100km-en. Ezt raktam bele a 2.0 TDDI MK3 Mondimba is. Nem volt összehasonlítási alapom, mert rögtön a vásárlás után beszereltem. (Egyébként 4,8l volt a legjobb fogyim eddig, de akkor nem jártam autópályán és betartottam a korlátokat...autópályán 7l körül van mostanság)
Utólag megtudtam, hogy a Petrol Booster az 1.8 alatti dízelekhez és talán 2.0 alatti benzinesekhez való, tehát a Mondimnak annyi mint döglött lónak a forró csók.
Ezért most vettem Turbo Boostert, ami a 1.8 feletti dízelekhez javasolt (valamint gázkazánokhoz). Eddig nem jártam ki a városból vele. Egyelőre csak annyit tapasztalok, mintha halkabban járna picivel a motorom. Majd kitapasztalom hosszabb úton, hogy mennyivel jobb a fogyija.

Ki tud megnyugtatni, hogy van értelme? A szerelőm is hülyeségnek nevezte a korábbi gyűrűmet a Lancerhez, de tapasztaltam, hogy volt értelme. Lesz valami hatása a 2.0 Dízelre a nagyobb teljesítményű gyűrűnek???  wow1
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #961 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 22:02:26 »

meg is mondják.dizli tank is 60 literes az elmegy kb1000-1100-km körül és kb 1 literrel biztos,hogy kevesebb nyálbol.ezért gazdaságosabb még igyis drágább üzemanyaggal.
a miénk nem 60 literes  wave
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 22:04:18 »

mé'?Nem annyit fogyaszt? vigyor3

 Cheesy
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #963 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 22:04:44 »

Mit szóltok hozzá? Kinek van már tapsztalata Turbo Booster-rel?

Nekem volt Petrol Booster-em a az 1.6-os Automata Mitsubishi Lancerhez, ahol hosszú úton tesztelve kb- 0,5-0,6l-t spórolt nekem 100km-en. Ezt raktam bele a 2.0 TDDI MK3 Mondimba is. Nem volt összehasonlítási alapom, mert rögtön a vásárlás után beszereltem. (Egyébként 4,8l volt a legjobb fogyim eddig, de akkor nem jártam autópályán és betartottam a korlátokat...autópályán 7l körül van mostanság)
Utólag megtudtam, hogy a Petrol Booster az 1.8 alatti dízelekhez és talán 2.0 alatti benzinesekhez való, tehát a Mondimnak annyi mint döglött lónak a forró csók.
Ezért most vettem Turbo Boostert, ami a 1.8 feletti dízelekhez javasolt (valamint gázkazánokhoz). Eddig nem jártam ki a városból vele. Egyelőre csak annyit tapasztalok, mintha halkabban járna picivel a motorom. Majd kitapasztalom hosszabb úton, hogy mennyivel jobb a fogyija.

Ki tud megnyugtatni, hogy van értelme? A szerelőm is hülyeségnek nevezte a korábbi gyűrűmet a Lancerhez, de tapasztaltam, hogy volt értelme. Lesz valami hatása a 2.0 Dízelre a nagyobb teljesítményű gyűrűnek???  wow1
Gondolom egy autógyár ezt nagy tételben kb 3 eur/db áron megvehetné, ha tényleg tudna  legalább 10%-ot szerinted nem tennék be gyárilag?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 22:17:54 »

Gondolom egy autógyár ezt nagy tételben kb 3 eur/db áron megvehetné, ha tényleg tudna  legalább 10%-ot szerinted nem tennék be gyárilag?
Hát igen...ezzel egyet is értek. Az előző gyűrűt azért használtam mert ingyen kaptam. Most ezt azért vettem, mert az előzőnél tapasztaltam némi fogyasztás csökkenést. Még csak 3 napja tesztelem, és a városban nem fogok eltérést látni rövid utakon.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 22:27:44 »

a miénk nem 60 literes  wave
ja csak 58.5 igazadvan  taps
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 22:57:34 »

ja csak 58.5 igazadvan  taps

látod, a dízlisek 1.5 liter trutyival elmennek a világ végére is  nyes
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2011.11.08 kedd, 08:09:46 »

Nem rossz.Ha az audim ennyit evett volna,sosem adtam volna el...... Wink

Azért azt hozzá kell tennem, hogy ez 90% autópálya, fix 3000 RPM, 110-120km/h, 1 fő, kevés csomag, nyári gumi, no klíma.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2011.11.08 kedd, 08:51:39 »

Azért azt hozzá kell tennem, hogy ez 90% autópálya, fix 3000 RPM, 110-120km/h, 1 fő, kevés csomag, nyári gumi, no klíma.
Az EGR-t ledugózod akkor pár decivel még ez is tovább javulhat  eljen  Wink  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2011.11.08 kedd, 09:06:32 »

Az EGR-t ledugózod akkor pár decivel még ez is tovább javulhat  eljen  Wink  wave

 eljen worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2011.11.08 kedd, 11:16:05 »

Megint itt vagyok... tovább csiszoltam a fogyit, de ennél már nincs lejjebb... A hétvégén volt egy nyugis 430 km-es utam: főúton, semmi forgalom, nagy ráérés... 90-el gurultam oda vissza, végig ötödikben. 5,8-ra jött ki. Tovább nem szórakozok, szerintem itt az alja...  wave Wink

Ilyet én is csináltam már, egyáltalán nem lehetetlen, sőt, de itt már valóban nagyon figyelni kell, hogy vezetünk, olyan igazi tojás van a pedál alatt. Nekem nem tojás, hanem 2 első oldalsó ablaküveg volt a csomagtartóban, nem akartam összetörni.
De az is tény, hogy adott helyre nem olyan nagy időkülönbséggel oda lehet érni (persze itt nem több 100 km-es utakról beszélek), tehát megértem, ha valaki spórolni akar.

Vasárnap a pákozdi emlékművet néztük meg, kb. 150 km-t mentünk oda-vissza a sebesség korlátozásokat betartva, illetve kicsit alatta (fiam elaludt hátul, nem akartam, hogy hamar felébredjen). A fogyasztás 6,3 lett és teljesen jó tempóban, nem is figyelve arra, hogy jó legyen a fogyasztás. Szóval lehet azért nagyobb benzines autóval is jó fogyasztásokat hozni és nem is embert próbáló feladat.

Mindemellett meg városban rövid utakon simán 10-12 a fogyi.

Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2011.11.08 kedd, 12:14:49 »

Ilyet én is csináltam már, egyáltalán nem lehetetlen, sőt, de itt már valóban nagyon figyelni kell, hogy vezetünk, olyan igazi tojás van a pedál alatt. Nekem nem tojás, hanem 2 első oldalsó ablaküveg volt a csomagtartóban, nem akartam összetörni.
De az is tény, hogy adott helyre nem olyan nagy időkülönbséggel oda lehet érni (persze itt nem több 100 km-es utakról beszélek), tehát megértem, ha valaki spórolni akar.

Vasárnap a pákozdi emlékművet néztük meg, kb. 150 km-t mentünk oda-vissza a sebesség korlátozásokat betartva, illetve kicsit alatta (fiam elaludt hátul, nem akartam, hogy hamar felébredjen). A fogyasztás 6,3 lett és teljesen jó tempóban, nem is figyelve arra, hogy jó legyen a fogyasztás. Szóval lehet azért nagyobb benzines autóval is jó fogyasztásokat hozni és nem is embert próbáló feladat.

Mindemellett meg városban rövid utakon simán 10-12 a fogyi.


ez mind igaz.
csak ne feledjük, hogy városban rövid távokon a dízli se nem 6 vagy alatti fogyival jár hanem simán felmegy akár 9-re is. a rövid táv, hideg motorral, város, mind üzifogyi gyilkos akár benyás akár dízli.
szerintem az egyforma körülmények között a kb. 1.5-2l külömbség a reális a dízli javára.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #972 Dátum: 2011.11.08 kedd, 12:40:42 »

ez mind igaz.
csak ne feledjük, hogy városban rövid távokon a dízli se nem 6 vagy alatti fogyival jár hanem simán felmegy akár 9-re is. a rövid táv, hideg motorral, város, mind üzifogyi gyilkos akár benyás akár dízli.
szerintem az egyforma körülmények között a kb. 1.5-2l külömbség a reális a dízli javára.
Én az utolsó tankolás óta megtett négyszáznegyven valahány km-ből kb 150-et városban tettem meg, ráadásul mikor Nálad is voltam, akkor 1,5 órát csordogáltam 1-esben mert valami szakszervezeti dolog miatt útlezárásba futottam... vigyor3
Na ehhez képest ennyi fogyott eddig....

Majd ha kifogy kiderül mennyi lesz...5 körül... vigyor3
Ebben 120 feletti tempó nem volt (csak előzéskor rövid ideig  vigyor3)
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.08 kedd, 12:43:56 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2011.11.08 kedd, 12:49:52 »

Én az utolsó tankolás óta megtett négyszáznegyven valahány km-ből kb 150-et városban tettem meg, ráadásul mikor Nálad is voltam, akkor 1,5 órát csordogáltam 1-esben mert valami szakszervezeti dolog miatt útlezárásba futottam... vigyor3
Na ehhez képest ennyi fogyott eddig....

Majd ha kifogy kiderül mennyi lesz...5 körül... vigyor3
Ebben 120 feletti tempó nem volt (csak előzéskor rövid ideig  vigyor3)
wtf?? wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2011.11.08 kedd, 12:50:55 »

ez mind igaz.
csak ne feledjük, hogy városban rövid távokon a dízli se nem 6 vagy alatti fogyival jár hanem simán felmegy akár 9-re is. a rövid táv, hideg motorral, város, mind üzifogyi gyilkos akár benyás akár dízli.
szerintem az egyforma körülmények között a kb. 1.5-2l külömbség a reális a dízli javára.
Amikor én városban 3-4km-eket mentem télen-nyáron hideg motorral, akkor a fogyi 7,4 - 7,7 között mozgott.
Autópálya, 225-ös gumival, 140-el, 7.0.
Autópálya, 225-ös gumival, 110-el, 5,4 - 5,8.
Országút hosszútávon nincs tesztelve, mert mindig pályán megyek. De egy hosszútávú 90-100 tempóra is kíváncsi lennék. Egyszer majd ha messzebbre kell mennem, és ráérek, akkor nem pályán megyek.
Illetve a 205-ös gumival sincs tapasztalat, mert a nyári az 225, 205-ből csak téli van, de ugye az is növeli a fogyit. Most majd nézek egy autópályát 110-el, téli 205 gumival, hogy az mit hoz eredménynek.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2011.11.08 kedd, 13:33:04 »

Én az utolsó tankolás óta megtett négyszáznegyven valahány km-ből kb 150-et városban tettem meg, ráadásul mikor Nálad is voltam, akkor 1,5 órát csordogáltam 1-esben mert valami szakszervezeti dolog miatt útlezárásba futottam... vigyor3
Na ehhez képest ennyi fogyott eddig....

Majd ha kifogy kiderül mennyi lesz...5 körül... vigyor3
Ebben 120 feletti tempó nem volt (csak előzéskor rövid ideig  vigyor3)

de ugye jól tudjuk, hogy a mutató lassan megy lefelé az elején majd a végefelé felgyorsul  Wink
nekem is kb. 3/4 tankot szokott mutatni megtett 350km körül...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2011.11.08 kedd, 13:37:59 »

Amikor én városban 3-4km-eket mentem télen-nyáron hideg motorral, akkor a fogyi 7,4 - 7,7 között mozgott.
Autópálya, 225-ös gumival, 140-el, 7.0.
Autópálya, 225-ös gumival, 110-el, 5,4 - 5,8.
Országút hosszútávon nincs tesztelve, mert mindig pályán megyek. De egy hosszútávú 90-100 tempóra is kíváncsi lennék. Egyszer majd ha messzebbre kell mennem, és ráérek, akkor nem pályán megyek.
Illetve a 205-ös gumival sincs tapasztalat, mert a nyári az 225, 205-ből csak téli van, de ugye az is növeli a fogyit. Most majd nézek egy autópályát 110-el, téli 205 gumival, hogy az mit hoz eredménynek.
kb. ezt írtam le nemde? 1.5-2 liter a reális eltérés egyező feltételeknél
a múlt héten már írtam, téli gummával, kb. 420km autópálya 140-el, többi országút-város, 763km 56.2 lötty, 7.37
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2011.11.08 kedd, 14:04:43 »

kb. ezt írtam le nemde? 1.5-2 liter a reális eltérés egyező feltételeknél
a múlt héten már írtam, téli gummával, kb. 420km autópálya 140-el, többi országút-város, 763km 56.2 lötty, 7.37
Tudom hogy ezt írtad, én csak megerősítettem, meg leírtam az én tény számaimat.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #978 Dátum: 2011.11.08 kedd, 18:11:35 »

de ugye jól tudjuk, hogy a mutató lassan megy lefelé az elején majd a végefelé felgyorsul  Wink
nekem is kb. 3/4 tankot szokott mutatni megtett 350km körül...
Ez igaz, de a benzinesre ez hatványozottabban vonatkozik, mert többet eszik..azon semmi nem változtat, hogy az enyém akkor áll félen, mikor Te már tankolsz... vigyor3 eplus2
Nézd ez nyáron volt, végig klímával 3 személlyel full csomagtartó, és nem tötymörögtem sehol:

Na?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2011.11.08 kedd, 19:55:59 »

Ez igaz, de a benzinesre ez hatványozottabban vonatkozik, mert többet eszik..azon semmi nem változtat, hogy az enyém akkor áll félen, mikor Te már tankolsz... vigyor3 eplus2
Nézd ez nyáron volt, végig klímával 3 személlyel full csomagtartó, és nem tötymörögtem sehol:
Na?

csak annyit tudok mondani, hogy szép.  worship
én is örülnék ha ennyit tudnék menni, de engem nem zavar az se, hogy majd 800km után tankolnom kell.
a nyáron már írtam, Görögbe menet oda vissza 3 felnőtt 2 gyerek, csomitartóba full full, klímával 7-7.2 volt kb. 100km/h átlaggal.
19.09.2011    206.118    620,0    43,64     7,04
18.09.2011    205.498    677,0    47,62     7,03
08.09.2011    204.821    728,0    52,76    7,25
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #980 Dátum: 2011.11.08 kedd, 20:13:09 »

csak annyit tudok mondani, hogy szép.  worship
én is örülnék ha ennyit tudnék menni, de engem nem zavar az se, hogy majd 800km után tankolnom kell.
a nyáron már írtam, Görögbe menet oda vissza 3 felnőtt 2 gyerek, csomitartóba full full, klímával 7-7.2 volt kb. 100km/h átlaggal.
19.09.2011    206.118    620,0    43,64     7,04
18.09.2011    205.498    677,0    47,62     7,03
08.09.2011    204.821    728,0    52,76    7,25

2.0-ás benzinesnél ezek mind kiemelkedően jó értékek!  eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2011.11.08 kedd, 20:51:59 »

Ez igaz, de a benzinesre ez hatványozottabban vonatkozik, mert többet eszik..azon semmi nem változtat, hogy az enyém akkor áll félen, mikor Te már tankolsz... vigyor3 eplus2
Nézd ez nyáron volt, végig klímával 3 személlyel full csomagtartó, és nem tötymörögtem sehol:

Na?
jó is az a 6-ik fokozat
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #982 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:08:02 »

jó is az a 6-ik fokozat
eplus2 főleg, hogy Di.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #983 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:23:36 »

téli gumira áttérés megvolt múltkor...
compu szerint azóta 0,7literrel kevesebbet fogyaszt
látszik, nem mindegy hogy 235 r18 vagy 215 r16
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:24:31 »

Az enyém meg most brutál sokat zabál, mi legyen eret vágjak?
Na jó nem szereti a tdci szoftvert.....lelessz kapva róla... eplus2
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:29:20 »

téli gumira áttérés megvolt múltkor...
compu szerint azóta 0,7literrel kevesebbet fogyaszt
látszik, nem mindegy hogy 235 r18 vagy 215 r16
a nyárival nem sinautos a nyomvályutol?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:30:24 »

Az enyém meg most brutál sokat zabál, mi legyen eret vágjak?
Na jó nem szereti a tdci szoftvert.....lelessz kapva róla... eplus2
az meg minek kellett neked rá??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:32:40 »

jó is az a 6-ik fokozat
Mit nem adnék egy 6. fokozatért !  rinya Az a baj, hogy ha kimegyek a városból akkor kellene már a 6. , főleg pályán, ahol 130-150 között járok.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:35:06 »

Mit nem adnék egy 6. fokozatért !  rinya Az a baj, hogy ha kimegyek a városból akkor kellene már a 6. , főleg pályán, ahol 130-150 között járok.
hát még én  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:39:43 »

az meg minek kellett neked rá??

Hát ez elég hosszú...de kell hozzá egy gyári műszer,egy barom és kész is...
Most kikell forrasztani az IC-t az ECU-ból Robinak és feltolni rá egy izmos rávaló progit, mert nem engedi irni neki sem... szomoru1
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #990 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:41:46 »

Mit nem adnék egy 6. fokozatért !  rinya Az a baj, hogy ha kimegyek a városból akkor kellene már a 6. , főleg pályán, ahol 130-150 között járok.
Az össz átlagom biztos 6 l alatt lenne eplus2
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2011.11.08 kedd, 21:46:24 »

Mit nem adnék egy 6. fokozatért !  rinya Az a baj, hogy ha kimegyek a városból akkor kellene már a 6. , főleg pályán, ahol 130-150 között járok.
Elszántság kérdése, és megoldható. Ahogy ugye Ervin is utólag rakta a TDDi alá a 6-os váltót.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2011.11.08 kedd, 22:05:31 »

Hát ez elég hosszú...de kell hozzá egy gyári műszer,egy barom és kész is...
Most kikell forrasztani az IC-t az ECU-ból Robinak és feltolni rá egy izmos rávaló progit, mert nem engedi irni neki sem... szomoru1
wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #993 Dátum: 2011.11.09 szerda, 01:55:08 »

Hát ez elég hosszú...de kell hozzá egy gyári műszer,egy barom és kész is...
Most kikell forrasztani az IC-t az ECU-ból Robinak és feltolni rá egy izmos rávaló progit, mert nem engedi irni neki sem... szomoru1
még jóhogy én nem álltam neki rátolni a 130 lovas szoftverét...mert basztam volna rá énis  Lips Sealed
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2011.11.09 szerda, 07:54:00 »

még jóhogy én nem álltam neki rátolni a 130 lovas szoftverét...mert ***tam volna rá énis  Lips Sealed

Megy mint disznó...de elég sokat zabál és televan hibakóddal...keresgéli a sok fölös majomságot ami nincs benne gondolom(MAF,stb)..... eplus2
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2011.11.09 szerda, 08:37:26 »

a nyárival nem sinautos a nyomvályutol?

de az, de szerencsére olyan helyeken közlekedek ahol elvétve van
engem nem zavar
inkább az úthibáknál anyázok
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2011.11.09 szerda, 12:20:09 »

Megy mint disznó...de elég sokat zabál és televan hibakóddal...keresgéli a sok fölös majomságot ami nincs benne gondolom(MAF,stb)..... eplus2
2.2-esét rakd rá eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2011.11.09 szerda, 12:21:43 »

a nyárival nem sinautos a nyomvályutol?
négyesen a 205-söl is kapaszkodni kell nyes előzésből a tempós visszaérkezés kicsit trükkös nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #998 Dátum: 2011.11.09 szerda, 14:29:08 »

Elszántság kérdése, és megoldható. Ahogy ugye Ervin is utólag rakta a TDDi alá a 6-os váltót.
Ez így van...lassan már visszahozza az árát...ilyen gázolajárak mellett.. duhos2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2011.11.12 szombat, 00:27:29 »

Ez így van...lassan már visszahozza az árát...ilyen gázolajárak mellett.. duhos2
Mennyit kell visszahoznia
(ha nem vagyok indiszkrét) ?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.