Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 03:56:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1671051 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 19:14:31 »

9.9l/100km
de nem érdekel Cheesy
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 20:35:26 »


Véletlenek márpedig tudjuk vannak.Meg sünök a kukában stb...Hiába,no.Kell a zseton.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 23:38:20 »

9.9l/100km
de nem érdekel Cheesy

De melyikkel? A tiéddel, vagy az enyémmel? Mert ha az enyémmel 9.9, akkor az engem viszont érdekel (sose vót még annyi, mióta sok a ló). laugh
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2011.11.14 hétfő, 07:59:20 »

De melyikkel? A tiéddel, vagy az enyémmel? Mert ha az enyémmel 9.9, akkor az engem viszont érdekel (sose vót még annyi, mióta sok a ló). laugh
biciklivel Cheesy
a tieddel nem tudom, nem nulláztam  hehe
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2011.11.15 kedd, 10:20:43 »

Nem végsebesség teszt volt.Csak, hogy mennyit megy 2000en meg 3000en.Anyósülésen 200km/óránál így is fékezett meg kapaszkodott a barátnőm eplus2
Anno német autobahnon a 240 megvolt.Persze bnő aludt,csak így jöhetett létre  eplus2
eljen  azért egy végsebességes fotot is várunk  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2011.11.15 kedd, 15:18:48 »

eljen  azért egy végsebességes fotot is várunk  integet2
www.kozigbirsag.police.hu

Itt találsz dögivel! eplus2

Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:25:38 »

eljen  azért egy végsebességes fotot is várunk  integet2

Mostanában nem járok németo közelében,itt meg nincs kedvem Wink $$$$$ kipróbálni
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2011.11.15 kedd, 18:33:09 »

Mostanában nem járok németo közelében,itt meg nincs kedvem Wink $$$$$ kipróbálni
oksi nyugtátztam  integet2
én úgy szoktam próbálgatni hogy a szokott útvonalon figyelmessen végig gurulok ha ha nincs veszély akkor vissza fele goooo
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2011.11.15 kedd, 20:03:06 »

oksi nyugtátztam  integet2
én úgy szoktam próbálgatni hogy a szokott útvonalon figyelmessen végig gurulok ha ha nincs veszély akkor vissza fele goooo

Mint írtam feljebb a 240et tuti viszi,tovább nem mertem nyomni Cheesy
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:21:09 »

Mint írtam feljebb a 240et tuti viszi,tovább nem mertem nyomni Cheesy
dobjál be egy felest félelem ellen  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:26:37 »

Múltkor beszéltünk itt a prémium üzemanyagokról kinek jött be és kinek nem.Na én kipróbáltam.Mentem vele egy teljes tankot ami nálam fullt jelent .Alap diesellel fogysztott 7.1l/100.Nálam a tank 80%-a város a többi kint.Aztán bele a prémium dieselt az OMW-től.Azóta már hidegebb van és 6!!!!! decivel fogyasztott kevesebbet 100 km-ént,azaz 6.5 l/100-on.Na ezért írtam,hogy sírva fakadnék ha 8 fölött lenne a fogyasztás.Ebben nincs finom járás mert ha kell gyorsítok az indulásnál és ha elkell elérjem a zöldet,kint is aki lassabb azt előzöm és 120 alatt nem igen járok vele.Ez a tapasztalat nekem bejött.Most az ára tudom drágább de vissza jön a fogyasztással .Most 915 km-t mentem és tankoltam 59.6 litert.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:31:36 »

Múltkor beszéltünk itt a prémium üzemanyagokról kinek jött be és kinek nem.Na én kipróbáltam.Mentem vele egy teljes tankot ami nálam fullt jelent .Alap diesellel fogysztott 7.1l/100.Nálam a tank 80%-a város a többi kint.Aztán bele a prémium dieselt az OMW-től.Azóta már hidegebb van és 6!!!!! decivel fogyasztott kevesebbet 100 km-ént,azaz 6.5 l/100-on.Na ezért írtam,hogy sírva fakadnék ha 8 fölött lenne a fogyasztás.Ebben nincs finom járás mert ha kell gyorsítok az indulásnál és ha elkell elérjem a zöldet,kint is aki lassabb azt előzöm és 120 alatt nem igen járok vele.Ez a tapasztalat nekem bejött.Most az ára tudom drágább de vissza jön a fogyasztással .Most 915 km-t mentem és tankoltam 59.6 litert.

Mennyiért tankoltad a prémium löttyöt?
Meg amúgy is. Te is jól tudod,hogy nincsen két teljesen azonosan elpöfögött tanknyi üzemanyag,max a laboratóriumokban  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.15 kedd, 22:33:37 írta Nika91127 » Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:35:06 »

A téli hidegben, naponta kevés km-t futva, városban...egyáltalán nem melegszik fel a motor amíg elérek A-ból B (ovi) és C (dolgozda) pontba Roll Eyes Így elég magas marad a fogyi (nagyjából 12,5-13 liter dízli)  rinya
Szerintetek van értelme kicsit bepólyázni a hűtő előtti teret (a rács mögött), hogy ne kapja szembe a hideg levegőt, ill. amit melegedett már az bent maradjon??? (Vettem ugyanis az OBI-ban egyszerű, vékony hőtükröző fóliát, amiből szépen beszabtam a kívánt területet - a hőtükörrel befelé -, hátha tényleg hamarabb melegedne be a reggeli hideg utakon. Egyelőre nem sok változást érzékelek  szomoru1 Legalább jól mutat a fényes felület a hűtőrácson át  nyes
Ki milyen praktikát ismer erre az esetre?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:40:39 »

Mennyiért tankoltad a prémium löttyöt?
Meg amúgy is. Te is jól tudod,hogy nincsen két teljesen azonosan elpöfögött tanknyi üzemanyag,max a laboratóriumokban  Wink
Tudom csak azt akartam mondani,hogy nekem csökkent tőle és nem kevéssel a fogyi.Amúgy 454ft volt ma még holnap több lesz.Rugalmasabb is a kocsi tőle.nekem bejött.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:41:04 »

A téli hidegben, naponta kevés km-t futva, városban...egyáltalán nem melegszik fel a motor amíg elérek A-ból B (ovi) és C (dolgozda) pontba Roll Eyes Így elég magas marad a fogyi (nagyjából 12,5-13 liter dízli)  rinya
Szerintetek van értelme kicsit bepólyázni a hűtő előtti teret (a rács mögött), hogy ne kapja szembe a hideg levegőt, ill. amit melegedett már az bent maradjon??? (Vettem ugyanis az OBI-ban egyszerű, vékony hőtükröző fóliát, amiből szépen beszabtam a kívánt területet - a hőtükörrel befelé -, hátha tényleg hamarabb melegedne be a reggeli hideg utakon. Egyelőre nem sok változást érzékelek  szomoru1 Legalább jól mutat a fényes felület a hűtőrácson át  nyes
Ki milyen praktikát ismer erre az esetre?
figyú kicsit brutál de én úgy szoktam nem tekerem rá a fűtést hidegben csak akkor ha felmelegedett a víz kellően nekem bevált
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:42:05 »

A téli hidegben, naponta kevés km-t futva, városban...egyáltalán nem melegszik fel a motor amíg elérek A-ból B (ovi) és C (dolgozda) pontba Roll Eyes Így elég magas marad a fogyi (nagyjából 12,5-13 liter dízli)  rinya
Szerintetek van értelme kicsit bepólyázni a hűtő előtti teret (a rács mögött), hogy ne kapja szembe a hideg levegőt, ill. amit melegedett már az bent maradjon??? (Vettem ugyanis az OBI-ban egyszerű, vékony hőtükröző fóliát, amiből szépen beszabtam a kívánt területet - a hőtükörrel befelé -, hátha tényleg hamarabb melegedne be a reggeli hideg utakon. Egyelőre nem sok változást érzékelek  szomoru1 Legalább jól mutat a fényes felület a hűtőrácson át  nyes
Ki milyen praktikát ismer erre az esetre?
Ez brutál sok!! Én előző munkahelyemre mikor jártam, az kb. 4km-re volt tőlem (igaz csak heti 2x jártam be), ez alatt se melegedett be a kocsi, plusz pár kör parkolóhelyet keresni, stb, tehát egy helyben totyogás volt. Amikor nem volt benne más út, csak ezek, akkor se ment soha 8l fölé a fogyi, pedig az enyém szeret sokat enni. Ez a 13l körüli fogyasztás ez mocskosul qrva sok. Nem lehet ott valami gond?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:42:36 »

Tudom csak azt akartam mondani,hogy nekem csökkent tőle és nem kevéssel a fogyi.Amúgy 454ft volt ma még holnap több lesz.Rugalmasabb is a kocsi tőle.nekem bejött.
eljen  én mondikának is az omv dizel ízlik a legjobban igaz a sima de az enyém adagolós  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:42:48 »

Tudom csak azt akartam mondani,hogy nekem csökkent tőle és nem kevéssel a fogyi.Amúgy 454ft volt ma még holnap több lesz.Rugalmasabb is a kocsi tőle.nekem bejött.

Akkor végülis 100km-enként nyertél 60 forintot,ha ez a 6 deci csökkenés állandósulni tud. Vehetsz rajta egy sportszeletet  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:43:01 »

A téli hidegben, naponta kevés km-t futva, városban...egyáltalán nem melegszik fel a motor amíg elérek A-ból B (ovi) és C (dolgozda) pontba Roll Eyes Így elég magas marad a fogyi (nagyjából 12,5-13 liter dízli)  rinya
Szerintetek van értelme kicsit bepólyázni a hűtő előtti teret (a rács mögött), hogy ne kapja szembe a hideg levegőt, ill. amit melegedett már az bent maradjon??? (Vettem ugyanis az OBI-ban egyszerű, vékony hőtükröző fóliát, amiből szépen beszabtam a kívánt területet - a hőtükörrel befelé -, hátha tényleg hamarabb melegedne be a reggeli hideg utakon. Egyelőre nem sok változást érzékelek  szomoru1 Legalább jól mutat a fényes felület a hűtőrácson át  nyes
Ki milyen praktikát ismer erre az esetre?
kiegfűtésed nincs??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:46:21 »

figyú kicsit brutál de én úgy szoktam nem tekerem rá a fűtést hidegben csak akkor ha felmelegedett a víz kellően nekem bevált
Hát biztos így lenne jó! csak amíg bemelegedik addig már majdnem meg is járom az utamat a melóhelyig...ill. a gyermek miatt meg mielőbb fűtést rakok  szomoru1
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:46:58 »

Akkor végülis 100km-enként nyertél 60 forintot,ha ez a 6 deci csökkenés állandósulni tud. Vehetsz rajta egy sportszeletet  nyes
Nem éppen mert a 900km-en volt plussz 5.4 liter és ha azt beszorzod az árával akkor az 2451ft.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:50:43 »

Nem éppen mert a 900km-en volt plussz 5.4 liter és ha azt beszorzod az árával akkor az 2451ft.

Én úgy számoltam,hogy 6,5 liter * 454= 2951 forint/100 km
                                7,1 liter * 425= 3017 forint/100 km
Szóval ha 100 km-re levetítjük,akkor ennyi pénzbe kerül egyikkel és másikkal,6 deci különbséget számolva. Vagy tévedek?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:51:43 »

Hát biztos így lenne jó! csak amíg bemelegedik addig már majdnem meg is járom az utamat a melóhelyig...ill. a gyermek miatt meg mielőbb fűtést rakok  szomoru1
létezik álló fűtés meg dízelekhez való előmelegítő berendezés de sajnos ezek viszonylag drága holmik.
vagy amit a régiek csináltak télre kicserélték a termosztátot magasabb hőfokura az tuti be vállik és nem is drága.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:52:45 »

Ez brutál sok!! Én előző munkahelyemre mikor jártam, az kb. 4km-re volt tőlem (igaz csak heti 2x jártam be), ez alatt se melegedett be a kocsi, plusz pár kör parkolóhelyet keresni, stb, tehát egy helyben totyogás volt. Amikor nem volt benne más út, csak ezek, akkor se ment soha 8l fölé a fogyi, pedig az enyém szeret sokat enni. Ez a 13l körüli fogyasztás ez mocskosul qrva sok. Nem lehet ott valami gond?
Ebben a hidegebb időben csak a városban jártam, kb 80km-t. Napi 3-4km a szokott út (ebben sajna sok rövid szakasz van, néha dugóval;főleg 1-2 sebességben), ezen kívül heti 1-2x bevásárlás...miatt plusz 8-10km. Nyáron kb.7-8 l között evett a városban. Holnap reggel megnézem fűtés nélkül. A gyerekről meg letöröm a jégcsapokat mielőtt beviszem oviba  Wink
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:56:52 »

létezik álló fűtés meg dízelekhez való előmelegítő berendezés de sajnos ezek viszonylag drága holmik.
vagy amit a régiek csináltak télre kicserélték a termosztátot magasabb hőfokura az tuti be vállik és nem is drága.
Tudtommal van benne előfűtés, de nem teszem rá a nyakamat, mivel januárban vettem és túl sok idő nem volt rá kitapasztalni a hidegebb időket vele. Egyébként néha 23 fokra állítva is hideget fúj még (meleg motornál és már jóval indulás után), máskor meg 20 fokra állítva is ontja a meleget. Volt rá példa, hogy egy hosszabb úton - változatlan fokra állítva - hol így, hol úgy fújt. Tegnap csináltam egy digit klíma tesztet, de nem írt ki semmi hibát.  help
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2011.11.15 kedd, 22:58:36 »

Tudtommal van benne előfűtés, de nem teszem rá a nyakamat, mivel januárban vettem és túl sok idő nem volt rá kitapasztalni a hidegebb időket vele. Egyébként néha 23 fokra állítva is hideget fúj még (meleg motornál és már jóval indulás után), máskor meg 20 fokra állítva is ontja a meleget. Volt rá példa, hogy egy hosszabb úton - változatlan fokra állítva - hol így, hol úgy fújt. Tegnap csináltam egy digit klíma tesztet, de nem írt ki semmi hibát.  help
akkor a termosztátod nem zár le cseréltesd ki nem drága .
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2011.11.15 kedd, 23:20:48 »

akkor a termosztátod nem zár le cseréltesd ki nem drága .
Köszi a gyors diagnózist  worship
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2011.11.15 kedd, 23:23:31 »

Köszi a gyors diagnózist  worship
a fogyid is jóbb lesz  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2011.11.15 kedd, 23:32:20 »

Tudtommal van benne előfűtés, de nem teszem rá a nyakamat, mivel januárban vettem és túl sok idő nem volt rá kitapasztalni a hidegebb időket vele. Egyébként néha 23 fokra állítva is hideget fúj még (meleg motornál és már jóval indulás után), máskor meg 20 fokra állítva is ontja a meleget. Volt rá példa, hogy egy hosszabb úton - változatlan fokra állítva - hol így, hol úgy fújt. Tegnap csináltam egy digit klíma tesztet, de nem írt ki semmi hibát.  help
alvázszám alapján megmondható, hogy van-e benne előfűtés, méf csak alá sem kell másznod Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2011.11.16 szerda, 00:02:57 »

Tudtommal van benne előfűtés, de nem teszem rá a nyakamat, mivel januárban vettem és túl sok idő nem volt rá kitapasztalni a hidegebb időket vele. Egyébként néha 23 fokra állítva is hideget fúj még (meleg motornál és már jóval indulás után), máskor meg 20 fokra állítva is ontja a meleget. Volt rá példa, hogy egy hosszabb úton - változatlan fokra állítva - hol így, hol úgy fújt. Tegnap csináltam egy digit klíma tesztet, de nem írt ki semmi hibát.  help
igen nallam is pont ez volt a szitu a futessel es erdekes hogy hosszu tavon is hol meleget hol langyosat fujt! Kicsereltuk a termosztatot es tokeletesen mukodik a futes! Csak azt talaltam erdekesnek hogy a termosztat elvileg 88 vagy 90 foknal kellene nyitnia  majd ha vissza hult zarnia ismet.... A lenyeg hogy en azt tapasztaltam hogy neha elfelejtett vissza zarni ezt a futesbol illetve az also es felso vizcso melegegsegebol kovetkeztettem. Termeszetesen hideg motornal nezegettem mindig. Egyik reggel csak az egyik cso volt meleg ami jonakszamit mig masnap a ket cso egyutt melegedett (nem zart vissza) meg ilyet nem lattam! Csak olyat hogy vagy vegleg nyitva maradt vagy pedig zarva....
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2011.11.16 szerda, 00:42:05 »

igen nallam is pont ez volt a szitu a futessel es erdekes hogy hosszu tavon is hol meleget hol langyosat fujt! Kicsereltuk a termosztatot es tokeletesen mukodik a futes! Csak azt talaltam erdekesnek hogy a termosztat elvileg 88 vagy 90 foknal kellene nyitnia  majd ha vissza hult zarnia ismet.... A lenyeg hogy en azt tapasztaltam hogy neha elfelejtett vissza zarni ezt a futesbol illetve az also es felso vizcso melegegsegebol kovetkeztettem. Termeszetesen hideg motornal nezegettem mindig. Egyik reggel csak az egyik cso volt meleg ami jonakszamit mig masnap a ket cso egyutt melegedett (nem zart vissza) meg ilyet nem lattam! Csak olyat hogy vagy vegleg nyitva maradt vagy pedig zarva....

Ilyenkor jön jól az Info menü. Megnyomod a km 0-ázó gombot, és tartod. Bedugod a kulcsot, és ráadod a gyújtást. Vársz, asszem pittyent, majd a km helyén megjelennek a dolgok. Most elengedheted a gombot. A gomb nyomogatásával tudsz lépkedni. Megtalálható itt pl az aksi feszültsége, de kb 17 nyomás után jön a hőmérséklet. Ha hideg a motor, 40-et ír ki. Indítsuk be a motort, és usgyi. Szépen látszik, hogy melegszik be a motor, hogy csökken a hőmérséklet, és így tovább.
Nálam asszem 86 fok az üzemi, onnan már nem csökken. Kivéve, ha bazi hideg van, vagy állóhelyzetben a max-ra állítom a fűtést.
Érdekes nézni, milyen usgyi üzemmódban, vagyis felmegy akár 107-re is, majd szépen vissza. A mutató középen, mint a cövek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2011.11.16 szerda, 07:14:18 »

igen nallam is pont ez volt a szitu a futessel es erdekes hogy hosszu tavon is hol meleget hol langyosat fujt! Kicsereltuk a termosztatot es tokeletesen mukodik a futes! Csak azt talaltam erdekesnek hogy a termosztat elvileg 88 vagy 90 foknal kellene nyitnia  majd ha vissza hult zarnia ismet.... A lenyeg hogy en azt tapasztaltam hogy neha elfelejtett vissza zarni ezt a futesbol illetve az also es felso vizcso melegegsegebol kovetkeztettem. Termeszetesen hideg motornal nezegettem mindig. Egyik reggel csak az egyik cso volt meleg ami jonakszamit mig masnap a ket cso egyutt melegedett (nem zart vissza) meg ilyet nem lattam! Csak olyat hogy vagy vegleg nyitva maradt vagy pedig zarva....
Ilyen mélységig nem vagyok szakértő Wink de köszi az infót.  Sajna tovább gyűlik a cserére váró alkatrészek listája Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.16 szerda, 07:55:01 írta csehors » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2011.11.16 szerda, 08:11:54 »

Ez brutál sok!! Én előző munkahelyemre mikor jártam, az kb. 4km-re volt tőlem (igaz csak heti 2x jártam be), ez alatt se melegedett be a kocsi, plusz pár kör parkolóhelyet keresni, stb, tehát egy helyben totyogás volt. Amikor nem volt benne más út, csak ezek, akkor se ment soha 8l fölé a fogyi, pedig az enyém szeret sokat enni. Ez a 13l körüli fogyasztás ez mocskosul qrva sok. Nem lehet ott valami gond?
micsoda gondok...előfűtés,nem melegszik,sokat fogyaszt...akkor hol van a dízel általatok annyira ajnározott előnye?de ez nem kötözködés csak apró megjegyzés...nameg a 420 (annyi még egyáltalán?ma még nem néztem árakat...)ft-os gázolaj hol van a 305 ft-os etanolhoz vagy a gáz árához képest?Az annyira lefikázott etanol érdekes módon nem ette meg a gumikat,ha nem is pöccre de -4 fokban 2. indításra indul.Fogyi ugyanannyi mint benzinből.1 km után langyos,2 km után nyomja befelé a meleget (olálá véhat,szerintem ez melegszik be a leggyorsabban...) Akkor valaki bizonyítsa már be,hogy miért akarjak következő autónak dizlit...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2011.11.16 szerda, 10:37:22 »

micsoda gondok...előfűtés,nem melegszik,sokat fogyaszt...akkor hol van a dízel általatok annyira ajnározott előnye?de ez nem kötözködés csak apró megjegyzés...nameg a 420 (annyi még egyáltalán?ma még nem néztem árakat...)ft-os gázolaj hol van a 305 ft-os etanolhoz vagy a gáz árához képest?Az annyira lefikázott etanol érdekes módon nem ette meg a gumikat,ha nem is pöccre de -4 fokban 2. indításra indul.Fogyi ugyanannyi mint benzinből.1 km után langyos,2 km után nyomja befelé a meleget (olálá véhat,szerintem ez melegszik be a leggyorsabban...) Akkor valaki bizonyítsa már be,hogy miért akarjak következő autónak dizlit...
Ezt nem jó embernek címezted, mert én soha nem ajnároztam agyon a dízelt, pláne nem úgy, hogy közben lehúzzam a benzineseket.
Rövidtávon (3-4 km-ek) mindkettő nemjó. Hosszútávon meg mindenki döntse el magának mit szeretne birtokolni.

(Most majd jönnek az elvakult dízelesek, és majd jól elmagyarázzák, hogy miért is nincs igazad Cheesy De ebben én nem szoktam résztvenni)
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2011.11.16 szerda, 10:43:35 »

micsoda gondok...előfűtés,nem melegszik,sokat fogyaszt...akkor de ez nem kötözködés csak apró megjegyzés...nameg a 420 (annyi még egyáltalán?ma még nem néztem árakat...)ft-os gázolaj hol van a 305 ft-os etanolhoz vagy a gáz árához képest?Az annyira lefikázott etanol érdekes módon nem ette meg a gumikat,ha nem is pöccre de -4 fokban 2. indításra indul.Fogyi ugyanannyi mint benzinből.1 km után langyos,2 km után nyomja befelé a meleget (olálá véhat,szerintem ez melegszik be a leggyorsabban...) Akkor valaki bizonyítsa már be,hogy miért akarjak következő autónak dizlit...

Te is tudod, hogy nem akarsz, akkor más miért bizonyítsa be neked?   Wink
Mellesleg pont olyan ember észrevétele kapcsán vágod hozzá a - "hol van a dízel általatok annyira ajnározott előnye?" -kérdést, aki nem is kérkedett vele, és nem is fikázta az alternatívákat.  ijedt

Nagyon használat függő minden autónál, hogy mennyit fogyaszt!
(és a 12-13 literes dízel fogyi, még örökös hidegmotoros autózás mellett is soknak tűnik, bár ahogy leírta a körülményeket -1,2seb. dugó, lámpa, 2+4+2km, stb -, még normális is lehet, és hasonló körülmények között a benzines/gázos/e85-ös is túlfogyasztana, az átlaghoz képest.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
KoverMadar
Vendég
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2011.11.16 szerda, 10:50:02 »

micsoda gondok...előfűtés,nem melegszik,sokat fogyaszt...akkor hol van a dízel általatok annyira ajnározott előnye?de ez nem kötözködés csak apró megjegyzés...nameg a 420 (annyi még egyáltalán?ma még nem néztem árakat...)ft-os gázolaj hol van a 305 ft-os etanolhoz vagy a gáz árához képest?Az annyira lefikázott etanol érdekes módon nem ette meg a gumikat,ha nem is pöccre de -4 fokban 2. indításra indul.Fogyi ugyanannyi mint benzinből.1 km után langyos,2 km után nyomja befelé a meleget (olálá véhat,szerintem ez melegszik be a leggyorsabban...) Akkor valaki bizonyítsa már be,hogy miért akarjak következő autónak dizlit...

Most, hogy kerül a családba egy benzines is ezeket tapasztaltam (az okokat nem ismerem, ezek CSAK tapasztalatok):
- a 2.0 benzines Beetle valamivel (kicsivel) jobban húz (a Mondeo 178 Nm és 90 LE, a Beetle 170 Nm és 115 LE)
- sokkal csendesebb a Beetle motorja
- sokkal jobban fekszi az utat a Beetle (gondolom mert szélesebb lehet vagy más az elosztása, de ez szerintem simán csak állapot kérdése)
- eddigi számítások szerint kb. 2 literrel eszik többet a Mondeonál
- gyorsabban melegszik
- pöccre indul a mostani annyira még nem is nagy hidegben (1,6 fokvan)
- a Mondeo kényelmesebb valamivel, bár ezt majd egy hosszabb út után merem kijelenteni csak

Nekem eddig tetszik a Beetle, sajnos a Mondeoval sokat szívtam... viszont bele sem merek gondolni, hogy mennyire tudnék élvezni egy MK3-t 2,5-es benzines motorral Smiley (már ha van ilyen... nagyobb nincs? Smiley )
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2011.11.16 szerda, 10:52:42 »

Nekem eddig tetszik a Beetle, sajnos a Mondeoval sokat szívtam... viszont bele sem merek gondolni, hogy mennyire tudnék élvezni egy MK3-t 2,5-es benzines motorral Smiley (már ha van ilyen... nagyobb nincs? Smiley )

Van 2,5 V6 (170LE), és 3,0 V6 (205LE) is, valamint 3,0 V6ST (226LE)

Szóval tudsz válogatni...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2011.11.16 szerda, 10:53:41 »

(és a 12-13 literes dízel fogyi, még örökös hidegmotoros autózás mellett is soknak tűnik, bár ahogy leírta a körülményeket -1,2seb. dugó, lámpa, 2+4+2km, stb -, még normális is lehet, és hasonló körülmények között a benzines/gázos/e85-ös is túlfogyasztana, az átlaghoz képest.  integet2

Mondom, én korábban 3-4km-es utakat mentem az enyémmel, és télen-nyáron se ment ilyen használat mellett se 8l fölé a fogyi. Pedig ebben a 4km-ben 3 az a Váci út volt d.u., a dugóban, szintén 1-2 fokozatban.
Szerintem ha egy dízel 8l fölött fogyaszt (és nem végsebességen autópályázva hozza ezt össze), ott már komoly baj van.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2011.11.16 szerda, 10:54:25 »

- sokkal jobban fekszi az utat a Beetle (gondolom mert szélesebb lehet vagy más az elosztása, de ez szerintem simán csak állapot kérdése)

Inkább csak állapot kérdése.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2011.11.16 szerda, 10:59:39 »

Mondom, én korábban 3-4km-es utakat mentem az enyémmel, és télen-nyáron se ment ilyen használat mellett se 8l fölé a fogyi. Pedig ebben a 4km-ben 3 az a Váci út volt d.u., a dugóban, szintén 1-2 fokozatban.
Szerintem ha egy dízel 8l fölött fogyaszt (és nem végsebességen autópályázva hozza ezt össze), ott már komoly baj van.

Nem használnék ilyen nagy szavakat. Egyszer városban tankoltam, rögtön dugó. Akkor nyilván majd 50 literes fogyi lett, mert a motor járt, én meg még 100 métert sem tettem meg.
Elgég vad látvány... de mire kijöttem a belvárosból, még mindig bőven 15 felett volt - alig tettem meg valamit, a motor meg járt, klíma is, bazi meleg volt).
Ha csak a dugós részt nézem, akkor az mondjuk 15 liter. Persze nem mindegy, mennyi ideig állsz a dugóban. Aztán kikerültem a dugóból, és mire hazaértem, mondjuk 6-ot mutatott.
Mindezt úgy, hogy volt már teljes tankos 5,5-ös fogyim városban.
Az 1,25-ös fiesta is be tud kapni akár 9 litert is, ha párszáz métereket megyünk vele. Ha hosszabbakat, mondjuk be pestre, vagy ilyesmi, leesik 5-6 literre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KoverMadar
Vendég
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2011.11.16 szerda, 11:06:42 »

Van 2,5 V6 (170LE), és 3,0 V6 (205LE) is, valamint 3,0 V6ST (226LE)

Szóval tudsz válogatni...  vigyor3

Akkor ezt szeretném Smiley
Ez ugye automata? Smiley

Mert akár honnan is nézem, akár mennyire bosszankodok a kis TDm miatt, de akkor is... sajnáltam, mikor leállítottam azzal a felkiáltással, hogy majd tavasszal beindítom Sad
Hiába egy Volvo vagy Saab, persze azok sem rossz autók, de ha lehet egy 3 literes benzines automata Mondeom, akkor szerintem kevésbé kérdéses, hogy mit választok, mint amennyire most még azt is mondom Smiley
Naplózva
KoverMadar
Vendég
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2011.11.16 szerda, 11:08:17 »

Inkább csak állapot kérdése.

Szerintem is... bár nem is az útfekvésről, inkább a rázkódásról van szó. De ez már lehet a régi diesel motor hibája is és nem a futóműé... érdekes egyébként, hogy mióta megvan a Mondeo valahogy az a benyomásom róla, hogy hideg van benne... pedig biztosan nincsen, de valahogy ezt érzem... nem tudom miért, lehet a bőrülések?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2011.11.16 szerda, 11:09:22 »

Akkor ezt szeretném Smiley
Ez ugye automata? Smiley

Mert akár honnan is nézem, akár mennyire bosszankodok a kis TDm miatt, de akkor is... sajnáltam, mikor leállítottam azzal a felkiáltással, hogy majd tavasszal beindítom Sad
Hiába egy Volvo vagy Saab, persze azok sem rossz autók, de ha lehet egy 3 literes benzines automata Mondeom, akkor szerintem kevésbé kérdéses, hogy mit választok, mint amennyire most még azt is mondom Smiley

Na jól eltrafáltad, az pont nem létezik automatában! A másik kettő igen.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2011.11.16 szerda, 11:11:37 »

Akkor ezt szeretném Smiley
Ez ugye automata? Smiley

Mert akár honnan is nézem, akár mennyire bosszankodok a kis TDm miatt, de akkor is... sajnáltam, mikor leállítottam azzal a felkiáltással, hogy majd tavasszal beindítom Sad
Hiába egy Volvo vagy Saab, persze azok sem rossz autók, de ha lehet egy 3 literes benzines automata Mondeom, akkor szerintem kevésbé kérdéses, hogy mit választok, mint amennyire most még azt is mondom Smiley

Nem vagyok benne teljesen biztos, de ha jól tudom csak a 2,5V6 ból volt automata...
A 3literesek nem készültek automata váltóval...

De ebben nem vagyok 100%-ig biztos!

Nesze:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_titanium_automata_20.000km_-5263855

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5_v6_ghia_executive_automata_f1_valtos-5209941
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.16 szerda, 11:13:13 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
KoverMadar
Vendég
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2011.11.16 szerda, 11:21:16 »

Na jól eltrafáltad, az pont nem létezik automatában! A másik kettő igen.

Akkor nincs mese, valamivel fel kell húzni a 170 lovat 200 fölé Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2011.11.16 szerda, 11:24:43 »

Akkor nincs mese, valamivel fel kell húzni a 170 lovat 200 fölé Cheesy

Minden mindennel összeépíthető. wave
Naplózva
KoverMadar
Vendég
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2011.11.16 szerda, 11:27:57 »

Minden mindennel összeépíthető. wave

Már annyit hallottam chip-tuningról, de még sosem volt olyan autóm, amibe lehetett volna tenni vagy lett volna pénzem rá Smiley
MK3-ba lehet ilyet? Ha igen, mit nyújt és milyen áron (nem anyagi értelemben gondolom elsősorban)?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2011.11.16 szerda, 11:43:10 »

micsoda gondok...előfűtés,nem melegszik,sokat fogyaszt...akkor hol van a dízel általatok annyira ajnározott előnye?de ez nem kötözködés csak apró megjegyzés...nameg a 420 (annyi még egyáltalán?ma még nem néztem árakat...)ft-os gázolaj hol van a 305 ft-os etanolhoz vagy a gáz árához képest?Az annyira lefikázott etanol érdekes módon nem ette meg a gumikat,ha nem is pöccre de -4 fokban 2. indításra indul.Fogyi ugyanannyi mint benzinből.1 km után langyos,2 km után nyomja befelé a meleget (olálá véhat,szerintem ez melegszik be a leggyorsabban...) Akkor valaki bizonyítsa már be,hogy miért akarjak következő autónak dizlit...

Micsoda gondok... a belső hengersor tömítése leég, mi van azzal a kis bigyuszkával, ami huzogatja a gázt... és így tovább.
Az a jó, ha az ember elégedett azzal, ami van.
Mindig előjön hogy gázból, etanolból ugyanannyit fogyaszt. Persze, mert a motor betanulja a gázhoz/szeszhez szükséges paramétereket, majd ha visszaállsz benzinre, akkor vödörrel önti befele. Aztán én beírom a gyári adatokat, amik ugyanolyan körülmények között születtek akkor jön a fejvakarás.
4-es mondeo, 2,0 liter.
benz: 11,3  6,0  8,0
szesz: 14,3  8,0  10,3
százalék 26    33   28,75

Persze lehet az mondani, hogy ugyanannyit fogyaszt, csak az nem felel meg a valóságnak.
Dettó a gázra is. Anno belinkeltem pár gyári adatot, ott 27% túlfogyi jött ki. Jöhet a duma, hogy a régebbi autók így-úgy.
Bár akkor pl a ford miért nem veszi elő a régi motorok elektronikáját, és nézi meg, hogy csinálták meg anno, hogy ugyanannyit fogyasztott gázból, benzinből, szeszből.
A válasz bitang egyszerű: sehogy. A gáznak, szesznek ennyivel kisebb az energiatartalma.
Az egyik srác írja, hogy az ő tdci-je 10+ litert eszik. Az enyém kb feleennyit. Miért? Mert sötétkék. Ez lenne az oka? Nyilván nem, hanem az eltérő körülmények.
Szóval a mai áron: 310 (a te számod vettem alapul) *1,28=390,4. Éppen megéri? Éppen nem.
Amúgy a szesz jövedéki adóját is emelik. http://www.vezess.hu/magazin/ellehetetleniti_kormany_bioetanolos/33768/
A cikk 30%-os túlfogyival számol. De ha felszalad 340-re, amennyi lesz j.adó emelése után, akkor ez már 435 forintos benzinárnak felel meg.
Ott vagy, ahol a part szakad, azaz jóval drágább a szesz.
Miért van az, hogy a szesz ennek ellenére olcsóbb, mint a go/benzin? A támogatás, és az adókedvezmény miatt. Hogy lekössük a parlagon heverő területeket.
Miért adóztatják meg a szeszt? Mert már rájöttek, hogy csak viszi el a sok adókedvezményt, és hatása meg zéró, az egész egy nagy humbug.
A szeszrül. Szokták számolgatni, hogy 1 liter szesz előállításához mennyi gázolajat használnak el. Mondják fél liternek, de hallottam már 1 liter felettit is.
Hát ez meg hogy van... környezetbarát? Nem tojunk a kútba, hanem mellé, és belelökjük. Ha úgy készülne, hogy a mezőgazdasági gépek full biodízellel mennének (annak az előállítása is 1 liter körül van), azt mondom, ok, de ha 1 liter körülit használnak fel, akkor abból az úgymond zárt rendszerből túl sok új szesz/go ugyan nem fog kijönni, főleg, ha 1 liternél több fogy 1 liter előállítására. (ölég sokat kell szállítani a dolgokat ide-oda)
Nyilván a hatékonyságot kellene növelni. Fogják is, vagy már növelték. Jobb lesz a helyzet. Majd.
(Amúgy - még ha nem is látszik - nekem nagyon tetszene a szesz/biodízel, mert jól ki lehetne használni a szabad területeket, végre üzemanyag-nagyhatalom lennénk.)
Gáz. Annak az ára most a legalacsonyabb. Hurrá. Van nekünk gázunk? Nincs elég, az biztos. Nekem ez tetszene a legjobban, ez után jönne a szesz/biodízel.
Mit kéne tenni? Most, mo-on a villamos-energia előállítás kb 40-50%-át gázból nyerik. Ezt levinni 0-ra, és a fennmaradó gázból autózni.
Ahogy a szesznek is, a gáznak is megvan az előnye, hogy kevésbé szennyezi a környezetet (a szesz lenne ebből a szempontból a legjobb, mert az csak azt a co2-őt löki a levegőbe, amit a növény lekötött).
Gáz, mai ár: 219. Ez kb 278 forintos benzinnek felel meg. Hurrá. Teljesen jó. Gáz for president.
Nehéz kérdések ezek. Azt se feledjük, hogy a jó nagy benzintemetők kimúltak. A 3-asban a legnagyobb motor 3 literes volt (benzin). 4-es? Először 2,5, majd... 2.0T.
Nincs nagyobb benzines motor... még egy kérdés. Hány százaléka dízel, és hány benzines? Hát, nem tudom, csak tippelek, de én 70% körülire tippelem a dizlit.
Persze, ez csak azt érdekli, aki újat, újabbat vesz.

Mi lenne, ha én elfogadnám, hogy neked a v6 jött be (a hangja, járáskultúrája, a teljes fíling össze sem hasonlítható egy csattogó dízellel), mert csak, te meg elfogadnád az én dízelemet? Ez lenne a jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2011.11.16 szerda, 11:43:47 »

Már annyit hallottam chip-tuningról, de még sosem volt olyan autóm, amibe lehetett volna tenni vagy lett volna pénzem rá Smiley
MK3-ba lehet ilyet? Ha igen, mit nyújt és milyen áron (nem anyagi értelemben gondolom elsősorban)?

A szívómotorba a chiptuning... inkább csak papíron műxik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KoverMadar
Vendég
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2011.11.16 szerda, 12:39:37 »

A szívómotorba a chiptuning... inkább csak papíron műxik.

Szomorúság Sad
Akkor nem marad más, mint fogok egy jó nagy fúrógépet és felfúrom a 6 hengert hengerenként 1 literesre Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.