Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 15:17:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1671299 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2300 Dátum: 2012.08.29 szerda, 18:37:36 »

lehet, hogy ezen már egyszer vitatkoztunk, de nem kapcsolja le a befecskendezést. Visszaveszi alapjárati értékekre, ennyit tesz, de attól még van. Ez a miatt van, mert ha hirtelen kuplungra lépnél, akkor leállna a motor. Ennyi tehetetlensége nincs.

Ok, hiszek neked. Mindegy, akkor is sokkal kevesebbet fogyaszt motorféken, ez biztos.
Minden esetre én ennek a motor lekapcsolásnak a számlájára írtam mindig azt, hogy ha motorfékes szakasz után kuplungra lépek, leesik a fordulat 500 körülre, és onnan húzza vissza a fordulatot 900-1000 köré. (Persze mindez csak 1400-1500as fordulat felett van, ha az alatt motorfékkel megyek, kuplungolhatok, a fordulatszám nem esik le, szóval ott tuti szabályoz az alapjárati motor. - De ezek szerint afelett is!)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2301 Dátum: 2012.08.29 szerda, 18:39:01 »

Nem tudom a mondeo pontosan hogy csinálja, de az offom fordulatszám és vízhőmérséklet függvényében teljesen megszünteti a befecskendezést. Pl üzemmelegen 1400-as fordulatszámig engedi esni, és utána szépen fokozatosan emeli a nyitási időt, hogy ne legyen durva a váltás. Ha hirtelen a kuplungra lépek, akkor nem fullad le, mert röhögve visszakapcsolja az idő alatt, amíg 1400-ról leesik alapjárat közelébe.

Igen leszed, de valamiért úgy emlékszem, hogy zárva sohasem marad. Node én is tévedhetek.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2302 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:51:50 »

lehet, hogy ezen már egyszer vitatkoztunk, de nem kapcsolja le a befecskendezést. Visszaveszi alapjárati értékekre, ennyit tesz, de attól még van. Ez a miatt van, mert ha hirtelen kuplungra lépnél, akkor leállna a motor. Ennyi tehetetlensége nincs.

Olyan 20 éve (de inkább több) nem lehet kapni olyan autót amelyik tolóüzemben nem zárja 0-ra a befecskendezést.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2303 Dátum: 2012.08.29 szerda, 19:57:04 »

Ki nem adjuk.

2005-ben építettük, U alakú ház, 4 szoba, 2 fürdőszoba, 2 wc, plusz konyha, nappali, és belső fedett terasz, kb 1100nm-es telek, hátul a belső terszról nyílik egy medence, és van építve egy kb 40nm-es boros pince is. A Balatonon teljesen áthelyeztük a székhelyünket, így gyakorlatilag 3 éve nem használjuk.

jöhetnének infók a mailemre Smiley
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2304 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:14:30 »

A legjobb:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
 
Ha összeadod......

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

És ezt látom, ha kinyitom a beöntőt:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2305 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:37:08 »



Az első képen lévő esetben 4-esben van a verda, nem ötösben (szokásodhoz híven).  Wink

Ilyen jó fogyi adatokat közzé kell tenni.

Tessék regisztrálni ide:  http://www.spritmonitor.de/en/ 
És vezetni a jövőben, vagy felvezetni a múltat is! Remélem tetszeni fog az oldal.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2306 Dátum: 2012.08.29 szerda, 22:49:10 »

Az első képen lévő esetben 4-esben van a verda, nem ötösben (szokásodhoz híven).  Wink

Ilyen jó fogyi adatokat közzé kell tenni.

Tessék regisztrálni ide:  http://www.spritmonitor.de/en/ 
És vezetni a jövőben, vagy felvezetni a múltat is! Remélem tetszeni fog az oldal.  wave


Smiley  Igaz!  Smiley
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2307 Dátum: 2012.08.31 péntek, 09:41:00 »

továbbra is 900+ km 1 tankal...


Szerbiában Mol kúton tankoltam
kb. 150km országút, 150km M5 klímázva tele autóval majd melóba járás
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



« Új hozzászólás #2308 Dátum: 2012.08.31 péntek, 20:29:22 »

továbbra is 900+ km 1 tankal...


Szerbiában Mol kúton tankoltam
kb. 150km országút, 150km M5 klímázva tele autóval majd melóba járás

Ez igen jó...Nekem még csak egyszer sikerült 900km-t elmennem egy tankkal. Mi a titok? Tojás a láb alá? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #2309 Dátum: 2012.09.01 szombat, 09:40:49 »

Ez igen jó...Nekem még csak egyszer sikerült 900km-t elmennem egy tankkal. Mi a titok? Tojás a láb alá? vigyor3

nekem eddig a max az 826km volt
az az érdekes, hogy pont úgy vezetek mint eddig. ahogy írtam pálya is van benne klímaval tele autóval. pályán nem szoktam 130 alatt menni  Wink
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2310 Dátum: 2012.09.01 szombat, 22:24:21 »

Megint 900 felett /920km/.Ebben volt autópáéya 140-el cuccal Pesti városi forgalom ,majd Pécsi 200km.Autópályán többször bevolt a klíma kapcsolva.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2311 Dátum: 2012.09.01 szombat, 23:51:56 »

Én még kiváncsi lennék taxisok fogyasztására! Persze azok szeretnek nagyot mondani, de azért majd nekik esek a kérdésemmel!
A budapesti városit nekik tudni kell!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2312 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 07:30:40 »

Megint 900 felett /920km/.Ebben volt autópáéya 140-el cuccal Pesti városi forgalom ,majd Pécsi 200km.Autópályán többször bevolt a klíma kapcsolva.
én meg másodszor megyek 1000-et  vigyor3  soha nem sikerült eddig, most meg egymás után 2x. és sima gázolajjal. csak hosszú út, város-pálya nincs benne. a 2. ban volt 30km 150-190
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2313 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 10:23:00 »

én meg másodszor megyek 1000-et  vigyor3  soha nem sikerült eddig, most meg egymás után 2x. és sima gázolajjal. csak hosszú út, város-pálya nincs benne. a 2. ban volt 30km 150-190
Ez a nyitja a dolgoknak. Nekem is most 2x lett 1000km (illetve egyszer csak 992, de akkor még 80-at írt megtehetőenk). Végig 100-110 tempó, egyenletesen.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2314 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 14:41:59 »

Ez a nyitja a dolgoknak. Nekem is most 2x lett 1000km (illetve egyszer csak 992, de akkor még 80-at írt megtehetőenk). Végig 100-110 tempó, egyenletesen.
Most hogy itthon vagyok nyáron én is ezt tapasztalom! Még klímázhatok is akkor is elmegy 900-950km-t! Igaz hogy 110-120al járkálok csak!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2315 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 17:15:48 »

Ez a nyitja a dolgoknak. Nekem is most 2x lett 1000km (illetve egyszer csak 992, de akkor még 80-at írt megtehetőenk). Végig 100-110 tempó, egyenletesen.
Most hogy itthon vagyok nyáron én is ezt tapasztalom! Még klímázhatok is akkor is elmegy 900-950km-t! Igaz hogy 110-120al járkálok csak!
Hát tényleg a fejen-lábon múlik a nagy része. A kicsi meg a kocsin és a guminyomáson. Szerintem. Én úgy tapasztalom a 110-120 a legjobb, jó sok motorfékkel.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2316 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 18:25:14 »

Hát tényleg a fejen-lábon múlik a nagy része. A kicsi meg a kocsin és a guminyomáson. Szerintem. Én úgy tapasztalom a 110-120 a legjobb, jó sok motorfékkel.
Nekem hosszútávú stabil 110-el, (előírás szerint) 2,6-2,7-re fújt 225/40 R18 gumikkal 3 személy, sok csomag, osztrák autópályás menettel lett 5,3l. De ilyen körülményekkel itthon is 5,4 és 5,8 között szokott lenni. 80-90 körül nyílván mégjobb lenne, de autópályán menjen ennyivel, akinek két anyja van, országúton meg nem lehet hosszútávon egyenletes tempóval menni, mert jön egy Lada 60-al, egy Matiz 80-al, meg egy traktor és egy kombájn akit előzni kell, meg települések, 30-as táblák, kanyargós utak, fékezés, gyorsítás, stb.
Egyszer szeretnék viccből 4,xx fogyit kihozni a kocsiból, de csak azért, hogy elmondhassam, hogy ilyen is volt.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2317 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 18:33:34 »

Nekem hosszútávú stabil 110-el, (előírás szerint) 2,6-2,7-re fújt 225/40 R18 gumikkal 3 személy, sok csomag, osztrák autópályás menettel lett 5,3l. De ilyen körülményekkel itthon is 5,4 és 5,8 között szokott lenni. 80-90 körül nyílván mégjobb lenne, de autópályán menjen ennyivel, akinek két anyja van, országúton meg nem lehet hosszútávon egyenletes tempóval menni, mert jön egy Lada 60-al, egy Matiz 80-al, meg egy traktor és egy kombájn akit előzni kell, meg települések, 30-as táblák, kanyargós utak, fékezés, gyorsítás, stb.
Egyszer szeretnék viccből 4,xx fogyit kihozni a kocsiból, de csak azért, hogy elmondhassam, hogy ilyen is volt.
pályán jól megrakva, nekem is volt már 5.2-   120 tempomat.

Ó dehogynem lehet.  vigyor3 át kell őket ugorni lendületből. táblák települések nem érdekelnek, ha nincs mozgás a faluban.
biztos meglehet csinálni de az már nem érdekel. a 6-6.5 nekem megfelel.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2318 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 20:44:15 »

pályán jól megrakva, nekem is volt már 5.2-   120 tempomat.

Ó dehogynem lehet.  vigyor3 át kell őket ugorni lendületből. táblák települések nem érdekelnek, ha nincs mozgás a faluban.
biztos meglehet csinálni de az már nem érdekel. a 6-6.5 nekem megfelel.
A települések engem sem érdekelnek, én is simán átmegyek rajtuk 90-100-al, csak az a sok trafi ne lenne... Anno egy kb. 200 fős településen Balaton délvidéken mentem keresztül, ahol a madár se jár, és a rendőr ott bújkált a bokorban, én meg 50 helyett 98-al... Még jó, hogy volt ismerettség a faluban, az meg ismerte a rendőrt, ott helyszínen letelefonáltunk mindent, és pont. Mindez télen, kb. d.u. 5-kor. A faluban ha napi 5 autó mozog, akkor az már sok. És még ott is mérnek. Ezért nem merek én lakott településen átmenve rohangálni.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2319 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 21:31:19 »

pályán jól megrakva, nekem is volt már 5.2-   120 tempomat.

Ó dehogynem lehet.  vigyor3 át kell őket ugorni lendületből. táblák települések nem érdekelnek, ha nincs mozgás a faluban.
biztos meglehet csinálni de az már nem érdekel. a 6-6.5 nekem megfelel.
Teljesen igazad van! legyen inkább 6,5l de akkor nem kell visszafogni magad, hogy mikor taposod ki az autó szemét! nekem annál csak akkor eszik többet ha klímával taposom ki a szemét  vigyor3 igaz akkor volt már 8literes fogyasztásom is, ha nem több! ~60km alatt megetettem vele azt amit máskor ~300km alatt szoktam!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2320 Dátum: 2012.09.02 vasárnap, 21:33:26 »

A települések engem sem érdekelnek, én is simán átmegyek rajtuk 90-100-al, csak az a sok trafi ne lenne... Anno egy kb. 200 fős településen Balaton délvidéken mentem keresztül, ahol a madár se jár, és a rendőr ott bújkált a bokorban, én meg 50 helyett 98-al... Még jó, hogy volt ismerettség a faluban, az meg ismerte a rendőrt, ott helyszínen letelefonáltunk mindent, és pont. Mindez télen, kb. d.u. 5-kor. A faluban ha napi 5 autó mozog, akkor az már sok. És még ott is mérnek. Ezért nem merek én lakott településen átmenve rohangálni.
nálunk ezeken a kis tepelüléseken ugyanez indult el mostanság...még meg is néz a rendőr a mérőkocsiból, hogy vajon észrevettem-e?!?! Mert hogy ő elbújt  vigyor3
Csak annyira kevés a kocsi, hogy már feltűnik az ismeretlen kocsi és észreveszem szerencsére!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #2321 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 08:19:57 »

Na,új fogyasztási rekordot álítottam be augusztusban.Csak városi használatban-a fedcomp mérését írom be-9.5 liter.NEm hittem a szememnek.A tankolást nézem,akkor kb. 10 liter,bár ott is vannak anomáliák,de a kettő azért fedi egymást.Ja,autó 98-2.5 v/6,man. váltóval.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1608



« Új hozzászólás #2322 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 11:45:09 »

A települések engem sem érdekelnek, én is simán átmegyek rajtuk 90-100-al, csak az a sok trafi ne lenne... Anno egy kb. 200 fős településen Balaton délvidéken mentem keresztül, ahol a madár se jár, és a rendőr ott bújkált a bokorban, én meg 50 helyett 98-al... Még jó, hogy volt ismerettség a faluban, az meg ismerte a rendőrt, ott helyszínen letelefonáltunk mindent, és pont. Mindez télen, kb. d.u. 5-kor. A faluban ha napi 5 autó mozog, akkor az már sok. És még ott is mérnek. Ezért nem merek én lakott településen átmenve rohangálni.
Tekintsünk el a rendőri/állami harácsolási gyakorlattól...stb. Nézzük egy másik szempontot:
Mennyi idő és távolság alatt lehet megállni 50 km/h sebességről vagy 90-100 km/h sebességről? Vajon akkor is így éreznél, ha te laknál a 200 fős balatoni településen, és egy alig 90-100-al áthaladó autóstársad elkaszálna (téged, a Mari nénit, vagy a gyereked, aki éppen átszaladt volna a szomszédba....- és hiába rágtad a fülét, hogy mindig nézzen szét). Persze nem halnál(na) meg csak nyomorék maradnál(na)...
Értem én, hogy nagyon nehéz a gázról levenni a lábát az embernek, ha már felvett egy utazótempót. De azért remélem érzed, hogy ez így nem jó. Ha senki sem figyel, vigyáz a másikra, akkor hová jutunk.
 
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2323 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 12:06:30 »

Mennyi idő és távolság alatt lehet megállni 50 km/h sebességről vagy 90-100 km/h sebességről? Vajon akkor is így éreznél, ha te laknál a 200 fős balatoni településen, és egy alig 90-100-al áthaladó autóstársad elkaszálna (téged, a Mari nénit, vagy a gyereked, aki éppen átszaladt volna a szomszédba....- és hiába rágtad a fülét, hogy mindig nézzen szét). Persze nem halnál(na) meg csak nyomorék maradnál(na)...

Teljesen igazad van.
Remélem Domi az összes olyan esetben elviseli a hátrányát annak is, ha másvalaki nem tartja be a szabályt.
Pl Rezesová az M3-on, az a szomszéd, aki éjjel 2-kor fúr, vagy az a sofőr, aki a járdán autózik, mert ott jobban lehet haladni.

A települések engem sem érdekelnek, én is simán átmegyek rajtuk 90-100-al, csak az a sok trafi ne lenne...

A táblák-trafik ezért vannak. Az osztrákonál már 20 évvel ezelőtt úgy óvták a településeket az ilyen felelőtlen, veszélyes sofőröktől, hogy raktak egy járdaszigetet, és azt csak kisebb sebességnél tudtad jól kikerülni. Szerencsére nálunk is terjed az ilyesmi. Ha a gyerekeket hozom az oviból-suliból, egy olyan utat keresztezünk, amin 30-as tábla van, és olyanok közlekednek rajta, akiket ez nem nagyon érdekel, és pl 90-nel mennek. Hát, izgalmas ám néha átkelni... jól meg kell néznem, mennyivel jön az az autó. Sajnos nem lehet több kilométert belátni, így kénytelen vagyunk igencsak fürgén átkelni, mert ha elcsapnak, az nem jó.
A szabályok nem véletlenül hozattak. Nem szabad 90-nel menni 50 helyett, Domi komám. Ennyiért már a jogsit is el kéne venni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2324 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 12:34:44 »

Igazatok is van, csak furcsán hangzik a ti szátokból, hogy osszátok a Domit.
(Ál)szentfazekak/bagoly-veréb/bortiszik-vizet.....stb..  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2325 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 12:37:33 »

Tekintsünk el a rendőri/állami harácsolási gyakorlattól...stb. Nézzük egy másik szempontot:
Mennyi idő és távolság alatt lehet megállni 50 km/h sebességről vagy 90-100 km/h sebességről? Vajon akkor is így éreznél, ha te laknál a 200 fős balatoni településen, és egy alig 90-100-al áthaladó autóstársad elkaszálna (téged, a Mari nénit, vagy a gyereked, aki éppen átszaladt volna a szomszédba....- és hiába rágtad a fülét, hogy mindig nézzen szét). Persze nem halnál(na) meg csak nyomorék maradnál(na)...
Értem én, hogy nagyon nehéz a gázról levenni a lábát az embernek, ha már felvett egy utazótempót. De azért remélem érzed, hogy ez így nem jó. Ha senki sem figyel, vigyáz a másikra, akkor hová jutunk.
 
Félreértések elkerülése végett: még ha hülyén is hangzik, én MINDIG betartom a sebességhatárokat. Autópályánm, országúton, és lakott területen belül egyaránt. Nem véletlen, hogy 11 év vezetés után nincs még gyorshajtási bírságom, nem bűntettek meg, nem okoztam balesetet, nem ütöttem el senkit, stb. A kezdetek óta elsősorban a biztonságra törekszem, az meg egy másik dolog, hogy nincs havi felesleges 30-80e Ft-om a bírságokra.
Igen, a fent említett esetben tényleg rohantam a faluban. Ilyen eset a 11 év alatt talán ha 4-5 volt. Akkor egyszer be is mértek, és szerencsére kijöttem belőle. Ezen kívül amikor rohantam, annak oka volt (Miskolcon kórházba kellett vinni nagymamámat, és csak én tudtam lerohanni hozzá, stb, tehát komolynak mondható esetek). Persze azt is érdemes lenne nézni, hogy pl. a 7-es út mellett vannak olyan települések, amiknek a legszéle a 7-es út, de még lakott területnek számít, holott csak tőlem jobbra vannak házak, balra már csak a mező, és az egész település kb. 800m. Itt is lassítok 50-re, bár marhaságnak érzem. Aztán van a kacskaringós, egyfőutcás vidéki település, ami szintén csak 800m hosszú, de 2 házzal arrébb se látsz semmit, a kanyar, meg a bokrok miatt. Ettől függetlenül mindkét helyen lelassítok. Plusz engem igenis érdekel a fogyi, tehát már csak ezért sem iparkodok.

Amit meg írtál, egyetértek vele. Borzalmasan rühelleném, ha bárki gyorshajtó idióta miatt engem, vagy bárki családtagomat életem végéig tolószékben kellene látnom. Vagy ha komolyabb következménye lenne... Ugyanígy én se tudnám megbocsátani magamnak, ha másnak sérülést okoznék. Ahhoz tartom magamat, hogy a legtöbb településen vidáman lehetne 50 helyett gyorsabban is menni, de ha egyszer 50 van, akkor 50. Múlt héten Ausztriában voltunk, keringtünk eleget ilyen 300-2000 fős települések között, amiket főút szel ketté. Szinte kivétel nélkül mindegyiknél a településhatárt jelző tábla után (ahol ugye 50-re lassítasz) ki volt téve egy 70-es tábla. Pedig a nagyrészén ott se volt zebra. Kicsit az a rendszer élhetőbb.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2326 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 12:42:19 »

A települések engem sem érdekelnek, én is simán átmegyek rajtuk 90-100-al, csak az a sok trafi ne lenne...

A táblák-trafik ezért vannak. Az osztrákonál már 20 évvel ezelőtt úgy óvták a településeket az ilyen felelőtlen, veszélyes sofőröktől, hogy raktak egy járdaszigetet, és azt csak kisebb sebességnél tudtad jól kikerülni. Szerencsére nálunk is terjed az ilyesmi. Ha a gyerekeket hozom az oviból-suliból, egy olyan utat keresztezünk, amin 30-as tábla van, és olyanok közlekednek rajta, akiket ez nem nagyon érdekel, és pl 90-nel mennek. Hát, izgalmas ám néha átkelni... jól meg kell néznem, mennyivel jön az az autó. Sajnos nem lehet több kilométert belátni, így kénytelen vagyunk igencsak fürgén átkelni, mert ha elcsapnak, az nem jó.
A szabályok nem véletlenül hozattak. Nem szabad 90-nel menni 50 helyett, Domi komám. Ennyiért már a jogsit is el kéne venni.
Tegnap kicsit szögletesen fogalmaztam, igaz. Így valósághűbb lett volna: A települések engem sem érdekelnének, én is simán átmennék rajtuk 90-100-al... De így se korrekt, elismerem.
Osztrák példa: igen, van járdasziget, és az esetek 75%-ában (legalábbis Karintiában) utána ott a 70-es tábla.
Az ovis példa: pont ezt írtam az előbb. Ha nem belátható, kacskaringós út, eszembe nem lenne 90-el menni. Amikor mentem hozzátok, ott én is 30-al mentem (najó, lehet volt az 35 is).
De azért ne mond nekem azt, hogy te még soha az életben nem mentél sehol a megengedettnél többel, esetleg a duplájával... Meg nyílván minden település kezdete táblánál te már pont 50-el mész, nem gurultál még be egy településre sem 80-al, és kigyorsítani is csak pont a táblánál kezdesz, még ha a falu vége után 200m-el is van. És településen belül sem lendultél még át az 50-en, mondjuk 80-ig, stb. Dehogynem. Nincs olyan, aki ne tette volna.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2327 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 12:43:38 »

Félreértések elkerülése végett: még ha...

Ez már teljesen más...

Igazatok is van, csak furcsán hangzik a ti szátokból, hogy osszátok a Domit.
(Ál)szentfazekak/bagoly-veréb/bortiszik-vizet.....stb..  eplus2

Én azon vagyok, hogy ne lépjem túl a sebességhatárt. Egyre inkább.
Falun nem robogok át 90-nel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2328 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 12:46:36 »

Tegnap kicsit szögletesen fogalmaztam, igaz. Így valósághűbb lett volna: A települések engem sem érdekelnének, én is simán átmennék rajtuk 90-100-al... De így se korrekt, elismerem.

Kicsit csodálkoztam is. Nem ilyennek ismerlek.

Válasz
De azért ne mond nekem azt, hogy te még soha az életben nem mentél sehol a megengedettnél többel, esetleg a duplájával... Meg nyílván minden település kezdete táblánál te már pont 50-el mész, nem gurultál még be egy településre sem 80-al, és kigyorsítani is csak pont a táblánál kezdesz, még ha a falu vége után 200m-el is van. És településen belül sem lendultél még át az 50-en, mondjuk 80-ig, stb. Dehogynem. Nincs olyan, aki ne tette volna.

Hát ilyet nem mondok  vigyor3 mert az elég merész kijelentés lenne. De attól még nem jó. Sőt.
Az lehet, hogy 80-nal gurulok át a tábla vonalán, de azért 60-nál gyorsabban nem szoktam menni (50-nél).
A 200 méter... na igen. De ez sem jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #2329 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 17:40:41 »

Tegnap kicsit szögletesen fogalmaztam, igaz. Így valósághűbb lett volna: A települések engem sem érdekelnének, én is simán átmennék rajtuk 90-100-al... De így se korrekt, elismerem.
Osztrák példa: igen, van járdasziget, és az esetek 75%-ában (legalábbis Karintiában) utána ott a 70-es tábla.
Az ovis példa: pont ezt írtam az előbb. Ha nem belátható, kacskaringós út, eszembe nem lenne 90-el menni. Amikor mentem hozzátok, ott én is 30-al mentem (najó, lehet volt az 35 is).
De azért ne mond nekem azt, hogy te még soha az életben nem mentél sehol a megengedettnél többel, esetleg a duplájával... Meg nyílván minden település kezdete táblánál te már pont 50-el mész, nem gurultál még be egy településre sem 80-al, és kigyorsítani is csak pont a táblánál kezdesz, még ha a falu vége után 200m-el is van. És településen belül sem lendultél még át az 50-en, mondjuk 80-ig, stb. Dehogynem. Nincs olyan, aki ne tette volna.
Sziasztok!

Én is mondanék néhány szót ezzel kapcsolatban. Kb. 20 éve vezetek szinte minden szabályt betartva, egy kivétellel. Képtelen vagyok a sebességhatárokat betartani, nem szándékosan de mindig túllépem valamennyivel legyen az lakott területe vagy kívül. Ez kb. annyit tesz, hogy városban ha nem figyelem állandóan a km-órát akkor beleszaladok a 70-be is ha észreveszem lassítok persze, lakott ter.-en kívül meg kb.100+  Még soha nem volt emiatt sem vészhelyzetem sem egyéb konfliktusom. Viszont az első 40000km-ben volt 20 évesen volt 1 vonatos balesetem +2 koccanásom. Egyik sem gyorshajtás, hanem figyelmetlenség végett. Ismerős helyen,"rutin"-ból vezetve. Szerintem ez a fajta vezetési stílus hordoz magában annyi veszélytm mint a gyorshajtás. Persze ez csak a magánvéleményem. Nyilván be kell tartani a sebességhatárokat mert a gyorshajtás egy+veszélyforrás. További szép napot mindenkinek Tibi
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2330 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 18:04:01 »

Sziasztok!

Én is mondanék néhány szót ezzel kapcsolatban. Kb. 20 éve vezetek szinte minden szabályt betartva, egy kivétellel. Képtelen vagyok a sebességhatárokat betartani, nem szándékosan de mindig túllépem valamennyivel legyen az lakott területe vagy kívül. Ez kb. annyit tesz, hogy városban ha nem figyelem állandóan a km-órát akkor beleszaladok a 70-be is ha észreveszem lassítok persze, lakott ter.-en kívül meg kb.100+  Még soha nem volt emiatt sem vészhelyzetem sem egyéb konfliktusom. Viszont az első 40000km-ben volt 20 évesen volt 1 vonatos balesetem +2 koccanásom. Egyik sem gyorshajtás, hanem figyelmetlenség végett. Ismerős helyen,"rutin"-ból vezetve. Szerintem ez a fajta vezetési stílus hordoz magában annyi veszélytm mint a gyorshajtás. Persze ez csak a magánvéleményem. Nyilván be kell tartani a sebességhatárokat mert a gyorshajtás egy+veszélyforrás. További szép napot mindenkinek Tibi

jaja, nekem 24-én volt 20 éves a jogsim. Amúgy tőlünk nyugatra már 100Km/ó az országúti sebességhatár. Smiley
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2331 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 18:40:36 »

Szia,

Nem ismerem a vezetési stílusodat, de a fenti leírásodból elsőre arra gondoltam hogy a motorféket nem szereted használni.
Az üzemi fék használata közvetett módon elég sok üzemanyagot igényel. Ha egy ismerős úton haladsz, akkor szerintem a legtöbb kanyar/lejtő megoldható motorfékkel is, addig sem fogyaszt az autó.  (bár nem tudom hogy az MK2 lekapcsolja-e a befecskendezést ilyenkor)

szerintem olyan,hogy motorfék használat a dizel mk3-nál a hazai utakon nincs.mivel 6-ban 90 kb 1500-as fordulatszám ha lekell lassitani 50-re annak akkor van értelme ha 6-ból 4-be teszed ha le is akarsz lassitani fékezés nélkül.ezt nem tudom mennyire szereti a váltó szerkezet.pl.többet autózom én alapjárat közelében ahol nincs motorfék. feleslegesen pedig nincs nagyobb fordulatszámon a motor max.a kigyorsitásnál de az is 2000-2500-as fordulat ami ugye ellentétje a motorféknek.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2332 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 18:43:58 »

jaja, nekem 24-én volt 20 éves a jogsim. Amúgy tőlünk nyugatra már 100Km/ó az országúti sebességhatár. Smiley
vén brokik vagyunk már.nekem februárban volt 20éves..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2333 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 19:44:44 »

vén brokik vagyunk már.nekem februárban volt 20éves..... vigyor3
Nekem áprilisban 3  vigyor3

na jó...nyertetek  Sad
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2334 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 19:50:15 »

vén brokik vagyunk már.nekem februárban volt 20éves..... vigyor3

Most 19.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2335 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 19:57:52 »

jaja, nekem 24-én volt 20 éves a jogsim. Amúgy tőlünk nyugatra már 100Km/ó az országúti sebességhatár. Smiley

Én még csak álmodozok róla, hogy okmányiroda megküldi a jogsimat. Jó lenne már jogosítvánnyal vezetni!  taps


(Merthogy lejárt a 10 év, és az újra még várni kell.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #2336 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 19:58:45 »

Teljesen igazad van.
Remélem Domi az összes olyan esetben elviseli a hátrányát annak is, ha másvalaki nem tartja be a szabályt.
Pl Rezesová az M3-on, az a szomszéd, aki éjjel 2-kor fúr, vagy az a sofőr, aki a járdán autózik, mert ott jobban lehet haladni.

A települések engem sem érdekelnek, én is simán átmegyek rajtuk 90-100-al, csak az a sok trafi ne lenne...

A táblák-trafik ezért vannak. Az osztrákonál már 20 évvel ezelőtt úgy óvták a településeket az ilyen felelőtlen, veszélyes sofőröktől, hogy raktak egy járdaszigetet, és azt csak kisebb sebességnél tudtad jól kikerülni. Szerencsére nálunk is terjed az ilyesmi. Ha a gyerekeket hozom az oviból-suliból, egy olyan utat keresztezünk, amin 30-as tábla van, és olyanok közlekednek rajta, akiket ez nem nagyon érdekel, és pl 90-nel mennek. Hát, izgalmas ám néha átkelni... jól meg kell néznem, mennyivel jön az az autó. Sajnos nem lehet több kilométert belátni, így kénytelen vagyunk igencsak fürgén átkelni, mert ha elcsapnak, az nem jó.
A szabályok nem véletlenül hozattak. Nem szabad 90-nel menni 50 helyett, Domi komám. Ennyiért már a jogsit is el kéne venni.
jók ezek a forgalom lassitó szigetek,ahol én járok ott is épitettek a lakott területet jelzö tábla utánn.
én örülök neki, eddig a sebesség rekordom 102 km/ó.amivel kitudom kerülni.téli rekord 87 km/ó. ez kihivás nem sebesség csökkentés
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #2337 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 20:48:37 »

A táblák-trafik ezért vannak. Az osztrákonál már 20 évvel ezelőtt úgy óvták a településeket az ilyen felelőtlen, veszélyes sofőröktől, hogy raktak egy járdaszigetet, és azt csak kisebb sebességnél tudtad jól kikerülni. Szerencsére nálunk is terjed az ilyesmi. Ha a gyerekeket hozom az oviból-suliból, egy olyan utat keresztezünk, amin 30-as tábla van, és olyanok közlekednek rajta, akiket ez nem nagyon érdekel, és pl 90-nel mennek. Hát, izgalmas ám néha átkelni... jól meg kell néznem, mennyivel jön az az autó. Sajnos nem lehet több kilométert belátni, így kénytelen vagyunk igencsak fürgén átkelni, mert ha elcsapnak, az nem jó.
A szabályok nem véletlenül hozattak. Nem szabad 90-nel menni 50 helyett, Domi komám. Ennyiért már a jogsit is el kéne venni.

Igen, ez remek. Több városban láttam már, hogy a városba beérkezéskor egy körforgalmon kell keresztül menned, mondván lassítja a forgalmat. Aztán nem egyszer rendőrnek kell a körfogalomban irányítani, annyira lehetetlen használni (pl. Balatonfüreden tapasztalom minden hétvégén, vasárnap Budapest felé be van dugulva, és 5-600 méteren át kocsisor áll, és araszolgat előre. Mondhatom, nagy öröm, aztán kijutva a körforgalomból mindenki, aki kiszabadult egyből gyorsít 60-70re (kivéve aki tudja, melyik bokrokban bujkálnak a rendőrök, illetve aki bokorugró utakon ki tudja kerülni ezt a forgalmas útszakaszt). Tényleg nagyon remek dolgok ezek, csak összhangba kéne hozni a közlekedéssel ezeket, plusz, nem kellene minden főutat/autóutat városokon keresztül vezetni, hogy szerencsétlen ÉN lassíthassak, majd rúgathassam neki hogy felgyorsuljon végre. Tényleg soha nem értettem, miért nem lehetett anno ezeket a magasabb forgalmú utakat elvezetni a városok körül. Ne keresztül rajta, ha meg a város szélén megy az út, akkor a város ne arra terjeszkedjen hanem másik irányba, stb, és akkor nincs balhé. Addig viszont, amíg nem is lehet kikerülni a városokat, addig kénytelen az ember néha gyorsabban is menni, feszegetve a szabályokat, mert hisz jelenleg sajnos nem csak egy nyaralás alkalmával kell az átlagembernek (tehát nem a hivatásos sofőrnek) 1-200 km-t vezetnie egyszere (aki ennél többet megy, annak valószínűleg az autópálya használata is megéri, ezért nem írtam hosszabb távot). 1-200km meg igencsak hosszú tud lenni a sok város miatt: lásd a saját példámat, 110 km, gugli szerint 2 óra menetidő, valójában 2,5 körül van pénteken hazafelé, és picit több ennél vasárnap vissza melóba - belevéve a szokásos dugókat, a hegynek felfelé 20-30al araszoló kamionokat, traktorokat amiket nem lehet megelőzni a szembe forgalom miatt, stb.

Nem azt mondom, hogy rosszak a sebességhatárok, és ne tartsuk be őket. Persze, be kell tartani, bár mindig meg kell próbálni picit feszegetni a határokat. Smiley Sokkal inkább azt, hogy ésszel kéne utakat építeni, logikusan végiggondolva, és a forgalomhoz igazítani azokat. A forgalomlassító eszközöket is ésszel építeni.

Mondom még példát a rossz forgalomlassító eszközre: nálunk a faluban egy bizonyos gazda megelégelte, hogy nem a központban, a főúton motoroznak a fiatalok, hanem az azzal párhuzamosan futó kisebb forgalmú úton - ahol az ő háza van (mivel más, hasonló hosszúságú és adottságú út nincs). Addig nyafogott, amíg kiraktak egy 30-as táblát, plusz 2 fekvőrendőrt. A Mondeom frissen felújított futóművével ha 20al átmegyek a fekvőrendőrön, akkor odakoppan az alja. Namost akkor nem az volt írva a táblára, hogy 30al lehet menni? Egy kerékpáros nem bírt éjjel átmenni a fekvőrendőrön, a falu kapott nagy bírságot, fel kellett festenie sárga csíkokkal a fekvőrendőröket, stb, mert szerencsétlen ember kerékpárral, szabályosan közlekedve akkorát esett, hogy jó pár hétig kórházban pihentethetett..

Még 1 butaság: Győrben épített 2 fantasztikus körforgalmat, amit a mai napig nem bírok megszokni, mert lehetetlen használni. 4 sávot, minden be-ill. kijáratnál rendőrlámpával. Namost bemegyek valamelyik sávban, az egyből fixen ki akar dobni az egyik kijáraton. Nem, körforgalom, körbe akarok menni. Sávot váltani nem tudok, mert jönnek mellettem. Balra index kirak, és megáll, várom, hogy elhúzzanak, és az adott bejáraton jöjjön a piros. Persze közben dudálnak meg anyáznak mögöttem, de nem tudok mit tenni. Körforgalom, annyiszor megyek körbe, ahányszor akarok, senki nem kötelezhet a kihajtásra. A sávok közt sima felezővonal van, nincs záróvonal, tehát irányjelző és gondos körültekintés után sávot válthatok. Aztán várjak csak, majd jön a rend éber őre, és megba.x a forgalom akadályozásáért. Pedig én csak körbe akartam menni, ami szabályosan elkövethető dolog a körforgalomban. Ha meg rossz helyen hajtok ki, esélyem sincs visszafordulni, így inkább a körforgalomban váltok sávot.

No, szóval ez csak 3 példa volt az idióta forgalomszervezésre, pedig szerintem mind tudunk legalább 10et felsorolni. Ezekkel kell kezdeni, hogy a jövőben ne épüljenek ilyen dolgok, hanem a tervezők logikusan gondolják végig, hogy lehet a leggyorsabban, leg egyszerűbben elvinni a forgalmat. De ez nem megy sehol sem, nem csak az útépítéseknél.
(Csak 1 példa: Győrben az Audi-hoz menő helyijáratok a legforgalmasabbak, abból is a műszakokra felhordók, illetve azután délután a 4 órási járat ami az Auditól jön be a városba. Általában csuklóst küldenek, de sokszor nemhogy sima, de Nabi midibuszt küldtek. Okos forgalomszervezés mondhatom. Értem én, hogy a csuklóst akarták, csak lerobbant, de akkor küldjön 2-3 kicsit egyszerre. A ~250 embert, amit elvisz egy Credo Citadell 19, azt kb. 3 sima viszi el. De nem, küld egy kicsit, aztán nekifutásból aki fel tud szállni, nyert, aki nem, az meg cseszheti, maradjon ott a megállóban. Mindenhol ez van Volánoknál, MÁV-nál, akkor miért pont a közutak építésekor ne lenne ez.)


Bocs, hogy hosszú voltam, akit nem érdekel, az menjen vissz az elejére, és ne olvassa el mégegyszer  hehe
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2338 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 21:30:00 »

1169 nél járok tankolás óta, még nincs sárga lámpa, sőt a mutatót figyelve még holnap megfordulok melóból (45km) lámpa nélkül... ez egyéni rekordom lesz ezzel a vassal, úgy néz ki most eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #2339 Dátum: 2012.09.04 kedd, 08:32:36 »

1169 nél járok tankolás óta, még nincs sárga lámpa, sőt a mutatót figyelve még holnap megfordulok melóból (45km) lámpa nélkül... ez egyéni rekordom lesz ezzel a vassal, úgy néz ki most eplus2
taps taps taps eljen az szép
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2340 Dátum: 2012.09.04 kedd, 10:56:51 »

Én most vettem észre hogy itt tartok  vigyor3



« Utoljára szerkesztve: 2012.09.04 kedd, 10:58:35 írta FrancoNero » Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2341 Dátum: 2012.09.04 kedd, 11:12:34 »

Én most vettem észre hogy itt tartok  vigyor3




látszik, hogy nincs suli, és nem jársz pályán eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2342 Dátum: 2012.09.04 kedd, 11:15:16 »

jók ezek a forgalom lassitó szigetek,ahol én járok ott is épitettek a lakott területet jelzö tábla utánn.
én örülök neki, eddig a sebesség rekordom 102 km/ó.amivel kitudom kerülni.téli rekord 87 km/ó. ez kihivás nem sebesség csökkentés
a másik oldalán gyorsabban ki lehet kerülni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2343 Dátum: 2012.09.04 kedd, 11:16:17 »

Az előző tankolásnál elfelejtettél nullázni?  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2344 Dátum: 2012.09.04 kedd, 11:43:54 »

látszik, hogy nincs suli, és nem jársz pályán eplus2
volt benne egy Gödöllő-Pécs de a többi az pályán kívül...ettől én tegnap még mentem 200al  vigyor3
de egész jó és asszem Lukoil-os anyag!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2345 Dátum: 2012.09.04 kedd, 11:44:29 »

Az előző tankolásnál elfelejtettél nullázni?  eplus2
Gondolkoztam rajta, de nem  Smiley
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2346 Dátum: 2012.09.04 kedd, 12:10:52 »

Bocs, hogy hosszú voltam, akit nem érdekel, az menjen vissz az elejére, és ne olvassa el mégegyszer  hehe

Nagy igazság van ebben... arról nem is beszélve, hogy a fogyit jól elrontja (hogy egy picit on legyek).
Azért most már elég sok helyen van ótópálya. Ha lehet, az ember ott gurul... állandó sebességgel, ami mindenkinek jó.
Ha jössz föl a 4-es úton mondjuk a határtól, hát kell némi önuralom, hogy az ember azt csinálja, amit a tábla ír.
Ha szegedről jössz (M5), már nem olyan nagy gond...
Az nyilván nem jó, ha sok felesleges tábla van, mert az ember nem tudja mind betartani.
Az ottfeledett 30-as táblák... hát bakker, azzal jó nagy kárt okoznak a morálban.
Eleddig még egyik kormánynak sem jutott eszébe, hogy be lehessen jelenteni az ilyen táblákat, és ha jogos, le is szedjék.
Pedig nem lenne h.ség...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2347 Dátum: 2012.09.04 kedd, 12:26:11 »

Én most vettem észre hogy itt tartok  vigyor3





Xar ügy, ha világít a check engine lámpa.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2348 Dátum: 2012.09.04 kedd, 12:28:08 »

Xar ügy, ha világít a check engine lámpa.  eplus2
csak gyújtás ráadásnál nem világít minden?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #2349 Dátum: 2012.09.04 kedd, 12:33:00 »

Xar ügy, ha világít a check engine lámpa.  eplus2
egész életében világított, de elég csak néha kiütni, hogy ne világítson ...  eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.