Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 09:01:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1671179 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #2450 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:28:36 »

Semmi extra, nincs egr-em (még nyomokban sem található semmi belőle.. vigyor3), nincs katalizátorom, mert az is csak egy fogyasztás növelő tehát környezetszennyező dolog. Tiszta és jól tömített  a motor nyomóoldala (turbócsövek-szívócsonk) változógeós turbóm nem akad, mert kitisztítottam, rendben tartom a fékek csúszkáit, és a fékbetét tartó vájuk helyét kerékcserékkor kitisztítom, 5w-30-as ford olajat használok, soha nem volt még prémium üza a tankban...röviden ennyi az autót illetően, én meg figyelek a forgalomra, nem tüzelésre, hanem haladásra használom az üzemanyagot... eplus2
Akkor asszem el kellene mennem majd vmikor arra feléd  eplus2 Kicsit átnézetni a verdát, hátha tudsz segíteni pár dologban Cheesy ami mondjuk megvan egy szombati napon Cheesy EGR dugózás esetleg akk kiiktatás,na meg a többit átnézni Cheesy persze ha vmikor ráérsz Cheesy  worship
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2451 Dátum: 2012.09.30 vasárnap, 22:32:15 »

Semmi extra, nincs egr-em (még nyomokban sem található semmi belőle.. vigyor3), nincs katalizátorom, mert az is csak egy fogyasztás növelő tehát környezetszennyező dolog. Tiszta és jól tömített  a motor nyomóoldala (turbócsövek-szívócsonk) változógeós turbóm nem akad, mert kitisztítottam, rendben tartom a fékek csúszkáit, és a fékbetét tartó vájuk helyét kerékcserékkor kitisztítom, 5w-30-as ford olajat használok, soha nem volt még prémium üza a tankban...röviden ennyi az autót illetően, én meg figyelek a forgalomra, nem tüzelésre, hanem haladásra használom az üzemanyagot... eplus2
nagyon nem akarok beleszólni, de amikor megvettem az enyémet, belgiumból hazafelé, 150-160-as autópálya tempóval 5,2-5,4, 1170km után már azért tankoltam, mert nem akartam elhinni... sajna a nafta is számít,
magyar cucc csak 6,6-7,1 mindegy hol megyek, (80% aupálya, 140-150...)
ja és 6-os váltóm van.
ez van...egy tank 900-930 között megy el...
Naplózva
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #2452 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 10:28:02 »

Hétvégén sikerült átlépnem a lélektani 1024km-t egy tankkal TDDi-vel. Nem hiszem, hogy ennél többet ki tudnék hozni mondjuk belőle
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #2453 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 10:31:19 »

Hétvégén sikerült átlépnem a lélektani 1024km-t egy tankkal TDDi-vel. Nem hiszem, hogy ennél többet ki tudnék hozni mondjuk belőle
én is tegnap rekordot döntöttem.  smile 1153 km. eljen
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2454 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 10:32:29 »

én is tegnap rekordot döntöttem.  smile 1153 km. eljen
van még sulid?? vagy nem szoktál már debecenben lenni?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #2455 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 10:56:43 »

van még sulid?? vagy nem szoktál már debecenben lenni?? vigyor3
van van. most is itt vagyok debrecenben. ebben a pillanatban is küldtem pü-t azt se kaptad meg? Cheesy
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2456 Dátum: 2012.10.01 hétfő, 19:42:01 »

nagyon nem akarok beleszólni, de amikor megvettem az enyémet, belgiumból hazafelé, 150-160-as autópálya tempóval 5,2-5,4, 1170km után már azért tankoltam, mert nem akartam elhinni... sajna a nafta is számít,
magyar cucc csak 6,6-7,1 mindegy hol megyek, (80% aupálya, 140-150...)
ja és 6-os váltóm van.
ez van...egy tank 900-930 között megy el...
Hát igen ez is baj! Hiába a sok fejlesztés meg minden kutyulmány az üzemanyagokban, ami állítólag javítja a fogyasztást, ha mi nem azt kapjuk! Mert mi van itt is? Magyarországra jó a szarabb is!!!
 Úgyh van benne vmi, amit írtál!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2457 Dátum: 2012.10.05 péntek, 19:37:01 »

nagyon nem akarok beleszólni, de amikor megvettem az enyémet, belgiumból hazafelé, 150-160-as autópálya tempóval 5,2-5,4, 1170km után már azért tankoltam, mert nem akartam elhinni... sajna a nafta is számít,
magyar cucc csak 6,6-7,1 mindegy hol megyek, (80% aupálya, 140-150...)
ja és 6-os váltóm van.
ez van...egy tank 900-930 között megy el...
Azért tegyük hozzá itthon nem mész ennyit egyhuzamban autópályán.Én a városban mentem múltko csak 900 km és tankoltam 57.6 litert.Azért az nem rossz csak városban!!!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2458 Dátum: 2012.10.05 péntek, 19:52:01 »

Én múltkor Salzburg környékén tankoltam két telitankot. Mindkettővel ugyanannyit ment el, mintha itthon tankoltam volna.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2459 Dátum: 2012.10.05 péntek, 22:31:43 »

Én múltkor Salzburg környékén tankoltam két telitankot. Mindkettővel ugyanannyit ment el, mintha itthon tankoltam volna.
Nekem is nyáron volt két telitankon Ausztriában (Graz, és Bécs). Mivel végig autópályáztunk, így jó összehasonlítási alap, mert most itthon is végig autópályáztam több tankot is. És egyenletes tempónál +- 30km-en belül vagyok. Tehát én se láttam különbséget az ittohni, és az osztrák go között.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #2460 Dátum: 2012.10.05 péntek, 22:38:51 »

7,5/100km volt most a fogyim, teljesen elégedett vagyok vele durván 75% autópálya a többi város. Autópályán folyamatos 120 - 140, városba meg nagyon nem csapattam most. Sima Shell Fuel Savel mentem szóval nálam fogyasztásban nincs különösebb különbség a sima és a Nitro között mind a 2-ővel ekörül fogyasztok de Nitroval egy kicsit dinamikusabbnak érzem.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #2461 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 21:48:59 »

Hali!

Aki használ spritmonitor.de-t az legyen szíves elárulni nekem, hogy hogyan szokás használni.
Úgy értem Odometer-nél azt a kilóméter állást kell beírni, amennyinél tankoltam, vagy amennyinél kifogyott.
És amikor kifogyott, akkor utána hozzáírni a megtett km-eket?
http://www.spritmonitor.de/en/detail/528533.html
Mert én úgy szoktam, hogy amikor tankolok lenullázom, beviszem a km állást az odometerbe. Amikor kiautóztam, akkor a megtett km-t szerkesztés által utána írom.
Valamit máshogy kellene, mert valamikor kicsit meghülyül az oldal kalkulátorja. Cheesy
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2462 Dátum: 2012.10.07 vasárnap, 23:31:57 »

Hali!

Aki használ spritmonitor.de-t az legyen szíves elárulni nekem, hogy hogyan szokás használni.
Úgy értem Odometer-nél azt a kilóméter állást kell beírni, amennyinél tankoltam, vagy amennyinél kifogyott.
És amikor kifogyott, akkor utána hozzáírnimegtett
http://www.spritmonitor.de/en/detail/528533.html
Mert én úgy szoktam, hogy amikor tankolok lenullázom, beviszem a km állást az odometerbe. Amikor kiautóztam, akkor a megtett km-t szerkesztés által utána írom.
Valamit máshogy kellene, mert valamikor kicsit meghülyül az oldal kalkulátorja. Cheesy
Mindig azt a km-t írd be, amikor kifogy a tank, azaz tankolsz., hiszen a kettő egy és ugyanaz. Hiszen ha teletankolsz, akkor tudod, hogy mennyit mentél el az előző tankkal. Nem szükséges bevinni a megtett km-t, elég ha az odométer értékeit használod. A program automatikusan számítja és beírja neked a megtett km-t.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #2463 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 00:01:04 »

Mindig azt a km-t írd be, amikor kifogy a tank, azaz tankolsz., hiszen a kettő egy és ugyanaz. Hiszen ha teletankolsz, akkor tudod, hogy mennyit mentél el az előző tankkal. Nem szükséges bevinni a megtett km-t, elég ha az odométer értékeit használod. A program automatikusan számítja és beírja neked a megtett km-t.
ezek szerint eddig kicsit másképp csináltam.
köszönöm.  worship worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #2464 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 07:50:59 »

Itt már sokszor írtátok,hogy a prémium gázolajjal kevesebbet fogyaszt az autó.Lehet,hogy Nektek igen,de én is tankoltam 4-szer prémiumot,de semmivel sem fogyasztott az autóm kevesebbet.Az alap gázolajat tankolom azóta a Shellnél,és azzal is csendes,dinamikus az autó.Mindkét üzemanyaggal egyforma ut megtételénél 5,5 litert fogyaszt.Természetesen ezzel a fogyasztással nagyon meg vagyok elégedve.Csak a saját tapasztalatomat írtam meg a prémium üzemanyaggal kapcsolatban.
 
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2465 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 21:38:47 »

Itt már sokszor írtátok,hogy a prémium gázolajjal kevesebbet fogyaszt az autó.Lehet,hogy Nektek igen,de én is tankoltam 4-szer prémiumot,de semmivel sem fogyasztott az autóm kevesebbet.Az alap gázolajat tankolom azóta a Shellnél,és azzal is csendes,dinamikus az autó.Mindkét üzemanyaggal egyforma ut megtételénél 5,5 litert fogyaszt.Természetesen ezzel a fogyasztással nagyon meg vagyok elégedve.Csak a saját tapasztalatomat írtam meg a prémium üzemanyaggal kapcsolatban.
 
Nem mindenkinek fogyaszt kevesebbet vele. Akinek kevesebb, azoknál is sokszor hibahatáron belüli az eltérés. Sokan esküsznek rá, hogy bár nem fogyaszt kevesebbet, de dinamikusabb az autó.
Persze nem kell egyetérteni velem, de szerintem a prémium üzemanyag 95% placebo. Bár a maradék 5%-ban sem vagyok biztos  vigyor3 Lényeg az, hogy én sose tankolnék prémiumot, literenként 20-40 Ft-al többért. Az meg csak bónusz, hogy míg nekem 3 éve télen Bécsben a sima itthoni Agip gázolajjal -23 fokban pöccre indult a kocsim, addig a barátom Alfa 156-osa az OMV Alpesi dízellel befagyott a .19 fokban Cheesy Persze ezek leginkább egyedi esetek, de nekem is tökéletesen megfelel a sima dízel.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2466 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 22:10:15 »

Nem mindenkinek fogyaszt kevesebbet vele. Akinek kevesebb, azoknál is sokszor hibahatáron belüli az eltérés. Sokan esküsznek rá, hogy bár nem fogyaszt kevesebbet, de dinamikusabb az autó.
Persze nem kell egyetérteni velem, de szerintem a prémium üzemanyag 95% placebo. Bár a maradék 5%-ban sem vagyok biztos  vigyor3 Lényeg az, hogy én sose tankolnék prémiumot, literenként 20-40 Ft-al többért. Az meg csak bónusz, hogy míg nekem 3 éve télen Bécsben a sima itthoni Agip gázolajjal -23 fokban pöccre indult a kocsim, addig a barátom Alfa 156-osa az OMV Alpesi dízellel befagyott a .19 fokban Cheesy Persze ezek leginkább egyedi esetek, de nekem is tökéletesen megfelel a sima dízel.
Nem is értek veled egyet az biztos.Míg nem a prémiummal jártam nekem városban soem volt 900-920 km távolság!!!!Nem más érzés.3-4 deciveél fogyaszt kevessebbet vele nekem.Nyáron majdbem megvolt vele az 1000km.És nem megyek vele spórolüóssan.Én kint is megyek vele 140-el előzök végig ha kell.Nekem bejött és ennyi.Nem akarok vele senkit sem meggyőzni.18e km-t már elmentem vel mióta csúcsokat cseréltem.14ekm az OMV és a többi Shell V-POWER NITRO+.Ja és nekem sem fagyott be a kocsi -22 fokban februárban pedig mentem vele 130-al is és indult egyből.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1608



« Új hozzászólás #2467 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 22:41:27 »

Bréking nyúz. A bálna még sohasem fogyasztott ilyen jól. 1004 km-t ment és ekkor gyulladt ki a szintjelző. Tankoltam rá 51,72. litert a Shellnél. Az út kicsivel több mint fele autópályán vezetett, a maradék országúton, egy kevés Miskolcon. A sebességmérő nem nagyon ment 110 km/h fölé az autópályán.
Ez azért is érdekes mert az előző fogyasztás katasztrófa volt. 521 km-re 40.37 litert tankoltam. Igaz ez teljes egészében a budapesti forgalomban, 2-3 km-es szakaszokból állt össze...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2468 Dátum: 2012.10.10 szerda, 08:50:00 »

1. Bréking nyúz. A bálna még sohasem fogyasztott ilyen jól. 1004 km-t ment és ekkor gyulladt ki a szintjelző. Tankoltam rá 51,72. litert a Shellnél. Az út       kicsivel több mint fele autópályán vezetett, a maradék országúton, egy kevés Miskolcon. A sebességmérő nem nagyon ment 110 km/h fölé az autópályán.
Ez azért is érdekes mert az előző fogyasztás katasztrófa volt.
2. 521 km-re 40.37 litert tankoltam. Igaz ez teljes egészében a budapesti forgalomban, 2-3 km-es szakaszokból állt össze...

1. Gratula  eljen integet2
2. Nem olyan katasztrófa, mivel az autód városi fogyasztása megegyezik a gyár által állított városi normával.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2469 Dátum: 2012.10.10 szerda, 08:53:54 »

Nem is értek veled egyet az biztos.Míg nem a prémiummal jártam nekem városban soem volt 900-920 km távolság!!!!Nem más érzés.3-4 deciveél fogyaszt kevessebbet vele nekem.Nyáron majdbem megvolt vele az 1000km.És nem megyek vele spórolüóssan.Én kint is megyek vele 140-el előzök végig ha kell.Nekem bejött és ennyi.Nem akarok vele senkit sem meggyőzni.18e km-t már elmentem vel mióta csúcsokat cseréltem.14ekm az OMV és a többi Shell V-POWER NITRO+.Ja és nekem sem fagyott be a kocsi -22 fokban februárban pedig mentem vele 130-al is és indult egyből.

Próbáld meg most a sima OMV-s GO-t, lehet ugyanannyi lesz a fogyid, bár most meg jön a hideg ami bekavarhat.
A csúcs csere is javíthatott a fogyasztásodon, nem csak a prémium GO. És akkor akár a Domi elmélete is igaz lehet.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2470 Dátum: 2012.10.12 péntek, 19:36:37 »

Néhány napja:



Ma

Tankolás előtt:


Tankolt mennyiség:


Tankolás után:


Én is megdöntöttem a saját fogyasztási rekordomat / megcsináltam az eddigi legjobb fogyimat!  vigyor3
Kitartó tudatos lookaround spórolós vezetéssel értem el. Itt már az autózás élménye kizárólag az alacsony fogyasztási eredmény crazya, a többi élmény a homályba vész buck2.
Az idegrendszer előszőr borzolódik ijedt, majd kisimul sniffles, és megszokjuk, a minket előző autókat vigyor2, élvezettel hallgatjuk a zenét. A madárcsiripelést nem szomoru1, mert azt elnyomja a traktorhang cheesy1.

Az eredmény: átlag 5,25 l/100km (számolt)  vigyor3 1075,5 km 56,5l sima ÖMV Go-val. A megtett táv fele országút, a másik fele Budapest (, ami nagyon sok rövid táv). A fedcomp 4,6l/100km-t mutatott, tehát most 0,65 volt az eltérés. (Sajnos nem lehet kalibrálni, mint az MKII-ben.)
Tudom, hogy Ervin utolérhetetlen és az egri kolléga is, de ilyen használat mellett, én nagyon elégedett vagyok  thumbup.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2471 Dátum: 2012.10.12 péntek, 20:17:47 »




Ma


eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2472 Dátum: 2012.10.12 péntek, 20:42:58 »


Tankolás után:

Tankolás után nekem is ilyen  smile   nekem 5.1 re be van állva a mérő, és nem mozdul már régóta. Nem sokat csal, 1.1-1.4 litert  eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2473 Dátum: 2012.10.12 péntek, 20:50:30 »

Tankolás után nekem is ilyen  smile   nekem 5.1 re be van állva a mérő, és nem mozdul már régóta. Nem sokat csal, 1.1-1.4 litert  eplus2
Én minden tankolásnál nullázom az átlagfogyimérőt is.  Országúti és pálya használatnál kisebb a külömbség, városban nagyobb (kb 1 liter).
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4942



E-mail
« Új hozzászólás #2474 Dátum: 2012.10.12 péntek, 21:03:07 »

Tankolás után nekem is ilyen  smile   nekem 5.1 re be van állva a mérő, és nem mozdul már régóta. Nem sokat csal, 1.1-1.4 litert  eplus2
Nullázni kell.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2475 Dátum: 2012.10.12 péntek, 21:23:07 »

Néhány napja:


Tankolt mennyiség:
Én is megdöntöttem a saját fogyasztási rekordomat / megcsináltam az eddigi legjobb fogyimat!  vigyor3
Kitartó tudatos lookaround spórolós vezetéssel értem el. Itt már az autózás élménye kizárólag az alacsony fogyasztási eredmény crazya, a többi élmény a homályba vész buck2.
Az idegrendszer előszőr borzolódik ijedt, majd kisimul sniffles, és megszokjuk, a minket előző autókat vigyor2, élvezettel hallgatjuk a zenét. A madárcsiripelést nem szomoru1, mert azt elnyomja a traktorhang cheesy1.

Az eredmény: átlag 5,25 l/100km (számolt)  vigyor3 1075,5 km 56,5l sima ÖMV Go-val. A megtett táv fele országút, a másik fele Budapest (, ami nagyon sok rövid táv). A fedcomp 4,6l/100km-t mutatott, tehát most 0,65 volt az eltérés. (Sajnos nem lehet kalibrálni, mint az MKII-ben.)
Tudom, hogy Ervin utolérhetetlen és az egri kolléga is, de ilyen használat mellett, én nagyon elégedett vagyok  thumbup.


Sajnálom, hogy nincs töltésed, meg olajnyomás sem. Valami fékhibát is mutat.

  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2476 Dátum: 2012.10.12 péntek, 21:26:26 »

Sajnálom, hogy nincs töltésed, meg olajnyomás sem. Valami fékhibát is mutat.

  eplus2

 beka3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2477 Dátum: 2012.10.12 péntek, 21:31:19 »

Nullázni kell.
Nem ér semmit, utána is csal.   amikor érdekel számolom.   meg lehet csinálni, h pontos legyen, de 5-6 kiló  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2478 Dátum: 2012.10.13 szombat, 19:29:26 »

Tudom, hogy Ervin utolérhetetlen és az egri kolléga is, de ilyen használat mellett, én nagyon elégedett vagyok  thumbup.

[/quote]
Szia!
Szerintem ha felét városban menném, akkor még ilyet sem tudnék, ez nagyon jó ahhoz képest!!  eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2479 Dátum: 2012.10.13 szombat, 19:59:36 »

Tudom, hogy Ervin utolérhetetlen és az egri kolléga is, de ilyen használat mellett, én nagyon elégedett vagyok  thumbup.

Szia!
Szerintem ha felét városban menném, akkor még ilyet sem tudnék, ez nagyon jó ahhoz képest!!  eljen

Jól esik az elismerés, köszönöm szépen!  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2480 Dátum: 2012.10.13 szombat, 22:59:24 »

Jól esik az elismerés, köszönöm szépen!  worship

Bakker...tied nem chipes?   eplus2
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2481 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 01:19:28 »

Az eredmény: átlag 5,25 l/100km (számolt)  vigyor3 1075,5 km 56,5l sima ÖMV Go-val. A megtett táv fele országút, a másik fele Budapest (, ami nagyon sok rövid táv). A fedcomp 4,6l/100km-t mutatott, tehát most 0,65 volt az eltérés. (Sajnos nem lehet kalibrálni, mint az MKII-ben.)
Tudom, hogy Ervin utolérhetetlen és az egri kolléga is, de ilyen használat mellett, én nagyon elégedett vagyok  thumbup.


Az egri kolléga Gratulál!   worship worship worship taps taps taps
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.14 vasárnap, 02:12:39 írta mcskot » Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2482 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 02:11:25 »

Már régen írtam, de biztos akartam lenni az eredményekben.
Háááát, nem akarom senki idegét borzolni eplus2, de úgy néz ki, bevált a HHO!
Jó időben (20C körül), a városi tempót tartva, nullázás után: 0,0 és 2,4 között billeg!!!  wow1 wow1 wow1
Az országúti (erezd el a hajam) szakasz után, drasztikus emelkedést mutat: felmegy 3-3,1-re.  rinya
Sajnos, az akkum tragikus hirtelenséggel elhunyt, így az eredmények mentek a süllyesztőbe.
Időközben, bejött a "hideg" (reggel 5-10, du 10-15C), amit az én autóm (egyelőre még kiderítetlen okok miatt) nem igazán "komál".
A mostani átlag (nem túl hosszú melegítési idővel): 4,3l

Várható majd némi javulás, mivel a MAF szenzor jelét, még nem sikerül módosítanom, így túl dús keveréket kap.
A PWM-et sem lőttem még be. Egyelőre, gyári középen van.

Mielőtt többen leölnétek gun gun gun , "megnyugtatásul közlöm:
Ezek az eredmények, fedkomp mérései, tehát (a nállam fix) +0,4l-t hozzá kell adni.
Valamint, tényleges tankolással (egyelőre), nincsennek "hitelesítve" !
Elismerem továbbá, hogy nem pesti csúcsforgalomban használom az autót (tanyasi lakott terület (Eger+Felsőtárkány), és a kettő közötti országút).
A távolság, időpont, közel fix (14,8km 05:45, és 14,8km du 4-7 között). Mindkét szakaszon, a megengedett sebességhatárok közelében (max +15/20%)

Tudom, lesz akik megköveznek, de spec, én szeretek így (is) vezetni!
(valószínűleg, szeretem a kihívásokat (a fogyira értem)).
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.14 vasárnap, 02:15:43 írta mcskot » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2483 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 14:49:45 »

Bakker...tied nem chipes?   eplus2
Az. Bár ehhez az eredményhez inkább türelemre volt szükség. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2484 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 14:51:24 »

Az egri kolléga Gratulál!   worship worship worship taps taps taps

Köszi mcskot!  worship

Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2485 Dátum: 2012.10.14 vasárnap, 14:59:47 »

Már régen írtam, de biztos akartam lenni az eredményekben.
Háááát, nem akarom senki idegét borzolni eplus2, de úgy néz ki, bevált a HHO!
Jó időben (20C körül), a városi tempót tartva, nullázás után: 0,0 és 2,4 között billeg!!!  wow1 wow1 wow1
Az országúti (erezd el a hajam) szakasz után, drasztikus emelkedést mutat: felmegy 3-3,1-re.  rinya
Sajnos, az akkum tragikus hirtelenséggel elhunyt, így az eredmények mentek a süllyesztőbe.
Időközben, bejött a "hideg" (reggel 5-10, du 10-15C), amit az én autóm (egyelőre még kiderítetlen okok miatt) nem igazán "komál".
A mostani átlag (nem túl hosszú melegítési idővel): 4,3l

Várható majd némi javulás, mivel a MAF szenzor jelét, még nem sikerül módosítanom, így túl dús keveréket kap.
A PWM-et sem lőttem még be. Egyelőre, gyári középen van.

Mielőtt többen leölnétek gun gun gun , "megnyugtatásul közlöm:
Ezek az eredmények, fedkomp mérései, tehát (a nállam fix) +0,4l-t hozzá kell adni.
Valamint, tényleges tankolással (egyelőre), nincsennek "hitelesítve" !
Elismerem továbbá, hogy nem pesti csúcsforgalomban használom az autót (tanyasi lakott terület (Eger+Felsőtárkány), és a kettő közötti országút).
A távolság, időpont, közel fix (14,8km 05:45, és 14,8km du 4-7 között). Mindkét szakaszon, a megengedett sebességhatárok közelében (max +15/20%)

Tudom, lesz akik megköveznek, de spec, én szeretek így (is) vezetni!
(valószínűleg, szeretem a kihívásokat (a fogyira értem)).

A pillanatnyi fogyasztási/átfolyási értékek nem mérvadóak, inkább csak iránymutató info. Azt, hogy a HHO bevált, azt majd egy év távlatában boncoljuk vagy 10000 megtett km után. És számolt fogyasztás alapján.
Ahogy javasoltam kezd el vezetni a spritmonitor.de oldalon a tankolásaidat és a megtett km-eket, akkor te is pontosabban fogod látni a dolgokat. Aki kételkedik az is megnézheti a publikus oldalon a statisztikádat.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2486 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 08:36:48 »

Tegnap volt egy Gyöngyös-Szeged-Gyöngyös utam, Shell Nitro 95+ tankoltam, abroncsokat optimális nyomásra fújtam, így lett 7,1L/100km az átlaga az útnak, a szegedi városon belüli rohangálással.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2487 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 09:39:51 »

Tegnap volt egy Gyöngyös-Szeged-Gyöngyös utam, Shell Nitro 95+ tankoltam, abroncsokat optimális nyomásra fújtam, így lett 7,1L/100km az átlaga az útnak, a szegedi városon belüli rohangálással.

eljen
Sima benyaval mennyi lett volna?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2488 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 09:46:17 »

Tegnap volt egy Gyöngyös-Szeged-Gyöngyös utam, Shell Nitro 95+ tankoltam, abroncsokat optimális nyomásra fújtam, így lett 7,1L/100km az átlaga az útnak, a szegedi városon belüli rohangálással.

Mennyvel mentél, 200-al végig?
Ja, most látom, hogy ez benyás, akkor gondolom városban 40-en, autópályán 110...

 eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2489 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 10:02:38 »

eljen
Sima benyaval mennyi lett volna?

Ha jól rémlik, azok ilyen 7,8-ak, hasonló körülménye között.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #2490 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 10:03:36 »

Mennyvel mentél, 200-al végig?
Ja, most látom, hogy ez benyás, akkor gondolom városban 40-en, autópályán 110...

 eplus2 hehe

Tongue
Lefele 125, haza 110, kényelmesen papásan. Smiley Városba elsők voltunk 50-60. hogy 5-be lehessen már. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2491 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 22:26:46 »

Már régen írtam, de biztos akartam lenni az eredményekben.
Háááát, nem akarom senki idegét borzolni eplus2, de úgy néz ki, bevált a HHO!
Jó időben (20C körül), a városi tempót tartva, nullázás után: 0,0 és 2,4 között billeg!!!  wow1 wow1 wow1
Az országúti (erezd el a hajam) szakasz után, drasztikus emelkedést mutat: felmegy 3-3,1-re.  rinya
Sajnos, az akkum tragikus hirtelenséggel elhunyt, így az eredmények mentek a süllyesztőbe.
Időközben, bejött a "hideg" (reggel 5-10, du 10-15C), amit az én autóm (egyelőre még kiderítetlen okok miatt) nem igazán "komál".
A mostani átlag (nem túl hosszú melegítési idővel): 4,3l

Várható majd némi javulás, mivel a MAF szenzor jelét, még nem sikerül módosítanom, így túl dús keveréket kap.
A PWM-et sem lőttem még be. Egyelőre, gyári középen van.

Mielőtt többen leölnétek gun gun gun , "megnyugtatásul közlöm:
Ezek az eredmények, fedkomp mérései, tehát (a nállam fix) +0,4l-t hozzá kell adni.
Valamint, tényleges tankolással (egyelőre), nincsennek "hitelesítve" !
Elismerem továbbá, hogy nem pesti csúcsforgalomban használom az autót (tanyasi lakott terület (Eger+Felsőtárkány), és a kettő közötti országút).
A távolság, időpont, közel fix (14,8km 05:45, és 14,8km du 4-7 között). Mindkét szakaszon, a megengedett sebességhatárok közelében (max +15/20%)

Tudom, lesz akik megköveznek, de spec, én szeretek így (is) vezetni!
(valószínűleg, szeretem a kihívásokat (a fogyira értem)).

Ádámtól vetted Debrecenből?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2492 Dátum: 2012.10.15 hétfő, 23:04:45 »

mennyibe fájt a műtét ?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2493 Dátum: 2012.10.17 szerda, 00:19:14 »

Ádámtól vetted Debrecenből?


A képekből jöttél rá? Nagyon profi vagy!
Igen. Fekete Ádám. Bocskaikert.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2494 Dátum: 2012.10.17 szerda, 00:42:51 »

mennyibe fájt a műtét ?


Hát, az alap kiépítés, tavaly novemberben: 30e.
Ezt "túl egyszerűnek" találtam.
Egyéb kiegészítők idén augusztus: 15e.
Szerelékek, miegymás 13-15e.
Beszerelés: nullszás (saját).
Szóval, kb 60e.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.17 szerda, 00:54:03 írta mcskot » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2495 Dátum: 2012.10.17 szerda, 08:29:20 »



A képekből jöttél rá? Nagyon profi vagy!
Igen. Fekete Ádám. Bocskaikert.

Nem olyan nagy ország ez......
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2496 Dátum: 2012.10.18 csütörtök, 11:51:39 »



Hát, az alap kiépítés, tavaly novemberben: 30e.
Ezt "túl egyszerűnek" találtam.
Egyéb kiegészítők idén augusztus: 15e.
Szerelékek, miegymás 13-15e.
Beszerelés: nullszás (saját).
Szóval, kb 60e.

köszi nyugtáztam  pias
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #2497 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:43:01 »

Ford Mondeoval 2,8 literes átlagfogyasztás!!!

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/uj_etvagyrekord_2_8_l_100_km_ford_mondeoval-8027?utm_source=hasznaltauto&utm_medium=site&utm_campaign=magazin_ajanlo

Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2498 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:51:50 »

Az szép. 55km/h átlagsebesség mellett meg pláne. Azért gondolom ez végig autópálya volt.   Wink
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2499 Dátum: 2012.10.20 szombat, 19:59:59 »

Az szép. 55km/h átlagsebesség mellett meg pláne. Azért gondolom ez végig autópálya volt.   Wink
Nah ja, arra én is kíváncsi lennék mennyivel mentek. V lehet a nagy gurulási technikájával érte el. Sztem 30-val ment végig az autópályán a leállósávon, így sem fékezni sem váltani nem kellett neki!!! 2funny
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.