Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 14:11:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1671272 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2500 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:01:39 »

A második tanácsommal azt a tévhitet szeretném eloszlatni, hogy üzemanyagot takaríthatunk meg azzal, ha lejtőn lefelé a kuplungot benyomva hagyjuk szabadon gurulni az autót. Ez egyszerűen nem igaz. Alapjáraton ugyanis a motor fogyaszt némi üzemanyagot, míg motorféküzemben gurulva semennyi üzemanyag nem jut az égéstérbe, csupán a hajtáslánc alkatrészeinek tehetetlensége miatt jár a motor” – mondja Whilthil.

Ezt viszont jó tudni.. őszintén szólva én is abban a hitben voltam, h ha kiveszem sebességből lejtőn lefele, akkor nem eszik szinte semmit!!  Roll Eyes
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2501 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:14:58 »


Ez már volt.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2502 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:18:34 »

A második tanácsommal azt a tévhitet szeretném eloszlatni, hogy üzemanyagot takaríthatunk meg azzal, ha lejtőn lefelé a kuplungot benyomva hagyjuk szabadon gurulni az autót. Ez egyszerűen nem igaz. Alapjáraton ugyanis a motor fogyaszt némi üzemanyagot, míg motorféküzemben gurulva semennyi üzemanyag nem jut az égéstérbe, csupán a hajtáslánc alkatrészeinek tehetetlensége miatt jár a motor” – mondja Whilthil.

Ezt viszont jó tudni.. őszintén szólva én is abban a hitben voltam, h ha kiveszem sebességből lejtőn lefele, akkor nem eszik szinte semmit!!  Roll Eyes
Szerintem bizonyos esetekre igaz ez, van mikor sokkal több mozgási energiát (=üzemanyagot) veszítesz a motorfék miatt mint amennyit elégetne ezalatt alapjáraton. Pl hosszú tartós lejtőn simán jó az üres, de ha tudod, hogy úgy is meg kell állni, ott jobb a motorfék, mert a féket is kíméled, és az üza sem fogy.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2503 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:24:49 »

Én már kb fél éve leragadtam a 4,6-on ez alá nem tudom vinni... :szomoru1:vagyis az már a vezetési élmény rovására menne  eplus2  hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2504 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:36:06 »

Én már kb fél éve leragadtam a 4,6-on ez alá nem tudom vinni... :szomoru1:vagyis az már a vezetési élmény rovására menne  eplus2  hehe
Már így is arra megy.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2505 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:39:48 »

Már így is arra megy.  Wink

1.6 tdci mondeo. Gondolom a 90 lovas... Hát vazzz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2506 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:40:41 »

Már így is arra megy.  Wink
Az a durva, h neki úgy eszik 5 alatt, h nem is figyel rá, és nem tötymörög, nem megy 5. be ötvennel  vigyor3  hehe 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2507 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:51:22 »

Az a durva, h neki úgy eszik 5 alatt, h nem is figyel rá, és nem tötymörög, nem megy 5. be ötvennel  vigyor3  hehe 
Ja, megfigyeltem esetek 95%-ban én előzök, engem meg q.va ritkán.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2508 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:56:17 »

Ja, megfigyeltem esetek 95%-ban én előzök, engem meg q.va ritkán.. vigyor3
Mit vársz a lovaskocsiktól?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2509 Dátum: 2012.10.20 szombat, 20:58:25 »

Ja, megfigyeltem esetek 95%-ban én előzök, engem meg q.va ritkán.. vigyor3
enyém is javul már!  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2510 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:02:25 »

Mit vársz a lovaskocsiktól?  eplus2
Igaz.... jártál errefele nemrég.. wow1  hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2511 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:03:29 »

enyém is javul már!  hehe
Hát ahogy a turbód kinézett azok után nem csodálom.. wow1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #2512 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:07:23 »

Hát ahogy a turbód kinézett azok után nem csodálom.. wow1

Majd kíváncsi leszek, az enyém hogy fog kinézni Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2513 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:10:28 »

Majd kíváncsi leszek, az enyém hogy fog kinézni Cheesy
Az enyémnél nem a korom volt a baj, úgyhogy ne akard, h olyan legyen a tiéd  wave  hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2514 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:11:47 »

Az enyémnél nem a korom volt a baj, úgyhogy ne akard, h olyan legyen a tiéd  wave  hehe
Nálam sem a korom, de mit számít a korunk? Mi köze a turbóhoz?  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2515 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:33:18 »

Szerintem bizonyos esetekre igaz ez, van mikor sokkal több mozgási energiát (=üzemanyagot) veszítesz a motorfék miatt mint amennyit elégetne ezalatt alapjáraton. Pl hosszú tartós lejtőn simán jó az üres, de ha tudod, hogy úgy is meg kell állni, ott jobb a motorfék, mert a féket is kíméled, és az üza sem fogy.
Hosszú tartós lejtő alján hogy állsz meg, ha addig üresben gurulsz?  Wink De az elmélet többi részét én is osztom.
Egyébként fura mert én így csinálom, ahogy mondták, faterom meg jó hosszan hagyja kigurulni üresben. 1 literrel kevesebbet hoz ki az autóból mint én. Persze a dinamika is más...  eplus2
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2516 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:40:24 »

Hosszú tartós lejtő alján hogy állsz meg, ha addig üresben gurulsz?  Wink De az elmélet többi részét én is osztom.
Egyébként fura mert én így csinálom, ahogy mondták, faterom meg jó hosszan hagyja kigurulni üresben. 1 literrel kevesebbet hoz ki az autóból mint én. Persze a dinamika is más...  eplus2
NAh mind1 ez legyen a legnagyobb gond. Akkor ezentúl, ha tom h fékeznem kell a lejő alján sebességben hagyom, de ha nem akkor üres!!! Cheesy
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2517 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:47:09 »

NAh mind1 ez legyen a legnagyobb gond. Akkor ezentúl, ha tom h fékeznem kell a lejő alján sebességben hagyom, de ha nem akkor üres!!! Cheesy
nevetes1 Csak hogy még egy kicsit kötözködjek: ha ismeretlen terepen vagy hogy döntesz? crazya Tudom, sebességben.  Wink
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2518 Dátum: 2012.10.20 szombat, 21:54:40 »

nevetes1 Csak hogy még egy kicsit kötözködjek: ha ismeretlen terepen vagy hogy döntesz? crazya Tudom, sebességben.  Wink
vigyor3 Jajj, de jókat tudsz kérdezni! Cheesy
Akkor belesza.ok és levágatok a lejtőn, mint egy állat!!! eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2519 Dátum: 2012.10.23 kedd, 00:04:46 »

vigyor3 Jajj, de jókat tudsz kérdezni! Cheesy
Akkor belesza.ok és levágatok a lejtőn, mint egy állat!!! eplus2

Te csak óvatosan vágtassál az új kilincsvilágításoddal!  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2520 Dátum: 2012.10.23 kedd, 02:11:49 »

Te csak óvatosan vágtassál az új kilincsvilágításoddal!  eplus2

Hát, ha már vágtat az ember, azt kilincsel előre érdemes!  eplus2
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2521 Dátum: 2012.10.23 kedd, 02:39:22 »

nyes nyes nyes
Nyári emlék:  Cry

http://kepfeltoltes.hu/view/120829/201208273051_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Fene, a hideg reggelekbe! Azóta felment 4,2-re.  rinya
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #2522 Dátum: 2012.10.23 kedd, 10:16:50 »

nyes nyes nyes
Nyári emlék:  Cry

http://kepfeltoltes.hu/view/120829/201208273051_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Fene, a hideg reggelekbe! Azóta felment 4,2-re.  rinya
Jó dolog az 6. sebesség.  eplus2 eplus2 eljen
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2523 Dátum: 2012.10.23 kedd, 10:18:00 »

nyes nyes nyes
Nyári emlék:  Cry

http://kepfeltoltes.hu/view/120829/201208273051_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Fene, a hideg reggelekbe! Azóta felment 4,2-re.  rinya


Tiszta por...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2524 Dátum: 2012.10.23 kedd, 11:45:52 »

nyes nyes nyes
Nyári emlék:  Cry

http://kepfeltoltes.hu/view/120829/201208273051_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Fene, a hideg reggelekbe! Azóta felment 4,2-re.  rinya

És mennyi a számolt? Nekem 4.4 et mutat, de semmi jelentősége mert sokat csal.   Tényleg jó poros
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2525 Dátum: 2012.10.23 kedd, 11:53:07 »

És mennyi a számolt? Nekem 4.4 et mutat, de semmi jelentősége mert sokat csal.   Tényleg jó poros
Meg értem én, hogy a TDCi jól fogyaszt, stb., de folyamatos 150-nél sose lesz 3,8 a számolt érték. De még a pillanatnyi sem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2526 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:14:53 »

Jó dolog az 6. sebesség.  eplus2 eplus2 eljen

Irigykedem is a BMW-t a ZF-es 8 sebességes! váltójáért.  nyes
Bár azt már aligha tudnám használni.
Se motorerő, se pálya, ahol kifuthatná magát.  Cry
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2527 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:16:47 »


Tiszta por...


Munkásautó!
Nagyon szégyellem magam!  gonosz3
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2528 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:18:09 »

És mennyi a számolt? Nekem 4.4 et mutat, de semmi jelentősége mert sokat csal.   Tényleg jó poros

Nekem fix +4dl amit hozzá kell adni.
De még így sem rossz. Szerintem.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2529 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:24:26 »

Meg értem én, hogy a TDCi jól fogyaszt, stb., de folyamatos 150-nél sose lesz 3,8 a számolt érték. De még a pillanatnyi sem.

Az még több ezer Km átlaga volt (nekem +4dl a valós).
A nyár  sokat javított rajta (nekem durván nyomatja a kraftot a dúsító).
Sajnos, azóta egy akku meghalás újraindította az átlagszámolást.
Nem is folyamatos 150-el szoktam száguldozni.   vigyor3
Leginkább csak 50-60  nyes (lakott), és 90-120  eplus2 (országút, az is kevéske).
Pillanatnyit nem látom (hál istennek). Attól, tuti szívinfarktust kapnék!  wow1
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #2530 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:32:55 »

Az még több ezer Km átlaga volt (nekem +4dl a valós).
A nyár  sokat javított rajta (nekem durván nyomatja a kraftot a dúsító).
Sajnos, azóta egy akku meghalás újraindította az átlagszámolást.
Nem is folyamatos 150-el szoktam száguldozni.   vigyor3
Leginkább csak 50-60  nyes (lakott), és 90-120  eplus2 (országút, az is kevéske).
Pillanatnyit nem látom (hál istennek). Attól, tuti szívinfarktust kapnék!  wow1

Gondoltam, hogy nem fix. 150-el jött ki az az érték. Csak azért irtam, mert rendszeresen elő szoktak jönni olyan beirások, hogy folyamatos 140-150-es tempónál 4,3-as átlag jön ki, meg hogy 180-nál is csak 5l-t eszik, stb.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2531 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:36:56 »

Nekem fix +4dl amit hozzá kell adni.
De még így sem rossz. Szerintem.

Egy fenét... van, ahol pontosat mutat, és van ahol ennyit, máshol meg annyit csal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2532 Dátum: 2012.10.23 kedd, 12:37:24 »

Te csak óvatosan vágtassál az új kilincsvilágításoddal!  eplus2
Azon vagyok! Nem szeretném tönkre tenni amit csináltál nekem!!  worship
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #2533 Dátum: 2012.10.23 kedd, 13:42:13 »

Irigykedem is a BMW-t a ZF-es 8 sebességes! váltójáért.  nyes
Bár azt már aligha tudnám használni.
Se motorerő, se pálya, ahol kifuthatná magát.  Cry
hát igen Cheesy Magyarországon lehet berozsdálna a 8.  nyes
de még lehet, hogy a 7. is Cheesy nekem legalábbis tuti  hehe
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
CsZoli
Vendég
« Új hozzászólás #2534 Dátum: 2012.10.23 kedd, 17:01:05 »

Gondoltam, hogy nem fix. 150-el jött ki az az érték. Csak azért irtam, mert rendszeresen elő szoktak jönni olyan beirások, hogy folyamatos 140-150-es tempónál 4,3-as átlag jön ki, meg hogy 180-nál is csak 5l-t eszik, stb.
Szerintem 180-as tempóval teljesen korrekt az 5l-es fogyasztás. Roll Eyes
50 kilométeren.  eplus2
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2535 Dátum: 2012.10.23 kedd, 17:06:44 »

Gondoltam, hogy nem fix. 150-el jött ki az az érték. Csak azért irtam, mert rendszeresen elő szoktak jönni olyan beirások, hogy folyamatos 140-150-es tempónál 4,3-as átlag jön ki, meg hogy 180-nál is csak 5l-t eszik, stb.

Hát, ne vess meg, de nyáron a nyaralás alatt a valós (tankolt mennyiség alapján) nekem is 4,16 jött ki!
Az addigi átlag+jó sok rohangálás a városban, indulás előtt+autópálya Hévízig (~350Km, 110-120, no AC)+némi szaladgálás ott is+
hazaút (~350Km, 130-140, 50%AC-vel)+még itthon lóti futi+pár nap munkába=1320Km/55L=4,16

Fényképek a #2244-es hozzászólásban.
Naplózva
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2536 Dátum: 2012.10.23 kedd, 17:07:45 »

Szerintem 180-as tempóval teljesen korrekt az 5l-es fogyasztás. Roll Eyes
50 kilométeren.  eplus2

 nyes nyes nyes
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2537 Dátum: 2012.10.23 kedd, 18:36:39 »

Nekem 0.9-1,2l-t csal felfelé a fedcomp, mióta kicseréltük a turbó fgt-ről vgt-re.Addig előtte nem nagyon foglalkoztam vele, tudtam,h csal, de nem érdekelt. Nem is nagyon számolgattam. Aztán csere után hirtelen sokat kezdett el mutogatni. Mondom nem hiazem el, h 6.8 és 7.2 között eszik az autó finoman taposva. Múltkor televágtam a tankot. Kemény 5,nyolcvanvalamennyi, majdnem 5,9re jött ki. fedcomp szerint 6.9!  gun falbav
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2538 Dátum: 2012.10.23 kedd, 18:52:59 »

Nekem 0.9-1,2l-t csal felfelé a fedcomp, mióta kicseréltük a turbó fgt-ről vgt-re.Addig előtte nem nagyon foglalkoztam vele, tudtam,h csal, de nem érdekelt. Nem is nagyon számolgattam. Aztán csere után hirtelen sokat kezdett el mutogatni. Mondom nem hiazem el, h 6.8 és 7.2 között eszik az autó finoman taposva. Múltkor televágtam a tankot. Kemény 5,nyolcvanvalamennyi, majdnem 5,9re jött ki. fedcomp szerint 6.9!  gun falbav

Hú, durva.  wow1
Ez már kimeríti az elhanyagolható eltérés fogalmát.
Nem a befecskendezett mennyiségből számol az ECU?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2539 Dátum: 2012.10.23 kedd, 18:57:15 »

Hú, durva.  wow1
Ez már kimeríti az elhanyagolható eltérés fogalmát.
Nem a befecskendezett mennyiségből számol az ECU?

De... a feszültség, a CR nyomás és az időzítésből... de ő csak azt tudja, mikor adott áramot a nyitásra, azt nem, mikor nyitott ki, zárt be.
Miliszekundumos idők, de attól vannak. A nyomás érték sem überpontos, hanem kb. Na ezekből számítja ki a mennyiséget. Ami nem pontos...
Sajnos nincs olyan korrekció, hogy tudja, hogy a tank x literes, szerinte 50 litert fecskendezett be, valójában meg elfogyott 58 liter.
Tudhatná, de nem korrigál. Ezért nem pontos.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mcskot
Vendég
« Új hozzászólás #2540 Dátum: 2012.10.23 kedd, 19:40:58 »

De... a feszültség, a CR nyomás és az időzítésből... de ő csak azt tudja, mikor adott áramot a nyitásra, azt nem, mikor nyitott ki, zárt be.
Miliszekundumos idők, de attól vannak. A nyomás érték sem überpontos, hanem kb. Na ezekből számítja ki a mennyiséget. Ami nem pontos...
Sajnos nincs olyan korrekció, hogy tudja, hogy a tank x literes, szerinte 50 litert fecskendezett be, valójában meg elfogyott 58 liter.
Tudhatná, de nem korrigál. Ezért nem pontos.

Nos, így már érthető.  heureka
Én meg bosszankodtam a 4 decis eltérés miatt.  falbav
2 ismeretlenes változóval sem tudnám kiszámolni.  nyes
Nem hogy így.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.23 kedd, 23:09:18 írta mcskot » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2541 Dátum: 2012.10.27 szombat, 21:30:27 »

Nekem 0.9-1,2l-t csal felfelé a fedcomp, mióta kicseréltük a turbó fgt-ről vgt-re.Addig előtte nem nagyon foglalkoztam vele, tudtam,h csal, de nem érdekelt. Nem is nagyon számolgattam. Aztán csere után hirtelen sokat kezdett el mutogatni. Mondom nem hiazem el, h 6.8 és 7.2 között eszik az autó finoman taposva. Múltkor televágtam a tankot. Kemény 5,nyolcvanvalamennyi, majdnem 5,9re jött ki. fedcomp szerint 6.9!  gun falbav

Nekem meg pont forditva...vgt-ről(oké ez disznó nagy volt) visszatettem fixre és kajak pontos lett a fedcomp....vgt-vel 2-4 litert csalt...most Krakkó oda-vissza,erre arra kb 2500km autópálya 114km/h átlagsebesség (140-160km/h) 6L a fogyi megpakolva.....SHELL-nél soha többet nem tankolok,kintivel is sokat zabált és nem ment, itthonit meg neis mondjam...igaz ez 225/45-ös R17 gumik amik dobnak a fogyira,de nem tudom mennyit...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2542 Dátum: 2012.10.27 szombat, 21:54:21 »

Nekem meg pont forditva...vgt-ről(oké ez disznó nagy volt) visszatettem fixre és kajak pontos lett a fedcomp....vgt-vel 2-4 litert csalt...most Krakkó oda-vissza,erre arra kb 2500km autópálya 114km/h átlagsebesség (140-160km/h) 6L a fogyi megpakolva.....SHELL-nél soha többet nem tankolok,kintivel is sokat zabált és nem ment, itthonit meg neis mondjam...igaz ez 225/45-ös R17 gumik amik dobnak a fogyira,de nem tudom mennyit...

Én sokáig shellnél tankoltam prémiumot. Aztán eccer omv sima és sokkal többet ment el. Aztán megint, és akkor is jobb lett. Azóta oda járok.    Előtte akkor sem mentem volna 1000-ret ha 200 km-t vontatnak  Grin
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2543 Dátum: 2012.10.27 szombat, 22:01:15 »

Én a Szentmihályi úti omv-nél tankoltam 7,5l,t egy 5l-es benzineskannába úgy,hogy még fért volna bele és egy cseppsem ment mellé.
Mikor szóvátettem a kútnál úgycsináltak mintha nemhallották volna mitmondok.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2544 Dátum: 2012.10.27 szombat, 22:05:43 »

Én a Szentmihályi úti omv-nél tankoltam 7,5l,t egy 5l-es benzineskannába úgy,hogy még fért volna bele és egy cseppsem ment mellé.
Mikor szóvátettem a kútnál úgycsináltak mintha nemhallották volna mitmondok.
Fogyasztóvédelem. utána majd hallanak.      nálunk   vidéken nincs ilyen, meg olyan se, h menj csak be a shopba, majd én tankolok neked.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2545 Dátum: 2012.10.27 szombat, 22:08:29 »

Fogyasztóvédelem. utána majd hallanak.      nálunk   vidéken nincs ilyen, meg olyan se, h menj csak be a shopba, majd én tankolok neked.

Én tankoltam.
Ez kb. 3 éve volt,siettem az asszonyért a kórházba és ezért nem foglalkoztam vele.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2546 Dátum: 2012.10.27 szombat, 22:21:42 »

Én egy MOL kúton voltam igy ahol tankoltam és évekóta oda járok(most is) cégessel aranykártya miatt és tankolás közben azt vettem észre hogy buborékok,meg valami darabok vannak a figyelőablakban....lekattintottam a pisztolyt és odahivtam a kutast hogy nézze már meg miez?
Azt mondja "most mit csinálja vele! ne rinyáljak!"...megfogtam feltettem a csávót a kamera elé és mondtam neki hogy remélem ezt veszi b@zdmeg,mert ha a nemrég cserélt 4 porlasztó és nagynyomású besz@rik, akkor visszajövök és széttöröm az arcodat! lefényképeztem a figyelő ablakot is és elraktam a számlát is persze.
Nem lett semmi,és azóta is előre köszön a srác és jóban vagyunk,hát de akkor is....van az a határ amit nem kéne átlépni.

Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2547 Dátum: 2012.10.28 vasárnap, 22:38:12 »

Én egy MOL kúton voltam igy ahol tankoltam és évekóta oda járok(most is) cégessel aranykártya miatt és tankolás közben azt vettem észre hogy buborékok,meg valami darabok vannak a figyelőablakban....lekattintottam a pisztolyt és odahivtam a kutast hogy nézze már meg miez?
Azt mondja "most mit csinálja vele! ne rinyáljak!"...megfogtam feltettem a csávót a kamera elé és mondtam neki hogy remélem ezt veszi b@zdmeg,mert ha a nemrég cserélt 4 porlasztó és nagynyomású besz@rik, akkor visszajövök és széttöröm az arcodat! lefényképeztem a figyelő ablakot is és elraktam a számlát is persze.
Nem lett semmi,és azóta is előre köszön a srác és jóban vagyunk,hát de akkor is....van az a határ amit nem kéne átlépni.


Jól tetted!!!!  Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2548 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:17:27 »

Ilyeneknek lehet hinni, mint pl ez?
Próbálta már vki ilyet?

http://www.google.hu/#q=greenfuel&hl=hu&prmd=imvns&ei=yHKOUNiUFoLJtAaAr4DoDA&start=0&sa=N&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=14970a854c1b7bb3&bpcl=35466521&biw=1169&bih=687

Vagy egyéb adalék, mi az ami esetleg bevállt?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #2549 Dátum: 2012.10.29 hétfő, 13:33:43 »


Vettem két tubussal, azután meglátjuk. Egyelőre nyári-téli kerékváltás volt, most futok még egy-két Bp-Bécs-Bp-t, utána megkapja. Kiváncsacsi leszek, nekem is lesz-e 20%-kal alacsonyabb a fogyasztásom... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.