Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 10:40:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1671221 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:07:50 »

nekem most kerek 6 liter volt az átlagfogyi.nincs is benne város.
Város nélkül nekem is.. vagy 5.9-re megy le max!

Várossal 6.2 körül...

Én semmi változást nem vettem észre fogyasztásban téli gumival és téli klímával... max 0.1, 0.2-es plussz fogyasztást eredményez ez az idő...
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:23:48 »

Város nélkül nekem is.. vagy 5.9-re megy le max!

Várossal 6.2 körül...

Én semmi változást nem vettem észre fogyasztásban téli gumival és téli klímával... max 0.1, 0.2-es plussz fogyasztást eredményez ez az idő...
nekem jobban fogyaszt télen.na nem ahideg miatt,hanem mert nem taposom annyira! nyes
bár a hidegebb levegőben több a zoxigén!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:30:25 »

nekem jobban fogyaszt télen.na nem ahideg miatt,hanem mert nem taposom annyira! nyes
bár a hidegebb levegőben több a zoxigén!

Elég sok várossal (dugó nélkül, de sok piros lámpával) meg hideggel 5,7 lett, ebben volt spuri.
Mától már spuri és 2T együtt , remélem nem vesznek össze.  Cípősz-szavanyú mártász.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.20 csütörtök, 20:32:56 írta Victore » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:57:14 »

Elég sok várossal (dugó nélkül, de sok piros lámpával) meg hideggel 5,7 lett, ebben volt spuri.
Mától már spuri és 2T együtt , remélem nem vesznek össze.  Cípősz-szavanyú mártász.
én minden reggel 6-8percet járatom.nekem ennyivel több talán.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 20:59:29 »

én minden reggel 6-8percet járatom.nekem ennyivel több talán.
úgy tudom a tdci motorokat se szabad egy helyben álló helyzetben járatni,terhelés alatt kell bemelegíteni mint az összes korszerű dízelt
már az mk1 td-t se szabad álló helyzetben melegíteni
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:13:40 »

úgy tudom a tdci motorokat se szabad egy helyben álló helyzetben járatni,terhelés alatt kell bemelegíteni mint az összes korszerű dízelt
már az mk1 td-t se szabad álló helyzetben melegíteni
én szeretem az olajat felmelegiteni,hogy a turbo ne porogjon hidegen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:13:59 »

Elég sok várossal (dugó nélkül, de sok piros lámpával) meg hideggel 5,7 lett, ebben volt spuri.
Mától már spuri és 2T együtt , remélem nem vesznek össze.  Cípősz-szavanyú mártász.

Ezeket a fogyikat hogyan csináljátok? Nekünk a Mondeo sokat városban,állóhelyben melegítéssel lazán 7 liter körül fogyaszt. És normál időben,nyáron is max 6,2-6,4ig megy le,de akkor már nagyon óvatosan kell vezetni Sad
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:17:18 »

én szeretem az olajat felmelegiteni,hogy a turbo ne porogjon hidegen.
te tudod de nem tesz jót a rendszernek.

finoman terhelés alatt bemelegíteni majd ha már üzemi hőfokon van utánna mehet a száguldozás  vigyor3
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:21:29 »

Szerintem a környezetvédelem miatt nem erőltetik a bemelegítést.
Ahogy Alf írja, a turbó meg a hideg olaj... az biz nem jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:25:15 »

Szerintem a környezetvédelem miatt nem erőltetik a bemelegítést.
Ahogy Alf írja, a turbó meg a hideg olaj... az biz nem jó.
de a turbo egy beállított fordulatnál pörög
annyi az egész,hogy amíg nincs meg az üzemi hőfok kerülni kell azt a fordulatszámot  Undecided
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:40:52 »

Az enyém is most télen 7.5-8 körül fogyaszt a computer szerint. Hozzáteszem azért ez az érték közel sem biztos, hogy hiteles. Jelenleg a városban mászkálok vele, meg dolgozni a 12 km-re levő melóhelyre.

Kipróbálnám a greenfuelt, vagy spurit is. Esetleg a MOL Evo dielseljét is, mert hozzáértők szerint tulajdonképpen tök mindegy, hogy adalékot teszek bele, vagy a kúton egyből a jobb fajtát tankolom. A végeredmény nagyjából azonos (szerintük).

Csak egy dologtól tartok. A ilyen "takarításra" vajon hogyan reagálnak a porlasztócsúcsok? Érdemes inkább úgy csinálni, hogy először nagyobb mennyiségú sima gázolajhoz tankoljak picit a jobb minőségűből, majd fokozatosan változtassam az arányt, míg végül csak a drágább gázolajat használjam?

Vagy maradjon a sima diesel tankolás és hozzá az adalékok (greenfuel vagy spuri)?
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:50:35 »

a lényeg az üzemanyagszűrő csere
sima dízelt fel adalékozod majd ha kihajtottad belőle egyből üzemanyagszűrő csere, én annak a híve vagyok hogy a légszűrőt is cseréld gyakran.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 21:50:41 »

Az enyém is most télen 7.5-8 körül fogyaszt a computer szerint. Hozzáteszem azért ez az érték közel sem biztos, hogy hiteles. Jelenleg a városban mászkálok vele, meg dolgozni a 12 km-re levő melóhelyre.

Kipróbálnám a greenfuelt, vagy spurit is. Esetleg a MOL Evo dielseljét is, mert hozzáértők szerint tulajdonképpen tök mindegy, hogy adalékot teszek bele, vagy a kúton egyből a jobb fajtát tankolom. A végeredmény nagyjából azonos (szerintük).

Csak egy dologtól tartok. A ilyen "takarításra" vajon hogyan reagálnak a porlasztócsúcsok? Érdemes inkább úgy csinálni, hogy először nagyobb mennyiségú sima gázolajhoz tankoljak picit a jobb minőségűből, majd fokozatosan változtassam az arányt, míg végül csak a drágább gázolajat használjam?

Vagy maradjon a sima diesel tankolás és hozzá az adalékok (greenfuel vagy spuri)?

Nekünk nem a computer mutat annyit,hanem mi számoljuk tankolás után
Greenfuelről kérdezd meg AndyA kollegát  eplus2 eplus2
Szerintem nyugodtan tankolhatsz premium cuccot,bár sok változást ne várj tőle,vagy ha szeretnél erről hallani,kérdezd meg Tisler19-et  integet2
Naplózva
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 22:07:51 »

Szerintem nyugodtan tankolhatsz premium cuccot,bár sok változást ne várj tőle,vagy ha szeretnél erről hallani,kérdezd meg Tisler19-et  integet2

Köszi!  worship Elkezdek kalandozni a témában.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 péntek, 01:17:24 írta DJK111 » Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 22:17:31 »

Ezeket a fogyikat hogyan csináljátok? Nekünk a Mondeo sokat városban,állóhelyben melegítéssel lazán 7 liter körül fogyaszt. És normál időben,nyáron is max 6,2-6,4ig megy le,de akkor már nagyon óvatosan kell vezetni Sad

Dugókat tudatosan elkerülöm idôpont szerint, ránézek a google maps trafficra indulás elôtt.
Ahol nem kell, ott nem nyomom, lámpâk váltására próbálok odaérni, de nemrég a BKK variált valamit, ezért nem jött össze mindig.
Gumik 2.4-en.
A spuri lehet hogy javított a dolgon.

Az elsô két évben mindenhova kocsival mentem városban, autópályán is toltam 160-nal, és 800-nál többet nem mentem egy tankkal. A szabályokat betartva, néha +10, és csak akkor használva, amikor tényleg jobb alternatíva pl. a bicajnál , elmegyek vele 1000 felett. Autópályán 130 és 140 között kb 15% a fogyikülönbség, de  max 7%-ot nyersz idôben.

Szóval ilyen kockafejjel összejön :-)
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2012.12.20 csütörtök, 22:20:01 »

Dugókat tudatosan elkerülöm idôpont szerint, ránézek a google maps trafficra indulás elôtt.
Ahol nem kell, ott nem nyomom, lámpâk váltására próbálok odaérni, de nemrég a BKK variált valamit, ezért nem jött össze mindig.
Gumik 2.4-en.
A spuri lehet hogy javított a dolgon.

Az elsô két évben mindenhova kocsival mentem városban, autópályán is toltam 160-nal, és 800-nál többet nem mentem egy tankkal. A szabályokat betartva, néha +10, és csak akkor használva, amikor tényleg jobb alternatíva pl. a bicajnál , elmegyek vele 1000 felett. Autópályán 130 és 140 között kb 15% a fogyikülönbség, de  max 7%-ot nyersz idôben.

Szóval ilyen kockafejjel összejön :-)

Hát nálunk sajnos a bicaj meg az akkor megyek,amikor nincs forgalom nem játszik  szomoru1 Ha kocsival városban rohangálunk,akkor tesókért(2 "kicsi"),bevásárlás,stb. Plusz fater üzletkötő,így neki olykor időre kell odaérnie egy adott helyre,sokat kell előznie,stb...De hát ilyen az élet Smiley
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2012.12.21 péntek, 01:11:32 »

Mind a négy GreenFuel menet osztrák BP Ultimate Diesel mellé ment. Mind a négyszer kritikán aluli lett az eredmény.

Szerinted...?

AndyA
na listázzuk:
top osztrák üzi:
...
...
...
top magyar üzi:
...
...
...

nekem kint Agip és Omv, itthon meg mindegy, talán omv
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2012.12.21 péntek, 08:52:28 »

-gumi nyomás én a 2,5 bar-ra nyomom
-üzemanyagszűrő időben cserélve
-levegőszűrő időben cserélve, én minden olaj cserénél cserélem MAN márkájura
-olaj csere időben én az elő írtnál korábban cserélem elő írt 10ezer csere 8ezernél
-jó minőségű gázolaj, már 1000-szer írtam mindenki tapasztalja ki ,a körzetében legjobb minőségű az én körzetem 9700 Csaba u. OMV

-dízelt terhelés alatt melegítsétek ,ne álló helyzetbe
-előre felmérni a közlekedés helyzetét,pl: ha látom ,hogy meg kell állni leveszem a gázpedálról a lábamat és motor fékel gurulok, ne csak 1 autót nézzetek előre hanem 2-3-at, akkor csináljátok jól ha minnél kevessebbszer léptek a fékre és ha minnél kisebb erővel nyomjátok a féket és biztonságosan megáll az autó.
-a dízel az nem benzines NEM kell pörgetni,sokkal kevesebb gáz adásal  el lehet közlekedni ,haszáljátok ki a nyomatékot  időben kapcsoljatok feljebb nem baj ha nem gyorsul úgy  Undecided
-induláskor sima kuplungal induljatok nem kell gázt adni, ha már gurul az autó mehet a 2-es,finomabb kifinomult kuplung használat
főleg dugoban sima kuplungolásal el lehet gurigázni gáz adás nélkül ez csak gyakorlás kérdése

ajánlom azoknak a Dízeles kollégáknak akik nem elégedettek a fogyijukal meg fognak lepődni mennyivel kevesebb.
DE akinek a sportos élmény autózás a célja annak nem ajánlom.
nem minden féle csoda szert kell kutatni  hanem a vezetéstechnikat kell a tökélyre fejleszteni
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 péntek, 08:54:44 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2012.12.21 péntek, 11:07:47 »

na listázzuk:
top osztrák üzi:
...
...
...
top magyar üzi:
...
...
...

nekem kint Agip és Omv, itthon meg mindegy, talán omv

Én egy ideje már csak BP premium dizelt tankolok. Nem lesz alacsonyabb a fogyasztás, de érezhetően, hallhatóan jobban szereti, mint az akárhonnan tankolt normál gázolajat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2012.12.21 péntek, 14:13:52 »

de a turbo egy beállított fordulatnál pörög
annyi az egész,hogy amíg nincs meg az üzemi hőfok kerülni kell azt a fordulatszámot  Undecided
NO.
Rosszul tudod,vagy sejted.
A turbó mindig pörög,még alapjáarton is.tölteni már sokkal korábban kezd,mint ahogy azt te megérzed.Normál helyzetben 1700-1800as fordulaton "érzed" a húzást,de az már szinte a maximum nyomaték.Előtte is tölt a turbó.Csippes autóknál ez még alacsonyabb fordulat ahol már érzed hogy húz.Amúgy én mértem diaggal is,alapjáraton 0,9bar a nyomás,1200as fordulaton már 1,2bar, és így tovább.
tehát jót tesz az ha alapjáraton melegszik kicsit az olaj mondjuk -10fokról +20-30 is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2012.12.21 péntek, 16:01:01 »

NO.
Rosszul tudod,vagy sejted.
A turbó mindig pörög,még alapjáarton is.tölteni már sokkal korábban kezd,mint ahogy azt te megérzed.Normál helyzetben 1700-1800as fordulaton "érzed" a húzást,de az már szinte a maximum nyomaték.Előtte is tölt a turbó.Csippes autóknál ez még alacsonyabb fordulat ahol már érzed hogy húz.Amúgy én mértem diaggal is,alapjáraton 0,9bar a nyomás,1200as fordulaton már 1,2bar, és így tovább.
tehát jót tesz az ha alapjáraton melegszik kicsit az olaj mondjuk -10fokról +20-30 is!


Biztos az az 1,2 bar 1200-on? Nálam 1600-nál jön elő ekkora érték.
Ettől függetlenül pörög az már előtte is rendesen, szóval kell a kenés, csak nem tapasztaltam akkora lökést 1200 környékén.



Bár az is igaz, hogy nem szoktam lepadlózni 1200-nál, szóval lehet hogy ezért nem jött elő.


« Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 péntek, 16:03:34 írta Victore » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2012.12.21 péntek, 16:55:42 »


Biztos az az 1,2 bar 1200-on? Nálam 1600-nál jön elő ekkora érték.
Ettől függetlenül pörög az már előtte is rendesen, szóval kell a kenés, csak nem tapasztaltam akkora lökést 1200 környékén.

[img]http://i.minus.com/ibbkCNRjLAFCW5.jpg

Bár az is igaz, hogy nem szoktam lepadlózni 1200-nál, szóval lehet hogy ezért nem jött elő.



nem az értékkel van a gond,hanem azzal,hogy én nem veszem figyelembe a légköri nyomást,pontosabban beleszámolom,mintahogy  a scan xl is beleszámolja.tehát amikor én 1,2bart írtam az valójában 0,2bar.éted?
a te maximálisod a scanxl-ben 2,5bar,nálad csak 1,5.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2012.12.21 péntek, 17:17:50 »

nem az értékkel van a gond,hanem azzal,hogy én nem veszem figyelembe a légköri nyomást,pontosabban beleszámolom,mintahogy  a scan xl is beleszámolja.tehát amikor én 1,2bart írtam az valójában 0,2bar.éted?
a te maximálisod a scanxl-ben 2,5bar,nálad csak 1,5.

Értem, csak amikor turbónyomásról beszélünk, akkor általában a turbó többlet teljesítményét említjük  (pl. "1,2 barral tölt"), ezért zavart meg.
De így tiszta.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2012.12.21 péntek, 21:59:45 »

http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/061124c/ 
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2012.12.21 péntek, 22:16:47 »

ez már nem jó 2006-os, írja is  hehe     a 2500-ig szerintem baromság, max 1500-ig szoktam hidegen
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2012.12.21 péntek, 22:27:59 »

ez már nem jó 2006-os, írja is  hehe     a 2500-ig szerintem baromság, max 1500-ig szoktam hidegen
azt én se tartom jónak. de e lényeg nem szabad állóhelyzetben melegíteni
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2012.12.21 péntek, 22:32:07 »

ez már nem jó 2006-os, írja is  hehe     a 2500-ig szerintem baromság, max 1500-ig szoktam hidegen
2500pont ideális neki üzemmelegen, de az 5000még ideálisabb  Grin csak vicceltem...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2012.12.21 péntek, 22:39:47 »

2500pont ideális neki üzemmelegen, de az 5000még ideálisabb  Grin csak vicceltem...

múltkor mentem 1 325 i-vel.  ott teljesen így van  Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2012.12.22 szombat, 01:04:33 »

múltkor mentem 1 325 i-vel.  ott teljesen így van  Wink
én még olyan durva gépben nemültem  vigyor3

de nem adnám ezt a koromgyárat oda érte, imádom a td-t  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2012.12.22 szombat, 10:01:38 »

én még olyan durva gépben nemültem  vigyor3

de nem adnám ezt a koromgyárat oda érte, imádom a td-t  nyes
eljen ez a beszéd én is így gondolom  eljen  taps
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2012.12.22 szombat, 10:09:18 »

eljen ez a beszéd én is így gondolom  eljen  taps
nem pont a tdCI-re gondolok hanem úgy a turbodízelekre  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2012.12.22 szombat, 10:20:26 »

nem pont a tdCI-re gondolok hanem úgy a turbodízelekre  vigyor3
Wink  az enyém sima TD  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2012.12.22 szombat, 10:28:38 »

biztos tudja mit beszél.hidegen 2500...

én alapjaraton az olajat melegitem,nem az egész mocit,annyi már elég,hogy a turbo kímélve legyen.

amúgy ennyi erővel a pirosban állva is porgetni kellene 2500al.....őrület!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2012.12.22 szombat, 10:30:01 »

azt én se tartom jónak. de e lényeg nem szabad állóhelyzetben melegíteni
sőt indítani is gázzal szabad csak,hogy porogjon az a dízel!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2012.12.22 szombat, 12:49:35 »

én még olyan durva gépben nemültem  vigyor3

de nem adnám ezt a koromgyárat oda érte, imádom a td-t  nyes
egyáltalán nem mondható durvának, benzines 218 ló. Csak a bmw 6 hengeres hangjának nincs párja, én ezzel így vagyok már tizenpár éve... Nem megy rosszul, de a dízel lealázza.   Én sokmindent odaadnék 1 ilyenért, még ezt a kerregő füstölőt is  hehe   De ez már nem ide való téma
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2012.12.22 szombat, 13:21:13 »

egyáltalán nem mondható durvának, benzines 218 ló. Csak a bmw 6 hengeres hangjának nincs párja, én ezzel így vagyok már tizenpár éve... Nem megy rosszul, de a dízel lealázza.   Én sokmindent odaadnék 1 ilyenért, még ezt a kerregő füstölőt is  hehe   De ez már nem ide való téma
ja...én a mondeo helyett szerettem volna 635csi-t a cápát még annak idején, csak fater sem engedte meg igazából kár lett volna utcára elbarmolni azt a szép autót!

Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:16:23 »

ez baromság. 1500-2500?  wow1
én nem pörgetem 2500 fölé szinte sosem, csak 5.-ben, hogy legyen sebesség.
Ne a tc-ről akarj tanulni autót kezelni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:43:52 »

ez baromság. 1500-2500?  wow1
én nem pörgetem 2500 fölé szinte sosem, csak 5.-ben, hogy legyen sebesség.
Ne a tc-ről akarj tanulni autót kezelni
a lényeg az ,hogy terhelés alatt kell melegíteni,nem az hogy pörgeted
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:46:14 »

a lényeg az ,hogy terhelés alatt kell melegíteni,nem az hogy pörgeted
az is hülyeség. a motornak nem jó, az emissziónak igen.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:47:09 »

az is hülyeség. a motornak nem jó, az emissziónak igen.
neked  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:50:49 »

neked  Wink
ja. mert én értek hozzá, ez a szakmám. a mazsolák meg tanulnak a totalcarról  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:53:31 »

ja. mert én értek hozzá, ez a szakmám. a mazsolák meg tanulnak a totalcarról  Wink
integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 12:40:48 »

az is hülyeség. a motornak nem jó, az emissziónak igen.
Így van amíg hideg se nem pörgetni (túl) se nem terhelni (csak gyengén), aztán ha melegedett akkor lehet fokozni mindegyiket.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 17:15:43 »

a lényeg az ,hogy terhelés alatt kell melegíteni,nem az hogy pörgeted
másként nem is melegszik fel! kell egy kicsit járatni, hogy a motorolaj ne legyen tökhideg, de ez a motor állóhelyben -10'C-ben nem fog felmelegedni üzemire 2nap alatt sem...gondolok itt a tdci-re! Mindent finoman hajtva lehet bemelegíteni, még a traktorokra se szoktunk várogatni, pedig azok nem 2literes kis motorok...

úgyhogy így van ahogy mondod  eljen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:08:02 »

másként nem is melegszik fel! kell egy kicsit járatni, hogy a motorolaj ne legyen tökhideg, de ez a motor állóhelyben -10'C-ben nem fog felmelegedni üzemire 2nap alatt sem...gondolok itt a tdci-re! Mindent finoman hajtva lehet bemelegíteni, még a traktorokra se szoktunk várogatni, pedig azok nem 2literes kis motorok...

úgyhogy így van ahogy mondod  eljen
nem egészen,de mind1.

mesélek egy katonás történetet.lesz aki átélte már maga is.
Szóval a ruszkik,akik elleptek bennünket (bosszóból) a teherautóikkal MHSZ,ők már akkor tudták,hogy mi a csízió!
Annak idején tüzet raktak a kartel alatt,hogy bemelegedjen a motor olaj.Aztán a későbbiekben olyan benzinkályha vagy olajkályha volt,ami hősugárzóként üzemelt,és ugyan így lánggal melegítette a kartel-benne az olajat.Az indítás is csak ez után történt.Nem a motort kell melegíteni,hanem,hogy az olaj ne -10fokos legyen.ehhez elég pár perc álló helyzetben.Aztán a motor és a víz,meg a hf úgy is csak menet közben fog felmelegedni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:14:07 »

nem egészen,de mind1.

mesélek egy katonás történetet.lesz aki átélte már maga is.
Szóval a ruszkik,akik elleptek bennünket (bosszóból) a teherautóikkal MHSZ,ők már akkor tudták,hogy mi a csízió!
Annak idején tüzet raktak a kartel alatt,hogy bemelegedjen a motor olaj.Aztán a későbbiekben olyan benzinkályha vagy olajkályha volt,ami hősugárzóként üzemelt,és ugyan így lánggal melegítette a kartel-benne az olajat.Az indítás is csak ez után történt.Nem a motort kell melegíteni,hanem,hogy az olaj ne -10fokos legyen.ehhez elég pár perc álló helyzetben.Aztán a motor és a víz,meg a hf úgy is csak menet közben fog felmelegedni.

A karterben melegítették az olajat!
A kartel hígította!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:18:26 »

A karterben melegítették az olajat!
A kartel hígította!  integet2
tudod,hogy mit írtam,de olyan vagy mint angelandya! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:43:25 »

nem egészen,de mind1.

mesélek egy katonás történetet.lesz aki átélte már maga is.
Szóval a ruszkik,akik elleptek bennünket (bosszóból) a teherautóikkal MHSZ,ők már akkor tudták,hogy mi a csízió!
Annak idején tüzet raktak a kartel alatt,hogy bemelegedjen a motor olaj.Aztán a későbbiekben olyan benzinkályha vagy olajkályha volt,ami hősugárzóként üzemelt,és ugyan így lánggal melegítette a kartel-benne az olajat.Az indítás is csak ez után történt.Nem a motort kell melegíteni,hanem,hogy az olaj ne -10fokos legyen.ehhez elég pár perc álló helyzetben.Aztán a motor és a víz,meg a hf úgy is csak menet közben fog felmelegedni.
hagyd rájuk!
tudod: fiatalság, bolondság.
majd, ha átélik ezeket(nem fogják) akkor megtanulnak autót "tartani"
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:43:37 »

tudod,hogy mit írtam,de olyan vagy mint angelandya! eplus2
nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 18:47:40 »

tudod,hogy mit írtam,de olyan vagy mint angelandya! eplus2
Nagyjából pont!  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.