Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 06:30:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1671137 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2700 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:14:47 »

én is voltam katona a műszakiaknál Kalocsán

ott azt mondták azért járatták télen a szovjetek az uralokat mert a kompresszió hiányában nem indultak volna be  pias
hasonló legendákat a tűz rakást az autó alatt én is hallottam de szerintem élet veszélyes  pias
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2701 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:25:22 »


hasonló legendákat a tűz rakást az autó alatt én is hallottam de szerintem élet veszélyes  pias
pedig használják a mai napig. persze nem műanyag karter-es autóknál.  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2702 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:29:56 »

pedig használják a mai napig. persze nem műanyag karter-es autóknál.  Wink
wow1 az elektromos kábelek mit szólnak hozzá  Huh?  wow1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2703 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:30:31 »

én is voltam katona a műszakiaknál Kalocsán

ott azt mondták azért járatták télen a szovjetek az uralokat mert a kompresszió hiányában nem indultak volna be  pias

Az Uralok? Smiley Kismotor indítású gépek voltak. Amíg volt benzin az indítómotorban addig lehetett pörgetni! Ha hideg volt, akkor jobban pörgették az indítót......hogy ne indult volna be, azt erősen kétlem. eplus2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2704 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:38:26 »

Az Uralok? Smiley Kismotor indítású gépek voltak. Amíg volt benzin az indítómotorban addig lehetett pörgetni! Ha hideg volt, akkor jobban pörgették az indítót......hogy ne indult volna be, azt erősen kétlem. eplus2
hát erre a kérdésre egy igazi грузовик шофер tudna hiteles választ adni,vagy aki kinn szolgált Szovjetunio hidegebb részein  pias

 
 
 
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.23 vasárnap, 19:43:56 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2705 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:52:14 »

wow1 az elektromos kábelek mit szólnak hozzá  Huh?  wow1
a tiedben hány kábel fut az olajteknő alatt?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2706 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:54:13 »

a tiedben hány kábel fut az olajteknő alatt?
könnyen át tud terjedin a tűz meg elég egy kis szívárgás  wow1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2707 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:59:59 »

könnyen át tud terjedin a tűz meg elég egy kis szívárgás  wow1
nem tábortüzet raknak alatta, csak egy edénybel meggyujtanak egy go-s rongyot. persze és nem hagyják ott fél napra. ma már sokszor helyettesítik a fűtő berendezéssel. nem véletlen vannak a beépített vízfűtők. azoknak a motoroknak már nagyjából ganyéztak, amibe kell
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2708 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:03:23 »

nem tábortüzet raknak alatta, csak egy edénybel meggyujtanak egy go-s rongyot. persze és nem hagyják ott fél napra. ma már sokszor helyettesítik a fűtő berendezéssel. nem véletlen vannak a beépített vízfűtők. azoknak a motoroknak már nagyjából ganyéztak, amibe kell
hát igen az álló fűtés úgy mond europaibb megoldás  pias

 Wink amilyen dolgokat hall az ember az oroszokról én egyből olyan nagy tűzre gondoltam Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2709 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:14:40 »

hát igen az álló fűtés úgy mond europaibb megoldás  pias

 Wink amilyen dolgokat hall az ember az oroszokról én egyből olyan nagy tűzre gondoltam Wink
az állófűtés, meg a motor víz melegítése nem ugyanaz. az állófűtés az fülkefűtés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #2710 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:17:13 »

Az Uralok? Smiley Kismotor indítású gépek voltak. Amíg volt benzin az indítómotorban addig lehetett pörgetni! Ha hideg volt, akkor jobban pörgették az indítót......hogy ne indult volna be, azt erősen kétlem. eplus2
A harckocsikban pedig zaporozsec motor szolgal inditomotor gyanant.. vigyor3
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #2711 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:20:01 »

az állófűtés, meg a motor víz melegítése nem ugyanaz. az állófűtés az fülkefűtés
en azt hittem, hogy allofutes a hutovizet is melegiti, ezert is ajanlott a hasznalata, mert igy nem jar hidegen a motor. De lehet, hogy rosszul tudtam..?? Wink
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2712 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 20:24:19 »

en azt hittem, hogy allofutes a hutovizet is melegiti, ezert is ajanlott a hasznalata, mert igy nem jar hidegen a motor. De lehet, hogy rosszul tudtam..?? Wink
van olyan is, de a motor vizének fűtése csak snassz vízfűtés, az állófűtés összetettebb. keringetni kell a vizet, befújni az utastérbe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2713 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 21:15:43 »

a tiedben hány kábel fut az olajteknő alatt?
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2714 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 23:22:08 »

nem egészen,de mind1.

mesélek egy katonás történetet.lesz aki átélte már maga is.
Szóval a ruszkik,akik elleptek bennünket (bosszóból) a teherautóikkal MHSZ,ők már akkor tudták,hogy mi a csízió!
Annak idején tüzet raktak a kartel alatt,hogy bemelegedjen a motor olaj.Aztán a későbbiekben olyan benzinkályha vagy olajkályha volt,ami hősugárzóként üzemelt,és ugyan így lánggal melegítette a kartel-benne az olajat.Az indítás is csak ez után történt.Nem a motort kell melegíteni,hanem,hogy az olaj ne -10fokos legyen.ehhez elég pár perc álló helyzetben.Aztán a motor és a víz,meg a hf úgy is csak menet közben fog felmelegedni.
de tök ugyanezt mondom énis...
nekem apám mindig ezt mondta ahogy Te is mondod...pedig itt a családban nagyobb ruszki gépjármű fanatikus nincs nagyobb és még a környéken sem mint ő  vigyor3

Ezért énis ugyanezt írtam le csak más szavakkal...most ha én állva melegítem a 9.000ccm-s MTZ-t (ha hiszitek ha nem van akkora és még nagyobb is) annak semmi értelme...azt az olajat ha a motorban nem is de a váltóban meg kell törni és azt ahhoz meg kell járatni egy kicsit! Jó nem kell nekiállni mélyszántásnak, de legalább járni vele egy kört a földművelő eszközig!

Az autóink pedig ugyanezek! csak kicsiben!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gradilaci
Vendég
« Új hozzászólás #2715 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:24:34 »

A harckocsikban pedig zaporozsec motor szolgal inditomotor gyanant.. vigyor3

Nos: A harckocsikat elektromos önindító+sűrített levegő kombinációjával indították, a Zapi motor csak legenda volt. Az URAL-ok pedig super benzint kértek, 100-on százat, ahogy akkoriban mondtuk, és simán önindítóval indultak. Amik kismotorral indultak, azok pl. a MAZ-ok voltak, harckocsi szállító trélereket húztunk vele. Az előmelegítéses módszert pedig, amiről írtak itt, pl. a Csepel D-344-eken is alkalmazták, egy lángterelő lemez segítségével a kartert melegítette a cucc sima nyílt lánggal alulról. Tudom miről beszélek, hivatásos voltam jó pár évig Zalaegerszegen, T-55-öket meg BMP-ket javítottam...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #2716 Dátum: 2012.12.24 hétfő, 20:52:25 »

Nos: A harckocsikat elektromos önindító+sűrített levegő kombinációjával indították, a Zapi motor csak legenda volt. Az URAL-ok pedig super benzint kértek, 100-on százat, ahogy akkoriban mondtuk, és simán önindítóval indultak. Amik kismotorral indultak, azok pl. a MAZ-ok voltak, harckocsi szállító trélereket húztunk vele. Az előmelegítéses módszert pedig, amiről írtak itt, pl. a Csepel D-344-eken is alkalmazták, egy lángterelő lemez segítségével a kartert melegítette a cucc sima nyílt lánggal alulról. Tudom miről beszélek, hivatásos voltam jó pár évig Zalaegerszegen, T-55-öket meg BMP-ket javítottam...
eljen Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #2717 Dátum: 2012.12.25 kedd, 09:39:04 »

OFF: Az még hagyján... 1984 telén leégettek egy "csepsont" Szabadszálláson az "M-zárolt" részen egy téli riadó alkalmával... Bár az is lehet, hogy a zöldsapkás-kígyóevő-kapitalista-terrorista-desszantos-csapat kívánt így csapást mérni a szocializmusra (az a "poltiszt" is megmondta!) 
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2718 Dátum: 2012.12.25 kedd, 11:59:32 »

Nos: A harckocsikat elektromos önindító+sűrített levegő kombinációjával indították, a Zapi motor csak legenda volt. Az URAL-ok pedig super benzint kértek, 100-on százat, ahogy akkoriban mondtuk, és simán önindítóval indultak. Amik kismotorral indultak, azok pl. a MAZ-ok voltak, harckocsi szállító trélereket húztunk vele. Az előmelegítéses módszert pedig, amiről írtak itt, pl. a Csepel D-344-eken is alkalmazták, egy lángterelő lemez segítségével a kartert melegítette a cucc sima nyílt lánggal alulról. Tudom miről beszélek, hivatásos voltam jó pár évig Zalaegerszegen, T-55-öket meg BMP-ket javítottam...
Régen azért gyújtottak alá mert "margarin kockaként" állt az olaj a teknőben és azt meg kellett olvasztani, a mai olajoknál ilyen nincs, tehát nagyon melegítésre sincs szükség alapjáraton. Szerintem fél percnél többet felesleges...sőt pazarlás.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2719 Dátum: 2012.12.27 csütörtök, 09:28:47 »

az állófűtés, meg a motor víz melegítése nem ugyanaz. az állófűtés az fülkefűtés
Wink tudom  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2720 Dátum: 2012.12.29 szombat, 19:49:47 »

A 2T olajtól nőhet a fogyi? Mióta beleöntöttük,drasztikusan nőtt a fogyi...alig 600km-t mentünk el,és már az utolsó negyednél van a mutató... szomoru1
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2721 Dátum: 2012.12.29 szombat, 20:20:37 »

Wink tudom  Wink

Ez nem teljesen így van. Van olyan állófűtés ami nem a fülkét melegíti, hanem a motor hűtővizét.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2722 Dátum: 2012.12.29 szombat, 20:22:44 »

A 2T olajtól nőhet a fogyi? Mióta beleöntöttük,drasztikusan nőtt a fogyi...alig 600km-t mentünk el,és már az utolsó negyednél van a mutató... szomoru1

Szerintem inkább a hidegebb idő szólt bele, mint a 2T, vagy valami más. Én legalábbis nem tapasztaltam drasztikus fogyasztásnövekedést.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2723 Dátum: 2012.12.29 szombat, 20:32:16 »

980km / tank. 2.0 benzin, mk2. Holnap fogok tankolni, a sárga már kigyulladt. Remélem még a kútig elmegy  Undecided
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2724 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:17:37 »

Ez nem teljesen így van. Van olyan állófűtés ami nem a fülkét melegíti, hanem a motor hűtővizét.
csak azt nem úgy hívják  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2725 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:19:07 »

980km / tank. 2.0 benzin, mk2. Holnap fogok tankolni, a sárga már kigyulladt. Remélem még a kútig elmegy  Undecided

Az derék  worship worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2726 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:20:28 »

A 2T olajtól nőhet a fogyi? Mióta beleöntöttük,drasztikusan nőtt a fogyi...alig 600km-t mentünk el,és már az utolsó negyednél van a mutató... szomoru1
pedig csodaszer, nem tudtad?  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #2727 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:25:16 »

csak azt nem úgy hívják  Wink

Oké, de akkor annak mi a becsületes neve? Csak, hogy én se maradjak tudatlan.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2728 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:34:01 »

pedig csodaszer, nem tudtad?  nyes

De tudtam... hehe
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2729 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:46:59 »

De tudtam... hehe
figyi papám
a TDCI-be nem raknám

a 2T a sima adagolóshoz jó mert fokozza az üzemanyag kenő képességét.

a TDCI motornak a tisztaság a lényeg ha adagolni szeretnéd akkor olyat tegyél bele ami a tisztító képességet fokozza

a cromax-ba lehet kapni,de máshol is olyan adalékot amit direkt a comman rail motorokhoz fejlesztettek ki

2T ne rakd bele
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2730 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:52:03 »

figyi papám
a TDCI-be nem raknám

a 2T a sima adagolóshoz jó mert fokozza az üzemanyag kenő képességét.

a TDCI motornak a tisztaság a lényeg ha adagolni szeretnéd akkor olyat tegyél bele ami a tisztító képességet fokozza

a cromax-ba lehet kapni,de máshol is olyan adalékot amit direkt a comman rail motorokhoz fejlesztettek ki

2T ne rakd bele

Csak itt ahogy néztem sok CI-s is használja a 2T-t...vagy tévedek?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2731 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:53:51 »

Csak itt ahogy néztem sok CI-s is használja a 2T-t...vagy tévedek?
passz   
a DI-be jó    de a CI-be nem jó felesleges mert haszna nincs
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2732 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:57:02 »

Csak itt ahogy néztem sok CI-s is használja a 2T-t...vagy tévedek?
Belerakják sokan mert erős a hitük, ami jó dolog mármint hogy hisznek valamiben. Ja, hogy használ-e valamit? Nem de az nem számít mert a hit a lényeg.  vigyor3 wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2733 Dátum: 2012.12.29 szombat, 21:59:03 »

figyi papám
a TDCI-be nem raknám

a 2T a sima adagolóshoz jó mert fokozza az üzemanyag kenő képességét.

a TDCI motornak a tisztaság a lényeg ha adagolni szeretnéd akkor olyat tegyél bele ami a tisztító képességet fokozza

a cromax-ba lehet kapni,de máshol is olyan adalékot amit direkt a comman rail motorokhoz fejlesztettek ki

2T ne rakd bele
mert a ci be nem kell kenőképesség?  Wink
nem kell az semmibe, max a láncfűrészembe
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2734 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:00:39 »

mert a ci be nem kell kenőképesség?  Wink
nem kell az semmibe, max a láncfűrészembe
Az a kenőképesség amit hozzáraksz pár ml 2T-vel azt lazán biztosítja a biokompones vagy az az adalék ami benne van.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2735 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:01:33 »

mert a ci be nem kell kenőképesség?  Wink
nem kell az semmibe, max a láncfűrészembe
Wink de a tisztaság a lényeg nekik

az enyém sima TD én se használom még is jou a gépem nagyon  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2736 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:03:01 »

Az a kenőképesség amit hozzáraksz pár ml 2T-vel azt lazán biztosítja a biokompones vagy az az adalék ami benne van.
én tudom, csak az összehasonlítás butasága miatt kérdeztem rá. Nekem elég jó a kúton kapott gázolaj, még semmi bajom nem volt vele. A csodaszerek árából meg vettem másik kocsit. Nekem nem kell se 2t, se spuri, se usgyi  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.29 szombat, 22:05:51 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2737 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:04:45 »

Wink de a tisztaság a lényeg nekik
és mi a probléma?
a tisztaság meg a kenőképesség hogy viszonyul egymáshoz?

az enyém sima TD én se használom még is jou a gépem nagyon  eljen
eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2738 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:09:07 »


a tisztaság meg a kenőképesség hogy viszonyul egymáshoz?
 eljen
sehogy nem a kenőképességet kell javítani hanem a tisztaságot  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #2739 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:10:04 »

sehogy nem a kenőképességet kell javítani hanem a tisztaságot  Wink
a kenőképességgel sem kell semmit csinálni, meg a tisztasággal sem. rendes gázolaj kell bele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2740 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:10:11 »

én tudom, csak az összehasonlítás butasága miatt kérdeztem rá. Nekem elég jó a kúton kapott gázolaj, még semmi bajom nem volt vele. A csodaszerek árából meg vettem másik kocsit. Nekem nem kell se 2t, se spuri, se usgyi  vigyor3
Ja én is mindig a csodaszerek árát rakom be a malacperselybe és mindig abból veszek új kocsit. wave
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2741 Dátum: 2012.12.29 szombat, 22:11:55 »

a kenőképességgel sem kell semmit csinálni, meg a tisztasággal sem. rendes gázolaj kell bele
hát igen én is ezt mondom nem is tankolok máshol csak a 9700  Csaba u. OMV  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #2742 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 16:29:31 »

Mai friss tapasztalat osztrák GO minőségről.

Jöttünk haza Bécsországból a két autóval. Az én 2.2-esemben ÖMV prémium dízel, a 2.0-sban BP prémium dízel. Nekem 7,7-ig ment fel a városi fogyasztásom kb. 50 km alatt, amit a városban mászkáltam, majd onnan a határiglement 7,2-7,3-ra, és a kb. Komáromig szembeszéllel ott is maradt. Majd Tatabánya után elmúlt a szembeszél, és hazáig 6,8-ra csökkent az átlagfogyasztás az ÖMV dizlivel. Ez hajmeresztően rossz érték még a várossal, szembeszéllel együtt is. A 2.0-s ugyanitt (pár perc különbséggel együtt gurulva) kerek 6,0-val jött el a benzinkúton nullázva, 3-4 km után az A4-re kiérve, majd egy jókora pesti kerülővel végig Budapesten.

Eddig a BP prémiumot tankoltam, és azt hiszem, ezután is azt fogom... A legrosszabb menetem az volt, hogy hazafelé is, visszafelé is szembe fújt a szél - az lett 6,5-ös fogyasztás. Rendesen max. 6,2-6,3, de szerencsés szélcsendes-hátszeles időben volt már csata az 5,9-ért is. Smiley

Hozzá kell tenni, hogy a 2.2-ben éppen most fordult 200 ezerre a számláló, erősen esedékes lenne szervízbe vinni az autót, ahol többek között GO-szűrő csere is esedékes (minden 20 ezresnél cserélem).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #2743 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 16:37:25 »

Tegnap nekem is sikerült először letesztelnem a fogyasztást. 600 km-t autóztam egy nap alatt. Egyenlőre a fed.comp adataira tudok hagyatkozni, ami 5.6-ot mutatott. Nagyjából 8 litert (ezt városi üzemmódban érte el, araszolás, stb) írt mikor elindultam itthonról. Ha ez csak közelítő érték is, meg vagyok vele elégedve, tiptronic váltóval.  smile
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #2744 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 20:58:24 »

Mai friss tapasztalat osztrák GO minőségről.

Jöttünk haza Bécsországból a két autóval. Az én 2.2-esemben ÖMV prémium dízel, a 2.0-sban BP prémium dízel. Nekem 7,7-ig ment fel a városi fogyasztásom kb. 50 km alatt, amit a városban mászkáltam, majd onnan a határiglement 7,2-7,3-ra, és a kb. Komáromig szembeszéllel ott is maradt. Majd Tatabánya után elmúlt a szembeszél, és hazáig 6,8-ra csökkent az átlagfogyasztás az ÖMV dizlivel. Ez hajmeresztően rossz érték még a várossal, szembeszéllel együtt is. A 2.0-s ugyanitt (pár perc különbséggel együtt gurulva) kerek 6,0-val jött el a benzinkúton nullázva, 3-4 km után az A4-re kiérve, majd egy jókora pesti kerülővel végig Budapesten.

Eddig a BP prémiumot tankoltam, és azt hiszem, ezután is azt fogom... A legrosszabb menetem az volt, hogy hazafelé is, visszafelé is szembe fújt a szél - az lett 6,5-ös fogyasztás. Rendesen max. 6,2-6,3, de szerencsés szélcsendes-hátszeles időben volt már csata az 5,9-ért is. Smiley

Hozzá kell tenni, hogy a 2.2-ben éppen most fordult 200 ezerre a számláló, erősen esedékes lenne szervízbe vinni az autót, ahol többek között GO-szűrő csere is esedékes (minden 20 ezresnél cserélem).

AndyA

A benzin sem jó kint. De ha már kint tankolok akkor a Mol-on szoktam (Oeynhausen) az ugyan olyan mint az itthoni, aztán jöhet szóba a Bp, Shel, esso, omw ebben a sorrendben. Itthon pedig ismét csak is Omw. Pár hónapig ment a Shel-es tankolás nálam, nitro95, de észre vettem rögtön, hogy csak addig volt jó, míg rákapott a nép, aztán elfeledték az adalékokat hozzá tenni duhos2 de a fogyim mostanában nagyon jó smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2745 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 22:08:05 »

Mai friss tapasztalat osztrák GO minőségről.


AndyA
BP-n még nem tankoltam véletlenül nem tudod,hogy a bucsui határátkelő közelében van e olyan kút  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #2746 Dátum: 2012.12.31 hétfő, 18:17:12 »

BP-n még nem tankoltam véletlenül nem tudod,hogy a bucsui határátkelő közelében van e olyan kút  Huh?

bp.at-n van kútkereső.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #2747 Dátum: 2013.01.01 kedd, 11:18:02 »

bp.at-n van kútkereső.

AndyA
köszi  wave megszakértem  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #2748 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 01:19:37 »

Ahogy egy kicsit jobb az idő újra 5,8 a fogyasztásom hehe
Igaz finoman hajtom de palyan 140nel lassabban nem jartam!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


stealt
Vendég
« Új hozzászólás #2749 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 02:02:02 »

Ahogy egy kicsit jobb az idő újra 5,8 a fogyasztásom hehe
Igaz finoman hajtom de palyan 140nel lassabban nem jartam!
Nekem konstans 7,8
Naplózva
Oldalak: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.