Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 08:07:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1671165 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 23:05:52 »

Ja értem. Azt hittem Big_Qba számítását írtad felül / ill azzal nem értettél egyet, mert arra reagáltál.
Neem, csak a szörnyű sok fogyasztásra :-)
Szegény dízel tulajok itt sírnak, pedig nem is tudják mi az igazi fogyasztás  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.25 csütörtök, 23:08:37 írta vzoli » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 23:15:28 »

Neem, csak a szörnyű sok fogyasztásra :-)
Szegény dízel tulajok itt sírnak, pedig nem is tudják mi az igazi fogyasztás  eplus2

Ezért írom én mindig, hogy elégedett vagyok. Nekem volt benzines is.
Városban és országúton 3l a fogyasztás különbség 100 km-enként.
Éves 15000 km átlagos autózásnál, közel 200e forinttal kevesebbet hagyok a kúton. Úgy hogy a duma, hogy csak az vegyen dízelt aki legalább 30000 km/év autózik, az marhaság.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2013.07.25 csütörtök, 23:32:13 »

Ezért írom én mindig, hogy elégedett vagyok. Nekem volt benzines is.
Városban és országúton 3l a fogyasztás különbség 100 km-enként.
Éves 15000 km átlagos autózásnál, közel 200e forinttal kevesebbet hagyok a kúton. Úgy hogy a duma, hogy csak az vegyen dízelt aki legalább 30000 km/év autózik, az marhaság.
Én benzines párti vagyok, de a meló miatt évi 30e felett autózom, amikor még volt céges autó nem izgatott, de amióta nincs,  letoltam 1 évet a v6 tal, (kifizetik, szóval nem emiatt) de nemrég vettem mellé egy mk2 td-t, hogy kíméljem a v6 ot.  Az igazi biznisz azóta van  eplus2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2013.07.26 péntek, 00:17:49 »

Az igazi biznisz azóta van  eplus2
Értem én.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2013.07.26 péntek, 07:15:32 »

Szerdán a topgearben három pickupot hasollítottak össze: Chevy Silverado, Ram4500, Ford SuperDuty... Na azok voltak a benzintemetők.... Igaz, nem azt nézték, hogy lehet velük a városban parkolni  Cheesy.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2013.07.26 péntek, 08:41:31 »

Városban és országúton 3l a fogyasztás különbség 100 km-enként.

Budapest 13. kerület - Agárd át a városon, autópályák ingyenes szakaszain, majd országúton légkondi nélkül  2 felnőtt + egy gyerek + kevés csomag 6-6.5 között bármikor kijön. Ezek szerint ezt egy dízel Mondeoval 3-3.5 között hoznám ki? Létezik?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2013.07.26 péntek, 09:01:22 »

Budapest 13. kerület - Agárd át a városon, autópályák ingyenes szakaszain, majd országúton légkondi nélkül  2 felnőtt + egy gyerek + kevés csomag 6-6.5 között bármikor kijön. Ezek szerint ezt egy dízel Mondeoval 3-3.5 között hoznám ki? Létezik?
Ha benzinessel ennyire jössz ki, akkor dízellel szerintem 4,5-5 l között lenne Neked! Itt lehet nem lenne meg a 3 liter difi.
Csak ezen a szakaszon jársz az autóval?
Én városban megyek legtöbbet, és ott simán megvan a 3 liter külömbség a korábbi MKII 1.8 benzines kombimhoz képest.
Országúton is. Én benzinessel nem tudtam ilyen fogyit csinálni mint te.
Pontosítom korábbi hsz-emet. A 3 literes különbség RÁM igaz!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.26 péntek, 09:06:33 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2013.07.26 péntek, 12:13:34 »

Ha benzinessel ennyire jössz ki, akkor dízellel szerintem 4,5-5 l között lenne Neked! Itt lehet nem lenne meg a 3 liter difi.
Csak ezen a szakaszon jársz az autóval?
Én városban megyek legtöbbet, és ott simán megvan a 3 liter külömbség a korábbi MKII 1.8 benzines kombimhoz képest.
Országúton is. Én benzinessel nem tudtam ilyen fogyit csinálni mint te.
Pontosítom korábbi hsz-emet. A 3 literes különbség RÁM igaz!  wave

Nem csak ezen a szakaszon járok, de én is meglepődöm sokszor, hogy ezen az útvonalon ilyen jó fogyi jön ki. Ezért kérdeztem rá, hogy akkor reális lenne-e 3-3.5-os fogyasztás, mert az hihetetlen számomra (ettől persze lehet), de a 4.5-5 teljesen hihető. Természetesen városban majd a dupláját meg tudom etetni az autóval.

Az én tapasztalatom az, hogy a 2 literes benzines Mondeoval nem lehetetlen 6 liter közeli fogyasztást csinálni. Nyilván sok jó körülmény kell hozzá, de nem lehetetlen és nem tartja fel a forgalmat az ember közben.

Többször is volt, hogy a Budapest 13. kerület - Salgótarján útvonalat autópálya kihagyásával 6.1-6.2 fogyasztással jártuk meg és nem rekordra hajtottam, mert a megengedett sebesség + 10% elv alapján mentünk és ahol kellett/lehetett, volt előzés is.
Természetesen ez nincs mindig így nálam se, de ilyen is lehet.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2013.07.26 péntek, 15:04:27 »

Az én tapasztalatom az, hogy a 2 literes benzines Mondeoval nem lehetetlen 6 liter közeli fogyasztást csinálni. Nyilván sok jó körülmény kell hozzá, de nem lehetetlen és nem tartja fel a forgalmat az ember közben.

Hát nem tudom...A kísérleti fizika is csodákra képes. Megfelelő inercia rendszerben az elefánt sem zuhan a szakadékba ha a farkát a sziklaszirten lévő pipacshoz kötöd...
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2013.07.26 péntek, 18:49:07 »

Hát nem tudom...A kísérleti fizika is csodákra képes. Megfelelő inercia rendszerben az elefánt sem zuhan a szakadékba ha a farkát a sziklaszirten lévő pipacshoz kötöd...

Mit nem tudsz v. nem hiszel el?
Ahogy írtam, már többször is volt 6 (6.1; 6.2; 6.5) körüli a fogyasztás. Nem rekordra hajtottam, de 80-as tempó körüli országutas menettel 5.9 volt a rekordom eddig.
De írtam azt is, hogy ezekben az esetekben valszeg optimálisak voltak a körülmények és csak az adott szakaszon néztem a fogyit, tehát pl. az Agárd - Budapest távon ha a városban dugó volt, nyilván nem 6.2 volt.

Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2013.07.26 péntek, 19:56:22 »

Hát nem tudom...A kísérleti fizika is csodákra képes. Megfelelő inercia rendszerben az elefánt sem zuhan a szakadékba ha a farkát a sziklaszirten lévő pipacshoz kötöd...

Nem hit kérdése,  takarékos vezetéssel sikerülhetett. Nekem mk3 1.8 benzinessel 5.3 volt a rekord. A v6 tal pedig 7.1. Természetesen nem ez a jellemző átlag.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2013.07.26 péntek, 21:00:47 »

Nem hit kérdése,  takarékos vezetéssel sikerülhetett. Nekem mk3 1.8 benzinessel 5.3 volt a rekord. A v6 tal pedig 7.1. Természetesen nem ez a jellemző átlag.
Egy tele tankot elfogyasztva jött ki az 5,3 benzinessel? Az nem semmi 1.0-ás suzukik felségterületére tévedtél.. eplus2
Ha rövid távot néz az ember mondjuk egy fél kilométeres lejtőt tolóüzemben tesz meg  akkor ott 0 a fogyasztás és be lehet írni rekordnak... vigyor3  ezért szoktam én is inkább megnézni hogy egy tele tankkal mennyit megyek, az úgy hitelesebb....több ezer km-re vetítve fogyasztott üza pedig méginkább
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2013.07.26 péntek, 21:14:21 »

Egy tele tankot elfogyasztva jött ki az 5,3 benzinessel? Az nem semmi 1.0-ás suzukik felségterületére tévedtél.. eplus2
Ha rövid távot néz az ember mondjuk egy fél kilométeres lejtőt tolóüzemben tesz meg  akkor ott 0 a fogyasztás és be lehet írni rekordnak... vigyor3  ezért szoktam én is inkább megnézni hogy egy tele tankkal mennyit megyek, az úgy hitelesebb....több ezer km-re vetítve fogyasztott üza pedig méginkább

mindig teletankot nézek, 1.kattanásig. Eléggé extrém volt azért Cheesy hosszú kigurítások, üresben gurulások szigorú 50,90.
A műszer az hülyeségeket ír, sohasem az jön ki amit mutat, hiába nullázza az ember. Sokat spórolni a pillanatnyi fogymérő figyelésével lehet, de elég pihentnek kell lenni hozzá Cheesy. A torque appletjei sokat segíthetnek a fogyasztási rekordok döntögetésében Cheesy
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2013.07.26 péntek, 21:16:16 »

Egy tele tankot elfogyasztva jött ki az 5,3 benzinessel? Az nem semmi 1.0-ás suzukik felségterületére tévedtél.. eplus2
Ha rövid távot néz az ember mondjuk egy fél kilométeres lejtőt tolóüzemben tesz meg  akkor ott 0 a fogyasztás és be lehet írni rekordnak... vigyor3  ezért szoktam én is inkább megnézni hogy egy tele tankkal mennyit megyek, az úgy hitelesebb....több ezer km-re vetítve fogyasztott üza pedig méginkább

Off

Nem ide való...csak úgy neked, mint turbó "kedvelő"-nek  Wink
Egy finom darab.... DV6-on  Shocked



On
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2013.07.26 péntek, 21:49:05 »

mindig teletankot nézek, 1.kattanásig. Eléggé extrém volt azért Cheesy hosszú kigurítások, üresben gurulások szigorú 50,90.
A műszer az hülyeségeket ír, sohasem az jön ki amit mutat, hiába nullázza az ember. Sokat spórolni a pillanatnyi fogymérő figyelésével lehet, de elég pihentnek kell lenni hozzá Cheesy. A torque appletjei sokat segíthetnek a fogyasztási rekordok döntögetésében Cheesy

Még sosem bírtam ki, hogy egy teljes tankot finoman használva fogyasszak el, de így sem rossz a fogyi általában nyáron 1250+-30 at elmegyek egy tankkal, teljesen normálisan használva, tudom nem egy rekord írtak itt 1400 at is már...
Télen úgy 1100-at tudok, nálam emelkedik akkor a fogyi.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2013.07.26 péntek, 21:50:38 »

Off

Nem ide való...csak úgy neked, mint turbó "kedvelő"-nek  Wink
Egy finom darab.... DV6-on  Shocked



On
Szép! 
Gondolom csillag garázsos és kíméletlen tulajos céges 1.6 HDI.... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2013.07.26 péntek, 22:24:35 »

Szép!  
Gondolom csillag garázsos és kíméletlen tulajos céges 1.6 HDI.... eplus2

Női vezetős, süket-néma brigád....
Valódi süketnémák, de attól még nem kellene ilyennek lennie...ha szétforgatják vagy ölik
Mit csinálhattak vele? fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2013.07.26 péntek, 22:58:23 »

Női vezetős, süket-néma brigád....
Valódi süketnémák, de attól még nem kellene ilyennek lennie...ha szétforgatják vagy ölik
Mit csinálhattak vele? fejvakaras
Nem várták meg 2 perc alapjárattal míg elolvadnak a jéggolyók...(kartergázból lecsapódó, szívócsőben megfagyó)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 00:35:51 »

Horváth ország 140-150-es tempó, tetőbox+súly hátul tele pakolva nyaraláshoz 680 km-re tankoltam 41.5 litert..
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 00:37:48 »

Horváth ország 140-150-es tempó, tetőbox+súly hátul tele pakolva nyaraláshoz 680 km-re tankoltam 41.5 litert..

Te is ma jöttél haza?
 wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 00:41:49 »

Te is ma jöttél haza?
 wave
Kb 3 órája.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 00:45:45 »

Kb 3 órája.

detto 11kor értünk haza.
Odafelé is beszhoptuk a pályán Zágrábnál, visszafelé meg ... inkább ne is beszéljünk róla.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 01:02:18 »

detto 11kor értünk haza.
Odafelé is beszhoptuk a pályán Zágrábnál, visszafelé meg ... inkább ne is beszéljünk róla.
Mi csak vissza de az 1és 3/4-ed óra 24km degó lépésbebn K.O!!!!!!!!!!!!!!!!!Megis látszik  nőtt is a fogyi a szokásoshoz képest,de a lényeg a nyaralás+az út hibátlan volt
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 01:21:11 »

Mi csak vissza de az 1és 3/4-ed óra 24km degó lépésbebn K.O!!!!!!!!!!!!!!!!!Megis látszik  nőtt is a fogyi a szokásoshoz képest,de a lényeg a nyaralás+az út hibátlan volt

Múlt hét szombaton indultunk, délelőtt 9kor voltunk Zagráb előtt 26km-re, délután 2óra utnán hagytuk el a Zágráb utáni csomópontot... Azt hittem befonom a hajam.
2 év alatt nem koptatom el úgy a kuplungom, mint tettem azt ebben a pár órában.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 09:39:59 »

Múlt hét szombaton indultunk, délelőtt 9kor voltunk Zagráb előtt 26km-re, délután 2óra utnán hagytuk el a Zágráb utáni csomópontot... Azt hittem befonom a hajam.
2 év alatt nem koptatom el úgy a kuplungom, mint tettem azt ebben a pár órában.
Mi 2 éve, mikor mentünk HRO-ba, akkor péntek este 10-kor indultunk Pestről. A határon kerek 0 percet vártunk, és dugónak még csak nyomát sem láttuk a pályán. Egy hosszabb Rijekai pihenővel is reggelre Pula-ban voltunk. Onnan haza meg szintén így indultunk. Szombat este 9-kor rajt Pula-ból, és az autópályán sehol senki. Zágrábnál álltunk meg egyszer pihenni, és onnan Bp. egy menetben.
Ha legközelebb mennék, úgyaígy mennék. Nincs meleg, nincs forgalom, nem nagyon kell másokra figyelni, és az autópálya fizető kapuknál is max. 1-2 autó volt előttünk.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 10:35:30 »

Mi 2 éve, mikor mentünk HRO-ba, akkor péntek este 10-kor indultunk Pestről. A határon kerek 0 percet vártunk, és dugónak még csak nyomát sem láttuk a pályán. Egy hosszabb Rijekai pihenővel is reggelre Pula-ban voltunk. Onnan haza meg szintén így indultunk. Szombat este 9-kor rajt Pula-ból, és az autópályán sehol senki. Zágrábnál álltunk meg egyszer pihenni, és onnan Bp. egy menetben.
Ha legközelebb mennék, úgyaígy mennék. Nincs meleg, nincs forgalom, nem nagyon kell másokra figyelni, és az autópálya fizető kapuknál is max. 1-2 autó volt előttünk.
Oda éjjel mentem semmi gond nem volt sehol.Pécs-Vodice 620km 7 óra alatt megállás nélkül.Csakl annyi amennyi a fizető kapuknál,meg a határon kell.Éjfélkor innen Pécsről reghgel Vodice Lidl parkoló 7óra 5 perc-kor.Haza fele ahogy írtam K.o.Mi is gondolkodtunk rajta az esti induláson amit osztok veled Domi,de nem voltunk benne biztossak a gyerekek,hogy bírják.Így elindultunk.HZát ezt a dugót ők jobban átvészelték mint mi.Azért jó volt.,
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 13:36:35 »

Mi 2 éve, mikor mentünk HRO-ba, akkor péntek este 10-kor indultunk Pestről. A határon kerek 0 percet vártunk, és dugónak még csak nyomát sem láttuk a pályán. Egy hosszabb Rijekai pihenővel is reggelre Pula-ban voltunk. Onnan haza meg szintén így indultunk. Szombat este 9-kor rajt Pula-ból, és az autópályán sehol senki. Zágrábnál álltunk meg egyszer pihenni, és onnan Bp. egy menetben.
Ha legközelebb mennék, úgyaígy mennék. Nincs meleg, nincs forgalom, nem nagyon kell másokra figyelni, és az autópálya fizető kapuknál is max. 1-2 autó volt előttünk.

Jogos, és tudom is az éjszakai útnak az előnyét. Csak nekem ezzel az a bajom, h éjszaka dolgozom (hajnalban).. Nem akartunk vasárnap indulni, szóval így maradt a szombat reggel fél 8.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2013.08.14 szerda, 20:04:09 »

új rekord
846km 54.68L 6.46L/100km
godnolom a töntő tényező az volt, h ebből kb. 500km országút, klíma nélkül (meghalt a venti)
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2013.08.14 szerda, 20:19:50 »

Lehet h, hülyeséget kérdezek de nekem eddig csak benzines autóm volt...
Tdci-nél van toló üzemmód? Benzinesnél van azt tudom..
Másik kérdés,  lejtőn legurulás sebességben (motorfék) nem okoz rosszaságot a motornak, turbónak? (Tdci)
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2013.08.14 szerda, 21:26:02 »

Lehet h, hülyeséget kérdezek de nekem eddig csak benzines autóm volt...
Tdci-nél van toló üzemmód? Benzinesnél van azt tudom..
Másik kérdés,  lejtőn legurulás sebességben (motorfék) nem okoz rosszaságot a motornak, turbónak? (Tdci)

Miért okozna. Motorféknél "nincs égés" a motorban, mert elveszi az üzemanyagot (vagy valami ilyesmi), tehát kipufogógáz sincs. Motorfékkel "nem is fogyaszt". Pont ezért (is) ajánlják, hogy motorfékkel és ne kinyomott kuplunggal lassítsunk.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.14 szerda, 21:27:53 írta Lacika71 » Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:33:23 »

Miért okozna. Motorféknél "nincs égés" a motorban, mert elveszi az üzemanyagot (vagy valami ilyesmi), tehát kipufogógáz sincs. Motorfékkel "nem is fogyaszt". Pont ezért (is) ajánlják, hogy motorfékkel és ne kinyomott kuplunggal lassítsunk.

Én a turbóra gondoltam elsősorban...
Nagyobb lejtőn lefelé 3-3.5 ezret pöröghet  a motor  "nincs égés" de azért a turbó nyomatja befelé a bárokat.   nyes
Ez nem bántja a turbót, motort?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:36:14 »

Én a turbóra gondoltam elsősorban...
Nagyobb lejtőn lefelé 3-3.5 ezret pöröghet  a motor  "nincs égés" de azért a turbó nyomatja befelé a bárokat.   nyes
Ez nem bántja a turbót, motort?

Akkor szerintem nem pörög annyira, mert ugyen nincs kipugáz, ami meghajtsa. Erről Ervin fórumtárunkkal tudnál értelmesen értekezni. Ő a turbo szaki.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 20:45:07 »

Akkor szerintem nem pörög annyira, mert ugyen nincs kipugáz, ami meghajtsa. Erről Ervin fórumtárunkkal tudnál értelmesen értekezni. Ő a turbo szaki.

Igazad lehet, nincs kipufcsi gáz, nincs ami meghajtja...
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2013.08.16 péntek, 08:48:45 »

Ha benzinessel ennyire jössz ki, akkor dízellel szerintem 4,5-5 l között lenne Neked! Itt lehet nem lenne meg a 3 liter difi.
Csak ezen a szakaszon jársz az autóval?
Én városban megyek legtöbbet, és ott simán megvan a 3 liter külömbség a korábbi MKII 1.8 benzines kombimhoz képest.
Országúton is. Én benzinessel nem tudtam ilyen fogyit csinálni mint te.
Pontosítom korábbi hsz-emet. A 3 literes különbség RÁM igaz!  wave
azért azt lássuk be, hogy az 1,8 kicsit alulméretezett ehhez a kasztnihoz
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2013.08.16 péntek, 10:04:55 »

azért azt lássuk be, hogy az 1,8 kicsit alulméretezett ehhez a kasztnihoz
Lehet. Bár én kevésnek csak Szolvén hegyekben éreztem, telepakolt állapotban. Nyilván nagyobb motor könnyebben mozgatja.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 17:43:56 »

Az utóbbi időkben főleg éjjel mentem a városban, (városi mértékkel) hosszabb távokat (kb. 35km), de volt benne pár rövidebb út is, meg egy költözésben segítség, illetve egy Agárd oda-vissza a 7-es úton. Utána Bp.-Krakkó. Valahol Krakkó felé félúton tankoltam Szlovákiában.
Így 940km-re tankoltam 51l-t, ami 5,42l-re jön ki. Ez már megint tetszik  eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26666


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 18:13:40 »

Az utóbbi időkben főleg éjjel mentem a városban, (városi mértékkel) hosszabb távokat (kb. 35km), de volt benne pár rövidebb út is, meg egy költözésben segítség, illetve egy Agárd oda-vissza a 7-es úton. Utána Bp.-Krakkó. Valahol Krakkó felé félúton tankoltam Szlovákiában.
Így 940km-re tankoltam 51l-t, ami 5,42l-re jön ki. Ez már megint tetszik  eljen

Nem Angel vezetett? eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 18:14:32 »

Nem Angel vezetett? eplus2
Áh, ez ahhoz képest pocsék fogyasztás  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 21:48:11 »

Nem Angel vezetett? eplus2
Ő nem jár padlógázzal!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 09:41:38 »

Az utóbbi időkben főleg éjjel mentem a városban, (városi mértékkel) hosszabb távokat (kb. 35km), de volt benne pár rövidebb út is, meg egy költözésben segítség, illetve egy Agárd oda-vissza a 7-es úton. Utána Bp.-Krakkó. Valahol Krakkó felé félúton tankoltam Szlovákiában.
Így 940km-re tankoltam 51l-t, ami 5,42l-re jön ki. Ez már megint tetszik  eljen
És mnnyivel mentel Agardra es Krakkoba?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 09:46:00 »

Ő nem jár padlógázzal!  eplus2

Persze, mert már rég eldurrantotta az EGR-csövét. taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 09:49:08 »

Én egy kb. 1/3 autópálya, 2/3 országút menetet tudtam le (2 x 219 km oda-vissza) kerek 5,70-es fogyival, odafelé masszívan klímázva a 36 fokban, és folyamatosan a felső sebességhatárokat feszegetve, ha kellett, tempósan előzve.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 09:59:56 »

És mnnyivel mentel Agardra es Krakkoba?
Tréler vitte. wow1 eplus2
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 17:19:01 »

És mnnyivel mentel Agardra es Krakkoba?
Agárd 140 pályán, Krakkóba meg 60-110 között, mert hogy egy méter autópálya sincs idefelé. Viszont van sok emelkedő, meg kell előzgetni bőven.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 21:02:01 »

Agárd 140 pályán, Krakkóba meg 60-110 között, mert hogy egy méter autópálya sincs idefelé. Viszont van sok emelkedő, meg kell előzgetni bőven.
akkor nemértem hogy lett 5.4   fejvakaras  enyém nemakar 6.5 alá menni.  120-130 al járok. semmi pálya.  klíma és cucc viszont van.
 
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.19 hétfő, 21:05:03 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 22:39:32 »

akkor nemértem hogy lett 5.4   fejvakaras  enyém nemakar 6.5 alá menni.  120-130 al járok. semmi pálya.  klíma és cucc viszont van.
 
Ha folyamatosan 140-el pályázok, akkor csomagoktól, és személyektől függetlenül, klíma nélkül 6,9-7,3 között eszik. Ha 110-el megyek, akkor 5,8-6,2.
Mikor a defekt miatt 80-al jöttem kb. 650km-t, akkor 4,3-ra jött ki.

Ebben az utolsó tankban az Agárdi 140-es tempó csak kb. 100km volt. A többi a városi egyenletes kb. 70, és a Krakkó felé való út városokon át 60-110 tempóval. Így jött ki ez a fogyi.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2013.08.20 kedd, 09:08:29 »

Ha folyamatosan 140-el pályázok, akkor csomagoktól, és személyektől függetlenül, klíma nélkül 6,9-7,3 között eszik. Ha 110-el megyek, akkor 5,8-6,2.
Mikor a defekt miatt 80-al jöttem kb. 650km-t, akkor 4,3-ra jött ki.

Ebben az utolsó tankban az Agárdi 140-es tempó csak kb. 100km volt. A többi a városi egyenletes kb. 70, és a Krakkó felé való út városokon át 60-110 tempóval. Így jött ki ez a fogyi.
Na igy mar értem
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2013.08.20 kedd, 17:34:14 »

Na igy mar értem
Na megjöttünk Krakkóból. Mivel oda-vissza egy méter autópálya sincs, csak néhol pár km autóút, ahol lehet 110-et menni, így igen kímélős az út. Viszont van sok hegyi szerpentin, ahol esetenként max. 4-esben lehet kapaszkodni felfelé. Így az utolsó, szlovákiai tankolás óta megtett utak: ahol tankoltam - Krakkó - Auschwitz - Krakkó - Wieliczka - Krakkó - Bp. Ennek az átlaga pedig 5,41l lett. 3 személlyel, elég sok csomaggal.
És visszafelé nem kímélősen jöttem, jól esett adni a Michelin-eknek Smiley Sokat előztem, és a hosszú egyenes szakaszokon 110-120 volt a tempó. A lényeg: a kapott (számolt, nem kiírt) eredménnyel tökéletesen meg vagyok elégedve!  eljen
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2013.08.20 kedd, 18:41:06 »

Na megjöttünk Krakkóból. Mivel oda-vissza egy méter autópálya sincs, csak néhol pár km autóút, ahol lehet 110-et menni, így igen kímélős az út. Viszont van sok hegyi szerpentin, ahol esetenként max. 4-esben lehet kapaszkodni felfelé. Így az utolsó, szlovákiai tankolás óta megtett utak: ahol tankoltam - Krakkó - Auschwitz - Krakkó - Wieliczka - Krakkó - Bp. Ennek az átlaga pedig 5,41l lett. 3 személlyel, elég sok csomaggal.
És visszafelé nem kímélősen jöttem, jól esett adni a Michelin-eknek Smiley Sokat előztem, és a hosszú egyenes szakaszokon 110-120 volt a tempó. A lényeg: a kapott (számolt, nem kiírt) eredménnyel tökéletesen meg vagyok elégedve!  eljen
szép eredmény.esetleg le irhatnad a fedélzeti mit számolt.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2013.08.20 kedd, 19:07:49 »

szép eredmény.esetleg le irhatnad a fedélzeti mit számolt.
Még a múltkori Velden - Bp 600km-es 80-al ballagós út közben leesett 4.8-ra a fed.comp. értéke. Azóta 4.9-re kúszott vissza, és jelenleg is azt mutatja. Sok köze nincs a valóshoz.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.