Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 18:12:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1671356 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5200 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:27:11 »

Most komolyan nyomaték szegény a V6? Roll Eyes

Egy traktorhoz képest sajnos igen, de egyébként van benne annyi, hogy mindig bőven elég legyen eplus2
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Mike31
Vendég
« Új hozzászólás #5201 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:32:33 »

Egy traktorhoz képest sajnos igen, de egyébként van benne annyi, hogy mindig bőven elég legyen eplus2

Igen - ez a mihez képest dolog nem mind1. Smiley Szerintem bőven van ott tartalék, 6 henger az 6 henger...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #5202 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:34:19 »

He? Csak nem te is a tejútrendszeren kívülröl érkeztél?

A 2.5-ösre 220-224 Nm-t írnak, az ST220 tud 280 Nm-t.

A 2.2 TDCi 400 Nm, de még a 2.0 is 321 Nm.

Miről is tetszik beszélni itten a maga billentyűzetével?! Ráadásul a nyomaték 90%-a egy elég széles fordulatszám-tartományban megvan, ami igencsak kényelmessé tudja tenni a vezetést, nem kell állandóan kevergetni a benzint, mint a V6-nál, elég csak a gázra lépni, és kérdés nélkül megindul. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5203 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:34:58 »

Most komolyan nyomaték szegény a V6? Roll Eyes
Á, ezek bolondok. A v6ban pont az a jó, hogy az pont olyan jól húz az elejétől a végéig, mint a tdci abban az 1500as tartományban.  eplus2
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5204 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:37:57 »

A 2.5-ösre 220-224 Nm-t írnak, az ST220 tud 280 Nm-t.

A 2.2 TDCi 400 Nm, de még a 2.0 is 321 Nm.

Miről is tetszik beszélni itten a maga billentyűzetével?! Ráadásul a nyomaték 90%-a egy elég széles fordulatszám-tartományban megvan, ami igencsak kényelmessé tudja tenni a vezetést, nem kell állandóan kevergetni a benzint, mint a V6-nál, elég csak a gázra lépni, és kérdés nélkül megindul. Smiley

AndyA

Azért a legtöbb 2.0-ás nem nagyon tud 321-et, a nagyrésze 240-280-at tud ejnye1
Ami azért nem olyan "húdehúde" a v6-ok 220-280-ához képest vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.06 hétfő, 21:41:16 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #5205 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:40:27 »

Á, ezek bolondok. A v6ban pont az a jó, hogy az pont olyan jól húz az elejétől a végéig, mint a tdci abban az 1500as tartományban.  eplus2
2.2 tdci 210 le és 500Nm nyomi.ehhez a v6 mint makó jeruzsálemtől. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #5206 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:42:35 »

Azért a legtöbb 2.0-ás nem nagyon tud 321-et, a nagyrésze 240-280-at tud ejnye1
Ami azért nem olyan "húdehúde" a v6-ok 220-280-ához képest vigyor3

...másfélszer akkora köbcentiből, ugyebár. vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #5207 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:43:12 »

2.2 tdci 210 le és 500Nm nyomi.ehhez a v6 mint makó jeruzsálemtől. eplus2

Makó, nagy "M"-mel, mivel személynév.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #5208 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:44:14 »

Makó, nagy "M"-mel, mivel személynév.

AndyA
én is szeretlek... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5209 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:49:19 »

...másfélszer akkora köbcentiből, ugyebár. vigyor3

AndyA
A v6 egy feeling, halk, húz mintha ott sem volna, nincs rezgés, csak csend Smiley
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5210 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:51:44 »

...másfélszer akkora köbcentiből, ugyebár. vigyor3

AndyA

...2,5 is tud 220-at.

Szerintem a legtöbb dízeles észre sem venné évekig ha a motorja holnaptól nem 240-280-at tudna hanem "csak" 220-at.
Az igaz, hogy nagyobb, de hát mindenki "hozott anyagból" szájkaratézik. Wink És akinek "csak" 240 nm van, az nem jöjjön azzal, hogy a "*** benzinesnek mennyire nincs nyomatéka..." vigyor3
 
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #5211 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:52:22 »

A v6 egy feeling, halk, húz mintha ott sem volna, nincs rezgés, csak csend Smiley

Nagy, nagy csend, így van. A benzinkútnál főleg! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5212 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:55:36 »

Szerintem a legtöbb dízeles észre sem venné évekig ha a motorja holnaptól nem 240-280-at tudna hanem "csak" 220-at.

400-at akartál írni, ugye? Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5213 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:57:05 »

Nagy, nagy csend, így van. A benzinkútnál főleg! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Csak városban. Hosszútávon nem eszik sokat.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5214 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 21:57:29 »

A v6 egy feeling, halk, húz mintha ott sem volna, nincs rezgés, csak csend Smiley


Néha be is indíthatod....bár akkor elszáll a fogyasztás.  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5215 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 22:00:58 »

400-at akartál írni, ugye? Cheesy

nem akartam, mk3 dízel 2.0 nem tud 400-at smile
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5216 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 22:01:40 »

Mi van?.....Mi van?.....Mi van?   knuppel2

Hééé...... mi van itt kérem?  Lerohanták a kormosok a benzines kollégát?  Sok lúd disznót győz alapon?
Az autó benzinnel megy!
Tojok a Nm szájkaratéra!
Mérgező büdös traktorok!
A csend.....az nektek ismeretlen, mi?  Csendháborítók!

Nem győzöm mindig mondani, hogy egyenlő dolgokat hasonlítsunk!  2.0 turbós dízel  vs. 2.0 turbós benzines  taps
Különben is az összes dízel autó monnyon le!  hehe


Kihagytam valamit?  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.06 hétfő, 22:03:19 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5217 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 22:03:24 »

nem akartam, mk3 dízel 2.0 nem tud 400-at smile
Van amelyik tudja.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5218 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 22:05:43 »

Azért a legtöbb 2.0-ás nem nagyon tud 321-et, a nagyrésze 240-280-at tud ejnye1
Ami azért nem olyan "húdehúde" a v6-ok 220-280-ához képest vigyor3

A 2.0 (MK3) 330 Nm, padlógázon 350 Nm. Hogy a többség miért tudna csak 240-et, azt kifejthetnéd bővebben.
Szó nincs arról, hogy ne tudnák a gyári adatot, a turbóban van bőven tartalék, a szenzor meg addig hajszolja, amíg kell.

Turbólyuk... mihez képest. A v6-ban is van egy nagy lyuk 3000 körül (lásd nyomatékgörbe).
Aztán a tdci kb 1500-4000-ig tudja a 220 Nm-ert... amit a v6 egy igen szók tartományban tud, kb 2500-3000-ig.
A 210 Nm-ert tudja 3000-5000-ig... nudli.
Még hogy sima a v6-os nyomatékgörbéje... meg hogy húz... majd egyszer fussunk össze egy komolyabb emelkedőnél, nézzük 200-nál hogy ugrik.
Volt szerencsém tesztelni párszor (a német ótópályán a dombos részen), amikor a halkan, rezgés nélkül húzó 3 literes oly szépen, csendben állt ki, mint a parantsolat.
Akkor még nem tankolni... az csak később jött.
A D-B vitát sikerült párszor lefolytatni... jó néhány júzerrel. Hogy győzködtek, meg licitáltak. A v6-os fíling, meg a simaság, meg nem a fogyi a lényeg...
Azok közül 1 kivételével (azaz, őt pár éve nem láttam, nem tudom milyen autója van) a többi mind dízelben ül azóta. Hirtelen 4 ilyen ember jutott az eszembe...
Hát így.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #5219 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 22:06:40 »

Mi van?.....Mi van?.....Mi van?   knuppel2

Hééé...... mi van itt kérem?  Lerohanták a kormosok a benzines kollégát?  Sok lúd disznót győz alapon?
Az autó benzinnel megy!
Tojok a Nm szájkaratéra!
Mérgező büdös traktorok!
A csend.....az nektek ismeretlen, mi?  Csendháborítók!

Nem győzöm mindig mondani, hogy egyenlő dolgokat hasonlítsunk!  2.0 turbós dízel  vs. 2.0 turbós benzines  taps
Különben is az összes dízel autó monnyon le!  hehe


Kihagytam valamit?  Cheesy
Igen Tipcsi, a gyevi bírót....
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5220 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 22:07:52 »

Igen Tipcsi, a gyevi bírót....
Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5221 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 22:12:16 »

Nem győzöm mindig mondani, hogy egyenlő dolgokat hasonlítsunk!  2.0 turbós dízel  vs. 2.0 turbós benzines  taps
Különben is az összes dízel autó monnyon le!  hehe

Hasonlítsunk... linkeld már be a 2.0-ás turbó benzines mk3 adatlapját... ja, hogy nincs? Az baj.
De akár a 4-esnél nézd meg a fogyikat. Egyforma a benzinesé és a dízelé...? Nem? Akkor itt is baj van.
Ja, még valami... a benzinesek lemondtak. Kukkantsd meg az eladási statisztikákat, és nézd meg, mennyit adnak el egyikből-másikból.
Hát ez az.
A dízelnek jobba hatásfoka, ennyi. Akár van turbó, akár nincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5222 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 22:22:07 »

Melósautó-dízel, családi-benzines. Ennyi.
Mondhattok bármit, évi 10-20e km környékén parttalan a vita. Havi 1-2e ön mellett aki nem bírja a v6 többletfogyiját, az vegyen 1.0 swiftet.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5223 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 22:31:30 »

Hasonlítsunk... linkeld már be a 2.0-ás turbó benzines mk3 adatlapját... ja, hogy nincs? Az baj.
De akár a 4-esnél nézd meg a fogyikat. Egyforma a benzinesé és a dízelé...? Nem? Akkor itt is baj van.
Ja, még valami... a benzinesek lemondtak. Kukkantsd meg az eladási statisztikákat, és nézd meg, mennyit adnak el egyikből-másikból.
Hát ez az.
A dízelnek jobba hatásfoka, ennyi. Akár van turbó, akár nincs.
Az összehasonlítás nálad csak mindig a mondeo-ra korlátozódik? vigyor3
Az, hogy a gyár miért nem csinált 2.0 benzines turbós motort én nem tudom és nem is tehetek a hiányáról. Ráadásul biztos egyéb okai is vannak.
Viszont a benzin motorok tudnak menni turbó nélkül is, de az összes dízelre kellett turbót akasztani, mert anélkül botrányosak lennének..... eplus2

Az tény, hogy a dízel motor hatásfoka jobb.
Azért van sok benzines, mert erre van kereslet,  mivel sokakat megfertőzött már a korom és a csípős dízel szag.... hehe
Ráadásul abban nagyob az after sales üzlet a drágább alkatrészek miatt is.  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.06 hétfő, 22:40:41 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5224 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 22:31:54 »

A 2.0 (MK3) 330 Nm, padlógázon 350 Nm. Hogy a többség miért tudna csak 240-et, azt kifejthetnéd bővebben.
Szó nincs arról, hogy ne tudnák a gyári adatot, a turbóban van bőven tartalék, a szenzor meg addig hajszolja, amíg kell.

Turbólyuk... mihez képest. A v6-ban is van egy nagy lyuk 3000 körül (lásd nyomatékgörbe).
Aztán a tdci kb 1500-4000-ig tudja a 220 Nm-ert... amit a v6 egy igen szók tartományban tud, kb 2500-3000-ig.
A 210 Nm-ert tudja 3000-5000-ig... nudli.
Még hogy sima a v6-os nyomatékgörbéje... meg hogy húz... majd egyszer fussunk össze egy komolyabb emelkedőnél, nézzük 200-nál hogy ugrik.
Volt szerencsém tesztelni párszor (a német ótópályán a dombos részen), amikor a halkan, rezgés nélkül húzó 3 literes oly szépen, csendben állt ki, mint a parantsolat.
Akkor még nem tankolni... az csak később jött.
A D-B vitát sikerült párszor lefolytatni... jó néhány júzerrel. Hogy győzködtek, meg licitáltak. A v6-os fíling, meg a simaság, meg nem a fogyi a lényeg...
Azok közül 1 kivételével (azaz, őt pár éve nem láttam, nem tudom milyen autója van) a többi mind dízelben ül azóta. Hirtelen 4 ilyen ember jutott az eszembe...
Hát így.

Mk3 2.0 dízelből többféle van és nem mindegyiknek egyforma a nyomatéka, én arra világítottam rá, hogy ne a legerősebb 2.0-ás adataival dobálózzunk. Valamint arra, hogy a saját autóink adataival dobálózzunk. Mert vicces ha fikázom a másik autóját, mikor a sajátom sem tud többet. Na meg lassan arra is felhívnám a figyelmet hogy érdemes lenne felmászni a netre és csekkolni azokat a "nyútonmétereket" mert elég nagy marhaságok (is) repkednek a levegőben. A mai csúcstartó eddig 80nm nyomott be többet Smiley
Ha ez így megy akkor a v6-om 300-at tud vigyor3

Másrészt, lehet a dízel motor hatékonyabb, de akkor is egy szükségmegoldás. Attól, hogy ismersz pár embert, akik gyanítom szükségből dízelre váltottak, még nem jelenti azt, hogy a benzineseket temetni kellene. Főleg, hogy javarészt csak olyan paraméterekkel dobálózunk, amiben
a dízel a jobb. Több a nyomatéka? Lehet, az esetek nagy részében számít ez? - Nem. Kevesebbet fogyaszt? Remek, de mi van ha én pont országúton megyek, ahol nem annyira jön ki a különbség?

Viszont akkor beszéljünk olyan egyszerű dolgokról, mint alkatrészek... turbó, lendkerék... ha besz@rik valamelyik a dízelen, már pedig nem ritka, akkor megy a levesbe a dízelen spórolt pénz...
Vagy arról a nagyon egyszerű tényről hogy valakinek számít az is, hogy az aútója halk, hogy az emberek időnként rácsódálkoznak, hogy "váóó" egy v6... Ezek nem igazán mérhető dolgok, de azért ezeket se felejtsük... vigyor3

Na meg azt, hogy kinek mire kell, évente 10-12-ezret megyek, javarészt országúton, mi a jó életnek vegyek dízelt? vigyor3




« Utoljára szerkesztve: 2014.10.06 hétfő, 22:37:34 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5225 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 22:43:46 »

Igen Tipcsi, a gyevi bírót....

Aki pár napja már 60 LE-vel 95 Nm-el jár.
Mindenhova elvisz, csendes, környezetbarát......és kevesebbet fogyaszt benzinből, mint a többiek gázolajból. hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #5226 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 23:01:10 »

Aki pár napja már 60 LE-vel 95 Nm-el jár.
Mindenhova elvisz, csendes, környezetbarát......és kevesebbet fogyaszt benzinből, mint a többiek gázolajból. hehe
Az lehet, csak ha esik az eső k-ra megázol hazáig Grin
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5227 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 23:03:16 »

Az lehet, csak ha esik az eső k-ra megázol hazáig Grin
Tévedsz...... Ennek 4 kereke van és teteje is. Cool
A motorom 100 LE felett volt. Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5228 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 23:08:19 »

Mk3 2.0 dízelből többféle van és nem mindegyiknek egyforma a nyomatéka, én arra világítottam rá, hogy ne a legerősebb 2.0-ás adataival dobálózzunk. Valamint arra, hogy a saját autóink adataival dobálózzunk. Mert vicces ha fikázom a másik autóját, mikor a sajátom sem tud többet. Na meg lassan arra is felhívnám a figyelmet hogy érdemes lenne felmászni a netre és csekkolni azokat a "nyútonmétereket" mert elég nagy marhaságok (is) repkednek a levegőben. A mai csúcstartó eddig 80nm nyomott be többet Smiley
Miért ne az erősebb 2.0 dízelt említsük? Te sem 1.8 vagy a 2.0 benzinnel jöttél. Saját autóm adatával dobálóztam, nem fikáztam senkiét, csak korrigáltalak. És nem nyomtam be többet, mint amennyit tud.  Wink

Nekem ha volna pénzem tankolni egy V6-ot, akkor lehet hogy egy kombi ST-m lenne. Csak hát nem tudok 13-15 litert 100km-enként megfizetni. És ez sem fikázás, csak tény, hogy az én szokásaim alapján nálam annyit enne.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5229 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 23:08:53 »

Tévedsz...... Ennek 4 kereke van és teteje is. Cool
A motorom 100 LE felett volt. Undecided
Vettél egy Tata-t? eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5230 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 23:16:38 »

Vettél egy Tata-t? eplus2
Az nem 60 LE és 95 Nm.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5231 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 23:18:34 »

Az nem 60 LE és 95 Nm.
Lehúztál a Mondeoról 2 gyertyapipát?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5232 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 23:21:47 »

Lehúztál a Mondeoról 2 gyertyapipát?  eplus2
Nem. De akkor is 73 LE-lenne, arányokat nézve. Egyébként úgy többet enne.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5233 Dátum: 2014.10.07 kedd, 00:00:28 »

Nem. De akkor is 73 LE-lenne, arányokat nézve. Egyébként úgy többet enne.....
Újkorában! Most már a 60-nak is örülhetsz.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #5234 Dátum: 2014.10.07 kedd, 06:24:08 »

Aki pár napja már 60 LE-vel 95 Nm-el jár.
Mindenhova elvisz, csendes, környezetbarát......és kevesebbet fogyaszt benzinből, mint a többiek gázolajból. hehe
eljen vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #5235 Dátum: 2014.10.07 kedd, 06:27:35 »



figyi.nem baj az,ha neked van felesleges 2-300e ft od évente a benzinre.ettől még nem tudod meghazuttolni a valóságot. Wink

5év alatt akár mésfél millával kevesebbet fizet ki az ember.már fele annyit sem érnek a benzines xarjaitok.bár az mk3 már elég régi cucc mind... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #5236 Dátum: 2014.10.07 kedd, 06:56:33 »

Tévedsz...... Ennek 4 kereke van és teteje is. Cool
A motorom 100 LE felett volt. Undecided
Jaj, Te Titoktipcsi!  Grin Háá, megvan! smartfortwo sport wrc!  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #5237 Dátum: 2014.10.07 kedd, 07:16:03 »

Jaj, Te Titoktipcsi!  Grin Háá, megvan! smartfortwo sport wrc!  Cheesy Cheesy

A Padlógázból Güle autója?

http://pics.imcdb.org/9293/vlcsnap106911.jpg

Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5238 Dátum: 2014.10.07 kedd, 07:40:58 »

Újkorában! Most már a 60-nak is örülhetsz.  eplus2
Örülök is, mert így tudja a új gyárit.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5239 Dátum: 2014.10.07 kedd, 07:41:29 »

Jaj, Te Titoktipcsi!  Grin Háá, megvan! smartfortwo sport wrc!  Cheesy Cheesy

Nem.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5240 Dátum: 2014.10.07 kedd, 08:15:39 »

Miért ne az erősebb 2.0 dízelt említsük? Te sem 1.8 vagy a 2.0 benzinnel jöttél. Saját autóm adatával dobálóztam, nem fikáztam senkiét, csak korrigáltalak. És nem nyomtam be többet, mint amennyit tud.  Wink

Nekem ha volna pénzem tankolni egy V6-ot, akkor lehet hogy egy kombi ST-m lenne. Csak hát nem tudok 13-15 litert 100km-enként megfizetni. És ez sem fikázás, csak tény, hogy az én szokásaim alapján nálam annyit enne.

nem csak rólad írtam.

figyi.nem baj az,ha neked van felesleges 2-300e ft od évente a benzinre.ettől még nem tudod meghazuttolni a valóságot. Wink

5év alatt akár mésfél millával kevesebbet fizet ki az ember.már fele annyit sem érnek a benzines xarjaitok.bár az mk3 már elég régi cucc mind... hehe

Ez max azoknak a valósága akik évente legalább 30ezer km-et megtesznek és folyamatosan olyan körülmények között autóznak ami kedvezőtlen a benzinesnek. Wink

Amennyit én megyek, max egy 100ast bukok évente, ha nagyvonalúan egész évre 33%-al több fogyit számolok, mintha dízellel járnék. Ami egyébként nagyon is nagyvonalú, hiszen 70% országút 30% város amit megyek.

Viszont ilyenkor belegondolok, hogy igen, mivel nagy benzinesem van, a vételár jóval kedvezőbb volt, mintha dízelt vettem volna. Tehát még egy jó pár évig anyagilag nem is bukó eljen vigyor3

Benzines xar? és régi? -Lehet fekete színben, vajbőr belsővel, v6 felirattal az oldalán, nagyobb a tekintélye mint egy családibusznak hehe eplus2

Meg ne sértődj Wink vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5241 Dátum: 2014.10.07 kedd, 08:22:21 »

nem csak rólad írtam.

Ez max azoknak a valósága akik évente legalább 30ezer km-et megtesznek és folyamatosan olyan körülmények között autóznak ami kedvezőtlen a benzinesnek. Wink

Amennyit én megyek, max egy 100ast bukok évente, ha nagyvonalúan egész évre 33%-al több fogyit számolok, mintha dízellel járnék. Ami egyébként nagyon is nagyvonalú, hiszen 70% országút 30% város amit megyek.

Viszont ilyenkor belegondolok, hogy igen, mivel nagy benzinesem van, a vételár jóval kedvezőbb volt, mintha dízelt vettem volna. Tehát még egy jó pár évig anyagilag nem is bukó eljen vigyor3

Benzines xar? és régi? -Lehet fekete színben, vajbőr belsővel, v6 felirattal az oldalán, nagyobb a tekintélye mint egy családibusznak hehe eplus2

Meg ne sértődj Wink vigyor3
Nem fog.  vigyor3

A lényeg, hogy mindenki elégedett legyen a saját sz@rával.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5242 Dátum: 2014.10.07 kedd, 08:28:51 »

Nem fog.  vigyor3

A lényeg, hogy mindenki elégedett legyen a saját sz@rával.  Cheesy

Ennyi vigyor3 Amúgy lehet ezt a végtelenségig nyúlytani, de végső soron bárki, bármint mond... mindenkinek egyéni szükségei vannak, amihez vagy az egyik, vagy a másik "fajta" passzol jobban.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #5243 Dátum: 2014.10.07 kedd, 10:08:00 »

nem csak rólad írtam.

Ez max azoknak a valósága akik évente legalább 30ezer km-et megtesznek és folyamatosan olyan körülmények között autóznak ami kedvezőtlen a benzinesnek. Wink

Amennyit én megyek, max egy 100ast bukok évente, ha nagyvonalúan egész évre 33%-al több fogyit számolok, mintha dízellel járnék. Ami egyébként nagyon is nagyvonalú, hiszen 70% országút 30% város amit megyek.

Viszont ilyenkor belegondolok, hogy igen, mivel nagy benzinesem van, a vételár jóval kedvezőbb volt, mintha dízelt vettem volna. Tehát még egy jó pár évig anyagilag nem is bukó eljen vigyor3

Benzines xar? és régi? -Lehet fekete színben, vajbőr belsővel, v6 felirattal az oldalán, nagyobb a tekintélye mint egy családibusznak hehe eplus2

Meg ne sértődj Wink vigyor3
itt a sértődésnek helye NINCS! hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5244 Dátum: 2014.10.07 kedd, 10:43:48 »

itt a sértődésnek helye NINCS! hehe hehe

 eljen hehe
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5245 Dátum: 2014.10.07 kedd, 11:31:55 »


Amennyit én megyek, max egy 100ast bukok évente, ha nagyvonalúan egész évre 33%-al több fogyit számolok, mintha dízellel járnék.
nem kell ehhez nagyon nagyvonalúnak lenni, ez símán megvan. Én még 6 fölé nem mentem a dízellel, hogy is néz ki ez a v6-al?

Jó neked, hogy nem számít évi 100e
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5246 Dátum: 2014.10.07 kedd, 11:49:24 »

nem kell ehhez nagyon nagyvonalúnak lenni, ez símán megvan. Én még 6 fölé nem mentem a dízellel, hogy is néz ki ez a v6-al?

Jó neked, hogy nem számít évi 100e

a matek bonyolultabb. én aki vegyesben használgatom a v6ot, 40ekm-re vetítve 84ből jövök ki. De amikor vettem 400e volt a v6 és a tdci legalapabb közt az árkülönbözet. Tehát ha évi 100e ft, akkor a 4. év után kezdődik a bukó a történetben.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #5247 Dátum: 2014.10.07 kedd, 11:49:47 »

nem kell ehhez nagyon nagyvonalúnak lenni, ez símán megvan. Én még 6 fölé nem mentem a dízellel, hogy is néz ki ez a v6-al?

Jó neked, hogy nem számít évi 100e

Neked sem számít.

Kifizetted előre a dízel árában. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #5248 Dátum: 2014.10.07 kedd, 11:54:02 »

a matek bonyolultabb. én aki vegyesben használgatom a v6ot, 40ekm-re vetítve 84ből jövök ki. De amikor vettem 400e volt a v6 és a tdci legalapabb közt az árkülönbözet. Tehát ha évi 100e ft, akkor a 4. év után kezdődik a bukó a történetben.

A futásteljesítmény alapján 60-70%-ban városban használt 2.0 esetében 9 Euro a 100 km-enkénti GO-pénz, a 95%-ban autópályán használt 2.2 esetében 8,5, azaz kb. 2600-2800 Ft, 26-28 Ft/km. Alig van különbség.

Egy V6 mennyit fogyaszt többnyire városi ill. többnyire autópályás hosszú távokon (valós, gyakorlati adat érdekel, nem gyári)?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5249 Dátum: 2014.10.07 kedd, 11:57:45 »

Neked sem számít.

Kifizetted előre a dízel árában. Smiley

AndyA
Nem, csak az fizeti ki, aki ezeket a baromságokat beveszi. Meg aki újat vesz. Rendesen kell autót vásárolni, nem az elsőt. 900-ban van egy 2006-os tdci. persze aki ugyanezért kiad másfél millát, annak úgy kell

Sőt, max 200000km-nél visszajön a kocsi ára egy benyáshoz képest
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.07 kedd, 11:59:22 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.