Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.15 szerda, 02:36:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1670955 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #5600 Dátum: 2014.10.24 péntek, 18:01:48 »

Üdv. Van valakinek tapasztalata Mk4 2.0 benzines gázosra alakítva? Most vettem. 2009-es. Most csak benzines.  Egyenlőre nem tervezem beszereltetni, de gondolkodok rajta. Ez előtt 14 évig jártam Opel Omega 2.0 i gázzal, kb 150000 km. Nem volt vele gond. Kicsit tartok tőle, mert olvastam, hogy a mai motoroknál nem mindegyik szereti. Problémák lehetnek, bár inkább az opel 1,8 i 140 Le motorról olvastam. Kb 10-15 ezer km-t megyünk évente, 80-90%- ban rövid 10-15 km-es távokon. Érdekelne olyan vélemény akinek Mk4-e van gázzal. Igy autópályán 130-as átlaggal, nagy részben klímával kb 300 km-en 8.2l/100km-re jött ki. Aztán mikor elkezdük rövid távon használni, sógór koma jóbarát próbakörökkel, felment 9,3l/100km-re. Remélem ha normálisan használjuk, ezen a 10-15 km-es távokon 9l/100km-es fogyasztásra beáll. Figyelmebe véve, hogy kicsit 1400kg felett van a súlya, meg 2.0-es motor 145-147 Le a benzines motor, talán elfogadható. ( persze mindenki azt szeretni, hogy ne fogyasszon az autó, hanem termelje az üzemanyagot )
Még annyi, ha tud valaki alacsony áron a navijához magyarítást ( menü, magyar hang, friss térkép ) azt megköszönöm.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #5601 Dátum: 2014.10.24 péntek, 18:08:21 »

Üdv. Van valakinek tapasztalata Mk4 2.0 benzines gázosra alakítva?
Még annyi, ha tud valaki alacsony áron a navijához magyarítást ( menü, magyar hang, friss térkép ) azt megköszönöm.
Van gázos topik. És navis is, de hamár kérdezel, konkretizáljuk kicsit, hogy milyen navira is goldolsz.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5602 Dátum: 2014.10.24 péntek, 18:12:01 »

Üdv. Van valakinek tapasztalata Mk4 2.0 benzines gázosra alakítva? Most vettem. 2009-es. Most csak benzines.  Egyenlőre nem tervezem beszereltetni, de gondolkodok rajta. Ez előtt 14 évig jártam Opel Omega 2.0 i gázzal, kb 150000 km. Nem volt vele gond. Kicsit tartok tőle, mert olvastam, hogy a mai motoroknál nem mindegyik szereti. Problémák lehetnek, bár inkább az opel 1,8 i 140 Le motorról olvastam. Kb 10-15 ezer km-t megyünk évente, 80-90%- ban rövid 10-15 km-es távokon. Érdekelne olyan vélemény akinek Mk4-e van gázzal. Igy autópályán 130-as átlaggal, nagy részben klímával kb 300 km-en 8.2l/100km-re jött ki. Aztán mikor elkezdük rövid távon használni, sógór koma jóbarát próbakörökkel, felment 9,3l/100km-re. Remélem ha normálisan használjuk, ezen a 10-15 km-es távokon 9l/100km-es fogyasztásra beáll. Figyelmebe véve, hogy kicsit 1400kg felett van a súlya, meg 2.0-es motor 145-147 Le a benzines motor, talán elfogadható. ( persze mindenki azt szeretni, hogy ne fogyasszon az autó, hanem termelje az üzemanyagot )
Még annyi, ha tud valaki alacsony áron a navijához magyarítást ( menü, magyar hang, friss térkép ) azt megköszönöm.

Mikor megvettem a 2,5 benzinest, riogattak a 15literes fogyasztással, egyből felkerestem néhány gázosítással foglalkozó céget. Közben hála Istennek rájöttem, hogy nem eszik annyit, ha az ember nem hiszi magát F1-es pilótának. Mikor beállt az átlag 8 literes fogyasztás (nyilván ha az Andrássy-n élnék több lenne, de itt az "aglomerációban" ennyi.) gyorsan kiderült, hogy marhára nem éri meg elgázosítani, hacsak nem évekre tervez az ember, persze jó optimistán, és nem számol azzal, hogy időnként megkotlik a gáz rendszer. Mert bizony rossz esetben nem hamar hozza vissza az árát.
Szóval szerintem hagyd a gázosítást eljen
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.24 péntek, 18:13:49 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #5603 Dátum: 2014.10.24 péntek, 18:12:30 »

Bocsi, most regisztráltam, pár napja, még nem néztem át részletesen az oldalt. Milyen navi? Hát ezt hol tudom megnézni? Mert azon kívűl, hogy 7 coll érintős, nem sokat tudok róla. Nincs két hete, hogy nálam az autó.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #5604 Dátum: 2014.10.24 péntek, 18:16:20 »

Bocsi, most regisztráltam, pár napja, még nem néztem át részletesen az oldalt. Milyen navi? Hát ezt hol tudom megnézni? Mert azon kívűl, hogy 7 coll érintős, nem sokat tudok róla. Nincs két hete, hogy nálam az autó.
Akkor vszinű nx. Még egy jótanács, az ótomata aláírásodba tedd fel az autó paramétereit, így könnyebben tudunk segíteni és nem kell állandóan kérdezősködni, hogy miféle.
Ha egynyóc, akkor se szégyeld, szeretjük őket... Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
norbull
Vendég
« Új hozzászólás #5605 Dátum: 2014.10.24 péntek, 18:16:28 »

Hát az alapján, hogy x hőmérsékletnél kapcsol át, nem biztos, hogy érdemes belerakni, mivel rövid távon járunk vele nagyobb részben. Csak gondolkodtam, gondolkodok rajta, de valószinű marad benzines. Na megpróbálom megkeresni a navis topicot, Azért köszönöm.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5606 Dátum: 2014.10.24 péntek, 18:42:27 »

Mikor megvettem a 2,5 benzinest, riogattak a 15literes fogyasztással, egyből felkerestem néhány gázosítással foglalkozó céget. Közben hála Istennek rájöttem, hogy nem eszik annyit, ha az ember nem hiszi magát F1-es pilótának. Mikor beállt az átlag 8 literes fogyasztás (nyilván ha az Andrássy-n élnék több lenne, de itt az "aglomerációban" ennyi.) gyorsan kiderült, hogy marhára nem éri meg elgázosítani, hacsak nem évekre tervez az ember, persze jó optimistán, és nem számol azzal, hogy időnként megkotlik a gáz rendszer. Mert bizony rossz esetben nem hamar hozza vissza az árát.
Szóval szerintem hagyd a gázosítást eljen
miért nem hozza hamar vissza? olyan drága a gáz beszerelése? mert az ára alapján hamar meg kéne, hogy hozza
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5607 Dátum: 2014.10.24 péntek, 19:34:34 »

miért nem hozza hamar vissza? olyan drága a gáz beszerelése? mert az ára alapján hamar meg kéne, hogy hozza

Pontos adatot nem tudok már mondani, mert lassan egy éve volt. Amennyire emlékszem 200 feletti árakkal dobálóztak mikor érdeklődtem, hogy mit mennyiért. + ha jól emlékszem műszakinál a rendszert is valamilyen formában vizsgáztatni kell az is +pénz. Na meg maga a rendszer sem mindenkinél olyan stabil és jópár tízezrest is elkérnek, ha éppen súlyosan megnyaklik.
Erre jön még, hogy olcsó a gáz de többet eszik belőle. Van olyan ismerősöm aki a w124-esét alakíttatta át és Pesti használat mellett meg sem térült neki mert a vártnál többet fogyasztott és elég gyakran kellett javíttatni is.
Persze biztos van akinek bevált, engem is időnként csábít a gondolat hogy alakítassam át, és tetessek bele egy baromi nagy tartályt és tankoljam Szlovákiában, de az én használatom mellett ami max évi 15ezer, nem sűrűn hozná vissza az árát, főleg ha még párszor betojna Smiley
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5608 Dátum: 2014.10.25 szombat, 20:38:43 »

Pontos adatot nem tudok már mondani, mert lassan egy éve volt. Amennyire emlékszem 200 feletti árakkal dobálóztak mikor érdeklődtem, hogy mit mennyiért. + ha jól emlékszem műszakinál a rendszert is valamilyen formában vizsgáztatni kell az is +pénz. Na meg maga a rendszer sem mindenkinél olyan stabil és jópár tízezrest is elkérnek, ha éppen súlyosan megnyaklik.
Erre jön még, hogy olcsó a gáz de többet eszik belőle. Van olyan ismerősöm aki a w124-esét alakíttatta át és Pesti használat mellett meg sem térült neki mert a vártnál többet fogyasztott és elég gyakran kellett javíttatni is.
Persze biztos van akinek bevált, engem is időnként csábít a gondolat hogy alakítassam át, és tetessek bele egy baromi nagy tartályt és tankoljam Szlovákiában, de az én használatom mellett ami max évi 15ezer, nem sűrűn hozná vissza az árát, főleg ha még párszor betojna Smiley

Miért adsz tanácsot olyan témához, amihez lövésed sincs??
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #5609 Dátum: 2014.10.25 szombat, 20:43:15 »

miért nem hozza hamar vissza? olyan drága a gáz beszerelése? mert az ára alapján hamar meg kéne, hogy hozza

Akkor jó ez az lpg dolog ha tényleg fusz eleget az autóval vagy hoszabb távon nem adod el, optimálisan 20-22 ekm mire nullára kerülsz, utána kezd megtakarítást hozni, benzin üzemhez viszonyítva. Sokat számit hogy hol élsz, vannak e olcsó lpg kutak a környéken, mert az lpg árak éppen 225 és 287 között változnak kúttól függően. Külföld jó, bármerre indulsz olcsóbb lesz, mint itthon. Nagynevű lpg szervizben általában jól dolgoznak, érdemes ott szereltetni, persze nem törvény. Ja és kifogástalan motorba érdemes berakatni, mert a kisebb hibák később ha nem konyítasz az autóhoz bevisznek az erdőbe. Plusz néha kell egy kicsit benzinnel is járni, különben megint erdő...én így látom...azért nem egy rakéta technika ez, nem véletlenül használják tömegesen több eu-s országban.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.25 szombat, 20:44:58 írta FokaDriver » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5610 Dátum: 2014.10.25 szombat, 21:34:38 »

Akkor jó ez az lpg dolog ha tényleg fusz eleget az autóval vagy hoszabb távon nem adod el, optimálisan 20-22 ekm mire nullára kerülsz, utána kezd megtakarítást hozni, benzin üzemhez viszonyítva. Sokat számit hogy hol élsz, vannak e olcsó lpg kutak a környéken, mert az lpg árak éppen 225 és 287 között változnak kúttól függően. Külföld jó, bármerre indulsz olcsóbb lesz, mint itthon. Nagynevű lpg szervizben általában jól dolgoznak, érdemes ott szereltetni, persze nem törvény. Ja és kifogástalan motorba érdemes berakatni, mert a kisebb hibák később ha nem konyítasz az autóhoz bevisznek az erdőbe. Plusz néha kell egy kicsit benzinnel is járni, különben megint erdő...én így látom...azért nem egy rakéta technika ez, nem véletlenül használják tömegesen több eu-s országban.
20 22 ezer km az semmi. az nagyon jó
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5611 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 00:01:54 »

Miért adsz tanácsot olyan témához, amihez lövésed sincs??

Látom tisztelet az számodra is ismeretlen fogalom eljen

Na de akkor fussunk neki mégegyszer...
Mit írtam?
Kértem árajánlatot kaptam egy 200e+-osat? Ehhez kell szakértelem? igen-olvasni kell tudni. -Olvasni tudok, szóval ez rendben.
Ismerős Mercijében, nem vált be a rendszer. - Ehhez nem kell szakértelem.
Ha betojik párszor a rendszer sokba kerül? -Igen - Ehhez szintén nem kell szakértelem.
Ha rohadt drága a beszerelés, és jó esetben nem tojik be a rendszer. És számolod a többlet fogyasztást, ami jó esetben is 10-15% az LPG meg 30-40%-al olcsóbb mint a benzin, akkor normális futás mellett hamar megtérül a befektetés? -Nem

Tehát írtam én olyat amihez nem értek? Részben igen, valóban nem vagyok LPG specialista, de írtam én szakvéleményt? -Nem. Csak leírtam a véleményem... és a tapasztalataimat. Ami bizony azt mutatja, hogy ideális esetben is 2 év a megtérülés egy átlag benzines autó lpg üzeműre alakítása esetén. Mert lehet hogy jó esetben 20-22ezer alatt megtérül, de egy átlag benzines autó esetében 20-22 ezer km az 2 évinyi futás, persze lehet mondani, hogy valaki 20ezret megy benzinessel egy évben, de annak meg dízelt kellett volna venni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.26 vasárnap, 00:18:16 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5612 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 00:10:27 »

Akkor jó ez az lpg dolog ha tényleg fusz eleget az autóval vagy hoszabb távon nem adod el, optimálisan 20-22 ekm mire nullára kerülsz, utána kezd megtakarítást hozni, benzin üzemhez viszonyítva. Sokat számit hogy hol élsz, vannak e olcsó lpg kutak a környéken, mert az lpg árak éppen 225 és 287 között változnak kúttól függően. Külföld jó, bármerre indulsz olcsóbb lesz, mint itthon. Nagynevű lpg szervizben általában jól dolgoznak, érdemes ott szereltetni, persze nem törvény. Ja és kifogástalan motorba érdemes berakatni, mert a kisebb hibák később ha nem konyítasz az autóhoz bevisznek az erdőbe. Plusz néha kell egy kicsit benzinnel is járni, különben megint erdő...én így látom...azért nem egy rakéta technika ez, nem véletlenül használják tömegesen több eu-s országban.

Azért azt ne hagyjuk ki a dologból, hogy nem mindegy milyen rendszert szereltetsz be és az meg főleg nem hogy hány hengeres autóba. Mert annak függvényében nő a beszerelés díja.  Wink
És egy profi rendszer, profi szervízben szerelve nem jön vissza 20ezer km alatt az fix.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.26 vasárnap, 00:14:02 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5613 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 07:06:32 »

Azért azt ne hagyjuk ki a dologból, hogy nem mindegy milyen rendszert szereltetsz be és az meg főleg nem hogy hány hengeres autóba. Mert annak függvényében nő a beszerelés díja.  Wink
És egy profi rendszer, profi szervízben szerelve nem jön vissza 20ezer km alatt az fix.
3 éve kértem ajánlatot a v6 gázosítására. A hengerenkénti szett pótkerék tartállyal, rejtett töltővel, külön kenéssel 360 lett volna. 30ankénti ellenőrzést is mondtak, a garancia feltételeként.
Nekem sok volt.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5614 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 07:12:51 »

3 éve kértem ajánlatot a v6 gázosítására. A hengerenkénti szett pótkerék tartállyal, rejtett töltővel, külön kenéssel 360 lett volna. 30ankénti ellenőrzést is mondtak, a garancia feltételeként.
Nekem sok volt.

Ez nekem is sk lett volna...
Nekem majdnem 2\3a volt a profi rendszer, pedig nekem igen macerás volt a beszerelés a VR6ba... Wink

És 17e volt a megtérülés, igaz ez többet fogyaszt, mint a sima V6.
Nekem 2 év kellett. De most már hasznot termel... És persze mindez a garancia idö alatt eljen
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5615 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 07:24:43 »

Látom tisztelet az számodra is ismeretlen fogalom eljen

Na de akkor fussunk neki mégegyszer...
Mit írtam?
Kértem árajánlatot kaptam egy 200e+-osat? Ehhez kell szakértelem? igen-olvasni kell tudni. -Olvasni tudok, szóval ez rendben.
Ismerős Mercijében, nem vált be a rendszer. - Ehhez nem kell szakértelem.
Ha betojik párszor a rendszer sokba kerül? -Igen - Ehhez szintén nem kell szakértelem.
Ha rohadt drága a beszerelés, és jó esetben nem tojik be a rendszer. És számolod a többlet fogyasztást, ami jó esetben is 10-15% az LPG meg 30-40%-al olcsóbb mint a benzin, akkor normális futás mellett hamar megtérül a befektetés? -Nem

Tehát írtam én olyat amihez nem értek? Részben igen, valóban nem vagyok LPG specialista, de írtam én szakvéleményt? -Nem. Csak leírtam a véleményem... és a tapasztalataimat. Ami bizony azt mutatja, hogy ideális esetben is 2 év a megtérülés egy átlag benzines autó lpg üzeműre alakítása esetén. Mert lehet hogy jó esetben 20-22ezer alatt megtérül, de egy átlag benzines autó esetében 20-22 ezer km az 2 évinyi futás, persze lehet mondani, hogy valaki 20ezret megy benzinessel egy évben, de annak meg dízelt kellett volna venni.

Itt nem a tiszteletröl van szó. De ezt nézve akkor Te nem tiszteled meg azt, akinek tanácsokat adsz azzal, hogy közvetlen tapasztalatokat osztogatsz csak??
Mert Te csak feltételezésekkel dobálózol, és negatív irányba sarkítassz...

Azt nem írod, hogy milyen rendszer volt az ismerös mercibe, és mivel szívott... mert lehet, hogy a merci volt xar...
Mivel átlagosan a garidö alatt megtérül a beruházás, így kit érdekel, hogy lesz e vele gond, vagy sem...
Elárulom, hogy pancsernek kell lenni, hogy szívj vele, meg hiszékenynek...

Az Lpg ár sem 30-40%al kevesebb, hanem 40-50%al, persze magyarországon... ehhez matek kell...

Szóval, max az ajánlatodat tudtad elolvasni, de utána már látszódik a szakértelem hiánya. Na meg a mateké... sztem a 2 év megtérülé, az igenis gyorsnak mondható, tekintve az összeg mértékét az autó árához képest...

És még egy tapasztalat: én még egy fillért nem fizettem pluszba a gázra, és mindig készséggel segítettek, és adtak tanácsot a beszerelök, ha vmi kérdésem, vagy gondom volt a témában...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5616 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 07:44:58 »

Itt nem a tiszteletröl van szó. De ezt nézve akkor Te nem tiszteled meg azt, akinek tanácsokat adsz azzal, hogy közvetlen tapasztalatokat osztogatsz csak??
Mert Te csak feltételezésekkel dobálózol, és negatív irányba sarkítassz...

Azt nem írod, hogy milyen rendszer volt az ismerös mercibe, és mivel szívott... mert lehet, hogy a merci volt xar...
Mivel átlagosan a garidö alatt megtérül a beruházás, így kit érdekel, hogy lesz e vele gond, vagy sem...
Elárulom, hogy pancsernek kell lenni, hogy szívj vele, meg hiszékenynek...

Az Lpg ár sem 30-40%al kevesebb, hanem 40-50%al, persze magyarországon... ehhez matek kell...

Szóval, max az ajánlatodat tudtad elolvasni, de utána már látszódik a szakértelem hiánya. Na meg a mateké... sztem a 2 év megtérülé, az igenis gyorsnak mondható, tekintve az összeg mértékét az autó árához képest...

És még egy tapasztalat: én még egy fillért nem fizettem pluszba a gázra, és mindig készséggel segítettek, és adtak tanácsot a beszerelök, ha vmi kérdésem, vagy gondom volt a témában...

Értem, szóval azért nem értek hozzá, mert az lpg nem 30-40 hanem 40-50% olcsóbb, ez azért elég érdekes érvelés, szerintem te is belátod vigyor3
Amúgy a kérdéses hozzászólásom végén azért ott van az is, hogy elismerem valakinek nagyon bevállt, sőt néha még elgondolkodom, hogy mégis... Gyanítom azt a részt már nem olvastad vigyor3
Egyébként azt elismerem, ha simán megy a beszerelés és utána nincs vele gond, akkor tud az jó lenni, viszont ha épp rossz napja van a szerelőnek akkor jóformán a motor megsüléstől kezdve bármi lehet. Na meg rendes üzem mellett is tud fura lenni, és bizony hallottam már 50ezer feletti javításokat is...
Na meg amit vzoli is ír, hogy néhol 360 is elkérnek, de még egyszerűbb helyeken is 200felett van simán...  Ja és persze ne felejtsük el, hogy ha az ember távolabb lakik a határtól, akkor az occó' LPG sem játszik Wink
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5617 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 08:21:33 »

Látom tisztelet az számodra is ismeretlen fogalom eljen

Na de akkor fussunk neki mégegyszer...
Mit írtam?
Kértem árajánlatot kaptam egy 200e+-osat? Ehhez kell szakértelem? igen-olvasni kell tudni. -Olvasni tudok, szóval ez rendben.
Ismerős Mercijében, nem vált be a rendszer. - Ehhez nem kell szakértelem.
Ha betojik párszor a rendszer sokba kerül? -Igen - Ehhez szintén nem kell szakértelem.
Ha rohadt drága a beszerelés, és jó esetben nem tojik be a rendszer. És számolod a többlet fogyasztást, ami jó esetben is 10-15% az LPG meg 30-40%-al olcsóbb mint a benzin, akkor normális futás mellett hamar megtérül a befektetés? -Nem

Tehát írtam én olyat amihez nem értek? Részben igen, valóban nem vagyok LPG specialista, de írtam én szakvéleményt? -Nem. Csak leírtam a véleményem... és a tapasztalataimat. Ami bizony azt mutatja, hogy ideális esetben is 2 év a megtérülés egy átlag benzines autó lpg üzeműre alakítása esetén. Mert lehet hogy jó esetben 20-22ezer alatt megtérül, de egy átlag benzines autó esetében 20-22 ezer km az 2 évinyi futás, persze lehet mondani, hogy valaki 20ezret megy benzinessel egy évben, de annak meg dízelt kellett volna venni.

" hogy valaki 20ezret megy benzinessel egy évben, de annak meg dízelt kellett volna venni."

Miért is?
Én 25 felett és nyugodtan alszom....
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.26 vasárnap, 09:01:09 írta a benzines » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5618 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 08:27:40 »

" hogy valaki 20ezret megy benzinessel egy évben, de annak meg dízelt kellett volna venni."/i]
Miért is?
Én 25 felett és nyugodtan alszom....

Már csak te hiányoztál ide eplus2

Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5619 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 08:28:01 »

" hogy valaki 20ezret megy benzinessel egy évben, de annak meg dízelt kellett volna venni."/i]
Miért is?
Én 25 felett és nyugodtan alszom....
Így hogy lassan 40 leszel.  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5620 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 09:02:54 »

Már csak te hiányoztál ide eplus2



Rohadtul nem érdekel ez a gázos téma.....   Az AUTÓ még mindig benzinnel megy.  hehe

Azokkal mindig probléma van, ahol gáz van..... már a nevükben is.  eplus2
GÁZ
GÁZolaj
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5621 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 09:04:05 »

Így hogy lassan 40 leszel.  eplus2

Egyébként sajnos az alvás pont nem is igaz.... mert én 4 éve csak pihengetek, forgolódom  szomoru1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #5622 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 09:36:57 »

Egyébként sajnos az alvás pont nem is igaz.... mert én 4 éve csak pihengetek, forgolódom  szomoru1
Látod Tipcsi, ez a benzingőz átka!  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5623 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 09:47:07 »

Látod Tipcsi, ez a benzingőz átka!  Cheesy


Sajnos nem annak..... sőt, aminek az oka....az is dízel volt  levele
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5624 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 09:58:59 »

Értem, szóval azért nem értek hozzá, mert az lpg nem 30-40 hanem 40-50% olcsóbb, ez azért elég érdekes érvelés, szerintem te is belátod vigyor3
Amúgy a kérdéses hozzászólásom végén azért ott van az is, hogy elismerem valakinek nagyon bevállt, sőt néha még elgondolkodom, hogy mégis... Gyanítom azt a részt már nem olvastad vigyor3
Egyébként azt elismerem, ha simán megy a beszerelés és utána nincs vele gond, akkor tud az jó lenni, viszont ha épp rossz napja van a szerelőnek akkor jóformán a motor megsüléstől kezdve bármi lehet. Na meg rendes üzem mellett is tud fura lenni, és bizony hallottam már 50ezer feletti javításokat is...
Na meg amit vzoli is ír, hogy néhol 360 is elkérnek, de még egyszerűbb helyeken is 200felett van simán...  Ja és persze ne felejtsük el, hogy ha az ember távolabb lakik a határtól, akkor az occó' LPG sem játszik Wink

Nem azért nem értessz hozzá! Figyelmesebben olvass Wink Az csak a matek egy része. Wink

Sztem ne ülj be az autódba, mert akár 200m megtétele után is előjöhet hiba! Wink Nagy kockázat volt autót venned. vigyor3

És akkor Te tényleg nem értelmezted, amit írtam, mert ott volt benne, hogy Magyarországon! Wink Külföld sem olyan olcsó már, mióta fent van az euro...
Sőt, mióta benne van a gáz, azóta ott is 50 forinttal ment feljebb! De a benzinhez képest még így is nyerő, ugyanis az is annyival ment feljebb...(az elmúlt 3 hét most épp ezt cáfolja, de szintén marad a gáz, és a benzin közti százalékos különbség...MO)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5625 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 09:59:39 »

Rohadtul nem érdekel ez a gázos téma.....   Az AUTÓ még mindig benzinnel megy.  hehe

Azokkal mindig probléma van, ahol gáz van..... már a nevükben is.  eplus2
GÁZ
GÁZolaj


Te is tévedhecc. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5626 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 10:11:08 »

Nem azért nem értessz hozzá! Figyelmesebben olvass Wink Az csak a matek egy része. Wink

Sztem ne ülj be az autódba, mert akár 200m megtétele után is előjöhet hiba! Wink Nagy kockázat volt autót venned. vigyor3

És akkor Te tényleg nem értelmezted, amit írtam, mert ott volt benne, hogy Magyarországon! Wink Külföld sem olyan olcsó már, mióta fent van az euro...
Sőt, mióta benne van a gáz, azóta ott is 50 forinttal ment feljebb! De a benzinhez képest még így is nyerő, ugyanis az is annyival ment feljebb...(az elmúlt 3 hét most épp ezt cáfolja, de szintén marad a gáz, és a benzin közti százalékos különbség...MO)

Valóban előjöhet hiba a benzinesnél is, de azért a gáznál sajnos nagyobb eséllyel, ha másért nem is, már csak azért is, mert egy plusz hibalehetőség az lpg szett ami bekerül.

Egyébként nem arról beszélek, hogy minden lpg-s autó betojik, hanem arról, hogy zsebbenyúlós a beszerelés, meg az is ha elromlik, és ha az ember épp a szerencsés nyertes aki a "péntek délután készült szettet" kapja, akkor nem egyhamar térül meg.
Elismerem ha minden klappol akkor visszahozza 20ezer alatt az árát, de azért a bizonyos éremnek van egy másik oldala is. És ehhez nem szakértelem kell, hanem két fül. Na meg azért azon is érdemes elgondolkodni, ha ekkora buli az lpg akkor a leleményesnek titulált magyar nép, miért nem lpg-zik tömegesen Wink

Egyébként sajnos az alvás pont nem is igaz.... mert én 4 éve csak pihengetek, forgolódom  szomoru1

A sok stressz nemtudom
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5627 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 10:42:57 »


A sok stressz nemtudom

Nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5628 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 10:50:48 »

Ne ott offoljatok! Mennyetek az LPG topicba! worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5629 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 14:13:32 »

Valóban előjöhet hiba a benzinesnél is, de azért a gáznál sajnos nagyobb eséllyel, ha másért nem is, már csak azért is, mert egy plusz hibalehetőség az lpg szett ami bekerül.

Egyébként nem arról beszélek, hogy minden lpg-s autó betojik, hanem arról, hogy zsebbenyúlós a beszerelés, meg az is ha elromlik, és ha az ember épp a szerencsés nyertes aki a "péntek délután készült szettet" kapja, akkor nem egyhamar térül meg.
Elismerem ha minden klappol akkor visszahozza 20ezer alatt az árát, de azért a bizonyos éremnek van egy másik oldala is. És ehhez nem szakértelem kell, hanem két fül. Na meg azért azon is érdemes elgondolkodni, ha ekkora buli az lpg akkor a leleményesnek titulált magyar nép, miért nem lpg-zik tömegesen Wink

A sok stressz nemtudom

A tankolàs! Na az zsebbenyúlós...
És tömegeivel építették akkor is be a szetteket, amikor én is...
És milyen kiadásra gondolsz egy új, garanciás Lpg esetén??

Te ismersz egy vkit, akinek nem jött be. Én egyet sem, viszont 100at, akinek igen...
Továbbra sem tudjuk, hogy milyen cucc van abbna a merciben... wave
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5630 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 17:00:05 »

A tankolàs! Na az zsebbenyúlós...
És tömegeivel építették akkor is be a szetteket, amikor én is...
És milyen kiadásra gondolsz egy új, garanciás Lpg esetén??

Te ismersz egy vkit, akinek nem jött be. Én egyet sem, viszont 100at, akinek igen...
Továbbra sem tudjuk, hogy milyen cucc van abbna a merciben... wave

Te egyébként végiggondoltad, hogy min vitatkozunk? Mert én kezddem elveszíteni a fonalat.
Mert ha arról akarsz meggyőzni, hogy mennyire jó az LPG az tök felesleg mert azt nem vitatom. Ha pedig arról, hogy nincs benne rizikó, arról úgy sem fogasz tudni, hiszen elég ha csak a fórumon szét néz az ember lpg téren, és máris látja hogy nem lesz tőle kolbászból a kerítés smile
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5631 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 17:14:32 »

Te egyébként végiggondoltad, hogy min vitatkozunk? Mert én kezddem elveszíteni a fonalat.
Mert ha arról akarsz meggyőzni, hogy mennyire jó az LPG az tök felesleg mert azt nem vitatom. Ha pedig arról, hogy nincs benne rizikó, arról úgy sem fogasz tudni, hiszen elég ha csak a fórumon szét néz az ember lpg téren, és máris látja hogy nem lesz tőle kolbászból a kerítés smile
Hagyjad. Áll a dugóban az Óvoda utcában, és közben unalmában fórumozik  nyes

Inkább azt írd le, hogy milyen LPG rendszer van abban a szerencsétlen Merciben, mert ez izgatja már régóta.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #5632 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 17:25:17 »

Hagyjad. Áll a dugóban az Óvoda utcában, és közben unalmában fórumozik  nyes

Inkább azt írd le, hogy milyen LPG rendszer van abban a szerencsétlen Merciben, mert ez izgatja már régóta.

Tudom is én, eladta már rég "a nagy elégedettségre való tekintettel" hehe Viszont ha azt vesszük, hogy emberünk maga is autószerelő, gyanítom nem egy rakás hulladékot tetetett be, de ha őt még ki is hagyjuk a dologból, lehet hallani olvasni más negatív tapasztalatokat is, elég csak szét nézni a fórumon. Persze elismerem van pozitív tapasztalat is jócskán, de én azt nem is vitatom, csupán írtam tegnap a srácnak, hogy ha alig használja a 2.0-ás mondeoját, és elégedetlen a 9 literes városi fogyival, akkor egyből azért ne szaladjon a szerelőhöz többszázezres gázszettért vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5633 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 17:38:42 »

665 km / 40 liter benzin.
Vegyes használat (város, M0)

 eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5634 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 17:42:43 »

665 km / 40 liter benzin.
Vegyes használat (város, M0)

 eplus2
Csak azt elfelejtetted ideírni, hogy ez nem a Mondeod, hanem a csattogós falepkéd!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5635 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 17:45:20 »

Csak azt elfelejtetted ideírni, hogy ez nem a Mondeod, hanem a csattogós falepkéd!  Cheesy

Nem felejtettem el leírni, mert nem akartam. De azt sem írtam, hogy a Mondeo.
Ez a kisoroszlán.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #5636 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 18:02:11 »

Nem felejtettem el leírni, mert nem akartam. De azt sem írtam, hogy a Mondeo.
Ez a kisoroszlán.  Cool
Vettél egy GTI? Az már a Manta, manta filmben is egy "nogo" volt... Cheesy Cheesy
PS: a 665/40 az sok vagy kevés... Én maradok egyenlőre az 1000/65..67 körüli szinten... Persze nem két hónap alatt...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5637 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 18:09:05 »

Vettél egy GTI? Az már a Manta, manta filmben is egy "nogo" volt... Cheesy Cheesy
PS: a 665/40 az sok vagy kevés... Én maradok egyenlőre az 1000/65..67 körüli szinten... Persze nem két hónap alatt...

Ez sem két hónap.
Milyen GTI? Milyen manta?
Azt gondolom, te ma már nem vagy szomjas.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5638 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 18:51:09 »

Vettél egy GTI? Az már a Manta, manta filmben is egy "nogo" volt... Cheesy Cheesy
PS: a 665/40 az sok vagy kevés... Én maradok egyenlőre az 1000/65..67 körüli szinten... Persze nem két hónap alatt...
PUG
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5639 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 18:51:37 »

Ez sem két hónap.
Milyen GTI? Milyen manta?
Azt gondolom, te ma már nem vagy szomjas.....  eplus2
Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5640 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 19:02:33 »

PUG
MK4 általános topikban valaki egy 2002-es Galaxy vásárláshoz kér tippeket oldalak óta. Te vagy a nagy "ne itt offolj, menj az OFF-ba" ember. Küldd el öt is  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5641 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 19:08:37 »

MK4 általános topikban valaki egy 2002-es Galaxy vásárláshoz kér tippeket oldalak óta. Te vagy a nagy "ne itt offolj, menj az OFF-ba" ember. Küldd el öt is  vigyor3
Már blau szólt neki, de észre sem vette.  laugh
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #5642 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 21:22:32 »

Ez sem két hónap.
Milyen GTI? Milyen manta?
Azt gondolom, te ma már nem vagy szomjas.....  eplus2
Most mellé lőttél Tipcsi, mint a benzinessel.  Cheesy 5 napja antibiotikumon élek... Se sör, se bringa...
A legrosszabb, hogy nem javulok...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5643 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 21:23:13 »

Most mellé lőttél Tipcsi, mint a benzinessel.  Cheesy 5 napja antibiotikumon élek... Se sör, se bringa...
A legrosszabb, hogy nem javulok...


Akkor attól beszélsz hülyeséget.....teljesen mindegy!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6476


E-mail
« Új hozzászólás #5644 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 21:39:55 »


Akkor attól beszélsz hülyeséget.....teljesen mindegy!  eplus2
Lehet... nálam sose lehet tudni... hehe
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5645 Dátum: 2014.10.29 szerda, 10:54:28 »

665 km / 40 liter benzin.
Vegyes használat (város, M0)

 eplus2

Ugyanilyen fogyasztással járok, csak 1,5 * nagyobb, nehezebb kocsival. Ja és tojás sincs a pedál alatt. Szóval ez jó fogyasztás?  beka3
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5646 Dátum: 2014.10.29 szerda, 12:54:54 »

Ugyanilyen fogyasztással járok, csak 1,5 * nagyobb, nehezebb kocsival. Ja és tojás sincs a pedál alatt. Szóval ez jó fogyasztás?  beka3
És a te kocsid legalább megy is  hehe
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48455



« Új hozzászólás #5647 Dátum: 2014.10.29 szerda, 12:56:30 »

És a te kocsid legalább megy is  hehe
de a Tipcsinek nem csak a verda nem megy mert xar benzines,hanem Ő maga sem tud vezetni,csak nagypapisan. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5648 Dátum: 2014.10.29 szerda, 13:15:45 »

Írjatok már valami vicceset is.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5649 Dátum: 2014.10.29 szerda, 13:17:26 »

Ugyanilyen fogyasztással járok, csak 1,5 * nagyobb, nehezebb kocsival. Ja és tojás sincs a pedál alatt. Szóval ez jó fogyasztás?  beka3

Az ára pedig kb. 5x annyi volt, nem?
 taps  Cheesy

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.