Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.14 kedd, 14:52:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1449
1450
1451
1452
1453
1454
1455
[
1456
]
1457
1458
1459
1460
1461
1462
1463
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19906011 alkalommal)
Koniman
és 47 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72750 Dátum:
2017.07.18 kedd, 22:37:52 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 22:27:51
Bla bla bla.....
Hát ez az, gyári cuccal neked a szélzaj, menetzaj jut csak!
Kinek jutna eszébe? Elég sokan vannak.... Aki nem a szélzajt és a menetzajt akarja hallgatni, hanem ZENÉT és csak azt és azt jó minőségben! Furcsa, hogy erre magadtól nem jössz rá!
Ezek olyan indokok, amiket sorolgatsz......... mint ha azt mondanám, hogy azért nem veszek A8-at vagy 750-es BMW-t...... mert nem tetszik!
Be sem kapcsolom menet közben, hacsak nem forgalmi info kell valamelyik közlekedési csatornáról. Bár manapság a Waze azt is jobban tudja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72751 Dátum:
2017.07.18 kedd, 23:02:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.18 kedd, 22:37:52
Be sem kapcsolom menet közben, hacsak nem forgalmi info kell valamelyik közlekedési csatornáról. Bár manapság a Waze azt is jobban tudja.
AndyA
Az egészen más, hogy neked nincsenek igényeid és a gyárit úgyis elnyomja a traktor sound!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72752 Dátum:
2017.07.18 kedd, 23:26:51 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.18 kedd, 23:02:57
Az egészen más, hogy neked nincsenek igényeid és a gyárit úgyis elnyomja a traktor sound!
A tiédnek se tesz jót, akármi sustorog alá a "nagyonhifidnek".
Ez eleve értelmetlen dolog.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72753 Dátum:
2017.07.19 szerda, 06:58:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.18 kedd, 23:26:51
A tiédnek se tesz jót, akármi sustorog alá a "nagyonhifidnek".
Ez eleve értelmetlen dolog.
AndyA
Mi nem tesz jót, mi sustorog? Hm? (Ha nem hallod, akkor "nincs is".)
Értelmetlen....annak aki nem érti, nem igényli, nem igényli a jót.
Pedig te is nem keveset ülsz a kocsiban, pont értened kellene, hogy nem mindegy miként telik az idő....
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 07:52:18 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72754 Dátum:
2017.07.19 szerda, 07:49:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.18 kedd, 23:26:51
A tiédnek se tesz jót, akármi sustorog alá a "nagyonhifidnek".
Ez eleve értelmetlen dolog.
AndyA
Feltalálták az utólagosan beépíthető szigetelő anyagokat, és bizony ezek elég jó hatásfokkal csillapítják a kintről jövő alacsonyfrekis zajokat, amik igazán zavarnak a minőségi zenehallgatásban és a komfortos utazásban egyaránt.
Mindemellett:
a. - van az a hangerő amikor már nem hallatszik a külső zaj
b. - nem csodálom, hogy a gyárit nem hallgatod. Gyakorlatilag akkora xar, hogy élvezhetetlen és hosszú távon idegesítő, fárasztó a hangja. Akkor már tényleg inkább tényleg jobb választás a menetzaj
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72755 Dátum:
2017.07.19 szerda, 07:51:04 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2017.07.19 szerda, 07:49:16
Feltalálták az utólagosan beépíthető szigetelő anyagokat, és bizony ezek elég jó hatásfokkal csillapítják a kintről jövő alacsonyfrekis zajokat, amik igazán zavarnak a minőségi zenehallgatásban és a komfortos utazásban egyaránt.
Mindemellett:
a. - van az a hangerő amikor már nem hallatszik a külső zaj
b. - nem csodálom, hogy a gyárit nem hallgatod. Gyakorlatilag akkora xar, hogy élvezhetetlen és hosszú távon idegesítő, fárasztó a hangja. Akkor már tényleg inkább tényleg jobb választás a menetzaj
ui: Nem egy esetben volt, hogy beültettem a bal 1-be az
érdeklődőt
. Kikapcsoltam a DSP-t és ilyenkor ugye ahány hangszóró annyi énekes/zene irány ..stb, majd visszakapcsoltam és ugye kialakul a színpad 1 énekessel, hangok elrendezésével....... majd semmi különbséget nem hallott az
érdeklődő
.
Szóval vakoknak hiába beszél az ember a színekről....
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 07:59:00 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72756 Dátum:
2017.07.19 szerda, 08:07:16 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 06:58:36
Mi nem tesz jót, mi sustorog? Hm? (Ha nem hallod, akkor "nincs is".)
Értelmetlen....annak aki nem érti, nem igényli, nem igényli a jót.
Pedig te is nem keveset ülsz a kocsiban, pont értened kellene, hogy nem mindegy miként telik az idő....
Az autó, pláne autópályatempónál, nem az a hely, ahol minőségi HiFi hanghatást lehet előállítani. Ennyi. Túl sok a zavaró tényező, a külső zaj, és ezen a hangerő sem segít, attól az a zaj még ott van, hiába próbálod elnyomni. Ezen lehet vitatkozni, de fölösleges. Hiába HiFi a hangzás, ami kijön a hangszóróból, az egész összesen akkor sem lesz az. Lásd még a régi mondást, miszerint ha egy kanál bort beleöntesz egy hordó szennyvízbe, egy hordó szennvizet kapsz. De ha egy kanál szennyvizet beleöntesz egy hordó borba, akkor is egy hordó szennyvizet kapsz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72757 Dátum:
2017.07.19 szerda, 08:08:48 »
Idézetet írta: kokaikoko - 2017.07.19 szerda, 07:49:16
Feltalálták az utólagosan beépíthető szigetelő anyagokat, és bizony ezek elég jó hatásfokkal csillapítják a kintről jövő alacsonyfrekis zajokat, amik igazán zavarnak a minőségi zenehallgatásban és a komfortos utazásban egyaránt.
Mindemellett:
a. - van az a hangerő amikor már nem hallatszik a külső zaj
b. - nem csodálom, hogy a gyárit nem hallgatod. Gyakorlatilag akkora xar, hogy élvezhetetlen és hosszú távon idegesítő, fárasztó a hangja. Akkor már tényleg inkább tényleg jobb választás a menetzaj
Körberagasztottam én is a fél autót (be is kellene fejezni, jó, hogy mondod
). Tudom, miről beszélsz, de nem, akkor sem. Lehet az arányokat csökkenteni, de a zaj akkor is ott van, és a HiFi hangzásnak annyi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72758 Dátum:
2017.07.19 szerda, 08:30:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.19 szerda, 08:07:16
Az autó, pláne autópályatempónál, nem az a hely, ahol minőségi HiFi hanghatást lehet előállítani. Ennyi. Túl sok a zavaró tényező, a külső zaj, és ezen a hangerő sem segít, attól az a zaj még ott van, hiába próbálod elnyomni. Ezen lehet vitatkozni, de fölösleges. Hiába HiFi a hangzás, ami kijön a hangszóróból, az egész összesen akkor sem lesz az. Lásd még a régi mondást, miszerint ha egy kanál bort beleöntesz egy hordó szennyvízbe, egy hordó szennvizet kapsz. De ha egy kanál szennyvizet beleöntesz egy hordó borba, akkor is egy hordó szennyvizet kapsz.
AndyA
Azért ez ennyire túlsarkítva hülyeség....
Pont az a lényege, hogy a sok zavaró tényező mellett is még/már jó hangzást érj el és el lehet! A gyári
besemkapcsolomnál
1000x jobbat! Vagyis már be akarom kapcsolni, sőt...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72759 Dátum:
2017.07.19 szerda, 08:36:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.19 szerda, 08:08:48
Körberagasztottam én is a fél autót (be is kellene fejezni, jó, hogy mondod
). Tudom, miről beszélsz, de nem, akkor sem. Lehet az arányokat csökkenteni, de a zaj akkor is ott van, és a HiFi hangzásnak annyi.
AndyA
Ragaszkodhatsz az elveidhez, az olyan mint a fing....az ember tartja, amíg bírja.
De még egy utolsó megjegyzés, hogy tévedsz!
Egyszerű a képlet, mi a jobb? (a környező zajokat mindkét esetben statikus dolognak vegyük, tehát kiesnek az egyenletből)
- Gyári szhart hallgatni vagy nem hallgatni....mert nem esik jól, bántó.
- Nem gyári nagyon sokkal jobb minőséget hallgatni, ami már jól esik és hozza mindazt, ami a zenehallgatás pozitívuma.
Egyszer mennél ki 6+ órán át a menetzaj után pl. a kedvenc előadóid zenéit hallgatva -és csak azt- a zajok helyett...... akkor tudnád a különbséget!
De te még akkor is -csakazértis- azt mondanád, hogy nem volt jó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72760 Dátum:
2017.07.19 szerda, 08:49:57 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 08:36:10
Ragaszkodhatsz az elveidhez, az olyan mint a fing....az ember tartja, amíg bírja.
De még egy utolsó megjegyzés, hogy tévedsz!
Egyszerű a képlet, mi a jobb? (a környező zajokat mindkét esetben statikus dolognak vegyük, tehát kiesnek az egyenletből)
- Gyári szhart hallgatni vagy nem hallgatni....mert nem esik jól, bántó.
- Nem gyári nagyon sokkal jobb minőséget hallgatni, ami már jól esik és hozza mindazt, ami a zenehallgatás pozitívuma.
Egyszer mennél ki 6+ órán át a menetzaj után pl. a kedvenc előadóid zenéit hallgatva -és csak azt- a zajok helyett...... akkor tudnád a különbséget!
De te még akkor is -csakazértis- azt mondanád, hogy nem volt jó.
Csúsztatsz már megint. Nem azt mondtam, hogy nem lenne jó.
Azt mondtam, hogy dacára a "márkás", "minőségi", "HiFi" cuccnak, ez nem lesz HiFi hangzás, mert nem tud az lenni. Innentől kezdve kb. értelmetlen erre extra pénzt költeni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 309
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72761 Dátum:
2017.07.19 szerda, 09:16:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.19 szerda, 08:49:57
Csúsztatsz már megint. Nem azt mondtam, hogy nem lenne jó.
Azt mondtam, hogy dacára a "márkás", "minőségi", "HiFi" cuccnak, ez nem lesz HiFi hangzás, mert nem tud az lenni. Innentől kezdve kb. értelmetlen erre extra pénzt költeni.
AndyA
No, jól összekaptatok itt a zenén, szóval tereljük egy kicsit más irányba az energiákat.
Szóval ha MK3-at akarok venni, mire figyeljek a vásárlásnál, hol vannak a buktatók, mi az ami egyből lebuktatja a bontószökevényt?
Álmaimban persze az MK4 is ott dereng, csak ugye ennyi pénzért csak az alját kapom meg, és akkor ott vagyok ahol a part szakad, így inkább egy fiatalabb MK3-ban gondolkodhatok. Igaz nem félek a sok kilométertől, volt nekem 380.000-s Renault Megane kombim is, és szépen gurult még, szóval állapotot veszünk ezt tudjuk, tehát akár egy sokat futott, de karban tartott MK4, ami az olcsóbbak között van, is szóba jöhet nálam. Ott mire kell figyelni, melyik motor az ajánlott, stb.?
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72762 Dátum:
2017.07.19 szerda, 09:37:11 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.18 kedd, 19:33:22
A tiédről mit lehet tudni?
2004. augusztusi gyártás, magyar, Ford Szeleczky helyezte forgalomba, 3 évesen vettem, az elöző tulaj ismert volt, ugyan az a szerelő szereli 0km-es korától mai napig. Napfénytető, bőr, tolatóradaron kívül full extrás (amit itthon lehetett rendelni). Fehér, kombi, 2.0 benzin, Ghia, 245e km, valós, ellenőrizhető, törve nem volt, végig gyári Ford alkatrészekkel szervízelve, összes számla megvan, most lesz 10. éve, hogy nálam van. Az eladás oka is ennyi, hogy 10 közös év után újra váltanék. Szóval ha nem sűrgős, nekem jó lenne megvárni, hogy meglegyen az utód.
Hírdetve még ezért is nincs sehol.
Nem fogok senkit átverni, a kuplung még gyári, ennek ellenére nem csúszik, de a jövőben számolni kell majd a cserével. Én azért is nem cseréltettem még, mert tökéletes működik. Ami ennek a motornak nagy kockázata a szívósor, 220e km-nél nekem ki lettek cserélve a lapátok, a tengely, így efelöl nyugodt lehetsz újra 200e km-ig.
Nem minden áron eladó, nagyon piaci ár alatt nem fogom eladni, akkor megmarad családban.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72763 Dátum:
2017.07.19 szerda, 10:04:50 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.19 szerda, 08:49:57
Csúsztatsz már megint. Nem azt mondtam, hogy nem lenne jó.
Azt mondtam, hogy dacára a "márkás", "minőségi", "HiFi" cuccnak, ez nem lesz HiFi hangzás, mert nem tud az lenni. Innentől kezdve kb. értelmetlen erre extra pénzt költeni.
AndyA
A felesleges és a nincs értelme nagyjából ugyanazt jelenti.
Nem lesz hifi, akkor mi lesz? Mondtam, hogy nem kell a megideologizált überhiperszupertutiűrtechnika és arra rákiáltott, hogy ez a tuti hifi hangzáshoz hasonlítani.
Tud az lenne....(sokszor nagyságrendekkel jobb, mint sokaknak az otthoni Hifi, ami tud csak az lenni szerinted) ezek szerint te még nem hallottál a gyárin kívül jó rendszert kocsiban! Bocs..... ha a hal nem tud úszni...a többit tudod!
Nálam is még csak a jobb egyből hallottál valami halk háttérzenét miközben beszélgettünk. Hidd el, nem csak annyi az!
Az, hogy ki szerint mi értelmetlen, hát az elég szubjektív dolog ám! Lehet okosan is jó rendszert építeni és lehet úgyis, hogy csináltatod...de akkor meg ugye azért sok, mert aki csinálja annak van rajta haszna. Ebből él.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 10:08:01 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72764 Dátum:
2017.07.19 szerda, 10:05:49 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 09:16:08
No, jól összekaptatok itt a zenén, szóval tereljük egy kicsit más irányba az energiákat.
Szóval ha MK3-at akarok venni, mire figyeljek a vásárlásnál, hol vannak a buktatók, mi az ami egyből lebuktatja a bontószökevényt?
Álmaimban persze az MK4 is ott dereng, csak ugye ennyi pénzért csak az alját kapom meg, és akkor ott vagyok ahol a part szakad, így inkább egy fiatalabb MK3-ban gondolkodhatok. Igaz nem félek a sok kilométertől, volt nekem 380.000-s Renault Megane kombim is, és szépen gurult még, szóval állapotot veszünk ezt tudjuk, tehát akár egy sokat futott, de karban tartott MK4, ami az olcsóbbak között van, is szóba jöhet nálam. Ott mire kell figyelni, melyik motor az ajánlott, stb.?
Dehogy.....
Csak én sem erőltetem, hogy azért nem veszek A8-ast vagy 750-es BMW-t, mert nem tetszik!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72765 Dátum:
2017.07.19 szerda, 10:11:56 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 09:16:08
No, jól összekaptatok itt a zenén, szóval tereljük egy kicsit más irányba az energiákat.
Szóval ha MK3-at akarok venni, mire figyeljek a vásárlásnál, hol vannak a buktatók, mi az ami egyből lebuktatja a bontószökevényt?
Álmaimban persze az MK4 is ott dereng, csak ugye ennyi pénzért csak az alját kapom meg, és akkor ott vagyok ahol a part szakad, így inkább egy fiatalabb MK3-ban gondolkodhatok. Igaz nem félek a sok kilométertől, volt nekem 380.000-s Renault Megane kombim is, és szépen gurult még, szóval állapotot veszünk ezt tudjuk, tehát akár egy sokat futott, de karban tartott MK4, ami az olcsóbbak között van, is szóba jöhet nálam. Ott mire kell figyelni, melyik motor az ajánlott, stb.?
Amit linkeltem MK4 kombi, azzal nem érnének meglepetések.
Nem, nem kapok érte jutalékot és nem is ismerem az eladót! Egyszerűen jó a kocsi, ismert előélet és nem hinném a váratlan költségeket rá. Azt csak használni kellene...... de te tudod.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 309
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72766 Dátum:
2017.07.19 szerda, 12:30:14 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.07.19 szerda, 09:37:11
2004. augusztusi gyártás, magyar, Ford Szeleczky helyezte forgalomba, 3 évesen vettem, az elöző tulaj ismert volt, ugyan az a szerelő szereli 0km-es korától mai napig. Napfénytető, bőr, tolatóradaron kívül full extrás (amit itthon lehetett rendelni). Fehér, kombi, 2.0 benzin, Ghia, 245e km, valós, ellenőrizhető, törve nem volt, végig gyári Ford alkatrészekkel szervízelve, összes számla megvan, most lesz 10. éve, hogy nálam van. Az eladás oka is ennyi, hogy 10 közös év után újra váltanék. Szóval ha nem sűrgős, nekem jó lenne megvárni, hogy meglegyen az utód.
Hírdetve még ezért is nincs sehol.
Nem fogok senkit átverni, a kuplung még gyári, ennek ellenére nem csúszik, de a jövőben számolni kell majd a cserével. Én azért is nem cseréltettem még, mert tökéletes működik. Ami ennek a motornak nagy kockázata a szívósor, 220e km-nél nekem ki lettek cserélve a lapátok, a tengely, így efelöl nyugodt lehetsz újra 200e km-ig.
Nem minden áron eladó, nagyon piaci ár alatt nem fogom eladni, akkor megmarad családban.
Most még csak az elő köröket futom, próbálom magam kiokosítani a témában, nehogy belefussak egy csúnyába, de eddig még nem igazán kaptam érdemi választ.
Ezek szerint az MK3-nak semmi típushibája nincs. Nem rohad sehol, mindegyik motor szipiszuper, nincs rejtett bomba egyikben sem elrejtve.
Így még nem sürgős nekem se. Egyébként mennyire tartanád?
Ui.: Nem félek a nagy cm3-s benzinesektől, de azért érdekelne mennyi az átlagfogyasztása?
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72767 Dátum:
2017.07.19 szerda, 12:34:32 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 12:30:14
Most még csak az elő köröket futom, próbálom magam kiokosítani a témában, nehogy belefussak egy csúnyába,
de eddig még nem igazán kaptam érdemi választ.
Ezek szerint az MK3-nak semmi típushibája nincs. Nem rohad sehol, mindegyik motor szipiszuper, nincs rejtett bomba egyikben sem elrejtve.
Így még nem sürgős nekem se. Egyébként mennyire tartanád?
Ui.: Nem félek a nagy cm3-s benzinesektől, de azért érdekelne mennyi az átlagfogyasztása?
Most tényleg, mit vársz egy 10+ éves autótól? Ne rohadjon, ne legyen semmi baja?
Csak jelenlegi (és esetleg ismert előéletet) tudsz figyelembe venni, de a jövőbe nem lát senki!
2000 ccm nagy?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72768 Dátum:
2017.07.19 szerda, 13:06:01 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 12:30:14
Most még csak az elő köröket futom, próbálom magam kiokosítani a témában, nehogy belefussak egy csúnyába, de eddig még nem igazán kaptam érdemi választ.
Ezek szerint az MK3-nak semmi típushibája nincs. Nem rohad sehol, mindegyik motor szipiszuper, nincs rejtett bomba egyikben sem elrejtve.
Így még nem sürgős nekem se. Egyébként mennyire tartanád?
Ui.: Nem félek a nagy cm3-s benzinesektől, de azért érdekelne mennyi az átlagfogyasztása?
A főoldalon vannak autó vásárlási tanácsok, a szervíz, adatok, Wiki oldalakat nézd át.
Sci motorosat én nem vennék, már TDDi-t sem, TDCi-t sokan szeretik, és sokan nem, én így 10 év felett már azt se vennék. Benzinből a 2.0 a legideálisabb, a 1.8-as kicsi, nem fogyaszt kevesebbet, cserébe gyengébb, a V6-ok nem lehetnek rosszak, nekem soha nem volt, de kajnálnak is szépen.
Az árról beszéljünk privátban.
Most nekem 8,2L a munkába járós fogyim, 11km oda, 11km vissza, klímával (20C-on), pályán 7,7-7,9 között eszik, a legtöbb télen, városban, itt volt 9,6, ez a max, ettől többet még nem láttam rajta 10 év alatt.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72769 Dátum:
2017.07.19 szerda, 13:32:02 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.07.19 szerda, 13:06:01
A főoldalon vannak autó vásárlási tanácsok, a szervíz, adatok, Wiki oldalakat nézd át.
Sci motorosat én nem vennék, már TDDi-t sem, TDCi-t sokan szeretik, és sokan nem, én így 10 év felett már azt se vennék. Benzinből a 2.0 a legideálisabb, a 1.8-as kicsi, nem fogyaszt kevesebbet, cserébe gyengébb, a V6-ok nem lehetnek rosszak, nekem soha nem volt, de kajnálnak is szépen.
Az árról beszéljünk privátban.
Most nekem 8,2L a munkába járós fogyim, 11km oda, 11km vissza, klímával (20C-on), pályán 7,7-7,9 között eszik, a legtöbb télen, városban, itt volt 9,6, ez a max, ettől többet még nem láttam rajta 10 év alatt.
Idefigyu, Szkreccspeti! Fejtsd már ki, légy szíves, hogy milyen az a legideálisabb?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72770 Dátum:
2017.07.19 szerda, 13:45:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.19 szerda, 13:32:02
Idefigyu, Szkreccspeti! Fejtsd már ki, légy szíves, hogy milyen az a legideálisabb?
AndyA
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72771 Dátum:
2017.07.19 szerda, 14:06:47 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.07.19 szerda, 13:06:01
A főoldalon vannak autó vásárlási tanácsok, a szervíz, adatok, Wiki oldalakat nézd át.
Sci motorosat én nem vennék, már TDDi-t sem, TDCi-t sokan szeretik, és sokan nem,
én így 10 év felett már azt se vennék
. Benzinből a 2.0 a legideálisabb, a 1.8-as kicsi, nem fogyaszt kevesebbet, cserébe gyengébb, a V6-ok nem lehetnek rosszak, nekem soha nem volt, de kajnálnak is szépen.
Az árról beszéljünk privátban.
Most nekem 8,2L a munkába járós fogyim, 11km oda, 11km vissza, klímával (20C-on), pályán 7,7-7,9 között eszik, a legtöbb télen, városban, itt volt 9,6, ez a max, ettől többet még nem láttam rajta 10 év alatt.
Meg lehet venni a CI-ket is, csak 300 000-t el kell tenni a malaperselybe.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37280
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72772 Dátum:
2017.07.19 szerda, 14:11:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.19 szerda, 13:32:02
Idefigyu, Szkreccspeti! Fejtsd már ki, légy szíves, hogy milyen az a legideálisabb?
AndyA
Mindig ami nekem van!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 309
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72773 Dátum:
2017.07.19 szerda, 14:24:10 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 12:34:32
Most tényleg, mit vársz egy 10+ éves autótól? Ne rohadjon, ne legyen semmi baja?
Csak jelenlegi (és esetleg ismert előéletet) tudsz figyelembe venni, de a jövőbe nem lát senki!
2000 ccm nagy?
Na jó, legyen közepes. Azért a jónép (köztük én is jelenleg) azért 1.2 - 1.6, max 1.8 vonalon mozog, szóval azt nevezném átlagos ccm-nek, benzinesből mindenképp.
Egyébként nem várom azt, hogy patika legyen egy 10+ éves autó, voltak öreg autóim is (pl. a Megane is), és éppen ezért szándékozom némi pénzt tartalékolni a hirtelen felbukkanó hibák miatt, de azért az autó tipikus hibáit ki szeretném kerülni, tehát azt, amit ki is tudok kerülni, amit nem tudok, az úgy is jön majd idővel.
Jelenleg van egy majdnem 10 éves autóm, és az nem rohad sehol, és feltételezem 3 év múlva sem fog, tehát igen,azt azért elvárom egy autótól, hogy ne rohadjon még 10+ évesen se. De ha ez az autó típus rohadósabb fajta, akkor elfogadom, csak tudjam, hogy hol szokott leginkább, és azt a vásárlásnál meg tudjam vizsgálni.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 14:29:07 írta bigzso
»
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 309
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72774 Dátum:
2017.07.19 szerda, 14:31:53 »
Idézetet írta: Scratch - 2017.07.19 szerda, 13:06:01
A főoldalon vannak autó vásárlási tanácsok, a szervíz, adatok, Wiki oldalakat nézd át.
Sci motorosat én nem vennék, már TDDi-t sem, TDCi-t sokan szeretik, és sokan nem, én így 10 év felett már azt se vennék. Benzinből a 2.0 a legideálisabb, a 1.8-as kicsi, nem fogyaszt kevesebbet, cserébe gyengébb, a V6-ok nem lehetnek rosszak, nekem soha nem volt, de kajnálnak is szépen.
Az árról beszéljünk privátban.
Most nekem 8,2L a munkába járós fogyim, 11km oda, 11km vissza, klímával (20C-on), pályán 7,7-7,9 között eszik, a legtöbb télen, városban, itt volt 9,6, ez a max, ettől többet még nem láttam rajta 10 év alatt.
Köszi, ezek fontos infóknak tűnnek.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 309
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72775 Dátum:
2017.07.19 szerda, 14:34:24 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.19 szerda, 14:06:47
Meg lehet venni a CI-ket is, csak 300 000-t el kell tenni a malaperselybe.
Látom neked van mindkettő (DI és CI). Gondolom tapasztalatból beszélsz.
Maradjak akkor a benzinesnél?
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72776 Dátum:
2017.07.19 szerda, 14:35:57 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 14:24:10
Na jó, legyen közepes. Azért a jónép (köztük én is jelenleg) azért 1.2 - 1.6, max 1.8 vonalon mozog, szóval azt nevezném átlagos ccm-nek, benzinesből mindenképp.
Egyébként nem várom azt, hogy patika legyen egy 10+ éves autó, voltak öreg autóim is (pl. a Megane is), és éppen ezért szándékozom némi pénzt tartalékolni a hirtelen felbukkanó hibák miatt, de azért az autó tipikus hibáit ki szeretném kerülni, tehát azt, amit ki is tudok kerülni, amit nem tudok, az úgy is jön majd idővel.
Jelenleg van egy majdnem 10 éves autóm, és az nem rohad sehol, és feltételezem 3 év múlva sem fog, tehát igen,azt azért elvárom egy autótól, hogy ne rohadjon még 10+ évesen se. De ha ez az autó típus rohadósabb fajta, akkor elfogadom, csak tudjam, hogy hol szokott leginkább, és azt a vásárlásnál meg tudjam vizsgálni.
FL2 előtt az ajtók alja rohadós. FL2-nél javítottak ezen. Egyébként ha nem volt törött-sérült, akkor nem annyira jellemző a rozsda.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72777 Dátum:
2017.07.19 szerda, 14:41:33 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.19 szerda, 14:06:47
Meg lehet venni a CI-ket is, csak 300 000-t el kell tenni a malaperselybe.
SCI-re vagy TDCI-re gondolsz?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72778 Dátum:
2017.07.19 szerda, 14:54:15 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 14:34:24
Látom neked van mindkettő (DI és CI). Gondolom tapasztalatból beszélsz.
Maradjak akkor a benzinesnél?
Én a DI-t használom, apum a CI-t. DI-n pusztult már meg az adagoló, ~300 volt. Családban volt egy másik 2.2-es is, annak olyan 320-340 ezer km környékén kellett üzemanyag rendszert felújítani, 300-400 között volt. Az autót szerette nagyon a gazdája, egyszer se kellett trélerezni, vontatni (szinte új korától ő használta). Apum 2.2-ese is átlépte már a 350 ezer km-t, egyszer majd annak is eljön a pillanat. Amúgy apum is szereti, erős, nyomatékos, 7-8 liter között elvan (főleg német pálya vagy dugóban araszolás).
Én a dízel motor karakteriszikáját szeretem, ezért soha nem néztem benzinest.
Ha sokat mész, akkor pénzügyi alapon is megérheti a dízel, még úgy is, hogy egyszer bele kell lapátolni a pénzt. Benzines topikot olvasd át, azoknál sem garantált, hogy nem kell a motorra költeni. Dízelből nagyobb a választék, könnyebb jól felszereltet kifogni. Talán picivel olcsóbb is.
Én nem mondom, hogy dízelt vegyél, se azt, hogy benzint. A legfiatalabb MK3 is már 10 éves, ha belenyúlsz, mindkettőre gatyád rámehet.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72779 Dátum:
2017.07.19 szerda, 14:55:05 »
Idézetet írta: G_B - 2017.07.19 szerda, 14:41:33
SCI-re vagy TDCI-re gondolsz?
TDCI. SCI max az utcán ment el mellettem, annyi kapcsolatom volt vele
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72780 Dátum:
2017.07.19 szerda, 14:59:18 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 14:34:24
Látom neked van mindkettő (DI és CI). Gondolom tapasztalatból beszélsz.
Maradjak akkor a benzinesnél?
nézz szét előbb a benzines topikban is, ott is vannak "vicces" dolgok
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72781 Dátum:
2017.07.19 szerda, 15:15:24 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 14:24:10
Na jó, legyen közepes. Azért a jónép (köztük én is jelenleg) azért 1.2 - 1.6, max 1.8 vonalon mozog, szóval azt nevezném átlagos ccm-nek, benzinesből mindenképp.
Egyébként nem várom azt, hogy patika legyen egy 10+ éves autó, voltak öreg autóim is (pl. a Megane is), és éppen ezért szándékozom némi pénzt tartalékolni a hirtelen felbukkanó hibák miatt, de azért az autó tipikus hibáit ki szeretném kerülni, tehát azt, amit ki is tudok kerülni, amit nem tudok, az úgy is jön majd idővel.
Jelenleg
van egy majdnem 10 éves autóm, és az nem rohad sehol, és feltételezem 3 év múlva sem fog
, tehát igen,azt azért elvárom egy autótól, hogy ne rohadjon még 10+ évesen se. De ha ez az autó típus rohadósabb fajta, akkor elfogadom, csak tudjam, hogy hol szokott leginkább, és azt a vásárlásnál meg tudjam vizsgálni.
Ja, ez így működik?
A korrózió nem feltételezés alapú dolog. Valamint belülről jön, tehát mire meglátom már évek óta korrodálódik.
Elvárod egy autótól ne rohadjon 10+ évesen?
Hm.... érdekes igények. A gyártókkal egyeztettél ez ügyben?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 309
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72782 Dátum:
2017.07.19 szerda, 15:48:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.19 szerda, 14:54:15
Én a DI-t használom, apum a CI-t. DI-n pusztult már meg az adagoló, ~300 volt. Családban volt egy másik 2.2-es is, annak olyan 320-340 ezer km környékén kellett üzemanyag rendszert felújítani, 300-400 között volt. Az autót szerette nagyon a gazdája, egyszer se kellett trélerezni, vontatni (szinte új korától ő használta). Apum 2.2-ese is átlépte már a 350 ezer km-t, egyszer majd annak is eljön a pillanat. Amúgy apum is szereti, erős, nyomatékos, 7-8 liter között elvan (főleg német pálya vagy dugóban araszolás).
Én a dízel motor karakteriszikáját szeretem, ezért soha nem néztem benzinest.
Ha sokat mész, akkor pénzügyi alapon is megérheti a dízel, még úgy is, hogy egyszer bele kell lapátolni a pénzt. Benzines topikot olvasd át, azoknál sem garantált, hogy nem kell a motorra költeni. Dízelből nagyobb a választék, könnyebb jól felszereltet kifogni. Talán picivel olcsóbb is.
Én nem mondom, hogy dízelt vegyél, se azt, hogy benzint. A legfiatalabb MK3 is már 10 éves, ha belenyúlsz, mindkettőre gatyád rámehet.
Köszi az infókat. Nos, nem megyek sokat, évi max 15e km, így a dízel csupán emiatt nem megérős, főleg úgy, hogy ha ahhoz hozzá kell nyúlni, biztos drágább mint a benzineshez. De ha nem így van cáfoljatok. De ettől függetlenül nem zárom ki, főleg az általad írt okból (olcsóbb egy kicsit) a dízeles példányokat sem, főleg, hogy abból jóval nagyobb a választék.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 309
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72783 Dátum:
2017.07.19 szerda, 15:49:36 »
Idézetet írta: G_B - 2017.07.19 szerda, 14:59:18
nézz szét előbb a benzines topikban is, ott is vannak "vicces" dolgok
Igen, a szívósorról olvastam izgalmas dolgokat.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72784 Dátum:
2017.07.19 szerda, 15:52:51 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 15:49:36
Igen, a szívósorról olvastam izgalmas dolgokat.
Már a nevében is benne van...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 309
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72785 Dátum:
2017.07.19 szerda, 15:54:29 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 15:15:24
Ja, ez így működik?
A korrózió nem feltételezés alapú dolog. Valamint belülről jön, tehát mire meglátom már évek óta korrodálódik.
Elvárod egy autótól ne rohadjon 10+ évesen?
Hm.... érdekes igények. A gyártókkal egyeztettél ez ügyben?
Ha hiszed, ha nem, alá szoktam nézni a kocsimnak rendszeresen, nézegetem, vizsgálgatom, a szerelőmmel együtt, és az enyém nem rohad. Ennyi. Igaz átlag aluli km-t megyek vele, kisebb igénybevételnek van kitéve, de amióta újonnan megvettem csillaggarázsban van, és ismétlem, nem rohad. Ebből adódóan igenis elvárom egy 10 év körüli autótól, hogy ne (nagyon) rohadjon. A +-1, vagy 2 évekről ne beszéljünk. Egy 2006-os MK3 1,5 évvel idősebb az autómnál, tehát elvárás, hogy ne dughassam ki az lábujjam a küszöbön.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 309
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72786 Dátum:
2017.07.19 szerda, 15:54:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.19 szerda, 15:52:51
Már a nevében is benne van...
AndyA
Nomen est omen.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72787 Dátum:
2017.07.19 szerda, 15:57:30 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 15:54:29
Ha hiszed, ha nem, alá szoktam nézni a kocsimnak rendszeresen, nézegetem, vizsgálgatom, a szerelőmmel együtt, és az enyém nem rohad. Ennyi. Igaz átlag aluli km-t megyek vele, kisebb igénybevételnek van kitéve, de amióta újonnan megvettem csillaggarázsban van, és ismétlem, nem rohad. Ebből adódóan igenis elvárom egy 10 év körüli autótól, hogy ne (nagyon) rohadjon. A +-1, vagy 2 évekről ne beszéljünk. Egy 2006-os MK3 1,5 évvel idősebb az autómnál, tehát elvárás, hogy ne dughassam ki az lábujjam a küszöbön.
Arról nem is beszélve, hogy elvileg 12 év az átrozsdásodás elleni garancia a Mondeón.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72788 Dátum:
2017.07.19 szerda, 16:23:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.19 szerda, 15:52:51
Már a nevében is benne van...
AndyA
(Van ám ilyen a dízelen is
.....csak ott fordítva. Ott egy sor szívás van!
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72789 Dátum:
2017.07.19 szerda, 16:27:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.19 szerda, 15:57:30
Arról nem is beszélve, hogy elvileg 12 év az átrozsdásodás elleni garancia a Mondeón.
AndyA
A korrózió, rozsdásodás egészen más, mint az átrozsdásodás! Valamint ha bármi sérülés éri, karc, kőfelverődés...stb. Máris dől a buli.
Vagyis egész nyugodt lehetsz, 12 év alatt egyik sem lesz lyukas!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72790 Dátum:
2017.07.19 szerda, 16:29:10 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 15:54:29
Ha hiszed, ha nem, alá szoktam nézni a kocsimnak rendszeresen, nézegetem, vizsgálgatom, a szerelőmmel együtt, és az enyém nem rohad. Ennyi. Igaz átlag aluli km-t megyek vele, kisebb igénybevételnek van kitéve, de amióta újonnan megvettem csillaggarázsban van, és ismétlem, nem rohad. Ebből adódóan igenis elvárom egy 10 év körüli autótól, hogy ne (nagyon) rohadjon. A +-1, vagy 2 évekről ne beszéljünk. Egy 2006-os MK3 1,5 évvel idősebb az autómnál, tehát elvárás, hogy ne dughassam ki az lábujjam a küszöbön.
Oké, ha te mondod.....
A karosszéria belülről kezd rozsdásodni, amit nagyon sokáig nem látni. Csak ha már kiért a felső felszínre.
De nem akarlak meggyőzni, viszont ami nem látszik az nem jelenti azt, hogy nincs is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72791 Dátum:
2017.07.19 szerda, 16:41:53 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 16:29:10
Oké, ha te mondod.....
A karosszéria belülről kezd rozsdásodni, amit nagyon sokáig nem látni. Csak ha már kiért a felső felszínre.
De nem akarlak meggyőzni, viszont ami nem látszik az nem jelenti azt, hogy nincs is.
Küldjek fényképet?
Minek, te csináltad...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72792 Dátum:
2017.07.19 szerda, 18:23:29 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 16:23:48
(Van ám ilyen a dízelen is
.....csak ott fordítva. Ott egy sor szívás van!
)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 309
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72793 Dátum:
2017.07.19 szerda, 19:05:46 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 16:29:10
Oké, ha te mondod.....
A karosszéria belülről kezd rozsdásodni, amit nagyon sokáig nem látni. Csak ha már kiért a felső felszínre.
De nem akarlak meggyőzni, viszont ami nem látszik az nem jelenti azt, hogy nincs is.
A kerékjárati ívek (ahol leginkább rozsdásodnak a kocsik) alá rendszeresen benézetek a szerelőmmel. Jelenleg nincs rozsdásodás, így el kell fogadnod, hogy vannak autók, amik nem hajlamosak erre.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72794 Dátum:
2017.07.19 szerda, 19:34:15 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 19:05:46
A kerékjárati ívek (ahol leginkább rozsdásodnak a kocsik) alá rendszeresen benézetek a szerelőmmel. Jelenleg nincs rozsdásodás, így el kell fogadnod, hogy vannak autók, amik nem hajlamosak erre.
Engem ne akarj erről meggyőzni, nem fog sikerülni. Van pár évtized (3+) rálátásom az autók minden részére.
Azok az autók nem hajlamosak, amik a Nevadai sivatagban járkálnak!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26980
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72795 Dátum:
2017.07.19 szerda, 20:15:24 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 19:34:15
Engem ne akarj erről meggyőzni, nem fog sikerülni. Van pár évtized (3+) rálátásom az autók minden részére.
Azok az autók nem hajlamosak, amik a Nevadai sivatagban járkálnak!
Azok is hajlamosak, csak nem kapnak esélyt rá!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72796 Dátum:
2017.07.19 szerda, 20:42:45 »
Egy megoldásnak hitt átalakítás (inkább kendácsolásnak nevezném) eredménye:
http://kephost.com/image/0RjS
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 20:45:48 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bigzso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 309
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72797 Dátum:
2017.07.19 szerda, 23:13:32 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 19:34:15
Engem ne akarj erről meggyőzni, nem fog sikerülni. Van pár évtized (3+) rálátásom az autók minden részére.
Azok az autók nem hajlamosak, amik a Nevadai sivatagban járkálnak!
Hát jó. Te győztél.
Naplózva
2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72798 Dátum:
2017.07.19 szerda, 23:15:13 »
Idézetet írta: bigzso - 2017.07.19 szerda, 23:13:32
Hát jó. Te győztél.
Nem erre ment ki a dolog....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1607
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #72799 Dátum:
2017.07.19 szerda, 23:24:27 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.19 szerda, 20:42:45
Egy megoldásnak hitt átalakítás (inkább kendácsolásnak nevezném) eredménye:
http://kephost.com/image/0RjS
Stipi stop. Kopirájt
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak:
1
...
1449
1450
1451
1452
1453
1454
1455
[
1456
]
1457
1458
1459
1460
1461
1462
1463
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ