Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 06:45:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 469651 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2013.10.30 szerda, 12:56:24 »

ezt neki mond,ne nekem! vigyor3 nyes
meghekkelték a nevedet?  előbb még zsebibaba volt. vagy én látok rosszul?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #101 Dátum: 2013.10.30 szerda, 13:30:53 »

meghekkelték a nevedet?  előbb még zsebibaba volt. vagy én látok rosszul?
az enyémet írta át az a motsok? laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2013.10.30 szerda, 21:33:14 »

Ha gyakorlatilag a 2.5T-nek bőven elég volt ez a fék, akkor szerintem a 2.2 tdci-nek is jó lesz... Tök felesleges hozzányúlni.

Nos, chippelés előtt akarom ezt helyrerakni, hogy ne érjen semmilyen körülmény között meglepetés, természetesen ésszel...
Ezért akarok rá nagyobbat. A mk3-on is volt nem egy ismerős összesen vagy 4en ha nem többen akik a Focus St fékeivel mentek, ami mintha erre lett volna tervezve mivel ahogy levették a gyárit ez úgy ahogyan van fel is ment rá.
Tapasztalat: 90 alatt mint a gyári. Felette viszont érezhető volt a plusz amit a nagyobb tárcsa adott. határozottabb és erőteljesebb volt a lassulás.
Ezért akarom én is ezt.
És természetesen nem csillagászati összegből.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2013.11.13 szerda, 23:33:23 »

SZiasztok!
ESP-m úgy tűnik nem 100%.. indulásnál, egyenletlen (nyomvályús) csúszós útviszonyoknál képes kipörögni a kerék... a rendszer azonnal "motorstörumg" és ESP hibaüzenetet ír ki.. És a motor sokkal gyengébben teljesít ezután, mintha a turbó nem működne, le lenne tiltva... Újra indítás után mint ha semmi nem történt volna, tünet mentesen megy az autó
VIK kolléga kiolvasóval utána nézett, nem talált semmit.. szomoru1
Mi lehet az adott probléma??
 worship
..megoldódott... VIK kiolvasta, elmentem utána autópályázni, jól kiégettem... rendben megy azóta minden....
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.29 péntek, 17:58:07 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2013.12.20 péntek, 22:14:34 »

Valakinek nincs használható tippje hogy ezt a felső kengyel csavart hogy lehet ésszerűen cserélni  a bowden piszkálgatása nélkül? A probléma az hogy ez nem jön ki mert a bowden útban van. (Az MKIII-nál ez nem gond)


Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2013.12.20 péntek, 23:46:38 »

Valakinek nincs használható tippje hogy ezt a felső kengyel csavart hogy lehet ésszerűen cserélni  a bowden piszkálgatása nélkül? A probléma az hogy ez nem jön ki mert a bowden útban van. (Az MKIII-nál ez nem gond)



Ok megtalálva
http://www.youtube.com/watch?v=kzwLxd2sgHc
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #106 Dátum: 2013.12.21 szombat, 12:34:16 »

mennyi km-nél tartasz? betétet cseréltél?Azt a csavart miért?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2013.12.21 szombat, 15:06:42 »

mennyi km-nél tartasz? betétet cseréltél?Azt a csavart miért?
Ezt most nem annyira használom mert néha olyan helyekre járok ahova néha a 4x is kevés, (oda inkább céges terepjárot viszek de azt is sajnálom  Undecided  ). Így most ebbe még csak 89ekm-et raktam két év alatt. Ez a második betét cseréje. Ez eszi a hátsó betétet mint a fene, 40-45ekm alatt vasra kopik (meg a gumi is jobban kopik hátul) ... és mi lenne ha még fékezgetnék is és nem autopályán használnám ( na jó néha kell satuzni ott is mert ha sima utazó temponál ha kiugrik elém valaki azért meg kell állni)
A kengyel csavart meg azért akarom cserélni mert az mindig illik cserélni.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2013.12.21 szombat, 20:49:24 »

Ezt most nem annyira használom mert néha olyan helyekre járok ahova néha a 4x is kevés, (oda inkább céges terepjárot viszek de azt is sajnálom  Undecided  ). Így most ebbe még csak 89ekm-et raktam két év alatt. Ez a második betét cseréje. Ez eszi a hátsó betétet mint a fene, 40-45ekm alatt vasra kopik (meg a gumi is jobban kopik hátul) ... és mi lenne ha még fékezgetnék is és nem autopályán használnám ( na jó néha kell satuzni ott is mert ha sima utazó temponál ha kiugrik elém valaki azért meg kell állni)
A kengyel csavart meg azért akarom cserélni mert az mindig illik cserélni.

Érdekes, nekem automata, nagyon sok a budapesti út, van ESP is és ennek ellenére még csak egyszer cseréltem hátsót és kb 5eKm van még az első cseréig. Valószínű az előző tulaj már cserélt benne első fékbetétet, mert én már majdnem 70eKm-t tettem bele.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2013.12.21 szombat, 22:42:49 »

Érdekes, nekem automata, nagyon sok a budapesti út, van ESP is és ennek ellenére még csak egyszer cseréltem hátsót és kb 5eKm van még az első cseréig. Valószínű az előző tulaj már cserélt benne első fékbetétet, mert én már majdnem 70eKm-t tettem bele.
Szerintem te már a vasat koptatod  Undecided
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 00:40:29 »

Szerintem te már a vasat koptatod  Undecided

Minden hónapban megnézem. Küllők között fényképező be, fotó készít Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 00:53:45 »

Minden hónapban megnézem. Küllők között fényképező be, fotó készít Smiley
És mindkét oldalát lefényképezed a tárcsának? Nem hinném. Ezt csak azért jegyzem meg mert ezek az úszónyerges fékek már csak olyanok hogy nem feltétlenül egyformán fogy el a külső és a belső oldal. Mi lenne ha inkább levenned a kereket és megnéznéd hogy mennyire nem maradt már semmi valamelyik betétedből?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 01:08:10 »

És mindkét oldalát lefényképezed a tárcsának? Nem hinném. Ezt csak azért jegyzem meg mert ezek az úszónyerges fékek már csak olyanok hogy nem feltétlenül egyformán fogy el a külső és a belső oldal. Mi lenne ha inkább levenned a kereket és megnéznéd hogy mennyire nem maradt már semmi valamelyik betétedből?

a mobil eléggé jól befér és látom amit kell.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 01:18:46 »

a mobil eléggé jól befér és látom amit kell.
Te érted amit kérdezek? Hogy a francba fényképezed le a tárcsa belső oldalán lévő betétet? Elárulom: Sehogy. Mi lenne ha csendben holnap leszednéd a kereket és megnéznéd hogy tényleg  milyen állapotban vannak főleg állítólag 70ekm után? Szerez ezzel egy szép karácsonyt magadnak és gondolj vele a családodra.  wave
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 01:26:47 »

Te érted amit kérdezek? Hogy a francba fényképezed le a tárcsa belső oldalán lévő betétet? Elárulom: Sehogy. Mi lenne ha csendben holnap leszednéd a kereket és megnéznéd hogy tényleg  milyen állapotban vannak főleg állítólag 70ekm után? Szerez ezzel egy szép karácsonyt magadnak és gondolj vele a családodra.  wave

ilyen hidegben biztos nem szedem le a kereket. Amikor egy hónapja felkerült a téli, akkor néztem és akkor még tök egyformán koptak. Nem hiszem, hogy azóta ez változott volna.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #115 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 07:51:33 »

Te érted amit kérdezek? Hogy a francba fényképezed le a tárcsa belső oldalán lévő betétet? Elárulom: Sehogy. Mi lenne ha csendben holnap leszednéd a kereket és megnéznéd hogy tényleg  milyen állapotban vannak főleg állítólag 70ekm után? Szerez ezzel egy szép karácsonyt magadnak és gondolj vele a családodra.  wave

Srácok!

Nem lett kicsit érdekes a stílus?  Lips Sealed
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #116 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 09:27:16 »

Srácok!

Nem lett kicsit érdekes a stílus?  Lips Sealed
nem érdekes ez,csak olyan hisziapiszi... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 10:55:23 »

Bocs, hogy beleszólok a hátsó fékbetétes témába. A saját tapasztalatom, 3 különböző márkájú automatás paripa után, hogy a 70ekm hátsó fékbetét csere nélkül nem annyira elrugaszkodott. Persze a Ford-ot nem ismerem, de más márkánál saját tapasztalatból is működött.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #118 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 10:57:49 »

Bocs, hogy beleszólok a hátsó fékbetétes témába. A saját tapasztalatom, 3 különböző márkájú automatás paripa után, hogy a 70ekm hátsó fékbetét csere nélkül nem annyira elrugaszkodott. Persze a Ford-ot nem ismerem, de más márkánál saját tapasztalatból is működött.

2007 utáni mondeo, illetve az s-max hátsó betéte 40-50e kmert bír, ennyi. 3 autó tapasztalata alapján tudom ezt mondani.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 14:21:09 »

Bocs, hogy beleszólok a hátsó fékbetétes témába. A saját tapasztalatom, 3 különböző márkájú automatás paripa után, hogy a 70ekm hátsó fékbetét csere nélkül nem annyira elrugaszkodott. Persze a Ford-ot nem ismerem, de más márkánál saját tapasztalatból is működött.
Szerintem maradjunk a mondeonál , az előző széria III-as mondeohoz képest rémisztően gyorsan eszi a IV-es a hátsó fékbetétet kb felét de inkább a harmadát bírja csak.
Naplózva
hentesur
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 15:54:49 »

sziasztok.tud valaki segíteni abban,hogy egy év alatt  3 gyári féktárcsám hajlott meg.Az első 11 hónapott bírt a második 2 hónapott.Ezekett bevizsgálták és visszafizették az árát.A harmadik 1 hónapja van fent és 5000 km után nagyon ráz fékezéskor.Szakszervíz szerelte be és kíváncsian várom a január 2.-át,hogy dolgozzanak.Hozzáteszem a két gyári tárcsa után felszabályoztattam a tényleges gyári tárcsáját amivel kiadták és az tökéletesen müködött,de már cserére szorult.Valaki járt már így,hogy a harmadik gyárinak vett tárcsája hajlik meg rövid időn belül normál üzemű használatnál? Undecided
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #121 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 15:59:08 »

sziasztok.tud valaki segíteni abban,hogy egy év alatt  3 gyári féktárcsám hajlott meg.Az első 11 hónapott bírt a második 2 hónapott.Ezekett bevizsgálták és visszafizették az árát.A harmadik 1 hónapja van fent és 5000 km után nagyon ráz fékezéskor.Szakszervíz szerelte be és kíváncsian várom a január 2.-át,hogy dolgozzanak.Hozzáteszem a két gyári tárcsa után felszabályoztattam a tényleges gyári tárcsáját amivel kiadták és az tökéletesen müködött,de már cserére szorult.Valaki járt már így,hogy a harmadik gyárinak vett tárcsája hajlik meg rövid időn belül normál üzemű használatnál? Undecided


Ott valami más hiba is van, azonkívül, hogy szhar minőségű tárcsát vásárolgatsz.
Felnik, futóműalkatrészek, szilentek rendben vannak, tutira?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hentesur
Vendég
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:06:40 »

1 hónapja vittem nyíregyházán 2 Ford szakszervízbe,hogy 2 tárcsa meghajlott eddig nekem nézzék át,hogy mitől.Mind a kettő teljes átvizsgálás után azt mondta,hogy ez a kocsi tökéletes semmi probléma.A második szervíz átvizsgálás után azt mondta,hogy cseréljk le a tárcsát betétett elől.Lecserélték és 1-2 ezer Km  után ugyan olyan mint előtte.A felnik rendbe mert téli nyári garniturával is ugyan azt csinálja. mit javasoltok?Huh?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #123 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:12:35 »

1 hónapja vittem nyíregyházán 2 Ford szakszervízbe,hogy 2 tárcsa meghajlott eddig nekem nézzék át,hogy mitől.Mind a kettő teljes átvizsgálás után azt mondta,hogy ez a kocsi tökéletes semmi probléma.A második szervíz átvizsgálás után azt mondta,hogy cseréljk le a tárcsát betétett elől.Lecserélték és 1-2 ezer Km  után ugyan olyan mint előtte.A felnik rendbe mert téli nyári garniturával is ugyan azt csinálja. mit javasoltok?Huh?

"A felnik rendbe mert téli nyári garniturával is ugyan azt csinálja"


Most már. De lehet az egyik szett kerék és/vagy szilentek vagy egyéb futóműalkatrész viszont nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #124 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:18:03 »

"A felnik rendbe mert téli nyári garniturával is ugyan azt csinálja"


Most már. De lehet az egyik szett kerék és/vagy szilentek vagy egyéb futóműalkatrész viszont nem.

5000km alatt??
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
hentesur
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:19:12 »

"A felnik rendbe mert téli nyári garniturával is ugyan azt csinálja"


Most már. De lehet az egyik szett kerék és/vagy szilentek vagy egyéb futóműalkatrész viszont nem.
  mondtam mind a kettő szakszervízbe,hogy teljesen vizsgálják  át a kocsit azt mondták teljesen rendbe van kormánymű ,futómű minden csak lehet sportosan vezetünk.mondtam nekik,hogy 5 éve nálam a kocsi eddig ilyen probléma nem volt.raktam fel gyári 17 es alufelnihez is ujj tárcsát meg enzo 16 os téli kerékhez is tárcsát,de mind a kettőnél meghajlott.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #126 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:20:21 »

5000km alatt??

Sőt, hamarabb is........

A 3 betűs német márkánál ha pl. az első szilentek oda vannak (nem szakadtak, mert kiszakadni nem tud), akkor egy új féktárcsát akár 1-2000 alatt ismét rázóssá tesz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #127 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:21:05 »

  mondtam mind a kettő szakszervízbe,hogy teljesen vizsgálják  át a kocsit azt mondták teljesen rendbe van kormánymű ,futómű minden csak lehet sportosan vezetünk.mondtam nekik,hogy 5 éve nálam a kocsi eddig ilyen probléma nem volt.raktam fel gyári 17 es alufelnihez is ujj tárcsát meg enzo 16 os téli kerékhez is tárcsát,de mind a kettőnél meghajlott.


"mondtam mind a kettő szakszervízbe,hogy teljesen vizsgálják  át a kocsit azt mondták teljesen rendbe van"

Ez még nem jelent semmit, már bocs.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hentesur
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:23:22 »

"mondtam mind a kettő szakszervízbe,hogy teljesen vizsgálják  át a kocsit azt mondták teljesen rendbe van"

Ez még nem jelent semmit, már bocs.
Értem én is arra gondolok,hogy valamit elnézhettek,de én nem értek az autókhoz azért kérek tanácsot,hogy most mit tegyek???
Naplózva
hentesur
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:34:57 »

5000km alatt?? igen 5000 km se volt benne mikor elkezdett rázni.müszakin egy hónapja volt 2 szervíz nézte átt,hogy mitöl ráz mitöl eszi a tárcsát azt mondták,hogy sportosan vezetünk a feleségemmel,de kérdem én,hogy 5 évig nem volt semmi csak most.mit nézessek át most rajta???

Naplózva
hentesur
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 16:38:40 »

5000km alatt??
gondolom akkor nem nézték volna át a szilenteket kettő szakszervízbe??
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 22:53:27 »

Szerintem maradjunk a mondeonál , az előző széria III-as mondeohoz képest rémisztően gyorsan eszi a IV-es a hátsó fékbetétet kb felét de inkább a harmadát bírja csak.

bocsesz, de én az elsőre montam, hogy hosszú ideje megy. A hátsót a nyáron cseréltem a tárcsákkal együtt.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 23:11:42 »

bocsesz, de én az elsőre montam, hogy hosszú ideje megy. A hátsót a nyáron cseréltem a tárcsákkal együtt.
Na így már elhiszem.
Naplózva
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #133 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 17:42:26 »

Kértem árakat fékbetétre és tárcsákra:
      
         
Ferrodo         
         
Első tárcsa   11890   2   23780
Hátsó tárcsa   7112   2   14224
Első betét   14990   1   14990
Hátsó betét   11684   1   11684
Összesen:         64678
         
Textar         
         
Első tárcsa   16583   2   33166
Hátsó tárcsa   11590   2   23180
Első betét   10879   1   10879
Hátsó betét   8864   1   8864
Összesen:         76089

Nem olcsó játék ez a mondeo Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.02 csütörtök, 17:44:27 írta medvegyev » Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #134 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 17:56:25 »

Kértem árakat fékbetétre és tárcsákra:
      
         
Ferrodo         
         
Első tárcsa   11890   2   23780
Hátsó tárcsa   7112   2   14224
Első betét   14990   1   14990
Hátsó betét   11684   1   11684
Összesen:         64678
         
Textar         
         
Első tárcsa   16583   2   33166
Hátsó tárcsa   11590   2   23180
Első betét   10879   1   10879
Hátsó betét   8864   1   8864
Összesen:         76089

Nem olcsó játék ez a mondeo Smiley
wow1

itt nézz körül.

http://alkatreszek.hu/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 18:00:06 »

wow1

itt nézz körül.

http://alkatreszek.hu/

Ezek jó árak... alkatreszek.hu-n is ezek vannak.

Szerintem nem vészes, ha megnéznéd egy hasonló kategóriájú más márkát...lehet meglepődnél.
Első-hátsó tárcsák 150-200-ezret elmennek..betétek 40-60ezer közt...abszolút vezetés és használat függő..autópályán akár 80ezret is.

Én betétcserekor leszabályoztattam a tárcsáimat, volt már válla, de szépen kitisztult, s még a méretbe is belefért..
Nem feltétlen kell cserélni, ha nem muszáj.

Km-rel hogy állsz?

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #136 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 18:10:11 »

Ezek jó árak... alkatreszek.hu-n is ezek vannak.

Szerintem nem vészes, ha megnéznéd egy hasonló kategóriájú más márkát...lehet meglepődnél.
Első-hátsó tárcsák 150-200-ezret elmennek..betétek 40-60ezer közt...abszolút vezetés és használat függő..autópályán akár 80ezret is.

Én betétcserekor leszabályoztattam a tárcsáimat, volt már válla, de szépen kitisztult, s még a méretbe is belefért..
Nem feltétlen kell cserélni, ha nem muszáj.

Km-rel hogy állsz?

Üdv.: Peti
a jó árak nem itt kezdődnek-magánvélemény.ez a lista anyagára 140e ft.

én nem ezt a márkát választottam,hanem Nippon parts-ot és 16 volt a két első tárcsa,8600 a két hátsó tárcsa,és 9000ezer volt az első és hátsó betétek. ez durván megállt 35 ből a 2.2es smaxhoz.Na ez a jó ár.És ugyan azt tudja ,mint az a szett,ami 140 be kerül.ha fele annyi km-t bír csak ki,akkor is 4 garnitúrát veszek ugyanazzal a garanciával és hangsúlyozom a fékhatás is ugyan olyan,mint a gyárival.

Amúgy az első tárcsák 150e-nél 2mm-el alatta voltak a határnak.a hátsók,meg cserések voltak 120nál.és csak autópályás használatban.Szóval a 150-200e km elég erős tulzás,még a gyári verzióra is.De ez is csak a magánvéleményem,a valóság nem feltétlenül ez. Wink


de úgy látom ez a márka már nincs is...
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.02 csütörtök, 18:14:52 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #137 Dátum: 2014.01.14 kedd, 18:32:19 »

Sziasztok!

Megtörtént a fékcsere ATE arany árban volt így

4 db Ferodo tárcsa és
4 pár Textar betét lett a vége

60eFt

Munkadíj DNS autónál:

4 tárcsa csere, 4 pár betét, egy stabilizátor pálca, GO szűrő:
17eFT

Üdv.:
Medve

Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
papione
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2014.01.15 szerda, 15:49:11 »

Már pár hónapja tapasztalom és egyre erősebben érezhető a fékezéskori lüktető lassulás, pedálon nem érzem. Ami érdekes, de lehet, hogy beképzelem, inkább melegen csinálja!!!  wow1

Csak a féktárcsák szabályozatlansága csinálhatja?

Az elsők, kettő éve lettek betéve (max.23ekm), a hátsók még eredetiek, mind a két pár gyáriak!

üdv.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #139 Dátum: 2014.01.15 szerda, 15:50:04 »

Már pár hónapja tapasztalom és egyre erősebben érezhető a fékezéskori lüktető lassulás, pedálon nem érzem. Ami érdekes, de lehet, hogy beképzelem, inkább melegen csinálja!!!  wow1

Csak a féktárcsák szabályozatlansága csinálhatja?

Az elsők, kettő éve lettek betéve (max.23ekm), a hátsók még eredetiek, mind a két pár gyáriak!

üdv.

Végig lüktet, vagy csak bizonyos sebességnél?

Valószínűleg a tárcsa a ludas...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2014.01.15 szerda, 15:52:21 »

Végig lüktet, vagy csak bizonyos sebességnél?

Valószínűleg a tárcsa a ludas...

Csak bizonyos sebességnél!




Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #141 Dátum: 2014.01.15 szerda, 16:06:00 »

Csak bizonyos sebességnél!


Nekem s-max csinálta ezt, de az igazi oka az volt hogy sokat állt az autó. A tárcsa pereménél valószínű vastagabb volt a rozsda, ott púposan kopott meg a tárcsa és a betét megégett. A tárcsa és a betét is cserélve lett és most nincs rázás fékezésnél... Nekem 80- és 120 között csinálta kb.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2014.01.15 szerda, 16:13:15 »

Nekem s-max csinálta ezt, de az igazi oka az volt hogy sokat állt az autó. A tárcsa pereménél valószínű vastagabb volt a rozsda, ott púposan kopott meg a tárcsa és a betét megégett. A tárcsa és a betét is cserélve lett és most nincs rázás fékezésnél... Nekem 80- és 120 között csinálta kb.

A sebességi értékek stimmelnek.

Nem áll az autó, szinte minden nap megy, mosás után, meg mindig kiszárítom a fékeket!

Szerinted a fékpad kimutatja melyik keréken lévő fék(ek) okozzák?

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #143 Dátum: 2014.01.15 szerda, 16:15:15 »

A sebességi értékek stimmelnek.

Nem áll az autó, szinte minden nap megy, mosás után, meg mindig kiszárítom a fékeket!

Szerinted a fékpad kimutatja melyik keréken lévő fék(ek) okozzák?



Nem! Nekem az értékek jók voltak! De az első tárcsáról beszélünk, ha cseréled, akkor úgyis párban kell...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:20:11 »

SZiasztok!
ESP-m úgy tűnik nem 100%.. indulásnál, egyenletlen (nyomvályús) csúszós útviszonyoknál képes kipörögni a kerék... a rendszer azonnal "motorstörumg" és ESP hibaüzenetet ír ki.. És a motor sokkal gyengébben teljesít ezután, mintha a turbó nem működne, le lenne tiltva... Újra indítás után mint ha semmi nem történt volna, tünet mentesen megy az autó
VIK kolléga kiolvasóval utána nézett, nem talált semmit.. szomoru1
Mi lehet az adott probléma??
 worship
..megoldódott... VIK kiolvasta, elmentem utána autópályázni, jól kiégettem... rendben megy azóta minden....
Ma menet közben nekem is hasonló gondom lett.
Annyival másabb az én helyzetem, hogy az ABS jel is folyton ég a kijelzőn.
A kocsit nálam is gyengébb lett. Van mikor menet közben kialszanak az ABS és ESP lámpái és megint jó minden, a kocsi megy rendesen. Aztán szintén menet közben a gáz pedálnál érzem, h a kocsi kapcsolgatja az ESP-t mintha úgy érezné csúszik a kerék. Majd végül megint folyamatosan ég mind a kettő lámpa és a kocsi gyenge??

Valakinek lenne tippje???
Köszi! worship
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #145 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:23:13 »

Ma menet közben nekem is hasonló gondom lett.
Annyival másabb az én helyzetem, hogy az ABS jel is folyton ég a kijelzőn.
A kocsit nálam is gyengébb lett. Van mikor menet közben kialszanak az ABS és ESP lámpái és megint jó minden, a kocsi megy rendesen. Aztán szintén menet közben a gáz pedálnál érzem, h a kocsi kapcsolgatja az ESP-t mintha úgy érezné csúszik a kerék. Majd végül megint folyamatosan ég mind a kettő lámpa és a kocsi gyenge??

Valakinek lenne tippje???
Köszi! worship
hibakódolvasás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:26:11 »

hibakódolvasás.
Azt sajnos én nem tudok, a márkaszervizbe ezért nem akarok bemenni, mert úgyis lehúznak itt Zegen vmi *** dumával. A magán szerelő ismerősöm meg csak hétfőn tud ránézni, neki lesz hibakódolvasója, remélem ki is tud vmit olvasni, mert látom a Benedek, akinek hasonló gondja volt, ott nem tudtak mit kiolvasni. Ezért érdeklődök nálatok előre, h ne hülyén menjek a szerelőmhöz!  vigyor3
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #147 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:28:37 »

Azt sajnos én nem tudok, a márkaszervizbe ezért nem akarok bemenni, mert úgyis lehúznak itt Zegen vmi *** dumával. A magán szerelő ismerősöm meg csak hétfőn tud ránézni, neki lesz hibakódolvasója, remélem ki is tud vmit olvasni, mert látom a Benedek, akinek hasonló gondja volt, ott nem tudtak mit kiolvasni. Ezért érdeklődök nálatok előre, h ne hülyén menjek a szerelőmhöz!  vigyor3
hibakódolvasás nélkül nem lesz semmi.az elengedhetetlen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:30:52 »

hibakódolvasás nélkül nem lesz semmi.az elengedhetetlen.
Értem, köszi!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #149 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:54:29 »

Értem, köszi!



Amikor hiba van, akkor a műszertesztben nézz dtc hibakódot!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.