Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 01:46:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 469576 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:46:25 »


Amikor hiba van, akkor a műszertesztben nézz dtc hibakódot!
Rendben holnap ránézek.
Kössz!  worship
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:47:22 »

Azt sajnos én nem tudok, a márkaszervizbe ezért nem akarok bemenni, mert úgyis lehúznak itt Zegen vmi *** dumával. A magán szerelő ismerősöm meg csak hétfőn tud ránézni, neki lesz hibakódolvasója, remélem ki is tud vmit olvasni, mert látom a Benedek, akinek hasonló gondja volt, ott nem tudtak mit kiolvasni. Ezért érdeklődök nálatok előre, h ne hülyén menjek a szerelőmhöz!  vigyor3
Menj el Robihoz az egervári útra, neki megvannak az eszközei hozzá hehe
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:51:06 »

Menj el Robihoz az egervári útra, neki megvannak az eszközei hozzá hehe
Még az is megeshet!  eljen
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 16:21:11 »


Amikor hiba van, akkor a műszertesztben nézz dtc hibakódot!
Megnéztem, ott nem ír hibát!  szomoru1
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #154 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 18:26:13 »

Megnéztem, ott nem ír hibát!  szomoru1

Akkor nincs hiba.  vigyor3  kellene egy diagnosztika!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 18:39:03 »

Akkor nincs hiba.  vigyor3  kellene egy diagnosztika!
Azt csippantanám.
Azt beszéltük a többiekkel, hogy lehet csak vmi kábel sérült, kontakt hibás, vagy max. az ABS jeladó (10 rugó) szhart be!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #156 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 18:40:35 »

Azt csippantanám.
Azt beszéltük a többiekkel, hogy lehet csak vmi kábel sérült, kontakt hibás, vagy max. az ABS jeladó (10 rugó) szhart be!


Akkor lenne hibakód!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #157 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 18:45:28 »

Azt csippantanám.
Azt beszéltük a többiekkel, hogy lehet csak vmi kábel sérült, kontakt hibás, vagy max. az ABS jeladó (10 rugó) szhart be!


na látom téged is elért vmi szharság. Megátkoztak minket zegieket. Tuti a győri bagázs volt. hehe
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 19:13:01 »

na látom téged is elért vmi szharság. Megátkoztak minket zegieket. Tuti a győri bagázs volt. hehe
Biztos vagyok benne én is... mindig is egy sötét hely volt Győr!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 19:14:24 »

Akkor lenne hibakód!
Hát ez sajnos csak hétfőn fog kiderülni... remélem! Előbb nem tudok senkihez sem menni. Meg már lebeszéltem a sráccal, nem akarok segget csinálni a számból. Addig még kibírom.. a kocsin sok mindent amúgy sem venni észre, csak kicsit gyengébb!  falbav
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2014.01.22 szerda, 16:13:45 »

Sziasztok!
A minap egy nagy sebességről hirtelen fékezés során vettem észre, hogy nem "harap" a fék, hanem "nyúlósan" lassul, hiába tapostam, mint a zállat. Októberben megnézték a fékeket, akkor mindent rendben lévőnek mondtak, nem riogattak, hogy hamarosan csere lenne. Ez vajon feature, nem bug? Szokjam meg, hogy ez van? Vagy gondolkodjak el valami jobbnak mondott tárcsa/betét kombón? (Pl. EBC) Más ötletet is szívesen veszek...
Köszi.
Naplózva
papione
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 17:05:18 »

Korábban már írtam, hogy lüktetve lassul az autó fékezéskor.

A fékpad kimutatta, hogy a hátsó tárcsák okozzák a lüktetést.

Érdekes, hogy mindkét hátsó kerék tárcsáin van egyenetlenség, és így nem mindig érezhető, mert ha nem egyszerre "érnek" az ívek a betéthez akkor kioltják egymást, nem rángatják annyira a kocsit, viszont mikor egyszerre ........ rinya

Hátulra milyen tárcsát és betétet javasoltok, vagy maradjak a gyárinál???

Üdv.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 20:20:58 »

Korábban már írtam, hogy lüktetve lassul az autó fékezéskor.

A fékpad kimutatta, hogy a hátsó tárcsák okozzák a lüktetést.

Érdekes, hogy mindkét hátsó kerék tárcsáin van egyenetlenség, és így nem mindig érezhető, mert ha nem egyszerre "érnek" az ívek a betéthez akkor kioltják egymást, nem rángatják annyira a kocsit, viszont mikor egyszerre ........ rinya

Hátulra milyen tárcsát és betétet javasoltok, vagy maradjak a gyárinál???

Üdv.

Féktárcsában:
Ferodo Premier - legtöbben ezt használják, mellesleg nagyon jó ár-érték arány...
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=FER+DDF1616%7CP

Fékbetétnél viszont az ATE és a TEXTAR a prémium kategória:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=T+2453703%7CLA
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=13.0460-2723.2%7CSZ


Üdv.: Peti


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 21:24:40 »

Féktárcsában:
Ferodo Premier - legtöbben ezt használják, mellesleg nagyon jó ár-érték arány...
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=FER+DDF1616%7CP

Fékbetétnél viszont az ATE és a TEXTAR a prémium kategória:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=T+2453703%7CLA
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=13.0460-2723.2%7CSZ


Üdv.: Peti



Ezzel én is egyetértek!  eljen
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2014.01.24 péntek, 17:46:48 »

Féktárcsában:
Ferodo Premier - legtöbben ezt használják, mellesleg nagyon jó ár-érték arány...
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=FER+DDF1616%7CP

Fékbetétnél viszont az ATE és a TEXTAR a prémium kategória:
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=T+2453703%7CLA
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=13.0460-2723.2%7CSZ


Üdv.: Peti


Köszönöm!





Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2014.02.02 vasárnap, 19:31:59 »

ha jobb betétet szeretnél, akkor EBC greenstuff
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2014.02.22 szombat, 12:00:55 »

Sziasztok,
Ma teszteltem a 4e forintos uj sved 1,5 tonnas emelomet (prima jobb mint a gyari sztm  eljen 
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Lyftverktyg/Saxdomkraft-mekanisk-15829/ ) es megneztem a beteteket. Mindegyik mintha uj lenne, de a bal hatson csak 3 mm van?! Mellesleg ez hogy lehet? a kezifek ott nem engedi felannyira?
Tarcsak mindket oldalon jok (eredetiek 108e km van az autoban) es majdnem egyformak 10,1 (bal) illetve 10,3 (jobb) mm-esek. 9mm tudtommal a cserehatar.
Most egyenlore nem cserelem, mert 1 honap mulva vizsgazik az auto...
Udv es koszi, BB

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #167 Dátum: 2014.02.22 szombat, 12:03:28 »

Sziasztok,
Ma teszteltem a 4e forintos uj sved 1,5 tonnas emelomet (prima jobb mint a gyari sztm  eljen 
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Lyftverktyg/Saxdomkraft-mekanisk-15829/ ) es megneztem a beteteket. Mindegyik mintha uj lenne, de a bal hatson csak 3 mm van?! Mellesleg ez hogy lehet? a kezifek ott nem engedi felannyira?
Tarcsak mindket oldalon jok (eredetiek 108e km van az autoban) es majdnem egyformak 10,1 (bal) illetve 10,3 (jobb) mm-esek. 9mm tudtommal a cserehatar.
Most egyenlore nem cserelem, mert 1 honap mulva vizsgazik az auto...
Udv es koszi, BB



Adpatív tempomatod van?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2014.02.22 szombat, 12:14:44 »

Adpatív tempomatod van?
Nincs szerencsere, galaxy-ban volt es nem szerettem..
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #169 Dátum: 2014.02.22 szombat, 14:16:11 »

Sziasztok,
Ma teszteltem a 4e forintos uj sved 1,5 tonnas emelomet (prima jobb mint a gyari sztm  eljen 
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Verktyg-och-Verkstadsutrustning/Lyftverktyg/Saxdomkraft-mekanisk-15829/ ) es megneztem a beteteket. Mindegyik mintha uj lenne, de a bal hatson csak 3 mm van?! Mellesleg ez hogy lehet? a kezifek ott nem engedi felannyira?
Tarcsak mindket oldalon jok (eredetiek 108e km van az autoban) es majdnem egyformak 10,1 (bal) illetve 10,3 (jobb) mm-esek. 9mm tudtommal a cserehatar.
Most egyenlore nem cserelem, mert 1 honap mulva vizsgazik az auto...
Udv es koszi, BB


vagy bevan rohadva a kézifég a bal hátsón.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2014.02.22 szombat, 14:22:55 »

vagy bevan rohadva a kézifég a bal hátsón.... Roll Eyes
Majd figyelem. Most, hogy meg volt emelve es kiengedtem a kezifeket siman forgott a kerek fejvakaras
Mellesleg eleg rozsdas ott minden igazan csinalhatna mar a ford egy rendes bevonatot a nyergekre pl  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #171 Dátum: 2014.03.04 kedd, 16:51:02 »

Mikor számítanak csere érettnek az első illetve hátsó tárcsák. Hogy lehet ezt megállapítani, méricskézni kell?
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2014.03.04 kedd, 16:57:35 »

Mikor számítanak csere érettnek az első illetve hátsó tárcsák. Hogy lehet ezt megállapítani, méricskézni kell?

Igen, méréssel lehet. Ha leveszed a kereket, tolómérővel megtudod mérni. A vastagságot megadja a gyártó, hogy mennyi a minimális. Általában 2 mm kopást enged meg. (Pl.: hátsó féktárcsánál névleges méret pl.: 28 mm , minimális méret 26 mm)


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #173 Dátum: 2014.03.04 kedd, 17:02:27 »

Igen, méréssel lehet. Ha leveszed a kereket, tolómérővel megtudod mérni. A vastagságot megadja a gyártó, hogy mennyi a minimális. Általában 2 mm kopást enged meg. (Pl.: hátsó féktárcsánál névleges méret pl.: 28 mm , minimális méret 26 mm)
Na akkor ezt majd nyári kereékre váltáskor megmérem.
Esetleg tudsz pontos adatokat?
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2014.03.04 kedd, 17:04:23 »

Íme a hátsó:

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iv_2007_03__32387/fek_mechanika_1__fektarcsa_1__fektarcsa_1__hatsotengely?gyakori=I

11mm a gyári, 9mm a minimális

Első:
http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_iv_2007_03__32387/fek_mechanika_1__fektarcsa_1__fektarcsa_1__elsotengely?gyakori=I

28 mm a gyári, 26 a minimális

picit kevesellem a tűrésmezőt... láttam már jó 2 mm-es vállas tárcsát, az ugye összeségében 4 mm...
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #175 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:52:20 »


Tudom, hülye kérdés, de ezek darabárak? Ki cserél egy darab tárcsát? Akkor miért nem adják párban?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:55:51 »

Tudom, hülye kérdés, de ezek darabárak? Ki cserél egy darab tárcsát? Akkor miért nem adják párban?
Jogos a kérdésed. De azt hiszem darabárak (cromax-ból kiindulva).. sztem is hülyeség!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2014.03.04 kedd, 19:58:22 »

Tudom, hülye kérdés, de ezek darabárak? Ki cserél egy darab tárcsát? Akkor miért nem adják párban?

Darab árak.  Wink 
Tényleg árulhatnák párban is....láttam már olyat, hogy csak egy db-ot cseréltek. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #178 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:00:42 »

Darab árak.  Wink 
Tényleg árulhatnák párban is....láttam már olyat, hogy csak egy db-ot cseréltek. 

Csak párban adnám, legalább a Siky félék nem darabjával cserélnék... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
PensaCola
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 242



« Új hozzászólás #179 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:06:49 »

Köszy, na hamarosan le is mérem!
Naplózva

MKIV  1.8  TDCi  125 LE  Ghia Executive, 18" 5Y
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:12:59 »

Csak párban adnám, legalább a Siky félék nem darabjával cserélnék... nyes

Néha azért jó, hogy db-ra adják.  Smiley 

Mondjuk egy tárcsa csere után odavered az autót úgy, hogy törik a felni és kap a tárcsa is....akkor nem mindegy, hogy vehetsz egyet...főleg egy felső kategóriás autónál ahol nem 10-20 ezer egy tárcsa.  Wink (saját szememmel láttam ahogy a hülye odaverte a porschét fékcsere utáni első pár méteren falbav)
Persze TAXI-soknak én is csak párban adnám.  eplus2     
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #181 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:16:44 »

Néha azért jó, hogy db-ra adják.  Smiley 

Mondjuk egy tárcsa csere után odavered az autót úgy, hogy törik a felni és kap a tárcsa is....akkor nem mindegy, hogy vehetsz egyet...főleg egy felső kategóriás autónál ahol nem 10-20 ezer egy tárcsa.  Wink (saját szememmel láttam ahogy a hülye odaverte a porschét fékcsere utáni első pár méteren falbav)
Persze TAXI-soknak én is csak párban adnám.  eplus2     

Tárcsát hogy lehet odaverni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2014.03.04 kedd, 20:26:52 »

Tárcsát hogy lehet odaverni?

A felni után a féktárcsa következik, ha sikerül úgy odaverni a felnit, hogy törjön / deformálódjon akkor abból kap a tárcsa is.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2014.03.04 kedd, 21:15:24 »

Tárcsa darabra van, viszont a fékbetét az készletben.

1 készlet 2 pár, 4 db betétet tartalmaz.

Betét és tárcsa kombináció nagyban befolyásolja, azonban szerintem ezek az 1-1mm-es kopások, szóval összesen 2 mm, egy rossz (kemény betétnél), szerintem 1 betét garnitúra alatt is összejöhet. Puhább betétnél később..
Nekem most van fent a második betét garnitúrám ezeken a tárcsákon, cserekor a tárcsák fel lettek szabályozva, a minimum felett voltak picivel, azonban szerelő megnyugtatott hogy ezt a garnitúrát még kiszolgálják.





Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
hentesur
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 19:45:56 »

Sziasztok.
Meghajolt a 4.-ik gyári féktárcsám  is  egy év alatt   falbav.Mind a 4-et garanciába cserélték mert bevizsgálták és anyaghibás volt!!!!.Szerdán Zimmermann tárcsát rakatok fel.valaki próbálta már?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2014.04.16 szerda, 09:00:16 »

Sziasztok!

Fékbetét cserénél azt tapasztaltam, hogy a jobb hátsó betétek közül az egyik vasig lekopott, míg a másik kb 50%-os. A kézifék nem fogott be. Van valami tippetek, mitől lehet?

Szerk: bal hátul is a külső kopott el, a belső még sacc 40%-os.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.16 szerda, 09:03:08 írta Candle » Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2014.04.16 szerda, 09:27:07 »

Sziasztok!

Fékbetét cserénél azt tapasztaltam, hogy a jobb hátsó betétek közül az egyik vasig lekopott, míg a másik kb 50%-os. A kézifék nem fogott be. Van valami tippetek, mitől lehet?

Szerk: bal hátul is a külső kopott el, a belső még sacc 40%-os.

Meg kell nézni a csúszkákat (úszócsapokat).....valószínű, hogy azok szorulnak kicsit.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #187 Dátum: 2014.04.16 szerda, 10:14:01 »

Sziasztok!

Fékbetét cserénél azt tapasztaltam, hogy a jobb hátsó betétek közül az egyik vasig lekopott, míg a másik kb 50%-os. A kézifék nem fogott be. Van valami tippetek, mitől lehet?

Szerk: bal hátul is a külső kopott el, a belső még sacc 40%-os.

Ez ilyen. Elöl is, nem csak hátul!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2014.04.16 szerda, 12:10:01 »

Meg kell nézni a csúszkákat (úszócsapokat).....valószínű, hogy azok szorulnak kicsit.

Kösz a tippet!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2014.04.22 kedd, 13:50:04 »

Sziasztok!

Fékbetét cserénél azt tapasztaltam, hogy a jobb hátsó betétek közül az egyik vasig lekopott, míg a másik kb 50%-os. A kézifék nem fogott be. Van valami tippetek, mitől lehet?

Szerk: bal hátul is a külső kopott el, a belső még sacc 40%-os.
Nekem a bal oldalan volt ez a jelenseg. Most csereltem a beteteket.
A kulso teljesen lekopott a belso betet meg egesz jo volt, de a jobb oldalon hatul mindketto tokeletes egyforman kopott es joval kisebb mertekben.
Minden esetre ellenoriztem mindent (csuszkak, kezifek) es sztm a rezgescsillapito lemez es a betet volt teljesen osszerohadva es ez okozta a gondot.
Alig birtam kiszedni, meg eredeti volt sztm (6 ev, 109e km)
Az uj beteteknel kicsit lereszeltem a betetek illeszkedo sarkait es feluleteit, hogy konnyebben mozogjanak az uj rezgescsillapito lemezeken.
Melegedett is ez az oldal legalabbis a tarcsan erezni lehetett (ellenorizgettem) most teljesen egyforma a homersekletuk  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2014.04.23 szerda, 13:41:27 »

Sziasztok!

Mostanában a következőket csinálja  az autóm: menet közben kigyullad az ABS és ESP sárga lámpa ha éppen megy a tempomat akkor azt kikapcsolja és nem engedi visszakapcsolni, ha nem megy a tempomat akkor hibaüzenetként az írja ki, hogy a hegymenet rásegítő (pontos nevét nem tudom) nem elérhető.

Leállás-újraindítás után  elalszanak a visszajelzők és a hibaüzenet is eltűnik. Eddig nagyon ritkán csinálta de most már szinte napi szinten előfordul.

Mit lehet tenni?
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2014.04.23 szerda, 15:00:53 »

Sziasztok!

Mostanában a következőket csinálja  az autóm: menet közben kigyullad az ABS és ESP sárga lámpa ha éppen megy a tempomat akkor azt kikapcsolja és nem engedi visszakapcsolni, ha nem megy a tempomat akkor hibaüzenetként az írja ki, hogy a hegymenet rásegítő (pontos nevét nem tudom) nem elérhető.

Leállás-újraindítás után  elalszanak a visszajelzők és a hibaüzenet is eltűnik. Eddig nagyon ritkán csinálta de most már szinte napi szinten előfordul.

Mit lehet tenni?
Doszinak is ez volt, kerékfordulatszám jeladót kellett cserélni, azt hiszem kb 6500 volt az alkatrész. De mindenképp kellene egy diag, hogy biztos azt kell e cserélni.
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2014.04.23 szerda, 20:21:19 »

Sziasztok!

Mostanában a következőket csinálja  az autóm: menet közben kigyullad az ABS és ESP sárga lámpa ha éppen megy a tempomat akkor azt kikapcsolja és nem engedi visszakapcsolni, ha nem megy a tempomat akkor hibaüzenetként az írja ki, hogy a hegymenet rásegítő (pontos nevét nem tudom) nem elérhető.

Leállás-újraindítás után  elalszanak a visszajelzők és a hibaüzenet is eltűnik. Eddig nagyon ritkán csinálta de most már szinte napi szinten előfordul.

Mit lehet tenni?
Menet közben érzel vmit a fék vagy gázpedálnál? Mintha beakarna fogni a fék, vagy hasonlók?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:20:15 »

Menet közben érzel vmit a fék vagy gázpedálnál? Mintha beakarna fogni a fék, vagy hasonlók?

Nincs semmi változás csak a tempomat tilt le illetve a hill launch(?) felirat jelenik meg az üzenet táblán.
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #194 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:21:13 »

Nincs semmi változás csak a tempomat tilt le illetve a hill launch(?) felirat jelenik meg az üzenet táblán.

A hill launch not active felirat nem csak indításnál, leállításnál villan fel? Menetközben is?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:25:23 »

A hill launch not active felirat nem csak indításnál, leállításnál villan fel? Menetközben is?

Ha nincs bekapcsolva tempomat akkor kigyullad menetközben az esp illet abs sárga és egyidőben az üzenet, hogy a  hill launch not active, amennyiben országúton tempomat van akkor kigyullad a két sárga és kikapcsol a tempomat és az üzenet az, hogy a tempomat nem elérhető.
Tegnap az történt, hogy kigyulladt a két sárga és  utána menet közben egyszercsak elaludt mindkettő. Eddig csak újra indításnál törlődött a hiba.
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #196 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:27:49 »

Ha nincs bekapcsolva tempomat akkor kigyullad menetközben az esp illet abs sárga és egyidőben az üzenet, hogy a  hill launch not active, amennyiben országúton tempomat van akkor kigyullad a két sárga és kikapcsol a tempomat és az üzenet az, hogy a tempomat nem elérhető.
Tegnap az történt, hogy kigyulladt a két sárga és  utána menet közben egyszercsak elaludt mindkettő. Eddig csak újra indításnál törlődött a hiba.


A hill launch is azért kapcsol ki valószínű, mert az mind a 4 féket megfogja, azzal ne foglalkozz, és a tempomat is csak softveresen kapcsol ki, egyiknek sincs baja.

Kellene egy hibakódot olvasni, és egyből kiderülne, hogy melyik keréknél lévő abs szenzor a rossz.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:39:49 »

A hill launch is azért kapcsol ki valószínű, mert az mind a 4 féket megfogja, azzal ne foglalkozz, és a tempomat is csak softveresen kapcsol ki, egyiknek sincs baja.

Kellene egy hibakódot olvasni, és egyből kiderülne, hogy melyik keréknél lévő abs szenzor a rossz.

Köszi, akkor elmegyek hibakódot olvastatni.
Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #198 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:44:00 »

Köszi, akkor elmegyek hibakódot olvastatni.

Merrefelé laksz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sarkan
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 134



E-mail
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 09:44:48 »

Merrefelé laksz?

Pest, XVI. ker.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.24 csütörtök, 09:46:26 írta sarkan » Naplózva

ex MK4 2,0 TDCi automata Trend_2009

Mk5 2.0 HEV Titanium_2018
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.