Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.16 csütörtök, 00:03:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 447 448 [449] 450 451 452 453 454 455 456 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10261921 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22400 Dátum: 2014.06.13 péntek, 21:29:04 »

A termosztátházban lévő elektromos "dolog" mi célt szolgál???
Nagy gond ha nem működik?
Sajnos szétesve, letörve, elkorrodálva....
2001, 1,8 benzin

Nem gond.
Fűtőpatron. Ha még a termosztát nyitása előtt elkezded tolni neki nagyon, akkor ráfűt, hogy hamarabb nyisson ki.
Anélkül úgy működik, mint egy normál termosztát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
droford
Vendég
« Új hozzászólás #22401 Dátum: 2014.06.13 péntek, 21:33:19 »

Nem gond.
Fűtőpatron. Ha még a termosztát nyitása előtt elkezded tolni neki nagyon, akkor ráfűt, hogy hamarabb nyisson ki.
Anélkül úgy működik, mint egy normál termosztát.

Ok, köszi!
Akkor így marad, emiatt annyit nem akarok rákölteni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22402 Dátum: 2014.06.13 péntek, 21:35:52 »

Ok, köszi!
Akkor így marad, emiatt annyit nem akarok rákölteni.

Mondjuk nem értem, hogy hogyan tud szétesni, korrodálódni. Műanyag. A letörést értem, de az is furcsa, mert ott nem mozog semmi amitől....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
droford
Vendég
« Új hozzászólás #22403 Dátum: 2014.06.13 péntek, 21:42:19 »

Mondjuk nem értem, hogy hogyan tud szétesni, korrodálódni. Műanyag. A letörést értem, de az is furcsa, mert ott nem mozog semmi amitől....


A kettő pólus szét korrodálva, a rögzítő karikánál vagy minek is nevezzem (biztosító pöcök) félig letörve a műanyag perem.....
Leszedtem a szívó részt, még keresem hogy mitől rángat kb. 1500 körül.....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22404 Dátum: 2014.06.13 péntek, 21:43:16 »

A kettő pólus szét korrodálva, a rögzítő karikánál vagy minek is nevezzem (biztosító pöcök) félig letörve a műanyag perem.....
Leszedtem a szívó részt, még keresem hogy mitől rángat kb. 1500 körül.....

Ne a szívócsonkot babráld.......a gyújtást rakd rendbe.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
droford
Vendég
« Új hozzászólás #22405 Dátum: 2014.06.13 péntek, 21:45:41 »

Ne a szívócsonkot babráld.......a gyújtást rakd rendbe.

gyertya, trafó, kábel csere meg volt....
a vákuum vezérlő kicserélve az rossz volt, emiatt nem mozgatta a pillangó szelepeket, ott rendben minden...
Naplózva
droford
Vendég
« Új hozzászólás #22406 Dátum: 2014.06.13 péntek, 21:47:19 »

Ne a szívócsonkot babráld.......a gyújtást rakd rendbe.

Amúgy milyen gyertyát javasolnál?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22407 Dátum: 2014.06.13 péntek, 21:51:34 »

Eddig bírta a technika...
P0622-os hibakód
12.3v-os "töltés" járó motornál (indítás után még felmegy 13.5v-ig, de kis idő után  már megy lefelé, fogyasztók száma nem változik)
Világító töltésjelző .

Mikor máskor, mint péntek délután 5kor...

Hétfőn irány a kerteszutca, addig meg akksi töltés...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22408 Dátum: 2014.06.13 péntek, 21:52:42 »

gyertya, trafó, kábel csere meg volt....
a vákuum vezérlő kicserélve az rossz volt, emiatt nem mozgatta a pillangó szelepeket, ott rendben minden...

Ki kell akasztani, hogy nyitva legyen. Több dolog nincs vele.

Gyertya: gyári

Sajnos attól, hogy kapott új trafót és kábeleket még nem garantált, hogy jó is.
Szkóppal kell végig vizsgálni a gyújtásrendszert.
Meg kell nézni a szívótér nyomást alapjáraton, majd akkor is amikor rángat. Lehet az EGR is vicceskedik.

Ki kell deríteni, hogy gyújtás/levegő/üzemanyag miatt van a jelenség.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22409 Dátum: 2014.06.13 péntek, 21:55:14 »

Eddig bírta a technika...
P0622-os hibakód
12.3v-os "töltés" járó motornál (indítás után még felmegy 13.5v-ig, de kis idő után  már megy lefelé, fogyasztók száma nem változik)
Világító töltésjelző .

Mikor máskor, mint péntek délután 5kor...

Hétfőn irány a kerteszutca, addig meg akksi töltés...

Ejjj.....képzelem mennyire hiányzott ez hétvégére.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22410 Dátum: 2014.06.13 péntek, 22:00:33 »

Ejjj.....képzelem mennyire hiányzott ez hétvégére.  Undecided
igy sokkal izgalmasabb lesz a hétvége.   hehe
És még az sem biztos, hogy generátor gond, lehet pl. nyestrágás miatti zárlat is. gun
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
droford
Vendég
« Új hozzászólás #22411 Dátum: 2014.06.13 péntek, 22:02:13 »

Ki kell akasztani, hogy nyitva legyen. Több dolog nincs vele.

Gyertya: gyári

Sajnos attól, hogy kapott új trafót és kábeleket még nem garantált, hogy jó is.
Szkóppal kell végig vizsgálni a gyújtásrendszert.
Meg kell nézni a szívótér nyomást alapjáraton, majd akkor is amikor rángat. Lehet az EGR is vicceskedik.

Ki kell deríteni, hogy gyújtás/levegő/üzemanyag miatt van a jelenség.

Köszönöm! Köszi a segítséget, tanácsot!
Akkor megy a keresgélés...
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #22412 Dátum: 2014.06.13 péntek, 22:14:14 »

Kulcsprogramozäs...
A tartalék kulcs,pontosabban második kulcs,nem nyitja az autót csak inditja.
Az autón lett cserélve vezetőoldali zár....
Ötlet,mit csináljak hogy jó müxenjen a másik kulcs is..köszi
ui..elem jó,ma tettem bele újat.igaz nem mértem meg  vigyor3 szomoru1
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22413 Dátum: 2014.06.13 péntek, 22:50:02 »

Kulcsprogramozäs...
A tartalék kulcs,pontosabban második kulcs,nem nyitja az autót csak inditja.
Az autón lett cserélve vezetőoldali zár....
Ötlet,mit csináljak hogy jó müxenjen a másik kulcs is..köszi
ui..elem jó,ma tettem bele újat.igaz nem mértem meg  vigyor3 szomoru1
A távirányítót külön kell illeszteni a kp. zárhoz. Benne van a mikéntje a kezelésiben (talán 5x0-II között lefordítva az indításra képes kulcsot hangjelzés van, ami után meg kell nyomni az összes távirányító egy-egy gombját)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22414 Dátum: 2014.06.13 péntek, 23:05:33 »

Kulcsprogramozäs...
A tartalék kulcs,pontosabban második kulcs,nem nyitja az autót csak inditja.
Az autón lett cserélve vezetőoldali zár....
Ötlet,mit csináljak hogy jó müxenjen a másik kulcs is..köszi
ui..elem jó,ma tettem bele újat.igaz nem mértem meg  vigyor3 szomoru1

Kompletten lett kicserélve a bal első zár a kilinccsel és zárbetéttel?
Ha igen, akkor a kocsi eredeti zárbetétjét meg kellett volna hagyni.  Babra munka, de átlamellázható.....

Az első kulcs nyitja, indítja?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #22415 Dátum: 2014.06.14 szombat, 07:14:36 »

Kompletten lett kicserélve a bal első zár a kilinccsel és zárbetéttel?
Ha igen, akkor a kocsi eredeti zárbetétjét meg kellett volna hagyni.  Babra munka, de átlamellázható.....

Az első kulcs nyitja, indítja?
Igen,nyitja /nyilván ha tudok vele menni  vigyor3.
Nemrég lett kicserélve a zár,de sztem a betét nem,mivel a gyujtáskapcsoló a régi. smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #22416 Dátum: 2014.06.14 szombat, 07:22:21 »

A távirányítót külön kell illeszteni a kp. zárhoz. Benne van a mikéntje a kezelésiben (talán 5x0-II között lefordítva az indításra képes kulcsot hangjelzés van, ami után meg kell nyomni az összes távirányító egy-egy gombját)
Kb az eddig olvasottak alapján erre gondoltam én is.De mintha olyat olvastam volna,hogy a fl utáni zár beszerelése valamit
bekavar.Fogggalmam nincs milyen lett beszerelve,elöző tulajnál volt  a csere.

Kezelésit elolvastam,de ugy rémlik csak a tanitandónak  kell megnyomni egy gombját.
Köszi..amúgy Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22417 Dátum: 2014.06.14 szombat, 08:24:12 »

Kb az eddig olvasottak alapján erre gondoltam én is.De mintha olyat olvastam volna,hogy a fl utáni zár beszerelése valamit
bekavar.Fogggalmam nincs milyen lett beszerelve,elöző tulajnál volt  a csere.

Kezelésit elolvastam,de ugy rémlik csak a tanitandónak  kell megnyomni egy gombját.
Köszi..amúgy Wink
Amelyiket megnyomod, az fog később működni. Programozási állásban törődik minden távirányító.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #22418 Dátum: 2014.06.14 szombat, 08:33:11 »

Kb az eddig olvasottak alapján erre gondoltam én is.De mintha olyat olvastam volna,hogy a fl utáni zár beszerelése valamit
bekavar.Fogggalmam nincs milyen lett beszerelve,elöző tulajnál volt  a csere.

Kezelésit elolvastam,de ugy rémlik csak a tanitandónak  kell megnyomni egy gombját.
Köszi..amúgy Wink


A vezérlő zár cseréje után nem kell semmit újraprogramozni."Az autót nem nyitja" azt arra írtad,hogy mechanikusan nem(kulcs a zárba) vagy gombnyomásra nem nyitl?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #22419 Dátum: 2014.06.14 szombat, 11:11:28 »

Amelyiket megnyomod, az fog később működni. Programozási állásban törődik minden távirányító.

Most már ezt is tudom.
Amúgy hiába a kezelésiben ovis nyelven 'lassitva' le van irva,de nekem ennek ellenére sokszor az az érzésem,mintha "külhonian"
lenne az egész  Grin
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #22420 Dátum: 2014.06.14 szombat, 11:14:56 »


A vezérlő zár cseréje után nem kell semmit újraprogramozni."Az autót nem nyitja" azt arra írtad,hogy mechanikusan nem(kulcs a zárba) vagy gombnyomásra nem nyitl?

Miért probálnék bele egy másik kulcsot?  nyes nyes
Mint irtam lentebb, 'távnyitó' nem nyitja a központizárat.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #22421 Dátum: 2014.06.14 szombat, 18:47:01 »

Vlakinek volt már b2308  klímahibája? Mit kellet javítani?  amúgy hűt rendesen, a fűtést nem próbáltam még.
Naplózva
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #22422 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 12:31:27 »

Sziasztok!Az autó nem volt törve,de a légzsák visszajelző villog,először kettőt villanik,rövid szünet majd négyet villog.Ez milyen hibajelzés?Már megnéztem az ülés csatlakozókat,de nem segített.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22423 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 13:06:33 »

Sziasztok!Az autó nem volt törve,de a légzsák visszajelző villog,először kettőt villanik,rövid szünet majd négyet villog.Ez milyen hibajelzés?Már megnéztem az ülés csatlakozókat,de nem segített.

.... mert a vezető oldali függönylégzsákkal kapcsolatos a hibakód.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #22424 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 14:21:12 »

.... mert a vezető oldali függönylégzsákkal kapcsolatos a hibakód.

100 % nem volt törve,1. tulajtól ajándék autó,lebontottam a kárpitot,helyén van minden,kontakt hiba lehet?Van esetleg tanácsod?Amúgy köszönöm a segítséget,mert legalább tudom,mi a hiba Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22425 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 14:32:36 »

100 % nem volt törve,1. tulajtól ajándék autó,lebontottam a kárpitot,helyén van minden,kontakt hiba lehet?Van esetleg tanácsod?Amúgy köszönöm a segítséget,mert legalább tudom,mi a hiba Smiley

Csatlakozások, vezetékek, légyzsák, vezérlő.
Ki kell olvasni diagnosztikai műszerrel. Pontosabb hiba kapható.
A villogással megállapítható 24-es hibakód több dolgot takarhat az adott perifériával kapcsolatban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #22426 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 14:52:19 »

Csatlakozások, vezetékek, légyzsák, vezérlő.
Ki kell olvasni diagnosztikai műszerrel. Pontosabb hiba kapható.
A villogással megállapítható 24-es hibakód több dolgot takarhat az adott perifériával kapcsolatban.

Köszi!A csomagtartó zárral kapcsolatban meg bal első zárcserét ajánlottak,mert csak a távirányítóra nyit külső-belső gombra nem,de most többször is előfordult,hogy az ajtó bezárt menet közben és utána egy-két alkalommal nyitott rendesen.Erre van tanácsod?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22427 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 14:56:58 »

Köszi!A csomagtartó zárral kapcsolatban meg bal első zárcserét ajánlottak,mert csak a távirányítóra nyit külső-belső gombra nem,de most többször is előfordult,hogy az ajtó bezárt menet közben és utána egy-két alkalommal nyitott rendesen.Erre van tanácsod?

Nézd meg az átvezető kábeleket a csomiajtónál
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22428 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 15:13:50 »

Nézd meg az átvezető kábeleket a csomiajtónál

Ha az rossz, akkor távirányítóval sem nyílik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22429 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 15:15:04 »

Köszi!A csomagtartó zárral kapcsolatban meg bal első zárcserét ajánlottak,mert csak a távirányítóra nyit külső-belső gombra nem,de most többször is előfordult,hogy az ajtó bezárt menet közben és utána egy-két alkalommal nyitott rendesen.Erre van tanácsod?

Pontosan, bal első ajtózár csere...... fekete színűre, bal kormányos autóból.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22430 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 15:21:25 »

Ha az rossz, akkor távirányítóval sem nyílik.

nekem volt egyszer olyan, hogy 1 el volt szakadva az átvezetőben, és se bentről se kintről nem nyílt, de a távval igen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22431 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 15:26:39 »

nekem volt egyszer olyan, hogy 1 el volt szakadva az átvezetőben, és se bentről se kintről nem nyílt, de a távval igen

Mert akkor letestelt feltehetően és emiatt figyelmen kívül hagyta a GEM a gombok vezetékeit.
A tápfeszt és a kapcsolt testet is a GEM-től kapja a zár motorja. Ha ezek közül valamelyik szakadt, sehogyan sem nyílik csak fizikailag kulccsal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #22432 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 16:04:34 »

Pontosan, bal első ajtózár csere...... fekete színűre, bal kormányos autóból.
Nálam csak a külső gombokra nem reagál,belső gombra és távnyóval kinyílik.
Felkészülhetek én is egy zárcserére? wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22433 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 17:12:39 »

Nálam csak a külső gombokra nem reagál,belső gombra és távnyóval kinyílik.
Felkészülhetek én is egy zárcserére? wow1

Külső gomb csere vagy az átvezetőben kábelszakadás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #22434 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 17:15:49 »

Külső gomb csere vagy az átvezetőben kábelszakadás.
eljen
Akkor megnézem,kösz. worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #22435 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 19:47:12 »

Hali! Olyan kérdésem lenne hogy a xenon-ős Lampa csatlakozója megegyezik-e a halogen lámpáseval?! Köszönöm
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22436 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 20:43:25 »

Eddig bírta a technika...
P0622-os hibakód
12.3v-os "töltés" járó motornál (indítás után még felmegy 13.5v-ig, de kis idő után  már megy lefelé, fogyasztók száma nem változik)
Világító töltésjelző .

Mikor máskor, mint péntek délután 5kor...

Hétfőn irány a kerteszutca, addig meg akksi töltés...
Az meg milyen, hogy a hétvégén nem jött elő a hiba?! Igaz, 13.5+-0.5v a töltés, de legalább van. Ez azért szívás, mert ha műhelyben rámérnek, tuti azt mondják, semmi baja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #22437 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 21:12:42 »

Hali! Olyan kérdésem lenne hogy a xenon-ős Lampa csatlakozója megegyezik-e a halogen lámpáseval?! Köszönöm

nem, át kell alakítani.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #22438 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 21:15:13 »

nem, át kell alakítani.


Valami segédlet hozza esetleg?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #22439 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 21:27:21 »


Valami segédlet hozza esetleg?

HZsoltit keresd ez ügyben. Ha nem lesz szintező+ automata fényszórókapcsoló, akkor egyszerűbb ha halogénes csatit raksz a projekotoros lámpára, mintha átvezetékelnéd, és a vezetékekre tennél xenonos csatit.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #22440 Dátum: 2014.06.15 vasárnap, 21:51:11 »

HZsoltit keresd ez ügyben. Ha nem lesz szintező+ automata fényszórókapcsoló, akkor egyszerűbb ha halogénes csatit raksz a projekotoros lámpára, mintha átvezetékelnéd, és a vezetékekre tennél xenonos csatit.

egyik haweromnak lesz majd. eddig halogennel nyomult most xenonra vált. Az lenne még a kérdésem, hogy van egy törött xenon lámpám, viszont a xenon projektor része ép. Ugyebár kivehető a halogenes lampa részéből a tompított rész. A kettőből egyet tudok csinálni úgy hogy a xenon kötegét teszem bele igaz?

Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #22441 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 07:59:13 »

Vlakinek volt már b2308  klímahibája? Mit kellet javítani?  amúgy hűt rendesen, a fűtést nem próbáltam még.
erre senki nem tud, mondani semmit ? Sad
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #22442 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 08:12:32 »

erre senki nem tud, mondani semmit ? Sad
B2308 Interior Air Temperature Inlet Motor Failure

jobb térd előtt lekell a burkolatot szedni,abban lakik a belső hőmérő egy pici motorral.na azzal van a bajság.tisztítsd meg.lehet,hogy beállt a motor.szükség esetén bontósoknál próbálkozz cseredarabbal.az is lehet,hogy csak a csatija esett le.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #22443 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 08:34:58 »

2004-es kombiban (meg akkor gondolom a többiben is) relézve van a ködlámpa?
Nem kapnak áramot a ködlámpák egyáltalán, egyik sem. Ha relézve van, akkor hol és melyik lenne az?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #22444 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 09:16:53 »

2004-es kombiban (meg akkor gondolom a többiben is) relézve van a ködlámpa?
Nem kapnak áramot a ködlámpák egyáltalán, egyik sem. Ha relézve van, akkor hol és melyik lenne az?
f62-es a biztije és 15a
A reléje is a térd előtti biztitáblán van....

http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A1jl:Bizti.jpg
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #22445 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 09:53:27 »

f62-es a biztije és 15a
A reléje is a térd előtti biztitáblán van....

http://mondeo.hu/wiki/index.php/F%C3%A1jl:Bizti.jpg

A biztosítékot megtaláltam, de a relét nem tudom melyik. Ugyanott van vagy 5 relé nekem, de nem kattog semmi kapcsoláskor.
Ja, és akkor még egy kérdés. Járó motornál is kellene működni az első ködlámáknak? Vagy csak gyújtás ráadásával? Nem hülyeségből kérdezem, az opelemnek csak járó  motornál működött.
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #22446 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 10:11:09 »

B2308 Interior Air Temperature Inlet Motor Failure

jobb térd előtt lekell a burkolatot szedni,abban lakik a belső hőmérő egy pici motorral.na azzal van a bajság.tisztítsd meg.lehet,hogy beállt a motor.szükség esetén bontósoknál próbálkozz cseredarabbal.az is lehet,hogy csak a csatija esett le.
köszi végre vmi.
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #22447 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 11:06:13 »

B2308 Interior Air Temperature Inlet Motor Failure

jobb térd előtt lekell a burkolatot szedni,abban lakik a belső hőmérő egy pici motorral.na azzal van a bajság.tisztítsd meg.lehet,hogy beállt a motor.szükség esetén bontósoknál próbálkozz cseredarabbal.az is lehet,hogy csak a csatija esett le.

Na szétszedtem. Gyújtást ráadva forgott az a kis propeller.. Huh?. kifújkáltam, a csatikat ellenőriztem, kitöröltem a hibakódot járattam egy darabig auto módban és nem jött vissza egyelőre a hiba. Eddig ok.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #22448 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 11:16:14 »

A biztosítékot megtaláltam, de a relét nem tudom melyik. Ugyanott van vagy 5 relé nekem, de nem kattog semmi kapcsoláskor.
Ja, és akkor még egy kérdés. Járó motornál is kellene működni az első ködlámáknak? Vagy csak gyújtás ráadásával? Nem hülyeségből kérdezem, az opelemnek csak járó  motornál működött.
világítást kapcsoltál?mert csak az után kapcsol a köd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48456



« Új hozzászólás #22449 Dátum: 2014.06.16 hétfő, 11:16:51 »

köszi végre vmi.
örülök,hogy elégedett vagy....nagyon szívesen. Shocked
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 447 448 [449] 450 451 452 453 454 455 456 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.