Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.30 csütörtök, 18:55:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
714
715
716
717
718
719
720
[
721
]
722
723
724
725
726
727
728
...
742
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 10341325 alkalommal)
Petya
és 21 vendég van a témában
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36000 Dátum:
2020.02.25 kedd, 15:14:53 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.25 kedd, 15:07:53
Vezérlőszál ellenőrzés.
Szakadás, korrózió, kontakt hiba.... de a modul is lehet hibás ha minden más rendben.
Akkor nem keresed tovább az ellenállást, ugye....
Nem és köszönöm!
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36001 Dátum:
2020.02.26 szerda, 08:55:35 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.02.25 kedd, 15:07:53
Vezérlőszál ellenőrzés.
Szakadás, korrózió, kontakt hiba.... de a modul is lehet hibás ha minden más rendben.
Akkor nem keresed tovább az ellenállást, ugye....
https://kepkuldes.com/image/3U8Tyy
https://kepkuldes.com/image/3U8Pbd
https://kepkuldes.com/image/3U8mI3
Szép napot
A fenti hibákat látni amik frissek ezek a hengerfej hőérzékelőjének hibás műkődésre utalnak. A vízhőfok visszajelző nem mutat magasabb értéket, ahogy melegszik a víz a mutató úgy halad a normál működési tartomány felé. Úgy látom, hogy csak hideg motornál jelentkezik a probléma. Meleg motornál ma többször mentem leállítottam majd újraindítást követően hiba nélkül üzemelt.
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36002 Dátum:
2020.02.26 szerda, 10:25:41 »
Idézetet írta: sly70 - 2020.02.26 szerda, 08:55:35
https://kepkuldes.com/image/3U8Tyy
https://kepkuldes.com/image/3U8Pbd
https://kepkuldes.com/image/3U8mI3
Szép napot
A fenti hibákat látni amik frissek ezek a hengerfej hőérzékelőjének hibás műkődésre utalnak. A vízhőfok visszajelző nem mutat magasabb értéket, ahogy melegszik a víz a mutató úgy halad a normál működési tartomány felé. Úgy látom, hogy csak hideg motornál jelentkezik a probléma. Meleg motornál ma többször mentem leállítottam majd újraindítást követően hiba nélkül üzemelt.
Csak egy hőmérséklet érzékelő van a motoron/motorban.
Légyszi az öntesztet NE nem üzem meleg motornál csináld.
Mondhatnám úgy is, hogy ha nem tudod mit csinálsz és hogyan kell....ne csináld!
«
Utoljára szerkesztve: 2020.02.26 szerda, 10:29:19 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Nody
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36003 Dátum:
2020.03.04 szerda, 03:32:31 »
Idézetet írta: sly70 - 2020.02.26 szerda, 08:55:35
https://kepkuldes.com/image/3U8Tyy
https://kepkuldes.com/image/3U8Pbd
https://kepkuldes.com/image/3U8mI3
Szép napot
A fenti hibákat látni amik frissek ezek a hengerfej hőérzékelőjének hibás műkődésre utalnak. A vízhőfok visszajelző nem mutat magasabb értéket, ahogy melegszik a víz a mutató úgy halad a normál működési tartomány felé. Úgy látom, hogy csak hideg motornál jelentkezik a probléma. Meleg motornál ma többször mentem leállítottam majd újraindítást követően hiba nélkül üzemelt.
Hello
Nekem is dobta ugyan ezt a P1288-as hibakódot, plusz vészüzemet.
Újraindítás után minden jónak tűnt.
Akkor jött elő mikor a még nem üzemmeleg motor hegymenetben kicsit gyorsabban melegedett.
A megoldás az lett hogy széthúztam a CHT csatlakozóját és
kontakttisztító sparay-vel kitakaritottam.
Azóta nem jelentkezett ilyen probléma.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv Nody
Naplózva
MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
sly70
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36004 Dátum:
2020.03.05 csütörtök, 05:18:49 »
Idézetet írta: Nody - 2020.03.04 szerda, 03:32:31
Hello
Nekem is dobta ugyan ezt a P1288-as hibakódot, plusz vészüzemet.
Újraindítás után minden jónak tűnt.
Akkor jött elő mikor a még nem üzemmeleg motor hegymenetben kicsit gyorsabban melegedett.
A megoldás az lett hogy széthúztam a CHT csatlakozóját és
kontakttisztító sparay-vel kitakaritottam.
Azóta nem jelentkezett ilyen probléma.
Remélem tudtam segíteni.
Üdv Nody
Hi
A hengerfej hőérzékelőt gyári újra cseréltem, hibakódot kitöröltem, azóta nincs hibakód nincs hibajelenség.
Naplózva
mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
jani1
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36005 Dátum:
2020.03.05 csütörtök, 10:26:51 »
üdv.segitség kellene VNR9000 rádió kód kellene.séria KAEM030876 köszi a segitséget.
Naplózva
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36006 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 22:00:26 »
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy adott egy 2001-es 2 literes, benzines Mondeo. Generátor csere volt rajta, ami volt benne eredetileg, az kapott egy teljes felújítást. Ez bekerült, majd onnantól szopóroller. Lemerült az akksi folyamatosan, 1 napos állás után már nem indult az autó. Ki lett mérve autóvillamosságis embernél, ahol azt mondták rossz a generátor, nem adja a kellő töltést. 13,5-nél többet nem tölt és a rádió szívta az akksi. Ki lett véve a rádió, de az autó ugyan úgy nem indult egy idő után. Kapott egy zsír új akksit próbára és azzal sem indult már az autó. Generátor ki lett mérve máshol is, néha van töltés rendesen, néha nincs. De a lényeg, hogy valami leszívja az akksit és az a fura egyből generátor csere után kezdődött mindez. Tudtommal a generátor nem tud fogyasztani.
Kérdésem az lenne, valaki találkozott e már ilyennel vagy tud e rá megoldást, mert 3 hete ezzel szívok.
Előre is köszönöm!
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36007 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 22:34:19 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2020.03.12 csütörtök, 22:00:26
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy adott egy 2001-es 2 literes, benzines Mondeo. Generátor csere volt rajta, ami volt benne eredetileg, az kapott egy teljes felújítást. Ez bekerült, majd onnantól szopóroller. Lemerült az akksi folyamatosan, 1 napos állás után már nem indult az autó. Ki lett mérve autóvillamosságis embernél, ahol azt mondták rossz a generátor, nem adja a kellő töltést. 13,5-nél többet nem tölt és a rádió szívta az akksi. Ki lett véve a rádió, de az autó ugyan úgy nem indult egy idő után. Kapott egy zsír új akksit próbára és azzal sem indult már az autó. Generátor ki lett mérve máshol is, néha van töltés rendesen, néha nincs. De a lényeg, hogy valami leszívja az akksit és az a fura egyből generátor csere után kezdődött mindez. Tudtommal a generátor nem tud fogyasztani.
Kérdésem az lenne, valaki találkozott e már ilyennel vagy tud e rá megoldást, mert 3 hete ezzel szívok.
Előre is köszönöm!
De. A generátor is tud "fogyasztani", főleg ha valami kínai és/vagy gagyi az autóhoz nem kompatibilis feszültségszabályozó van a generátoron.
Kell bele egy generátor, gyári feszültségszabályozóval.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36008 Dátum:
2020.03.12 csütörtök, 22:46:35 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.12 csütörtök, 22:34:19
De. A generátor is tud "fogyasztani", főleg ha valami kínai és/vagy gagyi az autóhoz nem kompatibilis feszültségszabályozó van a generátoron.
Kell bele egy generátor, gyári feszültségszabályozóval.
Ezt nem tudtam. De köszi a válaszod! Van egy másik gyári bontatlan generátorom, akkor vissza lesz rakva az és meglátom. Csak előbb utána akartam járni, mielőtt szétkapnám.
Szép estét!
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36009 Dátum:
2020.03.13 péntek, 19:28:02 »
Valakinek van esetlek MK3 2.0 tdci facelift ECU csatlakozó kiosztásról rajza? Megköszönném ha megosztaná velem. Az sem baj ha teljes elektromos hálózatról lenne kapcsolási rajz.
Előre is köszönöm.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48461
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36010 Dátum:
2020.03.13 péntek, 20:33:59 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2020.03.13 péntek, 19:28:02
Valakinek van esetlek MK3 2.0 tdci facelift ECU csatlakozó kiosztásról rajza? Megköszönném ha megosztaná velem. Az sem baj ha teljes elektromos hálózatról lenne kapcsolási rajz.
Előre is köszönöm.
neked egy TIS2004 kell...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coosto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36011 Dátum:
2020.03.26 csütörtök, 13:34:30 »
Sziasztok!
Volna egy kis problémám,az imént cserélte a műszerfal izzókat,mert a jobb oldalon nem volt fény.
A problémám az,hogy nem változott semmi,pedig újjak az izzók,próbából fel is cserélgettem,de ugyan úgy nem világít!
Mi lehet a probléma?
Naplózva
coosto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36012 Dátum:
2020.03.26 csütörtök, 13:55:54 »
Idézetet írta: coosto - 2020.03.26 csütörtök, 13:34:30
Sziasztok!
Volna egy kis problémám,az imént cserélte a műszerfal izzókat,mert a jobb oldalon nem volt fény.
A problémám az,hogy nem változott semmi,pedig újjak az izzók,próbából fel is cserélgettem,de ugyan úgy nem világít!
Mi lehet a probléma?
Megoldódott a probléma,az izzó foglalat egyik lemeze nem érintkezett,kicsit ki hajtogattam ,és máris működik!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36013 Dátum:
2020.03.26 csütörtök, 13:58:49 »
Idézetet írta: coosto - 2020.03.26 csütörtök, 13:55:54
Megoldódott a probléma,az izzó foglalat egyik lemeze nem érintkezett,kicsit ki hajtogattam ,és máris működik!
Na látod, megy ez neked...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
chipo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36014 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 15:28:40 »
Sziasztok
Van egy MK3-as mondeóm érintő kijekzős rádióval. A fő problémám hogy hiába tudom a PIN-t nem akarja elfogadni a rádió . A szervízmenübe beenged lépni ott látszólag minden rendben van.
A kérdésem csak annyi lenne hogy egy utólag beépített riasztó van a kocsiban és nem lehet hpgy valami módon ez nem engedi a rádió működését?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36015 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 15:30:58 »
Idézetet írta: chipo - 2020.03.29 vasárnap, 15:28:40
Sziasztok
Van egy MK3-as mondeóm érintő kijekzős rádióval. A fő problémám hogy hiába tudom a PIN-t nem akarja elfogadni a rádió . A szervízmenübe beenged lépni ott látszólag minden rendben van.
A kérdésem csak annyi lenne hogy egy utólag beépített riasztó van a kocsiban és nem lehet hpgy valami módon ez nem engedi a rádió működését?
Ha a beírt kódot nem akarja elfogadni a rádió.... akkor talán nem jó a kód!
Mit értesz szerviz menü alatt?
Egy riasztónak semmi köze a rádióhoz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
chipo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36016 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 15:43:57 »
Az érintő kijekkzős rádiónak van egy szervíz menüje. ( a gombot nyomvatartod majd beírod a kódját : 842520 ) Ez alatt mindent meg lehet nézni. Pl: a hangszórókat lehet tesztelni.. , a rádión itt látom hogy megtalálta az összes állomást csak épp nem szól nincs semmi hangja . A kódot már két helyen lekértem és mindegik ugyan azt a számot küldte el. A riasztóra meg csak azért gyanakszom mert találtam egy leírást hogy a rádió stekkerein melyik vezeték micsoda és van egy vezeték ami ra ezt írák "Alarm sence from GEM"
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36017 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 15:48:12 »
Idézetet írta: chipo - 2020.03.29 vasárnap, 15:43:57
Az érintő kijekkzős rádiónak van egy szervíz menüje. ( a gombot nyomvatartod majd beírod a kódját : 842520 ) Ez alatt mindent meg lehet nézni. Pl: a hangszórókat lehet tesztelni.. , a rádión itt látom hogy megtalálta az összes állomást csak épp nem szól nincs semmi hangja . A kódot már két helyen lekértem és mindegik ugyan azt a számot küldte el. A riasztóra meg csak azért gyanakszom mert találtam egy leírást hogy a rádió stekkerein melyik vezeték micsoda és van egy vezeték ami ra ezt írák "Alarm sence from GEM"
Ha beírod a kódot és "elindul" a rádió, de nem szól.... Csak a rádió vagy CD, MP3...semmi? Mitől romlott el, alakult ki a mostani állapot?
Lehet rádió, végfok hiba is akár.
A hangszóró teszten szólnak a hangszórók?
Gyárilag sincs semmi köze a fejegységnek a GEM-hez, így egy utólagos beépített valaminek még annyi sem valószínű.
Keress a kínai fejegységen valami reset gombot, hátha....
Milyen fejegység?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.29 vasárnap, 15:50:07 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
chipo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36018 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 16:35:29 »
Ez egy gyári ford fejegység :
PART NO: 5S7T-18B988_AF
SERIAL NO: M009131
MODEL : CD132-NAV. MODULE
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36019 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 16:37:16 »
Idézetet írta: chipo - 2020.03.29 vasárnap, 16:35:29
Ez egy gyári ford fejegység :
PART NO: 5S7T-18B988_AF
SERIAL NO: M009131
MODEL : CD132-NAV. MODULE
Mitől vagy mióta lett a mostani állapot?
A hangszóró tesztnél szólnak a hangszórók?
Fejtámla monitorok vannak?
Milyen media felszereltségű a kocsi?
Akkor fussunk neki újra.
Meg van a helyen kód. Ha azt beírod (nem a szerviz kódot) elindul a rádió?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.29 vasárnap, 16:43:04 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
chipo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36020 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 16:46:03 »
Igy vettem a kocsit. Az eladó szereltetett bele riasztót. Amióta nálam van ilyen . Azt hittem csak a kód hiányzik elvittem egy hifishez az adott egy kódot . 9748 Nem működött vele azt írtam egy foddos ismerősnek aki fordszervízben dolgozik és ő is ezt a kódot adta.
Beírom a kódot és nem történik semmi csak kéri újra. Nem írki semmit hogy rossz vagy jó lenne. Le sem tiltja a rádiót annyiszor írhatom be amennyiszer "jól esik" :-)
Ez egy mk3 mondeo 2.2 tdci szélvédő fűtés, ülésfűtés elöl hátul, xenon , esőérzékelő. elektromos tükör, ülés szellőztetés az elsőkön , bőr belső.. cd-tár talán ennyi :-)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36021 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 16:49:43 »
Idézetet írta: chipo - 2020.03.29 vasárnap, 16:46:03
Igy vettem a kocsit. Az eladó szereltetett bele riasztót. Amióta nálam van ilyen . Azt hittem csak a kód hiányzik elvittem egy hifishez az adott egy kódot . 9748 Nem működött vele azt írtam egy foddos ismerősnek aki fordszervízben dolgozik és ő is ezt a kódot adta.
Beírom a kódot és nem történik semmi csak kéri újra. Nem írki semmit hogy rossz vagy jó lenne. Le sem tiltja a rádiót annyiszor írhatom be amennyiszer "jól esik" :-)
Ez egy mk3 mondeo 2.2 tdci szélvédő fűtés, ülésfűtés elöl hátul, xenon , esőérzékelő. elektromos tükör, ülés szellőztetés az elsőkön , bőr belső.. cd-tár talán ennyi :-)
Miután beírtad a helyes kódot, Enter után mi történik?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
chipo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36022 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 17:30:25 »
Beírom a kódot .. enter és semmi reakció..
Újra belehet írni.. és ezt ismételheted a végtelenségig.
Naplózva
Zsolt5050
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36023 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 21:04:03 »
Sziasztok!
Néha rakoncátlankodik a csomagtér ajtó (5. ajtó) nyitása.
Legtöbbször tökéletes, néha csak távirányítóval nyitható (középkonzolról sem), néha csak a hátsó nyomógombról nem működik.
Továbbá ritkán bárhonnan elindítható a nyitás, de fizikailag nem nyit ki. Ez annyit tesz, hogy normál állapothoz képest sokkal halkabban hallatszik a zárszerkezet mozgása.
Valamint 2 alkalommal az előző jelenség után még 3-4 alkalommal próbálta kinyitni, de nem lett megnyomva semmi.
Találkoztatok már ilyennel (főleg az utóbbi két jelenség)? Merre keressem a hibát?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1,8 benzin/LPG
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36024 Dátum:
2020.03.29 vasárnap, 21:23:59 »
Idézetet írta: Zsolt5050 - 2020.03.29 vasárnap, 21:04:03
Sziasztok!
Néha rakoncátlankodik a csomagtér ajtó (5. ajtó) nyitása.
Legtöbbször tökéletes, néha csak távirányítóval nyitható (középkonzolról sem), néha csak a hátsó nyomógombról nem működik.
Továbbá ritkán bárhonnan elindítható a nyitás, de fizikailag nem nyit ki. Ez annyit tesz, hogy normál állapothoz képest sokkal halkabban hallatszik a zárszerkezet mozgása.
Valamint 2 alkalommal az előző jelenség után még 3-4 alkalommal próbálta kinyitni, de nem lett megnyomva semmi.
Találkoztatok már ilyennel (főleg az utóbbi két jelenség)? Merre keressem a hibát?
Csomagtér ajtóátvezetőben kellene a kábeleket ellenőrizni és szükség szerint javítani, majd a zárnál a motor vezetékeinél megterhelni legalább egy H7-essel.
Ha minden rendben, jók a kontaktok és a H7-es működik, akkor a zárszerkezet hibás belül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36025 Dátum:
2020.04.04 szombat, 07:02:20 »
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem ,illetve kérésem,
Van egy 2002 tdci mondeom. Két hete "tönkre" ment a generátorom nem volt töltése és ezt jelezte a kis akkumlátor ikonnal is. Vettem bele egy bontott generátort beszereltük van töltés . 14.4v felkapcsolt fényszóró és bekapcsolt fűtés mellett. Ami a probléma ,hogy nem alszik el a kis akku ikon!
Tanítani kell vagy hibakódként jelentkezik ?
Üdv Mikhail
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48461
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36026 Dátum:
2020.04.04 szombat, 08:53:48 »
Idézetet írta: Mikhail Mondeo Ghia - 2020.04.04 szombat, 07:02:20
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem ,illetve kérésem,
Van egy 2002 tdci mondeom. Két hete "tönkre" ment a generátorom nem volt töltése és ezt jelezte a kis akkumlátor ikonnal is. Vettem bele egy bontott generátort beszereltük van töltés . 14.4v felkapcsolt fényszóró és bekapcsolt fűtés mellett. Ami a probléma ,hogy nem alszik el a kis akku ikon!
Tanítani kell vagy hibakódként jelentkezik ?
Üdv Mikhail
vagy nem illeszkedik az autó rendszerébe.Hibakódot kell olvasni,törölni,és utána tovább menni,ha megvan az ok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1126
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36027 Dátum:
2020.04.04 szombat, 09:46:13 »
Idézetet írta: Mikhail Mondeo Ghia - 2020.04.04 szombat, 07:02:20
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem ,illetve kérésem,
Van egy 2002 tdci mondeom. Két hete "tönkre" ment a generátorom nem volt töltése és ezt jelezte a kis akkumlátor ikonnal is. Vettem bele egy bontott generátort beszereltük van töltés . 14.4v felkapcsolt fényszóró és bekapcsolt fűtés mellett. Ami a probléma ,hogy nem alszik el a kis akku ikon!
Tanítani kell vagy hibakódként jelentkezik ?
Üdv Mikhail
vagy ellenőrizni, hogy a csatlakozó jól rá lett-e dugva a generátorra , én egyszer igy jártam ahogy Te és elvittem a szerelő barátomhoz
lenyúlt és közölte, hogy legközelebb dugjam rá a csatit is a generátorra, pedig rá tettem, de valahogy kicsúszott
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48461
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36028 Dátum:
2020.04.04 szombat, 09:48:29 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.04.04 szombat, 09:46:13
vagy ellenőrizni, hogy a csatlakozó jól rá lett-e dugva a generátorra , én egyszer igy jártam ahogy Te és elvittem a szerelő barátomhoz
lenyúlt és közölte, hogy legközelebb dugjam rá a csatit is a generátorra, pedig rá tettem, de valahogy kicsúszott
Akkor nem lenne töltőfesz 14.4V.Nem?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1126
csak vagyok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36029 Dátum:
2020.04.04 szombat, 10:59:05 »
Idézetet írta: alf® - 2020.04.04 szombat, 09:48:29
Akkor nem lenne töltőfesz 14.4V.Nem?
Passz azt nem tudom, de én mentem vele és indítóztam is párat mire a barátomhoz eljutottam és nem merült le az aksi
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36030 Dátum:
2020.04.04 szombat, 11:20:03 »
Idézetet írta: alf® - 2020.04.04 szombat, 08:53:48
vagy nem illeszkedik az autó rendszerébe.Hibakódot kell olvasni,törölni,és utána tovább menni,ha megvan az ok.
Köszönöm szépen!
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36031 Dátum:
2020.04.04 szombat, 11:26:21 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.04.04 szombat, 10:59:05
Passz azt nem tudom, de én mentem vele és indítóztam is párat mire a barátomhoz eljutottam és nem merült le az aksi
Én is lábon vittem a szerelőhöz , mert tudomásom szerint csak a magasnyomású használ áramot menet közben ha minden le van kapcsolva . 11.4 voltra esett az akkumulátor feszültsége ,de a teljesitményét nem tudtam lemérni.
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36032 Dátum:
2020.04.04 szombat, 11:37:12 »
Idézetet írta: Mikhail Mondeo Ghia - 2020.04.04 szombat, 11:26:21
Én is lábon vittem a szerelőhöz , mert tudomásom szerint
csak a magasnyomású használ áramot menet közben
ha minden le van kapcsolva . 11.4 voltra esett az akkumulátor feszültsége ,de a teljesitményét nem tudtam lemérni.
A motorvezérlő és a tüzelőanyag befecskendezők + érzékelők, szenzorok mivel működnek?
A magasnyomásún elhelyezett szabályzószelep "fogyaszt" a legkevesebbet.
A magasnyomású pumpa mechanikus meghajtású.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.04 szombat, 11:38:43 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36033 Dátum:
2020.04.04 szombat, 14:52:39 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.04 szombat, 11:37:12
A motorvezérlő és a tüzelőanyag befecskendezők + érzékelők, szenzorok mivel működnek?
A magasnyomásún elhelyezett szabályzószelep "fogyaszt" a legkevesebbet.
A magasnyomású pumpa mechanikus meghajtású.
Na ezt nem tudtam
köszönöm
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
arecibo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36034 Dátum:
2020.04.08 szerda, 16:11:11 »
Sziasztok!
Napfénytető vezérlésben otthon van valaki? Az a helyzet, hogy csak a billenő oldala működik, az elmegy végállásig, majd tovább nyomva a billentést, lecsukódik, és hátracsúszik...a sima hátracsúsztató állás nem megy, kapcsolót cseréltem...A motor is forog mindkét irányba...Esetleg valami ötlet? Akkut is levettem, de nem tudtam újra tanítani.
Naplózva
2002 MK3 2.0 TDCI
druszan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36035 Dátum:
2020.04.10 péntek, 16:32:27 »
Sziasztok,
köszönöm a jó tippeket, tanácsokat.
Sokmindent megpróbáltam, hogy a csomagtartó kapcsolóm működjön.
A kapcsoló jó, olajozgattam a központi zárakat...
Most meggyőződtem a kék fekete vezetékem nem szakadt a csomagtér kapcsolótól a sebességváltónál lévő csomagtér ajtó gombig.
A közösítés is itt van a gomb közelében biztosan, de nem látom.
A GEM és a gomb közötti szakaszt nem tudom hogyan kellene ellenőriznem...
Üdv
Laci
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36036 Dátum:
2020.04.10 péntek, 21:07:40 »
Idézetet írta: druszan - 2020.04.10 péntek, 16:32:27
Sziasztok,
köszönöm a jó tippeket, tanácsokat.
Sokmindent megpróbáltam, hogy a csomagtartó kapcsolóm működjön.
A kapcsoló jó, olajozgattam a központi zárakat...
Most meggyőződtem a kék fekete vezetékem nem szakadt a csomagtér kapcsolótól a sebességváltónál lévő csomagtér ajtó gombig.
A közösítés is itt van a gomb közelében biztosan, de nem látom.
A GEM és a gomb közötti szakaszt nem tudom hogyan kellene ellenőriznem...
Üdv
Laci
Sosem szokott hiba lenni a belső gomb és a GEM között.
A belső gombbal sem nyílik a csomagtartó?
Kulcs távirányítóról nyílik?
A csomagtartó átvezető minden vezetéke ép? Test vezeték is szakadhat....de akár a zár is l ehet rossz.
Hamar végig lehet ellenőrizni, hogy hol a probléma.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 144
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36037 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 10:37:01 »
Sziasztok,
azt szeretném kérdezni, hogy akkumulátor töltővel ellehet rontani a generátort? Tudom hülyén hangzik a kérdés, sokáig is tartott míg felmertem tenni. De nálam kettőből kétszer megtörtént. Az akksi töltő noname, új, kínai töltő. Műszerrel ellenőrizve 14.1 Voltnál nem ad ki nagyobb feszültséget, oszcilloszkóppal mérve nem tölt tüskékkel, nem regenerál. Rátöltöttem a kocsimban az akksira pár hét múlva annyi lett a generátornak. Utána az asszony kocsijának az akksiját "kondícionáltam", annak a generátornak is annyi lett. Lehetséges vagy csak véletlen egybeesés?
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36038 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 10:38:53 »
Idézetet írta: momcrew - 2020.04.16 csütörtök, 10:37:01
Sziasztok,
azt szeretném kérdezni, hogy akkumulátor töltővel ellehet rontani a generátort? Tudom hülyén hangzik a kérdés, sokáig is tartott míg felmertem tenni. De nálam kettőből kétszer megtörtént. Az akksi töltő noname, új, kínai töltő. Műszerrel ellenőrizve 14.1 Voltnál nem ad ki nagyobb feszültséget, oszcilloszkóppal mérve nem tölt tüskékkel, nem regenerál. Rátöltöttem a kocsimban az akksira pár hét múlva annyi lett a generátornak. Utána az asszony kocsijának az akksiját "kondícionáltam", annak a generátornak is annyi lett. Lehetséges vagy csak véletlen egybeesés?
Mind a kettő egyforma Mondeo volt, vagy két, teljesen másféle autó?
Nem gondolom, hogy a véletlen egybeesésen kívül másnak komolyabb esélye lenne itt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36039 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 10:57:18 »
Idézetet írta: momcrew - 2020.04.16 csütörtök, 10:37:01
Sziasztok,
azt szeretném kérdezni, hogy akkumulátor töltővel ellehet rontani a generátort? Tudom hülyén hangzik a kérdés, sokáig is tartott míg felmertem tenni. De nálam kettőből kétszer megtörtént. Az akksi töltő noname, új, kínai töltő. Műszerrel ellenőrizve 14.1 Voltnál nem ad ki nagyobb feszültséget, oszcilloszkóppal mérve nem tölt tüskékkel, nem regenerál. Rátöltöttem a kocsimban az akksira pár hét múlva annyi lett a generátornak. Utána az asszony kocsijának az akksiját "kondícionáltam", annak a generátornak is annyi lett. Lehetséges vagy csak véletlen egybeesés?
Rendesen, akkumulátort kiszerelve vagy legalább az egyik akku saru levételével töltünk.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36040 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 11:03:19 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.16 csütörtök, 10:57:18
Rendesen, akkumulátort kiszerelve vagy legalább az egyik akku saru levételével töltünk.
Mert egyébként az autó is úgy csinálja, ugye?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36041 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 11:04:09 »
Idézetet írta: momcrew - 2020.04.16 csütörtök, 10:37:01
Sziasztok,
azt szeretném kérdezni, hogy akkumulátor töltővel ellehet rontani a generátort? Tudom hülyén hangzik a kérdés, sokáig is tartott míg felmertem tenni. De nálam kettőből kétszer megtörtént. Az akksi töltő noname, új, kínai töltő. Műszerrel ellenőrizve 14.1 Voltnál nem ad ki nagyobb feszültséget, oszcilloszkóppal mérve nem tölt tüskékkel, nem regenerál. Rátöltöttem a kocsimban az akksira pár hét múlva annyi lett a generátornak. Utána az asszony kocsijának az akksiját "kondícionáltam", annak a generátornak is annyi lett. Lehetséges vagy csak véletlen egybeesés?
Még egy kérdés: mi lett a konkrét baja a gnerátoroknak? Mit jelent pontosan az, hogy annyi lett nekik?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36042 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 11:13:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.04.16 csütörtök, 11:03:19
Mert egyébként az autó is úgy csinálja, ugye?
AndyA
Ez hogyan jön ide?
Megint ha írnék valamit, akkor.... kötekednék, szerintetek. Tapsolhatsz magadnak a "remek" hsz-hez.
Az autó is egy kínai - szabályozatlan- hálózati töltővel tölti az akkut? Nem az akku ment tönkre! (még)
Üzem közben az autónál az áram irány generátor - > akku.
Ha akkumulátort akarunk tölteni, akkor csak azt töltsük.
Folytathatnám....
Mindenki azt és úgy csinál, ahogy akarja.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.16 csütörtök, 11:15:09 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36043 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 11:26:21 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.16 csütörtök, 11:13:24
Ez hogyan jön ide?
Megint ha írnék valamit, akkor.... kötekednék, szerintetek. Tapsolhatsz magadnak a "remek" hsz-hez.
Az autó is egy kínai - szabályozatlan- hálózati töltővel tölti az akkut? Nem az akku ment tönkre! (még)
Üzem közben az autónál az áram irány generátor - > akku.
Ha akkumulátort akarunk tölteni, akkor csak azt töltsük.
Folytathatnám....
Mindenki azt és úgy csinál, ahogy akarja.
Az akkunak olyan mértékű a kapacitív pufferhatása, hogy őrült feszültségtüskékkel kellene bombázni, ha ezzel akarnánk agyonvágni valami elektronikát. A töltő árama nagyságrendileg kisebb, mint amire a generátor alkatrészeit méretezték, ettől az egyszerűen nem tud tönkremenni. Az autó egyéb alkatrészei, amik gyújtás nélkül is fesz alatt vannak, azok sem kapnak több feszt, mint egyébként, a "rendes" töltési folyamat során.
Nem látom át igazán, hogy miért kellene bármit bárhonnan lekötni. Ennek leginkább csak akkor lehet értelme, ha valami hiba miatt gyorsan lemerülő akksit akarsz tesztelni, és a merülés mértéke olyan, hogy összemérhető a töltőárammal, vagyis sosem tudnád feltölteni az akksit, mert folyamatosan enné el a villanyt az ismeretlen hiba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36044 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 11:43:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.04.16 csütörtök, 11:26:21
Az akkunak olyan mértékű a kapacitív pufferhatása, hogy őrült feszültségtüskékkel kellene bombázni, ha ezzel akarnánk agyonvágni valami elektronikát. A töltő árama nagyságrendileg kisebb, mint amire a generátor alkatrészeit méretezték, ettől az egyszerűen nem tud tönkremenni. Az autó egyéb alkatrészei, amik gyújtás nélkül is fesz alatt vannak, azok sem kapnak több feszt, mint egyébként, a "rendes" töltési folyamat során.
Nem látom át igazán, hogy miért kellene bármit bárhonnan lekötni. Ennek leginkább csak akkor lehet értelme, ha valami hiba miatt gyorsan lemerülő akksit akarsz tesztelni, és a merülés mértéke olyan, hogy összemérhető a töltőárammal, vagyis sosem tudnád feltölteni az akksit, mert folyamatosan enné el a villanyt az ismeretlen hiba.
AndyA
Oké rendben, nem kívánok én ebbe belefolyni....
Ha szerinted nem tud tönktemenni, akkor a tények hazudnak. Mester!
Ahogy nem rég írtam, nekem mindegy....
ui: Biztos olyat sem tudsz elképzelni (pedig már rengetegszer megtörtént) és ez IT, hogy hálózati feszültség kiesés elmegy/visszajön... és hiába van ott a szuper tápegység (a komoly tápoknál nem) mégis a visszakapcsolásnál átlövi a tápot és nyírja az alaplapot. Majd a gagyi táp mintha mi sem történt volna, tönkre sem megy.
Persze szerinted ilyen sem lehet.....
«
Utoljára szerkesztve: 2020.04.16 csütörtök, 11:54:40 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 144
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36045 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 11:45:42 »
Köszönöm szépen, akkor nyugodtan használom a töltőt. Én is úgy gondolom, hogy csak egy durva véletlen volt a két generátor leégése.
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36046 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 12:09:45 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.16 csütörtök, 11:43:59
Oké rendben, nem kívánok én ebbe belefolyni....
Ha szerinted nem tud tönktemenni, akkor a tények hazudnak. Mester!
Ahogy nem rég írtam, nekem mindegy....
ui: Biztos olyat sem tudsz elképzelni (pedig már rengetegszer megtörtént) és ez IT, hogy hálózati feszültség kiesés elmegy/visszajön... és hiába van ott a szuper tápegység (a komoly tápoknál nem) mégis a visszakapcsolásnál átlövi a tápot és nyírja az alaplapot. Majd a gagyi táp mintha mi sem történt volna, tönkre sem megy.
Persze szerinted ilyen sem lehet.....
Jól mondod, a gagyi táp.
Amúgy meg nagyon nem egy kategória egy 230V/sok amperes tranziens (masszív kondik vannak a tápban, amiknek fel kell töltődni ilyenkor) és egy igen érzékeny elektronika találkozása, szemben egy feszültségszabályzott akkutöltő, amiben ilyen tranziens még nyomokban sem tud kialakulni, és egy masszív elektromos pufferkapacitást képviselő akksi találkozásával. Ha a PC-d tápjára az alaplap mellé odalógatnál egy ilyen méretű akksit (sőt, sokkal kisebb is elég lenne), akkor az sem menne ilyen módon tönkre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26985
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36047 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 12:11:04 »
Idézetet írta: momcrew - 2020.04.16 csütörtök, 11:45:42
Köszönöm szépen, akkor nyugodtan használom a töltőt. Én is úgy gondolom, hogy csak egy durva véletlen volt a két generátor leégése.
Azért a kérdésekre válaszolj, ha tudsz. Milyen autó volt a két autó, és mi volt a konkrét hiba a generátorokban?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
momcrew
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 144
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36048 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 13:13:59 »
Már is. Az egyik egy benzines, 3-as mondeo, a másik meg egy régi KA. Mindkettőnél csendben elment a töltés, az autók mentek, míg az akkumulátor lemerült. Mindkettőnél cserélni kellett, mert a generátoros ember szerint annyira szétégtek. Ezt két, külön generátoros ember volt.
Idézetet írta: AndyA - 2020.04.16 csütörtök, 12:11:04
Azért a kérdésekre válaszolj, ha tudsz. Milyen autó volt a két autó, és mi volt a konkrét hiba a generátorokban?
AndyA
Naplózva
MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
druszan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36049 Dátum:
2020.04.16 csütörtök, 22:44:53 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.04.10 péntek, 21:07:40
Sosem szokott hiba lenni a belső gomb és a GEM között.
A belső gombbal sem nyílik a csomagtartó?
Kulcs távirányítóról nyílik?
A csomagtartó átvezető minden vezetéke ép? Test vezeték is szakadhat....de akár a zár is l ehet rossz.
Hamar végig lehet ellenőrizni, hogy hol a probléma.
Köszönöm szépen a hozzászólást.
A belső gombbal sem nyílik. Kulcsról nyílik.
Kimértem a fekete-kék vezetéket nem szakadt, a kapcsoló is működik.
Test is van. Bíztam benne, de nem találtam szakadást.
A bal első ajtó egy baleset után cserélve lett, viszont a régi zárszerkezet nem került át az új ajtóba, és már nincs is meg. Szerintem azóta nem működik a csomagtérajtó kapcsoló.
Olvastam hogy a bal első ajtó csere okozhat ilyen problémát.
Naplózva
Oldalak:
1
...
714
715
716
717
718
719
720
[
721
]
722
723
724
725
726
727
728
...
742
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ