Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 07:02:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146127 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #500 Dátum: 2010.03.19 péntek, 09:11:18 »

Mondod ezt azért, mert a "szerelőd" nem tudta rendesen elvégezni a cserét?

Nem mondom ezt azert mert kicsit sok 1 honapon belul a hibalista!Mondtak,hogy vigyazzak mert minden lehetseges,de erre nem gondoltam volna!Na meg az alomautom volt.....
A Peugeotom csuszos kuplungal es hengerfejessen a Hondam szetrodadt alvazzal 400000km-rel a Polom gyakorlatilag a legalapabb ami lehet a Volvom amibol a kerekszilentek ki voltak rohadva nem okozott annyi csalodast es bosszusagot mit ez az auto!Ja es mindegyik boven 10 ev felett volt!Erre veszek egy 7,5 eves autot es tessek:
- elso fekek kuka
- jobb hatso kerekagy kuka
- valto kuka
- 4 uj gumi (jo de az is penz)
- kezifekbovden csak ugy megadta magat
- inditomotor
- centralzar erdekesegei
- valami allandoan kinyomja a szivargyujto biztijet
- hatso ablakmoso elment vadaszni (nem a cso csuszott le es nincs dugulas)
es ezek csak az elso 3 het alatt elojott dolgok nem igazan akarnam megvarni a szelepcsucsokat mert ugye az meg nem volt.... falbav

Az hogy a szerelom egy kontar volt egy dolog,de elegem van....
Szoval valakinek vakalmi otlet,hogy miert folyhat a cucc??
Mert ugye avval nem vagyok kisegitve,hogy a szerelom egy gyoker..... Azt mar tudom magamtol is! vigyor3
Azert annyit megjegyeznek,hogy az is tisztan latszik tudok vasarolni!Nem??!! wow1 Wink
Naplózva
2.0tddi ghia
Vendég
« Új hozzászólás #501 Dátum: 2010.03.19 péntek, 09:12:52 »

Sziasztok.megtudná mondani vki hogyan tudok képet feltölteni ide?lenne egy eladó Új luk kinyomócsapágyam és erről lenne pár képem.
köszi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #502 Dátum: 2010.03.19 péntek, 10:23:41 »

Nem mondom ezt azert mert kicsit sok 1 honapon belul a hibalista!Mondtak,hogy vigyazzak mert minden lehetseges,de erre nem gondoltam volna!Na meg az alomautom volt.....
A Peugeotom csuszos kuplungal es hengerfejessen a Hondam szetrodadt alvazzal 400000km-rel a Polom gyakorlatilag a legalapabb ami lehet a Volvom amibol a kerekszilentek ki voltak rohadva nem okozott annyi csalodast es bosszusagot mit ez az auto!Ja es mindegyik boven 10 ev felett volt!Erre veszek egy 7,5 eves autot es tessek:
- elso fekek kuka
- jobb hatso kerekagy kuka
- valto kuka
- 4 uj gumi (jo de az is penz)
- kezifekbovden csak ugy megadta magat
- inditomotor
- centralzar erdekesegei
- valami allandoan kinyomja a szivargyujto biztijet
- hatso ablakmoso elment vadaszni (nem a cso csuszott le es nincs dugulas)
es ezek csak az elso 3 het alatt elojott dolgok nem igazan akarnam megvarni a szelepcsucsokat mert ugye az meg nem volt.... falbav

Az hogy a szerelom egy kontar volt egy dolog,de elegem van....
Szoval valakinek vakalmi otlet,hogy miert folyhat a cucc??
Mert ugye avval nem vagyok kisegitve,hogy a szerelom egy gyoker..... Azt mar tudom magamtol is! vigyor3
Azert annyit megjegyeznek,hogy az is tisztan latszik tudok vasarolni!Nem??!! wow1 Wink

Itt a lényeg, 7,5 év... Nem új autót vettél... Amiket felsoroltál, sok kopó alkatrész, x km-ként cserélni kell.
Használt autó vásárlás után mindig legyen még pénz a zsebedbe, mert a régi tulaj nem sok mindent cserélt már, hisz úgyis eladásra ment az autó, így ezek Rád maradnak.
Vidd el márkaszervízbe, ott legalább értenek a Ford-hoz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #503 Dátum: 2010.03.19 péntek, 10:24:19 »

Sziasztok.megtudná mondani vki hogyan tudok képet feltölteni ide?lenne egy eladó Új luk kinyomócsapágyam és erről lenne pár képem.
köszi

www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #504 Dátum: 2010.03.19 péntek, 10:24:51 »

Megírtad a varázsszót!!!! worship  A hiba a vásárlásban volt!!!! Ha vittél volna magaddal egy normális szerelőt vagy átvizsgáltattad volna egy szervízben, akkor ezek nagy részét rögtön tudtad volna és meg sem veszed ezt az autót!!! Valaki nagyon dörzsölhette a tenyerét hogy sikerült megszabadulnia tőle!!! Az olajfolyással pedig nagyon egyszerű a dolog, vidd vissza a szerelőhöz és köteles garanciában megcsinálni, mivelhogy előtte nem fojt és így csak Ő cseszte el a dolgot!!! Légy határozott vele és esetleg emlíds meg neki a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséget ha esetleg akadékoskodik!!! gun


Nem mondom ezt azert mert kicsit sok 1 honapon belul a hibalista!Mondtak,hogy vigyazzak mert minden lehetseges,de erre nem gondoltam volna!Na meg az alomautom volt.....
A Peugeotom csuszos kuplungal es hengerfejessen a Hondam szetrodadt alvazzal 400000km-rel a Polom gyakorlatilag a legalapabb ami lehet a Volvom amibol a kerekszilentek ki voltak rohadva nem okozott annyi csalodast es bosszusagot mit ez az auto!Ja es mindegyik boven 10 ev felett volt!Erre veszek egy 7,5 eves autot es tessek:
- elso fekek kuka
- jobb hatso kerekagy kuka
- valto kuka
- 4 uj gumi (jo de az is penz)
- kezifekbovden csak ugy megadta magat
- inditomotor
- centralzar erdekesegei
- valami allandoan kinyomja a szivargyujto biztijet
- hatso ablakmoso elment vadaszni (nem a cso csuszott le es nincs dugulas)
es ezek csak az elso 3 het alatt elojott dolgok nem igazan akarnam megvarni a szelepcsucsokat mert ugye az meg nem volt.... falbav

Az hogy a szerelom egy kontar volt egy dolog,de elegem van....
Szoval valakinek vakalmi otlet,hogy miert folyhat a cucc??
Mert ugye avval nem vagyok kisegitve,hogy a szerelom egy gyoker..... Azt mar tudom magamtol is! vigyor3
Azert annyit megjegyeznek,hogy az is tisztan latszik tudok vasarolni!Nem??!! wow1 Wink
Naplózva
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #505 Dátum: 2010.03.19 péntek, 13:49:09 »

Megírtad a varázsszót!!!! worship  A hiba a vásárlásban volt!!!! Ha vittél volna magaddal egy normális szerelőt vagy átvizsgáltattad volna egy szervízben, akkor ezek nagy részét rögtön tudtad volna és meg sem veszed ezt az autót!!! Valaki nagyon dörzsölhette a tenyerét hogy sikerült megszabadulnia tőle!!! Az olajfolyással pedig nagyon egyszerű a dolog, vidd vissza a szerelőhöz és köteles garanciában megcsinálni, mivelhogy előtte nem fojt és így csak Ő cseszte el a dolgot!!! Légy határozott vele és esetleg emlíds meg neki a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséget ha esetleg akadékoskodik!!! gun



Koszonom a valaszokat!Igaz azt nem tudtam meg belole mi lehet a baj!Viszont az egyertelmuve valt,hogy veditek a markat!
Na valaszolgatok ha nem baj!
- nem gondolom,hogy a 7,5 ev olyan nagyon nagy gond lenne!Minden autoban vannak kopo alkatreszek minden autora szarik a tulaj az utolso idoben, minden autonak lejar az ideje.CSAKHOGY amig ez az ido mashol kitolodik itt nagyon nem!Mondom 12-15 eves autoim voltak sokkal tobb kilometerrel sokkal tobbet es durvabban hasznalva!Tehat ez tapasztalat!
- a masik irtad,hogy legyen meg egy kis penz a zsebedbe!Ember elolvastad a hiba listat???A klassziszikus pelda es tapasztalatra gondolva kezemben volt meg az auto vasarolt ertekenek az 50%!Vagod!az 50%!!!!!Ha ezt hozzatettem volna akkor kaptam volna egy ST220-at vagy egy 3-4 evvel fiatalabbat!(mielott meg lennek megint hazudtolva ANGLIABAN elek es nem otthon,de az autotrader.co.uk  vagy az ebay.co.uk  megmutatja)
- akkor az elozo mondatban megvalaszoltam a kovetkezo dolgot is, miert nem visszem vissza az autot Gorcsonybe, Pecs melle!Minekutana 2500km valaszt el tole!Hidd el megtennem meg akkor is hogyha o tett nekem iszonyat szivesseget ,hogy a hetvegen,unnepnapon nekiesett semmi penzert,hogy haza tudjak jonni mert dolgoznom kell!
- Az utolso csak egy kerdes!Honnan tudod,hogy nem vittem magammal egy szerelot?Csak azert kerdem mert a kuplungkinyomo sot az egesz kuplung vadonat uj az autoban (alig par honapja csereltette a Manchesteri szervizben az elozo tulaj)!Tehat ebbol adodik ha levezeted,hogy vagy az anyag minosege vagy a megtett 2500km nem tett jot neki!Ez meg ugye gaz!Akarhonnan is nezzuk!Tehat vihettem volna magammal a vilag legjobb es legolcsobb cimbilimbi szerelojet O sem latta volna a dolgot!Csak megnyugtatasra kozlom megnezte egy nagyon jo szerelobaratom az autot akki igazi szaki!O sem latta!Ja es gomdolom mivel a Jaguarszervizben melozik amirol ugye tudjuk,hogy a Mondi az alapja.....

Tehat en meg mindig segitseget kerek es nem fikat ha nem baj.....
Bocs,hogy kicsit ideges vagyok,de amikor egy autot megveszel mondjuk 100 ft-ert es 60ft-ot meg rakoltesz es ezt mind 3 het alatt akkor te is ideges vagy nem!Na ezert van telle a hocipom mert a JOINDULAT a Mondeo irant asszem megvolt bennem!

Tehat valakinek valami!?

Ja es latom a jo magyar szokast ha nem tudok mit irni akkor rugok meg egyet a masikon!

Tiszteletem
-
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #506 Dátum: 2010.03.19 péntek, 15:34:25 »

Koszonom a valaszokat!Igaz azt nem tudtam meg belole mi lehet a baj!Viszont az egyertelmuve valt,hogy veditek a markat!
Na valaszolgatok ha nem baj!
- nem gondolom,hogy a 7,5 ev olyan nagyon nagy gond lenne!Minden autoban vannak kopo alkatreszek minden autora ***ik a tulaj az utolso idoben, minden autonak lejar az ideje.CSAKHOGY amig ez az ido mashol kitolodik itt nagyon nem!Mondom 12-15 eves autoim voltak sokkal tobb kilometerrel sokkal tobbet es durvabban hasznalva!Tehat ez tapasztalat!
- a masik irtad,hogy legyen meg egy kis penz a zsebedbe!Ember elolvastad a hiba listat???A klassziszikus pelda es tapasztalatra gondolva kezemben volt meg az auto vasarolt ertekenek az 50%!Vagod!az 50%!!!!!Ha ezt hozzatettem volna akkor kaptam volna egy ST220-at vagy egy 3-4 evvel fiatalabbat!(mielott meg lennek megint hazudtolva ANGLIABAN elek es nem otthon,de az autotrader.co.uk  vagy az ebay.co.uk  megmutatja)
- akkor az elozo mondatban megvalaszoltam a kovetkezo dolgot is, miert nem visszem vissza az autot Gorcsonybe, Pecs melle!Minekutana 2500km valaszt el tole!Hidd el megtennem meg akkor is hogyha o tett nekem iszonyat szivesseget ,hogy a hetvegen,unnepnapon nekiesett semmi penzert,hogy haza tudjak jonni mert dolgoznom kell!
- Az utolso csak egy kerdes!Honnan tudod,hogy nem vittem magammal egy szerelot?Csak azert kerdem mert a kuplungkinyomo sot az egesz kuplung vadonat uj az autoban (alig par honapja csereltette a Manchesteri szervizben az elozo tulaj)!Tehat ebbol adodik ha levezeted,hogy vagy az anyag minosege vagy a megtett 2500km nem tett jot neki!Ez meg ugye gaz!Akarhonnan is nezzuk!Tehat vihettem volna magammal a vilag legjobb es legolcsobb cimbilimbi szerelojet O sem latta volna a dolgot!Csak megnyugtatasra kozlom megnezte egy nagyon jo szerelobaratom az autot akki igazi szaki!O sem latta!Ja es gomdolom mivel a Jaguarszervizben melozik amirol ugye tudjuk,hogy a Mondi az alapja.....

Tehat en meg mindig segitseget kerek es nem fikat ha nem baj.....
Bocs,hogy kicsit ideges vagyok,de amikor egy autot megveszel mondjuk 100 ft-ert es 60ft-ot meg rakoltesz es ezt mind 3 het alatt akkor te is ideges vagy nem!Na ezert van telle a hocipom mert a JOINDULAT a Mondeo irant asszem megvolt bennem!

Tehat valakinek valami!?

Ja es latom a jo magyar szokast ha nem tudok mit irni akkor rugok meg egyet a masikon!

Tiszteletem
-


Bocsi én is Angliába élek, 2 éve vagyok ezen a forumon és még eddig mindenki segített, itt nem rúgnak bele senkibe, csak ha a kuplung olajad elfolyik az nem a mondeo hibája hanem a szerelőé!!

Minden hibádra megvan a magyarázat:

Nem fogom részletezni mindet
- indítómotor, az előző tulaj addig járt rossz kuplunggal, lendkerékkel, hogy az kinyírta az indítómotort ( te írtad, hogy most kuplungozták )
- A féket vásárlás előtt egyszerűen a kerék levételével ( szemmel megnézed a fékpofák tárcsák állapotát) leellenőrizheted, illetve a próbaút során hallod ha hangja van.
- Váltó kuka  ( na ezt nem értem abszolút nem mondeo betegség, hogy a váltó kuka) viszont szintén visszavezethető a rossz kuplungra, de a rossz váltót szerintem szintén észlelhetted a próbaút során, mert ahogy mondtad 2500 km mentél vele eddig és a rossz váltónak hangja volt előtte is!


Nem akarok vitázni csak azért gondoltam, hogy ezt leírom, mert erre a fórumra nem jellemző az amit te írtál.
 worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.19 péntek, 15:36:55 írta szeszka » Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #507 Dátum: 2010.03.19 péntek, 15:47:35 »


Bocsi én is Angliába élek, 2 éve vagyok ezen a forumon és még eddig mindenki segített, itt nem rúgnak bele senkibe, csak ha a kuplung olajad elfolyik az nem a mondeo hibája hanem a szerelőé!!

Minden hibádra megvan a magyarázat:

Nem fogom részletezni mindet
- indítómotor, az előző tulaj addig járt rossz kuplunggal, lendkerékkel, hogy az kinyírta az indítómotort ( te írtad, hogy most kuplungozták )
- A féket vásárlás előtt egyszerűen a kerék levételével ( szemmel megnézed a fékpofák tárcsák állapotát) leellenőrizheted, illetve a próbaút során hallod ha hangja van.
- Váltó kuka  ( na ezt nem értem abszolút nem mondeo betegség, hogy a váltó kuka) viszont szintén visszavezethető a rossz kuplungra, de a rossz váltót szerintem szintén észlelhetted a próbaút során, mert ahogy mondtad 2500 km mentél vele eddig és a rossz váltónak hangja volt előtte is!


Nem akarok vitázni csak azért gondoltam, hogy ezt leírom, mert erre a fórumra nem jellemző az amit te írtál.
 worship worship worship


No hat akkor szepen felreertelmezted amit irtam!
De mindegy!
--- Han nem tudok segiteni akkor nem a hiba okat es nem a hiba miertjet taglalom!---
Legalabb is az en olvasatomban!
Igaz igy is leirhattam volna!
Eddig nekem is mindenki segitett ezen a forumon!Nekem csak azzal volt bajjom,hogy minek utolag ragodni......
Tudom,hogy nem mondeo betegseg ez annak a betegsege,hogy ma mar az autokat nem hosszu tavra gyartjak!Regen ez is mas volt pont ugy mint a turorudi!
Ennyi!
Viszont nem fer a fejembe!Tenyleg annyira hihetetlen,hogy a kuplungra semmi sem utalt?Az egvilagon semmi!Egy mukk sem!Semmi!
Egyszer csak beesett es vege!Ennyi!Tobb mint valaszinu,hogy valami utangyartott f** volt!Most LUK-ot kapott erre azt mondjak jo!
Na most viszont nekem az is furcs,hogy eljottem vele Pecsrol Manchesteig olajfolyas nelkul es itt elkezdte!Ezert nem gondolok ugy a szerelore mint az Ordogre!


Ja es meg egy megjegyzes!Most megint elolvastem amit irtam!Ha az elso ket mondaton nem rag be az ember akkor erti mit irok!Nem a mondeot bantom hanem az osszes uj autot!Aki felreertette attol elnezest,de oda irtam az utolso elotti mondatba valamit amire felhivom a figyelmet!

Ja es a mondeo helyett irhanek mas tipust de a csaladba csak igy van emlegetve mivel ez neki a neve!
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.19 péntek, 15:51:29 írta zolseges » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #508 Dátum: 2010.03.19 péntek, 16:25:49 »

Gyerekek kuva nagy gondom van!!!!!

Amiota kicserelte a szaki a kinyomocspagyamat azota zabalja az olajat!Mintmar a felso tartalybol a DOT4-es fekolajat!Minden ***a jol valt,nem csuszik,minden sebesseg olyan mint a vaj de zabal mint allat!Magyarbol hazafele a 2500km-en semmi amiota nyomom itt a varosba az kb 40-50km volt mar ketszer 1 decit ra kellett toltenem!Mi ez mar???

Soha tobbet Mondeot!!
Több felé mehet. A kuplung-fék azonos körön van, így akár a fékek felé is folyhat.
De valószínűbb a munkahenger vagy a kinyomónál való folyás. Ha a kinyomócsapágynál ereszt a váltóharangba kell folynia. Onnét előbb-utóbb kifolyik, így ha alámászol, látnod kellene. A gáz az, hogy ez megint a váltó levételét jelenti, ami meg nem olcsó, de bevasalható a Mo-i szerelőn, ha ő rontott el valamit.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #509 Dátum: 2010.03.19 péntek, 21:37:10 »


Hali!

Sajnálom hogy gondod van az autóval,ettől a tipustól tényleg nem várná az ember ezeket a hibákat.
Csak arra akarok kilyukadni hogy a mai "fogyasztói társadalomban" nem 15-20évre tervezik az autókat.Egy olyan cégnél dolgozok ahol bérben gyártunk neves külföldi autóbeszállitó cégnek.
Mo.-ról megy a cucc pl.Aston Martinba vagy Ferrariba.
Cseszheted  a nagy márkát ha a magyar melós olykor a tipikus szarokbele hozzáállással gyártja le az alkatrészt.
A vevőnek meg fogalma nincs hogy mennyi helyről származó alkatrészből rakták össze a verdáját amire évek óta vágyik.
 wow1
Koszonom a valaszokat!Igaz azt nem tudtam meg belole mi lehet a baj!Viszont azegyertelmuve valt,hogy veditek a markat!
Na valaszolgatok ha nem baj!
- nem gondolom,hogy a 7,5 ev olyan nagyon nagy gond lenne!Minden autoban vannak kopo alkatreszek minden autora ***ik a tulaj az utolso idoben, minden autonak lejar az ideje.CSAKHOGY amig ez az ido mashol kitolodik itt nagyon nem!Mondom 12-15 eves autoim voltak sokkal tobb kilometerrel sokkal tobbet es durvabban hasznalva!Tehat ez tapasztalat!
- a masik irtad,hogy legyen meg egy kis penz a zsebedbe!Ember elolvastad a hiba listat???A klassziszikus pelda es tapasztalatra gondolva kezemben volt meg az auto vasarolt ertekenek az 50%!Vagod!az 50%!!!!!Ha ezt hozzatettem volna akkor kaptam volna egy ST220-at vagy egy 3-4 evvel fiatalabbat!(mielott meg lennek megint hazudtolva ANGLIABAN elek es nem otthon,de az autotrader.co.uk  vagy az ebay.co.uk  megmutatja)
- akkor az elozo mondatban megvalaszoltam a kovetkezo dolgot is, miert nem visszem vissza az autot Gorcsonybe, Pecs melle!Minekutana 2500km valaszt el tole!Hidd el megtennem meg akkor is hogyha o tett nekem iszonyat szivesseget ,hogy a hetvegen,unnepnapon nekiesett semmi penzert,hogy haza tudjak jonni mert dolgoznom kell!
- Az utolso csak egy kerdes!Honnan tudod,hogy nem vittem magammal egy szerelot?Csak azert kerdem mert a kuplungkinyomo sot az egesz kuplung vadonat uj az autoban (alig par honapja csereltette a Manchesteri szervizben az elozo tulaj)!Tehat ebbol adodik ha levezeted,hogy vagy az anyag minosege vagy a megtett 2500km nem tett jot neki!Ez meg ugye gaz!Akarhonnan is nezzuk!Tehat vihettem volna magammal a vilag legjobb es legolcsobb cimbilimbi szerelojet O sem latta volna a dolgot!Csak megnyugtatasra kozlom megnezte egy nagyon jo szerelobaratom az autot akki igazi szaki!O sem latta!Ja es gomdolom mivel a Jaguarszervizben melozik amirol ugye tudjuk,hogy a Mondi az alapja.....

Tehat en meg mindig segitseget kerek es nem fikat ha nem baj.....
Bocs,hogy kicsit ideges vagyok,de amikor egy autot megveszel mondjuk 100 ft-ert es 60ft-ot meg rakoltesz es ezt mind 3 het alatt akkor te is ideges vagy nem!Na ezert van telle a hocipom mert a JOINDULAT a Mondeo irant asszem megvolt bennem!

Tehat valakinek valami!?

Ja es latom a jo magyar szokast ha nem tudok mit irni akkor rugok meg egyet a masikon!

Tiszteletem
-


Hali


Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #510 Dátum: 2010.03.19 péntek, 23:17:56 »

Szevasztok!

Ha valakinek mostanában kell cserélnie a cuccot, akkor itt próbálkozzatok:
http://www.kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung%20akcio

Nekem kb. 123.000 HUF-os árat adtak a teljes szettre: kuplungszett, kinyomócsapágy, kettőstömegű lk.

Üdv.
Sz

ps.: semmi egyéb kérdésre nem tudok válaszolni, a hét elején töltöttem ki a kérdőívet, ma jött a válasz, hétfőn hívom őket.
Ha ez az ár nem változik, akkor én tuttira bespájzolok a szettből, bár még nem cserés a gép.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #511 Dátum: 2010.03.20 szombat, 16:00:06 »

Koszonom a valaszokat!Igaz azt nem tudtam meg belole mi lehet a baj!Viszont az egyertelmuve valt,hogy veditek a markat!
Na valaszolgatok ha nem baj!
- nem gondolom,hogy a 7,5 ev olyan nagyon nagy gond lenne!Minden autoban vannak kopo alkatreszek minden autora ***ik a tulaj az utolso idoben, minden autonak lejar az ideje.CSAKHOGY amig ez az ido mashol kitolodik itt nagyon nem!Mondom 12-15 eves autoim voltak sokkal tobb kilometerrel sokkal tobbet es durvabban hasznalva!Tehat ez tapasztalat!
- a masik irtad,hogy legyen meg egy kis penz a zsebedbe!Ember elolvastad a hiba listat???A klassziszikus pelda es tapasztalatra gondolva kezemben volt meg az auto vasarolt ertekenek az 50%!Vagod!az 50%!!!!!Ha ezt hozzatettem volna akkor kaptam volna egy ST220-at vagy egy 3-4 evvel fiatalabbat!(mielott meg lennek megint hazudtolva ANGLIABAN elek es nem otthon,de az autotrader.co.uk  vagy az ebay.co.uk  megmutatja)
- akkor az elozo mondatban megvalaszoltam a kovetkezo dolgot is, miert nem visszem vissza az autot Gorcsonybe, Pecs melle!Minekutana 2500km valaszt el tole!Hidd el megtennem meg akkor is hogyha o tett nekem iszonyat szivesseget ,hogy a hetvegen,unnepnapon nekiesett semmi penzert,hogy haza tudjak jonni mert dolgoznom kell!
- Az utolso csak egy kerdes!Honnan tudod,hogy nem vittem magammal egy szerelot?Csak azert kerdem mert a kuplungkinyomo sot az egesz kuplung vadonat uj az autoban (alig par honapja csereltette a Manchesteri szervizben az elozo tulaj)!Tehat ebbol adodik ha levezeted,hogy vagy az anyag minosege vagy a megtett 2500km nem tett jot neki!Ez meg ugye gaz!Akarhonnan is nezzuk!Tehat vihettem volna magammal a vilag legjobb es legolcsobb cimbilimbi szerelojet O sem latta volna a dolgot!Csak megnyugtatasra kozlom megnezte egy nagyon jo szerelobaratom az autot akki igazi szaki!O sem latta!Ja es gomdolom mivel a Jaguarszervizben melozik amirol ugye tudjuk,hogy a Mondi az alapja.....

Tehat en meg mindig segitseget kerek es nem fikat ha nem baj.....
Bocs,hogy kicsit ideges vagyok,de amikor egy autot megveszel mondjuk 100 ft-ert es 60ft-ot meg rakoltesz es ezt mind 3 het alatt akkor te is ideges vagy nem!Na ezert van telle a hocipom mert a JOINDULAT a Mondeo irant asszem megvolt bennem!

Tehat valakinek valami!?

Ja es latom a jo magyar szokast ha nem tudok mit irni akkor rugok meg egyet a masikon!

Tiszteletem
-
jól van na papa, nekem sem váltotta be a bringa 100%-ig a hozzá fűzött reményeket, majd +hívlak pár sörre Görcsönybe a Kisgyörgy fagyizóba oszt majd dumálgatunk, csak nyugodj+ pias pias
Naplózva
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #512 Dátum: 2010.03.20 szombat, 21:54:15 »

jól van na papa, nekem sem váltotta be a bringa 100%-ig a hozzá fűzött reményeket, majd +hívlak pár sörre Görcsönybe a Kisgyörgy fagyizóba oszt majd dumálgatunk, csak nyugodj+ pias pias

 nyes :nyes:Koszonoma meghivast! nyes nyes
Halalossan nyudodt vagyok!Senkire sem haragudhatok csak arra aki megvette az autot!Tehat magamra! falbav
Igazibol valoszinu,hogy a munkahenger megint a ludas!Tehat evvel az utangyartott alkatresszel megen szivtam egyet!Pedig tudtommal a LUK nem kaka!
Mindegy belenyultam!Az auto hamarossan kesz es mar az ebayon es az autotraderen is arulom na ugye meg itt!(tenyleg ha kesz nem kell valakinek naaaaa....) vigyor3!Ha elmegy ennyiert akkor csak egy keveset buktam!Remeljuk el is megy......

U.i.: ja jut eszembe ezert mondtam nem mindig a szerelo a hulye....... Es itt meg halas is lehetek!De lagalabb eltartok egy szerelot angliaban es otthon is! falbav
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.20 szombat, 21:56:24 írta zolseges » Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #513 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 18:20:37 »


Üdv mindenkinek.

Úgy néz ki sajnos "megérett" az általam már itt sokat olvasott kuplung+kinyomó+lendkerék csere a gépemen. Igazából tegnap kezdtem hallani egy vékony "sikító" halk hangot amikor benyomom a kuplungot. A hiba kezdete tuti ez lenne? (kinyomó hangja) Hogy tudom ezt biztosan megállapítani. Elég sok km. van az autómban ugyan, de a kuplung ezt leszámítva csendes(hidegen mormog picit) , a váltó szépen, pontosan jár, és viszonylag lent fog. Leállításkor hallatszik a lendkerék csörgő hangja, de menet közben semmi, viszont ez azóta van amióta megvettem a gépet (5éve) (szinte mindig kuplunggal állítom le és indítom a lendkerék kimélése végett) .

Kérdésem lenne: rákérdeztem a Ford szervizben 37,500 Ft lenne a munkadíj ha MINDEN ott van. Kell a szereléshez speckó szerszám? Vízpumpát+szervoszivattyút cseréltem már egyedül, ez mennyire komoly meló?
Ilyenkor a motorolajat nem kell leengedni csak a váltóolajat? Fékolajat miért említették, hogy az is legyen?
Ha szettbe rendelem általában benne van a lendkerék csavar? Hol érdemes megrendelni, ahol normális minőséget kapok? Láttam fentebb egy linket, az rendben van?

Nagyon THX a választ!!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #514 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 18:25:58 »

Üdv mindenkinek.
Fékolajat miért említették, hogy az is legyen?
Mert a kuplung munkahenger a fékolajtartályból kapja az olajat.Gyakorlatilag közös a tartályuk. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #515 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 18:35:41 »

Mert a kuplung munkahenger a fékolajtartályból kapja az olajat.Gyakorlatilag közös a tartályuk. Wink wave

THX a választ! A többi nagyszerű kérdésemre is megtennéd?

 wave beka3 Cheesy
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #516 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 19:15:38 »

Üdv mindenkinek.

Úgy néz ki sajnos "megérett" az általam már itt sokat olvasott kuplung+kinyomó+lendkerék csere a gépemen. Igazából tegnap kezdtem hallani egy vékony "sikító" halk hangot amikor benyomom a kuplungot. A hiba kezdete tuti ez lenne? (kinyomó hangja) Hogy tudom ezt biztosan megállapítani. Elég sok km. van az autómban ugyan, de a kuplung ezt leszámítva csendes(hidegen mormog picit) , a váltó szépen, pontosan jár, és viszonylag lent fog. Leállításkor hallatszik a lendkerék csörgő hangja, de menet közben semmi, viszont ez azóta van amióta megvettem a gépet (5éve) (szinte mindig kuplunggal állítom le és indítom a lendkerék kimélése végett) .

Kérdésem lenne: rákérdeztem a Ford szervizben 37,500 Ft lenne a munkadíj ha MINDEN ott van. Kell a szereléshez speckó szerszám? Vízpumpát+szervoszivattyút cseréltem már egyedül, ez mennyire komoly meló?
Ilyenkor a motorolajat nem kell leengedni csak a váltóolajat? Fékolajat miért említették, hogy az is legyen?
Ha szettbe rendelem általában benne van a lendkerék csavar? Hol érdemes megrendelni, ahol normális minőséget kapok? Láttam fentebb egy linket, az rendben van?

Nagyon THX a választ!!

Szia!

Nekem most januárban esett át a gép a lendkerék+kuplung+kinyomó cserén. Nálam is a kinyomó adta meg magát. A hangja szép lassan mindig erősebb lesz, ahogy hozzáérsz a pedálhoz elkezd hangot adni, nálam kinyomott kuplung melletti "gázfröcsre" csendes lett, de amint visszatért az alapjárat közelébe ismét sírt.
A váltó lebontása elég nagy munka. Lefelé jön ki, de a hely szükössége miatt még a segédalvázat és vele a motort is lejebb kellett engedni. Ehhez nagyon sok minden ki lett bontva. Futómű - kormányösszekötő, tartógömb a kipufogó, intercooler a kapcsolódó turbó vezetékek, hűtők alsó rögzítései. Egy komolyabb műhely és szerszámok csak előnyt jelentenek. A munkadíj nálam is itt volt. Szerintem egyedül nekiállni, főleg ha még nem csináltál ilyet elég necces, bízd ezt szakemberre.

Üdv: V.Tamás  integet2


Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #517 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 19:46:04 »

Üdv mindenkinek.

Úgy néz ki sajnos "megérett" az általam már itt sokat olvasott kuplung+kinyomó+lendkerék csere a gépemen. Igazából tegnap kezdtem hallani egy vékony "sikító" halk hangot amikor benyomom a kuplungot. A hiba kezdete tuti ez lenne? (kinyomó hangja) Hogy tudom ezt biztosan megállapítani. Elég sok km. van az autómban ugyan, de a kuplung ezt leszámítva csendes(hidegen mormog picit) , a váltó szépen, pontosan jár, és viszonylag lent fog. Leállításkor hallatszik a lendkerék csörgő hangja, de menet közben semmi, viszont ez azóta van amióta megvettem a gépet (5éve) (szinte mindig kuplunggal állítom le és indítom a lendkerék kimélése végett) .

Kérdésem lenne: rákérdeztem a Ford szervizben 37,500 Ft lenne a munkadíj ha MINDEN ott van. Kell a szereléshez speckó szerszám? Vízpumpát+szervoszivattyút cseréltem már egyedül, ez mennyire komoly meló?
Ilyenkor a motorolajat nem kell leengedni csak a váltóolajat? Fékolajat miért említették, hogy az is legyen?
Ha szettbe rendelem általában benne van a lendkerék csavar? Hol érdemes megrendelni, ahol normális minőséget kapok? Láttam fentebb egy linket, az rendben van?

Nagyon THX a választ!!


Mindenképpen szakemberhez fordulj, szerintem ne kezdj hozzá nagy munka.
Szükséges egy jól felszerelt műhely!

Januárban volt nekem teljes csere ha Miskolci vagy, vagy környéki akkor tudok neked adni jó műhelyt szerelővel, illetve kedvezményes anyaggal.

Ha kell írj priv.

 integet2
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #518 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 20:24:45 »

Szia!

Nekem most januárban esett át a gép a lendkerék+kuplung+kinyomó cserén. Nálam is a kinyomó adta meg magát. A hangja szép lassan mindig erősebb lesz, ahogy hozzáérsz a pedálhoz elkezd hangot adni, nálam kinyomott kuplung melletti "gázfröcsre" csendes lett, de amint visszatért az alapjárat közelébe ismét sírt.
A váltó lebontása elég nagy munka. Lefelé jön ki, de a hely szükössége miatt még a segédalvázat és vele a motort is lejebb kellett engedni. Ehhez nagyon sok minden ki lett bontva. Futómű - kormányösszekötő, tartógömb a kipufogó, intercooler a kapcsolódó turbó vezetékek, hűtők alsó rögzítései. Egy komolyabb műhely és szerszámok csak előnyt jelentenek. A munkadíj nálam is itt volt. Szerintem egyedül nekiállni, főleg ha még nem csináltál ilyet elég necces, bízd ezt szakemberre.

Üdv: V.Tamás  integet2




Nagyon köszönöm válaszaitokat. Akkor a tünetek xerint ez lesz a gond, én is próbáltam kuplung lenyom gázfröccs és elhallgatott, alapjáraton ismét...
Bszottul idegesít a dolog, főleg a zsíros része. Viszont xart nem akarok bele venni sem, de akkor tényleg nem kezdek bele..

A fenti LUK akciós link él, tudja valaki? Kértem ajánlatot, de még nem kaptam választ.

Még1x köszi!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #519 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 20:25:16 »


Mindenképpen szakemberhez fordulj, szerintem ne kezdj hozzá nagy munka.
Szükséges egy jól felszerelt műhely!

Januárban volt nekem teljes csere ha Miskolci vagy, vagy környéki akkor tudok neked adni jó műhelyt szerelővel, illetve kedvezményes anyaggal.

Ha kell írj priv.

 integet2

priv ment.

THX!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #520 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 20:37:17 »

Nagyon köszönöm válaszaitokat. Akkor a tünetek xerint ez lesz a gond, én is próbáltam kuplung lenyom gázfröccs és elhallgatott, alapjáraton ismét...
Bszottul idegesít a dolog, főleg a zsíros része. Viszont xart nem akarok bele venni sem, de akkor tényleg nem kezdek bele..

A fenti LUK akciós link él, tudja valaki? Kértem ajánlatot, de még nem kaptam választ.

Még1x köszi!

Hi,

Szerintem él. Én tegnep írtam nekik ma jött a válasz. Asszem 125e FT környékén jött ki, de fejből nem emlékszem.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #521 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 21:19:02 »

jól van na papa, nekem sem váltotta be a bringa 100%-ig a hozzá fűzött reményeket, majd +hívlak pár sörre Görcsönybe a Kisgyörgy fagyizóba oszt majd dumálgatunk, csak nyugodj+ pias pias
Szia!

Nem az a gond hogy veszel egy autót 100 ezerért és ráköltöl hatvanat, de jó lenne!
Hanem az hogy 2,5m-ért veszed és 400-ezret költöl rá.
A másik nagy okosság meg annyi csak ahogy egy ismerős szerelő mondta 2000-es évjárat után olyan autót vegyél amelyik tetszik! Miért? Mert egyforma sz..r mindegyik. Valamiből fenn kell tartani a szervizeket is!
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #522 Dátum: 2010.03.22 hétfő, 22:17:52 »

Szia!

Nem az a gond hogy veszel egy autót 100 ezerért és ráköltöl hatvanat, de jó lenne!
Hanem az hogy 2,5m-ért veszed és 400-ezret költöl rá.
A másik nagy okosság meg annyi csak ahogy egy ismerős szerelő mondta 2000-es évjárat után olyan autót vegyél amelyik tetszik! Miért? Mert egyforma sz..r mindegyik. Valamiből fenn kell tartani a szervizeket is!

 eljen  nyes
Naplózva
Fefe
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #523 Dátum: 2010.03.23 kedd, 23:59:14 »

Sziasztok, korábban olvastam, hogy ha a lendkerék tönkremegy és úgy használja valaki, akkor tönkremehet az öninditó is. Valahogy nem értem az összefüggést, nem gondolom, hogy nehezebben tudná tekerni. Valaki el tudná ezt magyarázni? Az önindítóm már lett felújítva, a sok város miatt, de a lendkerekem most kezdi megadni magát.
A típusban kételkedők miatt leírom, hogy 270e km van a gépben és még eredetiek a porlasztók is. Ja, tdci.
Én a prémium gázolajra esküszöm, szerintem ezeke csak ez való.
Naplózva
interakcio
Vendég
« Új hozzászólás #524 Dátum: 2010.03.24 szerda, 11:46:29 »

Sziasztok!

Van 1 eladó LUK-os lendkerekem, én 2004. évi 130 lovas 6 sebességes tdci-be valóként vettem. Tudnátok abban segíteni, hogy hol tudom azt meg pontosan, hogy milyen más évjáratú modellekbe passzol esetleg? Pl: 115 lovas 5 sebességes tdci-be jó lehet-e?

Köszönöm!
Naplózva
1Pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #525 Dátum: 2010.03.24 szerda, 12:25:29 »

Sziasztok!

Csúszik a kuplungom, gondban vagyok. Ezt az ajánlatot kaptam:

Kuplungszett csapággyal
Listaár: 120909*
Akciós ár (-50%): 60454
Kuplungszett csapágy nélkül
Listaár: 76440
Akciós ár (-50%): 38220

Kinyomócsapágy
Listaár: 44096
Akciós ár (-35%): 28662
Viszonteladói kedvezménnyel (-50%): 22048

Kettőstömegű Lendkerék
Listaár: 130000
Akciós ár (-50%): 65000

A kuplungszett csapággyal vagy csapágy nélkül?! Ez milyen csapágy?
154115FT vagy  138882Ft nem mindegy.


köszönöm
Naplózva

MONDI 2001 2.0 TDDI 115LE
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #526 Dátum: 2010.03.24 szerda, 13:28:02 »

Az én olvasatom szerint  vigyor3 :
1. a kuplungszett csapággyal a kinyomócsapágyat is tartalmazza: 60.454 Ft ehhez csak a lendkereket kell megvenni + 65.000

2. kuplungszett csapágy nélkül (kinyomócsapágy nélkül): 38.220 Ft, de ehhez meg kell venni a kinyomócsapágyat is +28.662Ft = 66.882 Ft
+ a lendkerék 65.000

Jó áraknak tűnnek...

Egyébként milyen Mondeoba kell? (kitölthetnéd az adatlapod)
Valaki azt tanácsolta, hogy mivel a benzinesben nem kap akkora nyomatékot a lendkerék, többet bír és nem biztos, hogy kuplungcserekor cserélni kell. Persze nagy munkával jár (kb 5 óra és 20-40e ft, de nem mindegy a + 65.000 ft -gondolom)
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #527 Dátum: 2010.03.24 szerda, 13:48:50 »

Sziasztok!

Csúszik a kuplungom, gondban vagyok. Ezt az ajánlatot kaptam:

Kuplungszett csapággyal
Listaár: 120909*
Akciós ár (-50%): 60454
Kuplungszett csapágy nélkül
Listaár: 76440
Akciós ár (-50%): 38220

Kinyomócsapágy
Listaár: 44096
Akciós ár (-35%): 28662
Viszonteladói kedvezménnyel (-50%): 22048

Kettőstömegű Lendkerék
Listaár: 130000
Akciós ár (-50%): 65000

A kuplungszett csapággyal vagy csapágy nélkül?! Ez milyen csapágy?
154115FT vagy  138882Ft nem mindegy.


köszönöm

Én is kértem ajánlatot, csontra ezt kaptam. Lassan szedem össze a cuccokat, mivel cserés a történet nekem is.Eddig ezek a legjobb árak amiket én is találtam. Ezen felül ezek LUK cuccok ami állítólag gyári minőség. Már a 2Lityó gyári ford váltóolajat meg is rendeltem, fékolaj mekkora mennyiség kell egy ilyen cserénél, mivel azt is cseréltetem. Huh? Vajon a lendkerék rögzítő csavar is a szett tartozéka vagy az külön van?

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
1Pedro
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #528 Dátum: 2010.03.24 szerda, 14:35:55 »

Bocsi, még új vagyok.
Naplózva

MONDI 2001 2.0 TDDI 115LE
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #529 Dátum: 2010.03.24 szerda, 14:50:12 »

Sziasztok!

Csúszik a kuplungom, gondban vagyok. Ezt az ajánlatot kaptam:

Kuplungszett csapággyal
Listaár: 120909*
Akciós ár (-50%): 60454
Kuplungszett csapágy nélkül
Listaár: 76440
Akciós ár (-50%): 38220

Kinyomócsapágy
Listaár: 44096
Akciós ár (-35%): 28662
Viszonteladói kedvezménnyel (-50%): 22048

Kettőstömegű Lendkerék
Listaár: 130000
Akciós ár (-50%): 65000

A kuplungszett csapággyal vagy csapágy nélkül?! Ez milyen csapágy?
154115FT vagy  138882Ft nem mindegy.


köszönöm


Szia!

Én most cseréltettem a fenti dolgokat szintén TDDi-ben. Az biztos, hogy neked hidralikus kinyomócspágy kell, ezért kell a kuplungszett sima csapágy nélkül + a kinyomó(csapágy)-ra és a lendkerékre lesz szükséged. Teszek fel képet, hogy lásd az alkatrészeket.
http://kepfeltoltes.hu/091224/DSCF4697_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Üdv: V:Tamás  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.24 szerda, 14:58:17 írta V.Tamás » Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #530 Dátum: 2010.03.24 szerda, 14:54:10 »

Én is kértem ajánlatot, csontra ezt kaptam. Lassan szedem össze a cuccokat, mivel cserés a történet nekem is.Eddig ezek a legjobb árak amiket én is találtam. Ezen felül ezek LUK cuccok ami állítólag gyári minőség. Már a 2Lityó gyári ford váltóolajat meg is rendeltem, fékolaj mekkora mennyiség kell egy ilyen cserénél, mivel azt is cseréltetem. Huh? Vajon a lendkerék rögzítő csavar is a szett tartozéka vagy az külön van?



Szia!

Én most cseréltettem ezen alkatrészeket + cseréltettem a váltóban, fékrendszerben és a szervóban is olajat. A fékrendszer teljesen át lett mosva, tehát a féknyergekig cserélve lett az olaj. Ehhez elég volt 1,0 liternyi fékfolyadék. Én MOL DOT4+ típusú olajat vettem 2 *0,5l kiszerelésben. Sajna nálam a lendkerék rögzítő csavarok nem voltak benne.

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #531 Dátum: 2010.03.24 szerda, 15:12:21 »

Szia!

Én most cseréltettem ezen alkatrészeket + cseréltettem a váltóban, fékrendszerben és a szervóban is olajat. A fékrendszer teljesen át lett mosva, tehát a féknyergekig cserélve lett az olaj. Ehhez elég volt 1,0 liternyi fékfolyadék. Én MOL DOT4+ típusú olajat vettem 2 *0,5l kiszerelésben. Sajna nálam a lendkerék rögzítő csavarok nem voltak benne.

Üdv: V.Tamás  integet2

Köszi a választ! Mit jelent az, hogy "sima" csapágy nélkül?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #532 Dátum: 2010.03.24 szerda, 15:18:53 »

Köszi a választ! Mit jelent az, hogy "sima" csapágy nélkül?

Szia!

Itt egy kép a Valeo fix lendkerekes szettről.
http://kepfeltoltes.hu/090206/200803-027_lang_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ebben biztosan nem hidralikus kinyomócsapágy van. Gondolom a sima csapágy az olyan szerkezetekhez illeszkedik, ahol bovdenes a kuplung.
A TDDi-be az megy amit ezen a másik fotón láthatsz:
http://kepfeltoltes.hu/100109/DSCF4782_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #533 Dátum: 2010.03.24 szerda, 15:26:54 »

Sziasztok!

Egyébbiránt el lehet gondolkozni a Valeo fix szetten is, kérdezzétek erről Bunyeket, ha jól látom most itt is van.
Itt egy kép a Valeo fix lendkerekes szettről.
http://kepfeltoltes.hu/090206/200803-027_lang_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Már én sem vagyok olyan biztos benne, hogy jól döntöttem a kettős tömegűvel, főleg így chippelés után. (Igaz Zsiri  wave)

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #534 Dátum: 2010.03.24 szerda, 15:28:30 »

Sziasztok!

Egyébbiránt el lehet gondolkozni a Valeo fix szetten is, kérdezzétek erről Bunyeket, ha jól látom most itt is van.
Itt egy kép a Valeo fix lendkerekes szettről.
http://kepfeltoltes.hu/090206/200803-027_lang_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Már én sem vagyok olyan biztos benne, hogy jól döntöttem a kettős tömegűvel, főleg így chippelés után. (Igaz Zsiri  wave)

Üdv: V.Tamás  integet2

nagy király vagy!  wave
köszi a hasznos infokat!  worship
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #535 Dátum: 2010.03.24 szerda, 15:31:15 »

Sziasztok!

Egyébbiránt el lehet gondolkozni a Valeo fix szetten is, kérdezzétek erről Bunyeket, ha jól látom most itt is van.
Itt egy kép a Valeo fix lendkerekes szettről.
http://kepfeltoltes.hu/090206/200803-027_lang_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Már én sem vagyok olyan biztos benne, hogy jól döntöttem a kettős tömegűvel, főleg így chippelés után. (Igaz Zsiri  wave)

Üdv: V.Tamás  integet2

Ha elmegy még 271.000 -et amit most beleteszek (2 tömegű) pont le**rom... Smiley A Lendkeremenek egybknt szerintem így sincs baja, se a kuplungomnak. Ettől függetlenül cserélem.
A chipelés előtt 115LE volt a te géped? Mit tapasztaltál utána? Lényegesen jobb lett a gép? Fogyasztás? stb.. ?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #536 Dátum: 2010.03.24 szerda, 15:33:13 »

nagy király vagy!  wave
köszi a hasznos infokat!  worship

Kösz, de nem célom semmiféle "királyság", vagy cím.  Wink
Csak szeretnék minnél több elégedett Mondeóst látni, és ha ehhez van infóm megosztom (azt amit itt tanácsoltak, vagy amit már megtapasztaltam).  wave

Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #537 Dátum: 2010.03.24 szerda, 15:39:24 »

Ha elmegy még 271.000 -et amit most beleteszek (2 tömegű) pont le**rom... Smiley A Lendkeremenek egybknt szerintem így sincs baja, se a kuplungomnak. Ettől függetlenül cserélem.
A chipelés előtt 115LE volt a te géped? Mit tapasztaltál utána? Lényegesen jobb lett a gép? Fogyasztás? stb.. ?

Szia!

Írtam már róla, de had álljon itt egy tördelt pü-m is:

"Az első variációban én ésszerű teljesítménynövelést, alacsony fordulat melleti rugalmasságot kértem - ilyet írt elöszőr. Ekkor a turbónyomást 1,15-ről 1,3 barra emelte. A gép jól reagált 1500 körüli fordulaton, de 2000 közelében ahol változik a befecskendezés (gondolom ezt te is tapasztalod, más lesz az autó hangja) ott nem volt túl nagy változás, majd 2400-3500 között megindult mint egy lórugás, de 3500 felett már nem volt érdemi növekedés. Ekkor azt mondta, hogy ~18 % teljesítménynövelés van az autón ez ~135 LE jelentett.

Míg ott voltam írt egy Szombathelyi Mondeót is, amin full teljesítményt kértek. Ez más karakterisztikájú program volt és javasolta, hogy ezt tegyük fel nekem is.

Ez a program alacsony fordalaton nyomatékos és a teljesítményleadás harmonikusabb, folyamatossan húz a gép a leszabályozásig. Sokkal egyenletesebb. Ha lepadlózod kettesben mocorog az eleje, a gumik határon vannak a tapadásban. Nagyon megy és csendesebb az autó. Nem ez lesz a jellemző a vezetésemre, de az autó sokkal erősebb rugalmasabb. Elmondása szerint most a turbónyomás 1,4 bar és 20 %-t meghaladó a teljesítménynövekedés, tapasztalata szerint most 140 Le feletti. Nekem nem is ez a lényeg. Csendesebb a motorom, alapjárat közelében is van már benne erő és jól húz."

"Én nem bántam meg, merem ajánlani, jobb autóm lett egyértelműen. Az meg nem igazán érdekel, hogy most pontosan hány lóerős, sőt még versenyezgetni sem fogok az országúton. Sokkal rugalmasabb az autó, kellemesebb vezetni és ez nagyon tetszik."

Fogyasztás kimérése még vissza van. Majd lesz adat jelzem.
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #538 Dátum: 2010.03.24 szerda, 15:42:29 »

Szia!

Írtam már róla, de had álljon itt egy tördelt pü-m is:

"Az első variációban én ésszerű teljesítménynövelést, alacsony fordulat melleti rugalmasságot kértem - ilyet írt elöszőr. Ekkor a turbónyomást 1,15-ről 1,3 barra emelte. A gép jól reagált 1500 körüli fordulaton, de 2000 közelében ahol változik a befecskendezés (gondolom ezt te is tapasztalod, más lesz az autó hangja) ott nem volt túl nagy változás, majd 2400-3500 között megindult mint egy lórugás, de 3500 felett már nem volt érdemi növekedés. Ekkor azt mondta, hogy ~18 % teljesítménynövelés van az autón ez ~135 LE jelentett.

Míg ott voltam írt egy Szombathelyi Mondeót is, amin full teljesítményt kértek. Ez más karakterisztikájú program volt és javasolta, hogy ezt tegyük fel nekem is.

Ez a program alacsony fordalaton nyomatékos és a teljesítményleadás harmonikusabb, folyamatossan húz a gép a leszabályozásig. Sokkal egyenletesebb. Ha lepadlózod kettesben mocorog az eleje, a gumik határon vannak a tapadásban. Nagyon megy és csendesebb az autó. Nem ez lesz a jellemző a vezetésemre, de az autó sokkal erősebb rugalmasabb. Elmondása szerint most a turbónyomás 1,4 bar és 20 %-t meghaladó a teljesítménynövekedés, tapasztalata szerint most 140 Le feletti. Nekem nem is ez a lényeg. Csendesebb a motorom, alapjárat közelében is van már benne erő és jól húz."

"Én nem bántam meg, merem ajánlani, jobb autóm lett egyértelműen. Az meg nem igazán érdekel, hogy most pontosan hány lóerős, sőt még versenyezgetni sem fogok az országúton. Sokkal rugalmasabb az autó, kellemesebb vezetni és ez nagyon tetszik."

Fogyasztás kimérése még vissza van. Majd lesz adat jelzem.

Ez nagyon yool hangzik, azt hiszem olvastam is ezt vmelyik topicban. Lehet keresni foglak info ügyben.
THX! Üdv!
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
prokee
Vendég
« Új hozzászólás #539 Dátum: 2010.03.24 szerda, 16:30:44 »

Hello Hölgyek/Urak!

Prokop Gábor / Kauf-Fer Kft.

Jónéhány újraküldött reglevél után végre sikerült élesítenem a regisztrációmat. Munka közben igen sok részletben írtam egy alapos, részletes és kimerítő választ a kuplungok ügyében mindenkinek. Aztán mielőtt elküldtem volna, két telefon és egy rendelés között rossz fület zártam be. Ennek örömére most kicsit zanzásítva újrázom, nézzétek el nekem.

Fix szett:
Nem feltétlen jó választás. A csatolt szórólap illusztráció, több autóhoz ajánlanak fix szettet, ebből az egyiket lefotózták, és nem a Mondeoét. A 835020 cikkszámú fix szett ugyanis nem tartalmaz kinyomócsapágyat. Sem normált, sem hidraulikusat. Listaára 187000, ebből szívesen adunk bárkinek 35% kedvezményt, de így is 121.000 körül jön ki, miközben egy átlagos csapágy nélküli szett + lendkerék akicósan 100.000 körül van. A csapágyas szett lendkerékkel pedig nagyjából 125.000. Bónusz, hogy később a fix lendkerekeshez nem lehet utólag kuplungot venni önmagában, csak a fix lendkerékkel együtt. Ha pedig egyszer bekerül a fix lendkerék, és ahhoz megy majd fel valamikor a 2T-hez való fix, csillapítatlan tárcsa, az igen kevés ideig bírja majd.

Benzines lendkerék:
Nem csupán nem mindig kell cserélni, hanem inkább soha. Ezeket fix lendkerékkel szerelték, az pedig egy darab vas, nagyon nehéz "elrontani" Smiley

Megmaradt lendkerék:
Hatféle lendkerék létezik a 2.0D Mondeo III-ban, ebből ötfélét gyárt a Luk, a 150/155LE-s motorét nem. Nem részletezném újra a listát, egy órán át válogattam. A lényeg: vannak átfedések, de gyakorlatilag csak a két alvázszám szerint lehet egyértelműen megmondani, jó lesz-e egy másik autóba is.

Önindító vs. lendkerék
Nem jellemző hiba, de ha sokáig megy rossz lendkerékkel az autó, bizony tönkreteheti az önindítót. Ilyenkor a két tömeg közötti rezgéscsillapítás nem működik, és az önindítót komoly dinamikus terhelés éri. Gyakorlatilag megrángatja az indítót a motor.
Kevéssé ismert, hogy a rossz 2T lendkerék akár a hidegindítást is megnehezíti, extrém esetben lehetetlenné teszi, mert az indító nem tudja előállítani a tartós indítási fordulatszámot.

Azt hiszem, ennyi. Nézzétek el nekem, ha valamit kihagytam.

Nem ígérem, hogy sűrűn jövök, de azért néha idelesek, és igyekszem megválaszolni a felmerülő kérdéseket.
Naplózva
prokee
Vendég
« Új hozzászólás #540 Dátum: 2010.03.24 szerda, 17:39:39 »

Azt hiszem, ennyi. Nézzétek el nekem, ha valamit kihagytam.

Juteszembe, csavarok. A Luk lendkerék nem tartalmazza a hozzávaló csavarokat.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #541 Dátum: 2010.03.24 szerda, 18:03:35 »

Benzines lendkerék:
Nem csupán nem mindig kell cserélni, hanem inkább soha. Ezeket fix lendkerékkel szerelték, az pedig egy darab vas, nagyon nehéz "elrontani" Smiley


[/quote]


Ehhez annyit szeretnék hozzátenni, hogy nekem benzines mondeom van és 2 tömegű lendkerék van benne most esett át a cserén mindennel együtt, és bizony tönkrement nagyon nagyon hangos volt és rázta a motort! worship worship worship
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #542 Dátum: 2010.03.24 szerda, 20:26:03 »

Sziasztok!

Egyébbiránt el lehet gondolkozni a Valeo fix szetten is, kérdezzétek erről Bunyeket, ha jól látom most itt is van.
Itt egy kép a Valeo fix lendkerekes szettről.
http://kepfeltoltes.hu/090206/200803-027_lang_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Már én sem vagyok olyan biztos benne, hogy jól döntöttem a kettős tömegűvel, főleg így chippelés után. (Igaz Zsiri  wave)

Üdv: V.Tamás  integet2
Szia!
A fix-nek 228-as átmérőjű a tárcsája a kéttömegű 240-ével szemben...nem véletlenül csak a 90LE-s változatokhoz írják.
Maga a módszer jobb szerintem is, hogy a tárcsában van a csillapítás, nem a lendkeréken, de a 228-as tárcsa lényegesen kisebb nyomatékátvitelre képes, mint egy 240-es....ebből persze  a használója semmit nem vesz észre, amíg új a szerkezet és erős benn a rugó, de az élettartam felénél már jelentkezhetnek nyomatékátviteli gondok(csúszik a kuplung) és akkor lesz drága az olcsó.....
90lovasba csak ilyet tennék, de a 115 vagy erősebb verziókhoz kell a 240-es tárcsa...(kéttömegű verzió)
Szerintem jól döntöttél mikor azt vetted  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #543 Dátum: 2010.03.24 szerda, 20:39:56 »

Szia!
A fix-nek 228-as átmérőjű a tárcsája a kéttömegű 240-ével szemben...nem véletlenül csak a 90LE-s változatokhoz írják.
Maga a módszer jobb szerintem is, hogy a tárcsában van a csillapítás, nem a lendkeréken, de a 228-as tárcsa lényegesen kisebb nyomatékátvitelre képes, mint egy 240-es....ebből persze  a használója semmit nem vesz észre, amíg új a szerkezet és erős benn a rugó, de az élettartam felénél már jelentkezhetnek nyomatékátviteli gondok(csúszik a kuplung) és akkor lesz drága az olcsó.....
90lovasba csak ilyet tennék, de a 115 vagy erősebb verziókhoz kell a 240-es tárcsa...(kéttömegű verzió)
Szerintem jól döntöttél mikor azt vetted  wave

Köszönöm Ervin worship , mindig tanul az ember.
Naplózva
prokee
Vendég
« Új hozzászólás #544 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 08:23:51 »

Ehhez annyit szeretnék hozzátenni, hogy nekem benzines mondeom van és 2 tömegű lendkerék van benne most esett át a cserén mindennel együtt, és bizony tönkrement nagyon nagyon hangos volt és rázta a motort! worship worship worship

Akkor módosítanom kell: ezeket általában fix lendkerékkel szerelték.
Bár most kíváncsiságból utána néztem a 2002-es, 1.8-as motorok lendkerekeinek, és a 110, 125 és 130LE-s verziókhoz is fixet ír a Ford.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #545 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 10:34:39 »


... és rázta a motort! worship worship worship

Ezt hogy kell érteni?
Pont tegnap nézegettem, ha kézzel adom a gázt a motortérben, nagyobb gázadásra megemelkedik a motor, mintha ki akarna ugrani.
Lehet nekem is gond van a lendkerékkel?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #546 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 16:04:42 »


Már én sem vagyok olyan biztos benne, hogy jól döntöttem a kettős tömegűvel, főleg így chippelés után. (Igaz Zsiri  wave)

Üdv: V.Tamás  integet2
Majd kiderül,  wave az előző cseréjénél 200.000km körül volt az órában, ebből kb. 50.000km-et mentem chippelve. Remélem most már ezzel sem lesz hosszú ideig gond.
Ami biztos, hogy az egytömegűnél egy hibával kevesebb lehet! És azaz egy hiba min. 65000,-Ft, ha cserélni kell, mert nem bírja a nagyobb nyomatékot.

Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #547 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 16:16:03 »


Bónusz, hogy később a fix lendkerekeshez nem lehet utólag kuplungot venni önmagában, csak a fix lendkerékkel együtt. Ha pedig egyszer bekerül a fix lendkerék, és ahhoz megy majd fel valamikor a 2T-hez való fix, csillapítatlan tárcsa, az igen kevés ideig bírja majd.

Ezt nem értem.  falbav
Minek akkor a fix. lendkerekes kit, ha későbbi kuplungozásnál meg kell venni újra egy nem kopó alkatrészt, a lendkereket?
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #548 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 16:21:09 »

Szia!
A fix-nek 228-as átmérőjű a tárcsája a kéttömegű 240-ével szemben...nem véletlenül csak a 90LE-s változatokhoz írják.
Maga a módszer jobb szerintem is, hogy a tárcsában van a csillapítás, nem a lendkeréken, de a 228-as tárcsa lényegesen kisebb nyomatékátvitelre képes, mint egy 240-es....ebből persze  a használója semmit nem vesz észre, amíg új a szerkezet és erős benn a rugó, de az élettartam felénél már jelentkezhetnek nyomatékátviteli gondok(csúszik a kuplung) és akkor lesz drága az olcsó.....
90lovasba csak ilyet tennék, de a 115 vagy erősebb verziókhoz kell a 240-es tárcsa...(kéttömegű verzió)
Szerintem jól döntöttél mikor azt vetted  wave
Bunyek chippelt mondijában fix. lendkerekes van. Legalább 45-ös mamuszban nyomja a gázpedált, ha nála bírja...  eplus2
Amúgy a leírásban tényleg csak a 90 lovashoz ajánlják.  eljen
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #549 Dátum: 2010.03.25 csütörtök, 17:26:44 »


Megrendeltem a kompett kuplungcuccost a fenti linkről. Az ár úgy tűnik tényleg jó, de sajna nem tartalmazza a 8db lendkerék rögzítő csavart ami megint + költség.

Akárhányszor átszámolom  a műveletet, mindig egyre többre jövök ki  falbav falbav falbav
Még 1 hete sincs, hogy meghallottam a kinyomóm, de egyre hangosabbnak hallom és egyre bosszantóbb az egész. Mi jöhet még plusszban..?

A szerelésnél ott leszek látni akarom az egészet  wow1 Még ha rá is megy 1 napom.

Más: tud valaki ragasztható küszöbkoptatót az ajtók alá? Vmi igényeset. ?? Létezik pl. "mondeo" -s vagy "ford" os felirattal?  help
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.