Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 07:29:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146160 alkalommal)
0 Felhasználó és 31 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #750 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 15:41:33 »

Köszi Ákos Neked is!
Az enyém 5 gangos sajnos.
De azért megnyugodtam. F@stam, hogy megint zsebbenyúlás jön...
előbb-utóbb biztos. Nem teljesen normális a csattanás. Terhelésváltásnál gyönyörűen hallatszik. Alacsony fordulaton 3-tól fölfelé lelépek a gázról majd vissza és csattan. Csattan váltáskor is. Zajos az egész. Valószínűleg valami már a végétjárja.  help megvárom még szétesik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
yoshi
Vendég
« Új hozzászólás #751 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 15:58:50 »

Valaki meg tudná adni Vik számát priviben?
Felhívnám, ha visszakaptam a kocsit.
A szervíz tanácstalan. Szerintük minden jó Smiley

Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #752 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 17:12:57 »

előbb-utóbb biztos. Nem teljesen normális a csattanás. Terhelésváltásnál gyönyörűen hallatszik. Alacsony fordulaton 3-tól fölfelé lelépek a gázról majd vissza és csattan. Csattan váltáskor is. Zajos az egész. Valószínűleg valami már a végétjárja.  help megvárom még szétesik.
Sziasztok!
Nekem a mondin kivül már a második transitot taposom és ezeknek is csattan a váltáskor de sose volt belöle gond.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
meszi19
Vendég
« Új hozzászólás #753 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 17:24:43 »

Ez a váltáskori csattanás nálam is megvan, már régóta csinálja. Egyedül akkor nem, ha nagyon finoman engedem fel a kuplungot, és mellette adom rá a gázt. Aggódtam énis, de egyelőre mást nem tapasztalok.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #754 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 19:14:04 »

Ez a váltáskori csattanás nálam is megvan, már régóta csinálja. Egyedül akkor nem, ha nagyon finoman engedem fel a kuplungot, és mellette adom rá a gázt. Aggódtam énis, de egyelőre mást nem tapasztalok.

Dettó!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #755 Dátum: 2010.07.19 hétfő, 20:29:35 »

mióta fix lendkerekem van nincs csattogás,nincs gond.... eplus2 (1 éve már)
ja de ez egy sz+r elis felejtettem, lépek is.... falbav
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #756 Dátum: 2010.07.20 kedd, 11:37:44 »

Ez a váltáskori csattanás nálam is megvan, már régóta csinálja. Egyedül akkor nem, ha nagyon finoman engedem fel a kuplungot, és mellette adom rá a gázt. Aggódtam énis, de egyelőre mást nem tapasztalok.

Szerintem közel nem biztos, hogy csak lendkerék lehet.
Nálam is megvan a csattogás és amikor utoljára a Ford szervízben volt (akkor még a haveromé volt az autó), azt mondák neki, hogy a csattogást a féltengely belső részénél, valami alkatrész (már nem emlékszem a nevére) kopása okozza, de ezzel még el lehet járni több tízezer km-t.
Namost, az lehet, hogy a szervízes nem ért hozzá, de mivel "baráti szerelőről" volt szó, biztos nem akarta megvezetni, a haveromat.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.20 kedd, 11:39:28 írta ezso » Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #757 Dátum: 2010.07.20 kedd, 14:04:01 »

Szerintem közel nem biztos, hogy csak lendkerék lehet.
Nálam is megvan a csattogás és amikor utoljára a Ford szervízben volt (akkor még a haveromé volt az autó), azt mondák neki, hogy a csattogást a féltengely belső részénél, valami alkatrész (már nem emlékszem a nevére) kopása okozza, de ezzel még el lehet járni több tízezer km-t.
Namost, az lehet, hogy a szervízes nem ért hozzá, de mivel "baráti szerelőről" volt szó, biztos nem akarta megvezetni, a haveromat.
szerintem tuti nem a lendkerék csattog váltáskor. féltengely lesz az. Nekem 0km-es lendkeréktől csinálja. Korábban meg már csúszott a tárcsa, így nem volt meg a nyomaték-átvitel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #758 Dátum: 2010.07.20 kedd, 14:41:18 »

Köszi!

Akkor viszont kérdésem lenne a tisztelt nagyközönséghez:
Mi okozhatja azt, hogy ha leveszem a lában a gázról, hagyom gurulni az autót, aztán hirtelen gázt adok, akkor egy csattanás szerű hangot hallani. Ugyanez a hang kiváltható váltáskor is, ha nem finoman bánok a kuplunggal.
Lendkerék, kuplung és kinyomócsapágy 19e km-el ezelőtt cserélve gyári újakra.
Mitől lehet ez a csattanás?

Nézdd meg a hátsó váltótartó bakot, alul van a kipuf mellet, az is hasonló hangot ad, mint a lendkerék csattogása. nekem mind a kettőt cserélnem kellet már. falbav
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #759 Dátum: 2010.07.20 kedd, 17:17:24 »

Nézdd meg a hátsó váltótartó bakot, alul van a kipuf mellet, az is hasonló hangot ad, mint a lendkerék csattogása. nekem mind a kettőt cserélnem kellet már. falbav

Köszi, ezt a tippet is.
Csütörtökön megemeljük és ránézünk erre is.
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #760 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 22:01:10 »

Nézdd meg a hátsó váltótartó bakot, alul van a kipuf mellet, az is hasonló hangot ad, mint a lendkerék csattogása. nekem mind a kettőt cserélnem kellet már. falbav

Na ma megemeltük a kicsikét.
Lesz abban vmi, amit mondasz!
Szerelőm szerint ki van már annyira a hátsó váltó tartó bak, hogy adhatja ezt a hangot, de messze nincs ki annyira, hogy széthullna. (nézte a féltengelyt is, de szerinte azzal minden rendben).
Most már csak az kellene, hogy a többiek is, akik írták, hogy csattog nekik is, szintén ránéznének/nézetnének a hátsó váltó tartó bakra, hogy náluk is fenn áll-e ez. Ha igen, akkor megvan a ludas, ha nem akkor lehet tovább keresni...
A bak cserét én egyenlőre nem sürgetem magamál, mert NagyAutó-nál 20 pénz az új.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #761 Dátum: 2010.07.23 péntek, 10:53:50 »

Na ma megemeltük a kicsikét.
Lesz abban vmi, amit mondasz!
Szerelőm szerint ki van már annyira a hátsó váltó tartó bak, hogy adhatja ezt a hangot, de messze nincs ki annyira, hogy széthullna. (nézte a féltengelyt is, de szerinte azzal minden rendben).
Most már csak az kellene, hogy a többiek is, akik írták, hogy csattog nekik is, szintén ránéznének/nézetnének a hátsó váltó tartó bakra, hogy náluk is fenn áll-e ez. Ha igen, akkor megvan a ludas, ha nem akkor lehet tovább keresni...
A bak cserét én egyenlőre nem sürgetem magamál, mert NagyAutó-nál 20 pénz az új.

Nekem is volt ilyen csattogas auto leallitaskor es terhelesvaltaskor. Kiderult, hogy a kokanyul, nem a helyere visszatett go szuro verte a generator vagy mi hazat (fem a femmel). Sokan nem teszik vissza a helyere, mert maceras.Miota helyretettem, csond lett teljesen
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #762 Dátum: 2010.07.23 péntek, 10:54:22 »

Na ma megemeltük a kicsikét.
Lesz abban vmi, amit mondasz!
Szerelőm szerint ki van már annyira a hátsó váltó tartó bak, hogy adhatja ezt a hangot, de messze nincs ki annyira, hogy széthullna. (nézte a féltengelyt is, de szerinte azzal minden rendben).
Most már csak az kellene, hogy a többiek is, akik írták, hogy csattog nekik is, szintén ránéznének/nézetnének a hátsó váltó tartó bakra, hogy náluk is fenn áll-e ez. Ha igen, akkor megvan a ludas, ha nem akkor lehet tovább keresni...
A bak cserét én egyenlőre nem sürgetem magamál, mert NagyAutó-nál 20 pénz az új.
Hogy néz ki, amikor lóg? Mert nekem a kuplung/lendkerék csere óta van ez a hang, viszont most az jutott eszembe, hogy mi van, ha nem jól húzták meg a tartót vagy ilyesmi.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #763 Dátum: 2010.07.23 péntek, 10:55:04 »

Nekem is volt ilyen csattogas auto leallitaskor es terhelesvaltaskor. Kiderult, hogy a kokanyul, nem a helyere visszatett go szuro verte a generator vagy mi hazat (fem a femmel). Sokan nem teszik vissza a helyere, mert maceras.Miota helyretettem, csond lett teljesen
Ha van hangszigetelő borítás a tűzfalon, akkor a go szűrő tartó keret lötyögésnek más a hangja. Nekem kotyogni szokott. idegesítő.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #764 Dátum: 2010.07.23 péntek, 11:52:13 »

Hogy néz ki, amikor lóg? Mert nekem a kuplung/lendkerék csere óta van ez a hang, viszont most az jutott eszembe, hogy mi van, ha nem jól húzták meg a tartót vagy ilyesmi.

Kinyitott morháztetővel, behúzott kézifékkel megpróbálsz indulni előre-hátra, közben valaki figyeli a klattyogást. integet2
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #765 Dátum: 2010.07.23 péntek, 12:05:40 »

Ha van hangszigetelő borítás a tűzfalon, akkor a go szűrő tartó keret lötyögésnek más a hangja. Nekem kotyogni szokott. idegesítő.

Jaja, olyan kotyogo, koppano, neha nyikkano hangja VOLT  nyes
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #766 Dátum: 2010.07.23 péntek, 12:14:15 »

Kinyitott morháztetővel, behúzott kézifékkel megpróbálsz indulni előre-hátra, közben valaki figyeli a klattyogást. integet2
Meg fogom próbálni. Csak kell hozzá egy "valaki". Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #767 Dátum: 2010.07.23 péntek, 15:43:12 »

Hogy néz ki, amikor lóg? Mert nekem a kuplung/lendkerék csere óta van ez a hang, viszont most az jutott eszembe, hogy mi van, ha nem jól húzták meg a tartót vagy ilyesmi.

Sajnos képet nem csináltam róla. Látványos dolog nincs, pajszerral ráfeszített és a gumiszilenten látszott némi használtság. Ha menetirányba nézzük, akkor a két luk közül a hátsó nagyobbiknál.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #768 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 18:31:39 »

Én is rá fogok nézni a hátsó váltótartó bakra, mert a csattogást kb egy éve hallani vélem, főleg 4. fokozatban, amikor rá ill. lelépek a gázról, és meg is rántja egy kicsit.
Pár napja egyre nehezebb mozgatni a váltókart, pl. harmadikból negyedikbe nem csak egyszerűen lehúzom a kart, hanem közben még érzek "két lépcsőfokot", ami szokatlan.
Mi lehet ez?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #769 Dátum: 2010.07.31 szombat, 08:09:10 »

A csattogásról kiderült, hogy majd minden autónál van ilyen.
Túl alacsony fordulaton nem szabad hirtelen gázt adni, mert akkor a nem tökéletes lendkeréknél a terhelésváltási reakció a két elem között ugrást okoz, és ezt hallani. 4. fokozatban pl. 1100-as fordulatnál hallani legjobban, a gázpedál benyomása ill. felengedése indítja el. Ezért nem is szabad ilyen alacsony fordulaton lenni tartósan - legalábbis a Mondeóval. A mi lendkerekünk zajosabban reagál. Akkor is, ha történetesen vadiúj. Ezt állapítottuk meg.
Vélemények?

Másik dolog, a váltó igen nehezen veszi be a rükvercet. Egy erős rugó ellenében kell ugye balra húzni, csak utána előre tolni. A rükvercet ne is lehessen véletlenül kapcsolni, ez rendben is van, mégis túl nehéz. Elkelne egy gyengébb rugó! Azt hallottam, hogy kétszer kell a váltót üresből 4.-be húzni egymás után, és azután könnyű lesz a rükvercet kapcsolni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.31 szombat, 22:58:56 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #770 Dátum: 2010.08.10 kedd, 08:59:11 »

Sziasztok wave
Érdeklődök hogy járt e már így valaki mert tegnap volt a gépe kuplung cserén mindent cseréltek benne és azt veszem észre hogy a kuplung hamarább fog vagy is a pedált egy picit kell engednem és már gurul is az autó.Ez normális dolog?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #771 Dátum: 2010.08.10 kedd, 09:09:48 »

Sziasztok wave
Érdeklődök hogy járt e már így valaki mert tegnap volt a gépe kuplung cserén mindent cseréltek benne és azt veszem észre hogy a kuplung hamarább fog vagy is a pedált egy picit kell engednem és már gurul is az autó.Ez normális dolog?
Szerintem az.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #772 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 14:48:47 »

Sziasztok!


Azt honnan tudom megállapítani, hogy kerékcsapágy, vagy a féltengely csapágy szól a kocsi jobb elejéből. Nem veszélyesen hangos, csak már hallom.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #773 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 14:53:35 »

Sziasztok!


Azt honnan tudom megállapítani, hogy kerékcsapágy, vagy a féltengely csapágy szól a kocsi jobb elejéből. Nem veszélyesen hangos, csak már hallom.

Autó jobb eleje felemel.

Kerék megpörget, közben kézzel fogni a rugót. Ha rezgést érzel a rugón, akkor csapágy.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #774 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 16:26:37 »

Autó jobb eleje felemel.

Kerék megpörget, közben kézzel fogni a rugót. Ha rezgést érzel a rugón, akkor csapágy.

Menet közben is érzek rezgést a kormányon, ahogy hangosodik úgy növekszik a rezgés is. Akkor ez most a féltengely csapágy?
Csapágyboltban lehet hozzá venni, vagy gyári létezik belőle?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #775 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 23:28:38 »

Sziasztok!


Azt honnan tudom megállapítani, hogy kerékcsapágy, vagy a féltengely csapágy szól a kocsi jobb elejéből. Nem veszélyesen hangos, csak már hallom.
Kerékcsapágynál ha rá terhelsz kanyarodáskor jobban hangoskodik a terhelés miatt ha elennkező kerékre terhelsz a fordulási irány miatt akkor szinte teljesen elhallgat.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #776 Dátum: 2010.08.13 péntek, 10:01:06 »

megszokásból mindig "alányulok" a kuplung pedálnak, és kb 10-ből 1-szer marad neki kb 1cm-es útja amit ugye én húzok fel, ez miért van? jelent ez valamit vagy ne is foglalkozzak vele?
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #777 Dátum: 2010.08.13 péntek, 10:53:23 »

Sziasztok!


Azt honnan tudom megállapítani, hogy kerékcsapágy, vagy a féltengely csapágy szól a kocsi jobb elejéből. Nem veszélyesen hangos, csak már hallom.

A kerékagycsapágy kormánymozdulatra, a féltengelycsapágy meg gázelvétel-gázadásra változtatja a hangját, erősödik vagy gyengül!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #778 Dátum: 2010.08.13 péntek, 11:01:24 »

Kerékcsapágynál ha rá terhelsz kanyarodáskor jobban hangoskodik a terhelés miatt ha elennkező kerékre terhelsz a fordulási irány miatt akkor szinte teljesen elhallgat.

Más jelenség nincs is ilyenkor? Nem forog nehezen a kerék? Csak a búgás? Azt minden sebességtartományban?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #779 Dátum: 2010.08.13 péntek, 11:56:51 »

Más jelenség nincs is ilyenkor? Nem forog nehezen a kerék? Csak a búgás? Azt minden sebességtartományban?
Bugás van nehezen forgás nincs. A kerékcsapágy kétsorgörgős. Általában az egyik megy tönkre és kezd el hangoskodni nyilván sebesség függvényében változó intenzitású búgással. Nyilván kanyarodáskor terhelve meg főleg.
Naplózva
lewisfm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 80


E-mail
« Új hozzászólás #780 Dátum: 2010.08.13 péntek, 15:16:16 »

Szia!

Nekem 1.8 benzines 125 LE van!
- kettőstömegő lendkerék van benne, én 185e Km-nél cseréltem a kuplungszerkezettel együtt. Néha elég a második kuplungozásnál cserélni, de mivel nálam extrém ideig jó volt, már együtt kellett cserélni.
- van benne EGR, kb. 100e Km-ként megdöglik benne
- láncos a motor, azt modják, hogy 250e Km - 300e Km között kell valószínűleg cserélni, de a hangja alapján úgy is megtudod. Ha ritkán kap dinamikus terhelést a vezérlés, akkor akár 500e Km-t is kibirhat


A válaszom, igen a benzinesekben is kéttömegű lendkerék van a futásteljesítmény változó, de szerintem reális a 150E,
Igen láncosak a benzinmotorok.

Az egr-re nem tudom a választ, de valahol olvastam, hogy csak a 2 literesekben van, de ez nem biztos, majd valami szaki megírja neked ebben a kérdésben a TUTIT taps
Naplózva

2003.03 MKIII Turnier Trend 1.8 benzin 92KW facelift előtti
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #781 Dátum: 2010.08.14 szombat, 21:49:11 »

vajon mit kéne cserélnem ahoz, hogy mtx75 helyére felmenjen az mmt6-os váltó??
ami tuti:
- váltó
- kulissza

és ami kérdéses:
- kuplung, lendkerék jó lehet az, ami az mtx75-ösben van??
- sebesség jeladó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #782 Dátum: 2010.08.14 szombat, 23:20:42 »

vajon mit kéne cserélnem ahoz, hogy mtx75 helyére felmenjen az mmt6-os váltó??
ami tuti:
- váltó
- kulissza

és ami kérdéses:
- kuplung, lendkerék jó lehet az, ami az mtx75-ösben van??
- sebesség jeladó

Olcsóbban kijössz, ha eladod, és veszél egy olyat amibe 6-os van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #783 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 00:01:22 »

Olcsóbban kijössz, ha eladod, és veszél egy olyat amibe 6-os van.
hát nem hiszem, hogy 1,1mft+névreírás(kb100eft)+másik maxx 100eft(átalakítás)-ért kapok 2004-es atomstabil tdci-t
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #784 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 09:36:06 »

hát nem hiszem, hogy 1,1mft+névreírás(kb100eft)+másik maxx 100eft(átalakítás)-ért kapok 2004-es atomstabil tdci-t
Az  sem mindegy, hogy milyen a 6-os váltó, mert van olyan amelyikben benne van a sebesség jeladó helye, csak be van öntve...ez kimunkálható+ plussz kell venned egy gyűrűt a tengelyvégre amit lát a jeladó.
De van olyan is, amelyiknél nincs benn a jeladó helye, na azzal semmit sem tudsz kezdeni!
Csak a kinyomócsapágyat kell cserélni, kuplung, lendkerék maradhat... wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #785 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 11:03:22 »

hát nem hiszem, hogy 1,1mft+névreírás(kb100eft)+másik maxx 100eft(átalakítás)-ért kapok 2004-es atomstabil tdci-t

Viszont fiatalabb, és korszerűbb TDCi lenne!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mr.Pista
Vendég
« Új hozzászólás #786 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 12:41:30 »

Hello.
Lehet rossz helyre irom az igényemet,de most elöször találtam rá ,erre az oldalra.
Keresek mondeo 2001-es évjárathoz, 2.0tddi motorhoz,szervó csövet,a szivattyutól a kormánymübe! S.O.S
elöre is kösz
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #787 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 15:24:40 »

Viszont fiatalabb, és korszerűbb TDCi lenne!
Biztosan van oka, hogy a Di-nél marad.. Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #788 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 16:06:09 »

Hello.
Lehet rossz helyre irom az igényemet,de most elöször találtam rá ,erre az oldalra.
Keresek mondeo 2001-es évjárathoz, 2.0tddi motorhoz,szervó csövet,a szivattyutól a kormánymübe! S.O.S
elöre is kösz

www.nagyauto.hu
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #789 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 16:07:11 »

Biztosan van oka, hogy a Di-nél marad.. Wink

Tudom, tudom, Ti Di pártiak vagytok! Smiley
(Azért próbáljatok ki egy facelift 6 gang, TDCi-t is!)
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #790 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 16:13:32 »

Biztosan van oka, hogy a Di-nél marad.. Wink
Pedig egy CR-el jobban járna. Kevesebbet fogyasztana jobban menne és legalább annyira megbízható a CR mint a Di ha nem jobban. (persze ha előtte kicsit odafigyeltek rá)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #791 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 19:39:32 »

Tudom, tudom, Ti Di pártiak vagytok! Smiley
(Azért próbáljatok ki egy facelift 6 gang, TDCi-t is!)

kipróbáltuk,köszi de NEM..... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #792 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 19:40:46 »

Minek akarsz 6-os váltót?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #793 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 20:09:33 »

Pedig egy CR-el jobban járna. Kevesebbet fogyasztana jobban menne és legalább annyira megbízható a CR mint a Di ha nem jobban. (persze ha előtte kicsit odafigyeltek rá)
ha minden jól megy és a vw touran 1.9 tdi elmenne 3,6mft körül, akkor ugrana helyére egy 2,2tdci mondi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #794 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 20:13:24 »

Minek akarsz 6-os váltót?

néha még a chippnélküli 90le-s nél is megpróbálom 6.-ba tenni. de sajna nem megy vigyor3
és sajnálom, hogy autópályán 150-nél már 3000-et pörög szomoru1
meg kicsit számolgattam, és kb 0,5-1 év alatt visszajönne az ára üzemanyagon!!!(évi kb 20-25ekm)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #795 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 20:16:49 »

Tudom, tudom, Ti Di pártiak vagytok! Smiley
(Azért próbáljatok ki egy facelift 6 gang, TDCi-t is!)
én meg vagyok ezzel elégedve, nem szívesen adnám el az ismertet egy ismeretlenért
kuplung-lendkerék-kinyomó cserén, egyszer beragaft jh féken és egy pár hátsó gátló cseréjén kívül még nem volt más baja(kopp-kopp-kopp)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #796 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 20:20:05 »

Az  sem mindegy, hogy milyen a 6-os váltó, mert van olyan amelyikben benne van a sebesség jeladó helye, csak be van öntve...ez kimunkálható+ plussz kell venned egy gyűrűt a tengelyvégre amit lát a jeladó.
De van olyan is, amelyiknél nincs benn a jeladó helye, na azzal semmit sem tudsz kezdeni!
Csak a kinyomócsapágyat kell cserélni, kuplung, lendkerék maradhat... wave
na ez jó hír vigyor3 worship

ami tuti:
- váltó(jeladó helyes)
- jeladóhoz gyűrű
- kulissza
- kinyomócsapágy

és ami kérdéses:
- valami még??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #797 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 21:21:42 »

Tudom, tudom, Ti Di pártiak vagytok! Smiley
(Azért próbáljatok ki egy facelift 6 gang, TDCi-t is!)
Én fél éve majdnem váltottam, ki is próbáltam jó pár 2,2-est...hát egy kicsit jobban mentek (nem mindegyik hehe)de sokkal-de nagyon sokkal többre számítottam szomoru1 azóta eszembe sem jut, hogy lecseréljem az  5 éve nálam levő megkímélt, hibátlan és megbízható autómat egy ugyanolyan, de a fene tudja milyen előéletű- állapotú másikra.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #798 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 21:35:16 »

Pedig egy CR-el jobban járna. Kevesebbet fogyasztana jobban menne és legalább annyira megbízható a CR mint a Di ha nem jobban. (persze ha előtte kicsit odafigyeltek rá)
Megbízhatóság alatt azt érted, hogy a Te 250-ezret futott 3-4 éves autódat hasonlítod egy 2001-2002-es 4-500 ezret futott Di hez.
Vagy a nagyobb fogyi alatt azt, hogy most jöttünk meg nyaralásból...907 KM után épphogy 1/4 alatt van a mutató és a TDCi-k ettől sokkal jobbat produkálnak...vagy mire gondoltál? wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #799 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 21:44:42 »

néha még a chippnélküli 90le-s nél is megpróbálom 6.-ba tenni. de sajna nem megy vigyor3
és sajnálom, hogy autópályán 150-nél már 3000-et pörög szomoru1
meg kicsit számolgattam, és kb 0,5-1 év alatt visszajönne az ára üzemanyagon!!!(évi kb 20-25ekm)
160-ig teljesen jó, még hosszú távon is az 5-ös, felette meg úgy is más autó kell más fékekkel...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.