Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 20:30:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146762 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #900 Dátum: 2010.10.23 szombat, 20:54:53 »

Sziasztok!

Új vagyok. Adott egy 2.2 tdci.  ha 40km/h felett rakom be 3. ba akármennyire óvatos vagyok reccsen szomoru1
(mintha nem emelne ki) de csak ebben a sebességben.
Ötlet?

Köszi!
250eKm-nél? bármi. De főleg kuplung, kinyomó, lendkerék és váltórudazat, váltóolaj, váltótartó bak, szinkron.
A kérdés az, volt-e cserélve benne a kuplung-kinyomó-lendkerék rendszer?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #901 Dátum: 2010.10.23 szombat, 20:56:01 »

ha rudazat lenne akkor nem csak nehezebben venné a sebességeket??
ha meg nem emel ki rendesen, akkor azt minden sebbességi fokozatben produkálnia kéne, nem??
nem, pont az a szinkron lényege, hogy fordulatfüggetlenül kapcsolható. Ha döglött, akkor csak a sajátfordulaton kapcsolható, de akkor kuplung nélkül is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #902 Dátum: 2010.10.23 szombat, 20:59:15 »

250eKm-nél? bármi. De főleg kuplung, kinyomó, lendkerék és váltórudazat, váltóolaj, váltótartó bak, szinkron.
A kérdés az, volt-e cserélve benne a kuplung-kinyomó-lendkerék rendszer?

ez jó kérdés. utánajárok. de az lehet hogy a ha kuplung gond van csak a 3. nál jön elő a probléma?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #903 Dátum: 2010.10.26 kedd, 16:16:39 »

Hi istenek!
Van 1 érdekes gondom már tavaly is észrevedtem de most megint aktuális-
Ugyanis 0-fok környékén (és alatta)hidegindítás után halk kis csiripelő-uruzsoló hangot hallok a motortérből.
Amint benyomom a kuplungot a hang elhallgat,ha a motor melegszik már nem csinálja.
Vajon mi a ló.. lehet ez?
Kösszi Ha válaszol valaki!
Naplózva
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #904 Dátum: 2010.10.27 szerda, 09:13:09 »

Sziasztok!
Lenne egy kis gondom most, hogy jön a hideg nehezebben veszi a sebességet az autó. 6 sebességes manuális váltó van benne.Szerintetek egyszerűen csak olajcsere vagy komolyabb?Köszi a választ. help
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #905 Dátum: 2010.10.27 szerda, 10:42:42 »

Sziasztok!
Lenne egy kis gondom most, hogy jön a hideg nehezebben veszi a sebességet az autó. 6 sebességes manuális váltó van benne.Szerintetek egyszerűen csak olajcsere vagy komolyabb?Köszi a választ. help
ilyen és kész. Az MMT6-osok ezt csinálják. Lehet kapcsolómechanikát wd40-ezni, ellenőrizni a kuliszza csapágyazását, a kábelek gyári értékre állítását, olajat cserélni. KB nulla eredménnyel. Szét kellene szedni megnézni a szinkronokat, de nincs hozzá alkatrész és megfelelő szakértelem egyelőre.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #906 Dátum: 2010.10.27 szerda, 16:45:32 »

ilyen és kész. Az MMT6-osok ezt csinálják. Lehet kapcsolómechanikát wd40-ezni, ellenőrizni a kuliszza csapágyazását, a kábelek gyári értékre állítását, olajat cserélni. KB nulla eredménnyel. Szét kellene szedni megnézni a szinkronokat, de nincs hozzá alkatrész és megfelelő szakértelem egyelőre.
mtx75-nél nekem segít a váltó tetején lévő mechanika wd-40-ezése. kb2-3hetente kell megismételnem, de ennyit megér, és utána könnyen kapcsolható az 1 és az R
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #907 Dátum: 2010.10.27 szerda, 19:53:51 »

mtx75-nél nekem segít a váltó tetején lévő mechanika wd-40-ezése. kb2-3hetente kell megismételnem, de ennyit megér, és utána könnyen kapcsolható az 1 és az R

Még két kérdésem lenne:
1-Szerettem volna váltózárat szereltetni a kocsiba, de a szaki azt mondta, bowdenes, nemérdemes.Tényleg bowdenes a váltó nem rudazatos? Nem akarom  elhinni.
2-köszönöm a tippet nekimegyek WD-40-el. Ugyanez a szaki mondta a váltóolaj cserét, mondván elöregedett, ezért akadozik hidegben.Az autó 6 éves. Rendesen volt szervizelve.Így nem igazán értem, mikor öregedett volna el.

Még egyszer köszönöm.Most lesz egy kis dolgom az autóval mivel a beázás miatt szét kell szednem az ajtó kárpitot a teljes jobb oldalon.Kipróbálom a fórumos ötletet. worship worship worship worship
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #908 Dátum: 2010.10.27 szerda, 20:07:53 »

Még két kérdésem lenne:
1-Szerettem volna váltózárat szereltetni a kocsiba, de a szaki azt mondta, bowdenes, nemérdemes.Tényleg bowdenes a váltó nem rudazatos? Nem akarom  elhinni.
2-köszönöm a tippet nekimegyek WD-40-el. Ugyanez a szaki mondta a váltóolaj cserét, mondván elöregedett, ezért akadozik hidegben.Az autó 6 éves. Rendesen volt szervizelve.Így nem igazán értem, mikor öregedett volna el.

Még egyszer köszönöm.Most lesz egy kis dolgom az autóval mivel a beázás miatt szét kell szednem az ajtó kárpitot a teljes jobb oldalon.Kipróbálom a fórumos ötletet. worship worship worship worship
Igen bowdenes, az alsó bowden emel és sűllyeszt a felső előre és hátra tol.
Az olaj csere nem szokott segíteni csak minimális mértékben, viszont az olajok még állásukban is öregednek...a csapágyaknak és a szinkronnak csak jót teszel vele, ha cseréled. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
pider
Vendég
« Új hozzászólás #909 Dátum: 2010.11.03 szerda, 13:55:16 »

Üdv. Menet közben gáz adásnál felbőg a motor,nem akad fenn,de nem gyorsul úgy a verda ahogy a gáz adás indokolná,csak nagyon lassan.Előre is kösz a segítséget.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #910 Dátum: 2010.11.03 szerda, 14:42:27 »

Üdv. Menet közben gáz adásnál felbőg a motor,nem akad fenn,de nem gyorsul úgy a verda ahogy a gáz adás indokolná,csak nagyon lassan.Előre is kösz a segítséget.
szerintem csúszik a kuplungod...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #911 Dátum: 2010.11.03 szerda, 16:15:36 »

Szerintem is......Tedd be 4.-be, és alapjáraton engedd fel a kuplungot lassan. Ha a motor nem fullad le, akkor sajnos kuplungcsere.....és az nem lesz óccsó...
Cső

Zsolt
Naplózva
pider
Vendég
« Új hozzászólás #912 Dátum: 2010.11.03 szerda, 22:07:33 »

Szerintem is......Tedd be 4.-be, és alapjáraton engedd fel a kuplungot lassan. Ha a motor nem fullad le, akkor sajnos kuplungcsere.....és az nem lesz óccsó...
Cső

Zsolt

kb.mennyibe fog fájni,csak ha a legfontosabbakat cserélem?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #913 Dátum: 2010.11.03 szerda, 22:20:50 »

kb.mennyibe fog fájni,csak ha a legfontosabbakat cserélem?
Érdemes mindent cserélni(tárcsa, szerkezet, kinyomó, kéttömegű lendkerék), mert drága a munkadíj, ha más miatt újra bontani kell.....
A kauffer kft-nél volt eddig a legolcsóbb (125 minden és LUK) munkadíj 30 körül.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #914 Dátum: 2010.11.03 szerda, 22:46:04 »

Érdemes mindent cserélni(tárcsa, szerkezet, kinyomó, kéttömegű lendkerék), mert drága a munkadíj, ha más miatt újra bontani kell.....
A kauffer kft-nél volt eddig a legolcsóbb (125 minden és LUK) munkadíj 30 körül.
de az övé benzines, ahoz is ennyi??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #915 Dátum: 2010.11.03 szerda, 23:35:05 »


Csak elrettentés kedvéért

Szeged mellett egy visszaváltásnál ment el a kupplungom. Előjele nem volt. Szinte semmit nem fogott, 1-ben lépésben mentem vissza a márkaszervizbe.
1 hétig javították, ezt sikerült számlázniuk. A váltóolajat nem sajnálták belőle, meg a próbautat sem. Viszont szépen lemosták a motort meg a belsőt is.

Készlet-tengelykapcsoló javító   1         75 538
Tengelykapcsoló munkahenger   1         58 538
Csavar                                   6         4 613
Szimering                                   2         5 648
Váltóolaj                                   2         9 243
Tömítés                                   1         941
Tömítés                                   1         1 586
munkadíj                                   1         51 113
munkadíj                                   1         7 613
próbaút                                   1                   3 263

Összesen 218 069 Ft

Erre jött még a csereautó bérlet, itt rendesek voltak, csak 3 napot számláztak.

Sz.G.


kb.mennyibe fog fájni,csak ha a legfontosabbakat cserélem?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #916 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 07:48:07 »

Csak elrettentés kedvéért

Szeged mellett egy visszaváltásnál ment el a kupplungom. Előjele nem volt. Szinte semmit nem fogott, 1-ben lépésben mentem vissza a márkaszervizbe.
1 hétig javították, ezt sikerült számlázniuk. A váltóolajat nem sajnálták belőle, meg a próbautat sem. Viszont szépen lemosták a motort meg a belsőt is.

Készlet-tengelykapcsoló javító   1         75 538
Tengelykapcsoló munkahenger   1         58 538
Csavar                                   6         4 613
Szimering                                   2         5 648
Váltóolaj                                   2         9 243
Tömítés                                   1         941
Tömítés                                   1         1 586
munkadíj                                   1         51 113
munkadíj                                   1         7 613
próbaút                                   1                   3 263

Összesen 218 069 Ft

Erre jött még a csereautó bérlet, itt rendesek voltak, csak 3 napot számláztak.

Sz.G.


wow1 wow1 Mennyi lett volna, ha még lendkereket is cserélnek....350 gun
Van pofájuk 59 ezres munkadíj után még próbaútra is elkérni pénzt gun..meg arra is kíváncsi lennék milyen csavart cseréltek majd 5 ezerért, mert ha nem cserélt lendkereket akkor konkrétan semmi máshoz nem kell új csavar...rablók szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #917 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 09:45:00 »

wow1 wow1 Mennyi lett volna, ha még lendkereket is cserélnek....350 gun
Van pofájuk 59 ezres munkadíj után még próbaútra is elkérni pénzt gun..meg arra is kíváncsi lennék milyen csavart cseréltek majd 5 ezerért, mert ha nem cserélt lendkereket akkor konkrétan semmi máshoz nem kell új csavar...rablók szomoru1
OFF: hát ha 1 hétig áll a gép szervizben, annak ára van  eplus2 mert ugye őrizni is kell, meg ilyenek.  gun
ON: Nekem 250eFt-ból kicserélték a kuplung, kinyomó, lendkerék kombót, olajat cseréltek a váltóban (számlával). És még csavart sem számláztak ki, viszont legalább a főtengely szimmeringet sem cserélték, mert nem eresztett. Mostmár meg igen. Sad
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #918 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 16:02:31 »

OFF: hát ha 1 hétig áll a gép szervizben, annak ára van  eplus2 mert ugye őrizni is kell, meg ilyenek.  gun
ON: Nekem 250eFt-ból kicserélték a kuplung, kinyomó, lendkerék kombót, olajat cseréltek a váltóban (számlával). És még csavart sem számláztak ki, viszont legalább a főtengely szimmeringet sem cserélték, mert nem eresztett. Mostmár meg igen. Sad
Én cseréltem azt is, meg féltengely szimmeringeket is, és féltengely vezető csapágyat is ...egyszóval mindent amit ott lehet...annyira azért nem kis meló, hogy az elkövetkezendő 5 éven belül újra szétborítsam.
Egyébként kétszer 15 percre kellett segítség (váltó le-váltó fel) amúgy egy emberes meló és egy nap alatt meg van.   0 ft munkadíj... eplus2  ráadásul most már nem kellene egy nap sem a cseréhez  Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #919 Dátum: 2010.11.04 csütörtök, 16:13:43 »

OFF: hát ha 1 hétig áll a gép szervizben, annak ára van  eplus2 mert ugye őrizni is kell, meg ilyenek.  gun
ON: Nekem 250eFt-ból kicserélték a kuplung, kinyomó, lendkerék kombót, olajat cseréltek a váltóban (számlával). És még csavart sem számláztak ki, viszont legalább a főtengely szimmeringet sem cserélték, mert nem eresztett. Mostmár meg igen. Sad

Szia Ákos!

Főtengely szimeringgel detto így jártam  szomoru1. Januárban kuplungozták, akkor semmi baja nem volt, most meg szivárog, de egy darabig még így marad az biztos  falbav
Naplózva
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #920 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 11:29:17 »

Sziasztok !

Valaki tudna segíteni !
2.0 TDDI Mondeo kuplung készletet keresek lendkerékkel . bontottan érdekelne !

Előre is köszi !
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #921 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 18:51:39 »

Sziasztok !

Valaki tudna segíteni !
2.0 TDDI Mondeo kuplung készletet keresek lendkerékkel . bontottan érdekelne !

Előre is köszi !
keresd Motorcraft-ot!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #922 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 20:15:51 »

Sziasztok !

Valaki tudna segíteni !
2.0 TDDI Mondeo kuplung készletet keresek lendkerékkel . bontottan érdekelne !

Előre is köszi !
Szia!
Nekem van, mert tönkre ment a kinyomóm és mindent cseréltem...a kinyomón kívül még minden tökéletes állapotban van. Ez gyári TDDi kuplung-lendkerék
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kedvesa
Vendég
« Új hozzászólás #923 Dátum: 2010.11.12 péntek, 10:58:27 »

Sziasztok!

MKIII kuplungpedál alapmagasságán hol lehet állítani?
Egyáltalán lehet?
Köszi.
Naplózva
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #924 Dátum: 2010.11.12 péntek, 13:51:53 »

keresd Motorcraft-ot!

Köszi !
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #925 Dátum: 2010.11.12 péntek, 18:26:02 »

Köszi !
vagy mostmár Ervint is! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #926 Dátum: 2010.11.19 péntek, 10:23:50 »

Sziasztok !

Egy ostoba kérdés ? : Meg tudja valaki mondani nekem milyen kulccsal tudom leszedni a lendkereket TDDI ben ?
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #927 Dátum: 2010.11.19 péntek, 17:14:22 »

mtx75-nél nekem segít a váltó tetején lévő mechanika wd-40-ezése. kb2-3hetente kell megismételnem, de ennyit megér, és utána könnyen kapcsolható az 1 és az R

Van errol keped, hogy hogyan kell ezt csinalni es hol talalhato?
Reggel nehezen vette be az egyest  falbav
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #928 Dátum: 2010.11.19 péntek, 18:31:37 »

Van errol keped, hogy hogyan kell ezt csinalni es hol talalhato?
Reggel nehezen vette be az egyest  falbav
hnap szalagtűző, hnapután másnapos leszek, de megpróbálok a hétvégén csinálni pár képet róla Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #929 Dátum: 2010.11.19 péntek, 18:45:08 »

Sziasztok !

Egy ostoba kérdés ? : Meg tudja valaki mondani nekem milyen kulccsal tudom leszedni a lendkereket TDDI ben ?
Ervin,Bunyek....biztosan!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #930 Dátum: 2010.11.19 péntek, 18:49:59 »

Ervin,Bunyek....biztosan!
Ervin tuti, ő magának cserélte otthon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #931 Dátum: 2010.11.19 péntek, 20:41:13 »

Sziasztok !

Egy ostoba kérdés ? : Meg tudja valaki mondani nekem milyen kulccsal tudom leszedni a lendkereket TDDI ben ?
Mindennek nevezhető, csak ostobának nem a kérdésed...inkább okos kérdés  nyes
E14-es torx fej kell!
Ilyen a csavar:

Itt meg a készletben láthatod az E14-re passzol:

Jó munkát!

 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #932 Dátum: 2010.11.19 péntek, 20:55:47 »

Sziasztok!
2000ccm benzinesnél létezik az a probléma, hogy egyszer csak elszáll a lendkerék? Milyen tünetei vannak?
 worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #933 Dátum: 2010.11.19 péntek, 20:59:57 »

Sziasztok!
2000ccm benzinesnél létezik az a probléma, hogy egyszer csak elszáll a lendkerék? Milyen tünetei vannak?
 worship
Csattog, alapjárat elmegy, leáll, nem húz.....
Persze, ha kéttömegű vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #934 Dátum: 2010.11.19 péntek, 21:05:51 »

Sziasztok !

Egy ostoba kérdés ? : Meg tudja valaki mondani nekem milyen kulccsal tudom leszedni a lendkereket TDDI ben ?
Még valami, a motoron a főtengely szimmeringet mindenképp cseréld, ha folyat, ha nem....mert ilyen miatt lehúzni újra a váltót.. Roll Eyes rinya   wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #935 Dátum: 2010.11.19 péntek, 21:25:15 »

Ervin,Bunyek....biztosan!

mijaz a lendkerék?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #936 Dátum: 2010.11.19 péntek, 21:26:59 »

mijaz a lendkerék?
lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #937 Dátum: 2010.11.19 péntek, 22:44:31 »

Csattog, alapjárat elmegy, leáll, nem húz.....
Persze, ha kéttömegű vigyor3
worship
honnan lehet tudni, hogy két ütemű?
Mi van akkor, ha nem kéttömegű? Milyen a másik megoldás (egytömegű)?
 worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #938 Dátum: 2010.11.20 szombat, 06:22:24 »

worship
honnan lehet tudni, hogy két ütemű?
Mi van akkor, ha nem kéttömegű? Milyen a másik megoldás (egytömegű)?
 worship
Zacci cserélte már, kérdezz rá, de úgy rémlik a 2.0-ás benzinesben is kéttömegű van  Roll Eyes
A másik a fix lendkerék, ott nem csillapított az erőátvitel a lendkeréken (ott a tárcsa csillapít)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #939 Dátum: 2010.11.20 szombat, 09:00:33 »

Zacci cserélte már, kérdezz rá, de úgy rémlik a 2.0-ás benzinesben is kéttömegű van  Roll Eyes
A másik a fix lendkerék, ott nem csillapított az erőátvitel a lendkeréken (ott a tárcsa csillapít)

Leallitasnal nem zajong a cucc, de nagyobb teljesitmenynel, autopalyan gazadasnel ill. gazelvetelnel elofordul, hogy egy halk, diszkret zorrenes jon valahonnan a motor felol. Lehet ez annak a jele, hogy kezd halodni a lendkerekem?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #940 Dátum: 2010.11.20 szombat, 11:53:20 »

Leallitasnal nem zajong a cucc, de nagyobb teljesitmenynel, autopalyan gazadasnel ill. gazelvetelnel elofordul, hogy egy halk, diszkret zorrenes jon valahonnan a motor felol. Lehet ez annak a jele, hogy kezd halodni a lendkerekem?

AndyA
normál.a 2tömegű lendkerék.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #941 Dátum: 2010.11.20 szombat, 11:53:44 »

Zacci cserélte már, kérdezz rá, de úgy rémlik a 2.0-ás benzinesben is kéttömegű van  Roll Eyes
A másik a fix lendkerék, ott nem csillapított az erőátvitel a lendkeréken (ott a tárcsa csillapít)
bizony,jól emlékszel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #942 Dátum: 2010.11.20 szombat, 12:54:22 »

Zacci cserélte már, kérdezz rá, de úgy rémlik a 2.0-ás benzinesben is kéttömegű van  Roll Eyes
A másik a fix lendkerék, ott nem csillapított az erőátvitel a lendkeréken (ott a tárcsa csillapít)
valami csak lesz.. akkor kivárjuk a végét... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #943 Dátum: 2010.11.20 szombat, 15:18:15 »

bizony,jól emlékszel.
Igazából ott jóval kisebb a nyomaték, nem tudom miért nem maradtak a tárcsa rugózásnál?  Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #944 Dátum: 2010.11.20 szombat, 15:51:32 »

Igazából ott jóval kisebb a nyomaték, nem tudom miért nem maradtak a tárcsa rugózásnál?  Roll Eyes
haladtak a korral, és az elvárásokkal.....mint mindenki más Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #945 Dátum: 2010.11.20 szombat, 15:56:30 »

haladtak a korral, és az elvárásokkal.....mint mindenki más Roll Eyes
Mert a dízelnél állítólag azért csinálták kéttömegűre mert a 300Nm körüli nyomatéktól a tárcsák kinyiffantak...de itt(benzines) csak 190-200 körül van Huh? Na de ők tudják vigyor3 vagy nem Roll Eyes  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #946 Dátum: 2010.11.20 szombat, 17:18:15 »

Mert a dízelnél állítólag azért csinálták kéttömegűre mert a 300Nm körüli nyomatéktól a tárcsák kinyiffantak...de itt(benzines) csak 190-200 körül van Huh? Na de ők tudják vigyor3 vagy nem Roll Eyes  eplus2
a nyócvanlovas japcsikba is azokat dobálták már 10éve,pedig azok aztán nem erőgépek......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #947 Dátum: 2010.11.20 szombat, 20:59:58 »

Mert a dízelnél állítólag azért csinálták kéttömegűre mert a 300Nm körüli nyomatéktól a tárcsák kinyiffantak...de itt(benzines) csak 190-200 körül van Huh? Na de ők tudják vigyor3 vagy nem Roll Eyes  eplus2

Hallottam olyant is, hogy benzines Mondeokban siman cserelik hagyomanyosra a lendkereket, amikor a gyari meghol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #948 Dátum: 2010.11.20 szombat, 21:22:22 »

Hallottam olyant is, hogy benzines Mondeokban siman cserelik hagyomanyosra a lendkereket, amikor a gyari meghol.

AndyA

Nemcsak ott, tranzitokba sokat, és néhány állat MK3 diezelbe is....
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #949 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 11:38:34 »

és néhány állat MK3 diezelbe is....

Ja, hallottunk is ilyenrol nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.