Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 08:15:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146190 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 12:36:47 »

Szia!
Kuplungozásban eléggé otthon vagyok mostanában vigyor3 hehe.....motoron a főtengelyszimeringet (kb 13e) váltón a kétoldali kihajtásnál a szimeringet (2db kell kb 2 e/db) 6-os váltónál a nyelestengelyszimeringet  5-ös váltónál olyan nincs, mert a kinyomóra van ráépítve (kb 2e), meg cserélj mindenképpen jobboldali féltengely vezető csapágyat(kb 12e). Talán a Nagyautónál a legolcsóbb)
 wave
E.

Köszi uram!
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 13:55:59 »

Köszi uram!
eljen wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TdCi_2.2
Vendég
« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 21:55:35 »

Üdv!

2005-ös 2.2 TDCI Ford Mondeohózo keresénk kinyomócsapágyat SÜRGŐSEN. Aránylag jó áron!
Előre is köszönöm!
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 23:34:11 »

Üdv!

2005-ös 2.2 TDCI Ford Mondeohózo keresénk kinyomócsapágyat SÜRGŐSEN. Aránylag jó áron!
Előre is köszönöm!


http://www.kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung_akcio
40 ezer körül.
Naplózva
CáPeti
Vendég
« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2011.05.18 szerda, 22:09:40 »

Valamelyik topikban panaszoltam, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. Érdeklődtem kuplungügyben, hogy tudjam a legrosszabb eshetőséget is, a kuplung + lendkerél cserét.
Mondanom sem kell, hogy az autóban cirka 263.000 km van, szóval még azt se mondhatom, hogy hamar menne tönkre.

Kuplung:              80.000 Ft
Kinyomócsapágy:  55.000 Ft
Lendkerék:         110.000 Ft

Az árak gyári Ford alkatrészekre értendők (jóárasítva), és elég zsebbenyúlós a történet, mit is mondjak. Tud valaki ettől jobb árakat?

Sziasztok!

Esetleg tudnátok ajánlani szerelőt is, aki megcsinálja?
Épp ma kaptam egy hivatalos márkaszerviztől 360eFt-ról ajánlatot.   szomoru1

Köszi:
Peti

Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2011.05.18 szerda, 23:39:41 »

Sziasztok!

Esetleg tudnátok ajánlani szerelőt is, aki megcsinálja?
Épp ma kaptam egy hivatalos márkaszerviztől 360eFt-ról ajánlatot.   szomoru1

Köszi:
Peti



Az drága, annyiból még a 2.2 is kijön simán.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2011.05.24 kedd, 16:04:46 »

Sziasztok,

Multkor, hogy a olajat cseréltem letísztítottam a motor+váltó alját mert olajsáros volt és tudni akartom honnét szívárog az olaj. Én azt hittem, hogy valamelyik szimering adta meg magát, de most, hogy le lett takarítva, olyan mintha a motor és a váltó találkozásánál szivárogna. Csatolom a képet. Szerintetek? Mit lehetne vele kezdeni? Olyan mintha abból a kis lyukból szivárogna. A váltó MTX75.

Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2011.05.24 kedd, 18:02:32 »

Sziasztok,

Multkor, hogy a olajat cseréltem letísztítottam a motor+váltó alját mert olajsáros volt és tudni akartom honnét szívárog az olaj. Én azt hittem, hogy valamelyik szimering adta meg magát, de most, hogy le lett takarítva, olyan mintha a motor és a váltó találkozásánál szivárogna. Csatolom a képet. Szerintetek? Mit lehetne vele kezdeni? Olyan mintha abból a kis lyukból szivárogna. A váltó MTX75.



Szerintem a főtengely szimering  szomoru1 - váltólevétellel lehet hozzáférni.
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 17:04:59 »

Sziasztok!

Van valakinel eladó kuplung alkatrészei? Leginkább tárcsa érdekelne. (TDCi 130 Le,  6 sebességes, 122000 km).

Köszi: Péter
Naplózva
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2011.06.04 szombat, 07:25:13 »

Hali.
Egy kérdés. A napokban már többször is előfordult, hogy nagyon nehezen tudtam kivenni sebességből a kocsit. Egy parkolóházból jöttem ki tegnap és amikor gurultam le a lejtőn nem tudtom kivenni kettesből csak nehezen. Ha egy kicsit nyomok a gázon minden rendben és ki lehet venni. Volt valakinek hasonló? Mi lehet vajon? Lehet, hogy levegős a rendszer? Lehet ezt légteleníteni és ha igen hogyan? Ártani biztos nem árt. Köszönöm.
Petvi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2011.06.04 szombat, 07:29:20 »

Hali.
Egy kérdés. A napokban már többször is előfordult, hogy nagyon nehezen tudtam kivenni sebességből a kocsit. Egy parkolóházból jöttem ki tegnap és amikor gurultam le a lejtőn nem tudtom kivenni kettesből csak nehezen. Ha egy kicsit nyomok a gázon minden rendben és ki lehet venni. Volt valakinek hasonló? Mi lehet vajon? Lehet, hogy levegős a rendszer? Lehet ezt légteleníteni és ha igen hogyan? Ártani biztos nem árt. Köszönöm.
Petvi
fékolaj mikor volt cserélve??
van benne elég??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2011.06.04 szombat, 07:45:17 »

fékolaj mikor volt cserélve??
van benne elég??

Sajnos nem tudom mikor volt cserélve. De lehet lecserélem. Gondolom nincs ökör áron. A szintet leellenörzöm, de a kontrollámpa még nem jelez.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2011.06.04 szombat, 07:49:04 »

Sajnos nem tudom mikor volt cserélve. De lehet lecserélem. Gondolom nincs ökör áron. A szintet leellenörzöm, de a kontrollámpa még nem jelez.
a gyári ajánlás 2év a cserére.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2011.06.04 szombat, 07:58:46 »

a gyári ajánlás 2év a cserére.

az jó Smiley
milyet érdemes bele venni?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2011.06.04 szombat, 08:08:33 »

az jó Smiley
milyet érdemes bele venni?
Gyári ford, és 1 liter bőven elég.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
petvi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


E-mail
« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2011.06.04 szombat, 08:27:29 »

Gyári ford, és 1 liter bőven elég.

na utána is kérdeztem
kemény 3200ft az 1 liter Smiley
meg is rendelem
köszönöm a segítséget
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2011.06.04 szombat, 14:00:06 »

Sziasztok!
Kuplung pedál benyomásakor nyiszogó (sivító?) hang hallatszik, ezen kívül se zörej, se csörgés, se semmi. Szerintetek mi lehet a gáz?
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2011.06.04 szombat, 14:02:29 »

Sziasztok!
Kuplung pedál benyomásakor nyiszogó (sivító?) hang hallatszik, ezen kívül se zörej, se csörgés, se semmi. Szerintetek mi lehet a gáz?
szerintem a kinyomó  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


teo
Vendég
« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2011.06.04 szombat, 15:46:46 »

szerintem a kinyomó  szomoru1

Nekem is így csinált.
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2011.06.08 szerda, 13:25:20 »

Tudna valaki nekem kinyomóra árat mondani?
MK3 2.0 TDCi 2002 5 seb. man. váltó 130 pacis.

Használt ár is érdekel: eddigi legjobb ár 25.000 HUF. ezalá kéne menni Cheesy
Üdv.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2011.06.08 szerda, 20:25:32 »

Tudna valaki nekem kinyomóra árat mondani?
MK3 2.0 TDCi 2002 5 seb. man. váltó 130 pacis.

Használt ár is érdekel: eddigi legjobb ár 25.000 HUF. ezalá kéne menni Cheesy
Üdv.
esélytelen.meg kell venni huszonöté'

de keresd Ervint,neki van egy keveset futott kinyomója 5ös váltóhoz.igaz tddi,de lehet,hogy ugyan olyan...... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.08 szerda, 20:27:29 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2011.06.08 szerda, 21:03:05 »

esélytelen.meg kell venni huszonöté'

de keresd Ervint,neki van egy keveset futott kinyomója 5ös váltóhoz.igaz tddi,de lehet,hogy ugyan olyan...... Roll Eyes
sőt, valszeg ugyan olyan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2011.06.08 szerda, 21:06:45 »

sőt, valszeg ugyan olyan
Sőt egészen biztosan ugyanolyan... nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2011.06.08 szerda, 21:22:55 »

Tudna valaki nekem kinyomóra árat mondani?
MK3 2.0 TDCi 2002 5 seb. man. váltó 130 pacis.

Használt ár is érdekel: eddigi legjobb ár 25.000 HUF. ezalá kéne menni Cheesy
Üdv.

Csak referencia- és elijesztésképpen: 2.2 TDCi-hez Sachs új 40eFt a legjobb, amit legálisan találtam.
Örültem volna a 25-nek, de használtat sose vettem volna. Széttaposom én az újat is! Smiley
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 09:55:42 »

Igaz ami igaz, az új lenne a jobb, dehát a pénztárca beszél.  :S
És ha nem volt vele túl sok km futva és azt is kímélően akkor be lehet kockáztatni....
Elég sok a ha meg talán meg remélem de ez van sajnos.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 10:40:09 »

Igaz ami igaz, az új lenne a jobb, dehát a pénztárca beszél.  :S
És ha nem volt vele túl sok km futva és azt is kímélően akkor be lehet kockáztatni....
Elég sok a ha meg talán meg remélem de ez van sajnos.
és azt hogy ellenőrzöd? Bemondásra az én gépem is csak 60eKm-t futott.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 11:54:22 »

Igaz ami igaz, az új lenne a jobb, dehát a pénztárca beszél.  :S
És ha nem volt vele túl sok km futva és azt is kímélően akkor be lehet kockáztatni....
Elég sok a ha meg talán meg remélem de ez van sajnos.

Szia!

Szerelni te fogod (a kinyomó cserét)? Le kell venni a váltót, amihez még a blokkot is le kell ereszteni egy kicsit, hogy kiférjen a váltó. Ez elég nagy meló, ha szerelőre bízod akkor 20-40 ezer között lehet a munkadíj, egy használt kinyomóval azt kockáztatod, hogy hamarosan ismét le kell venni. Arra gondoltál, ha a kuplungod is kopott, vagy a kettős tömegű lendkerék is kivan és a cseréjét fogják ajánlani akkor mit csinálsz.
Mennyi van az autódban, hogy kinyomó gondod van?
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 12:06:09 »

Szia!

Arra gondoltál, ha a kuplungod is kopott, vagy a kettős tömegű lendkerék is kivan és a cseréjét fogják ajánlani akkor mit csinálsz.


Ne rémisztgesd Wink
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 12:39:56 »

Hát fohászkodok hogy semmi mással ne legyen gond. :S Cheesy
Tudom, hogy ízekre kell szedni, és nem én fogom csinálni.
202e km van a vasban. De a kuplungja egészen idáig yoo volt, meg fogni is fog meg nem csattog berreg kerreg vagy valami. Csak akkor ad hangot amikor kinyomom Cheesy. ciripel vagy mi.. :S Smiley
Ezért reménykedek abban, hogy elég azt a kinyomót kicserélni.Sajnos rá kell áldoznom a munkadíjra is de hát ha nem lettem autószerelő akkor fizessék Sad.
a 2s tömegű az meg amíg gurul a kocsi addig sajnos annak is bírnia kell Cheesy Arra végképpen nincs most zseton...
Ha lenne akkor nó problem nyilván kompletten cserélnék..
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 13:57:26 »

Hát fohászkodok hogy semmi mással ne legyen gond. :S Cheesy
Tudom, hogy ízekre kell szedni, és nem én fogom csinálni.
202e km van a vasban. De a kuplungja egészen idáig yoo volt, meg fogni is fog meg nem csattog berreg kerreg vagy valami. Csak akkor ad hangot amikor kinyomom Cheesy. ciripel vagy mi.. :S Smiley
Ezért reménykedek abban, hogy elég azt a kinyomót kicserélni.Sajnos rá kell áldoznom a munkadíjra is de hát ha nem lettem autószerelő akkor fizessék Sad.
a 2s tömegű az meg amíg gurul a kocsi addig sajnos annak is bírnia kell Cheesy Arra végképpen nincs most zseton...
Ha lenne akkor nó problem nyilván kompletten cserélnék..
Na ja, a kéttömegűvel majd akkor lesz gond, ha szétesés közben viszi magával az önindítót és/vagy a lötyögés miatt a CKP szenzor jele pontatlanná válik, ami miatt vészleállásba kezd a motor. Remélhetőleg nem előzés közben....
A kuplung meg egészen az utolsó "lehelletéig" fog rendesen, majd szépen elcsúszik. Ami lehet, hogy az új kinyomó visszatétele után pár ezer km után lesz. Akkor megint kifizethedet a munkadíjat vagy felgyújthatod ott helyben. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 14:01:10 »

Na ja, a kéttömegűvel majd akkor lesz gond, ha szétesés közben viszi magával az önindítót és/vagy a lötyögés miatt a CKP szenzor jele pontatlanná válik, ami miatt vészleállásba kezd a motor. Remélhetőleg nem előzés közben....
A kuplung meg egészen az utolsó "lehelletéig" fog rendesen, majd szépen elcsúszik. Ami lehet, hogy az új kinyomó visszatétele után pár ezer km után lesz. Akkor megint kifizethedet a munkadíjat vagy felgyújthatod ott helyben. Smiley
nálunk is csak kinyomó és a lendkerék lett cserélve, mert megbontás után látszott, hogy még kb60%-os a kuplung. igaz mi munkadíjat nem buktunk, mert nem volt Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 14:05:07 »

nálunk is csak kinyomó és a lendkerék lett cserélve, mert megbontás után látszott, hogy még kb60%-os a kuplung. igaz mi munkadíjat nem buktunk, mert nem volt Grin
Ez is sokat elmond: tddi-n lendkereket kell cserélni, miközben a Di-nek kisebb a csillapítási igénye a magasabb alapjárat miatt (ld: segédszíj berregés hiánya)
A kuplung meg kétesélyes,mert ha pályás volt a gép, akkor nem kopik annyira.
Az enyémen pl. kellett már 120nál cserélni, mert 3-ban csúszott. A gép főleg országúton, pályán ment vidéken,  de gyakran női sofőrrel.... Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 14:07:13 »

Ez is sokat elmond: tddi-n lendkereket kell cserélni, miközben a Di-nek kisebb a csillapítási igénye a magasabb alapjárat miatt (ld: segédszíj berregés hiánya)
A kuplung meg kétesélyes,mert ha pályás volt a gép, akkor nem kopik annyira.
Az enyémen pl. kellett már 120nál cserélni, mert 3-ban csúszott. A gép főleg országúton, pályán ment vidéken,  de gyakran női sofőrrel.... Smiley
mivel ilyen állapotban volt a kuplung, így elég hihetőnek tartom a benne lévő km-t. 115ekm körül volt benne a cserekor.

inkább lendkereket cserélek, mint pcs-t eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csikitomi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 20:39:41 »

Sziasztok.Most vettem életem első ford mondóját (1.8 benzin 110le).2003-as 156.000km.Sajnos rosszul indul a kapcsolatunk:(
Következő a probléma:álló helyzetben remekül veszi a sebességfokozatokat,de ha beinditom,szinte lehetetlen vagy nagyon nehéz betenni sebességbe(bármelykbe),ha vissza leállitom megint veszi a sebességet.Semmi kopogó,zörgő hang nincs egyébként,menet közben is jól lehet váltani.Váltóolajat lecseréltem már.
Nos röviden ennyi volna...
Kérném akinek volt ilyen gondja és meg lett a megoldás,vagy csak ötlete lenne a problémára,az kérem irjon.

Előre is köszönöm a segitségeteket.

üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 20:44:54 »

Sziasztok.Most vettem életem első ford mondóját (1.8 benzin 110le).2003-as 156.000km.Sajnos rosszul indul a kapcsolatunk:(
Következő a probléma:álló helyzetben remekül veszi a sebességfokozatokat,de ha beinditom,szinte lehetetlen vagy nagyon nehéz betenni sebességbe(bármelykbe),ha vissza leállitom megint veszi a sebességet.Semmi kopogó,zörgő hang nincs egyébként,menet közben is jól lehet váltani.Váltóolajat lecseréltem már.
Nos röviden ennyi volna...
Kérném akinek volt ilyen gondja és meg lett a megoldás,vagy csak ötlete lenne a problémára,az kérem irjon.

Előre is köszönöm a segitségeteket.

üdv.
én kuplung/kinyomó irányába keresgélnék... szomoru1

emeljétek meg az elejét, és indítsátok be. ha sebességben van és kinyomott kuplunggal forog a kerék, akkor megvan a hiba
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 20:46:56 »

Egy hónapja volt kuplungozva. Teljes csere, új minden (LUK, Sachs).
Azóta veszem észre, hogy kb. fél óra autózás után, ha egy ideig nem kuplungolok, felkeményedik. 1-2x kinyomom, akkor megint jó. És ez ismétlődik. Nem vészes, de kellemetlen érzés. Mi lehet a baj? Fékfolyadék 1.5 éve bizonyosan nem volt cserélve. 1 éve ellenőrizték, akkor jó volt.
A fékkel nincs baj.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 21:01:37 »

Egy hónapja volt kuplungozva. Teljes csere, új minden (LUK, Sachs).
Azóta veszem észre, hogy kb. fél óra autózás után, ha egy ideig nem kuplungolok, felkeményedik. 1-2x kinyomom, akkor megint jó. És ez ismétlődik. Nem vészes, de kellemetlen érzés. Mi lehet a baj? Fékfolyadék 1.5 éve bizonyosan nem volt cserélve. 1 éve ellenőrizték, akkor jó volt.
A fékkel nincs baj.
ilyen nálam is van, csak fél éves a fékfolyadék. a régivel, ami min 5éves volt, azzal nem csinálta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csikitomi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 21:17:55 »

én kuplung/kinyomó irányába keresgélnék... szomoru1

emeljétek meg az elejét, és indítsátok be. ha sebességben van és kinyomott kuplunggal forog a kerék, akkor megvan a hiba

Mindenképp kipróbálom.Egyébként ha kuplungolni kell akkor:kinyomócsapágy,kuplungszerkezet kell,de van ebbe lendkerék is?gondolom az is cserés akkor?
mi hiba lehetséges még?mert olvastam volt aki kuplungolta,de a hiba továbbra is megmaradt:(
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 21:21:42 »

ilyen nálam is van, csak fél éves a fékfolyadék. a régivel, ami min 5éves volt, azzal nem csinálta

Csere után azonnal érezted? (Biztos, fényt kapott a javításkor!  vigyor3 )
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 21:28:35 »

Csere után azonnal érezted? (Biztos, fényt kapott a javításkor!  vigyor3 )
ha magassabb fordulaton megyek hosszabb távon, akkor csinálja. legalábbis eddig csak pályán jött elő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 22:18:14 »

ha magassabb fordulaton megyek hosszabb távon, akkor csinálja. legalábbis eddig csak pályán jött elő

nekem is. pályázás után az első kuplungoláskor nehezebb a pedál. Most cseréltettem fékolajat, semmi változás.Más baja nincs.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 23:10:35 »

nekem is. pályázás után az első kuplungoláskor nehezebb a pedál. Most cseréltettem fékolajat, semmi változás.Más baja nincs.

Nekem nincs ilyen összefüggés (magas fordulat), és viszonylag hamar ismétlődik. Nem értem.  szomoru1
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 10:32:00 »

Egy hónapja volt kuplungozva. Teljes csere, új minden (LUK, Sachs).
Azóta veszem észre, hogy kb. fél óra autózás után, ha egy ideig nem kuplungolok, felkeményedik. 1-2x kinyomom, akkor megint jó. És ez ismétlődik. Nem vészes, de kellemetlen érzés. Mi lehet a baj? Fékfolyadék 1.5 éve bizonyosan nem volt cserélve. 1 éve ellenőrizték, akkor jó volt.
A fékkel nincs baj.
Van a kuplungnak vákuumos rásegítése? A keményedés a vákuum csökkenését jelenhetné, vő. fékpedál nyomkodása álló motornál...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 11:21:02 »

Van a kuplungnak vákuumos rásegítése? A keményedés a vákuum csökkenését jelenhetné, vő. fékpedál nyomkodása álló motornál...
mivel a mind2 1 körön van, így elképzelhető...

én járó motornál talán 2x tudom lenyomni a fékpedált, mert felkeményedik. ez másnál is így van??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 16:39:30 »

Van a kuplungnak vákuumos rásegítése? A keményedés a vákuum csökkenését jelenhetné, vő. fékpedál nyomkodása álló motornál...

Nem értem, ezzel most mire célzol.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 23:39:51 »

mivel a mind2 1 körön van, így elképzelhető...

én járó motornál talán 2x tudom lenyomni a fékpedált, mert felkeményedik. ez másnál is így van??
nem. Járó motornál ha jó a rásegítés, a fékpedál  folyamatos erős taposás mellett lassan, de lesűllyed a padlóig.
Az enyém nem keményedik 2 fékezés után. A felkeményedés a féknél a vákuumrásegítés hiányát jelzi.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2011.06.14 kedd, 00:52:01 »

heló haló! benyásoknál nincs kuplung mizéria?
nekem most kell kuplungot cserélni.
néha mikor visszaengedem a kuplungot váltás után valami csattan egyet.
gondolkozok a fix lendkeréken,ha van....
bár,hogy melyik a jobb,azt az ára fogja sajnos eldönteni.
sajnos 2002-ig a benyások fix lendkerekesek,de ez sajnos  2t Sad
hogy mi kell pontosan a komplett kuplung cseréhez csavarra pontosan azt nem tudom,de ha valaki rendelkezik ilyen tapasztalattal,és megosztja azt megköszönöm! Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2011.06.14 kedd, 13:23:05 »

mivel a mind2 1 körön van, így elképzelhető...

én járó motornál talán 2x tudom lenyomni a fékpedált, mert felkeményedik. ez másnál is így van??

Ha nem is kettő, de néhány taposás után felkeményedik, és ha rajta tartod a lábad, akkor utána besüllyed a pedál a padlóig. Ez normális. Ennyit bír a vákumszivattyú.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2011.06.14 kedd, 15:33:06 »

Ha nem is kettő, de néhány taposás után felkeményedik, és ha rajta tartod a lábad, akkor utána besüllyed a pedál a padlóig. Ez normális. Ennyit bír a vákumszivattyú.
majd megnézem, de olyan sokat nem tudtam rajta pumpálni, meg nagyon vissza sem puhult, ahogy emlékszem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2011.06.14 kedd, 16:44:57 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, tudja-e valaki, hogy az mtx75 váltóval szerelt Mondeo lendkerék, kuplungtárcsa szerkezet (kinyomócsapágy nélkül) megegyezik-e az mmt6-os váltóval szerelt Mondeoéval? Ford szervizes szerint különböznek, viszont Cromaxnál nem találtam különbséget amíg nem kértem hidraulikus kinyomócsapágyat. Én úgy értelmeztem, hogy a kinyomócsapágy az egyetlen különbség. Kérem aki tud ebben biztosat mondani, az segítsen!
Üdv: Tibi
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.