Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 16:40:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146640 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1250 Dátum: 2011.06.14 kedd, 17:32:32 »

heló haló! benyásoknál nincs kuplung mizéria?
nekem most kell kuplungot cserélni.
néha mikor visszaengedem a kuplungot váltás után valami csattan egyet.
gondolkozok a fix lendkeréken,ha van....
bár,hogy melyik a jobb,azt az ára fogja sajnos eldönteni.
sajnos 2002-ig a benyások fix lendkerekesek,de ez sajnos  2t Sad
hogy mi kell pontosan a komplett kuplung cseréhez csavarra pontosan azt nem tudom,de ha valaki rendelkezik ilyen tapasztalattal,és megosztja azt megköszönöm! Smiley

hát az enyém 2001-es és 2t lendkerekes...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1251 Dátum: 2011.06.14 kedd, 19:43:23 »

én már azon gondolkozok,hogy egy cnc esztergályossal csináltatok egy ugyanolyan paramáterekkel rendelkező fix lendkereket,mint amilyen a 2t.
árban olcsóbb,és biztos nem esik szét,mert csak egy darab vas.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1252 Dátum: 2011.06.14 kedd, 19:49:55 »

én már azon gondolkozok,hogy egy cnc esztergályossal csináltatok egy ugyanolyan paramáterekkel rendelkező fix lendkereket,mint amilyen a 2t.
árban olcsóbb,és biztos nem esik szét,mert csak egy darab vas.

Ilyen van keszen, csak ahhoz olyan kuplung is kell, ami birja. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #1253 Dátum: 2011.06.14 kedd, 19:55:31 »

nem értem miért nem bírja?
és azt sem értem mi kerül 110 e ftba egy lendkeréken.... irreális. előállitási ára max 5e ft,és már sokat mondok.
v.ki olyan kell aki behozza az alkatrészt.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1254 Dátum: 2011.06.14 kedd, 19:59:46 »

nem értem miért nem bírja?
és azt sem értem mi kerül 110 e ftba egy lendkeréken.... irreális. előállitási ára max 5e ft,és már sokat mondok.
v.ki olyan kell aki behozza az alkatrészt.
dízelnél is más a kuplung az 1 és 2tömegűnél. 1tömegűnél a kuplung tárcsa csillapít
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
geislingen
Vendég
« Új hozzászólás #1255 Dátum: 2011.06.14 kedd, 21:06:46 »

Sziasztok!
Valaki tud nekem segíteni 1.8 benzines mondeom van 218.000km van benne furcsa hangot hallok a váltótól.Mikor visszaveszem a gázt álló helyzetben öblös kattogó hangot hallok.Mióta megvettem 80%-ban autópályán járok vele ez nem koptatja annyira a kuplungot tudomásom szerint.Ha valakinek hasonló gondja volt kérem írjon.
 
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1256 Dátum: 2011.06.14 kedd, 21:12:59 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, tudja-e valaki, hogy az mtx75 váltóval szerelt Mondeo lendkerék, kuplungtárcsa szerkezet (kinyomócsapágy nélkül) megegyezik-e az mmt6-os váltóval szerelt Mondeoéval? Ford szervizes szerint különböznek, viszont Cromaxnál nem találtam különbséget amíg nem kértem hidraulikus kinyomócsapágyat. Én úgy értelmeztem, hogy a kinyomócsapágy az egyetlen különbség. Kérem aki tud ebben biztosat mondani, az segítsen!
Üdv: Tibi
Szia!
Csak a kinyomóban különböznek!! Ezt azért tudom ilyen biztosan, mert pár hete van egy mtx75 és egy mmt6 a garázsban, melyeknek csak a helyzetük változott az idők folyamán  vigyor3...először az mmt6 volt a betonon mtx75 az autóban, most meg fordítva.. hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #1257 Dátum: 2011.06.14 kedd, 21:19:56 »

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata, hogyan lehet megállapítani a kettőstömegű lendkerék csereérett?
Rossz mennyit mozdul, és az új?
Péter
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1258 Dátum: 2011.06.14 kedd, 21:23:25 »

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata, hogyan lehet megállapítani a kettőstömegű lendkerék csereérett?
Rossz mennyit mozdul, és az új?
Péter
Ha leállításkor nagyot csattan akkor az már igen csereérett...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1259 Dátum: 2011.06.14 kedd, 22:48:01 »

én már azon gondolkozok,hogy egy cnc esztergályossal csináltatok egy ugyanolyan paramáterekkel rendelkező fix lendkereket,mint amilyen a 2t.
árban olcsóbb,és biztos nem esik szét,mert csak egy darab vas.
Jó ötlet. Majd vedd föl videóra, ahogy a maszek lendkerék terhelésváltáskor széthullva bontja a blokkot.  eplus2
A lényeg nem a formáján, kialakításán van, hanem az anyagában.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1260 Dátum: 2011.06.14 kedd, 23:26:04 »

Jó ötlet. Majd vedd föl videóra, ahogy a maszek lendkerék terhelésváltáskor széthullva bontja a blokkot.  eplus2
A lényeg nem a formáján, kialakításán van, hanem az anyagában.
FIX lendkeréknek van amúgy valami hátránya??
Gondolom árban kb. kétszer lehet csak annyi mint a normál  Lips Sealed
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1261 Dátum: 2011.06.15 szerda, 02:34:16 »

Mi ezt rendeltük meg két hét múlva lesz beépítve. Remélem jó is lesz.

http://cgi.ebay.co.uk/SLAVE-CYLINDER-SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-FORD-MONDEO-2-0L-D-/320600940526?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4aa54e1fee
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #1262 Dátum: 2011.06.15 szerda, 05:56:27 »

Szia!
Köszönöm a választ! :worship:Gratula a váltócseréhez :taps:biztosan nagy meló volt. Az enyém"csak" kuplungos, de így is égnek áll a hajam,hogy mennyire szét kell szedni :szomoru1:Azért kösz mégegyszer, megnyugtattál.
    Üdv Tibor
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1263 Dátum: 2011.06.15 szerda, 14:09:58 »


Megjön,meg beraktátok engem érdekel a vélemény mindenképpen....esetleg képek.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1264 Dátum: 2011.06.15 szerda, 17:42:05 »

Megjön,meg beraktátok engem érdekel a vélemény mindenképpen....esetleg képek.


neked nem ilyesmi van?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1265 Dátum: 2011.06.15 szerda, 21:04:28 »

neked nem ilyesmi van?

nekem valeos van nem gyári 2 éve kb
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1266 Dátum: 2011.06.15 szerda, 22:15:03 »

nekem valeos van nem gyári 2 éve kb
Nem rossz az ára mindenesetre.
Naplózva
sesem
Vendég
« Új hozzászólás #1267 Dátum: 2011.06.15 szerda, 22:48:24 »

Szia!
Úgy látom 5 sebességes váltóhoz van, 6 sebességeshez létezik, én nem találom.
Péter
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 08:38:20 »

Na meg is jöttek a cuccok igaz meg kint van testveremnel, de kepeket tudok mutatni.




Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1269 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 08:50:58 »

Na meg is jöttek a cuccok igaz meg kint van testveremnel, de kepeket tudok mutatni.






És mennyi volt a postaköltség? Egyébként miért akartál bele fix lendkereket?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1270 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 08:54:06 »

És mennyi volt a postaköltség? Egyébként miért akartál bele fix lendkereket?

Postaköltség nem volt, ingyen hozták Angliába. Mert így nem kell cserélnem majd lendkereket legközelebb.
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1271 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 09:03:56 »

Szia!
Úgy látom 5 sebességes váltóhoz van, 6 sebességeshez létezik, én nem találom.
Péter

Így hirtelen ezt találtam, de van jopár.

http://cgi.ebay.co.uk/FORD-MONDEO-TURBO-DIESEL-6-SPEED-NEW-CLUTCH-FLYWHEEL-/280623995614?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41567e5ade#ht_1749wt_1139
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1272 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 09:21:27 »


Ertem en ezt a dolgot, hogy miert is jo ez, merthogy soha tobbe nem megy tonkre. A kuplung meg, ami a lendkerek helyett csillapitani kenyszerul, ugyis fogyoeszkoz es ugyis cserelni kell idonkent.

Az a kerdesem, hogy ez a kuplung bir-e nagyjabol ugyanannyit, mint a gyari felallas eseten? Mert ha fele ido alatt kihal, nem biztos, hogy olyan jo biznisz ez.

Van-e mas hatranya a fix lendkereknek, tonkremehet-e barmi tole? Amit a Totalcaron irtak, hogy kenyelmi berendezes, amit mi, az autosok akarunk, hogy legyen az autoban, az marhara nem erdekel, az a parasztvakitas kategoria a Ford reszerol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1273 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 09:58:47 »

Ertem en ezt a dolgot, hogy miert is jo ez, merthogy soha tobbe nem megy tonkre. A kuplung meg, ami a lendkerek helyett csillapitani kenyszerul, ugyis fogyoeszkoz es ugyis cserelni kell idonkent.

Az a kerdesem, hogy ez a kuplung bir-e nagyjabol ugyanannyit, mint a gyari felallas eseten? Mert ha fele ido alatt kihal, nem biztos, hogy olyan jo biznisz ez.

Van-e mas hatranya a fix lendkereknek, tonkremehet-e barmi tole? Amit a Totalcaron irtak, hogy kenyelmi berendezes, amit mi, az autosok akarunk, hogy legyen az autoban, az marhara nem erdekel, az a parasztvakitas kategoria a Ford reszerol.

AndyA



Arra hogy mennyit bír az csak az tud válaszolni akinek ilyen van. De gondolom azért ez is nagyban használatfüggő ki hogy használja a gépet, kérdés hogy a "gyári felállásban" mennyit megy el egy kuplung, nekem most 141e mérföld van az autóba, ha még a gyári van akkor jól bírta, szerintem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1274 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 10:02:17 »

Ertem en ezt a dolgot, hogy miert is jo ez, merthogy soha tobbe nem megy tonkre. A kuplung meg, ami a lendkerek helyett csillapitani kenyszerul, ugyis fogyoeszkoz es ugyis cserelni kell idonkent.

Az a kerdesem, hogy ez a kuplung bir-e nagyjabol ugyanannyit, mint a gyari felallas eseten? Mert ha fele ido alatt kihal, nem biztos, hogy olyan jo biznisz ez.

Van-e mas hatranya a fix lendkereknek, tonkremehet-e barmi tole? Amit a Totalcaron irtak, hogy kenyelmi berendezes, amit mi, az autosok akarunk, hogy legyen az autoban, az marhara nem erdekel, az a parasztvakitas kategoria a Ford reszerol.

AndyA

nem csak a ford részéről...

Bunyeknek lassan 2 éve vant bent, nem tudom mennyi km-t ment vele, de tuti nem finomkodva eplus2 eddig bírja nála eljen ha hamarabb tudok róla, hogy ilyen létezik, akkor már nekem is az került volna bele...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1275 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 14:28:52 »

Ertem en ezt a dolgot, hogy miert is jo ez, merthogy soha tobbe nem megy tonkre. A kuplung meg, ami a lendkerek helyett csillapitani kenyszerul, ugyis fogyoeszkoz es ugyis cserelni kell idonkent.
Az a kerdesem, hogy ez a kuplung bir-e nagyjabol ugyanannyit, mint a gyari felallas eseten? Mert ha fele ido alatt kihal, nem biztos, hogy olyan jo biznisz ez.
Van-e mas hatranya a fix lendkereknek, tonkremehet-e barmi tole? Amit a Totalcaron irtak, hogy kenyelmi berendezes, amit mi, az autosok akarunk, hogy legyen az autoban, az marhara nem erdekel, az a parasztvakitas kategoria a Ford reszerol.
AndyA
Én azért ezzel kapcsolatban szkeptikus vagyok. A kettőstömegűnek rezgéscsillapító funkciója van. Ha ezt kiiktatod, az egész hajtás plusz vibrációt kap, ami valszeg a következő elemen, a sebváltón ütközik ki. Nyilván plusz terhelés a csapágyaknak és a tömítéseknek.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1276 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 14:53:13 »

Én azért ezzel kapcsolatban szkeptikus vagyok. A kettőstömegűnek rezgéscsillapító funkciója van. Ha ezt kiiktatod, az egész hajtás plusz vibrációt kap, ami valszeg a következő elemen, a sebváltón ütközik ki. Nyilván plusz terhelés a csapágyaknak és a tömítéseknek.

A lendkerek helyett a kuplungban vannak rugok, amik elvileg ugyanazt csinaljak. Ezert kerdezem. Amugy a Totalcar leiras szerint kenyelmi funkcio, nem szerkezeti...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1277 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 16:32:07 »

A lendkerek helyett a kuplungban vannak rugok, amik elvileg ugyanazt csinaljak. Ezert kerdezem. Amugy a Totalcar leiras szerint kenyelmi funkcio, nem szerkezeti...

AndyA

Így van a lendkerék helyett a tárcsa csillapít, ott vannak a rugók ahogy a képeken is látszik.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1278 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 16:59:34 »

Akkor ez egy fix lendkerekes csomag?

http://cgi.ebay.co.uk/FORD-MONDEO-TURBO-DIESEL-6-SPEED-NEW-CLUTCH-FLYWHEEL-/280623995614?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item41567e5ade#ht_1749wt_1139


Én nagyon nem vagyok itt képben  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #1279 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 17:13:50 »


azt írja "single mass" , a kettős tömegű meg a "dual-mass".  wave
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1280 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 17:27:12 »

azt írja "single mass" , a kettős tömegű meg a "dual-mass".  wave

Időnként Solid flywheel-nek is írják.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1281 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 21:26:57 »


Bizony az. De latszik is a kepen, hogy a lendkerek egy nagy darab sima vas.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1282 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 21:29:35 »

Bizony az. De latszik is a kepen, hogy a lendkerek egy nagy darab sima vas.

AndyA
Hát én nem is tudom hogy hogyan néz ki egy lendkerék igazából...még eeddig csak simosnét láttam  Grin

De akkor ez vészes ár érte?
Mert én biztos ilyet fogok venni ha egyszer szükség lesz a cserére!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1283 Dátum: 2011.06.17 péntek, 10:49:09 »

Hát én nem is tudom hogy hogyan néz ki egy lendkerék igazából...még eeddig csak simosnét láttam  Grin

De akkor ez vészes ár érte?
Mert én biztos ilyet fogok venni ha egyszer szükség lesz a cserére!
ha minden benne van akkor szerintem jó ár, nekem csak a lendkerék került ennyibe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pocsikatt
Vendég
« Új hozzászólás #1284 Dátum: 2011.06.20 hétfő, 21:14:44 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, tudja-e valaki, hogy az mtx75 váltóval szerelt Mondeo lendkerék, kuplungtárcsa szerkezet (kinyomócsapágy nélkül) megegyezik-e az mmt6-os váltóval szerelt Mondeoéval? Ford szervizes szerint különböznek, viszont Cromaxnál nem találtam különbséget amíg nem kértem hidraulikus kinyomócsapágyat. Én úgy értelmeztem, hogy a kinyomócsapágy az egyetlen különbség. Kérem aki tud ebben biztosat mondani, az segítsen!
Üdv: Tibi

Hello,

az MMT6-os váltó hosszabb és ezért rövidebb a hidraulikus kinyomócsapágy, és az MMT6-s csak kettőstömegű lendkerékkel jött ki. A kuplungszerkezet meg függ a motor teljesítményétől. Ha adsz egy pontos évjáratot, motorkódot akkor tudok neked LuK os cikkszámokat nézni. Ugyanannál a motornál nem függ a váltótól a lendkerék, szerkezet és tárcsa. MTX75-shöz van fix lendkerék és azt a váltó is birja. Az MMT6-st szétveri a fix és a motortuning
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #1285 Dátum: 2011.06.21 kedd, 07:13:22 »

Ha tolatás közben fura bugó hangot hallani, más sebesség fokozatban nem, akkor az mi az? Huh?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1286 Dátum: 2011.06.21 kedd, 21:32:13 »

Ha tolatás közben fura bugó hangot hallani, más sebesség fokozatban nem, akkor az mi az? Huh?
talán a féltengelykihajtás..... vagy a váltó
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #1287 Dátum: 2011.06.21 kedd, 21:58:02 »

talán a féltengelykihajtás..... vagy a váltó

Jaj de jó ezt hallani.
Még el se kezdtem rendbe tenni a gépet, de lehet, hogy neki se állok... szomoru1
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1288 Dátum: 2011.06.21 kedd, 22:09:08 »

Jaj de jó ezt hallani.
Még el se kezdtem rendbe tenni a gépet, de lehet, hogy neki se állok... szomoru1
de ez nem biztos,hogy hibás működés,mert lükiben teljesen más hangja van a fogaskerék áttételnek a váltóban is.és a féltengelycsapágyazás is beáll egy irányba,így visszafelé kicsit máshogy szól.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #1289 Dátum: 2011.06.22 szerda, 05:57:06 »

de ez nem biztos,hogy hibás működés,mert lükiben teljesen más hangja van a fogaskerék áttételnek a váltóban is.és a féltengelycsapágyazás is beáll egy irányba,így visszafelé kicsit máshogy szól.....
Valami biztos nem koser, mert ezt pár napja tapasztalom és nem azért mert nem szoktam tolatni.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1290 Dátum: 2011.06.22 szerda, 08:24:13 »

Hello,

az MMT6-os váltó hosszabb és ezért rövidebb a hidraulikus kinyomócsapágy, és az MMT6-s csak kettőstömegű lendkerékkel jött ki. A kuplungszerkezet meg függ a motor teljesítményétől. Ha adsz egy pontos évjáratot, motorkódot akkor tudok neked LuK os cikkszámokat nézni. Ugyanannál a motornál nem függ a váltótól a lendkerék, szerkezet és tárcsa. MTX75-shöz van fix lendkerék és azt a váltó is birja. Az MMT6-st szétveri a fix és a motortuning

hát igen ezért van az hogy MMT6 rengeteg széthullik, 5-ösből meg nemigen véreznek el, én még egyetsem hallottam pl.
de lendkerék,kuplungszett ugyanaz kinyomó más azt ennyi....2.2-es viszont már más ,na arra nincs fix lehetőség úgytudom....
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.22 szerda, 08:26:31 írta Bunyek » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1291 Dátum: 2011.06.22 szerda, 08:32:51 »

hát igen ezért van az hogy MMT6 rengeteg széthullik, 5-ösből meg nemigen véreznek el, én még egyetsem hallottam pl.
de lendkerék,kuplungszett ugyanaz kinyomó más azt ennyi....2.2-es viszont már más ,na arra nincs fix lehetőség úgytudom....

Az MTX75 amugy jovore unnepli a 20. (!!!) szulinapjat. worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1292 Dátum: 2011.06.22 szerda, 10:02:52 »

Az MTX75 amugy jovore unnepli a 20. (!!!) szulinapjat. worship

AndyA

Gratula neki és a megbizhatóságának... eljen
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1293 Dátum: 2011.06.22 szerda, 10:11:21 »

Gratula neki és a megbizhatóságának... eljen

Anno exportaltak az USA-ba Sierrakat es Scorpiokat (89-92 kozott, ha jol emlekszem). A Sierrakat Belgiumban csinaltak, es kulon csak az amerikai piacra 2.3 turbo benzines motorokkal. Ez volt az XR4Ti (szemben az europai XR4i-vel, ami 4-kerekes volt, de turbo nelkul). Gyarilag volt 195 loero korul, amit konnyeden fel lehetett tornazni kozel 300-ra egy nagyobb turboval es egy intercoolerrel. Ezekbe raktak MTX75-oket az elvetemultek, hogy tudjanak igy is kozlekedni veluk. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1294 Dátum: 2011.06.22 szerda, 11:19:32 »

Gratula neki és a megbizhatóságának... eljen
csak lehetne kicsit hosszabb az 5-ös rinya
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1295 Dátum: 2011.06.22 szerda, 11:20:36 »

csak lehetne kicsit hosszabb az 5-ös rinya

Cserelj difit. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1296 Dátum: 2011.06.22 szerda, 11:21:30 »

Cserelj difit. :-)

AndyA
cserélnék én, de mire?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1297 Dátum: 2011.06.22 szerda, 12:08:19 »

cserélnék én, de mire?? vigyor3

Vodkara!  wave

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1298 Dátum: 2011.06.22 szerda, 12:08:54 »

Vodkara!  wave

AndyA
pias finom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1299 Dátum: 2011.06.22 szerda, 12:22:52 »

csak lehetne kicsit hosszabb az 5-ös rinya
Na ja, miért kell 100-nál percenként 2000-szer körbefordulni a főtengelynek, mikor elég lenne 1600-szor is.. eplus2, meg miért egyen egy autó 5 fölött, ha ehet alatt is. Cool pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.