Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 14:08:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146470 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2011.07.23 szombat, 19:23:00 »

Szevasztok!

 MTX75 váltó nyelestengelyt vagy csapágyat külön mennyi pízért lehet venni?És hol?
 

 Üdv,
 Bonisz
cromax biztos ad egy zsák pénzért. bontott nem jó? van komplett váltóm is 2 db bowdenes, és 2 rudazatos mtx, ez 1.8 td hez volt, a háza nem biztos, hogy jó neked, de alkatrtésznek esetleg lehet. de tudok adni külön nyelestengelyt is, csapágyat viszont nem érdemes csak újat venni. azt szám alapján bármelyik csapágyboltban kapsz. ha van kérdésed, vagy kell valami keress meg privátban, vagy a 20/3106928-on !
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2011.07.23 szombat, 20:26:33 »

Szevasztok!

 MTX75 váltó nyelestengelyt vagy csapágyat külön mennyi pízért lehet venni?És hol?
 
 Üdv,
 Bonisz

Szia!

Csapágy árban ez a legjobb (ha nekem is kelleni fog, akkor itt szerzem be, keresd Zolka4 itt: http://www.fotauto.hu/index.php?show_aux_page=2 ):
http://mondeo.hu/index.php?topic=1626.msg570424#msg570424
Naplózva
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2011.07.23 szombat, 20:36:59 »

Szia!

Csapágy árban ez a legjobb (ha nekem is kelleni fog, akkor itt szerzem be, keresd Zolka4 itt: http://www.fotauto.hu/index.php?show_aux_page=2 ):
http://mondeo.hu/index.php?topic=1626.msg570424#msg570424

 Köszi szépen
Naplózva
ringer
Vendég
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2011.07.29 péntek, 22:19:33 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni kormányművel kapcsolatban. Hirtelen erősen elkezdett folyni az olaj belőle. Eddig néha csöpögött aztán abbahagyta. Mire számíthatok mi fog történni, javítási költség? Járhatok vele?
Várom a hozzászólásokat.
Köszi T. Peti
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2011.07.30 szombat, 09:50:00 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni kormányművel kapcsolatban. Hirtelen erősen elkezdett folyni az olaj belőle. Eddig néha csöpögött aztán abbahagyta. Mire számíthatok mi fog történni, javítási költség? Járhatok vele?
Várom a hozzászólásokat.
Köszi T. Peti
nem szerencsés így használni.A szivattyú ha szárazon jár-mert annyi elcsöpög, akkor annak is lőttek.Minél hamarabb javíttasd meg!

http://www.kormanymu.hu/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 18:25:10 »

Sziasztok!

Sajna ma emelőn rekedt a mondeom. Csak egy váltó szimering cserének indult, de a féltengely megvezető csapágyam nagyon rossz állapotban van és, hogy ne keljen 2x bontani, úgy döntöttem elkezdhetik szétkapni a csapágy beszerzéséig. Zolka4-el már felvettem a kapcsolatot.
Középső csuklót is átnézik, takarítás, újrazsírzás. És ellenőriztük a hosszúszíj görgőit, mert onnét is van egy egyre erősődő surrogó hang - egy görgő csereérett, amihez a legszarabb hozzáférni és ami a tavalyi "majd minden cserekor" kimaradt.
Emiatt a minire sem tudok kimenni, bocs

Üdv:  integet2
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:49:49 »

Sziasztok!

Sajna ma emelőn rekedt a mondeom. Csak egy váltó szimering cserének indult, de a féltengely megvezető csapágyam nagyon rossz állapotban van és, hogy ne keljen 2x bontani, úgy döntöttem elkezdhetik szétkapni a csapágy beszerzéséig. Zolka4-el már felvettem a kapcsolatot.
Középső csuklót is átnézik, takarítás, újrazsírzás. És ellenőriztük a hosszúszíj görgőit, mert onnét is van egy egyre erősődő surrogó hang - egy görgő csereérett, amihez a leg***abb hozzáférni és ami a tavalyi "majd minden cserekor" kimaradt.
Emiatt a minire sem tudok kimenni, bocs

Üdv:  integet2

Újra van mondeóm, minden kész  eljen vigyor2
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2011.08.16 kedd, 23:13:30 »

Le vagyok törve mint a bili füle.

Ma mentem a városban, és egyszer csak a kuplungpedál nem jött fel csak félig, de rendesen kiemelt. Lábbal visszahúztam, utána nem jelentkezett a probléma, de sejtem, hogy nem marad ennyiben.
Ez mi lehet vajon? Kinyomócsapágy, vagy főmunkahenger?

A xart tetézi, hogy hazaérve a ház előtt kinyitottam a motorháztetőt hogy leellenőrizzem a fékfolyadék szintjét, és beejtettem a kupakot a motortérbe. Nem esett le az aszfaltra, valahol fennakadt, de egyszerűen nem látom.  falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2011.08.17 szerda, 02:17:22 »

Le vagyok törve mint a bili füle.

Ma mentem a városban, és egyszer csak a kuplungpedál nem jött fel csak félig, de rendesen kiemelt. Lábbal visszahúztam, utána nem jelentkezett a probléma, de sejtem, hogy nem marad ennyiben.
Ez mi lehet vajon? Kinyomócsapágy, vagy főmunkahenger?

A xart tetézi, hogy hazaérve a ház előtt kinyitottam a motorháztetőt hogy leellenőrizzem a fékfolyadék szintjét, és beejtettem a kupakot a motortérbe. Nem esett le az aszfaltra, valahol fennakadt, de egyszerűen nem látom.  falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav
a kuplunghoz nemtudok mit hozzátenni, de ott keresd a kupakod a kormányműnél szerintem  Roll Eyes más nem tudja megtartani, feltéve ha hátra esett be! én mindent oda szoktam bedobálni ha úgyvan  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2011.08.17 szerda, 02:20:32 »

a kuplunghoz nemtudok mit hozzátenni, de ott keresd a kupakod a kormányműnél szerintem  Roll Eyes más nem tudja megtartani, feltéve ha hátra esett be! én mindent oda szoktam bedobálni ha úgyvan  Grin

Meg persze az sem mindegy, hogy van-e also motortakaro lemez. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2011.08.17 szerda, 02:43:29 »

Meg persze az sem mindegy, hogy van-e also motortakaro lemez. :-)

AndyA
ja igen  vigyor3
De akkor könnyű a dolga  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2011.08.17 szerda, 02:53:50 »

ja igen  vigyor3
De akkor könnyű a dolga  nyes

Nem birsz aludni? Hajnal 3 ora van!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2011.08.17 szerda, 03:11:47 »

Nem birsz aludni? Hajnal 3 ora van!

AndyA
nem vesztegetem az időmet ilyen dolgokra mint az alvás  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2011.08.17 szerda, 05:57:27 »

Nem birsz aludni? Hajnal 3 ora van!

AndyA
Ezek szerint Te is éjszaka portyázol! vigyor3
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2011.08.17 szerda, 08:35:32 »

Ezek szerint Te is éjszaka portyázol! vigyor3

Lofaxt, csokolom, dolgoztam.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2011.08.17 szerda, 09:51:45 »

Meg persze az sem mindegy, hogy van-e also motortakaro lemez. :-)

AndyA

Hát persze hogy nincs, miért is lenne?  eplus2
Akkor könnyű lenne, mert óvatosan el tudnék valahová, ahol fel tudom emeltetni az autót. De így leginkább annak van esélye, hogy kiesik az első kanyarban aztán baxhatom...  duhos2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2011.08.17 szerda, 12:55:17 »

Le vagyok törve mint a bili füle.

Ma mentem a városban, és egyszer csak a kuplungpedál nem jött fel csak félig, de rendesen kiemelt. Lábbal visszahúztam, utána nem jelentkezett a probléma, de sejtem, hogy nem marad ennyiben.
Ez mi lehet vajon? Kinyomócsapágy, vagy főmunkahenger?

A xart tetézi, hogy hazaérve a ház előtt kinyitottam a motorháztetőt hogy leellenőrizzem a fékfolyadék szintjét, és beejtettem a kupakot a motortérbe. Nem esett le az aszfaltra, valahol fennakadt, de egyszerűen nem látom.  falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav

Tud valaki valami okosat, hogy mi lehet ez a kuplunggal? Huh?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2011.08.17 szerda, 14:18:51 »

Tud valaki valami okosat, hogy mi lehet ez a kuplunggal? Huh?

kinyomócsapágy....valszeg
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2011.08.17 szerda, 19:41:42 »

kinyomócsapágy....valszeg


Azt mondod? Mióta megvan a gép, nem emel rendesen ki a kuplung (sebességbe téve az autót rándul egyet), de ilyet most csinált először...
A kupakot meg nem találtam meg, de szerencsére Motorcraftnak van néhány raktáron.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2011.08.17 szerda, 20:45:53 »

Nekem is csinálta párszor, mig kinem cseréltem lendkerekestől fix-re...azóta penge.
De lehet a pedálsor munkahengere rottyant meg....de nem jellemző az.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2011.08.17 szerda, 21:21:06 »

Le vagyok törve mint a bili füle.

Ma mentem a városban, és egyszer csak a kuplungpedál nem jött fel csak félig, de rendesen kiemelt. Lábbal visszahúztam, utána nem jelentkezett a probléma, de sejtem, hogy nem marad ennyiben.
Ez mi lehet vajon? Kinyomócsapágy, vagy főmunkahenger?

A xart tetézi, hogy hazaérve a ház előtt kinyitottam a motorháztetőt hogy leellenőrizzem a fékfolyadék szintjét, és beejtettem a kupakot a motortérbe. Nem esett le az aszfaltra, valahol fennakadt, de egyszerűen nem látom.  falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav
Fogyott a fékfolyadékból?
Légtelenítsd le, ha még nem tetted meg, és lehet megszűnik a sebességbe rakáskor a rándulás is.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2011.08.17 szerda, 23:29:56 »

Fogyott a fékfolyadékból?
Légtelenítsd le, ha még nem tetted meg, és lehet megszűnik a sebességbe rakáskor a rándulás is.

A légtelenítést már próbáltam, de nem lett se jobb se rosszabb. A fékfolyadékból nem fogyott szerintem egy csepp se, mert maxin van. Rick magyarázott valamit, hogy valami eltörik kuplungban, aztán nem tud kiemelni rendesen, de nem egészen fogtam, hogy mi...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2011.08.21 vasárnap, 23:23:14 »

Sziasztok Forumtársak!
Segítséget kérnék 3napja vettem észre a következőt ha a kuplung elkezd kiemelni karistoló súrlódó hangot hallok teljesen kinyomom megszűnik ha engedem fel a pedált ezen a ponton újra megszólal én kinyomó csapágyra gyanakszom. Vélemény? Esetleg egy megbízható szaki aki ért is hozzá és nem aranyárba dolgozik? Ja és meddig lehet így használni mielőtt nagyobb baj lenne??
Előre is kösz! Krísz
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 00:41:16 »

Sziasztok Forumtársak!
Segítséget kérnék 3napja vettem észre a következőt ha a kuplung elkezd kiemelni karistoló súrlódó hangot hallok teljesen kinyomom megszűnik ha engedem fel a pedált ezen a ponton újra megszólal én kinyomó csapágyra gyanakszom. Vélemény? Esetleg egy megbízható szaki aki ért is hozzá és nem aranyárba dolgozik? Ja és meddig lehet így használni mielőtt nagyobb baj lenne??
Előre is kösz! Krísz

A leírtak szerint ez szerintem is kinyomócsapágy - nekem is ilyen volt. Hogy meddig lehet így használni? Én sokáig nem mertem.
Mivel a cseréjéhez le kell venni a váltót, ilyenkor szokták javasolni a lendkerék, a kuplungtárcsa+szerkezet, a kinyomócsapágy esetleg a főtengely szimering és belső féltengely megvezető/tartócsapágy cseréjét is. Hát ez így mind munkadíjjal együtt ~ 200 ezer közelében  szomoru1
Naplózva
Titánium X
Vendég
« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 06:15:32 »

A leírtak szerint ez szerintem is kinyomócsapágy - nekem is ilyen volt. Hogy meddig lehet így használni? Én sokáig nem mertem.
Mivel a cseréjéhez le kell venni a váltót, ilyenkor szokták javasolni a lendkerék, a kuplungtárcsa+szerkezet, a kinyomócsapágy esetleg a főtengely szimering és belső féltengely megvezető/tartócsapágy cseréjét is. Hát ez így mind munkadíjjal együtt ~ 200 ezer közelében  szomoru1
Köszi most nem lettem boldog mivel a gépbe még csak 106 ezer van. Szerintem szétbont és kiderűl mit kell cserélni. Nem tudsz megbízható szerelőt Pesten?
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 13:40:24 »

Köszi most nem lettem boldog mivel a gépbe még csak 106 ezer van. Szerintem szétbont és kiderűl mit kell cserélni. Nem tudsz megbízható szerelőt Pesten?

Ennek a folyamatnak sztem az a hátránya, hogy ha ráböktek a hibás alkatrészre, akkor már nincs nagyon időd a legjobb (legolcsóbb) helyről beszerezni. Vagy, napokig szétbontva marad. 1-1 alkatrész árában több 10 eFt különbség is lehet. Plusz, a 2.2 alkatrészei nem éppen a 2.0 árában mennek, pl. lendkerék!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 13:49:26 »

Ennek a folyamatnak sztem az a hátránya, hogy ha ráböktek a hibás alkatrészre, akkor már nincs nagyon időd a legjobb (legolcsóbb) helyről beszerezni. Vagy, napokig szétbontva marad. 1-1 alkatrész árában több 10 eFt különbség is lehet. Plusz, a 2.2 alkatrészei nem éppen a 2.0 árában mennek, pl. lendkerék!

2.2-hoz letezik fix lendkerek vagy az csak a 2.0-khoz van?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 13:59:37 »

2.2-hoz letezik fix lendkerek vagy az csak a 2.0-khoz van?

AndyA

Igen, van az ebay-en. Pl.
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-NEW-SOLID-CLUTCH-FLYWHEEL-2-2-TD-6-SPEED-/280679634272?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4159cf5560#ht_1713wt_1139
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2011.08.22 hétfő, 22:15:42 »

Köszi most nem lettem boldog mivel a gépbe még csak 106 ezer van. Szerintem szétbont és kiderűl mit kell cserélni. Nem tudsz megbízható szerelőt Pesten?
Németh Viktor Autó Fort a Lurdyval szemben a K.K.körúton! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
magmih
Vendég
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2011.08.24 szerda, 21:41:32 »

Sziasztok,

Azt szeretném megtudni, hogy amennyiben egyesben még álló helyzetben kattog és zakatol (meg mindenféle rendellenes hangot ad ki) a kuplung, akkor kezdjek el barátkozni a kuplungszett (kinyomócsapágy, lendkerék, stb) csere költségeivel? rinya

Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2011.08.24 szerda, 21:43:08 »

Sziasztok,

Azt szeretném megtudni, hogy amennyiben egyesben még álló helyzetben kattog és zakatol (meg mindenféle rendellenes hangot ad ki) a kuplung, akkor kezdjek el barátkozni a kuplungszett (kinyomócsapágy, lendkerék, stb) csere költségeivel? rinya

Köszi

Allo helyzetben, uresben kuplungkinyomasra mit csinal? Ha mar sebessegben van, felengedted a kuplungot es haladsz, a kulonbozo fokozatokban mit csinal - ill. menet kozben csak egyesben csattog? Ha uresben leallitod a motort, hallod csattanni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
magmih
Vendég
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2011.08.31 szerda, 20:10:30 »

Allo helyzetben, uresben kuplungkinyomasra mit csinal? Ha mar sebessegben van, felengedted a kuplungot es haladsz, a kulonbozo fokozatokban mit csinal - ill. menet kozben csak egyesben csattog? Ha uresben leallitod a motort, hallod csattanni?

AndyA
Üresben kuplungkinyomásra semmi, egyesben csattog, felengedés után és a többi fokozatban semmi. Leállításkor nem csattan.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2011.08.31 szerda, 21:17:39 »

Hello,

kuplung kiengedés közben kattog, olyan, mintha a szőnyeg beleakadna, de nem az és egy kis kattanás is van,
mi lehet ez?
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 09:54:40 »

Hello,

kuplung kiengedés közben kattog, olyan, mintha a szőnyeg beleakadna, de nem az és egy kis kattanás is van,
mi lehet ez?
Volt valakinek hasonló? Fékcsere előtt állok lehet összefüggés, hogy kopott a tárcsa/betét?
Másik, hogy indulásánál ráadásul rángat, jól gondolom, hogy ez egérszelep lesz?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:15:21 »

Volt valakinek hasonló? Fékcsere előtt állok lehet összefüggés, hogy kopott a tárcsa/betét?
Másik, hogy indulásánál ráadásul rángat, jól gondolom, hogy ez egérszelep lesz?

Csekkold le, hogy van-e elég fékfolyadékod a tartályban. Egyébként nem lehet összefüggés...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:39:14 »

Csekkold le, hogy van-e elég fékfolyadékod a tartályban. Egyébként nem lehet összefüggés...
Ha nincs összefüggés, akkor miért kell csekkolni a szintet, mi történik, ha nincs elég benn,
sajnos most nem vagyok gépközelben Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:49:39 »

Ha nincs összefüggés, akkor miért kell csekkolni a szintet, mi történik, ha nincs elég benn,
sajnos most nem vagyok gépközelben Smiley

Mert ugyanaz a fékolaj működteti mindkettőt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:52:55 »

Ha nincs összefüggés, akkor miért kell csekkolni a szintet, mi történik, ha nincs elég benn,
sajnos most nem vagyok gépközelben Smiley

A kuplung hidraulikus és a fékfolyadékkal működik. Ennyi az összefüggés.
Ha a fékeid nagyon kopottak lennének, akkor több fékfolyadékra van szüksége a fékrendszernek, és ha alacsony volt már a fékfolyadék szintje, elképzelhető, hogy a kuplungba már nem jut elegendő, de ezt jelezné a fékfolyadék visszajelzője. Mindenesetre a szintet ellenőrizd és a kuplung légtelenítése ajánlott.
De ha már a fékfolyadéknál tartunk, leellenőrizheted a folyadék színét (víztartalmát) is. Ha nagyon barnás, akkor fékfolyadék csere.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.01 csütörtök, 12:36:10 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:56:44 »

A kupplung hidraulikus és a fékfolyadékkal működik. Ennyi az összefüggés.
Ha a fékeid nagyon kopottak lennének, akkor több fékfolyadékra van szüksége a fékrendszernek, és ha alacsony volt már a fékfolyadék szintje, elképzelhető, hogy a kupplungba már nem jut elegendő, de ezt jelezné a fékfolyadék visszajelzője. Mindenesetre a szintet ellenőrizd és a kupplung légtelenítése ajánlott.
De ha már a fékfolyadéknál tartunk, leellenőrizheted a folyadék színét (víztartalmát) is. Ha nagyon barnás, akkor fékfolyadék csere.

Bocsi, komám, de már harmadszorra írod le 2 p-vel... de az valójában kuplung. Vagy tengelykapcsoló.  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:59:14 »

A kupplung hidraulikus és a fékfolyadékkal működik. Ennyi az összefüggés.
Ha a fékeid nagyon kopottak lennének, akkor több fékfolyadékra van szüksége a fékrendszernek, és ha alacsony volt már a fékfolyadék szintje, elképzelhető, hogy a kupplungba már nem jut elegendő, de ezt jelezné a fékfolyadék visszajelzője. Mindenesetre a szintet ellenőrizd és a kupplung légtelenítése ajánlott.
De ha már a fékfolyadéknál tartunk, leellenőrizheted a folyadék színét (víztartalmát) is. Ha nagyon barnás, akkor fékfolyadék csere.
Köszi az infót!
Hétfőn meg lesz ejtve a fék-fékfolyadék csere, remélem segit a kuplung kattanáson is.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 12:35:11 »

Bocsi, komám, de már harmadszorra írod le 2 p-vel... de az valójában kuplung. Vagy tengelykapcsoló.  vigyor3

Hahh! Íme még egy helyesírás szakértő!

Azért kijavítottam...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 18:05:37 »

Hahh! Íme még egy helyesírás szakértő!

Azért kijavítottam...

Maxiköszi!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 23:19:42 »

ma kicseréltettem a hátsó motortartó bakot, mert terhelésváltáskor nagyokat csattan. Mivel nem sikerült utángyártottat szereznem, gyári került fel. A műtét sikerült, a csattogás megmaradt. Ebből az következik, hogy most van egy kvázi bontott, de még használható hátsó váltótartóm (kell valakinek?), illetve hogy a csattogás oka nem ez, hanem vagy a lendkerék vagy a váltóban valamelyik alkatrész. Sad
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2011.09.02 péntek, 14:00:48 »

ma kicseréltettem a hátsó motortartó bakot, mert terhelésváltáskor nagyokat csattan. Mivel nem sikerült utángyártottat szereznem, gyári került fel. A műtét sikerült, a csattogás megmaradt. Ebből az következik, hogy most van egy kvázi bontott, de még használható hátsó váltótartóm (kell valakinek?), illetve hogy a csattogás oka nem ez, hanem vagy a lendkerék vagy a váltóban valamelyik alkatrész. Sad

hát ha ez megnyugtat akkor az enyém már 40e km-óta csattog ugyanúgy! Nem lett erősebb a csattogás még a chip után sem!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2011.09.02 péntek, 20:20:25 »

ma kicseréltettem a hátsó motortartó bakot, mert terhelésváltáskor nagyokat csattan. Mivel nem sikerült utángyártottat szereznem, gyári került fel. A műtét sikerült, a csattogás megmaradt. Ebből az következik, hogy most van egy kvázi bontott, de még használható hátsó váltótartóm (kell valakinek?), illetve hogy a csattogás oka nem ez, hanem vagy a lendkerék vagy a váltóban valamelyik alkatrész. Sad

Vagy a féltengely csuklók (főleg belsők) döglöttek.(kikopik a ház, tök felesleges csak a görgőket cserélni)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:23:53 »

Vagy a féltengely csuklók (főleg belsők) döglöttek.(kikopik a ház, tök felesleges csak a görgőket cserélni)
ha majd megint lesz felesleges pénzem, azt is kicserélem Smiley
Ez járhat olyannal, hogy a bal első keréknek kissé nagyobb a "holtjátéka" mint a jobbnak? értem ez alatt azt, hogy ha megemelem a kocsit, mennyit képes elfordulni sebességbe tett váltónál a kerék a tengelyen
kösz a tippet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:30:23 »

ha majd megint lesz felesleges pénzem, azt is kicserélem Smiley
Ez járhat olyannal, hogy a bal első keréknek kissé nagyobb a "holtjátéka" mint a jobbnak? értem ez alatt azt, hogy ha megemelem a kocsit, mennyit képes elfordulni sebességbe tett váltónál a kerék a tengelyen
kösz a tippet.
Igen, járhat azzal....és azért csattan, mert van holtjátéka.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2011.09.03 szombat, 10:41:37 »

ha majd megint lesz felesleges pénzem, azt is kicserélem Smiley
Ez járhat olyannal, hogy a bal első keréknek kissé nagyobb a "holtjátéka" mint a jobbnak? értem ez alatt azt, hogy ha megemelem a kocsit, mennyit képes elfordulni sebességbe tett váltónál a kerék a tengelyen
kösz a tippet.

A váltónak is van holtjátéka... szerintem az érzed, nem a féltengelyét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2011.09.03 szombat, 14:54:19 »

A váltónak is van holtjátéka... szerintem az érzed, nem a féltengelyét.
van itt mindennek holtjátéka, a kérdés a méret. Meg a csattanás forrása.
Mióta kicseréltem a váltótartót, kevesebb renzonancia van a kasztniban. Legalább ennyi előnye volt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2011.09.03 szombat, 14:59:06 »

van itt mindennek holtjátéka, a kérdés a méret. Meg a csattanás forrása.
Mióta kicseréltem a váltótartót, kevesebb renzonancia van a kasztniban. Legalább ennyi előnye volt.
szerintem simán a lendkerék csattan. kimegy végállásig
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.