Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 20:09:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146758 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1400 Dátum: 2011.09.03 szombat, 15:43:46 »

van itt mindennek holtjátéka, a kérdés a méret. Meg a csattanás forrása.
Mióta kicseréltem a váltótartót, kevesebb renzonancia van a kasztniban. Legalább ennyi előnye volt.
Ha tolatva hirtelen indulsz, akkor is csattan?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1401 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 13:55:48 »

van itt mindennek holtjátéka, a kérdés a méret. Meg a csattanás forrása.
Mióta kicseréltem a váltótartót, kevesebb renzonancia van a kasztniban. Legalább ennyi előnye volt.

Nekem anno az Orionon a csattanás a törött kipuff csonk miatt volt. Nem volt olcsó (az autó árához képest).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #1402 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 07:38:48 »

Nekem anno az Orionon a csattanás a törött kipuff csonk miatt volt. Nem volt olcsó (az autó árához képest).
Nálam pedig egyszer a csattanás azért volt, mert a rövidebb fékutat választott az utánam jövő. Azóta többször jöttek már utánam, de a hiba megszűnt. Gondolom hoszabb fékutat használnak azóta. nyes
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1403 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 09:36:55 »

Ha tolatva hirtelen indulsz, akkor is csattan?
kipróbálom.
Inkább magasabb fokozatban csinálja. Ezért gondolom, hogy a váltó. 4-5-6. Ezek vannak 1 tengelyen a váltón ha jól tudom.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1404 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 09:41:47 »

kipróbálom.
Inkább magasabb fokozatban csinálja. Ezért gondolom, hogy a váltó. 4-5-6. Ezek vannak 1 tengelyen a váltón ha jól tudom.

Szerintem meg túl kifinomult a hallásod. vigyor3 Minden autó "csattan"...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1405 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 09:45:22 »

Szerintem meg túl kifinomult a hallásod. vigyor3 Minden autó "csattan"...
lehet. Pedig állítólag botfülem van. Ezért (sem) futottam be fényes zenészi karriert.  Wink pedig próbáltam.  Grin
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1406 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 09:49:29 »

Szerintem meg túl kifinomult a hallásod. vigyor3 Minden autó "csattan"...

A hatos valto meg egyebkent is "csattogva" jar Vik szerint.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1407 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 10:37:24 »

A hatos valto meg egyebkent is "csattogva" jar Vik szerint.

AndyA
igen, de ez nem kapcsoláskori csattanás, hanem terhelésváltáskor. Mész pl. 4-ben, elveszed a lábad a gázról, csattan, gázt adsz, csatta.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1408 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 10:43:15 »

igen, de ez nem kapcsoláskori csattanás, hanem terhelésváltáskor. Mész pl. 4-ben, elveszed a lábad a gázról, csattan, gázt adsz, csatta.

Gazelvetelkor nem illendo neki, meg ha legurasz rola, akkor sem. Gazadasnal elofordulhat, ha sikerul binarisan odalepned neki, de az is inkabb csak egy kisebb koppanas, de nem egy messzahangzo csattanas, hogy a Pilisbol jojjon a visszhang. Ha pedig ilyenkor csattog, az leginkabb lendkerek. De ez meg azert lenne fura, mert alacsonyabb fokozatban, nagyobb nyomateknal kellene neki inkabb, nem 4-5-6-ban. Kerdezz meg egy hozzaertot inkabb!  worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1409 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 11:16:44 »

igen, de ez nem kapcsoláskori csattanás, hanem terhelésváltáskor. Mész pl. 4-ben, elveszed a lábad a gázról, csattan, gázt adsz, csatta.
ja nekem, is ha jobban odafigyelek rá...
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1410 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 16:11:21 »

Nekem is csinálja.
Szerintem motortartó vagy váltótartó bak. Inkább az első.

igen, de ez nem kapcsoláskori csattanás, hanem terhelésváltáskor. Mész pl. 4-ben, elveszed a lábad a gázról, csattan, gázt adsz, csatta.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1411 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 16:23:14 »

Nekem is csinálja.
Szerintem motortartó vagy váltótartó bak. Inkább az első.

Leginkabb az also, az szeret csattogni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1412 Dátum: 2011.09.05 hétfő, 16:38:47 »

Gazelvetelkor nem illendo neki, meg ha legurasz rola, akkor sem. Gazadasnal elofordulhat, ha sikerul binarisan odalepned neki, de az is inkabb csak egy kisebb koppanas, de nem egy messzahangzo csattanas, hogy a Pilisbol jojjon a visszhang. Ha pedig ilyenkor csattog, az leginkabb lendkerek. De ez meg azert lenne fura, mert alacsonyabb fokozatban, nagyobb nyomateknal kellene neki inkabb, nem 4-5-6-ban. Kerdezz meg egy hozzaertot inkabb!  worship

AndyA
Ha pályás talin összefutunk, megmutatom szívesen bárkinek. Gyurkának mutattam, nem tudtunk kiokoskodni semmit.
Amúgy kérdeznék én, de mmt6-hoz nem akarnak érteni. Az általános vélemény szerint az MMT6 ilyen. Csak azt nem tudom, hogy tényleg az, vagy csak megoldás hiányában mondják, illetve az sem tiszta, hogy erre a csattanásra mondják vagy a fokozatkapcsoláskor jelentkező klattyanásra. Ez meg fémesen csattan.

Lendkerék esélyes lehet, mert azóta csinálja, mióta új van fent (gyári ford DMF, én vettem, számlával).  hehe
Hátsó váltótartó nem lehet, mert kicseréltettem (sok pízért, ha kell , a leszedett darab jó állapotban eladó).
lassan esedékes lesz a futómű vizsgálat, ha esetleg lengéscsillapító csere kell, megnézetem a csuklókat is.  menetirány szerinti bal oldalról hallatszik, de ez ugye menet közben nem mérvadó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1413 Dátum: 2011.09.06 kedd, 13:44:12 »

Sziasztok,

még mindig a kuplung kiengedés közbeni kattanással küzdök, hétfőn volt cserélve fékolaj,
első próbakörnél volt olyan is, hogy csak nehezen jött vissza a kuplung, vissza szerelőhöz, megrugdosta a kuplungot,
azt mondta, hogy biztos még levegős volt, aztán hazaúton minden rendben, nincs ez a pattanás. Ma reggel megint kattog,
olyan műanyagos kattanás, mintha valami műanyag pöcökben megakadna a pedál, mit lehet ezzel kezdeni?
Levegősödés okozhatja?
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1414 Dátum: 2011.09.06 kedd, 16:26:39 »

Sziasztok,

még mindig a kuplung kiengedés közbeni kattanással küzdök, hétfőn volt cserélve fékolaj,
első próbakörnél volt olyan is, hogy csak nehezen jött vissza a kuplung, vissza szerelőhöz, megrugdosta a kuplungot,
azt mondta, hogy biztos még levegős volt, aztán hazaúton minden rendben, nincs ez a pattanás. Ma reggel megint kattog,
olyan műanyagos kattanás, mintha valami műanyag pöcökben megakadna a pedál, mit lehet ezzel kezdeni?
Levegősödés okozhatja?
rákerestem csak egyszerűen a kuplung kattogásra, más márkáknál is előfordul és legtöbbször egy kapcsoló akozza,
amit be kell fújni wd40-el és megoldja.
van nekünk kapcsoló a kuplungon? merre lehet?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1415 Dátum: 2011.09.06 kedd, 16:43:56 »

rákerestem csak egyszerűen a kuplung kattogásra, más márkáknál is előfordul és legtöbbször egy kapcsoló akozza,
amit be kell fújni wd40-el és megoldja.
van nekünk kapcsoló a kuplungon? merre lehet?
kapcsoló van, ha befekszel a bal1 lábtérbe és benézel a pedálkonzolhoz, látni fogod. Nem hallottam még olyat, hogy az a kapcsoló kattogna, de lehet. Viszont a szerelő ne nagyon rugdossa a kuplungot, hanem inkább légtelenítse le rendesen, mert magától nem nagyon fog légtelenedni szerintem. Továbbá a fékrásegítést is ez adja, így ha levegős a kuplungod, az is levegős lehet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #1416 Dátum: 2011.09.06 kedd, 22:08:52 »

igen, de ez nem kapcsoláskori csattanás, hanem terhelésváltáskor. Mész pl. 4-ben, elveszed a lábad a gázról, csattan, gázt adsz, csatta.
Lendkerék SZVSZ. Én is hallom lehúzott ablaknál ha akarom. A működési elvéből adódik. Ne foglalkozz vele.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1417 Dátum: 2011.09.06 kedd, 22:27:36 »

Lendkerék SZVSZ. Én is hallom lehúzott ablaknál ha akarom. A működési elvéből adódik. Ne foglalkozz vele.
ezt értem, de akkor a régi jobb volt, mint az új.  rinya
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #1418 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:12:29 »

Sziasztok!

 Váltócserével kapcsolatban segítséget szeretnék kérni tőletek. Megvásároltam életem első Fordját, egy 2002 MK3 TDCI 130le-s 5 sebességes Mondeót. Mivel az autó eleje sérült és a motort és váltót ki kell szerelnem a karosszéria javításához, arra gondoltam 6 sebességes váltóval szerelem össze. Olvastam a fórumon hogy más a kinyomócsapágy, talán a kuplung és a lendkerék is. A fö probléma a sebességjeladó ami nincs benne a 6 sebességes váltóba.  Van erre valami megoldás? Csinált már valaki hasonló műveletet itt a klubban?

 
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1419 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:21:20 »

Sziasztok!

 Váltócserével kapcsolatban segítséget szeretnék kérni tőletek. Megvásároltam életem első Fordját, egy 2002 MK3 TDCI 130le-s 5 sebességes Mondeót. Mivel az autó eleje sérült és a motort és váltót ki kell szerelnem a karosszéria javításához, arra gondoltam 6 sebességes váltóval szerelem össze. Olvastam a fórumon hogy más a kinyomócsapágy, talán a kuplung és a lendkerék is. A fö probléma a sebességjeladó ami nincs benne a 6 sebességes váltóba.  Van erre valami megoldás? Csinált már valaki hasonló műveletet itt a klubban?

 

Igen csinált más is ilyet Smiley Ervint keresd Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1420 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:22:11 »

Sziasztok!

 Váltócserével kapcsolatban segítséget szeretnék kérni tőletek. Megvásároltam életem első Fordját, egy 2002 MK3 TDCI 130le-s 5 sebességes Mondeót. Mivel az autó eleje sérült és a motort és váltót ki kell szerelnem a karosszéria javításához, arra gondoltam 6 sebességes váltóval szerelem össze. Olvastam a fórumon hogy más a kinyomócsapágy, talán a kuplung és a lendkerék is. A fö probléma a sebességjeladó ami nincs benne a 6 sebességes váltóba.  Van erre valami megoldás? Csinált már valaki hasonló műveletet itt a klubban?

 
arra azért készülj, hogy kb 120eft az egész átépítés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1421 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:27:44 »

... 2002 MK3 TDCI 130le-s 5 sebességes ...

Volt ilyen összeállítás? Én úgy tudtam, hogy a 130-as mind hatfokozatú váltóval van szerelve. Milyen a turbód változó, vagy fix geometriás?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1422 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:29:33 »

Volt ilyen összeállítás? Én úgy tudtam, hogy a 130-as mind hatfokozatú váltóval van szerelve. Milyen a turbód változó, vagy fix geometriás?

Nekünk is ilyen van Smiley 130 lovas 5 sebességes...A Fordnál is csak néztek. Szerintem változógeós már a turbó...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1423 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:29:42 »

Volt ilyen összeállítás? Én úgy tudtam, hogy a 130-as mind hatfokozatú váltóval van szerelve. Milyen a turbód változó, vagy fix geometriás?
facelift előtt volt

az összes 130le-s vgt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1424 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:32:36 »

facelift előtt volt

az összes 130le-s vgt

De nálunk talán nem is volt jellemző,csak a németeknél...Amúgy szerintem nagyon jó összeállítás Smiley
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1425 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:32:56 »

facelift előtt volt

az összes 130le-s vgt

Nem véletlenül kérdezem. Forgalmi szerint az enyém is 130-as, pedig valójában csak 115. Ez is egy trükk a nepperek tarsolyában, én megettem...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1426 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:34:51 »

Nem véletlenül kérdezem. Forgalmi szerint az enyém is 130-as, pedig valójában csak 115. Ez is egy trükk a nepperek tarsolyában, én megettem...

Nekünk ténylegesen 130 lóerős Smiley Mi is meglepődtünk...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1427 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:34:59 »

De nálunk talán nem is volt jellemző,csak a németeknél...Amúgy szerintem nagyon jó összeállítás Smiley
6-os váltóban is ugyan olyan az 1-5, csak van még egy 6. sebesség.

ez is jól megy 130le-ssel nyes


am ismerősnek 115le-s volt 6sebességessel.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1428 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:35:28 »

Nem véletlenül kérdezem. Forgalmi szerint az enyém is 130-as, pedig valójában csak 115. Ez is egy trükk a nepperek tarsolyában, én megettem...
pedig érezhető különbség van teljesítményben vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1429 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:36:44 »

6-os váltóban is ugyan olyan az 1-5, csak van még egy 6. sebesség.

ez is jól megy 130le-ssel nyes


am ismerősnek 115le-s volt 6sebességessel.

De nem szeretem a 6os váltót,mert kapcsolgatni kell(chip nélkül)...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1430 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:38:02 »

De nem szeretem a 6os váltót,mert kapcsolgatni kell(chip nélkül)...
ettől nagyobb gondod sose legyen eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1431 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:38:34 »

Nekünk ténylegesen 130 lóerős Smiley Mi is meglepődtünk...
nem értem, hogy miért, facelift előtt CSAK 5 sebességes volt, tök8, hogy hány lovas
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1432 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:39:00 »

ettől nagyobb gondod sose legyen eplus2

Hétvégétől nem lesz,bár amennyit én a 6os váltóhoz hozzáérek...Max,ha apáék elmennek valahova,és inni akarnak Cheesy Addig marad nekem az 5 sebesség Cheesy
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1433 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:39:14 »

pedig érezhető különbség van teljesítményben vigyor3

Nem ismertem a típust, állapotra jó volt a verda. Azóta 245.000 km-t hajtottam bele. A teljesítménye ennek sem rossz, ha éppen jó a porlasztócsúcs eplus2 igaz 130-ast még nem próbáltam.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1434 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:39:38 »

nem értem, hogy miért, facelift előtt CSAK 5 sebességes volt, tök8, hogy hány lovas

Azért,mert elvileg 115 lovasnak írták,be alvázszám alapján meg 130as volt...meg változós turbó van rajta...Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1435 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:40:55 »

Nem ismertem a típust, állapotra jó volt a verda. Azóta 245.000 km-t hajtottam bele. A teljesítménye ennek sem rossz, ha éppen jó a porlasztócsúcs eplus2 igaz 130-ast még nem próbáltam.
a mienkből átülve gyenge volt a 115 lovas eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1436 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:41:46 »

a mienkből átülve gyenge volt a 115 lovas eplus2

Tényleg,te nem csinálod meg 6os-ra a váltót Ervin után szabadon? Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1437 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:44:33 »

Tényleg,te nem csinálod meg 6os-ra a váltót Ervin után szabadon? Cheesy
tervben van, lett is volna egy váltó szállítással együtt 30e-ért, 150ekm-rel, garanciával. csak most túl sok projekt megy egyszerre végre valaminek a végére kéne érni vigyor3

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1438 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:46:15 »

tervben van, lett is volna egy váltó szállítással együtt 30e-ért, 150ekm-rel, garanciával. csak most túl sok projekt megy egyszerre végre valaminek a végére kéne érni vigyor3



Komolyan,a Fordnak figyelnie kéne a fórumot,és kihozni egy Ford Mondeo MK3 Classicot 2.0 Tddi motorral,gyári chippel,6os váltóval,szabadonfutóval...Tuti sikere lenne Cheesy
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1439 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:52:31 »

tervben van, lett is volna egy váltó szállítással együtt 30e-ért, 150ekm-rel, garanciával. csak most túl sok projekt megy egyszerre végre valaminek a végére kéne érni vigyor3



annyiért ha van kell....és esküszöm megcsinálom az első TDDI 6-ost fix lendkerékkel...hogy rohadjon meg akkor is.. eplus2

Bár most inkább eladnám....a merga megint.... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1440 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:54:14 »

annyiért ha van kell....és esküszöm megcsinálom az első TDDI 6-ost fix lendkerékkel...hogy rohadjon meg akkor is.. eplus2

Bár most inkább eladnám....a merga megint.... szomoru1
ha érdekel, akkor el tudom intézni, csak 2-3 hét, mire megjön...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1441 Dátum: 2011.09.13 kedd, 21:56:37 »

ha érdekel, akkor el tudom intézni, csak 2-3 hét, mire megjön...

annyiért érdekel...privi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1442 Dátum: 2011.09.13 kedd, 22:21:46 »

Volt ilyen összeállítás? Én úgy tudtam, hogy a 130-as mind hatfokozatú váltóval van szerelve. Milyen a turbód változó, vagy fix geometriás?

A facelift elottiekben MT75 van, hiaba 130 paci.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1443 Dátum: 2011.09.13 kedd, 23:36:07 »

A facelift elottiekben MT75 van, hiaba 130 paci.

AndyA

Pontosabban... kb átpilistól kezdve szerelték a 130-asokat 6 sebességgel (a facelift jún 15). Egy darabig úgy volt, hogy a 130 lovas volt 6 sebességgel, a 115 5-tel, de később már a 115-ös is volt 6 sebességessel...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #1444 Dátum: 2011.09.14 szerda, 09:12:07 »

Köszönöm az infókat worship
Az én autóm Belgiumból származik, honnan tudom megállapítani hogy valójában 130le? Motorkód:FMBA, a turbó változós szerintem (ránézésre) de nem vagyok biztos benne, nem nagyon ismerem a típust egyenlőre.
azt megtudjátok mondani hogy áttételben miben különbözik a 5-ös és a 6-os váltó? (fokozatok, végáttétel) Érdemes bajlódni az átépítéssel?
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1445 Dátum: 2011.09.14 szerda, 09:47:02 »

Köszönöm az infókat worship
Az én autóm Belgiumból származik, honnan tudom megállapítani hogy valójában 130le? Motorkód:FMBA, a turbó változós szerintem (ránézésre) de nem vagyok biztos benne, nem nagyon ismerem a típust egyenlőre.
azt megtudjátok mondani hogy áttételben miben különbözik a 5-ös és a 6-os váltó? (fokozatok, végáttétel) Érdemes bajlódni az átépítéssel?

Az FMBA az 130 lovas. Szerintem érdemes bajlódni a 6-os váltóval. Páran megcsinálták...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1446 Dátum: 2011.09.14 szerda, 09:51:44 »

Köszönöm az infókat worship
Az én autóm Belgiumból származik, honnan tudom megállapítani hogy valójában 130le? Motorkód:FMBA, a turbó változós szerintem (ránézésre) de nem vagyok biztos benne, nem nagyon ismerem a típust egyenlőre.
azt megtudjátok mondani hogy áttételben miben különbözik a 5-ös és a 6-os váltó? (fokozatok, végáttétel) Érdemes bajlódni az átépítéssel?

A 6-os attetelben ugyanazt tudja, mint az 5-os, csak megtoldottak meg egy fokozattal. Autopalya 130 korul nem 2900-2950 a fordulat, hanem 2400-2450 korul van. Fogyasztasban ennel a temponal nem jelent sokat, ugyanugy 6 liter korul, de kevesbe porog a motor, kimelobb a menet. Viszont 100 koruli temponal, sima orszaguton mar annal tobbet szamit, ha bedugod 6-ba, es eppen a turbotoltes hataran kruzolsz vele, ott bizony lejjebb is viszi a fogyasztast. Nekem ilyen van mind a ket autoban, de ha nem lenne, alighanem nekiallnek az atepitesnek. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #1447 Dátum: 2011.09.14 szerda, 10:23:12 »

Akkor ha meg lesz minden infóm bele vágok az átépítésbe, úgy is szét akarom szerelni a gépet hogy megismerjem minden porcikáját, ill. kicseréljem amit csak kell.
off: hallottam hogy a fűtése gyenge télen, ezen lehet javítani? Hol találok infót?
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1448 Dátum: 2011.09.14 szerda, 20:14:19 »

A 6-os attetelben ugyanazt tudja, mint az 5-os, csak megtoldottak meg egy fokozattal. Autopalya 130 korul nem 2900-2950 a fordulat, hanem 2400-2450 korul van. Fogyasztasban ennel a temponal nem jelent sokat, ugyanugy 6 liter korul, de kevesbe porog a motor, kimelobb a menet. Viszont 100 koruli temponal, sima orszaguton mar annal tobbet szamit, ha bedugod 6-ba, es eppen a turbotoltes hataran kruzolsz vele, ott bizony lejjebb is viszi a fogyasztast. Nekem ilyen van mind a ket autoban, de ha nem lenne, alighanem nekiallnek az atepitesnek. Smiley

AndyA
1, mtx75 kerek 150-nél forog 3000-et
2, ez a turbonyomás alatt autózni, amit írsz hülyeség. 3 vagy 5ezernél ha lelépsz a gázpedálról, akkor sincs turbónyomás. ez nem olyan, hogy 1700-1800-tól 5000-ig folyamatosan 1,5bar van...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1449 Dátum: 2011.09.14 szerda, 20:17:19 »

1, mtx75 kerek 150-nél forog 3000-et
2, ez a turbonyomás alatt autózni, amit írsz hülyeség. 3 vagy 5ezernél ha lelépsz a gázpedálról, akkor sincs turbónyomás. ez nem olyan, hogy 1700-1800-tól 5000-ig folyamatosan 1,5bar van...

Kb. 1800-2500ig van szerintem max nyomás,utána csökken. Amúgy szerintem 3000nél inkább 140et megy,nem pedig 150et Smiley
Viszont a 6osról azt tudom,hogy 3000nél 180al megy...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.