Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 11:50:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146332 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #1500 Dátum: 2011.10.22 szombat, 18:33:23 »

Sziasztok!Igaz a multkoti kérdésem re nem volt semmi reakció de erre hátha lesz!Jelenség: Menet közben elindulástól kezdve fokozatokat felfelé kapcsolgatva egyre erősödő csörgő zörgő hang. elengedem a gázt menetközben elhallgat.újra gázadás csattanó hang és zörgő kerregő hang.Szerintem váltó.Ha valakinek volt már ilyen akkor mi volt a probléma??Azt hallottam az 5. fogaskerekei szoktak így csinálni.De mitől??Nagy a foghézag vagymi? Olyan szép csendesen suhanna a gép de ez a zakatolás olyan rohadtu bejon az utastérbe hogy kiborít.álmaim autója volt ez a kocsi de annyi bajom van vele hogy néha fáklyát tudnék csinálni belőle Sad Tényleg ennyire hisztisek vagy csak n tudok ilyen ügyesen választani?
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1501 Dátum: 2011.10.22 szombat, 20:21:30 »

Sziasztok!Igaz a multkoti kérdésem re nem volt semmi reakció de erre hátha lesz!Jelenség: Menet közben elindulástól kezdve fokozatokat felfelé kapcsolgatva egyre erősödő csörgő zörgő hang. elengedem a gázt menetközben elhallgat.újra gázadás csattanó hang és zörgő kerregő hang.Szerintem váltó.Ha valakinek volt már ilyen akkor mi volt a probléma??Azt hallottam az 5. fogaskerekei szoktak így csinálni.De mitől??Nagy a foghézag vagymi? Olyan szép csendesen suhanna a gép de ez a zakatolás olyan rohadtu bejon az utastérbe hogy kiborít.álmaim autója volt ez a kocsi de annyi bajom van vele hogy néha fáklyát tudnék csinálni belőle Sad Tényleg ennyire hisztisek vagy csak n tudok ilyen ügyesen választani?
én segítenék nagyon szívesen, de lövésem sincs. ezek a zajok meg elég tévedésre hajlamosak. Nekem a hörgésre 1500rpm-nél egy fordos(!) szerelő azt mondta, hogy vissza kéne szerelni fixre a szabadonfutót..  gun gun
Meg kéne hallgattatni egy régi mondeóssal. Alapjáraton semmi zaj?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #1502 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:03:39 »

menet közben jelentkezik a zaj.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1503 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:41:07 »

menet közben jelentkezik a zaj.
szerintem inkább a 2ős tömegű  lendkerék....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #1504 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:57:50 »

2stömegű???Az is ***.ez tény.Mert aapjáraton zörög.DE.5.-ben 70-nél leléped és rohadtul zörgö hangja van . viszont szerintem a 2tömegűnek nem sok hangja lehet mivel elvileg az gyorsításnál be van feszülve.De nem tudom.Nyíregy környékén nem tud valaki egy jó Fordos szakit?
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1505 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 12:03:34 »

2stömegű???Az is ***.ez tény.Mert aapjáraton zörög.DE.5.-ben 70-nél leléped és rohadtul zörgö hangja van . viszont szerintem a 2tömegűnek nem sok hangja lehet mivel elvileg az gyorsításnál be van feszülve.De nem tudom.Nyíregy környékén nem tud valaki egy jó Fordos szakit?
ha elvan törve benne a rugó,akkor előfordulhat.
ehhez a hibafeltáráshoz úgy is szét kell szedni sajnos az egészet,és akkor menet közben derülnek ki a rossz alkatrészek....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #1506 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 19:18:35 »

Sziasztok!

Aki tud, segítsen!

Ma kuplungoztuk az autót. Ezt tettük bele, Kaufertől:
Lendkerék, 415016810 -LUK
Kuplungszett, 624313609 -LUK
Hidraulikus kinyomócsapágy, 510000110 -LUK
Összeraktuk és nem indul az autó, vagyis indul, de 1-2 s után leáll. Kizárásos alapon a lendkerék jeladóval lehet valami, de megállt a tudomány...máshoz nem nyúltunk, ami a motor működését befolyásolná... A járgány 2001-es 115 lovas TDDI..
Hozzá kéne állítani a jeladót? Próbáltuk, de nem lett jobb. Nem kompatibilis ez a lendkerék? Sajna én az ETIs-en nem tudom megnézni, a Win 7 alatt nem fut nekem. Van valakinek ötlete???

KÖszi!!!!!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1507 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 20:46:26 »

Sziasztok!

Aki tud, segítsen!

Ma kuplungoztuk az autót. Ezt tettük bele, Kaufertől:
Lendkerék, 415016810 -LUK
Kuplungszett, 624313609 -LUK
Hidraulikus kinyomócsapágy, 510000110 -LUK
Összeraktuk és nem indul az autó, vagyis indul, de 1-2 s után leáll. Kizárásos alapon a lendkerék jeladóval lehet valami, de megállt a tudomány...máshoz nem nyúltunk, ami a motor működését befolyásolná... A járgány 2001-es 115 lovas TDDI..
Hozzá kéne állítani a jeladót? Próbáltuk, de nem lett jobb. Nem kompatibilis ez a lendkerék? Sajna én az ETIs-en nem tudom megnézni, a Win 7 alatt nem fut nekem. Van valakinek ötlete???

KÖszi!!!!!

Ez a lendkerék 2002.09-től jó a mondikba a tiéd az aláírásod alapján nem az,ez lehet a hiba
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #1508 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 21:07:43 »

Ez a lendkerék 2002.09-től jó a mondikba a tiéd az aláírásod alapján nem az,ez lehet a hiba
[/quote

ajaj... ettől tartottam.

kösz]
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #1509 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 21:23:51 »

Ez a lendkerék 2002.09-től jó a mondikba a tiéd az aláírásod alapján nem az,ez lehet a hiba
[/quote

ajaj... ettől tartottam.

kösz]

F...a. Akkor szedhetjük szét megint... ugyanez igaz a kinyomócsapágyra és szerkezetre is? Az is csere?? Így lesz az olcsóból drága..
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1510 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 21:27:18 »

F...a. Akkor szedhetjük szét megint... ugyanez igaz a kinyomócsapágyra és szerkezetre is? Az is csere?? Így lesz az olcsóból drága..

Hudedurva! Ezt pszichésen nem bírnám.  Shocked
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1511 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 21:28:18 »

annyira nem ugranék még neki a helyedben, mert szerintem jó az oda és ezt a cikkszámot hozta eddig ahol néztem nekem is, meg egy másikat...
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1512 Dátum: 2011.11.02 szerda, 08:56:38 »

Mennyi olajnak kell belemenni az MMT6-os váltóba? Nekem lejött belőle 1,75 L, és annyi is jött ment bele...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
prokee
Vendég
« Új hozzászólás #1513 Dátum: 2011.11.02 szerda, 16:26:42 »

Sziasztok!

Aki tud, segítsen!

Ma kuplungoztuk az autót. Ezt tettük bele, Kaufertől:
Lendkerék, 415016810 -LUK
Kuplungszett, 624313609 -LUK
Hidraulikus kinyomócsapágy, 510000110 -LUK
Összeraktuk és nem indul az autó, vagyis indul, de 1-2 s után leáll. Kizárásos alapon a lendkerék jeladóval lehet valami, de megállt a tudomány...máshoz nem nyúltunk, ami a motor működését befolyásolná... A járgány 2001-es 115 lovas TDDI..
Hozzá kéne állítani a jeladót? Próbáltuk, de nem lett jobb. Nem kompatibilis ez a lendkerék? Sajna én az ETIs-en nem tudom megnézni, a Win 7 alatt nem fut nekem. Van valakinek ötlete???

KÖszi!!!!!


Sajnos valóban mellényúltunk, elnézésedet kérem személyesen is. Reggel a főnököm keresni fog, megpróbáljuk tompítani az esetet, amennyire lehet.
Az történt, hogy az általunk eredetileg adott árajánlat jó volt és pontos, de amikor a négydarabos "nagy szettre" rákérdeztél, amiben a lendkerék és a szett egyaránt benne van, a mélre egy friss kolléga válaszolt, akit - lássuk be - nem szabadott volna önállóan ráengedni ezekre a kuplung-azonosításokra. Benézte, nem vette észre, hogy volt egy váltás a lendkerékben a gyártás alatt.

Remélem, holnap megtaláljátok a főnökömmel együtt a legkevésbé fájdalmas megoldást.

- prokee -
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #1514 Dátum: 2011.11.02 szerda, 18:27:58 »

Sajnos valóban mellényúltunk, elnézésedet kérem személyesen is. Reggel a főnököm keresni fog, megpróbáljuk tompítani az esetet, amennyire lehet.
Az történt, hogy az általunk eredetileg adott árajánlat jó volt és pontos, de amikor a négydarabos "nagy szettre" rákérdeztél, amiben a lendkerék és a szett egyaránt benne van, a mélre egy friss kolléga válaszolt, akit - lássuk be - nem szabadott volna önállóan ráengedni ezekre a kuplung-azonosításokra. Benézte, nem vette észre, hogy volt egy váltás a lendkerékben a gyártás alatt.

Remélem, holnap megtaláljátok a főnökömmel együtt a legkevésbé fájdalmas megoldást.

- prokee -

Kösz, talán alakul....
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #1515 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 19:55:05 »

Mennyi olajnak kell belemenni az MMT6-os váltóba? Nekem lejött belőle 1,75 L, és annyi is jött ment bele...
így van, nekem is olyan 1,8 körül volt
Naplózva
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #1516 Dátum: 2011.11.03 csütörtök, 23:48:40 »

Mennyi olajnak kell belemenni az MMT6-os váltóba? Nekem lejött belőle 1,75 L, és annyi is jött ment bele...

Milyen olajat töltöttél bele, fel és le engedő csavarokat hol találom, könnyű hozzá férni?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1517 Dátum: 2011.11.04 péntek, 12:48:59 »

Milyen olajat töltöttél bele, fel és le engedő csavarokat hol találom, könnyű hozzá férni?
Ha 6-os váltód van, akkor a leeresztőcsavar  a menetirány szerint a váltó bal alján található, a betöltőcsavar pedig a baloldali kerékdob felől hozzáférhető.
75W90-es olaj ment bele.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #1518 Dátum: 2011.11.04 péntek, 23:41:06 »

Ha 6-os váltód van, akkor a leeresztőcsavar  a menetirány szerint a váltó bal alján található, a betöltőcsavar pedig a baloldali kerékdob felől hozzáférhető.
75W90-es olaj ment bele.
Ez Ford márkájú olaj, mert nekem ajánlották a 6-os váltóba a Ford  BO-VC típusú olaját, nem tudom miben különbözik a 75W-90-től.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1519 Dátum: 2011.11.05 szombat, 20:07:39 »

Újabban azt vélem felfedezni, hogy igencsak akadoznak a váltások. leginkább ez 1-2 közt érezhető, de van hogy minden sebességet kétszer kell a helyére rakni hogy sikerüljön a váltás  Undecided

Ez kuplung lesz lassan? vagy a váltóban van valami gáz?

próbáltam azt a lefullasztós kuplungtesztet, de ott lefullad...szóval én nemtudom...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1520 Dátum: 2011.11.05 szombat, 20:11:37 »

Újabban azt vélem felfedezni, hogy igencsak akadoznak a váltások. leginkább ez 1-2 közt érezhető, de van hogy minden sebességet kétszer kell a helyére rakni hogy sikerüljön a váltás  Undecided

Ez kuplung lesz lassan? vagy a váltóban van valami gáz?

próbáltam azt a lefullasztós kuplungtesztet, de ott lefullad...szóval én nemtudom...
Fékolajtartályban a szintet nézd meg.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1521 Dátum: 2011.11.05 szombat, 20:15:48 »

Fékolajtartályban a szintet nézd meg.
megnéztem, az maximumon van
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1522 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 15:45:33 »

Újabban azt vélem felfedezni, hogy igencsak akadoznak a váltások. leginkább ez 1-2 közt érezhető, de van hogy minden sebességet kétszer kell a helyére rakni hogy sikerüljön a váltás  Undecided

Ez kuplung lesz lassan? vagy a váltóban van valami gáz?

próbáltam azt a lefullasztós kuplungtesztet, de ott lefullad...szóval én nemtudom...
Tisztelt Fórumtárs!
Én először levserélném a váltóban az olajat, mielött nagyobb kiadásra szánám el magam. Nekem a váltó olaj csere után ujjá született a váltom. Pedig előtte se volt vele bajom. Sokkal könyebb, gyorsabb, bisztosabb, lett a váltás folyamata. 100.000 Km-nél cseréltem olajat. Remélem nem lesz nagyobb problémád a váltóval vagy a kuplunggal.
Tisztelettel lászló!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1523 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 16:09:28 »

megnéztem, az maximumon van

Úgy tudom lehet állítani a váltó bowdenjein, lehet megnyúltak/koptak.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1524 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 23:04:15 »

Sziasztok!
Valami nagyon nem stimmel  Roll Eyes... 260e Km a járgányban eddig semmi panasz... 2000 fordulatszám felett mintha csúszna a kuplung(?)... Valahol olvastam, hogy pedál, kuplung kinyomásnál lehet hallani mindenféle hangokat, nála semmi... 3ban vagy 4ben mozdítod meg a kasznit akkor a kocsi elindul (nem fullad le)...
Ezek szerint csak a tárcsa kopott? ilyenkor mit érdemes még cserélni? Kinyomó csapágyat és lendkereket is?  szomoru1
Epekedve várom válaszotokat...  Embarrassed
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1525 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 01:36:23 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én először levserélném a váltóban az olajat, mielött nagyobb kiadásra szánám el magam. Nekem a váltó olaj csere után ujjá született a váltom. Pedig előtte se volt vele bajom. Sokkal könyebb, gyorsabb, bisztosabb, lett a váltás folyamata. 100.000 Km-nél cseréltem olajat. Remélem nem lesz nagyobb problémád a váltóval vagy a kuplunggal.
Tisztelettel lászló!
Gondoltam már rá  Roll Eyes
Elképzelhető lenne, hogy egy 4éves ~190e km-t futott autónak...nemtudom hogyan mondják...tönkremegy a váltóolaja??
Eléggé kételkednék a kuplungban, mivel az egyik fórumtársunk aki ismerte az előző gazdáját azt mondta, hogy a kocsi náluk is autópályán ment és nálam is a futott km-ek 70%-a autópályán ment bele...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1526 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 07:05:42 »

Gondoltam már rá  Roll Eyes
Elképzelhető lenne, hogy egy 4éves ~190e km-t futott autónak...nemtudom hogyan mondják...tönkremegy a váltóolaja??
Eléggé kételkednék a kuplungban, mivel az egyik fórumtársunk aki ismerte az előző gazdáját azt mondta, hogy a kocsi náluk is autópályán ment és nálam is a futott km-ek 70%-a autópályán ment bele...
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem erről az a véleményem, hogy egy jól hangzó de az igazságot mélyen elhalgató tény az,  amikor úgy hirdetnek egy váltót, hogy nem kell benne olajat cserélni. Gépész embernek érzem magam , én még úgy tanaultam megboldogult szüzlány koromban, minden megtett 100.000 Km után illik a rendszerben olajat cserélni. A reklám szerint az eszterga gépek váltómüvében sem kéne olajat cserélni. Röhej! Szerintem nem egy nagy összeg próbáld meg lecserélni. Bisztos vagyok benne, hogy sokkal jobb lessz.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1527 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 20:22:34 »

Sziasztok!
Mi a véleményetek a lendkerék átalakításról? Kettősről "sima" lendkerékre?
Epekedve várom konstruktív tanácsotokat.... email
 worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1528 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 20:25:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem erről az a véleményem, hogy egy jól hangzó de az igazságot mélyen elhalgató tény az,  amikor úgy hirdetnek egy váltót, hogy nem kell benne olajat cserélni. Gépész embernek érzem magam , én még úgy tanaultam megboldogult szüzlány koromban, minden megtett 100.000 Km után illik a rendszerben olajat cserélni. A reklám szerint az eszterga gépek váltómüvében sem kéne olajat cserélni. Röhej! Szerintem nem egy nagy összeg próbáld meg lecserélni. Bisztos vagyok benne, hogy sokkal jobb lessz.
Tisztelettel László!
Azthiszem megpróbálom, remélem nem fog ki rajtam  vigyor3

Köszönöm  worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1529 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 20:51:49 »

Sziasztok!
Mi a véleményetek a lendkerék átalakításról? Kettősről "sima" lendkerékre?
Epekedve várom konstruktív tanácsotokat.... email
 worship
tdci-knél gondot okoz a vibráció.Benyásnál nem tom.Tddi van átalakítva,pl Bunyek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1530 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 21:01:27 »

tdci-knél gondot okoz a vibráció.Benyásnál nem tom.Tddi van átalakítva,pl Bunyek.
Ja ja Bunyek blogját is végig olvastam, csak idő elteltével ezóta előjöttek-e hibák...a szerelő ilyet ajánlt... igaz a kettős tömegű "hagyományos"..kicsit drágább, csak érdekelne, hogy érdemes-e átalakíttatni az egészet? email
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1531 Dátum: 2011.11.10 csütörtök, 23:08:47 »

Ja ja Bunyek blogját is végig olvastam, csak idő elteltével ezóta előjöttek-e hibák...a szerelő ilyet ajánlt... igaz a kettős tömegű "hagyományos"..kicsit drágább, csak érdekelne, hogy érdemes-e átalakíttatni az egészet? email

3 éve van benn chippel....olyan mint mikor betettük....f@sza
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1532 Dátum: 2011.11.11 péntek, 10:00:17 »

3 éve van benn chippel....olyan mint mikor betettük....f@sza
hmmm.elgondolkodtató..benzines rendszerrel, dinamikával is jól működne? elgondolkodtató. Ám a szerelő nem nyilatkozott róla. Az ár állítólag közelít egymáshoz...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1533 Dátum: 2011.11.11 péntek, 10:51:56 »

Ja ja Bunyek blogját is végig olvastam, csak idő elteltével ezóta előjöttek-e hibák...a szerelő ilyet ajánlt... igaz a kettős tömegű "hagyományos"..kicsit drágább, csak érdekelne, hogy érdemes-e átalakíttatni az egészet? email
mennyi az annyi? és a differencia közte mennyi?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1534 Dátum: 2011.11.11 péntek, 16:43:57 »

Az ára kb 110+kinyomó aszem....de van angol gyári szett, ha nem lenne ez benne azt raknám bele az biztos..
Csakhogy amikor én csináltam akkor senki nem rakott még MKIII-ba fixet sehol,de mindenki kib@szott okos volt, igy elég sokat kellett matekozni hogy mi jó bele...de mindenképp fixet akartam....sőt már ott voltam hogy maratva lessz a lendkerék....
Gyári cikkszámot is hoz a ford program de nálunk mindenki vakon volt....én mutattam meg itt hol hozza a cikkszámot rá vazze fordba...nevetséges.
Mindig okoskodnak hogy igy nem jó meg úgy nem jó, kb annyit is értenek egy autóhoz....hallottak valamit azt megy az észosztás....Nekem van..tapasztalatom is mindkettővel, ugyanabban az autóban,ennyi!!!!!
SOHA többet nem lessz benne más mint fix....
benzinesbe nem tudok árakat igy hirtelen....
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1535 Dátum: 2011.11.11 péntek, 17:25:52 »

mennyi az annyi? és a differencia közte mennyi?
Fixre 150e + munka díj a kettős tömegű 180+ munka díj (tokkal vonóval)..
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1536 Dátum: 2011.11.12 szombat, 17:13:07 »

Az ára kb 110+kinyomó aszem....de van angol gyári szett, ha nem lenne ez benne azt raknám bele az biztos..
Csakhogy amikor én csináltam akkor senki nem rakott még MKIII-ba fixet sehol,de mindenki kib@szott okos volt, igy elég sokat kellett matekozni hogy mi jó bele...de mindenképp fixet akartam....sőt már ott voltam hogy maratva lessz a lendkerék....
Gyári cikkszámot is hoz a ford program de nálunk mindenki vakon volt....én mutattam meg itt hol hozza a cikkszámot rá vazze fordba...nevetséges.
Mindig okoskodnak hogy igy nem jó meg úgy nem jó, kb annyit is értenek egy autóhoz....hallottak valamit azt megy az észosztás....Nekem van..tapasztalatom is mindkettővel, ugyanabban az autóban,ennyi!!!!!
SOHA többet nem lessz benne más mint fix....
benzinesbe nem tudok árakat igy hirtelen....

Ugy erted, letezik gyari Ford cikkszamos, eredeti fix lendkerek a TDCi-kbe?

Kuldd mar el a szamait, ennek utananeznek!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1537 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:26:36 »

Ugy erted, letezik gyari Ford cikkszamos, eredeti fix lendkerek a TDCi-kbe?

Kuldd mar el a szamait, ennek utananeznek!

AndyA

Huh...hát az már több mint 3 éve volt...nem emlékszem rá és nemis irtam fel.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1538 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:32:56 »

még 2.2-höz is van...

http://cgi.ebay.de/SOLID-FLYWHEEL-CLUTCH-SLAVE-CYLINDER-FORD-MONDEO-2000_W0QQitemZ190366361436QQcategoryZ21654QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BIEW%252BFICS%252BUFI%26otn%3D4%26pmod%3D200335093266%26ps%3D63%26clkid%3D5244058440100482517#ht_540wt_698
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1539 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:35:51 »

nem is vészes az ára eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1540 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:39:33 »

itt mazsolázhat mindenki:

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=mondeo+solid+flywheel&_sacat=See-All-Categories

Van ahol 4 év garit adnak rá.
Biztos azért mert sz@r.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1541 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:41:24 »

itt mazsolázhat mindenki:

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=mondeo+solid+flywheel&_sacat=See-All-Categories

Van ahol 4 év garit adnak rá.
Biztos azért mert sz@r.... eplus2
baz*, ebből egy SZETT annyi lenne, mint amennyiért 40% KEDVEZMÉNNYEL vettük a kéttömegű lendkereket wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1542 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:46:56 »

baz*, ebből egy SZETT annyi lenne, mint amennyiért 40% KEDVEZMÉNNYEL vettük a kéttömegű lendkereket wow1

De ez mi már gyerekek? Kint 220 font(kb. 70ezer?) egy komplett szett,itt meg...Biztos többet keresünk az angol átlagnál,és megtehetjük,hogy ugyanazért kétszer annyit fizetünk... falbav falbav
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1543 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:56:01 »

De ez mi már gyerekek? Kint 220 font(kb. 70ezer?) egy komplett szett,itt meg...Biztos többet keresünk az angol átlagnál,és megtehetjük,hogy ugyanazért kétszer annyit fizetünk... falbav falbav
én is ezt néztem. 2 éve, amikor cseréltük, akkor bárdinál 40%-kal volt 80eft csak a lendkerék wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1544 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:57:54 »

én is ezt néztem. 2 éve, amikor cseréltük, akkor bárdinál 40%-kal volt 80eft csak a lendkerék wow1

Legalább tudom,honnan kell majd rendelni,ha szükség lenne rá...
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1545 Dátum: 2011.11.12 szombat, 22:11:52 »

Ezért vettem én az angolnál a k.t lendkereket jó áron. Annál is inkább, hogy nem annyiba kerül a 2.2-höz, mint a 2.0-hoz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1546 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 09:59:47 »


Azt tudom jol, hogy gyartanak ilyet. Azon csodalkozom, hogy gyari, Ford cikkszamos, eredeti alkatresz is letezne ilyesmibol?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1547 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 10:01:48 »

De ez mi már gyerekek? Kint 220 font(kb. 70ezer?) egy komplett szett,itt meg...Biztos többet keresünk az angol átlagnál,és megtehetjük,hogy ugyanazért kétszer annyit fizetünk... falbav falbav

Onnan meg tovabbi par tiz font araert hazahozza futar. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1548 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 11:43:22 »

Sziasztok,
MMT6 váltó olajcsere mennyire vészes, mennyire kell szétkapni a gépet hozzá?
Van valahol leirás, képekkel? Következő olajcserénél meg akarom ejteni, már 175e lesz a gépben.
A következő olajat néztem ki:
http://webautoshop.hu/id/00214_Liqui-Moly_75W-90_hajtomuolaj_1_lit____GL-4___
ez jó lesz? 2liter ha jól tudom?
Naplózva
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #1549 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 12:21:07 »

Sziasztok,
MMT6 váltó olajcsere mennyire vészes, mennyire kell szétkapni a gépet hozzá?
Van valahol leirás, képekkel? Következő olajcserénél meg akarom ejteni, már 175e lesz a gépben.
A következő olajat néztem ki:
http://webautoshop.hu/id/00214_Liqui-Moly_75W-90_hajtomuolaj_1_lit____GL-4___
ez jó lesz? 2liter ha jól tudom?

Én is le szeretném cserélni a váltóolajat, az általad belinkelt Liqui-Moly  a Ford ESD M2C 175-A specifikációnak felel meg, a gyári kezelési könyvbe WSD-M2C 200-C az előírás ha jól tudom, a gyári ford olajat ajánlották pontosan nem tudom melyik de abból is van több típus. A Ford BO-VC meg kifejezetten 6-os váltóba való de csak az MK4-be ajánlották, az Mk3-ba nem. Én is még tanácstalan vagyok ebben.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.