Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 21:10:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146816 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1550 Dátum: 2011.11.20 vasárnap, 14:43:43 »

Én is le szeretném cserélni a váltóolajat, az általad belinkelt Liqui-Moly  a Ford ESD M2C 175-A specifikációnak felel meg, a gyári kezelési könyvbe WSD-M2C 200-C az előírás ha jól tudom, a gyári ford olajat ajánlották pontosan nem tudom melyik de abból is van több típus. A Ford BO-VC meg kifejezetten 6-os váltóba való de csak az MK4-be ajánlották, az Mk3-ba nem. Én is még tanácstalan vagyok ebben.
Elég fura lenne, ha nem ugyanaz az MMT6 lenne mind a 3 mind a 4-es mondeóban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1551 Dátum: 2011.11.22 kedd, 21:24:28 »

Sziasztok,
MMT6 váltó olajcsere mennyire vészes, mennyire kell szétkapni a gépet hozzá?
Van valahol leirás, képekkel? Következő olajcserénél meg akarom ejteni, már 175e lesz a gépben.
A következő olajat néztem ki:
http://webautoshop.hu/id/00214_Liqui-Moly_75W-90_hajtomuolaj_1_lit____GL-4___
ez jó lesz? 2liter ha jól tudom?
Beep-beep, van valakinek infója?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1552 Dátum: 2011.11.22 kedd, 22:11:38 »

Beep-beep, van valakinek infója?

2 liter elég. Akna vagy emelő is kelleni fog. Nem én cseréltem hanem szerelő, de gondolom van leeresztő és betöltő nyílás a váltón. Nekem castrol taf x lett bele rakva. Majd mindjárt ír valamalyik szaki merre van a leeresztő meg a betöltő. Lehet van róla leírás is az oldalon.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1553 Dátum: 2011.11.22 kedd, 23:06:10 »

Elég fura lenne, ha nem ugyanaz az MMT6 lenne mind a 3 mind a 4-es mondeóban.
Tudod mi a fura? Az hogy a III-as MMT6-al pont 3000-et pörgött 6.-ban 180-nál.  A IV-es MMT6-al szintén 180-nál meg valami 3150 körül  fejvakaras
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1554 Dátum: 2011.11.23 szerda, 00:56:13 »

Tudod mi a fura? Az hogy a III-as MMT6-al pont 3000-et pörgött 6.-ban 180-nál.  A IV-es MMT6-al szintén 180-nál meg valami 3150 körül  fejvakaras

A végáttétel más. De belül valszeg ugyanaz. Azt nézd meg, hogy mennyivel a sebességed mondjuk 2000-es fordulatnál 4, 5, és 6-ban, mindkét autónál.
Az arány ugyanaz lesz. De nem is ez a lényeg. A konstrukció ugyanaz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1555 Dátum: 2011.11.23 szerda, 20:21:11 »

A végáttétel más. De belül valszeg ugyanaz. Azt nézd meg, hogy mennyivel a sebességed mondjuk 2000-es fordulatnál 4, 5, és 6-ban, mindkét autónál.
Az arány ugyanaz lesz. De nem is ez a lényeg. A konstrukció ugyanaz.
Megnézem, de azt is hogy fog-e változni ha téligumikra váltok. Egyelőre ki akartam lassan próbálni a végét is egy rövid szakaszon, meg utána egy két turpisság azért kiderül pl  a tempomat is le van korlátozva 180-nál  Angry Az viszont  tény hogy 115 és 180 között van 6. a nyomaték plafon tehát látszik hogy jobban autopályára van optimalizálva ebben mint a III-as. Mondjuk azért még vagy 5ekm-nek le kell mennie amíg valamit észre fogok venni fogyasztási oldalon is. Egyelőre még mindig nyersen fogyaszt a motor, de ezzel még türelmes vagyok mert a III-as is ezt csinálta.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1556 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 19:34:02 »

2 liter elég. Akna vagy emelő is kelleni fog. Nem én cseréltem hanem szerelő, de gondolom van leeresztő és betöltő nyílás a váltón. Nekem castrol taf x lett bele rakva. Majd mindjárt ír valamalyik szaki merre van a leeresztő meg a betöltő. Lehet van róla leírás is az oldalon.
A Castrol jobban tűnik, mert full szintetikus, viszotn semmilyen ford minősitéssel nem rendelkezik és az a fura, hogy olcsóbb, mint a liqui.
http://webautoshop.hu/id/00214_Liqui-Moly_75W-90_hajtomuolaj_1_lit____GL-4___
http://webautoshop.hu/id/00098_Castrol_Transaxle_Syntrans_75W-90_hajtomuolaj_1_lit_%3Cbr_%3E__GL-4___

szerintetek melyik legyen, vagy mind1, mindkettő jó?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1557 Dátum: 2011.11.24 csütörtök, 21:16:51 »

A Castrol jobban tűnik, mert full szintetikus, viszotn semmilyen ford minősitéssel nem rendelkezik és az a fura, hogy olcsóbb, mint a liqui.
http://webautoshop.hu/id/00214_Liqui-Moly_75W-90_hajtomuolaj_1_lit____GL-4___
http://webautoshop.hu/id/00098_Castrol_Transaxle_Syntrans_75W-90_hajtomuolaj_1_lit_%3Cbr_%3E__GL-4___

szerintetek melyik legyen, vagy mind1, mindkettő jó?

A Liqui Moly-t nem ismerem, de a Castrolból nem az kell szerintem.

A Castrol Syntrans Multivehicle 75W90 felel meg a Ford minősítésnek: http://castrolmintabolt.hu/doclib/133/castrol-syntrans-multivehicle-75w-90-bizt.pdf

 integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #1558 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 15:44:12 »

Sziasztok!  Ma mentem haza, és beragadt a kuplung pedál. Kézzel felhúztam és most nem lehet benyomni.  Kinyomócsapágy lehet? 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1559 Dátum: 2011.11.27 vasárnap, 18:00:18 »

Sziasztok!  Ma mentem haza, és beragadt a kuplung pedál. Kézzel felhúztam és most nem lehet benyomni.  Kinyomócsapágy lehet? 
valószínűleg....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #1560 Dátum: 2011.11.28 hétfő, 18:27:44 »

Van egy kis gondom a nyelestengely csapágyammal. Őrülten kelepel, egészen addig, amíg ki nem nyomom a kuplungot. Akkor is elhallgat, ha már meleg a motor. Ami tény, hogy ezt cserélni kell...

Szerintetek mennyibe fáj egy ilyen műtét? (gondolom le kell kapni a váltót hozzá) Hova vinnétek, hogy ne kelljen hitelt felvennem erre is?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
huzja
Vendég
« Új hozzászólás #1561 Dátum: 2011.12.02 péntek, 15:37:43 »

Sziasztok!

2001-es Ford Mondeo 1.8 benzin 5 sebeséges autómhoz kellene váltó!
Remélem tudtok segíteni!
Előre is köszönöm!!

Hy
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1562 Dátum: 2011.12.02 péntek, 20:49:40 »

itt mazsolázhat mindenki:

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=mondeo+solid+flywheel&_sacat=See-All-Categories

Van ahol 4 év garit adnak rá.
Biztos azért mert sz@r.... eplus2
Ezek az egytömegűek lennének(Solid Mass Flywheel), igaz?
A dual meg a kettős tömegű..
Nem célszerű a rezonancia elnyeletés érdekében mégis kéttömegűt venni, ha már odakint úgyis hasonló áron kapható?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1563 Dátum: 2011.12.03 szombat, 10:52:54 »

Ezek az egytömegűek lennének(Solid Mass Flywheel), igaz?
A dual meg a kettős tömegű..
Nem célszerű a rezonancia elnyeletés érdekében mégis kéttömegűt venni, ha már odakint úgyis hasonló áron kapható?

Vannak forumtarsak tobb tizezer km egytomegu lendkerekes kilometerrel, hibatlanul mukodik a mutatvany. Viszont egyszer kell ilyenre cserelni, es orok elet, meg egy nap.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1564 Dátum: 2011.12.03 szombat, 11:49:22 »

Ezek az egytömegűek lennének(Solid Mass Flywheel), igaz?
A dual meg a kettős tömegű..
Nem célszerű a rezonancia elnyeletés érdekében mégis kéttömegűt venni, ha már odakint úgyis hasonló áron kapható?

Nem...de hogy neked mi célszerű és milyen marketing és egyébb baromságokkal tömik tele a fejed és győznek meg rendkivűl hihetően a jó és rossz tulajdonságokról.....NEKED kell eldöntened...
Have a nice day.. eljen
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1565 Dátum: 2011.12.03 szombat, 17:10:24 »

Nem...de hogy neked mi célszerű és milyen marketing és egyébb baromságokkal tömik tele a fejed és győznek meg rendkivűl hihetően a jó és rossz tulajdonságokról.....NEKED kell eldöntened...
Have a nice day.. eljen
Azért egyszer meghallgatnék (csak magam megnyugtatására) egy ilyen egytömegűset 60-as tempónál 5-ös fokozatban padlógázzal, milyen rezgések keletkeznek. Úgy érzem, pár hónapon belül be kell ruházzak egy szettbe és megnyugtató lenne, ha valakiét (mondjuk Északkelet-Magyarországon rendelkezne ilyen átalakítással) meghallgathatnám.

 wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1566 Dátum: 2011.12.03 szombat, 17:19:20 »

Azért egyszer meghallgatnék (csak magam megnyugtatására) egy ilyen egytömegűset 60-as tempónál 5-ös fokozatban padlógázzal, milyen rezgések keletkeznek. Úgy érzem, pár hónapon belül be kell ruházzak egy szettbe és megnyugtató lenne, ha valakiét (mondjuk Északkelet-Magyarországon rendelkezne ilyen átalakítással) meghallgathatnám.

 wave
5-ben 60-nál a 2tömegű is ráz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1567 Dátum: 2011.12.03 szombat, 17:30:16 »

5-ben 60-nál a 2tömegű is ráz

Morog, de nem ráz 55-nél. Vagy ráz, de akkor inkább bizsergésnek neveném.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1568 Dátum: 2011.12.03 szombat, 18:05:14 »

Azért egyszer meghallgatnék (csak magam megnyugtatására) egy ilyen egytömegűset 60-as tempónál 5-ös fokozatban padlógázzal, milyen rezgések keletkeznek. Úgy érzem, pár hónapon belül be kell ruházzak egy szettbe és megnyugtató lenne, ha valakiét (mondjuk Északkelet-Magyarországon rendelkezne ilyen átalakítással) meghallgathatnám.

 wave
http://mondeo.hu/index.php?topic=5827.msg581541#msg581541
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1569 Dátum: 2011.12.03 szombat, 19:45:02 »

5-ben 60-nál a 2tömegű is ráz
Nem a 2 tömegű ráz, hanem a motor..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1570 Dátum: 2011.12.03 szombat, 21:40:51 »

Azért egyszer meghallgatnék (csak magam megnyugtatására) egy ilyen egytömegűset 60-as tempónál 5-ös fokozatban padlógázzal, milyen rezgések keletkeznek. Úgy érzem, pár hónapon belül be kell ruházzak egy szettbe és megnyugtató lenne, ha valakiét (mondjuk Északkelet-Magyarországon rendelkezne ilyen átalakítással) meghallgathatnám.

 wave

Ha idejössz még kiis próbálhatod....de előbb összekell rakni most... eplus2
2-ről tudok még ami egytömegű egyik eladó(autó), másik Székesfehérvári...mindekettőnek segitettem valamilyen formába.
Nem tudom milyen rezgésekről beszéltek,meg mi rezeg....
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1571 Dátum: 2011.12.03 szombat, 22:38:50 »

köszi, teljesen összezavartok! hehe
most totál ellentétes véleményeket olvashattam.  help
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1572 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 09:46:34 »

köszi, teljesen összezavartok! hehe
most totál ellentétes véleményeket olvashattam.  help
talán azért,mert én tdci-ről linkeltem egy véleményt,Bunyek meg tddi-ről beszél.
A tdci-nek 750az alapjárata,a tddi-nek 900........ Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1573 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 11:48:16 »

Azért egyszer meghallgatnék (csak magam megnyugtatására) egy ilyen egytömegűset 60-as tempónál 5-ös fokozatban padlógázzal, milyen rezgések keletkeznek. Úgy érzem, pár hónapon belül be kell ruházzak egy szettbe és megnyugtató lenne, ha valakiét (mondjuk Északkelet-Magyarországon rendelkezne ilyen átalakítással) meghallgathatnám.

 wave

60 nál mi értelme van ötödikbe menni, főleg padlón gyorsítani???  Persze, h ráz/remeg szerencsétlen kocsi.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1574 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 11:57:20 »

60 nál mi értelme van ötödikbe menni, főleg padlón gyorsítani???  Persze, h ráz/remeg szerencsétlen kocsi.
ezt én sem értettem igazán...

60-nál vissza 3-ba és lehet menni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1575 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 12:10:25 »

ezt én sem értettem igazán...

60-nál vissza 3-ba és lehet menni eplus2
nem érteni kell, érezni!  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1576 Dátum: 2011.12.04 vasárnap, 13:28:17 »

talán azért,mert én tdci-ről linkeltem egy véleményt,Bunyek meg tddi-ről beszél.
A tdci-nek 750az alapjárata,a tddi-nek 900........ Roll Eyes

Az egy akkora baromság amit oda leirt az a valaki.....beis b@szna ha egy akkora lendkerék berezegne alapjáraton  (lényegtelen hogy 600 vagy 900) vagy fordulaton akár, gondolkodjunk már....nem hogy rezegne/remegne.....nyomsz egy kövér gázt és szétrepülne minden ott....miről beszélünk?
Sokan halvány lila fingjuk sincs miről beszélnek csak hallottak valamit, meg képzelődnek össze-vissza mert mondtak valamit nekik.
A kéttömegűben belül van egy kétrugós gumiágyas csillapitás(ami egy rakás f@s) ezért is megy szét(meg gondolom üzletpolitika is van benne keményen), az egytömegűnél meg a kuplung tárcsában van....ezt meg olcsóbb cserélni ha szétmegy.....ennyi.
Naplózva
sodomy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #1577 Dátum: 2011.12.06 kedd, 14:37:01 »

Sziasztok!

2001-es TDDI-m van,és úgy néz ki a kéttömegű lendkerék kezdi megadni magát. Olvastam itt hogy Bunyek fixtömegűre cserélte,és blogot is írt róla. Hol találom ezt a blogot? Az ebay-en lényegesen olcsóbb a kuplung szett. Mi alapján lehet tudni melyik jó az enyémhez? Természetesen fixtömegű kellene. Cikkszám? Ha esetleg valaki tud ilyet,esetleg vett már az ebay-en,kérem írja meg! Szóval cikkszám kéne,esetleg annak a kuplungszettnek a linkje,ami az enyémbe való.
Köszi a segítséget!!!
Üdv! Ervin
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1578 Dátum: 2011.12.06 kedd, 20:13:04 »

Sziasztok!

2001-es TDDI-m van,és úgy néz ki a kéttömegű lendkerék kezdi megadni magát. Olvastam itt hogy Bunyek fixtömegűre cserélte,és blogot is írt róla. Hol találom ezt a blogot? Az ebay-en lényegesen olcsóbb a kuplung szett. Mi alapján lehet tudni melyik jó az enyémhez? Természetesen fixtömegű kellene. Cikkszám? Ha esetleg valaki tud ilyet,esetleg vett már az ebay-en,kérem írja meg! Szóval cikkszám kéne,esetleg annak a kuplungszettnek a linkje,ami az enyémbe való.
Köszi a segítséget!!!
Üdv! Ervin
Bunyek a te embered!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #1579 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 08:30:54 »

sziasztok

az lenne a problámám,hogy a kuplung fent fog. Egy szerelőm azt mondta,(telefonon) hogy a fordokon lehet állítani a pedálnál rajta,így kicsit még húzható a cseréje.
Ez tényleg így van??? Smiley Huh?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1580 Dátum: 2011.12.15 csütörtök, 12:14:26 »

sziasztok

az lenne a problámám,hogy a kuplung fent fog. Egy szerelőm azt mondta,(telefonon) hogy a fordokon lehet állítani a pedálnál rajta,így kicsit még húzható a cseréje.
Ez tényleg így van??? Smiley Huh?
nem lehet állítani rajta. csere és kész.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1581 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 22:22:49 »

nyomkodáskor nyikorgott a kuplung pedálom! nyomtam rá 1kiló wd40-et és megváltozott az autó  wow1 azóta olyan könnyen jár a kuplungom, hogy majdnem kirúgtam a padlólemezt  nyes

csodálkoztam is hogy majdnem olyan kemény a kuplung mint egy mtz-n  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


teo
Vendég
« Új hozzászólás #1582 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 22:37:51 »

nyomkodáskor nyikorgott a kuplung pedálom! nyomtam rá 1kiló wd40-et és megváltozott az autó  wow1 azóta olyan könnyen jár a kuplungom, hogy majdnem kirúgtam a padlólemezt  nyes

csodálkoztam is hogy majdnem olyan kemény a kuplung mint egy mtz-n  Grin

Hiszel benne, hogy jó oda a wd40? És mennyire lesz tartós?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1583 Dátum: 2011.12.18 vasárnap, 22:44:00 »

Hiszel benne, hogy jó oda a wd40? És mennyire lesz tartós?
azt is nyomtam rá, meg fater motorjának a lánckenő olaját  Grin
ha nyekereg akkor befújkálom újra  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


teo
Vendég
« Új hozzászólás #1584 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 08:35:58 »

azt is nyomtam rá, meg fater motorjának a lánckenő olaját  Grin
ha nyekereg akkor befújkálom újra  vigyor3

Gázpedál?
Engem az frusztrál, hogy ezek műanyag cuccok.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1585 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 09:37:51 »

Gázpedál?
Engem az frusztrál, hogy ezek műanyag cuccok.
Az nem nyekereg, oda minek nyomkodni? Vagy Neked az is megszólalt már?

Nem hiszem hogy egy kis kenés kárt tenne a műanyagban  Roll Eyes
Az enyém az most tutira jól le van olajozva és az a lánckenő még viaszos is, itt többet nincs nyikorgás!  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1586 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 12:53:12 »

Az nem nyekereg, oda minek nyomkodni? Vagy Neked az is megszólalt már?

Nem hiszem hogy egy kis kenés kárt tenne a műanyagban  Roll Eyes
Az enyém az most tutira jól le van olajozva és az a lánckenő még viaszos is, itt többet nincs nyikorgás!  nyes

Szerintem az zavarja, h nem fém. De ez gondolom a súlycsökkentés miatt van.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1587 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 13:24:49 »

Az nem nyekereg, oda minek nyomkodni? Vagy Neked az is megszólalt már?

Nem hiszem hogy egy kis kenés kárt tenne a műanyagban  Roll Eyes
Az enyém az most tutira jól le van olajozva és az a lánckenő még viaszos is, itt többet nincs nyikorgás!  nyes

A gáz is ropog, kellene neki valami kenés. Észre vettem, hogy ha lágy a gázpedál, az ad pár lóerőt.  vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1588 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 15:12:43 »

Az minek lehet az elohirnoke, hogy ha nagyon lassan engedem fel a kuplungot, ahogy rendesen nem szokta az ember, csak probabol jatszottam vele, akkor amikor elkezd fogni, ugy rugdal egy bizonyos ponton, ahogyan a motor jar? Azutan persze befog es elkezd csusztatni, onnantol kezdve rendesen megy minden megint. Normal hasznalatban nem jon elo, ugyhogy akar normalis is lehet, nem tudom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1589 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 17:12:25 »

A gáz is ropog, kellene neki valami kenés. Észre vettem, hogy ha lágy a gázpedál, az ad pár lóerőt.  vigyor3
hát azt nemtudom hogy be merném-e fújni ezekkel  Roll Eyes
lehet oda nem tenne jót tényleg  Undecided

viszont jól be kellene valahogyan fújni, hátha több lóerőt ad  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1590 Dátum: 2011.12.19 hétfő, 19:22:37 »

Az minek lehet az elohirnoke, hogy ha nagyon lassan engedem fel a kuplungot, ahogy rendesen nem szokta az ember, csak probabol jatszottam vele, akkor amikor elkezd fogni, ugy rugdal egy bizonyos ponton, ahogyan a motor jar? Azutan persze befog es elkezd csusztatni, onnantol kezdve rendesen megy minden megint. Normal hasznalatban nem jon elo, ugyhogy akar normalis is lehet, nem tudom.

AndyA
szerintem ez még semmit nem jelent...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #1591 Dátum: 2011.12.20 kedd, 12:45:12 »

Szia Mindenki!
Nem tudna nekem valaki elérhetőséget adni Kris01-hez.
Sürgősen fel kéne hívnom, mert nem jó lendkereket sikerült beszerezni tőle. És szét van szedve az autó. Valami jeladós bibije van. Nincsen rajta vagy mi .
Üdv.:
Nino
Naplózva
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #1592 Dátum: 2011.12.21 szerda, 18:09:24 »

Szevasztok!

Az a kérdésem,hogy 5 sebességes mondeoba lehet 6 sebességes váltót beszerelni? A fordulatszámot szeretném csökkenteni
A választ előre köszönöm! 
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1593 Dátum: 2011.12.21 szerda, 18:43:12 »

Szevasztok!

Az a kérdésem,hogy 5 sebességes mondeoba lehet 6 sebességes váltót beszerelni? A fordulatszámot szeretném csökkenteni
A választ előre köszönöm! 
menj lassabban vigyor3

amúgy igen, kb 120-140eft az átalakítás
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #1594 Dátum: 2011.12.21 szerda, 19:11:00 »

Az jó és kitől tudok 6 váltót venni? Tudsz segíteni ebben?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #1595 Dátum: 2011.12.21 szerda, 19:59:22 »

Az jó és kitől tudok 6 váltót venni? Tudsz segíteni ebben?
mk2,vagy Motorcraft!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #1596 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 16:41:57 »

Kettős tömegű és kuplung csere megtörpént.
Autó fajinul műxik.
Köszönet az alkatrészért Krisz01-nek.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #1597 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 17:50:47 »

Kettős tömegű és kuplung csere megtörpént.
Autó fajinul műxik.
Köszönet az alkatrészért Krisz01-nek.

mennyibe fájt a történet ha szabad kérdezni??? vigyor3
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1598 Dátum: 2011.12.22 csütörtök, 20:58:40 »

 taps
Kettős tömegű és kuplung csere megtörpént.
Autó fajinul műxik.
Köszönet az alkatrészért Krisz01-nek.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #1599 Dátum: 2011.12.23 péntek, 09:15:03 »

mennyibe fájt a történet ha szabad kérdezni??? vigyor3
Összesen szereléssel együtt 135e HUF-ba fájt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.