Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 06:48:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146099 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2012.03.14 szerda, 14:42:18 »

Ezt úgy érted, hogy járó motornál (vagy menetben) folyamatosan hallom a kelepelést? Hogy az már ciki is? hehe
Vagy az is lehet, hogy a váltás egyáltalán nem megy majd? Nem csak 1 és R nehéz, hanem sehova tovább?
Mert akkor még nyugi vagyok  Cool

Szerintem még kb 100e kilométert el tudsz így menni. A váltó nem fogja máról holnapra megadni magát. Az sem biztos, hogy a váltó a rossz...

Válasz
(sajna a WD40-es belocsolás nem segített szomoru1)

A WD 40 elég ritkán oldja meg a problémát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2012.03.14 szerda, 14:54:29 »

Szerintem még kb 100e kilométert el tudsz így menni. A váltó nem fogja máról holnapra megadni magát. Az sem biztos, hogy a váltó a rossz...

A WD 40 elég ritkán oldja meg a problémát.

 worship a jó hírért  Wink azért meg fogjuk nézni ...
A WD meg igenis jó szer, már több litert ellocsoltam rövidke életem alatt  finom
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2012.03.14 szerda, 16:39:55 »

A WD meg igenis jó szer, már több litert ellocsoltam rövidke életem alatt  finom

...javarészt feleslegesen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2012.03.14 szerda, 17:00:29 »

...javarészt feleslegesen.
Csavarlazítónak tűrhető... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2012.03.14 szerda, 17:08:46 »

Csavarlazítónak tűrhető... vigyor3

Meg egy csomó más dologra, pl vízkiszorító, de azért mindenre ez sem jó.
Rengeteg tanácsban előfordul: adj neki bőven wd40-et.
Például gesztenyepürére sem jó. Aztán... ahány ház, annyi szokás, mi parasztosan csak tejszínhabot teszünk rája.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2012.03.14 szerda, 17:49:35 »

Meg egy csomó más dologra, pl vízkiszorító, de azért mindenre ez sem jó.
Rengeteg tanácsban előfordul: adj neki bőven wd40-et.
Például gesztenyepürére sem jó. Aztán... ahány ház, annyi szokás, mi parasztosan csak tejszínhabot teszünk rája.

Én többszáz hangszer elektronikát kezelek vele, hibátlan ... a püre csak habbal  eljen
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2012.03.14 szerda, 18:09:40 »

Én többszáz hangszer elektronikát kezelek vele, hibátlan ... a püre csak habbal  eljen

Az elektronikának wd40 kell?  Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 13:42:11 »

Csavarlazítónak tűrhető... vigyor3

de a kólánál nem jobb   vigyor3
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 11:21:40 »

Az elektronikának wd40 kell?  Huh?

Naná! Nincs benne fémtartalom (felkialtas) és kenést is ad (pl. potiknál). De pl. sílécek nyáriasításához, meg a görkorikhoz is azt használunk  vigyor3
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 12:02:13 »

Naná! Nincs benne fémtartalom (felkialtas) és kenést is ad (pl. potiknál). De pl. sílécek nyáriasításához, meg a görkorikhoz is azt használunk  vigyor3

A WD40nek annyi csak a baja, hogy kenyérre nem lehet kenni. Sz'al nem ehető. Különben mindenre jó Cheesy
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 18:26:46 »

Naná! Nincs benne fémtartalom (felkialtas) és kenést is ad (pl. potiknál). De pl. sílécek nyáriasításához, meg a görkorikhoz is azt használunk  vigyor3

A potira jobb a kontakt sp.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 18:33:09 »

A potira jobb a kontakt sp.
ha már offolunk, szvsz a kontakt sp. ideiglenesen tényleg jó, de hosszú távon inkább az olajozás. Én se hittem korábban, de a sokszori tesztelés bebizonyította.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2012.03.19 hétfő, 18:35:16 »

ha már offolunk, szvsz a kontakt sp. ideiglenesen tényleg jó, de hosszú távon inkább az olajozás. Én se hittem korábban, de a sokszori tesztelés bebizonyította.

Ok, majd kipróbálom. De addig váltsunk párat  Wink wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2012.03.20 kedd, 12:00:46 »

Ok, majd kipróbálom. De addig váltsunk párat  Wink wow1

Ja, ahogy figyelem, azért egyre fokozódik a drámai feszkó szomoru1 ugyanis, már épphogy gurulós motorféknél, mondjuk 2-ben is hallom a kelepelést. Érik az átvizsgálás ... azért furcsa dolog, hogy megy a gép szépen a kuplung/váltó probléma ellenére is  Roll Eyes
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2012.03.20 kedd, 13:00:07 »

Ok, majd kipróbálom. De addig váltsunk párat  Wink wow1
csak, hogy a témánál maradjak, nyáron tervezem én a váltóolaj-cserét.  smile
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2012.03.20 kedd, 17:59:16 »

csak, hogy a témánál maradjak, nyáron tervezem én a váltóolaj-cserét.  smile
Én 100.000 Km után cseréltem olajat a váltóban, nem bántam meg. Sokkal könyebb lett a váltó kapcsolhatósága. Az olaj, meg messze nem volt olyan viszkozitásu mint az új. (tapintásra)
Ezek után minden 100.000 Km után lecserélem az olajat a váltóban.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2012.03.20 kedd, 18:09:06 »

Én 100.000 Km után cseréltem olajat a váltóban, nem bántam meg. Sokkal könyebb lett a váltó kapcsolhatósága. Az olaj, meg messze nem volt olyan viszkozitásu mint az új. (tapintásra)
Ezek után minden 100.000 Km után lecserélem az olajat a váltóban.
Tisztelettel László!
Köszönöm a reakciót.
-20 fokban éreztem nehézséget egyesben rakásnál. egyébként nincs problémám vele. viszont a váltó alján láttam némi olajszivárgást korábban.  fejvakaras
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 12:02:27 »

Egy ilyen cseréje mekkora műtét?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=50846153&termek_al_id=7198

A bal első kerék mögött van "valami", ami eléggé olajsáros, ez a két hengeres cucc (a napocskák Wink), képet majd csinálok:
http://memimage.cardomain.com/ride_images/1/3385/2861/8461430028_large.jpg
Nem pont ilyen, de az a "dolog" nagyon vastagon olajsáros. Köze van a kuplung-váltóhoz?
Először arra gondoltam, hogy a kinyomó oda nyomja ki ... az olajat  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.26 hétfő, 12:11:18 írta napu » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 12:15:57 »

Egy ilyen cseréje mekkora műtét?
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=50846153&termek_al_id=7198

A bal első kerék mögött van "valami", ami eléggé olajsáros, ez a két hengeres cucc (a napocskák Wink), képet majd csinálok:
http://memimage.cardomain.com/ride_images/1/3385/2861/8461430028_large.jpg
Nem pont ilyen, de az a "dolog" nagyon vastagon olajsáros. Köze van a kuplung-váltóhoz?
Először arra gondoltam, hogy a kinyomó oda nyomja ki ... az olajat  eplus2

Az a váltó vége, valóban. De ha már ezen a végén jön az olaj, akkor nagyon nagy baj van, mert elvileg innen teljesen zárt az öntvény... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 13:10:19 »

Az a váltó vége, valóban. De ha már ezen a végén jön az olaj, akkor nagyon nagy baj van, mert elvileg innen teljesen zárt az öntvény... Smiley

Vagy valahonnan odafolyik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 13:58:39 »

Az a váltó vége, valóban. De ha már ezen a végén jön az olaj, akkor nagyon nagy baj van, mert elvileg innen teljesen zárt az öntvény... Smiley AndyA

Igazából nem jön az olaj, se cseppenés, se friss fényes olaj nincs, csak olyan, mintha bundába bújt volna télre, lassan rügyezik és olajágat hajt wow1 hehe

A kinyomocsapágy csere nagy műtét?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 14:03:15 »

Igazából nem jön az olaj, se cseppenés, se friss fényes olaj nincs, csak olyan, mintha bundába bújt volna télre, lassan rügyezik és olajágat hajt wow1 hehe

A kinyomocsapágy csere nagy műtét?

Igen.

Akkor érdemes belevágni, ha egyben cserélsz kéttömegűt is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 15:56:07 »

Igen.
Akkor érdemes belevágni, ha egyben cserélsz kéttömegűt is.
AndyA

Na, az már valóban nem gyerekjáték rinya ellenben biztos, hogy azt is cserélnem kell? Mi van, ha a lendítő kiváló állapotú? Lips Sealed
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 16:21:35 »

Na, az már valóban nem gyerekjáték rinya ellenben biztos, hogy azt is cserélnem kell? Mi van, ha a lendítő kiváló állapotú? Lips Sealed

Megkockáztatod, hogy újra szét kell szedni annak a cseréjéhez még egyszer. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 17:06:02 »

Megkockáztatod, hogy újra szét kell szedni annak a cseréjéhez még egyszer. Smiley
AndyA

Élettartamuk összefügg? A gyakorlat ezt mutatja?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 17:23:37 »

Élettartamuk összefügg? A gyakorlat ezt mutatja?
szét kell szedni, és akkor látszik, hogy kell-e cserélni. nekünk 120ekm-nél kellett cserélni a lendkereket és a kinyomót. azóta bele ment még 60 a gyári kuplunggal, azt nem cseréltük
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 17:57:28 »

szét kell szedni, és akkor látszik, hogy kell-e cserélni. nekünk 120ekm-nél kellett cserélni a lendkereket és a kinyomót. azóta bele ment még 60 a gyári kuplunggal, azt nem cseréltük

Mondjuk ja falbav nem kell mindent megvenni előre  wilting zavart1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 19:10:12 »

Na, az már valóban nem gyerekjáték rinya ellenben biztos, hogy azt is cserélnem kell? Mi van, ha a lendítő kiváló állapotú? Lips Sealed

A kéttömegű olyan, amilyen. Az enyémnél újkora óta van egy, nehezen észrevehető dolog, hogy néha beleng, alapjáraton. Nehéz észrevenni.
Ha leállítod a motort, csattan egyet. Ez sem gond.
A tiédnél, ha menet közben van ilyen-olyan hang, az még tán nem veszélyes, lehet, hogy akár 100e kilométert lemész vele.
Egyszerre érdemes cserélni a lendkerék, kinyomó, kuplung dolgot. És még egyet lehet: a főtengely szimeringet.
Hogy emiatt már ne szedje szét az ember. Viszont azt nem értem, miért nem vásárlás előtt  vigyor3 nézted át?
Esetleg vihettél volna valakit, aki ismeri a 3-ast...  vigyor3
Bár az itt-ott olaj azért felkelthette volna a figyelmet. Pl még alkudhattál volna.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2012.03.26 hétfő, 19:21:31 »


Egyszerre érdemes cserélni a lendkerék, kinyomó, kuplung dolgot. És még egyet lehet: a főtengely szimeringet.
miért érdemes még egy xxeft-os alkatrész kidobni és cserélni?? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2012.03.27 kedd, 13:32:48 »

A kéttömegű olyan, amilyen. Az enyémnél újkora óta van egy, nehezen észrevehető dolog, hogy néha beleng, alapjáraton. Nehéz észrevenni.
Ha leállítod a motort, csattan egyet. Ez sem gond.
A tiédnél, ha menet közben van ilyen-olyan hang, az még tán nem veszélyes, lehet, hogy akár 100e kilométert lemész vele.
Egyszerre érdemes cserélni a lendkerék, kinyomó, kuplung dolgot. És még egyet lehet: a főtengely szimeringet.
Hogy emiatt már ne szedje szét az ember. Viszont azt nem értem, miért nem vásárlás előtt  vigyor3 nézted át?
Esetleg vihettél volna valakit, aki ismeri a 3-ast...  vigyor3
Bár az itt-ott olaj azért felkelthette volna a figyelmet. Pl még alkudhattál volna.

Azt figyeltem még meg, hogy váltáskor menetben ha nem csúsztatom a kuplungot, akkor zajtalanul vált. Nanáhogy  smile
Volt alku is, majd eccer mesélek  integet2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2012.03.27 kedd, 20:27:29 »

miért érdemes még egy xxeft-os alkatrész kidobni és cserélni?? Roll Eyes

Hogy aztán csak azért ne szedjük szét. A gyári, utcai ár 14e...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2012.03.27 kedd, 20:30:33 »

Hogy aztán csak azért ne szedjük szét. A gyári, utcai ár 14e...
én nem egy szimeringre gondoltam, hanem pl a kuplung szettre. szép ez az elmélet, csak az a baj, hogy a legtöbb szerelő csak kimondja, és zsebrerakja a kuplungszett árát, ha nincs szhar állapotban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2012.03.28 szerda, 10:06:49 »

Szevasztok. Kérdésem a következő: alapjáratom duruzsol a motor és csattogó hangja van, de ha benyomom a kuplungot elhalgat. Szerintetek ez mi lehet? Az autót nemrégen vettem és a tulaj azt mondta h a lendkerék kuplung kinyomó.... cserélve lettek! Ja és mióta ez a hang van a kilóméterórám hol jó hol nem. Nem tudodm h a kettő összefügg-e. Válaszaitokat köszi.
Naplózva
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2012.03.28 szerda, 10:08:26 »

Bocs majd elfelejtettem 2002-12 havi 130 lovas tdci ghia
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2012.03.28 szerda, 10:23:30 »

Mennyiért vetted?
Írd meg p.ü.-ben lécci. Szeretnék árat írni a kocsimhoz a keres-kínál-ban.

Bocs majd elfelejtettem 2002-12 havi 130 lovas tdci ghia
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2012.03.28 szerda, 14:18:02 »

Szevasztok. Kérdésem a következő: alapjáratom duruzsol a motor és csattogó hangja van, de ha benyomom a kuplungot elhalgat. Szerintetek ez mi lehet? Az autót nemrégen vettem és a tulaj azt mondta h a lendkerék kuplung kinyomó.... cserélve lettek! Ja és mióta ez a hang van a kilóméterórám hol jó hol nem. Nem tudodm h a kettő összefügg-e. Válaszaitokat köszi.

Nálam pont fordítva van ... ezexerint ha kicseréltetem a kinyomót, akkor csak megfordul a jelenség és annyi?  wilting idiota
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 09:18:56 »

A bal első kerék mögött van "valami", ami eléggé olajsáros, a két hengeres cucc ... az a "dolog" nagyon vastagon olajsáros. Köze van a kuplung-váltóhoz?

Itt az olajsár  szomoru1

http://kephost.hu/share-986C_4F740BBB.html

Tippek?  rinya
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 09:50:19 »

Itt az olajsár  szomoru1

http://kephost.hu/share-986C_4F740BBB.html

Tippek?  rinya
Ez vagy a szuszogótól jön, vagy a "kapcsolószekrényből" ezen van felül egy szimmering, gondolom az rossz, de ha felülről is csinálsz fotót egyszerűbb lenne a dolgunk.. vigyor3  wave
Ennek az olajnak semmi köze a kinyomó-nyelestengely szimmerig- főtengely szimmering dolgokhoz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Greg
Vendég
« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 10:02:16 »

Itt az olajsár  szomoru1

http://kephost.hu/share-986C_4F740BBB.html

Tippek?  rinya
Szerintem sincs köze a kuplungodhoz, mert ez elég távol van attól a területtől. Ilyen esetben egyébként egy alapos motortérmosást javaslok, és amikor tiszta, akkor rendszeresen sasolni egy darabig, hogy hol jelenik (jelennek) meg először az olajfolyás(ok).  Wink
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 11:46:33 »

Ez vagy a szuszogótól jön, vagy a "kapcsolószekrényből" ezen van felül egy szimmering, gondolom az rossz, de ha felülről is csinálsz fotót egyszerűbb lenne a dolgunk.. vigyor3  wave
Ennek az olajnak semmi köze a kinyomó-nyelestengely szimmerig- főtengely szimmering dolgokhoz.

A történek kb. az akksi alatt van, oda nehéz fotózni  szomoru1 motormosás pedig volt eladás előtt, gondolom  levele hát ez itt nem jött le. Meg az is biztos, hogy ez nem a wd40 locsolástól van, ennyit azért nem kapott  police na, majd átnézem a környéket.

Köszi srácok!
Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 12:44:41 »

A történek kb. az akksi alatt van, oda nehéz fotózni  szomoru1 motormosás pedig volt eladás előtt, gondolom  levele hát ez itt nem jött le. Meg az is biztos, hogy ez nem a wd40 locsolástól van, ennyit azért nem kapott  police na, majd átnézem a környéket.

Köszi srácok!

Plö nekem is ganyés (még mindig, nem mostam le, shame-on-me) a váltóm ezen része. Nálam a Szelepfödő tömítés miatt folydogált rá az olaj. Szarul rakták össze na. Hogy törne le a kezük.  levele A Képen látszik is, hogy a jobboldali fele a nedvesebb, szal a lé valahonnan fentebbről jöhet.  Lesse körbe a mocit! Meglesz a ludas  wave  (azzal Napu felnyitotta a motorteret és kiugrott Mátyás  idiota)
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.29 csütörtök, 12:47:49 írta sNatch » Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Chris75129
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE


E-mail
« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 15:12:49 »

Sziasztok !   integet2

A kérdésem a következő lenne : Mondeo MK3 2.0 TDCI 2002 , tegnap beesett a kuplungpedál menet közben , a váltás alkalmával . Valószínű rotty lett a kinyomó csapágyam + a kettőstömegű lendkerekem . Nézelődtem , nem annyira olcsó a dolog . DE ! Hallottam és olvasgattam róla hogy FIX lendkereket is be lehet építtetni a kettőstömegű helyére , csak valami "átalakító" is kell hozzá . Valaki megtudná mondani mi ez a bigyó és a FIX lendkereket hol tudnám beszerezni a legolcsóbban ?? Lehet ötlet nagyon keveset futott használt fix is Huh? Ha valakinek van valami jó ötlete szívesen venném .
Lehet privátban is :  farkas.krisztian6@chello.hu

Köszi előre is !  worship integet2
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 17:39:08 »

Sziasztok !   integet2

A kérdésem a következő lenne : Mondeo MK3 2.0 TDCI 2002 , tegnap beesett a kuplungpedál menet közben , a váltás alkalmával . Valószínű rotty lett a kinyomó csapágyam + a kettőstömegű lendkerekem . Nézelődtem , nem annyira olcsó a dolog . DE ! Hallottam és olvasgattam róla hogy FIX lendkereket is be lehet építtetni a kettőstömegű helyére , csak valami "átalakító" is kell hozzá . Valaki megtudná mondani mi ez a bigyó és a FIX lendkereket hol tudnám beszerezni a legolcsóbban ?? Lehet ötlet nagyon keveset futott használt fix is Huh? Ha valakinek van valami jó ötlete szívesen venném .
Lehet privátban is :  farkas.krisztian6@chello.hu

Köszi előre is !  worship integet2

Ne ijesztgess  wow1 akkor járhatok így én is, mert eléggé gyanúsan odavan a kinyomó ...
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 17:39:38 »

Plö nekem is ganyés (még mindig, nem mostam le, shame-on-me) a váltóm ezen része. Nálam a Szelepfödő tömítés miatt folydogált rá az olaj. Szarul rakták össze na. Hogy törne le a kezük.  levele A Képen látszik is, hogy a jobboldali fele a nedvesebb, szal a lé valahonnan fentebbről jöhet.  Lesse körbe a mocit! Meglesz a ludas  wave  (azzal Napu felnyitotta a motorteret és kiugrott Mátyás  idiota)


Matyi még alatta van  taps
Naplózva
Chris75129
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


Ford Mondeo MKIII Turnier Ghia 2.0 TDCI 130 LE


E-mail
« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 18:55:19 »

Hát szerintem igen , dehát ez van , biztonság kedvéért tarts otthon egy robogót , nekem ideiglenesen ez a megoldás míg beszerzem az alkatrészt falbav Grin



Ne ijesztgess  wow1 akkor járhatok így én is, mert eléggé gyanúsan odavan a kinyomó ...
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2012.03.29 csütörtök, 21:06:58 »

Matyi még alatta van  taps
Háromszor veri el ezt kenden Lúdas Matyi..  hehe
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2012.04.04 szerda, 15:07:14 »

Sziasztok!

Úgy emlékszem van valami egyértelmű házi diagnosztikai eljárás ha kuplung csereérett. help
Segítenétek.
Azt sem szeretném ha idő előtt csere lenne, de azt sem, hogy trélerrel kelljen utaznom.

köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2012.04.04 szerda, 15:13:11 »

Sziasztok!

Úgy emlékszem van valami egyértelmű házi diagnosztikai eljárás ha kuplung csereérett. help
Segítenétek.
Azt sem szeretném ha idő előtt csere lenne, de azt sem, hogy trélerrel kelljen utaznom.

köszi!

Leállítod a motor és hallod csörögni-zörögni. Amíg azt nem, addig jó eséllyel még használható.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2012.04.04 szerda, 15:16:36 »

Leállítod a motor és hallod csörögni-zörögni. Amíg azt nem, addig jó eséllyel még használható.

AndyA

Tehát, ha nagyon hangosra tekered a rádiót, akkor nem hallod zörögni, ergo nyugodtan mehetsz még vele, jó az Cheesy
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2012.04.04 szerda, 15:21:57 »

Tehát, ha nagyon hangosra tekered a rádiót, akkor nem hallod zörögni, ergo nyugodtan mehetsz még vele, jó az Cheesy

ez jó a fogyasztásmérőt meg meghekkelem, hogy mutasson 3,2l/100 km-t
és majd ritkábban megyek tankolni

én valami olyasmire emlékszek, hogy álló helyzetben 4. rakni (padlógáz felenged:)))
és lassan felengedni és talán akkor egyértelműbb.
Egyébként gondolom fel fogom ismerni a csörgést, nem parázok tovább.
Ha mégis tréler Hyperborg kolléga úgyis fizeti:))
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.