Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 10:07:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146260 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #1850 Dátum: 2012.04.04 szerda, 15:23:53 »

Tehát, ha nagyon hangosra tekered a rádiót, akkor nem hallod zörögni, ergo nyugodtan mehetsz még vele, jó az Cheesy

Jól mondod, ez a legeccerűbb hibajavítás, ráadásul nem is nagyon drága. Egy darabig legalábbis...  falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1851 Dátum: 2012.04.04 szerda, 15:45:19 »

Sziasztok!

Úgy emlékszem van valami egyértelmű házi diagnosztikai eljárás ha kuplung csereérett. help
Segítenétek.
Azt sem szeretném ha idő előtt csere lenne, de azt sem, hogy trélerrel kelljen utaznom.

köszi!

Féket benyomod, kuplung be, váltó 4-be, és szép lassan kiengeded. Ha a motor nem áll le, biz csere...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #1852 Dátum: 2012.04.04 szerda, 15:52:00 »

Ha mégis tréler Hyperborg kolléga úgyis fizeti:))

hehehe Smiley
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1853 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 11:43:39 »

Féket benyomod, kuplung be, váltó 4-be, és szép lassan kiengeded. Ha a motor nem áll le, biz csere...

Ezt én is kipróbálom. A "biz csere" = tuti cserélni kell?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1854 Dátum: 2012.04.05 csütörtök, 17:25:26 »

Ezt én is kipróbálom. A "biz csere" = tuti cserélni kell?

Nem, csak ha menni is akarsz az autóval  vigyor3
Anno, amikor megvettem a szürkét, csúszott a kuplung. Kicsit. Simán lehetett vele menni, menet közben nem csúszott meg, de azért éreztem, nincs rendben minden.
Na, el is mentem az akkori szerelőhöz, hogy állapítsa meg. Beindította a motort, kézifék, kuplung, be negyedikbe, kiengedte a kuplungot, és kiszállt, a motor meg járt...
Kb, mintha a szívem tépte volna ki. Gyorsan be, és kuplung be... mondom, így leégeti a kuplungot. Aszongya, ezt már nem. Csere lett. Szerencsére csak a tárcsát kellett, szerintük a szerkezet még király volt. Így elég olcsón megúsztam. Hát ennyi az én történetem. A mostanin nyilván még gyári a kuplung.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
napu
Vendég
« Új hozzászólás #1855 Dátum: 2012.04.06 péntek, 08:57:06 »

Nem, csak ha menni is akarsz az autóval  vigyor3
Anno, amikor megvettem a szürkét, csúszott a kuplung. Kicsit. Simán lehetett vele menni, menet közben nem csúszott meg, de azért éreztem, nincs rendben minden.
Na, el is mentem az akkori szerelőhöz, hogy állapítsa meg. Beindította a motort, kézifék, kuplung, be negyedikbe, kiengedte a kuplungot, és kiszállt, a motor meg járt...
Kb, mintha a szívem tépte volna ki. Gyorsan be, és kuplung be... mondom, így leégeti a kuplungot. Aszongya, ezt már nem. Csere lett. Szerencsére csak a tárcsát kellett, szerintük a szerkezet még király volt. Így elég olcsón megúsztam. Hát ennyi az én történetem. A mostanin nyilván még gyári a kuplung.

Az enyém lefulladt  vigyor3 akkor most egy kis levegőhöz jutok  hehe ha jól értem ... de a tárcsa nálam is kuka.
Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #1856 Dátum: 2012.04.06 péntek, 16:27:18 »

Sziasztok! 1-es,2-esbe váltáskor picit nyikorog a váltó,álló motornál is,ez normális?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1857 Dátum: 2012.04.06 péntek, 16:30:31 »

Sziasztok! 1-es,2-esbe váltáskor picit nyikorog a váltó,álló motornál is,ez normális?
Kinyomócsapágy rosszalkodik...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1858 Dátum: 2012.04.06 péntek, 17:36:43 »

Az enyém lefulladt  vigyor3 akkor most egy kis levegőhöz jutok  hehe ha jól értem ... de a tárcsa nálam is kuka.

Az enyém is  vigyor3.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1859 Dátum: 2012.04.06 péntek, 18:30:43 »

Az enyém lefulladt  vigyor3 akkor most egy kis levegőhöz jutok  hehe ha jól értem ... de a tárcsa nálam is kuka.

Nem lehet, hogy te egy kicsit paraszervizális vagy? Nem kell mindent kicserélni... majd ha elkopott.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #1860 Dátum: 2012.04.07 szombat, 12:30:53 »

Kinyomócsapágy rosszalkodik...
De most lett cserélve a kuplunggal,és a lendkerék is!!
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1861 Dátum: 2012.04.07 szombat, 17:14:15 »

De most lett cserélve a kuplunggal,és a lendkerék is!!
Tényleg írtad, hogy álló motornál is...ez mit jelent?  Álló motornál (ilyenkor minden áll a váltóban is) csak a kulissza, a bowden és a kapcsolószerkezet mozdul, ha mozgatod a kart....ebből kifolyólag más nem nyikoroghat  Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #1862 Dátum: 2012.04.07 szombat, 17:27:58 »

Tényleg írtad, hogy álló motornál is...ez mit jelent?  Álló motornál (ilyenkor minden áll a váltóban is) csak a kulissza, a bowden és a kapcsolószerkezet mozdul, ha mozgatod a kart....ebből kifolyólag más nem nyikoroghat  Roll Eyes
Úgy is hogy nem jár a motor,és ha kuplung nélkül rakom 1-2 be akkor is!
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.07 szombat, 17:32:35 írta szferi.78 » Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1863 Dátum: 2012.04.07 szombat, 17:29:35 »

Tényleg írtad, hogy álló motornál is...ez mit jelent?  Álló motornál (ilyenkor minden áll a váltóban is) csak a kulissza, a bowden és a kapcsolószerkezet mozdul, ha mozgatod a kart....ebből kifolyólag más nem nyikoroghat  Roll Eyes

Valami szorul, és az nyikorog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #1864 Dátum: 2012.04.07 szombat, 17:35:05 »

Valami szorul, és az nyikorog.
Köszi alánézek hátha látok valamit!
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1865 Dátum: 2012.04.07 szombat, 17:51:50 »

Úgy is hogy nem jár a motor,és ha kuplung nélkül rakom 1-2 be akkor is!
Szerintem, ha valakivel kapcsolgattatod ezeket a fokozatokat és közben felnyitott motorháztetőnél erősen figyelsz, biztosan lokalizálni tudod, hogy honnan jön, és ott erősen tisztítod és olajzod!  Wink
Ha meg deformálódott kuplung cserekor, akkor próbálod javítani...  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #1866 Dátum: 2012.04.07 szombat, 18:08:11 »

Szerintem, ha valakivel kapcsolgattatod ezeket a fokozatokat és közben felnyitott motorháztetőnél erősen figyelsz, biztosan lokalizálni tudod, hogy honnan jön, és ott erősen tisztítod és olajzod!  Wink
Ha meg deformálódott kuplung cserekor, akkor próbálod javítani...  wave
Úgy lesz ,csak megvárom míg eláll az eső.Mégegyszer kösz!!!
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1867 Dátum: 2012.04.07 szombat, 18:13:25 »

Szerintem, ha valakivel kapcsolgattatod ezeket a fokozatokat és közben felnyitott motorháztetőnél erősen figyelsz, biztosan lokalizálni tudod, hogy honnan jön, és ott erősen tisztítod és olajzod!  Wink
Ha meg deformálódott kuplung cserekor, akkor próbálod javítani...  wave

Ha az ember tapogat, közelebb lehet jutni. Az igazi hárdcórosok sztetoszkópot használnak  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1868 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 17:48:59 »

Sziasztok!

Van valami jelentősége, ha felemelt autónál forog a kerék üresben? (éppen meg lehet fogni)

Az MMT6-os váltón melyik a leeresztő, betöltő nyilás? (van egy a bal lengőkar szintjén (legalsó) van egy a fétengely szintjén és van egy a váltó tetején)

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #1869 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 17:52:10 »

Van valami jelentősége, ha felemelt autónál forog a kerék üresben? (éppen meg lehet fogni)

Nincs. A keveredő olaj nagyon minimálisan forgatja a kerekeket. S ha minden igaz, akkor ellentétesen is forognak a diffi miatt.
Naplózva
apci
Vendég
« Új hozzászólás #1870 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 17:58:04 »

szevasztok! 2000cm3 95-ös benzines mk1 kombi automatámnak beszart a váltója! jelenség:4.sebesség megszünt,1-2 között nagyot ránt váltásnál. tud valaki segiteni,vagy kuka?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #1871 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:04:39 »

szevasztok! 2000cm3 95-ös benzines mk1 kombi automatámnak beszart a váltója! jelenség:4.sebesség megszünt,1-2 között nagyot ránt váltásnál. tud valaki segiteni,vagy kuka?

Olajcsere mikor volt egyáltalán van-e benne még? Utánna a többi ha ez rendben van.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
apci
Vendég
« Új hozzászólás #1872 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:07:03 »

friss olaj 2 hónapja! most tökéletes olajszint!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #1873 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:14:58 »

friss olaj 2 hónapja! most tökéletes olajszint!

Na akkor innentől érdekesebb a dolog valószínű nem úszod meg a szervízt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
apci
Vendég
« Új hozzászólás #1874 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:28:09 »

tudsz ajánlani jó szakit? (nem kókler lehúzós embert)!! nem szeretnék ráfázni!!
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #1875 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:40:37 »

tudsz ajánlani jó szakit? (nem kókler lehúzós embert)!! nem szeretnék ráfázni!!
Sajnos én nem de valaki biztosan tud itt segíteni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
apci
Vendég
« Új hozzászólás #1876 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 18:46:45 »

köszke! próbálkozok máshol!
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1877 Dátum: 2012.04.09 hétfő, 21:54:24 »


Az MMT6-os váltón melyik a leeresztő, betöltő nyílás? (van egy a bal lengőkar szintjén (legalsó) van egy a féltengely szintjén és van egy a váltó tetején)

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1878 Dátum: 2012.04.10 kedd, 13:19:35 »

Nincs. A keveredő olaj nagyon minimálisan forgatja a kerekeket. S ha minden igaz, akkor ellentétesen is forognak a diffi miatt.

Azért ez lehet rossz kinyomó is, nem?
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #1879 Dátum: 2012.04.10 kedd, 13:28:33 »

Azért ez lehet rossz kinyomó is, nem?

Szerintem az autót üresbe rakva emelték fel.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1880 Dátum: 2012.04.10 kedd, 13:51:43 »

Szerintem az autót üresbe rakva emelték fel.

Persze, de nekem pl anno az XR3i-nél volt olyan, főleg hidegben, dermedt olajjal, hogy üresben nem emelve bólintott egyet a kocsi, és lejjebb esett a fordulat is. Kvázi mintha sebességben lett volna. Nyilván itt a tünetek sokkal enyhébbek, de hátha...
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1881 Dátum: 2012.04.10 kedd, 14:01:00 »

Sziasztok!

Van valami jelentősége, ha felemelt autónál forog a kerék üresben? (éppen meg lehet fogni)

Az MMT6-os váltón melyik a leeresztő, betöltő nyilás? (van egy a bal lengőkar szintjén (legalsó) van egy a fétengely szintjén és van egy a váltó tetején)

Köszi!
Hi,
csak körülirni tudom, nálam hogy volt cserélve ha az segit,
a betöltőhöz szaki levette a bal első kereket ott nyúlt be a tárcsa fölött,
a leeresztő a legalsó volt.
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1882 Dátum: 2012.04.10 kedd, 16:26:58 »

Hi,
csak körülirni tudom, nálam hogy volt cserélve ha az segit,
a betöltőhöz szaki levette a bal első kereket ott nyúlt be a tárcsa fölött,
a leeresztő a legalsó volt.

Köszi!
és arra nem emlékszel, hogy az akkumulátor, légszűrő felől töltötte fel vagy szintén a kerék felől?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1883 Dátum: 2012.04.10 kedd, 16:45:46 »

Köszi!
és arra nem emlékszel, hogy az akkumulátor, légszűrő felől töltötte fel vagy szintén a kerék felől?
kerék felől tolt be egy csövet, azon keresztül.
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1884 Dátum: 2012.04.10 kedd, 16:49:29 »

kerék felől tolt be egy csövet, azon keresztül.

köszi!

legfeljebb ha besül a váltóm meghívsz egy váltóra:))))
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #1885 Dátum: 2012.04.10 kedd, 17:21:19 »

köszi!

legfeljebb ha besül a váltóm meghívsz egy váltóra:))))
előbb a betöltőt tekerd ki, hogy ne maradj olaj nélkül Smiley
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1886 Dátum: 2012.04.10 kedd, 20:21:32 »

előbb a betöltőt tekerd ki, hogy ne maradj olaj nélkül Smiley

igen halottam, hogy vki pórul járt...Sad
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1887 Dátum: 2012.04.11 szerda, 13:40:44 »

Hello

Nah 16e kilometert birt az egytomegu lendkerekkel, ez betudhato a nem minosegi szettnek vagy tudom is en mar nem erdekel... 200fontert ezt adjak ebay en, most rendeltunk egy uj LUK szettet 300fontert szallitassal egyutt kettostomegu lendkerekkel, kinyomoval. En lemondtam az egytomegurol a tovabbiakban, persze lehet a noname szettnek a kovetkezmenye hogy ennyit birt.
Udv.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1888 Dátum: 2012.04.11 szerda, 15:26:26 »

Hello

Nah 16e kilometert birt az egytomegu lendkerekkel, ez betudhato a nem minosegi szettnek vagy tudom is en mar nem erdekel... 200fontert ezt adjak ebay en, most rendeltunk egy uj LUK szettet 300fontert szallitassal egyutt kettostomegu lendkerekkel, kinyomoval. En lemondtam az egytomegurol a tovabbiakban, persze lehet a noname szettnek a kovetkezmenye hogy ennyit birt.
Udv.
ScHmITt

Mi volt a hibajelenség?
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1889 Dátum: 2012.04.11 szerda, 18:07:59 »

ScHmITt

Mi volt a hibajelenség?

Ez volt.

http://www.youtube.com/watch?v=0eg8WE9e6QQ
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1890 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:56:35 »

 help

Váltóolajcserénél tartok, MMT6

- betöltő nyílás meglazítva (lehet több olaj volt benne a kelleténél, mert folyt ki az olaj, vagy a betöltő nyílás mégis a váltó tetején levő)

- viszont a leeresztő nyílás nagyon hülye helyen van wow1 a segédalvázkerettől kb 2 cm-re
mivel, hogyan lehet hozzáférni?
Aki tud valamit írjon  help

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1891 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 13:05:34 »

help

Váltóolajcserénél tartok, MMT6

- betöltő nyílás meglazítva (lehet több olaj volt benne a kelleténél, mert folyt ki az olaj, vagy a betöltő nyílás mégis a váltó tetején levő)

- viszont a leeresztő nyílás nagyon hülye helyen van wow1 a segédalvázkerettől kb 2 cm-re
mivel, hogyan lehet hozzáférni?
Aki tud valamit írjon  help

Köszi!

a megoldás (hátha vkit még érdekel)
http://www.stdrivers.co.uk/forum/topic/27851-gearbox-oil-change-guide/
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #1892 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 13:15:19 »


Ezt aki megtervezte...  Lips Sealed  Aztán úgy is működőképesnek tűnik, ha veszel egy jóárasított imbuszt, abból levágsz egy darabkát, hogy pont kiálljon a csavarból és kulccsal kitekered. Akkor talán még feszegetni se kellene az egész kócerájt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.12 csütörtök, 13:19:44 írta sNatch » Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1893 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 17:26:32 »

Ezt aki megtervezte...  Lips Sealed  Aztán úgy is működőképesnek tűnik, ha veszel egy jóárasított imbuszt, abból levágsz egy darabkát, hogy pont kiálljon a csavarból és kulccsal kitekered. Akkor talán még feszegetni se kellene az egész kócerájt.

Hát igen a tervezőmérnök itt valószínűleg Henry Forddal álmodott.
Végül is az imbuszkulcsos módszernél maradtam. Hamarosan kipróbálom milyen lett.
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #1894 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 20:18:33 »

Egész jó lett...sokkal könnyebben veszi az elsőt, másodikat. Persze előtte se volt rossz, de érezhető a változás.
Egyébként érdekes, mert ~0,5 literrel túl volt töltve a váltó. És elég sötét színű volt.

Szerintem csökkeni fog a fogyasztásom beka3

Ja, Alco olajat tettem bele, ....ezért lehet kapni fogok...  duhos2
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1895 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 21:41:13 »


És ki mondta neked ezt hogy ennek a jelenségnek köze van a lendkerékhez?  akár fix vagy kéttömegű?
nem neked járt darabosan a turbó geometria?
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.12 csütörtök, 21:42:53 írta Bunyek » Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #1896 Dátum: 2012.04.13 péntek, 05:44:40 »

És ki mondta neked ezt hogy ennek a jelenségnek köze van a lendkerékhez?  akár fix vagy kéttömegű?
nem neked járt darabosan a turbó geometria?

De. Nem a lendkerekre mondom hogy rossz csak azt hogy a tarcsa "rossz minosegu", max a lendkereket elpasszolom majd ha kell vkinek, ennyi.
Naplózva
vasnorby
Vendég
« Új hozzászólás #1897 Dátum: 2012.04.13 péntek, 11:36:09 »

Hello!

Látom mindenki akuplungtól és lendkeréktől fél.
Nekem más kérdédem lenne. Alacsony sebességnéln agy fokozatnál(50km/h 5.6. fokozat) "síró" hangja van a váltónak.
Olajcsele megoldja? Mennyi és milyen kell bele? Otthon elvégezhető?
2,5 V6, 260 000 km
Előre is köszönöm!
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #1898 Dátum: 2012.04.13 péntek, 11:38:28 »

Hello!
Látom mindenki akuplungtól és lendkeréktől fél.

Csak ebben a topikban. Más topikban az adagolóktól félnek, megint más topikokban a záraktól, stb ... Smiley
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1899 Dátum: 2012.04.13 péntek, 11:59:24 »

Hello!

Látom mindenki akuplungtól és lendkeréktől fél.
Nekem más kérdédem lenne. Alacsony sebességnéln agy fokozatnál(50km/h 5.6. fokozat) "síró" hangja van a váltónak.
Olajcsele megoldja? Mennyi és milyen kell bele? Otthon elvégezhető?
2,5 V6, 260 000 km
Előre is köszönöm!

Van egy másik megoldás is:  50-el 4.ben mész,  sokkal jobb lesz, és ingyen van. De ennyi km- nél biztos jó neki 1 olaj csere, főleg ha nemtudod mikor volt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.