Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 06:59:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146108 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:00:13 »

ja.de onnan törhet le fogaskerék darab.gondolom az se vót.... vigyor3

Még működik az önindítóm... de lehet fogaskerék nélkül is megy  beka3 vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:10:08 »

Még működik az önindítóm... de lehet fogaskerék nélkül is megy  beka3 vigyor3
1darabka nélkül simán,de azért ne szedd le. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:21:05 »

1darabka nélkül simán,de azért ne szedd le. nyes

Undorító helyre rakták, 2x vettem ki eddig... többször nem szeretném.  Wink már csak a generátor oldalt kellene felújítanom, eBay en van 179GBP
Szerintem eléggé olcsó vagy sem?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-Mk3-FAN-BELT-KIT-CRANK-SHAFT-PULLEY-2-0-2-2-TDDi-TDCi-2000-2007-/130653044358?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6b873e86
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2012.05.08 kedd, 20:48:17 »

Egy próbát megér.  nyes Amúgy még jól működik a fix szett a kocsiban?

tökéletesen......és múlt hétvégén is labancokig oda vissza nagyon lerugtam a száját végig..... eplus2
Naplózva
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2012.05.09 szerda, 00:42:25 »

tökéletesen......és múlt hétvégén is labancokig oda vissza nagyon lerugtam a száját végig..... eplus2
Akkor már egyértelmű, hogy a fix az bevált. Szerintetek 228 GBP + 29GBP -ért megéri a kéttömegű kiváltó szett fixesre? Forintra is átszámolva 95 ezer...
Akkor csak megéri szerintem. (eBay)
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2012.05.09 szerda, 07:36:46 »

Akkor már egyértelmű, hogy a fix az bevált. Szerintetek 228 GBP + 29GBP -ért megéri a kéttömegű kiváltó szett fixesre? Forintra is átszámolva 95 ezer...
Akkor csak megéri szerintem. (eBay)


persze hogy megéri....fix és kiváltó szett már igen régóta van...pl tranzitokba és azok nem nem keveset mennek megpakolva álltalában és semmi bajuk tőle.
De nagyon nagy agyvelők mindig megmagyarázzák hogy miért is jobb a kéttömegű....hát pont leis szrom ezeket.... eplus2
de szerintem a 6-os mondeo válto nem egy nagy tecnika és ezért is agyalok rajta mi legyen.....macera és nem olcsó az átrakása és kb pont nem éri meg kategória ugynéz ki....inkább eliszom azt a pénz... pias
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 07:41:51 írta Bunyek » Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2012.05.09 szerda, 08:32:10 »

persze hogy megéri....fix és kiváltó szett már igen régóta van...pl tranzitokba és azok nem nem keveset mennek megpakolva álltalában és semmi bajuk tőle.
De nagyon nagy agyvelők mindig megmagyarázzák hogy miért is jobb a kéttömegű....hát pont leis szrom ezeket.... eplus2
de szerintem a 6-os mondeo válto nem egy nagy tecnika és ezért is agyalok rajta mi legyen.....macera és nem olcsó az átrakása és kb pont nem éri meg kategória ugynéz ki....inkább eliszom azt a pénz... pias

Szerintem idd el azt a pénzt. Nekem az 5sebességes váltó sokkal jobban tetszik,mint a 6gangos. Fogyasztás ide vagy oda,a régi Mondeoval jobban szeretek menni,és pont a váltó miatt... eljen
Naplózva
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 01:08:47 »

persze hogy megéri....fix és kiváltó szett már igen régóta van...pl tranzitokba és azok nem nem keveset mennek megpakolva álltalában és semmi bajuk tőle.
De nagyon nagy agyvelők mindig megmagyarázzák hogy miért is jobb a kéttömegű....hát pont leis szrom ezeket.... eplus2
de szerintem a 6-os mondeo válto nem egy nagy tecnika és ezért is agyalok rajta mi legyen.....macera és nem olcsó az átrakása és kb pont nem éri meg kategória ugynéz ki....inkább eliszom azt a pénz... pias

Akkor szerintem nemsokára belevágok ebbe a projektbe és majd megosztom veletek, hogy hogyan alakul a dolog. De ez a projekt olyan nyár vége fele lesz esedékes, mert még a porlasztókra se ártana ránézni  Wink . Még most összeszedem hogy mit, hol, merre és utána jöhet a menet.
Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 15:53:26 »

ki volt az az úriember aki felrakta a tddi-re 5-ös helyett a 6-os váltót?
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 15:54:50 »

persze hogy megéri....fix és kiváltó szett már igen régóta van...pl tranzitokba és azok nem nem keveset mennek megpakolva álltalában és semmi bajuk tőle.
De nagyon nagy agyvelők mindig megmagyarázzák hogy miért is jobb a kéttömegű....hát pont leis szrom ezeket.... eplus2
de szerintem a 6-os mondeo válto nem egy nagy tecnika és ezért is agyalok rajta mi legyen.....macera és nem olcsó az átrakása és kb pont nem éri meg kategória ugynéz ki....inkább eliszom azt a pénz... pias

kedves Bunyek kolléga! mit értesz az alatt, hogy nem egy nagy technika a 6-os váltó? nekem pont most kezd megjönni a kedvem a dologhoz...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 16:48:01 »

ki volt az az úriember aki felrakta a tddi-re 5-ös helyett a 6-os váltót?

Ervin volt az az elvetemült  eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 18:40:54 »

kedves Bunyek kolléga! mit értesz az alatt, hogy nem egy nagy technika a 6-os váltó? nekem pont most kezd megjönni a kedvem a dologhoz...

Sokkal több a meghibásodás mint az 5-ösnél, városban kapcsolgatni kell, autópályán meg 130-hoz is tök fölös.....nem olcsó átépiteni és nem tetszik ez a féltengelyről leveszem a jelet dolog....egyet csináltunk már nagyon régen de elég cumi volt....mondjuk semmi baja annak... eljen
Nem tudom megérné e és az árát is ugye visszakéne termelni hogy ne bukta legyen....énse tudom mit akarok,ennyi. eplus2

Kocsi milyen, hogy megy? fogyi?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 18:49:36 »

Sokkal több a meghibásodás mint az 5-ösnél, városban kapcsolgatni kell, autópályán meg 130-hoz is tök fölös.....nem olcsó átépiteni és nem tetszik ez a féltengelyről leveszem a jelet dolog....egyet csináltunk már nagyon régen de elég cumi volt....mondjuk semmi baja annak... eljen
Nem tudom megérné e és az árát is ugye visszakéne termelni hogy ne bukta legyen....énse tudom mit akarok,ennyi. eplus2

Kocsi milyen, hogy megy? fogyi?
városban semmivel sem kell többet kapcsolgatni, az 1-5 fokozatának az áttétele kb megegyezik a sima 5-ösével. gyakorlatilag az 5-ös után van egy 6-os.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 19:31:10 »

városban semmivel sem kell többet kapcsolgatni, az 1-5 fokozatának az áttétele kb megegyezik a sima 5-ösével. gyakorlatilag az 5-ös után van egy 6-os.

hát igen ez végülis ilyen egyszerű....ennyi. eplus2
rövid áttételű váltó alul penge, felül elfogy, a hosszabb váltó alul hurka felül hosszabb....na most akkor a mondeo 3.56-os áttételű 6-ost kapcsolgatni kell alul hogy csóri nyomatékba maradjon,nem? vagy pörgeted akkor meg minek a hatos....főleg hogy a CR alul elég nyomatékszegény is... eljen
minél nyomatékosabb az autó annál jobban tud megindulni rövidebb áttételű váltóval.....végsebességre elfogy, de az ugyis a legritkább üzemállapot.
Azt lehet tévedek akkor majd kijavit valaki...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 19:37:36 »

hát igen ez végülis ilyen egyszerű....ennyi. eplus2
rövid áttételű váltó alul penge, felül elfogy, a hosszabb váltó alul hurka felül hosszabb....na most akkor a mondeo 3.56-os áttételű 6-ost kapcsolgatni kell alul hogy csóri nyomatékba maradjon,nem? vagy pörgeted akkor meg minek a hatos....főleg hogy a CR alul elég nyomatékszegény is... eljen
minél nyomatékosabb az autó annál jobban tud megindulni rövidebb áttételű váltóval.....végsebességre elfogy, de az ugyis a legritkább üzemállapot.
Azt lehet tévedek akkor majd kijavit valaki...
mtx75 5th gear 115le 2.0D: 2.51
mmt6 5th gear: 2.52
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 19:43:00 »

mtx75 5th gear 115le 2.0D: 2.51
mmt6 5th gear: 2.52

ez mi?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 20:02:59 »

ez mi?
ötödik sebességek áttétele.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 20:08:47 »

Gear ratios for the Mk3 Mondeo, with final drive ratios pre-applied. These ratios can be used to directly convert engine rpm to wheel rpm.

MTX75 5-speed

                       2.0D
1st gear      13.53   
2nd gear   7.29   
3rd gear              4.48   
4th gear   3.28   
5th gear   2.51   
Reverse gear   13.27

MMT6 6-speed

                2.0D
1st gear      13.41
2nd gear   7.59
3rd gear      5.05
4th gear   3.43
5th gear   2.52
6th gear   2.03
Reverse gear   12.52

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 20:38:29 »

jóvan akkor veszek énis 6-os váltót akkor... eplus2
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 21:31:58 »

jóvan akkor veszek énis 6-os váltót akkor... eplus2

énisénisénis! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 21:42:18 »

Ervin volt az az elvetemült  eplus2
Aha...és, hogy örültem volna, ha valaki meg tudta volna mondani, hogy is kell sebességjelet levenni normálisan, de senki sem tudta... pedig a legjobb fordos szakit is kérdeztem és még sok más szakit, de nem tudták hogy csináljam.... előttem egy pesti srác csinált már TDCi-n Ő nagyon segítőkész volt, már nem emlékszem a nevére, de néha a fórumon is megfordult régebben, de Ő szétszedte a váltót és úgy oldotta meg, én meg nem akartam váltót bontani, és mást álmodtam meg! Meg akartam csinálni ezért megcsináltam magam, egyik haverral a  garázsomban , és az első perctől kezdve a mai napig tökéletesen működik.
 Most már megvan a megoldás, innentől pofon egyszerű mindenkinek aki 6-ost akar.
Hzsolt sebességjeladója és vevője  eplus2 már kompletten itt van a szekrényemben, csak fel kell dobni a váltót és usgyi..
De az egyetlen MMT6-os TDDi amiről én tudok jelenleg, az itt áll bent a garázsomban!!!! eplus2 és nem kicsit vagyok rá büszke.. eplus2 Cool
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.10 csütörtök, 21:46:10 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 21:44:05 »

jóvan akkor veszek énis 6-os váltót akkor... eplus2
Amióta leszóltad onnantól kezdve tudtam, hogy kell!  eplus2  hehe  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 21:52:14 »

Amióta leszóltad onnantól kezdve tudtam, hogy kell!  eplus2  hehe  wave

Ha tudok szerezni, lessz veled beszédem az biztos... eplus2 taps
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 21:52:42 »

Aha...és, hogy örültem volna, ha valaki meg tudta volna mondani, hogy is kell sebességjelet levenni normálisan, de senki sem tudta... pedig a legjobb fordos szakit is kérdeztem és még sok más szakit, de nem tudták hogy csináljam.... előttem egy pesti srác csinált már TDCi-n Ő nagyon segítőkész volt, már nem emlékszem a nevére, de néha a fórumon is megfordult régebben, de Ő szétszedte a váltót és úgy oldotta meg, én meg nem akartam váltót bontani, és mást álmodtam meg! Meg akartam csinálni ezért megcsináltam magam, egyik haverral a  garázsomban , és az első perctől kezdve a mai napig tökéletesen működik.
 Most már megvan a megoldás, innentől pofon egyszerű mindenkinek aki 6-ost akar.
Hzsolt sebességjeladója és vevője  eplus2 már kompletten itt van a szekrényemben, csak fel kell dobni a váltót és usgyi..
De az egyetlen MMT6-os TDDi amiről én tudok jelenleg, az itt áll bent a garázsomban!!!! eplus2 és nem kicsit vagyok rá büszke.. eplus2 Cool

 taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 21:53:59 »

Ha tudok szerezni, lessz veled beszédem az biztos... eplus2 taps

Majd a termosztát cserénél jelentkezek én is egy beszédre!
Nyáron viszont veled akarok a csipcsiripp miatt.CSak egyszer lenne már annyi fölös zsetonom.  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.10 csütörtök, 21:56:34 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
gblasko
Vendég
« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 21:54:13 »

sziasztok,

TDCI-s Mondeo-mat ismételten (előbb 140ekm, most 100ekm) után elérte a lendkerék problem.
ebayről megrendelem a szettet a fentiek alapján, viszont tudtok szerelőt ajánlani Budapest-Pest megye körzetben?

köszi!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 21:58:42 »

Ha tudok szerezni, lessz veled beszédem az biztos... eplus2 taps
Mind képekben, mind szóban, tudok segíteni (és fogok is) ha valamiben nem vagy biztos, de van szaki akivel meg tudom csináltatni a jeladóhoz szükséges dolgokat is. (Nagyon profin dolgozik)  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 22:15:18 »

Mind képekben, mind szóban, tudok segíteni (és fogok is) ha valamiben nem vagy biztos, de van szaki akivel meg tudom csináltatni a jeladóhoz szükséges dolgokat is. (Nagyon profin dolgozik)  wave

rendben...köszi...ha meglessz a cucc kereslek... eljen
Naplózva
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2012.05.11 péntek, 20:43:33 »

Sokkal több a meghibásodás mint az 5-ösnél, városban kapcsolgatni kell, autópályán meg 130-hoz is tök fölös.....nem olcsó átépiteni és nem tetszik ez a féltengelyről leveszem a jelet dolog....egyet csináltunk már nagyon régen de elég cumi volt....mondjuk semmi baja annak... eljen
Nem tudom megérné e és az árát is ugye visszakéne termelni hogy ne bukta legyen....énse tudom mit akarok,ennyi. eplus2

Kocsi milyen, hogy megy? fogyi?

tetszik! jól megy! még mindig nem wrc a 3.0 6henger után, de 2.0 létére izgalmasan megy! fogyasztásom nem változott észrevehetően se le se fel. talán egy hangyányit jobban füstöl mikor tolom neki nagyon, de még nem vészes. majd lassan kap egy hho-t ideiglenesen, hogy kitisztuljon a motor, aztán elhagyja ezt a kis füstöt is...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2012.05.12 szombat, 16:52:45 »

Túl vagyok egy kuplungozáson.
Szerkezet, 2 tömegű lendkerék, kuplung tárcsa, kinyomó csapágy,
főtengely szimering, váltóolaj, féltengelyen csapágycsere.
Anyag ár 200.000-huf.
Tudom sok, de ez van.
 exploserderage
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 05:42:05 »

Túl vagyok egy kuplungozáson.
Szerkezet, 2 tömegű lendkerék, kuplung tárcsa, kinyomó csapágy,
főtengely szimering, váltóolaj, féltengelyen csapágycsere.
Anyag ár 200.000-huf.
Tudom sok, de ez van.
 exploserderage

Munkadíj mennyi volt?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 06:42:39 »

Munkadíj mennyi volt?

Szerencsére munkadíj nincs mert mi csináltuk.
 worship
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 06:48:49 »

Szerencsére munkadíj nincs mert mi csináltuk.
 worship

Gratula! Nekem valahol meg kell csináltatnom, mert nincs garázsom, és a kuplungszett meg a főtengelyszimering itt figyel a kocsiban... Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 08:14:34 »

Gratula! Nekem valahol meg kell csináltatnom, mert nincs garázsom, és a kuplungszett meg a főtengelyszimering itt figyel a kocsiban... Grin

Köszi.
De kemény munka.
http://www.legleresmolnar.hu/
Naplózva
Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 09:44:24 »

érdeklődnék a szakiktól,hogy milyen probléma lehet a háttérben,ha az autó hideg indítás után kissé fura kerepelő-ciripelő hangot ad üresben?ha benyomom a kuplungot akkor nem hallani,ha felengedem,akkor megint...viszont 2-3 perc után ez a probléma megszűnik...tehát megyek a városban pár km-t és ott megállítom,majd kis idő múlva indulok,nah akkor már nem hallani...

köszi a segítséget előre is worship
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 12:39:42 »

érdeklődnék a szakiktól,hogy milyen probléma lehet a háttérben,ha az autó hideg indítás után kissé fura kerepelő-ciripelő hangot ad üresben?ha benyomom a kuplungot akkor nem hallani,ha felengedem,akkor megint...viszont 2-3 perc után ez a probléma megszűnik...tehát megyek a városban pár km-t és ott megállítom,majd kis idő múlva indulok,nah akkor már nem hallani...

köszi a segítséget előre is worship

Ilyen volt nálam is kuplungozás előtt.
Szerintem lendkerék.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 14:01:39 »

Ilyen volt nálam is kuplungozás előtt.
Szerintem lendkerék.
Nem inkább kinyomó? A lendkerék inkább csattog mint ciripel.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 14:09:26 »

Nem inkább kinyomó? A lendkerék inkább csattog mint ciripel.
Nekem *** volt a kinyomó is meg a lendkerék is.
Az biztos hogy hidegen elég rossz hangja volt,
most már nincs.
Naplózva
Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 20:31:18 »

s ez kb milyen sürgős javítást igényelne? meddig lehet feszíteni a húrt? Wink
árban a költsége mibe fájna? (lendkerék,kinyomócsapágy,javítási ktsg)
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2012.05.13 vasárnap, 22:20:11 »

s ez kb milyen sürgős javítást igényelne? meddig lehet feszíteni a húrt? Wink
árban a költsége mibe fájna? (lendkerék,kinyomócsapágy,javítási ktsg)

250- szomoru1  csak saccoltam. szerintem még ne kapkodj, mert mondod, h elhallgat.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2012.05.15 kedd, 08:32:46 »

Van egy leírás hogy mit kell wd-40-nel vagy fegyverolajjal befújni hogy MK3-as 2.0i váltóm könnyebben járjon, ne szoruljon 1-be és R-be rakáskor. Mit mondjak nem jött be.  Ha felmelegszik a váltó-motor,minden akkor kicsit könyebbé válik a váltás. Hideg motornál viszont 1-be úgy tudom könnyebben betenni ha előtte 2-esbe tolom be, majd onnan tolom az 1-est.  Van tapasztalat hogy mit érdemes még megnézni ? Rudazat, olajszint, bármi ?

kösz, FD.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2012.05.15 kedd, 12:59:49 »

Van egy leírás hogy mit kell wd-40-nel vagy fegyverolajjal befújni hogy MK3-as 2.0i váltóm könnyebben járjon, ne szoruljon 1-be és R-be rakáskor. Mit mondjak nem jött be.  Ha felmelegszik a váltó-motor,minden akkor kicsit könyebbé válik a váltás. Hideg motornál viszont 1-be úgy tudom könnyebben betenni ha előtte 2-esbe tolom be, majd onnan tolom az 1-est.  Van tapasztalat hogy mit érdemes még megnézni ? Rudazat, olajszint, bármi ?

kösz, FD.

A váltó olaj leeresztő csavarját a bele való kulcsal smile Mikor cseréltél olajat, és bele való van e benne? Úgytudom a bowdeneknél van éllítási lehetőség, esetleg azt.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2012.05.15 kedd, 18:28:11 »

Akkor egy kis reklám.... eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=jqMFN_WcePY
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2012.05.16 szerda, 08:41:33 »


Nem rossz.

Viszont lehetne valami használható link a kuplung katalógusra a videó leírásában.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
napu
Vendég
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2012.05.16 szerda, 13:40:56 »

Nekem *** volt a kinyomó is meg a lendkerék is.
Az biztos hogy hidegen elég rossz hangja volt,
most már nincs.

Hova vitted? Ki csinálta meg? Mennyiért?  Nincs több kérdésem smile
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2012.05.16 szerda, 14:50:06 »



persze kapható nekem is ez van benn lassan 3-4 éve....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2012.05.16 szerda, 14:51:14 »

Valeo, a nyomatékváltómű rendszerek szakértője.
Közel 70 millió európai járműben található kettőstömegű lendkerék gyárilag beszerelve. Az utángyártott piacra a Valeo kifejlesztette és ajánlja a 4PKIT-et, amely a kettőstömegú lendkerekek megfelelő alternatívája. A 4PKIT egy merev lendkereket, egy kuplungszerkezetet, egy kuplungtárcsát és egy kinyomó csapágyat tartalmaz.
Az eredeti gyári alkatrészekkel szemben támasztott követelmények a 4P KIT-ek tervezése és gyártása során is maximálisan tiszteletben voltak tartva: külön 4P KIT kutató és fejlesztő részleg, OE alkatrészek, tartóssági tesztek, nyomatékátviteli tesztek, zajszűrés, nyomatékváltó védelem. Minden egyes 4P KIT-et járműbe szerelve tesztelnek, hogy megbizonyosodjanak a megfelelő vezetési kényelemről.
A Valeo 4P KIT egy úgynevezett "easy-kit" termék, vagyis minden, a szereléshez és cseréhez szükséges alkatrészt tartalmaz, szerelési utasítással mellékelve.
A 4P KIT-ek 10 éve töltik el megelégedéssel a felhasználókat. Zaj- és rezgéscsökkentő funkciójának köszönhetően megbízható és tartós termékek, ráadásul a kettőstömegű lendkerekekhez képest jóval olcsóbbak is.
60 4PKIT található a választékban, mint pl.:
835035, VW Golf V Passat 1,9TDi
835000, Ford Transit 2,4TDi
835007, Peugeot 307 2.0 HDi
835012, VW Passat, Audi A4, A6
835026, VW Passat, A4 1,9 TDi
835049, Opel Astra 2,0 TDI
835048, Megane II 1,9 Dci
835060, KIT4P Ford Transit 2,4 TDCi
835024, Mini Cooper S 1,6
835013, Mercedes Sprinter, Vito
835061, FORD Mondeo III (2000-)
835070, Focus C-Max Mondeo 1,8 TDCI


A teljes lista a Valeo kuplung katalógusban található.
A web-es katalógus az alábbi linken található: http://www.valeoservice.com/html/france/fr/produits.catalogueproduits.php

Valeo, az autómobil technológia, természetesen
• további Valeo kuplung alkatrészek itt: http://www.valeoservice.com/html/hungary/en/index.php
• kövesse a Valeo-t a facebook-on : http://www.facebook.com/Valeo.Group
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2012.05.16 szerda, 15:46:32 »

Ezt én is megtaláltam, de próbáld meg a linkeken a Mondeo kuplungszettet megtalálni.
Azért kérdeztem, hogy árulják-e, mert én csak a LUK kiváltó szettről hallottam.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2012.05.16 szerda, 22:59:35 »

835020 a cikkszáma
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 05:10:28 »


És ez a megoldás mennyivel olcsóbb mint a DMF? Miért lenne ez jobb nekem?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.