Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 08:58:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146217 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:47:45 »

És ez a megoldás mennyivel olcsóbb mint a DMF? Miért lenne ez jobb nekem?

Nekem 110 volt komplett 3-4 éve....majdnem fele a kéttömegűnek akkor....érzésre semmi különbség.
Itt max kuplungtárcsát kell cserélni ezután meg kinyomót.....ami jóval olcsóbb.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 07:56:56 »

Nekem 110 volt komplett 3-4 éve....majdnem fele a kéttömegűnek akkor....érzésre semmi különbség.
Itt max kuplungtárcsát kell cserélni ezután meg kinyomót.....ami jóval olcsóbb.


Legközelebb kipróbálom, komolyan mondom. A kéttömegű szett annyit drágult a múlt hónapban, hogy 140e Ft-ért tudtam csak megszerezni a komplett szettet (kinyomóval, csavarokkal, stb).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 08:50:09 »

Nekem 110 volt komplett 3-4 éve....majdnem fele a kéttömegűnek akkor....érzésre semmi különbség.
Itt max kuplungtárcsát kell cserélni ezután meg kinyomót.....ami jóval olcsóbb.


Akkor egyértelmű, hogy ha valakinek elmegy a kuplungja vagy a lendkereket, akkor ilyet kell beszereltetnie?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 15:21:41 »

Akkor egyértelmű, hogy ha valakinek elmegy a kuplungja vagy a lendkereket, akkor ilyet kell beszereltetnie?

Dehogy egyértelmű...mindenki azt csinál amit akar...ez egy alternativ lehetőség.... eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 15:23:30 »

Legközelebb kipróbálom, komolyan mondom. A kéttömegű szett annyit drágult a múlt hónapban, hogy 140e Ft-ért tudtam csak megszerezni a komplett szettet (kinyomóval, csavarokkal, stb).

Ahogy nálam a 6-os váltó és felrakjuk én leszek az első aki fix szetthez feltesz 6-os váltót 5-ös helyére elvileg.... eplus2
Csak lenne már nálam... eplus2
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2012.05.17 csütörtök, 23:27:27 »

Dehogy egyértelmű...mindenki azt csinál amit akar...ez egy alternativ lehetőség.... eljen

De miért? Ezzel sok kényelmetlenséget spórolnánk meg magunknak, ráadásul még olcsóbb is mint egy komplett LUK szett nem? Ezek után nem lenne probléma a lendkerék, jól gondolom?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2012.05.18 péntek, 12:48:01 »

835020 a cikkszáma
Igen, oda van írva. Csak a linkeken nem találsz róla semmit.
De inkább hagyjuk.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2012.05.18 péntek, 13:24:12 »

De miért? Ezzel sok kényelmetlenséget spórolnánk meg magunknak, ráadásul még olcsóbb is mint egy komplett LUK szett nem? Ezek után nem lenne probléma a lendkerék, jól gondolom?

Azért mert nem mindenki hiszi el hogy jó és inkább megveszi a gyári kéttömegűt....
a fix lendkerékkel nemsok probléma lehet, egy vasdarab..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2012.05.18 péntek, 13:26:19 »

Igen, oda van írva. Csak a linkeken nem találsz róla semmit.
De inkább hagyjuk.

nemértem mi bajod van? kaptál egy gyári cikkszámot, beirod a gugliba és kiad 100.000 oldalt ahol megnézheted....a gyári oldalát én spec még az életbe nem nézem meg....
vagy nem tudom mit szeretnél tudni róla, ugyanolyan mint a többi gyakorlatilag....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2012.05.18 péntek, 13:30:07 »

nemértem mi bajod van? kaptál egy gyári cikkszámot, beirod a gugliba és kiad 100.000 oldalt ahol megnézheted....a gyári oldalát én spec még az életbe nem nézem meg....
vagy nem tudom mit szeretnél tudni róla, ugyanolyan mint a többi gyakorlatilag....

http://www.valeoservice.com/html/unitedkingdom/en/produits.technicalinfodetail.php?wid=1454179621480CCE8585BCA

Alulról a negyedik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2012.05.18 péntek, 13:34:46 »


ezt nem neki akartad irni?   Roll Eyes
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2012.05.18 péntek, 13:49:37 »

És van ilyen vajon a 6 sebességes MK3 130Le TDCi-hez is? Mert ahogy nézegettem a neten, a 835020-as cikkszám az a TDDI-khez jó csak. Olyat meg nem találtam, amihez adnák még a tárcsa és a szerkezet mellé a fix lendkereket.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2012.05.18 péntek, 13:51:13 »

ezt nem neki akartad irni?   Roll Eyes

A legutolsó levélre válaszoltam, úgy általában mindenkinek szól, aki itt vitatkozik a témáról. Volt vagy 15 másodperc megtalálni amúgy...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2012.05.18 péntek, 14:09:32 »

És van ilyen vajon a 6 sebességes MK3 130Le TDCi-hez is? Mert ahogy nézegettem a neten, a 835020-as cikkszám az a TDDI-khez jó csak. Olyat meg nem találtam, amihez adnák még a tárcsa és a szerkezet mellé a fix lendkereket.

Ez alapján sincs sajnos Sad

http://www.lewysco.com/catalogue/22494d%20kits%20Ford.pdf
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2012.05.19 szombat, 03:52:25 »

Ahogy nálam a 6-os váltó és felrakjuk én leszek az első aki fix szetthez feltesz 6-os váltót 5-ös helyére elvileg.... eplus2
Csak lenne már nálam... eplus2

Ha tudsz jövő csütörtökig várni... nem sokat kell már aludni addig.  nyes
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2012.05.19 szombat, 07:08:00 »

Ha tudsz jövő csütörtökig várni... nem sokat kell már aludni addig.  nyes

persze tudok...de felmegyek érte ugy intéztem a dolgot...majd hivj..... wave
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2012.05.19 szombat, 07:44:04 »

persze tudok...de felmegyek érte ugy intéztem a dolgot...majd hivj..... wave
Szuper! Eddig vagy szerda,vagy csütörtök lesz.  eljen Időben szólok.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2012.05.26 szombat, 22:59:43 »

 S.O.S.
Behalt a kuplungom:(
Egy ideje hidegen járò motornál néha nehezen vette az 1est
2hete valami nyikorgást lehetett hallani 1-2 be váltásnál, ma intezìv gyorsulásnák beragadt a kuplung pedál nagynehezen egyesben haza hozott... most hogy kihűlt visszajött a pedál de érezhetően nem kemény.Àllò motornál kapcsolhatò minden fokozat.
Ha jár a motor nem tudom sebességbe rakni.Há állò motor mellet rakom egyesbe és indìtok rángat, darálna úgyhogy hagytam inkább.. Mi mehetett szét?! És kb. mire szàmìtsak alkatrész+szerelés? Nem akarok komplett cserét és bontott is jò!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2012.05.27 vasárnap, 09:53:20 »

S.O.S.
Behalt a kuplungom:(
Egy ideje hidegen járò motornál néha nehezen vette az 1est
2hete valami nyikorgást lehetett hallani 1-2 be váltásnál, ma intezìv gyorsulásnák beragadt a kuplung pedál nagynehezen egyesben haza hozott... most hogy kihűlt visszajött a pedál de érezhetően nem kemény.Àllò motornál kapcsolhatò minden fokozat.
Ha jár a motor nem tudom sebességbe rakni.Há állò motor mellet rakom egyesbe és indìtok rángat, darálna úgyhogy hagytam inkább.. Mi mehetett szét?! És kb. mire szàmìtsak alkatrész+szerelés? Nem akarok komplett cserét és bontott is jò!

Kinyomócsapágy... lehet, hogy csak levegős (nem valószínű). Nézd meg a féket, van-e benne elég olaj. Ha nincs, akkor van esély, hogy némi levegőztetés árán megúszod.
Valószínűbb, hogy meghat a kinyomócsapágyad. De az, hogy darál, nem jó hír. Lehet, hogy szétment a szerkezet is...
Van mindenből bontott.

Miért nem tudod járó motornál sebességbe rakni? Darálja a váltót (nem emeli ki a kuplungot rendesen)?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 11:47:08 »

most kezd fincsi lenni a dolog!! elöző tulaj szerint 30 ezer km el ez elött volt teljesen gyári kuplung csere a kocsiban amikor a blokkot cserélték?!khm...
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.28 hétfő, 12:07:39 írta KNT85 » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 12:51:51 »

most kezd fincsi lenni a dolog!! elöző tulaj szerint 30 ezer km el ez elött volt teljesen gyári kuplung csere a kocsiban amikor a blokkot cserélték?!khm...

csak kuplung?  Undecided lendkerék, kinyomó, stb?
Naplózva
KNT85
Vendég
« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 13:02:08 »

csak kuplung?  Undecided lendkerék, kinyomó, stb?
egész szett! 200ezret számláztak érte..
Naplózva
sodomy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 10:42:38 »

Kéttömegű vs fix...
Nem könnyű eldönteni mi lenne a jó....

http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/feljunk-e_a_kettomegu_lendkerektol-6043
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 19:41:52 »

Kéttömegű vs fix...
Nem könnyű eldönteni mi lenne a jó....

http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/feljunk-e_a_kettomegu_lendkerektol-6043

..nagy dilemma.........

....még a benzines 1.8-as benzines is kettőstömegűvel van szerelve??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 20:31:37 »

..nagy dilemma.........

....még a benzines 1.8-as benzines is kettőstömegűvel van szerelve??
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 21:53:53 »

Sziasztok,
hogy lehet eldönteni, hogy lendkerék vagy szijtárcsa csattog-e?
gyorulás közben csinálja, illetve 5. 1500nál jön elő hangosan,
én szijtárcsára gondolok, de feleslegesen nem cserélném.
Köszi.
Gábor
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2012.06.04 hétfő, 22:34:33 »

Sziasztok,
hogy lehet eldönteni, hogy lendkerék vagy szijtárcsa csattog-e?
gyorulás közben csinálja, illetve 5. 1500nál jön elő hangosan,
én szijtárcsára gondolok, de feleslegesen nem cserélném.
Köszi.
Gábor
Hááát, kicsit más hangjuk van smile  A lendkerék benyomott kuplungal csöndben van, a szíjtárcsa meg akkor kezdi amikor Te is hallod.Ha meg nagyon oda van a bazár akkor alapjáraton is remeg a szíj.De ott a feszítő is halódik.   Egybe érdemes cserélni mindent+szabadonfutót a generátorra.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2012.06.05 kedd, 06:42:15 »

Hááát, kicsit más hangjuk van smile  A lendkerék benyomott kuplungal csöndben van, a szíjtárcsa meg akkor kezdi amikor Te is hallod.Ha meg nagyon oda van a bazár akkor alapjáraton is remeg a szíj.De ott a feszítő is halódik.   Egybe érdemes cserélni mindent+szabadonfutót a generátorra.
az a helyzet, hogy kb 25-30ekm előtt volt cserélve minden plusz szabadonfutó is lett a generátoron és most nem pont olyan hangja van, mint anno, mert most alapjáraton nem hallani, nem olyan szijcsattogás, (gondolom az a feszitő miatt lehetett), hanem mintha szelepzörgés lenne. Vittem szerelőhöz, persze akkor nem volt olyan hangos, azt mondta, hogy ez csak égészaj. Városban nem hangos, viszont 5.6.-ban hallani igazán, ja és alapjáraton nincs hang, ezért nehéz megállapitani. Ha be-kinyomom a kuplungot nem hallok semmi különöset alapjáraton és leállitáskor sem hallok csattanást, viszont a kuplungpedálom kicsit dobol.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2012.06.05 kedd, 07:41:28 »

az a helyzet, hogy kb 25-30ekm előtt volt cserélve minden plusz szabadonfutó is lett a generátoron és most nem pont olyan hangja van, mint anno, mert most alapjáraton nem hallani, nem olyan szijcsattogás, (gondolom az a feszitő miatt lehetett), hanem mintha szelepzörgés lenne. Vittem szerelőhöz, persze akkor nem volt olyan hangos, azt mondta, hogy ez csak égészaj. Városban nem hangos, viszont 5.6.-ban hallani igazán, ja és alapjáraton nincs hang, ezért nehéz megállapitani. Ha be-kinyomom a kuplungot nem hallok semmi különöset alapjáraton és leállitáskor sem hallok csattanást, viszont a kuplungpedálom kicsit dobol.
Égészaj... Jó hogy nem akart porlasztókat cseréltetni... Keress más valakit akinek jobb a füle, és nem akar lerázni Wink  Turbócső fém része a bölcsőnél alul? Látatlanba csak találgatni lehet.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
busto
Vendég
« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2012.06.05 kedd, 11:39:28 »

tranzitokba nem véletlenül cserélik mind fix-re akinek van esze és még tolnak bele vagy 500.000-et legalább gond nékül....
meg innentől kezdve mitől menne tönkre?Huh? max kuplung, kinyomó, de az meg ugye jóval olcsóbb buli. taps
Üdv!
Nagyon új vagyok, mi a tapasztalatod, 2001-es Tdci-k nagyjából mennyit mennek el a gyári váltóval/lendkerékkel? Amibe beleülnék, 230e-t futott (ez biztos), nagyrészt hosszú távokon. Ha behal a lendkerék, érdemes fixre cserélni? Azóta mi a tapasztalatod?
Köszi!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2012.06.05 kedd, 12:48:38 »

Üdv!
Nagyon új vagyok, mi a tapasztalatod, 2001-es Tdci-k nagyjából mennyit mennek el a gyári váltóval/lendkerékkel? Amibe beleülnék, 230e-t futott (ez biztos), nagyrészt hosszú távokon. Ha behal a lendkerék, érdemes fixre cserélni? Azóta mi a tapasztalatod?
Köszi!

Őszintén...nem vennék tdci-t eleve...vagy csak úgy hogy motor szét átnéz bevizsgál minden(300.000 félretéve) és egy ideig jó....
Nekem 3-4 éve van benne és semmi bajom vele, sőt most rakom fel majd hozzá a 6-os váltót és igy kajak egyedi lessz a világon szerintem.
kéttömegű számomra nem játszik...ennyi.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2012.06.05 kedd, 13:03:50 »

valaki körbe tudná irni, hogy a halódó lendkeréknek mik a jele? Milyen hangot ad, stb..
Köszönöm,
Gábor
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2012.06.05 kedd, 13:09:47 »

Őszintén...nem vennék tdci-t eleve...vagy csak úgy hogy motor szét átnéz bevizsgál minden(300.000 félretéve) és egy ideig jó....
Nekem 3-4 éve van benne és semmi bajom vele, sőt most rakom fel majd hozzá a 6-os váltót és igy kajak egyedi lessz a világon szerintem.
kéttömegű számomra nem játszik...ennyi.

Maga a motor szinte ugyanaz, nem? Miért kéne szétborítani? Ha tönkre is megy, akkor általában a befecskendezőrendszer...
A másik: a tiédre nem lehet azt mondani, hogy 3-4 éve hozzá sem nyúltál, mert sűrűn cserélődik a config. Vagy pl az adagolóhoz még nem nyúltál?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2012.06.05 kedd, 13:13:13 »

Maga a motor szinte ugyanaz, nem? Miért kéne szétborítani? Ha tönkre is megy, akkor általában a befecskendezőrendszer...
A másik: a tiédre nem lehet azt mondani, hogy 3-4 éve hozzá sem nyúltál, mert sűrűn cserélődik a config. Vagy pl az adagolóhoz még nem nyúltál?
Én pl még sosem, se adagoló, se porlasztók, a turbómat is csak egy tisztítás erejéig vettem le, de kutya baja, pedig gurult már sokat.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2012.06.05 kedd, 13:13:34 »

valaki körbe tudná irni, hogy a halódó lendkeréknek mik a jele? Milyen hangot ad, stb..
Köszönöm,
Gábor
Ha már jól oda van akkor alapjáraton csattog-zakatol. kb mintha szét akarna esni smile Leállításnál pedig csattan mikor megáll. Benyomott kuplungnál ezek nincsenek.  De ha jól emlékszem írtak itt már olyat is, h remeg-rezonál menet közben a "motor"
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2012.06.05 kedd, 13:16:07 »

Ha már jól oda van akkor alapjáraton csattog-zakatol. kb mintha szét akarna esni smile Leállításnál pedig csattan mikor megáll. Benyomott kuplungnál ezek nincsenek.  De ha jól emlékszem írtak itt már olyat is, h remeg-rezonál menet közben a "motor"
tehát ha alapjáraton ki-benyomott kuplunggal nincs hangzásbeli különbség és kinyomott kuplung leállitásnál nem hallok csattanást, akkor kizárva?
menet közben milyen hangja van?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2012.06.05 kedd, 13:17:17 »

Őszintén...nem vennék tdci-t eleve...vagy csak úgy hogy motor szét átnéz bevizsgál minden(300.000 félretéve) és egy ideig jó....
Nekem 3-4 éve van benne és semmi bajom vele, sőt most rakom fel majd hozzá a 6-os váltót és igy kajak egyedi lessz a világon szerintem.
kéttömegű számomra nem játszik...ennyi.

http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/feljunk-e_a_kettomegu_lendkerektol-6043

Ebben van 1-2 érdekes dolog azért. Legalábbis számomra. Értem én, h fogyjon az alkatrész stb, de lehet nem véletlen van az benne.
De elhiszem, h neked eddig jó. Viszont kíváncsi lennék komolyabb km után mi lesz/lesz e valami.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2012.06.05 kedd, 13:33:59 »

valaki körbe tudná irni, hogy a halódó lendkeréknek mik a jele? Milyen hangot ad, stb..
Köszönöm,
Gábor

Amikor leállítod a motort, csörög.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2012.06.05 kedd, 13:52:51 »

http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/feljunk-e_a_kettomegu_lendkerektol-6043

Ebben van 1-2 érdekes dolog azért. Legalábbis számomra. Értem én, h fogyjon az alkatrész stb, de lehet nem véletlen van az benne.
De elhiszem, h neked eddig jó. Viszont kíváncsi lennék komolyabb km után mi lesz/lesz e valami.
Egyikben a rugó a lendkerékben, másikban meg a tárcsában...egyik kutya másik eb..a fixnél ha a tárcsában törik a rugó jobb esetben darál mindent a kuplungharangban, de a rugók kb ugyanannyi idő után a tárcsában is elfáradnak, és az is zörög -csattog. Kb 250 ezernél szállt el a kinyomóm, a lendkerék még ugyanolyan volt, mint az új ami ment a helyére..a régi azóta is hibátlanul megy egy másik autóban...amíg kb egy árban lehet kapni őket, addig olyan mindegy melyiket választja az ember, én maradtam a gyárinál..ha elmegy kb 300 ezret, (mint az előző vszleg el fog menni, vagy többet) akkor részemről nem látok értelmét az utángyártott verziónak.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2012.06.05 kedd, 14:29:10 »

Egyikben a rugó a lendkerékben, másikban meg a tárcsában...egyik kutya másik eb..a fixnél ha a tárcsában törik a rugó jobb esetben darál mindent a kuplungharangban, de a rugók kb ugyanannyi idő után a tárcsában is elfáradnak, és az is zörög -csattog. Kb 250 ezernél szállt el a kinyomóm, a lendkerék még ugyanolyan volt, mint az új ami ment a helyére..a régi azóta is hibátlanul megy egy másik autóban...amíg kb egy árban lehet kapni őket, addig olyan mindegy melyiket választja az ember, én maradtam a gyárinál..ha elmegy kb 300 ezret, (mint az előző vszleg el fog menni, vagy többet) akkor részemről nem látok értelmét az utángyártott verziónak.

Jó, de Téged nem lehet alapul venni ilyen és hasonló dolgokban smile Amúgy a porlasztós részre gondoltam, de nemtom igaz lehet e.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.05 kedd, 16:59:29 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2012.06.05 kedd, 21:51:39 »

Maga a motor szinte ugyanaz, nem? Miért kéne szétborítani? Ha tönkre is megy, akkor általában a befecskendezőrendszer...
A másik: a tiédre nem lehet azt mondani, hogy 3-4 éve hozzá sem nyúltál, mert sűrűn cserélődik a config. Vagy pl az adagolóhoz még nem nyúltál?

Most én nem arra gondoltam hogy elemeire szedném a kocsit.....kicserélném a vezérlést,szijjakat,szürők,olajok kapásból, futóművet átnézetni,stb pikk-paKK megis van a 2-300.000ft....
Az adagolómhoz nem lett hozzányúlva......csak vettem kettőt(amiket eladtam) meg egy mechanikust csináltattam és aztis eladtam.
Nem véletlen azért hogy tele a net TDCI-vel TDDI-t meg szinte nemis találsz normálisat...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2012.06.05 kedd, 21:54:35 »

tehát ha alapjáraton ki-benyomott kuplunggal nincs hangzásbeli különbség és kinyomott kuplung leállitásnál nem hallok csattanást, akkor kizárva?
menet közben milyen hangja van?

félig benyomod a kuplungot és ott tartod....ha kerregést hallasz akkor lendkerék gatya.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2012.06.05 kedd, 21:56:41 »

Nem véletlen azért hogy tele a net TDCI-vel TDDI-t meg szinte nemis találsz normálisat...

kb 2 hete átnyálaztam a hahu-t, talán 2db DI-t láttam, amit érdemes lett volna megnézni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2012.06.05 kedd, 22:36:05 »

Most én nem arra gondoltam hogy elemeire szedném a kocsit.....kicserélném a vezérlést,szijjakat,szürők,olajok kapásból, futóművet átnézetni,stb pikk-paKK megis van a 2-300.000ft....
Az adagolómhoz nem lett hozzányúlva......csak vettem kettőt(amiket eladtam) meg egy mechanikust csináltattam és aztis eladtam.
Nem véletlen azért hogy tele a net TDCI-vel TDDI-t meg szinte nemis találsz normálisat...

Ja, értem... bár azt nem, minek kicserélni a vezérlést... 2-300e? annyi csak nem menne rá. Vagy ha igen, akármelyik használt autóra rámenne.
A tddi-t csak pár évig gyártották 2000-2002?. Hamar átvette a helyét a tdci. Sőt, ha azt nézed, a tdci-t már talán 2001-től kezdve árulják, 2007-ig.
Legalább 5x annyi van belőle a piacon. Tele a net tdci-vel? sokat hoztak be... van belőle egy csomó jó, meg egy csomó rossz.
A 2003 májusi katalógusban már nincs is tddi. Meg hát, tuningja se volt meggyőző.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.05 kedd, 22:37:43 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2012.06.05 kedd, 22:41:37 »

Ja, értem... bár azt nem, minek kicserélni a vezérlést... 2-300e? annyi csak nem menne rá. Vagy ha igen, akármelyik használt autóra rámenne.
A tddi-t csak pár évig gyártották 2000-2002?. Hamar átvette a helyét a tdci. Sőt, ha azt nézed, a tdci-t már talán 2001-től kezdve árulják, 2007-ig.
Legalább 5x annyi van belőle a piacon. Tele a net tdci-vel? sokat hoztak be... van belőle egy csomó jó, meg egy csomó rossz.
A 2003 májusi katalógusban már nincs is tddi. Meg hát, tuningja se volt meggyőző.
kedetektől volt facelift1ig 115le tddi, kezdetektől facelift2ig meg 90le tddi.

tuningos részt meg nem értem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2012.06.05 kedd, 22:48:26 »

kedetektől volt facelift1ig 115le tddi, kezdetektől facelift2ig meg 90le tddi.

Elméletileg... de több fehér holló van, mint akár f1-es tddi.
Mo-on 2003 elején már nem lehetett venni.
4x4-es mondeo is van... jó ritka. De van.

Válasz
tuningos részt meg nem értem vigyor3

Mind1, nincs jelentősége.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2012.06.05 kedd, 22:51:32 »

Elméletileg... de több fehér holló van, mint akár f1-es tddi.
Mo-on 2003 elején már nem lehetett venni.
4x4-es mondeo is van... jó ritka. De van.

Mind1, nincs jelentősége.
klubbon belül is van faceliftes tddi, nem is 1.

az  enyém a gyári 130le-s ci-vel az enyém simán együtt ment egy chiptől. akkor nem értem Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.05 kedd, 23:55:07 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2012.06.05 kedd, 23:17:31 »

klubbon belül is van faceliftes tddi, nem is 1.

a gyári 130le-s ci-vel az enyém simán együtt ment egy chiptől. akkor nem értem Roll Eyes

Azt nem értem, hogy itt vagyunk egy fanklubban, miért kell a másik autóját lehúzni? Miért nem lehet elfogadni a másik döntését?
Akár dízel-benzin fronton, vagy esetleg ezen? Miért kell mindez?
Mind1, én ebből kiszállok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2012.06.05 kedd, 23:56:38 »

Azt nem értem, hogy itt vagyunk egy fanklubban, miért kell a másik autóját lehúzni? Miért nem lehet elfogadni a másik döntését?
Akár dízel-benzin fronton, vagy esetleg ezen? Miért kell mindez?
Mind1, én ebből kiszállok.
én senkit nem akarok lehúzni. az előzőből kimaradt 1 szó, pótoltam, tehát helyesen:

az  enyém a gyári 130le-s ci-vel az enyém simán együtt ment egy chiptől. és teljesen füstmentes volt.
tehát még mindig várom, hogy miért is nem olyan meggyőző a di tuningja Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
busto
Vendég
« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2012.06.06 szerda, 08:24:47 »

Őszintén...nem vennék tdci-t eleve...vagy csak úgy hogy motor szét átnéz bevizsgál minden(300.000 félretéve) és egy ideig jó....
Nekem 3-4 éve van benne és semmi bajom vele, sőt most rakom fel majd hozzá a 6-os váltót és igy kajak egyedi lessz a világon szerintem.
kéttömegű számomra nem játszik...ennyi.
Ok, köszönöm a tanácsot. Bevizsgáltatom, aztán ha minden rendben megveszem, hátha sokáig bírja.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.