Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 10:47:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146284 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:42:22 »

Ok. Ha kísérletezgetni van kedve, akkor nyugodtan. De ha a vevőnek ez alapján bemondja, hogy jó lesz az, és aztán még sem passzol, az elég kínos.
úgyis látszik, hogy jó-e, vagy sem, ha egymás mellé rakják a 2 szettet.

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:43:38 »

Most már nem is érdekel, mert lassan 3 hónapja más a boldog tulajdonosa.  vigyor3

Ez kettős tömegű, mert a cromax ezt dobja a 110 pacis 1.8-ashoz?
https://cromax.hu/110000000-motor/110740000-lendkerek-es-alkatreszei/110740309-lendkerek/10667-lendkerek-ford-focus-2004/c-max2003-2004-benzines-1_8-2_0

Igen, cromaxéknál mind kettős tömegű.

úgyis látszik, hogy jó-e, vagy sem, ha egymás mellé rakják a 2 szettet.



Akkor legyen jó, és akkor én is elkezdhetek MMT6-osításon gondolkodni  hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:45:56 »

Most már nem is érdekel, mert lassan 3 hónapja más a boldog tulajdonosa.  vigyor3

Ez kettős tömegű, mert a cromax ezt dobja a 110 pacis 1.8-ashoz?
https://cromax.hu/110000000-motor/110740000-lendkerek-es-alkatreszei/110740309-lendkerek/10667-lendkerek-ford-focus-2004/c-max2003-2004-benzines-1_8-2_0
igen.amúgy meg ez nem mondeó alkesz...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:47:17 »

igen.amúgy meg ez nem mondeó alkesz...

Ha ráklikkelsz a "mihez jó?" fülre, ott kidobja a 2001 előtti 1.8-2.0 mondit is.
Naplózva
Koszta
Vendég
« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:52:29 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni, hogy MK3 TDCI 2.0-ban hogyan kell váltóolajat cserélni?

Köszi
Koszta
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 19:57:07 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni, hogy MK3 TDCI 2.0-ban hogyan kell váltóolajat cserélni?

Köszi
Koszta
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Váltóolajcsere_manuális_váltóban wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 20:33:24 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 20:14:29 »

azt valaki átalakította.gyárilag mind 2 tömegű.

Vitatkoznék veletek, ugyanis van 1.8- as amiben sima kuplung van.
Nem kettős tömegű, és MK3 ró beszélünk.
Emberünknek az autójában 230-as a tárcsa, az Sci- ben viszont 240-es, az enyém tuti mivel megmértem!
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 20:18:18 írta Wili75 » Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 20:25:28 »

Ne vitatkozzunk, inkább furcsa tekintettel nézzük és próbáljuk kitalálni, hogy vajon miért vagy mitől lehet ez. fejvakaras
Bizonyos területekre gyártott modelleknél nem hiszem, hogy ilyenekben is lehet-ne eltérés....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 20:30:17 »

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Váltóolajcsere_manuális_váltóban wave

Szia Alf!
Nekem a linkre nem tölti be, lehetséges?
Üdv:Tamás
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 20:30:48 »

Vitatkoznék veletek, ugyanis van 1.8- as amiben sima kuplung van.
Nem kettős tömegű, és MK3 ró beszélünk.
Emberünknek az autójában 230-as a tárcsa, az Sci- ben viszont 240-es, az enyém tuti mivel megmértem!
akkor amíg aludtál valaki kicserélte a lendkerekedet..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 20:31:52 »

Szia Alf!
Nekem a linkre nem tölti be, lehetséges?
Üdv:Tamás
Szia!

Másold be az egész szöveget a böngészőbe és nyisd meg úgy.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 20:35:12 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 20:34:09 »

Ne vitatkozzunk, inkább furcsa tekintettel nézzük és próbáljuk kitalálni, hogy vajon miért vagy mitől lehet ez. fejvakaras
Bizonyos területekre gyártott modelleknél nem hiszem, hogy ilyenekben is lehet-ne eltérés....


Nem tudom az okát, hogy miért van eltérés, de tény hogy van sima ledkerekes mk3. (csak abban vitatkoztam, hogy mindegyik mk3-as kettős)  Ráadásul taxiban van és már bőven túl van a 300e km-en.
A másik példa! Tranzit TDDI- ben is van sima, és kettős is!
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.07 vasárnap, 20:36:35 írta Wili75 » Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 20:35:53 »

akkor amíg aludtál valaki kicserélte a lendkerekedet..... vigyor3

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ van biztonsági szolgálat! eplus2
Kb 50 kg DRÓTWEILER személyében nyes nyes
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 20:53:32 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ van biztonsági szolgálat! eplus2
Kb 50 kg DRÓTWEILER személyében nyes nyes

Akkor az ette meg az egyik tömeget.  eplus2
Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 21:53:38 »

Akkor az ette meg az egyik tömeget.  eplus2

Holnap megnézem mágnessel, ha rajta marad, akkó megette, de akkor már legalább 55kg! eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2013.04.07 vasárnap, 21:56:29 »

Holnap megnézem mágnessel, ha rajta marad, akkó megette, de akkor már legalább 55kg! eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Ha vasreszeléket tojik a kutya az is gyanús lehet.  eplus2
Naplózva
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2013.04.08 hétfő, 13:32:08 »

Sziasztok!

Annyi lenne a kérdésem hogy valóban érdemes kicserélni a kettős-tömegü lendkereket simára /mondeo TDDI 116Le/, kinekmilyen tapasztalata van? Hogy "viseli" az autó ezt a simára való cserélést?
Azt külön megköszönném a p.ü-be válaszolnátok..
Üdv és előre köszönöm..
 worship worship worship
Naplózva
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2013.04.10 szerda, 00:38:53 »

Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet az, hogy kinyomott kuplungnál hal cincogó hang hallatszik?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2013.04.10 szerda, 06:37:58 »

Üdv! Az lenne a kérdésem, hogy mitől lehet az, hogy kinyomott kuplungnál hal cincogó hang hallatszik?

Valószínű, hogy a kinyomócsapágy kukaérett lett. Ha már azt cserélik, akkor az egész szettet (tárcsa+szerkezet+lendkerék+kinyomó) szokták cserélni a nem olcsó munkadíj és a nem kis munka miatt. Gondolom te sem szeretnéd újra elvinni a szerelőhöz 2 hónap múlva, hogy újabb 30e ft-ért szétszedjék, mert megadta magát a tárcsa, a lendkerék vagy a szerkezet.
Naplózva
rashyy
Vendég
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:24:02 »

Valószínű, hogy a kinyomócsapágy kukaérett lett. Ha már azt cserélik, akkor az egész szettet (tárcsa+szerkezet+lendkerék+kinyomó) szokták cserélni a nem olcsó munkadíj és a nem kis munka miatt. Gondolom te sem szeretnéd újra elvinni a szerelőhöz 2 hónap múlva, hogy újabb 30e ft-ért szétszedjék, mert megadta magát a tárcsa, a lendkerék vagy a szerkezet.

Köszi a választ  worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2013.04.10 szerda, 18:48:53 »

Köszi a választ  worship

Arrakészülj, hogy 120-130e lesz a cucc+munkadíj. Valahol itt a fórumon tárgyalták, hogy a kettős tömegű lendkereket kicserélték simára. Ha már úgyis szét lesz szedve, akkor lehet, hogy azt kellene neked is. (az tovább bírja, ezáltal nem kell minden kuplungcserekor cserélni azt is, ami 60e körül mozog) Plusz ilyenkor szokták cserélni, ha szükséges, a főtengelyszimmeringet is.
Naplózva
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 00:59:59 »

Sziasztok!
Egy kérdés: létezik az , hogy 1,8 SCI 6 sebességes váltónak nincs olaj leürítő csavarja?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 08:07:41 »

Sziasztok!
Egy kérdés: létezik az , hogy 1,8 SCI 6 sebességes váltónak nincs olaj leürítő csavarja?
van.a bölcső előtt van.rövidszáru imbusz kell hozzá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 18:06:30 »

Ez klassz. Elvittem váltóolaj cserére a szakszervizbe és azt mondták nincs.Ezen a típuson nem lehet olajat cserélni.Ebben a töltet élettartamra szól.
 falbav falbav

van.a bölcső előtt van.rövidszáru imbusz kell hozzá.
Naplózva
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 19:36:55 »

A barátom 1 hónapja vett egy 2.2 TDCI-t,számlával igazoltan új lendkerék van benne,Ford(azthiszem Petrányinál cserélték).Viszont alapjáraton nagyon fülelve cicereg valami,kuplung benyom elhallgat.Számla szerint csak lendkereket cseréltek,mondtam neki h menjünk reklamálni,hiszen 8e.km-t ment azóta a kocsi.Kérdés,hogy akkor miért nem cseréltek mindent(vagy cseréltek-e valamit?)Vagy van garancia?Holnap lesz kerek fél éve a számla kiállítása...szerinted...?
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 19:42:28 »

A barátom 1 hónapja vett egy 2.2 TDCI-t,számlával igazoltan új lendkerék van benne,Ford(azthiszem Petrányinál cserélték).Viszont alapjáraton nagyon fülelve cicereg valami,kuplung benyom elhallgat.Számla szerint csak lendkereket cseréltek,mondtam neki h menjünk reklamálni,hiszen 8e.km-t ment azóta a kocsi.Kérdés,hogy akkor miért nem cseréltek mindent(vagy cseréltek-e valamit?)Vagy van garancia?Holnap lesz kerek fél éve a számla kiállítása...szerinted...?

"Kérdés,hogy akkor miért nem cseréltek mindent(vagy cseréltek-e valamit?)Vagy van garancia?"

Miért nem cseréltek mindent?
- Lehet az előző tulaj nem kérte, mert eladásra ment a kocsi és még nem volt kopott a tárcsa

Cseréltek-e valamit?
- Ami a számlán van, azt szinte biztos.

Van-e garancia?
- Az alktrészre kell lennie. DE ! Ehhez ki kell szerelni és el kell vinni bevizsgáltatni, aminek a munkadíját ki kell fizetni. Ha valóban az alkatrész a hibás, akkor cserélik és kifizetik a munkadíjat is.
Ha nem a garanciára visszavitt alkatrész a hibás, akkor a szerelést zsebből kell fizetni.

Feltehetően a kuplunggal lesz valami. (én nem vágnék bele a lendkerék procedúrába)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 20:01:16 »

"Kérdés,hogy akkor miért nem cseréltek mindent(vagy cseréltek-e valamit?)Vagy van garancia?"

Miért nem cseréltek mindent?
- Lehet az előző tulaj nem kérte, mert eladásra ment a kocsi és még nem volt kopott a tárcsa

Cseréltek-e valamit?
- Ami a számlán van, azt szinte biztos.

Van-e garancia?
- Az alktrészre kell lennie. DE ! Ehhez ki kell szerelni és el kell vinni bevizsgáltatni, aminek a munkadíját ki kell fizetni. Ha valóban az alkatrész a hibás, akkor cserélik és kifizetik a munkadíjat is.
Ha nem a garanciára visszavitt alkatrész a hibás, akkor a szerelést zsebből kell fizetni.

Feltehetően a kuplunggal lesz valami. (én nem vágnék bele a lendkerék procedúrába)

Szerintem ez kinyomó csapágy hang.Arra meg ugye nincs garancia,mivel nem cserélték.Ügyesek voltak...
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2977 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 20:08:35 »

Szerintem ez kinyomó csapágy hang.Arra meg ugye nincs garancia,mivel nem cserélték.Ügyesek voltak...
vesztek egy kuplungszettet+kinyomó csapágyat és 30e ft-rt megcsináltatod és kész.Legalább a lendkerék új!!!!a számla szerint.Amúgy normális esetben az ember sajátmagának ilyenkor cserél mindent,de eladásra megy a kocsi akkor nem.Bocs a kérdésért de mikor vettétek a számlát néztétek megsem kérdeztétek a többit mért nem cserélték ki.Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:33:03 »

Sajnos nálam is cserés lesz a kettőstömegű lendkerék. Most (pár napja) kezdett el hangot adni. Jobban mondva, egyszer nem állítottam le a motort és úgy száltam ki és akkor vettem észre, menetközben nem hallottam semmit. Ma reggel beugrottam a szerelőhöz és ők mondták, hogy ez a hang az lesz. Viszont azt mondta, hogy nem olyan veszélyes a dolog 10-20 ezer km-t még nyugodtan eljárhatok vele. Egyre hangosabb lesz és majd állandósul a hang. Szerintetek is húzhatom még egy ideig? A motor egyébként szépen jár nem rázkódik, de most, hogy mondták valóban feltűnt, hogy vasárnap egy rövid ideig remegett a kocsi. Aztán persze elmúlt.

Ahogy néztem a hirdetéseket mindehol LUK (esetleg Valeo van). Ez ugye jó minőség? Mondjuk általában azt írják dízelhez való, de majd telefonálok néhányat. Gondolom az én 1.8 SCi-mbe más fajta kell.

Kuplung, kinyomócsapágy, kettőstömegű lendkerék, váltóolaj. Ugye ezekre van szükségem?

Az autóban 186000 km van. Ez ilyen futás mellett reális, hogy cserés lett? Akkor úgy számoljak, hogy 180-200 ekm-ig ez megint jó lesz?

Még egy dolog. Írnátok 1-2 linket, ahol érdemes megnézni/megkérdezni?
Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 11:35:41 írta GKovacs » Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:44:12 »

Sajnos nálam is cserés lesz a kettőstömegű lendkerék. Most (pár napja) kezdett el hangot adni. Jobban mondva, egyszer nem állítottam le a motort és úgy száltam ki és akkor vettem észre, menetközben nem hallottam semmit. Ma reggel beugrottam a szerelőhöz és ők mondták, hogy ez a hang az lesz. Viszont azt mondta, hogy nem olyan veszélyes a dolog 10-20 ezer km-t még nyugodtan eljárhatok vele. Egyre hangosabb lesz és majd állandósul a hang. Szerintetek is húzhatom még egy ideig? A motor egyébként szépen jár nem rázkódik, de most, hogy mondták valóban feltűnt, hogy vasárnap egy rövid ideig remegett a kocsi. Aztán persze elmúlt.

Ahogy néztem a hirdetéseket mindehol LUK (esetleg Valeo van). Ez ugye jó minőség? Mondjuk általában azt írják dízelhez való, de majd telefonálok néhányat. Gondolom az én 1.8 SCi-mbe más fajta kell.

Kuplung, kinyomócsapágy, kettőstömegű lendkerék, váltóolaj. Ugye ezekre van szükségem?

Az autóban 186000 km van. Ez ilyen futás mellett reális, hogy cserés lett? Akkor úgy számoljak, hogy 180-200 ekm-ig ez megint jó lesz?

Még egy dolog. Írnátok 1-2 linket, ahol érdemes megnézni/megkérdezni?
Köszönöm.


Pl.
http://mondeo.hu/index.php?page=167
kuplungmester.hu

A honlapjukon tudsz árajánlatot kérni. Kell az alvázszám is hozzá.
Naplózva
bibi105
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


.


E-mail
« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2013.04.30 kedd, 18:40:49 »

Sziasztok!

Annyi lenne a kérdésem hogy valóban érdemes kicserélni a kettős-tömegü lendkereket simára /mondeo TDDI 116Le/, kinekmilyen tapasztalata van? Hogy "viseli" az autó ezt a simára való cserélést?
Azt külön megköszönném a p.ü-be válaszolnátok..
Üdv és előre köszönöm..
 worship worship worship

Köszönöm a sok választ...Sad((
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2013.04.30 kedd, 18:48:55 »


Kuplung, kinyomócsapágy, kettőstömegű lendkerék, váltóolaj. Ugye ezekre van szükségem?

Az autóban 186000 km van. Ez ilyen futás mellett reális, hogy cserés lett? Akkor úgy számoljak, hogy 180-200 ekm-ig ez megint jó lesz?

Kuplung tárcsa, kuplung szerkezet, kettős tömegű lendkerék, kinyomócsapágy. Váltóolaj minek? Nem folyik az ki  Roll Eyes Ha nagyon pedáns akarsz lenni és nem szeretnéd a váltót sokszor le/fel tenni, akkor főtengely szimeringet is cserélj, meg az önindítót is pucold ki. Váltóolajat is cserélhetsz, de semmi köze a kuplungcseréhez.

A kuplung és a lendkerék usertől függően _általában_ 200K km-t megy el, így egy ideig nyugi lesz valószínűleg, ha cseréled a fentieket.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 18:50:41 írta Mad-V » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2982 Dátum: 2013.04.30 kedd, 18:53:03 »

Köszönöm a sok választ...Sad((

Szívesen!  Most már biztos az is leesett, milyen sokunknak van itt egytömegű lendkereke.  Wink

Bunyek-et keresd, neki van tapasztalata.
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 14:27:31 »

Üdv kartársak.Érdeklődnék,hogy nekem eljött az ideje a kuplungcserének.Ez nekem megfelelő-e vagy még tudnom kell valamit? http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-2-0-DIESEL-6-SPEED-LUK-DUAL-MASS-DMF-FLYWHEEL-PACK-CLUTCH-KIT/250944978128?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D7053939354771841292%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D1%26sd%3D250944978128%26
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 14:45:42 »

Sziasztok!

Elért engem is a lendkerék frász. Egytömegűre akarom cserélni. Ezzel kapcsolatban a kérdésem, hogy 2001 Mondeo 2.0 TDDI 85 kW-os autóhoz ki-milyet-honnan? Komplett szettet akarok venni (lendkerék, kinyomó, kuplung).
Magyar oldalalkon nem is találok, ebayen viszont van jópár. Esetleg valaki tud ajánlani magyar beszerzési forrást vagy bevált ebay forrást?
Paraméterekben mire figyeljek?
TDDI 60 kW, 85kW-os között van különbség? TDDI-TDCI 5 sebességes között van különbség?

Köszi!
Zsolteey.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 14:52:38 »

Sziasztok!

Elért engem is a lendkerék frász. Egytömegűre akarom cserélni. Ezzel kapcsolatban a kérdésem, hogy 2001 Mondeo 2.0 TDDI 85 kW-os autóhoz ki-milyet-honnan? Komplett szettet akarok venni (lendkerék, kinyomó, kuplung).
Magyar oldalalkon nem is találok, ebayen viszont van jópár. Esetleg valaki tud ajánlani magyar beszerzési forrást vagy bevált ebay forrást?
Paraméterekben mire figyeljek?
TDDI 60 kW, 85kW-os között van különbség? TDDI-TDCI 5 sebességes között van különbség?

Köszi!
Zsolteey.

eBay-es embernek általában megírod az alvázszámot, és megmondja, hogy jó-e hozzá.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
omilan03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:32:49 »

nem olaj lesz... vagyunk páran akiknek nehezen lehet 1-esbe és lükvercbe tenni... nem jöttünk rá még mi az oka.    annyi, h nekem melegen jó.  Ervin szerint a lendkerék vagy a kuplungtárcsa "kóvályog" és ezért nem emel ki a kuplung 100%-ig.  nekem mozdul is picit a kocsi mikor tenném sebességbe álló helyben.     én így szoktam: 3.-4. és 1.

Én lehet hogy találtam erre a problémára egy megoldást, mert már én is kipróbáltam már ezt-azt, de nem hozott megoldást. Ez lesz a következő megoldás és megosztom veletek. Olcsóbb még mindig, mint egy kuplungszett csere...  Wink Ne hurrogjatok le ez miatt, de ez csak egy tipp. Egy Jaguar X-Type-ról lenne szó és szerkezetileg nagyon sokban hasonlít az Mk3-as mondihoz. Olvassátok a srác blogját, mert sok hasznos dolog van benne.

http://xtype.blog.hu/2010/12/16/valto_tarto_bak_csereje

A teljes blog: http://xtype.blog.hu/
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.05 vasárnap, 21:34:56 írta omilan03 » Naplózva

Mondeo MK3 2.0 TDCi Trend 5 ajtó 2006.11. , ferdehátú, MMT6 , EGR off, szabadonfutó fent, DPH Hoses
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:41:41 »

Én lehet hogy találtam erre a problémára egy megoldást, mert már én is kipróbáltam már ezt-azt, de nem hozott megoldást. Ez lesz a következő megoldás és megosztom veletek. Olcsóbb még mindig, mint egy kuplungszett csere...  Wink Ne hurrogjatok le ez miatt, de ez csak egy tipp. Egy Jaguar X-Type-ról lenne szó és szerkezetileg nagyon sokban hasonlít az Mk3-as mondihoz. Olvassátok a srác blogját, mert sok hasznos dolog van benne.

http://xtype.blog.hu/2010/12/16/valto_tarto_bak_csereje

A teljes blog: http://xtype.blog.hu/

Ez azért egészen más....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
baderoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 09:13:59 »

Sziasztok! Ismeri ezt valaki,esetleg rendelt már valaki? Tapasztalat ,vélemény?

http://www.ebay.co.uk/itm/251161530411?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.06 hétfő, 11:14:16 írta baderoli » Naplózva

2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 09:44:19 »

Sziasztok! Ismeri ezt valaki,esetleg rendelt már? Tapasztalat ,vélemény?

http://www.ebay.co.uk/itm/251161530411?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

ez játékból van, hogy ilyen olcsó? Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 09:52:09 »

ez játékból van, hogy ilyen olcsó? Smiley

Azért ilyen olcsó, mert ez az 5 gangos váltóhoz való, és azt manapság egyre kevésbé keresik. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
baderoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 10:27:25 »

Azért mert ilyen olcsó,azért még használható?
Naplózva

2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 10:32:40 »

Azért ilyen olcsó, mert ez az 5 gangos váltóhoz való, és azt manapság egyre kevésbé keresik. Smiley

AndyA

Ez vajon jó benzineshez is? Vagy a tddi különbözik?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 12:20:08 »

Azért ilyen olcsó, mert ez az 5 gangos váltóhoz való, és azt manapság egyre kevésbé keresik. Smiley

AndyA

Kemény... régebben kicsit más ára volt. És abban a szettben még önindító sem volt, ami szvsz ennek az árnak legalább a negyedét kiteszi.
Naplózva
Schlenk
Vendég
« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2013.05.07 kedd, 19:27:21 »

Sziasztok!

Mk3as Mondeohoz (96kw, 6 gang)-hoz kinyomót tud vki olcsón ? vagy esetleg tudtok vkit akitől jó áron betudom szerezni? eléggé esedékes lenne Sad
Naplózva
F
Vendég
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2013.05.08 szerda, 08:30:49 »

Sziasztok!

Ötletelésre szeretnélek kérni titeket.
Tegnapelőtt egyre nehezebben akart indulni a kocsi, majd kb. 5-6.-ik alkalomra egyáltalán nem indult el.
Önindítóra gondoltunk, mivel nagyon nincs idő rá hogy álljon rendeltünk újat, mondván a régi hibáját ráérünk akkor is keresni ha majd lesz rá idő.
Tegnap fel is lett dobva, és azóta tökéletesen indul.
A baj hogy azóta viszont nem veszi az 1 3 5 és R fokozatokat. (6seb. manuális váltó)
Előtte semmi jelét nem tapasztaltam hogy gond lenne vele.

Az önindítót lehet hogy rosszul tették fel? (bár akkor gondolom nem indulna tökéletesen?)
Van tippetek hogy hol kezdjem a hibakeresést?
Minden ötletet előre is köszönök.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2013.05.08 szerda, 12:20:53 »

Sziasztok!

Ötletelésre szeretnélek kérni titeket.
Tegnapelőtt egyre nehezebben akart indulni a kocsi, majd kb. 5-6.-ik alkalomra egyáltalán nem indult el.
Önindítóra gondoltunk, mivel nagyon nincs idő rá hogy álljon rendeltünk újat, mondván a régi hibáját ráérünk akkor is keresni ha majd lesz rá idő.
Tegnap fel is lett dobva, és azóta tökéletesen indul.
A baj hogy azóta viszont nem veszi az 1 3 5 és R fokozatokat. (6seb. manuális váltó)
Előtte semmi jelét nem tapasztaltam hogy gond lenne vele.

Az önindítót lehet hogy rosszul tették fel? (bár akkor gondolom nem indulna tökéletesen?)
Van tippetek hogy hol kezdjem a hibakeresést?
Minden ötletet előre is köszönök.

Az önindítót valószínűleg jól rakták fel. A környékén szerelhettek valamit rosszul vissza vagy kiesett, fellazult stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2013.05.08 szerda, 12:45:07 »

Az önindítót valószínűleg jól rakták fel. A környékén szerelhettek valamit rosszul vissza vagy kiesett, fellazult stb.
Szerintem is, mert a fokozatoknak csak a "felső" tartománya esett ki egyszerre. (mikor a kart előre tolod).
Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2013.05.08 szerda, 20:17:58 »

Valakinek lenne ötlete, arra a problémára, hogy a 6-os váltó nehezen veszi a sebesség fokozatokat?
a felső sorról lenne szó, kivéve az egyest! Vízcsöveket elrendeztem (innét ágaztatták le a kályha csöveit az Sci-ben), kábelek nem érnek hozzá sehol.
Motorcsere volt váltóval együtt, de a bovdenek az eredetiek maradtak.
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2013.05.08 szerda, 20:25:51 »

Valakinek lenne ötlete, arra a problémára, hogy a 6-os váltó nehezen veszi a sebesség fokozatokat?
a felső sorról lenne szó, kivéve az egyest! Vízcsöveket elrendeztem (innét ágaztatták le a kályha csöveit az Sci-ben), kábelek nem érnek hozzá sehol.
Motorcsere volt váltóval együtt, de a bovdenek az eredetiek maradtak.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.