Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 19:53:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146752 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3100 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 10:49:42 »

J a és a kuplung munkahenger is emiatt lett lecserélve, de semmi változás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3101 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 11:12:04 »

Jó lenne ha valaki tudna segíteni !
Beesik a kuplung ! Tdci MK3 2,2
kb 3-4 hónapja volt lendkerék (luk) kuplungszett (valeo) Kinyomócsapágy (gyári ford) cserélve.
1 hete cseréltem ki a fékfolyadékot.
Kuplung légtelenítés: cső visszacsatolva a fékfolyadék tartályba.
Légtelenítés után nemsokkal sokszor beesik a kuplung abszolút véletlenszerűen.
Azt is megfigyeltem, ha úgy engedem ki a kuplungot mint a hímes-tolyást, akkor nem tapasztalom a kuplung pedál beesését.
Elvileg minden új de mégsem teljesen ok !
Van-e valakinek valami tippje erre ?
Olajfolyás sehol, a fékfolyadék se fogy !

Minden nem új.
A felső kuplungmunkahenger nem új és szinte biztos, hogy hibás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3102 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 19:07:50 »

Minden nem új.
A felső kuplungmunkahenger nem új és szinte biztos, hogy hibás.
Köszönöm szépen a gyors válaszodat !
A felső kuplung munkahengert is cseréltem (az asszony használja az autót) elmondása szerint egy ideig jól működött.
A télen vettem még hozzá az unixtól 16e-ért kedvezményesen valami talán olasz felső munkahengert, elég könnyű volt kicserélni, még a betáp csövet is kicseréltem epdm gumi csőre, hogy az is legyen új.
De ha szerinted ez a rossz, akkor veszek egy másfajta felső munkahengert, és kicserélem, mert így azért sokszor életveszélyes vele menni.
Üdv: hajae
Naplózva
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3103 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 19:13:18 »

FTE gyártmányú a pedálnál a kuplung munkahenger.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3104 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 19:13:33 »

Köszönöm szépen a gyors válaszodat !
A felső kuplung munkahengert is cseréltem (az asszony használja az autót) elmondása szerint egy ideig jól működött.
A télen vettem még hozzá az unixtól 16e-ért kedvezményesen valami talán olasz felső munkahengert, elég könnyű volt kicserélni, még a betáp csövet is kicseréltem epdm gumi csőre, hogy az is legyen új.
De ha szerinted ez a rossz, akkor veszek egy másfajta felső munkahengert, és kicserélem, mert így azért sokszor életveszélyes vele menni.
Üdv: hajae

Amikor beesik a pedál, lent kéne tartani és rányitni a légtelenítőre. Ha semmi nem jön ki, akkor ugye a felső elfelejtett nyomni.
Megnézheted, hogy emelkedik-e a szint a tartályban mikor nyomod a kuplungot.
Ja és ne pumpálással próbáld meg légteleníteni!

Én alulról szoktam túlnyomással feltolni az fékfolyadékot. Az a tuti.... közben lent legyen a tartály fedél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3105 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 19:30:48 »

Amikor beesik a pedál, lent kéne tartani és rányitni a légtelenítőre. Ha semmi nem jön ki, akkor ugye a felső elfelejtett nyomni.
Megnézheted, hogy emelkedik-e a szint a tartályban mikor nyomod a kuplungot.
Ja és ne pumpálással próbáld meg légteleníteni!

Én alulról szoktam túlnyomással feltolni az fékfolyadékot. Az a tuti.... közben lent legyen a tartály fedél.
Az alulról való légtelenítést kipróbálom. (ez még így járható út mert vannak szerszámaim itt, remélem hazajutunk innen: Görög-o-ból  help)
Álló helyzetben 0 szor esik be a kuplung. 100%-osan jó, csak menet közben csinálja.
Múlt héten kezdte sűrűbben csinálni, mikor megtettünk vele 1200km-t.
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #3106 Dátum: 2013.08.13 kedd, 10:20:38 »

Sziasztok!

A napokban halk, szinte alig hallható nyikorgást hallok a motortérből akksis oldalról, de csak alapjáraton és ha benyomom a kuplungot.
Szerelő még nem látta az autót, de én kevés rutinnal kinyomó csapágyra gyanakszom.
Jól gondolom? Van esély rá ha csapágyat cseréltetek akkor komplett kuplung felújítás is kell?

Előre is köszönöm a segítséget! worship
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #3107 Dátum: 2013.08.13 kedd, 10:55:36 »

Sziasztok!

A napokban halk, szinte alig hallható nyikorgást hallok a motortérből akksis oldalról, de csak alapjáraton és ha benyomom a kuplungot.
Szerelő még nem látta az autót, de én kevés rutinnal kinyomó csapágyra gyanakszom.
Jól gondolom? Van esély rá ha csapágyat cseréltetek akkor komplett kuplung felújítás is kell?

Előre is köszönöm a segítséget! worship

Elég biztosan az. De amíg nincs komoly baja, ne törődj vele. Nekem 70 ezer km óta csilingel, de mivel többnyire nem kinyomott kuplunggal közlekedem, ezért nemigen romlott a helyzet azóta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #3108 Dátum: 2013.08.13 kedd, 11:03:43 »

Elég biztosan az. De amíg nincs komoly baja, ne törődj vele. Nekem 70 ezer km óta csilingel, de mivel többnyire nem kinyomott kuplunggal közlekedem, ezért nemigen romlott a helyzet azóta. Smiley

AndyA

Köszönöm a gyors választ!
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #3109 Dátum: 2013.08.13 kedd, 22:48:42 »

Krisz nevü tagot keresek kuplungszett ügyben, ervin ajánlotta! Tue valaki segìteni ezügyben?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #3110 Dátum: 2013.08.14 szerda, 19:49:13 »

Jó lenne ha valaki tudna segíteni !
Beesik a kuplung ! Tdci MK3 2,2
kb 3-4 hónapja volt lendkerék (luk) kuplungszett (valeo) Kinyomócsapágy (gyári ford) cserélve.
1 hete cseréltem ki a fékfolyadékot.
Kuplung légtelenítés: cső visszacsatolva a fékfolyadék tartályba.
Légtelenítés után nemsokkal sokszor beesik a kuplung abszolút véletlenszerűen.
Azt is megfigyeltem, ha úgy engedem ki a kuplungot mint a hímes-tolyást, akkor nem tapasztalom a kuplung pedál beesését.
Elvileg minden új de mégsem teljesen ok !
Van-e valakinek valami tippje erre ?
Olajfolyás sehol, a fékfolyadék se fogy !

Mennyibe fájt az egész mutatvány? Ha nem titok?  wave Lassan nekem is esedékes a csere.  falbav
Valami szakit tudsz ajánlani?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #3111 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 09:16:35 »

Sziasztok!

Az a kérdésem, hogy 3. sebességi fokozatban 3000.-res motorfordulatnál mennyit mutat a km-órátok? 5-ös és 6-os váltónál is érdekel a dolog. Itt vagy akár privátban is írhatjátok.

Köszi előre is.

üdv.: Jani
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3112 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 10:20:44 »

Mennyibe fájt az egész mutatvány? Ha nem titok?  wave Lassan nekem is esedékes a csere.  falbav
Valami szakit tudsz ajánlani?
A csere nekem 20 ezer volt, úgy, hogy a srác a fordba dolgozik, dolgoznak, fusiba eljöttek, illetve megcsinálták, úgy, hogy én is ott voltam.
Kb du. 4 óra felé elkezdték a cserét, és este 8-9 re kész is volt.
A lendkerék 119 ezer volt a start autónál kedvezménnyel. Sajnos a 2.2-hez ilyen drága. a 2.0-hoz már van hatvan ezer körül is lendkerék.
A kuplungszerkezet+ tárcsa, valeo Unixnál 35 ezer volt.
A kinyomócsapágy ebay.co.uk (mondeospares felhasználótól vettem) 20 ezerért, gyári új origi.
Most kicseréltem még a felső munkahengert is 16e-ért.
Naplózva
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3113 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 10:46:20 »

Sziasztok!

Az a kérdésem, hogy 3. sebességi fokozatban 3000.-res motorfordulatnál mennyit mutat a km-órátok? 5-ös és 6-os váltónál is érdekel a dolog. Itt vagy akár privátban is írhatjátok.

Köszi előre is.

üdv.: Jani

Nekem 6 sebességes váltónál 2.2 tdci 155le, 3.ba 3000.-nél 68-at mutat az óra.
Naplózva
pozsi35
Vendég
« Új hozzászólás #3114 Dátum: 2013.08.21 szerda, 13:04:35 »

Sziasztok! van egy 2002-es mondeo 2.0tdci-m olyan gondom lenne vele, hogy nagyon nehezen veszi a sebességeket. Ha leállitom a  motort, javul a dolog. Néha meg teljesen jól kapcsólható a váltó. Előre is köszönöm a segitséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #3115 Dátum: 2013.08.21 szerda, 13:16:12 »

Sziasztok! van egy 2002-es mondeo 2.0tdci-m olyan gondom lenne vele, hogy nagyon nehezen veszi a sebességeket. Ha leállitom a  motort, javul a dolog. Néha meg teljesen jól kapcsólható a váltó. Előre is köszönöm a segitséget!

Olajszint a váltóban? Mikor cseréltél benne utoljára?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pozsi35
Vendég
« Új hozzászólás #3116 Dátum: 2013.08.21 szerda, 13:32:46 »

1Éve van meg, azóta még nem néztem, lehet nincsen már elegendő olaj benne?
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #3117 Dátum: 2013.08.21 szerda, 16:46:09 »

Sziasztok!

Az a kérdésem, hogy 3. sebességi fokozatban 3000.-res motorfordulatnál mennyit mutat a km-órátok? 5-ös és 6-os váltónál is érdekel a dolog. Itt vagy akár privátban is írhatjátok.

Köszi előre is.

üdv.: Jani

Tegnap csak a te kedvedért megnéztem  Tongue
Nekem 2.0 tdci van és 5 sebességes. 3000 fodulatnál nállam 78 ~ 80.
 integet2
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #3118 Dátum: 2013.08.21 szerda, 17:15:08 »

Tegnap csak a te kedvedért megnéztem  Tongue
Nekem 2.0 tdci van és 5 sebességes. 3000 fodulatnál nállam 78 ~ 80.
 integet2
nálam is 79-81km
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #3119 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:23:12 »

A csere nekem 20 ezer volt, úgy, hogy a srác a fordba dolgozik, dolgoznak, fusiba eljöttek, illetve megcsinálták, úgy, hogy én is ott voltam.
Kb du. 4 óra felé elkezdték a cserét, és este 8-9 re kész is volt.
A lendkerék 119 ezer volt a start autónál kedvezménnyel. Sajnos a 2.2-hez ilyen drága. a 2.0-hoz már van hatvan ezer körül is lendkerék. Undecided
A kuplungszerkezet+ tárcsa, valeo Unixnál 35 ezer volt.
A kinyomócsapágy ebay.co.uk (mondeospares felhasználótól vettem) 20 ezerért, gyári új origi.
Most kicseréltem még a felső munkahengert is 16e-ért.


Köszi a kimerítő választ hááát nem lesz ócsó mulatság..... Undecided
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #3120 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:25:51 »

Mi a véleményetek az egytömegű lendkerékről?
Valóban örök élet? Vezethetőségben mi a különbség?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3121 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:32:46 »

Mi a véleményetek az egytömegű lendkerékről?
Valóban örök élet? Vezethetőségben mi a különbség?

Eddig csak pozitív. Vezethetőségben kb semmi különbség nincs. Egy kicsit talán direktebb, de BP-n max fél óra autózás és megszokja az ember.
Mivel gyak. egy vasdarab, túl nagy baja nem lehet az idők folyamán Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3122 Dátum: 2013.08.21 szerda, 20:35:54 »

Mi a véleményetek az egytömegű lendkerékről?
Valóban örök élet? Vezethetőségben mi a különbség?

Ha örök élet nem is, de annyi gond nincs vele, mint a kettős tömegűvel. Meg persze a használattól függően tovább bírja.
Naplózva
pozsi35
Vendég
« Új hozzászólás #3123 Dátum: 2013.08.23 péntek, 13:28:08 »

Sziasztok! Van egy 2002-es kombi 2.0tdci mondeom, kettős tömegű lendkereket, meg kuplungszettet kéne cserélnem. Valaki esetleg tudna ajánlani hol nézzem me elfogadható áron? Előre is köszi!
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #3124 Dátum: 2013.08.23 péntek, 20:37:23 »

Sziasztok! Van egy 2002-es kombi 2.0tdci mondeom, kettős tömegű lendkereket, meg kuplungszettet kéne cserélnem. Valaki esetleg tudna ajánlani hol nézzem me elfogadható áron? Előre is köszi!
Egy ötlet ahol érdeklődj! http://aprod.hu/hirdetes/luk-kettos-tomegu-lendkerek-luk-kuplung-szett-akciok-akar-1-2-arak-ID1ncJB.html
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3125 Dátum: 2013.08.24 szombat, 17:48:45 »

Én már csakis egyes tömegű lendkereket raknék bele !
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3126 Dátum: 2013.08.24 szombat, 17:55:18 »

Én már csakis egyes tömegű lendkereket raknék bele !


Ha tudsz olyat akinek a 130 lovas TDCi-ben fix lendkerék van és nem rázta szét a kasztnit, akkor szólj légyszíves!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48450



« Új hozzászólás #3127 Dátum: 2013.08.24 szombat, 17:57:20 »

Ha tudsz olyat akinek a 130 lovas TDCi-ben fix lendkerék van és nem rázta szét a kasztnit, akkor szólj légyszíves!
eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3128 Dátum: 2013.08.24 szombat, 17:57:35 »

Valaki tudna segíteni ?
Még mindíg a kuplunggal kínlódok nem lett jó beesik a pedált.
Most már többet tudok a jelenségről !
Csináltam egy monitorozó szerkezetet.
A kuplung olaj betáp vezetékét meghoszabbítottam egy kicsit nagyobb mint egy kémcső végébe végződik.
Felhenkeltem a bal első ablakra úgy, hogy (feltöltöttem fékolajjal) lássam a fékolaj szint változását.
Megjelöltem az alapállapotot és a benyomott kuplungnál a csökkentett szintet.
A felső munkahenger mindíg lenyomja azt a kb 2cm-es mennyiségű fékolajat.
Viszont ha motorfékkel megyek akkor elkezd emelkedni a szint, vagyis a kinyomócsapágy elkezd vándorolni a kinyomószerkezettől.
Ekkor ha megnyomom a kuplungot akkor leesik ugyan 2 cm-t, de ez kevés, hogy a kuplung kiemeljen.
Vissza kell engedni teljesen, ekkor helyre áll a szint és működik a kuplung.
Ha nem kuplungozok akkor motorféknél emelkedik a szint, ha ekkor gázt adok akkor szépen visszatér az alapállapotra, és ekkor természetesen működik a kuplung.
Tehát a kinyomócsapágy vándorol előre-hátra. Gyorsításokor, illetve motorféknél.
Minden új benne Kb 15-km . A hiba kb 3 hónapja van. Mostmár nagyon gyakori.
Szerintetek mi az isten lehet vele ??
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3129 Dátum: 2013.08.24 szombat, 18:08:31 »

Valaki tudna segíteni ?
Még mindíg a kuplunggal kínlódok nem lett jó beesik a pedált.
Most már többet tudok a jelenségről !
Csináltam egy monitorozó szerkezetet.
A kuplung olaj betáp vezetékét meghoszabbítottam egy kicsit nagyobb mint egy kémcső végébe végződik.
Felhenkeltem a bal első ablakra úgy, hogy (feltöltöttem fékolajjal) lássam a fékolaj szint változását.
Megjelöltem az alapállapotot és a benyomott kuplungnál a csökkentett szintet.
A felső munkahenger mindíg lenyomja azt a kb 2cm-es mennyiségű fékolajat.
Viszont ha motorfékkel megyek akkor elkezd emelkedni a szint, vagyis a kinyomócsapágy elkezd vándorolni a kinyomószerkezettől.
Ekkor ha megnyomom a kuplungot akkor leesik ugyan 2 cm-t, de ez kevés, hogy a kuplung kiemeljen.
Vissza kell engedni teljesen, ekkor helyre áll a szint és működik a kuplung.
Ha nem kuplungozok akkor motorféknél emelkedik a szint, ha ekkor gázt adok akkor szépen visszatér az alapállapotra, és ekkor természetesen működik a kuplung.
Tehát a kinyomócsapágy vándorol előre-hátra. Gyorsításokor, illetve motorféknél.
Minden új benne Kb 15-km . A hiba kb 3 hónapja van. Mostmár nagyon gyakori.
Szerintetek mi az isten lehet vele ??


Grat!
Ügyes vagy.
A kinyomócsapágyat a szerkezet vagy a szerkezeten keresztül a lendkerék (kettős van benne?) nyomhatja vissza.
Sajnos nem biztosíték semmire, hogy 15e km van a szettben.
Lehet egy kigyengült, törött "rugó fül" a szerkezetben vagy ha kettős tömegű van fent, akkor annak axiális nagymértékű mozgása.

Milyen lendkerék van fenn?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3130 Dátum: 2013.08.24 szombat, 19:55:07 »

Grat!
Ügyes vagy.
A kinyomócsapágyat a szerkezet vagy a szerkezeten keresztül a lendkerék (kettős van benne?) nyomhatja vissza.
Sajnos nem biztosíték semmire, hogy 15e km van a szettben.
Lehet egy kigyengült, törött "rugó fül" a szerkezetben vagy ha kettős tömegű van fent, akkor annak axiális nagymértékű mozgása.

Milyen lendkerék van fenn?

Luk kettőstömegű lendkerék vann fennt tavaly ősszel vettem a Start Autótól 119-e ért. 2.2tdci 6 seb-hez való.
Most kérdeztem meg az egyik autószerelő emberkét aki szinte a "motortérben született" ő is azt mondta, hogy a kettős tömegű lendkerék lehet mert az mozgatja visszafelé a kinyomócsapágyat. Ő egyébként főállásban szerel betegszállító kocsikat, citroen jumpy, ford transit, meg efféléket, és ő mindegyikba kiváltó szettet tesz be. Most nézegettem, de ehhez nem nagyon találtam. Meg igazából nincs nagy tapasztalat itt a fórumon sem erről, pedig ez lenne az igazi megoldás.
Ha tényleg ez lesz, kiváncsi vagyok, hogy garancia lesz-e erre az alkatrészre ? Számla is megvan pedig...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3131 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:04:34 »

Luk kettőstömegű lendkerék vann fennt tavaly ősszel vettem a Start Autótól 119-e ért. 2.2tdci 6 seb-hez való.
Most kérdeztem meg az egyik autószerelő emberkét aki szinte a "motortérben született" ő is azt mondta, hogy a kettős tömegű lendkerék lehet mert az mozgatja visszafelé a kinyomócsapágyat. Ő egyébként főállásban szerel betegszállító kocsikat, citroen jumpy, ford transit, meg efféléket, és ő mindegyikba kiváltó szettet tesz be. Most nézegettem, de ehhez nem nagyon találtam. Meg igazából nincs nagy tapasztalat itt a fórumon sem erről, pedig ez lenne az igazi megoldás.
Ha tényleg ez lesz, kiváncsi vagyok, hogy garancia lesz-e erre az alkatrészre ? Számla is megvan pedig...

Garanciát általában csak akkor vállalnak, ha egy olyan szervizben szerelteted be, akivel szerződésben állnak. Egy próbát megér. Én megpróbálnám leverni rajtuk azt a pénzt, ha tényleg a kettőstömegű a bibi. Amikor beszerelték ott voltál? Vannak olyan sz.rházi szerelők, akik a gyári új cuccot elteszik és egy még épphogy működő sz.rt tesznek be. Remélem nálad nem ez a baj.
Naplózva
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3132 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:44:09 »

Garanciát általában csak akkor vállalnak, ha egy olyan szervizben szerelteted be, akivel szerződésben állnak. Egy próbát megér. Én megpróbálnám leverni rajtuk azt a pénzt, ha tényleg a kettőstömegű a bibi. Amikor beszerelték ott voltál? Vannak olyan sz.rházi szerelők, akik a gyári új cuccot elteszik és egy még épphogy működő sz.rt tesznek be. Remélem nálad nem ez a baj.
Természetesen ott voltam, ismertem a két szerelő srácot, én is segédkeztem amiben tudtam. Egyébként főállásban a Ford szervízben dolgoznak. Ha odavittem volna akkor is ők csinálták volna csak jóval drágábban.
Valami ilyesmit is mondott ez a szerelő srác, hogy feszítő szerszámmal kellene feltenni a kettőstömegű lendkereket, csak sokan nem veszik meg mert drága.
Nem tudom, hogy mi igaz az egészből.

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3133 Dátum: 2013.08.24 szombat, 20:47:09 »

Természetesen ott voltam, ismertem a két szerelő srácot, én is segédkeztem amiben tudtam. Egyébként főállásban a Ford szervízben dolgoznak. Ha odavittem volna akkor is ők csinálták volna csak jóval drágábban.
Valami ilyesmit is mondott ez a szerelő srác, hogy feszítő szerszámmal kellene feltenni a kettőstömegű lendkereket, csak sokan nem veszik meg mert drága.
Nem tudom, hogy mi igaz az egészből.



Feszítő szerszám a lendkerékhez?  fejvakaras
Az automata önállítós kuplunghoz van egy szerszám, de az nem is kell ha újat raksz fel mindenből.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3134 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:46:38 »

Luk kettőstömegű lendkerék vann fennt tavaly ősszel vettem a Start Autótól 119-e ért. 2.2tdci 6 seb-hez való.
Most kérdeztem meg az egyik autószerelő emberkét aki szinte a "motortérben született" ő is azt mondta, hogy a kettős tömegű lendkerék lehet mert az mozgatja visszafelé a kinyomócsapágyat. Ő egyébként főállásban szerel betegszállító kocsikat, citroen jumpy, ford transit, meg efféléket, és ő mindegyikba kiváltó szettet tesz be. Most nézegettem, de ehhez nem nagyon találtam. Meg igazából nincs nagy tapasztalat itt a fórumon sem erről, pedig ez lenne az igazi megoldás.
Ha tényleg ez lesz, kiváncsi vagyok, hogy garancia lesz-e erre az alkatrészre ? Számla is megvan pedig...
Ha meg van a vásárláskor kapott számlád és egy éven belül van a vásárlás ídőpontja, akkor a lendkerék garanciális, viszont a munkadíjat csak abban az esetben fizeti a lendkereket eladó kereskedő, ha van egy szakműhelyi igazolásod a beszerelésről a beszerelő szakműhely bélyegzőjével ellátva és a beszerelés munkadíjjáról szóló számla, rendszámnak célszerű szerepelni mindkét dokumentumon. Ha csak a lendkerék számlája van meg és még nem múlt el az egy év, akkor vidd vissza a lendkereket az sem kis pénz, még ha a szerelés munkadíját nem is tudod kifízettetni!
Naplózva
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3135 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 09:52:20 »

Ha meg van a vásárláskor kapott számlád és egy éven belül van a vásárlás ídőpontja, akkor a lendkerék garanciális, viszont a munkadíjat csak abban az esetben fizeti a lendkereket eladó kereskedő, ha van egy szakműhelyi igazolásod a beszerelésről a beszerelő szakműhely bélyegzőjével ellátva és a beszerelés munkadíjjáról szóló számla, rendszámnak célszerű szerepelni mindkét dokumentumon. Ha csak a lendkerék számlája van meg és még nem múlt el az egy év, akkor vidd vissza a lendkereket az sem kis pénz, még ha a szerelés munkadíját nem is tudod kifízettetni!
Húú.. De jó lenne. Így fogok tenni. A szerelési munkadíj nem érdekel engem, az annyira nem sok (20e), de a lendkerék az már tekintélyesebb összeg.
Küszi a Jó tanácsot !!!! worship
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3136 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 10:32:06 »

Húú.. De jó lenne. Így fogok tenni. A szerelési munkadíj nem érdekel engem, az annyira nem sok (20e), de a lendkerék az már tekintélyesebb összeg.
Küszi a Jó tanácsot !!!! worship

Arra azért készűlj fel, hogy próbálnak kibújni a garanciális kötelezettség alól és a lendkerék árának visszafizetése vagy cseréje előtt is kérnek szakműhelyi igazolást a beszerelésről, de még azt is érdemes beszerezned, akár némi juttatás ellenében is mert akkor sem lesz olyan nagy a veszteséged, mintha elbuknád a lendkerék teljes árát. Beszélj a srácokkal akik csinálták, hogy szerezzenek be egy ilyen szakműhelyi igazolást neked. De az is lehet, hogy ahol vetted a lendkereket ott vesznek fel egy garanciális jegyzőkönyvet és azt kell lebélyegeztetni a beszerelést végző szakműhellyel.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.25 vasárnap, 10:34:02 írta Truthful » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3137 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 13:05:57 »

Ha meg van a vásárláskor kapott számlád és egy éven belül van a vásárlás ídőpontja, akkor a lendkerék garanciális, viszont a munkadíjat csak abban az esetben fizeti a lendkereket eladó kereskedő, ha van egy szakműhelyi igazolásod a beszerelésről a beszerelő szakműhely bélyegzőjével ellátva és a beszerelés munkadíjjáról szóló számla, rendszámnak célszerű szerepelni mindkét dokumentumon. Ha csak a lendkerék számlája van meg és még nem múlt el az egy év, akkor vidd vissza a lendkereket az sem kis pénz, még ha a szerelés munkadíját nem is tudod kifízettetni!

Ez nem így van. Nem csak márkaszerviz számlája jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3138 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 16:10:08 »

Ez nem így van. Nem csak márkaszerviz számlája jó.
Tök jó, hogy aláhúzással kiemelted amit írtam, ugyanis szakműhelyt írtam és nem márkaszervízt!!!!! Te beszélsz itt márkaszervízről!!!! Pontosan ugy van ahogyan írtam!!!!! wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.25 vasárnap, 16:12:42 írta Truthful » Naplózva
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #3139 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:40:28 »



Te már rendeltél innen? Megbízhatók?
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #3140 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:53:38 »


Te már rendeltél innen? Megbízhatók?

Reménykedjünk, hogy nem ugyan az: http://www.baon.hu/bacs-kiskun/kek-hirek-bulvar/elozetesben-a-telefonos-csalo-501299    szomoru1
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
hajae
Vendég
« Új hozzászólás #3141 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 21:07:21 »

Na mindegy, majd holnap kiderül, hogy cserélik-e ? Ha nem akkor itt fel is újítják a garanciális 2012-ok.30.-án vásárolt 15e.km-es lendkerekemet.
Ma már elég nagy hangja volt alapjáraton kuplunghasználat nélkül is nyekeg, meg csörög. Leállításkor viszont nem csattan ebben az esetben.

http://ercsi.olx.hu/kettos-tomegu-lendkerek-es-kuplung-szerkezet-tarcsa-felujitasa-iid-196471757


Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3142 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 22:33:24 »

Tök jó, hogy aláhúzással kiemelted amit írtam, ugyanis szakműhelyt írtam és nem márkaszervízt!!!!! Te beszélsz itt márkaszervízről!!!! Pontosan ugy van ahogyan írtam!!!!! wave

Igazad van, tényleg szakműhelyt írtál, és nem márkaszervizt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3143 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 22:39:34 »

Igazad van, tényleg szakműhelyt írtál, és nem márkaszervizt.
worship
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #3144 Dátum: 2013.08.27 kedd, 11:29:17 »

Sziasztok.

Váltóolaj csere előtt állok. (245.000 km) A gyári Ford olaj helyett milyen olajat tehetnék még bele?
Nézegettem a Xado 75W-90  és a Castrol Syntrax Longlife 75w-90.
Mi a véleményetek?
Vagy maradjak a Ford-nál

Köszi a segítséget
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #3145 Dátum: 2013.08.27 kedd, 11:42:05 »

Sziasztok.

Váltóolaj csere előtt állok. (245.000 km) A gyári Ford olaj helyett milyen olajat tehetnék még bele?
Nézegettem a Xado 75W-90  és a Castrol Syntrax Longlife 75w-90.
Mi a véleményetek?
Vagy maradjak a Ford-nál

Köszi a segítséget

Jó az bele, amit a Ford ad.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #3146 Dátum: 2013.08.27 kedd, 11:59:42 »

Jó az bele, amit a Ford ad.

AndyA

Megmondom az őszintét, kicsit drágálom a 6 papírt/litert érte...  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.27 kedd, 12:01:24 írta AndyA » Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3147 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:37:19 »

Megmondom az őszintét, kicsit drágálom a 6 papírt/litert érte...  szomoru1
Nincs olyan ismerősöd akinek a Cromaxban van mondjuk 30% kedvezménye és megvenné neked?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26976


E-mail
« Új hozzászólás #3148 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:43:29 »

Nincs olyan ismerősöd akinek a Cromaxban van mondjuk 30% kedvezménye és megvenné neked?

Meg 2 liter elég bele, ezt nem kell öblíteni, mosogatni. És akkor újabb 250 ezerig jó. Szerintem 12 ezer ezért nem tétel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #3149 Dátum: 2013.08.27 kedd, 13:40:15 »

Meg 2 liter elég bele, ezt nem kell öblíteni, mosogatni. És akkor újabb 250 ezerig jó. Szerintem 12 ezer ezért nem tétel.

AndyA
Ez meg a másik. Bár én sűrűbben lecserélném.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 [63] 64 65 66 67 68 69 70 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.