Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.07 kedd, 08:50:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 130   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2146211 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #3450 Dátum: 2013.11.19 kedd, 11:26:00 »

Ebben a repset-ben nincs kettőstömegű

Tényleg. Mindegy, akkor kell keresni másikat, lesz, amiben lesz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3451 Dátum: 2013.11.19 kedd, 12:19:15 »

Hello!
Én nemrég itt http://www.kuplungmester.hu/ vettem kompletten mindent, lendkerék, kuplungszerkezet, kinyomócsapágy, csavarokkal össz: 156K Luk márkájú, plusz cromaxnál vettem főtengely szimeringet a ford első gyári beszállítójától 10K szerelés 30K így 200-ból megvolt és tökéletes lett!
Üdv:sly70

 worship
Nekem is kell főtengelyezni, mert van egy kis hanga, de azt mondta a szerelő, csak újra kell zsírozni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3452 Dátum: 2013.11.19 kedd, 12:19:50 »

Pölö itt van egy:

http://www.ebay.co.uk/itm/LuK-Clutch-Kit-inc-CSC-RepSet-Pro-genuine-OE-quality-Part-No-SAA623312333-/261328780950?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo|Plat_Gen%3AMK+III|Cars+Type%3A2.0+16V&hash=item3cd868be96

Ott a száma is, ami alapján egyértelműen azonosítható, hogy tényleg jó-e az autódhoz, közben a harmadába kerül, de még postával együtt sem lesz a fele sem a mondott 156 ezernek.

AndyA

Ez csak a kuplungszerkezet, tárcsa? A csapágyat külön kell venni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #3453 Dátum: 2013.11.19 kedd, 12:20:46 »

Ez csak a kuplungszerkezet, tárcsa? A csapágyat külön kell venni?

Ez konkrétan szerkezet + tárcsa + kinyomócsapágy (rajta is van a rajzon a dobozon). Viszont nincs benne kettős tömegű, az másik 199 font...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3454 Dátum: 2013.11.19 kedd, 12:29:39 »

Úgy néz ki így túl a 200 000 km-en lassan engem is elér a kuplung csere.
Miket szoktatok ilyenkor kicserélni? Kuplungszerkezet, tárcsa, csapágy, lendkerék? Ha már meg van bontva...
Nézegetve az itthoni árakat 220-230e Ft, van esetleg rá valami jobb Angol, vagy eBay-es forrás?

Én cseréltettem lendkereket, tárcsát, szerkezetet, kinyomót, két szimeringet és ha már volt piszkálva, akkor váltóolajat is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3455 Dátum: 2013.11.19 kedd, 12:55:07 »

Ez konkrétan szerkezet + tárcsa + kinyomócsapágy (rajta is van a rajzon a dobozon). Viszont nincs benne kettős tömegű, az másik 199 font...

AndyA

 worship
Így már majdnem ott van, amit sly70 írtt forrást. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3456 Dátum: 2013.11.19 kedd, 12:56:54 »

Én cseréltettem lendkereket, tárcsát, szerkezetet, kinyomót, két szimeringet és ha már volt piszkálva, akkor váltóolajat is.


Hasonló a terv, mondjuk az olajhoz nem gondoltunk hozzányúlni. Próbálom a lehető legjobb forrásból bevásárolni ami kell hozzá.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #3457 Dátum: 2013.11.19 kedd, 13:18:05 »

worship
Így már majdnem ott van, amit sly70 írtt forrást. Sad

Postával együtt igen, sajnos.

Drága autót vettél, tudod? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3458 Dátum: 2013.11.19 kedd, 14:56:22 »

Postával együtt igen, sajnos.

Drága autót vettél, tudod? Smiley

AndyA

És akkor még nem is mondtam, hogy picit csörög a szívósor, és nyárra új abroncsok kellenek, 0,5M. Sad Sad Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3459 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:00:35 »

És akkor még nem is mondtam, hogy picit csörög a szívósor, és nyárra új abroncsok kellenek, 0,5M. Sad Sad Sad

És sajnos kis túlzással a kocsi nem ér ennyit... Mondom túlzással...  szomoru1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3460 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:02:16 »

És sajnos kis túlzással a kocsi nem ér ennyit... Mondom túlzással...  szomoru1

1,4-1,6M között vannak ilyenek a használtautón.
Viszont ha ezt is kicserltetem, már nagy meglepetés nem érhet... Ha szerencsém van, még ugyan ennyi km-t elmegy.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #3461 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:08:10 »

1,4-1,6M között vannak ilyenek a használtautón.
Viszont ha ezt is kicserltetem, már nagy meglepetés nem érhet... Ha szerencsém van, még ugyan ennyi km-t elmegy.

Ez itt off, de ennyivel többet ér a benzines, mint a dízel?  wow1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3462 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:10:02 »

Ez itt off, de ennyivel többet ér a benzines, mint a dízel?  wow1

Tudod, a Mátrában kicsi a kínálat, nagy a kereslet.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3463 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:11:33 »

Ez itt off, de ennyivel többet ér a benzines, mint a dízel?  wow1

Nem tudom, de 2.0 Ghia alig van fent pár darab, vagy leharcolt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3464 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:11:45 »

Tudod, a Mátrában kicsi a kínálat, nagy a kereslet.  vigyor3

 beka3
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3465 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:13:25 »

Nem tudom, de 2.0 Ghia alig van fent pár darab, vagy leharcolt.

leharcolt, azaz kuplung, kettőstömegű, kinyomó kombót kellen cserélni, meg zörög a szívósor is? Esetleg tetézi egy kopott gumi is a helyzetet?  nyes

Tetszik, nem tetszik, a Ford árak ilyenek.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3466 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:27:29 »

leharcolt, azaz kuplung, kettőstömegű, kinyomó kombót kellen cserélni, meg zörög a szívósor is? Esetleg tetézi egy kopott gumi is a helyzetet?  nyes

Tetszik, nem tetszik, a Ford árak ilyenek.

De én nem akarom eladni! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #3467 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:42:07 »

És akkor még nem is mondtam, hogy picit csörög a szívósor, és nyárra új abroncsok kellenek, 0,5M. Sad Sad Sad

Ez jó egynek?

http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-2-0-PETROL-LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-CSC-/260981542552?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cc3b64e98

Ez a szett kb 140e postával.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #3468 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:45:38 »


Na, mondtam, hogy lesz egyben is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3469 Dátum: 2013.11.19 kedd, 15:47:25 »

De én nem akarom eladni! Smiley

Nem is kell! Sőt.  eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #3470 Dátum: 2013.11.19 kedd, 19:06:05 »

hello,
6-os váltóhoz keresnék tolatólámpa kapcsolót.
Cromax-on néztem, az utángyártott(Hanspries) pont a fele az eredeti Ford-nak...
Esetleg van azzal valakinek tapasztalata?
Köszi,
tibi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3471 Dátum: 2013.11.20 szerda, 08:06:04 »


Ez már mindent tartalmaz?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3472 Dátum: 2013.11.20 szerda, 08:06:28 »

Nem is kell! Sőt.  eljen

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #3473 Dátum: 2013.11.20 szerda, 08:16:52 »

Ez már mindent tartalmaz?

Ott van a képen: kettős tömegű. szerkezet, tárcsa, kinyomó.

Ha elküldöd nekik az alvázszámod, tuttira megmondják, jó-e az autódba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3474 Dátum: 2013.11.20 szerda, 09:00:30 »

Ott van a képen: kettős tömegű. szerkezet, tárcsa, kinyomó.

Ha elküldöd nekik az alvázszámod, tuttira megmondják, jó-e az autódba.

AndyA

 worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3475 Dátum: 2013.11.20 szerda, 09:02:00 »

worship

Én a helyedben nem xaroznék ebay-el. Legyen 20e ft-tal drágább, de a jótállást sokkal egyszerűbb intézni, ha egy itthoni alkatrészkereskedőtől szerzed be.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37280


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #3476 Dátum: 2013.11.20 szerda, 10:00:27 »

Én a helyedben nem xaroznék ebay-el. Legyen 20e ft-tal drágább, de a jótállást sokkal egyszerűbb intézni, ha egy itthoni alkatrészkereskedőtől szerzed be.

Még nézegetem a lehetőségeket, hol mennyi itthon is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #3477 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 10:47:38 »

Mikor leállitod az autót, akkor hallasz  nagyobb fémes csattanást?

Nem. Egy rántást érzek, ahogy leáll a kocsi. Fémes zörgést a motor járása közben hallok néha.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26975


E-mail
« Új hozzászólás #3478 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 10:52:27 »

Nem. Egy rántást érzek, ahogy leáll a kocsi. Fémes zörgést a motor járása közben hallok néha.

Ha nem nyomod ki a kuplungot leállításkor, a szétesőben lévő kettős tömegű szokott jól hallhatóan csattanni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3479 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 10:53:45 »

Jobbkormányos kuplung...?  wow1

AndyA

A jobbkormányosban is ugyanarra forog a motor?  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #3480 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 10:55:38 »

Befülelsz a motorhoz, melyik oldalról jön?
Ha szemből bal: generátor szíjrendszerben valami kukaérett

Ez még eddig egyik szerelőnél sem merült fel Smiley Volt kettőstömegű, volt vezérlés, volt ékszíj+tárcsa+görgők... és a kettőstömegűn kívül már mindent le is cseréltünk egyszer, de a zörgés nem szűnt meg teljesen. Az ékszíjtárcsa cseréje után halkult (ez volt májusban), de mostanra ismét hangosabb lett. Eléggé elkeserít a téma.
Belehallgatni még nem tudtam, mert most ismét szerelőnél van, remélvén, hogy máshol rejlik majd a hiba. Ha kell, ott hagyom hetekig, csak mondják meg végre a tutit.

És köszi a választ!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3481 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 17:50:16 »

Ez még eddig egyik szerelőnél sem merült fel Smiley Volt kettőstömegű, volt vezérlés, volt ékszíj+tárcsa+görgők... és a kettőstömegűn kívül már mindent le is cseréltünk egyszer, de a zörgés nem szűnt meg teljesen. Az ékszíjtárcsa cseréje után halkult (ez volt májusban), de mostanra ismét hangosabb lett. Eléggé elkeserít a téma.
Belehallgatni még nem tudtam, mert most ismét szerelőnél van, remélvén, hogy máshol rejlik majd a hiba. Ha kell, ott hagyom hetekig, csak mondják meg végre a tutit.

És köszi a választ!

Az ékszíjtárcsa, feszítők, görgők, amiről beszélsz, az a generátor oldal. Esetleg generátor, klímakuplung csapágyazása, is betehet neki, és akkor gyorsan tönkremegy, vagy ha mondjuk a generátor sokat megy nagy terhelésen (pl zárlatos izzítógyertyák), az is meg tudja rángatni.
Van mégegy szíjrendszer a motor túloldalán, a szervópumpának meg a vízpumpának, annak a feszítőjén lévő csapágy is hangoskodhat.
Naplózva
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #3482 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 18:20:59 »

Az ékszíjtárcsa, feszítők, görgők, amiről beszélsz, az a generátor oldal. Esetleg generátor, klímakuplung csapágyazása, is betehet neki, és akkor gyorsan tönkremegy, vagy ha mondjuk a generátor sokat megy nagy terhelésen (pl zárlatos izzítógyertyák), az is meg tudja rángatni.
Van mégegy szíjrendszer a motor túloldalán, a szervópumpának meg a vízpumpának, annak a feszítőjén lévő csapágy is hangoskodhat.

Milyen összegekről beszélünk ezeknél? Az ékszíjas témát már ugye tudom, no de a többi? Szerinted meg lehet állapítni pontosan, előre, anélkül, hogy mindent találomra ki kelljen cserélni?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3483 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:27:47 »

Milyen összegekről beszélünk ezeknél? Az ékszíjas témát már ugye tudom, no de a többi? Szerinted meg lehet állapítni pontosan, előre, anélkül, hogy mindent találomra ki kelljen cserélni?

Biztos, ha van elég hozzáértése és türelme a szakinak. Nagyon változatos összegek. Ha a szervizben, ahova vitted nem sajnálják az időt rá, akkor tuti megtalálják a hiba okát. Csak ugye az idő az pénz, és egyéb közhelyek  vigyor3

Konkrétan A zavaró hang csökkent amikor az főtengely ékszíjtárcsa ki lett cserélve?
Naplózva
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #3484 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:36:44 »

Biztos, ha van elég hozzáértése és türelme a szakinak. Nagyon változatos összegek. Ha a szervizben, ahova vitted nem sajnálják az időt rá, akkor tuti megtalálják a hiba okát. Csak ugye az idő az pénz, és egyéb közhelyek  vigyor3

Konkrétan A zavaró hang csökkent amikor az főtengely ékszíjtárcsa ki lett cserélve?

Így van, halkabb lett, de nem tűnt el teljesen. Ez volt májusban, mostanra a hang pedig újra visszatért, majdnem ugyanolyan erősen, mint az ékszíjtárcsa cseréje előtt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3485 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:41:37 »

Így van, halkabb lett, de nem tűnt el teljesen. Ez volt májusban, mostanra a hang pedig újra visszatért, majdnem ugyanolyan erősen, mint az ékszíjtárcsa cseréje előtt.

Azt próbálta valaki, hogy azt a szíjat levéve (de legalábbis leakasztva, és a főtengelytől elhúzva) megvan-e a hang? Csak hogy a keresést le lehessen szűkíteni az abban a rendszerben lévő komponensekre (feszítő és görgők - klíma - generátor - főtengely szíjtárcsa)?
Naplózva
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #3486 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:45:34 »

Azt próbálta valaki, hogy azt a szíjat levéve (de legalábbis leakasztva, és a főtengelytől elhúzva) megvan-e a hang? Csak hogy a keresést le lehessen szűkíteni az abban a rendszerben lévő komponensekre (feszítő és görgők - klíma - generátor - főtengely szíjtárcsa)?

Ezt nem tudom, annyira emlékszem, hogy állítólag amikor a kocsi meg volt emelve (bakra téve, mittudomén) akkor nem volt ez a hang, egészen addig, amíg újra le nem engedték. Mondom, állítólag, én nem voltam sajnos ott...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3487 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:49:42 »

Ezt nem tudom, annyira emlékszem, hogy állítólag amikor a kocsi meg volt emelve (bakra téve, mittudomén) akkor nem volt ez a hang, egészen addig, amíg újra le nem engedték. Mondom, állítólag, én nem voltam sajnos ott...

Ez egyre izgalmasabbnak hangzik  nyes
Most már mindenképp meg kell írnod, ha egyszer kiderül mi volt...
Naplózva
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #3488 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:51:34 »

Ez egyre izgalmasabbnak hangzik  nyes
Most már mindenképp meg kell írnod, ha egyszer kiderül mi volt...

Meglesz. Az a tervem, hogy nem hozom addig haza, amíg ki nem derítették, mi a gond, szóval eltarthat akár jövő hétig is.
Naplózva
jan0815
Vendég
« Új hozzászólás #3489 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 22:02:23 »

sziasztok.van egy eladó kettöstömegü,kuplungtárcsa,szerkezet .kb 5000km ment.a kuplungtárcsa vastagsága 8-9 mm.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3490 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 22:13:26 »

sziasztok.van egy eladó kettöstömegü,kuplungtárcsa,szerkezet .kb 5000km ment.a kuplungtárcsa vastagsága 8-9 mm.

Ha pontosan leírnád, hogy mibe való............
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3491 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 22:33:42 »

Ha pontosan leírnád, hogy mibe való............
mindenbe Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #3492 Dátum: 2013.11.22 péntek, 09:13:07 »

mindenbe Grin

Bármely autó csomagterében elhelyezhető, univerzális alkatrész  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3493 Dátum: 2013.11.22 péntek, 11:49:31 »

Bármely autó csomagterében elhelyezhető, univerzális alkatrész  nyes

Ebben a felhasználási környezetben indifferens a futott kilométer is.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26658


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3494 Dátum: 2013.11.22 péntek, 11:52:08 »

Ha pontosan leírnád, hogy mibe való............

Szerintem már túl vagy a 30-on, elég gáz, ha most kellene elmagyarázni... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #3495 Dátum: 2013.11.26 kedd, 11:10:26 »

Ez egyre izgalmasabbnak hangzik  nyes
Most már mindenképp meg kell írnod, ha egyszer kiderül mi volt...

Elnézést, hogy ilyen sokáig várat magára a válaszom, de néha dolgozni is kell Cheesy

Nos, már pénteken elhoztam a kocsit. Hosszas tanakodás után a szerelő urak ismét lecserlték az ékszíj+tárcs+2 feszítőgörgő triumvirátust, ezúttal egy teljesen gyárira. Eddig jó minőségű (német) utángyártott volt benne, és mivel több forrásból hallották, hogy bizonyos esetekben ez lehet necces, lecserélték. 50.000 pénz, munkadíjjal együtt.
Örömmel jelentem, hogy a zörgés 90%-ban eltűnt. Na jó, talán 95. Ha valaki nem tudja, hogy hallani kell, akkor nem hallja. Sajnos én tudom, tehát továbbra is idegesít a maradék minimális zaj... így azt tanácsolták, hogy a porlasztócsúcsokat is méressük majd be ill. ha valamelyikkel baj van, akkor javíttassuk. Ez is megtörténik a közeljövőben.
Jó hír, hogy aksit is cseréltünk, ami egy csomó olyan dolgot oldott meg, amit nem is hittem volna: a nehezen nyíló csomagtérajtó (ötajtós a lelkem) immár simán nyílik, az ingadozó fordulatszám úgy a helyén van, mint a cövek... lassan jó autó lesz belőle Smiley
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3496 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:29:56 »

Elnézést, hogy ilyen sokáig várat magára a válaszom, de néha dolgozni is kell Cheesy

Nos, már pénteken elhoztam a kocsit. Hosszas tanakodás után a szerelő urak ismét lecserlték az ékszíj+tárcs+2 feszítőgörgő triumvirátust, ezúttal egy teljesen gyárira. Eddig jó minőségű (német) utángyártott volt benne, és mivel több forrásból hallották, hogy bizonyos esetekben ez lehet necces, lecserélték. 50.000 pénz, munkadíjjal együtt.
Örömmel jelentem, hogy a zörgés 90%-ban eltűnt. Na jó, talán 95. Ha valaki nem tudja, hogy hallani kell, akkor nem hallja. Sajnos én tudom, tehát továbbra is idegesít a maradék minimális zaj... így azt tanácsolták, hogy a porlasztócsúcsokat is méressük majd be ill. ha valamelyikkel baj van, akkor javíttassuk. Ez is megtörténik a közeljövőben.
Jó hír, hogy aksit is cseréltünk, ami egy csomó olyan dolgot oldott meg, amit nem is hittem volna: a nehezen nyíló csomagtérajtó (ötajtós a lelkem) immár simán nyílik, az ingadozó fordulatszám úgy a helyén van, mint a cövek... lassan jó autó lesz belőle Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Elnézésed kérem, de írd ki alulra az autód típusát paramétereit, mert így könnyebb beazonosítani és tanácsot adni. Én az általad leírtak alapján, feltetetnék egy szabadonfutót és alupogácsáztatnám a hidraulikus rugó szilent blokkjait. Mindenképp ezen az oldalon kell keresni a hibaforrást, ha a cserélt alkatrészeket figyelembe véve a zaj 95%-ban csökkent. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
SomethinWild
Vendég
« Új hozzászólás #3497 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:36:33 »

Tisztelt Fórumtárs!
Elnézésed kérem, de írd ki alulra az autód típusát paramétereit, mert így könnyebb beazonosítani és tanácsot adni. Én az általad leírtak alapján, feltetetnék egy szabadonfutót és alupogácsáztatnám a hidraulikus rugó szilent blokkjait. Mindenképp ezen az oldalon kell keresni a hibaforrást, ha a cserélt alkatrészeket figyelembe véve a zaj 95%-ban csökkent. wave
Tisztelettel László! worship

Mi sem természetesebb. Megváltoztattam a profilom, remélem most már látszik az aláírás. Emlékeimben az volt, hogy a legelső hsz-emben leírtam, hogy egy 2002-es hármas Mondeóról van szó (2.0 TDCi), de valóban így praktikusabb.

Köszönöm a tanácsot!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3498 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:45:36 »

Elnézést, hogy ilyen sokáig várat magára a válaszom, de néha dolgozni is kell Cheesy

Nos, már pénteken elhoztam a kocsit. Hosszas tanakodás után a szerelő urak ismét lecserlték az ékszíj+tárcs+2 feszítőgörgő triumvirátust, ezúttal egy teljesen gyárira. Eddig jó minőségű (német) utángyártott volt benne, és mivel több forrásból hallották, hogy bizonyos esetekben ez lehet necces, lecserélték. 50.000 pénz, munkadíjjal együtt.
Örömmel jelentem, hogy a zörgés 90%-ban eltűnt. Na jó, talán 95. Ha valaki nem tudja, hogy hallani kell, akkor nem hallja. Sajnos én tudom, tehát továbbra is idegesít a maradék minimális zaj... így azt tanácsolták, hogy a porlasztócsúcsokat is méressük majd be ill. ha valamelyikkel baj van, akkor javíttassuk. Ez is megtörténik a közeljövőben.
Jó hír, hogy aksit is cseréltünk, ami egy csomó olyan dolgot oldott meg, amit nem is hittem volna: a nehezen nyíló csomagtérajtó (ötajtós a lelkem) immár simán nyílik, az ingadozó fordulatszám úgy a helyén van, mint a cövek... lassan jó autó lesz belőle Smiley

 eljen
Ha még tovább akarsz menni a zajtalanításban, akkor mehet, amit László írt. Nem rángatózó alapjárattal, friss szíjrendszerrel valószínűleg igen jó élettartamot lehet kihozni a szabadonfutóból (ha érdekel, 14ezerért van éppen INA az egyik webáruházban, ami elvileg a gyári beszállítója a fordnak).
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #3499 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:52:19 »

Mi sem természetesebb. Megváltoztattam a profilom, remélem most már látszik az aláírás. Emlékeimben az volt, hogy a legelső hsz-emben leírtam, hogy egy 2002-es hármas Mondeóról van szó (2.0 TDCi), de valóban így praktikusabb.

Köszönöm a tanácsot!
Tisztelt Fórumtárs!
Tapasztalatból írom. A generátor oldal alkatrészei, ha meghibásodnak nagyon komoly zajokat képesek generálni. Az eddig cserélt, és a javasolt alkatrészek cseréjével, minden kellemetlen zajnak meg kell szűnnie. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 ... 130   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.